Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF zaudē Bilbao un izstājas no Eiropas kausa

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

VEF zaudē Bilbao un izstājas no Eiropas kausa
E. Dž. Roulends
Foto: Bilbao Basket

Basketbola klubs "VEF Rīga" (bilance 3-3) otrdien, 19. februārī, "Top 16" izbraukuma spēles galotnē atļāva pretiniekiem veikt 2:16 izrāvienu, zaudēja "Bilbao Basket" (4-2) ar rezultātu 65:76, ierindojās trešajā vietā J grupā un nekvalificējās Eiropas kausa ceturtdaļfinālam. Bilbao izcīnīja pirmo vietu, aizmugurē atstājot "Valencia Basket", kas pēdējā cīņā savā laukumā sagrāva "ČEZ Nymburk".

Sākumsastāvi

VEF Rīga: Rowland, Janičenoks, Daniels, Bērziņš, Kavaļausks
Bilbao: Zisis, Vasiliadis, Mumbru, Hervelle, Hamilton

Daniels lieliski sāka spēli, gūstot septiņus no komandas pirmajiem trīspadsmit punktiem un izvirzot vefiešus vadībā ar piecu punktu pārsvaru – 13:8. Mājinieki jau pirmās ceturtdaļas vidū izmēģināja zonas aizsardzību, taču tā ātri tika uzlauzta. Daniels iemeta tālmetienu, Bērziņš realizēja pustālo metienu un VEF izvirzījās priekšā ar 15:8. Uzdevumu augstumos bija rīdzinieku aizsardzība, mājinieki pirmajā ceturtdaļā iemeta tikai 3 no 14 metieniem no spēles (2p 3/10, 3p 0/4), kamēr Ramūna Butauta vīri turpināja atrauties. Ceturtdaļa noslēgta ar deviņu punktu pārsvaru – 22:13.

VEF izrāviens turpinājās, pēc Roulenda danka un Zavacka tālmetiena sasniedzot plus četrpadsmit (27:13), taču pamazām ieskrējās arī Bilbao basketbolisti. Ātrs Mumbru tālmetiens, divi Rakoviča punkti no groza apakšas un Grimau sodi dzēsa starpību uz pusi. “Vīru melnā” ofensīva turpinājās vēl piecas minūtes, pēc 8:21 izrāviena samazinot starpību līdz minimumam – 34:35. Minūtes pārtraukums piebremzēja Bilbao triecienu, tomēr puslaika galotnē Foča Kacikara vīri izvirzījās priekšā ar 36:37. Pēdējais Lopesa tālmetiens grozā neiekrita.

Otrajā J grupas spēlē “Valencia Basket” otrā puslaika sākumā ieguva vairāk nekā trīsdesmit punktu pārsvaru pret “ČEZ Nymburk”. Tas nozīmēja, ka Bilbao šovakar der tikai uzvara, taču otrās ceturtdaļas izrāvienu viņi vairs nespēja atkārtot. Sākās rezultāta šūpoles, abām komandām vairākas reizes pārmaiņus izvirzoties vadībā. Desmitminūtes vidū Hamiltons ar četriem punktiem pēc kārtas panāca plus trīs mājiniekiem, taču VEF lietuviešu duets atkaroja vadību viesiem. Kavaļausks iemeta sodus, Zavacks iemeta tālmetienu – 50:49. Brīdi vēlāk, rezultātam esot neizšķirtam, Bilbao ieguva iespēju spēlēt līdz ceturtdaļas beigām. Metiens nebija precīzs, bumba nonāca pie Janičenoka, kuram izmest bumbu patraucēja Grimau un Vasiliadis. Kapteinis abus soda metienus pārvērta punktos – 53:51.

Aizsardzības kauja turpinājās līdz cīņas beigām, brīžiem tiesnešiem piešķirot nesportiskās un tehniskās piezīmes VEF spēlētājiem. Janičenoks ar tālmetienu panāca plus pieci – 58:53. Nākamajās divarpus minūtēs vefiešiem neizdevās gūt punktus, kamēr Bilbao pakāpeniski nāca klāt. Īstajā brīdī divus svarīgus punktus guva Kavaļausks, tomēr Mumbru tālmetiens trīsdesmit sestajā minūtē izlīdzināja rezultātu 60:60. VEF atbildes uzbrukumā Bertāns iespēlēja bumbu Bērziņam, kurš realizēja divus punktus ar sodu – 63:60. Lopess ar četriem punktiem pēc kārtas atjaunoja vadību Bilbao, kas noturējās priekšā arī nākamajās minūtēs. Divdesmit deviņas sekundes pirms pamatlaika beigām Zisis uzbrukuma pēdējā sekundē no kreisās malas iemeta tālmetienu, dubultojot mājinieku pārsvaru līdz 65:71. Pretuzbrukumos punktus gūt neizdevās, savukārt Moermans un Mumbru iemeta piecus no sešiem soda metieniem.

EuroCup 2013, J grupa, 19. februāris

Bilbao Basket – VEF Rīga 76:65 (13:22, 24:14, 14:17, 25:12)
Bilbao Basket: Lopez 15, Mumbru 15, Moerman 14, Hamilton 12, Zisis 7 (3p 1/4), Rakovič 4, Grimau 4, Vasiliadis 3, Hervelle 2; Pilepič, Sanchez, Samb.
VEF Rīga: Kavaliauskas 12 (2p 4/6, 1p 4/4; 8ab, 5ip, koef. 18), Bērziņš 11 (8ab), Janičenoks 10 (5ab, 3ip), Rowland 10 (5rp, 5ip), Bertāns 8, Daniels 8, Zavackas 6 (7ab), Jahovičs, Blaus, Strēlnieks.
Tiesneši: Marek Cmikiewicz (Polija), Petar Obradovič (Bosnija-Hercegovina), Jurģis Laurinavičius (Lietuva).

Statistika. Bilbao Basket 76, VEF Rīga 65

Metieni no spēles: 21/58 vs 23/62
2p: 16/35 vs 17/38
3p: 5/23 vs 6/24
1p: 29/33 vs 13/16
AB: 37 (35/2) vs 40 (35/5)
RP: 13 vs 14
Kļ.: 13 vs 20
PB: 13 vs 6
BM: 4 vs 3
Personiskās piezīmes: 22 vs 26
Starta piecnieki: 39 vs 51
Rezerves: 37 vs 14

J grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecība
1Bilbao Basket4-2470:454 (+16)
2Valencia Basket4-2511:462 (+49)
3VEF Rīga3-3508:480 (+28)
4CEZ Nymburk1-5425:518 (-93)

Latvijas klubi ULEB kausā (58-62)

GadsKlubsKārtaU-Z (play-off)
2004BK Ventspils1/8 fināls7-5 (0-2)
2005BK Ventspils1/4 fināls11-3 (2-2)
2006BK Ventspils1/8 fināls6-6 (1-1)
2007BK Ventspils1/8 fināls7-5 (0-2)
2008BK Ventspils1/16 fināls6-6 (0-2)
2008ASK Rīga5. vieta (no 6) H grupā3-7
2009ASK Rīga3. vieta (no 4) A grupā3-3
2009Barons/LMT3. vieta (no 4) B grupā1-5
2010BK Ventspils4. vieta H grupā0-6
2011VEF Rīga4. vieta G grupā2-4
2012VEF RīgaTop 166-6
2013VEF RīgaTop 166-6

Izmantotie resursi:
Eurocup - Welcome to Eurocup

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +34 [+] [-]

, 2013-02-19 22:55, pirms 12 gadiem
Man tie tiesneši izveda nu jebal ,kā var tā tiesāt !

Paldies Vef par skaisto Eirokausu sezonu,veiksmi turpmāk.

 +30 [+] [-]

, 2013-02-19 22:55, pirms 12 gadiem
Tiesneši sekmīgi paveica savu melno darbu… kā parasti…
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-02-19 22:55, pirms 12 gadiem
Bērziņu uz teātri par aktieri
bet žēl pa r zaudējumu..šī spēle bija ņemama...

     [+] [-]

, 2013-02-19 22:55, pirms 12 gadiem
Tikai -11? Nemaz tik slikti.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-19 22:55, pirms 12 gadiem
paldies” bērziņam par spēles norakšanu.

Kuro spēli dēļ bērza muļķībām šosezon esam jau zaudējuši?

Jahovičs, janičenekos, arī zem katras kritikas.

  +9 [+] [-]

, 2013-02-19 22:55, pirms 12 gadiem
Protams,ka var ja teikt,ka tiesneši utt. Bet paši vien vainīgi,diezgan neveiksmīgi nospēlējām un izlaidām uzvaru

  +5 [+] [-]

, 2013-02-19 22:55, pirms 12 gadiem
Eu nu piz..da. Ko darīt tiem jaunajiem čaliem kas centās mīties. Tagad pierāda ka bez dopinga nevar neko sasniegt.

 +11 [+] [-]

, 2013-02-19 22:55, pirms 12 gadiem
Kas ir mūsu šī vakara 'varoņi'? MAREK CMIKIEWICZ (Polija),PETAR OBRADOVIC[BIH],un JURGIS LAURINAVICIUS (Lietuva). ATCERAMIES ŠĪS PERSONAS!!! '/@Enkuss/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2013-02-19 22:56, pirms 12 gadiem
Vefu uzvarēja nevis Bilbao bet tiesneši.

 +10 [+] [-]

, 2013-02-19 22:56, pirms 12 gadiem
Bērzs tāds interesants bija, nepatika tiesneši

  +8 [+] [-]

, 2013-02-19 22:56, pirms 12 gadiem
Tiesneši kā parasti spāņus velk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-19 22:56, pirms 12 gadiem
sPELE bija laba bet godigi teiksu tiesnesi mus iegaza tik daudz savadu parkupumu fiksesana kas patiesam iegaza , Bet puisiem paldies par cinas sparu VEF

  +4 [+] [-]

, 2013-02-19 22:56, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Spāņi turnīra gaItā 3x deva dāvanas, bet tikai vienreiz to paņēmām…
Šodienas +14 es neskaitu par dāvanu.
Un te ir jautājumi:
- Ko darīja Butauts, kad izkusa +14. Cik taimaitus viņš paņēma?
- Kāpēc Jahū nesavāca savus nervus?
- Kāpēc tik daudzi garām aizmestie metieni no apakšas
- Kāpēc tik daudz metienus uzticēja tiem, kas šodien nevar iemest Jahū un Telefonam (jeb mērktākiem spriežot pēc intro sižeta)
- Kāpēc netur laukumā tos, kas var spēlēt – Danieli un raķeti, bet pārtur Telefonu un Jahū
- Kāpēc tiltiņš ļauj Bērzam mērkaķoties
Vienīgais mērkaķis esi tu.. Tā kā beidz mērkaķoties un marš gulēt

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 22:56, pirms 12 gadiem
Redzēsim cik tālu tas Bilbao tiks bez tiesnešu palīdzības. Idiotisms!

     [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
Čurkām tiesneši palīdzēja !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
Tiesneši mau*as!

  +8 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
Njā... nu daļēji "paldies" tiesnešiem. 4 tehniskās, no kurām vismaz 2 ar LIELU jautājuma zīmi + pret VEF neiedota tīra tehniskā.
VEF malači, cīnījās. Grūti ko pārmest. Kad ielozēja grupu, tad jau likās, ka dibenā būs. Bet tieši spāņu lielklubi bija tie, kas pēdējās div spēlēs pret VEF izmisīgi cīnījās, lai tiktu playoff. Vef neizdevās noturēt pozīcijas grupā, bet tik un tā, cepuri nost. Malači.
Varbūt pietrūka bik veiksme, fiziskais, šādu spēļu pieredze un sastāvā vēl pāris "krutāku" spēlētāju uz soliņa.
Nu visi spēki uz VTB.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
Vājprāts. Plikpauris mauc ne pa jokam. Nu skarbi

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
bled ar araa zaudeju 5ls kombene butu 70

  +4 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
zanardi rakstīja: paldies” bērziņam par spēles norakšanu.

Kuro spēli dēļ bērza muļķībām šosezon esam jau zaudējuši?

Jahovičs, janičenekos, arī zem katras kritikas.
Nah bBērzu noliec? Viņš vnk pateicās skatītājiem. Tas bija neizprotamākais sods basketbola vēsturē

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
Cik Roulendam kļūdu?? 10??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
Paši atkal zaudēja, kā var spēlēt tā spēļu beigas, tā kā tādi auni, sāk rasties iespaids ka VEF paši nemaz negribēja tikt tālāk, citu izskaidrojumu šādai spēlei man nav.
Janičenoks vispār, it kā pieredzējušākais vīrs kam jāvelk komanda bet spēlē kā puišelis un norok visu spēli beigās!

  -3 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
phKRIII rakstīja: Bērzs pateicās skatītājiem ar gaisa buču un viņam par to iedod tehnisko WTF?!$%&@
Un kas notika ar "ball don't lie" NBA?

 +15 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
Tiesnesis iedeva Tehnisko,jo bērzs skūpstu neveltīja viņam

  +4 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
impotenti, ja 10 trīnīšus pēdējā cetrutdaļā aizpļūta garām, tad jājautā par ko viņiem maksā?

     [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
Žēl, spēle bija laba un visu izšķīra sīkumi. Pāris pašu kļūdas, tiesnešu mazliet dīvaini lēmumi un Bilbao iekrita, kad vajadzēja!
Rūgtums liels, bet VEF spēle tik un tā priecē!

  +5 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
Maču noraka Janičenoks un Rowland. Kāpēc nemanīja Jahoviču?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 22:57, pirms 12 gadiem
tiesneši protams imbiciļi, bet pa lielam vinnēja stiprāka komanda

  +5 [+] [-]

, 2013-02-19 22:58, pirms 12 gadiem
Līdzjūtība no Ventiņu atalstītāja. Nebijāt Jūs sliktāki.

Bet Eirolīgas virzienā varam nelūrēt. Tur mūs - nevēlamos viesus strīpainie katru spēli tā drāztu. Specīāls paldies strīpainajam broļukam!

  -2 [+] [-]

, 2013-02-19 22:58, pirms 12 gadiem
Tie kas te par tiesneshiem ko saka, manupraat galigi garaam...Vefs pats adod jau kuro galotni un tas ir normaali, nu nestaav vinji tuvu taadiem klubiem kaa Valencia un Bilbao....

  +7 [+] [-]

, 2013-02-19 22:58, pirms 12 gadiem
Jahovičam bija jāmet iekšā brīvie metieni!
Bērzs šodienas klauns, bet to tehnisko pret viņu vispār nesapratu kāpēc iedeva?
Nepelnītās un nesportiskās un tehniskās piezīmes ievilka Bilbao 1/4
Nebija Rowlanda šodien vispār...
Malači, ka cīnijās, atliek cerēt uz VTB Sezona nav beigusies, jāturpina strādāt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 22:58, pirms 12 gadiem
Kāā jau vnm un visur. Tāās viss viss svarīgākāās spēlēēs laiž lunu utt. besīī pilnīīg..

  +6 [+] [-]

, 2013-02-19 22:58, pirms 12 gadiem
Es ceru, ka Butauts nebaidīsies un atklāti pateiks, kas šo spēli nokārtoja. Kā var tādus nabagus sūtīt uz tik atbildīgu spēli.. Acīmredzami ietekmējas uz fanu spiedienu...

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 22:58, pirms 12 gadiem
Parādiet pasaulei, kāda nesportiskā tika iedota par gaisa buču ..... tas nav normāli

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 22:58, pirms 12 gadiem
Nu nezinu gan , Bērziņš jau varēja savaldīties un nerādīt to žestu kas viņam iedeva tehnisko. Jebkurā gadījumā VEF beigās pagura, īsais soliņš darīja savu. Telefons ar divus aizmeta garām, Jahoo ar divus. Bet kādas bumbas Lopezs vilka ārā un kādas piespēles. Lai nu kā, VEfam ir augt un augt līdz top 8.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 22:58, pirms 12 gadiem
Ļoti patika Lopesa spēle

  +5 [+] [-]

, 2013-02-19 22:58, pirms 12 gadiem
Ja pie -3 uzbrukumā 2 reizes pēc kārtas Jahovičs met 3pt, tad jājautā, ar kuru galu domā Janičenoks un Roulends.

     [+] [-]

, 2013-02-19 22:58, pirms 12 gadiem
Tehniskā par gaisa bučas došanu līdzjutējiem, njam, smuki jau smuki pavilka spēli, bet paši arī norakām, kad vajadzēja mest 3-punktnieku, tad nemeta, kad meta, tad meta "īstie" metēji, VEF labi tomēr turnīru nospēlēja.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 22:58, pirms 12 gadiem
Paldies tiesnešiem dažās epizodēs, bet ja godīgi paši norakām spēli, pēdējas spēlēs līderi guļ, rowlandam vispār vairs neiet, janičenoks ar vairs nevelk.. Žēl, bet nu ko darīt.

     [+] [-]

, 2013-02-19 22:59, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Protams, ka mums gribējās, lai VEF šosezon sper pilnu soli uz priekšu, bet nesanāca. Taču sniegumā viennozīmīgi ir pussolis sperts uz priekšu.
Ņemam vērā, ka VEF nokļuva reālā nāves grupā. NYM un VAL mūs pērn slānīja visos veidos. Bilbao bija EL top8 pērn, bet vefiņš līdz pēdējai minūtei pretendēja uz tikšanu top8 no šīs grupas.
Malači – man VEF simpatizēja šajā turnīra fāzē.
Vispār jau SMSesieši diezgan tālu tika, bet šodien Basku bruņinieki stiprit izli spēlēja, salīdzinot ar citām viņu spēlēm, ko esmu šosezon skatījies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-19 22:59, pirms 12 gadiem
Diemžēl, bet jāsecina, ka Roulends mums deva lielas cerības, bet beigās viņš pats tās cerības par Top8 atņēma!

Malači VEF, esmu lepns par tādu basketbolu pret spāņu grandiem! Atceraties Spānijas līgas varenumu! Beidzot cīnāmies kā līdzīgs ar līdzīgu un ar tādām spēlēm nāks arī lielas uzvaras! Labs basis sanāca EK!!!
Paldies.

P.s. Tiesnešiem labprāt uzdotu dažus jautājumus par dažām svilpēm!

     [+] [-]

, 2013-02-19 22:59, pirms 12 gadiem
Kā jau teicu pirms spēles - vienveidīga spēle un tās zīmējums. Bilbao ar savu sūdīgo spēli atrada jaunus līderus un ar sūdīgo precizitāti iemeta tad, kad vajadzēja.
MANGOOSE rakstīja: impotenti, ja 10 trīnīšus pēdējā cetrutdaļā aizpļūta garām, tad jājautā par ko viņiem maksā?

  -2 [+] [-]

, 2013-02-19 22:59, pirms 12 gadiem
Paldies EJ par pavadito laiku Riiga un lielisko speeli!

     [+] [-]

, 2013-02-19 22:59, pirms 12 gadiem
Tik uzkriitoshi tiesaat par labu Bilbao tas jau vien paraada attieksmi pret basketbola mazajaam valstiim!Stulbums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 22:59, pirms 12 gadiem
Bērzs kaut kāds pajols, VEFam izšķirošā spēle, visi apzinās, ka tiesneši nav labvēlīgi VEFam, bet visu laiku kaut kas jāplātās. Loģisks iznākums pie šiem apstākļiem. Un tajā brīdī arī manā izpratnē bija izšķirošais lūzums spēlē. Ar tādu attieksmi, kad labāk izrādīties, nevis kapāties, arī uzvara šajā spēlē nav pelnīta.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 22:59, pirms 12 gadiem
sPELE bija laba bet godigi teiksu tiesnesi mus iegaza tik daudz savadu parkupumu fiksesana kas patiesam iegaza , Bet puisiem paldies par cinas sparu VEF
P.s tiesnesu iedota tehniska Berzam ,par to ka vins skatiatajiem sutija gaisa bucu un pasmaidija ! WTF? tad nav brinums ka tiesnesi vnk vilka Bilbao ara ,domaju ja ta nebutu kopuma bijis VEF ari vareja panemt so speli

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:00, pirms 12 gadiem
klauni uz ledus rakstīja: Tie kas te par tiesneshiem ko saka, manupraat galigi garaam...Vefs pats adod jau kuro galotni un tas ir normaali, nu nestaav vinji tuvu taadiem klubiem kaa Valencia un Bilbao....
Tieši tā, kāda jēga vainot tiesnešu ja spēles beigas paši atdod, tu ja pat acīmredzami pietiesātu par labu Vefam ar tādu spēli zaudētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:00, pirms 12 gadiem
Nevis Bilbao uzvarēja, bet gan VEF zaudēja, tāpat kā pret Valencia!
*Paldies, Rowland, par hokeja spēka paņēmienu pret spēlētāju, kuram nebija bumba (interference)
*Paldies, Janičenok, par izkapts cienīgu cirtienu pretiniekam par rokām
*Paldies, Daniel, par centienu pretinieku saķert aiz rociņas
*Paldies, Bērziņ, par gaisa bučiņu! (4 nesportiskas piezīmes – spēcīgi)

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:00, pirms 12 gadiem
Joprojām sirds sāp par pēdējām divām spēlēm, tik daudz emocijas atdotas

  +4 [+] [-]

, 2013-02-19 23:00, pirms 12 gadiem
Tik daudz nesportisko uz vienu pusi, tas jau parāda, ka kaut kas nav kārtībā.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:00, pirms 12 gadiem
Nu ko, tagad Krievijas līga ir palikusi prioritāte un varēs tur atdot visus 100%, nevis ķipa ''saudzēt'' spēlētājus priekš eirokausiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:00, pirms 12 gadiem
Paldies Vefam par emocijaam !! Ar katru gadu Vefs iet uz priekshu! Veiksmi turpmaak

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:01, pirms 12 gadiem
Viss bija pasu rokas. Sads sniegums graiza visus bez naza. Ja nevar iemest zem groza, nevar savakties un atdot piespeles tiem, kas var iemest, tad nav ko vainot tiesnesus un citus. Ja tiesasana nebija adekvata ta teikt, bet jasak pasiem ar sevi. Ja ar to ir 99% viss kartiba, tad var sakt norakt rezultatu uz citiem apstakliem.

So speli vareja uzvaret pavisam noteikti un tas bija jadara. Ir vel daudz jamacas. Divas speles, identiskas kludas un attiecigi rezultats.

Viss bija skaidrs tiem, kas speli skatijas.

  -3 [+] [-]

, 2013-02-19 23:01, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Redzēju 4/4 un nervi lupatās! Ko pie velna tiesneši dara? Kā, nu kā var iedot tehnisko Bērzam? Tam vecajam vecim, kas tur plātījās vien gribētos uzraut pa seju. Pilnīgākais idiotisms kā tika vilkts nabagu klubs Bilbao. Žēl, ka Janičenoks ar Jahoviču gribēja varoņus notēlot un meta savus zilos truļus. Katrā ziņā kārtējā ņemamā spēle, bet viss ir beidzies, muļķīgi beidzies. Katrā ziņā čaļi malači, kādas emocijas pēc visām šīm spēlēm, bet rezultāts varēja būt labāks. Milzīgs rūgtums iekšā par to, bet kā ir tā ir. Bravo Vefiņ
Pirms bļausties, palasi basketbola notiekumus, pa seju uzrāvēj .
Bērzs visu spēli jau pelnijās un brīnos, kā viņam agrāk neiedeva tehnisko, bet Bērzs malacis, SMSesiešus zināmā mērā noraka..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-19 23:01, pirms 12 gadiem
Kronis rakstīja: Maču noraka Janičenoks un Rowland. Kāpēc nemanīja Jahoviču?
Es to arī nesaprotu, kā var likt spēlēt spēlētājam, kuram metiena roka savainota? Un Janičenoks, pēdējās spēlēs tik ļoti kaitinošs spēlētājs uz laukuma!

  -2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:01, pirms 12 gadiem
Grazie grazie Vef,tagad eiroligas klubs vares nopietni gatavoties LBL ahahahahaha. Tiesneshi vainigi,vajag mest ieskha brivos metienus,nevis pa groza konstrukciju ladet,viss ar to shogad basket bums ir beidzies,gaidam visus atkal Adazu,Rezeknes,Rucavas pamatskolaas uz spelem. ahahahah

  +6 [+] [-]

, 2013-02-19 23:02, pirms 12 gadiem
Tiesneši notiesāja spēli. Janičenokam nesportiskā vienā galā, otrā galā Bilbao pilnīgi tāds pats sods - parastā piezīme...

Un, kas būtu ja Bērzs vienkārši pamātu skatitājiem, arī būtu tehniskā?

  +5 [+] [-]

, 2013-02-19 23:02, pirms 12 gadiem
Piedodiet vef fani, bet no šis spēles varetu veselu shaqtin a fool epizodi uztaisīt

  +4 [+] [-]

, 2013-02-19 23:02, pirms 12 gadiem
Nu tiesneši arī klauni bet ar visu to bija jāņem.
Tā vietā, lai dotu apakšā Kovaļauskam piļī tik 3niekus.
Bērzs vispār klauns, visu sezonu tik pļūta!
Roulends un Janičenoks arī zem katras kritikas

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:02, pirms 12 gadiem
Ha, ha, ha

baigie krutie un te pēkšņi - nulles

  -4 [+] [-]

, 2013-02-19 23:02, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Šādi tiesā eiropas augstākā kaluma spēles? Fui.

Janičenok, šodien tu biji galīgi nekāds, protams pretī ir top Eiropas spēlētāji, bet vienalga...

2. izlaistā spēle... un tas ir tikai, ka nočakarējās ar Hamiltonu, piedod Bērzs, bet tevi vajadzētu patriekt, lai iet uz Ventspili pie lūzeriem paspēlēt.
Eiropas augstākā kaluma? Tu par ko, par Eirolīgu tagad runā?
Varēsiet tagad koncentrēties uz LBL, lai tur nezaudētu (atkal) BKV

  +4 [+] [-]

, 2013-02-19 23:02, pirms 12 gadiem
nesaprotu, ko tik daudzie Latvijā cer uz Jaņičenoku?
ne jau veltīgi pa Itālijas zemākām līgām vazājās savulaik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:03, pirms 12 gadiem
Debilie spanji !!

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:03, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: vispār abi spāņu klubi pēc negaidītā zaudējuma Rīgā izplānoja un sarunāja, kā lai izstumj VEFu no top8
Ko tad sarunāja? Vinnēja visus atlikušos mačus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:03, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: VEF jau māk neļaut arī

sms nav VEF sponsors, bet tikai teletranslācijas, kas ir 10x lētāk
uz maicenēm no mugurpuses vienīgais un liels logo un pieļauju, ja nebūtu SMS, tad stipri plānāks sastāvs būtu....

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:03, pirms 12 gadiem
Jā, kas ir Latvija!!! Tiesneši labākie """""b

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:03, pirms 12 gadiem
Sāpīgi.
Bet savā ziņā pamatoti. Cerēt uz kausu vai astotnieku tādā līmeni, manuprāt, nav nekāda pamata, ja komanda nav līdz galam sagatavota un izskātās pēc LU junioriem spēlē pret zonu. Jā, šodien bija neslikti, bet tas ir turnīrs. Trenera sāpīgi iegūtās pieredzes dēļ atdevām pa tīro uzvarētu spēli Valensijai. Jā, šodien veiksme un tiesneši pie labas spēles, bet nēesam pelnījuši būt astotniekā, ja varam atļauties tādu robu sagatavotībā kā pret Valensiju....tas vienkārši no turnīra viedokļa nebūtu taisnīgi.....................žēl, VEF progresē - puikas malači!!!

  +6 [+] [-]

, 2013-02-19 23:03, pirms 12 gadiem
Jahovičam itkā pirksts savainots - tur laukumā beigas + 3 truļņiki??? Kas tas bija Butaut?

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:03, pirms 12 gadiem
uzvar tas, kurš nezaudē...

tiesnešiem pa pakaļu!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:04, pirms 12 gadiem
wildo rakstīja: Nah bBērzu noliec? Viņš vnk pateicās skatītājiem. Tas bija neizprotamākais sods basketbola vēsturē
Viņa piezīmju vākšana ir kaitinoša un uzbrukumā arī jau parādās Biedriņa impotences iezīmes.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-19 23:04, pirms 12 gadiem
Nē nu nebija jau slikta spēle, bet nu te atšķiras tie līmeņi- Lopezs, Mumbru iemet. Janičenoks , Jahoo neiemet, Bilbao uzvar, VEF brauc mājās.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:04, pirms 12 gadiem
Par pēdējām minūtēm - vājš raksturs VEF līderiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-19 23:05, pirms 12 gadiem
Janis Blums ‏@Blums45

Speli neredzeju,bet draugi jau no Bilbao informeja.....VEF bija pelnijusi tikt talak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:05, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Piedodiet vef fani, bet no šis spēles varetu veselu shaqtin a fool epizodi uztaisīt
labrīt!!! TAS IR SPORTS NEVIS IESTUDĒTA TEĀTRA IZRĀDE!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:06, pirms 12 gadiem
Kas liedza uzvarēt mājās Valensiju?Arī tiesneši? Auni skrien divreiz vienā sienā.

  +5 [+] [-]

, 2013-02-19 23:06, pirms 12 gadiem
phKRIII rakstīja: Bērzs pateicās skatītājiem ar gaisa buču un viņam par to iedod tehnisko WTF?!$%&@
Berzam nav prata.. Griekija vai serbija butu zobos kādu pudeli vai skiltavu dabujis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:07, pirms 12 gadiem
stakets rakstīja: Berzam nav prata.. Griekija vai serbija butu zobos kādu pudeli vai skiltavu dabujis..
Nu ja spēle būtu notikusi Serbijā, tad VEF mājās neatbrauktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-19 23:07, pirms 12 gadiem
DIEMŽĒL BET PUSE VEF KOMANDA NAV GATAVA ŠĀDĀ LĪMENĪ TAS ARĪ IZŠĶĪRA.......

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:08, pirms 12 gadiem
Valters twiter`i raksta: "Var kāds to leiša tiesneša bildi var te ielikt,lai mēs zinātu savus varoņus"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:08, pirms 12 gadiem
neko sev tur tiesaaja

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:08, pirms 12 gadiem
Jā un Telefons pēdējās 5 spēles vispār nekāds, pilnīgā bedrē! Uz svarīgakajām spēlēm tāds fufelis! Skumji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:09, pirms 12 gadiem
entuziasts rakstīja: Nu ko, tagad Krievijas līga ir palikusi prioritāte un varēs tur atdot visus 100%, nevis ķipa ''saudzēt'' spēlētājus priekš eirokausiem.
Galvenais, lai martā paņem priekšā ar 100% atdevi bkv tā līdz aknām.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:09, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja: Eiropas augstākā kaluma? Tu par ko, par Eirolīgu tagad runā?
Varēsiet tagad koncentrēties uz LBL, lai tur nezaudētu (atkal) BKV
Nu protams, ka ta bez tavas zults, atliek vel sagaidit bubas un hitmixinja pērles, laigan pasi ar -9 atdevat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:09, pirms 12 gadiem
marcelloo21 rakstīja: DIEMŽĒL BET PUSE VEF KOMANDA NAV GATAVA ŠĀDĀ LĪMENĪ TAS ARĪ IZŠĶĪRA.......
Puse vai ne puse, bet ja tiesneši kontrolē spēli ne spēlētāji, tad zaudēt var jebkurš tādu spēli. Tas jau tas skumjākais, ka nez kā būtu, ja būtu normāla tiesāšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:10, pirms 12 gadiem
Bet vispār pareizi te viens saka - Janičenoks pierāda, kad vairāk par pāris punktiem VTB viņš nevar sakrāt. Ne velti šodien noraka ar saviem neprecīzajiem truļiem, tāds par itālijas otrajām līgām nav vajadzīgs, bet vef viņš ir pirmā lieluma kalibrs !

  -2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:10, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Piedodiet vef fani, bet no šis spēles varetu veselu shaqtin a fool epizodi uztaisīt
Doties Dinamo ir parodija visu sezonu

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:10, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Valters twiter`i raksta: "Var kāds to leiša tiesneša bildi var te ielikt,lai mēs zinātu savus varoņus"?
Aha, vairāk klausies W, vēl pirms pāris spēlēm viņš VEF jau apsveica ar TOP8

  -2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:11, pirms 12 gadiem
gagelis2 rakstīja: super!!!no 10ls 0.25 ls izceeli biezais???!!!!
tev neienaca prata, ka vins ieladeja live, kad kofs bija labs?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:11, pirms 12 gadiem
Nebija kapteina, vins sodien bija aiznemts ar kaskesanos sava starpa un zilo 3pts mesanu, zel Kavalauska un Rowlanda, kartigi kapataji, pie +5 puse uzvaras jau bija kabata, vajadzeja mierigi nospelet uz Kavalausku.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:11, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Valters twiter`i raksta: "Var kāds to leiša tiesneša bildi var te ielikt,lai mēs zinātu savus varoņus"?
Šoreiz jāpiekrīt W.
Slēpts komentārs: aris no pumpuliem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-19 23:12, pirms 12 gadiem
Ko Butauts pedejas minutes gaidija laukuma no Jahovica ar pusotru roku? Kapec mala sedeja snaiperis Bertans, bet laukuma mocijas paris viri, kam labak butu bijis sedet mala - Janicenoks un Roulends?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:12, pirms 12 gadiem
Tas viss ir pupu mizas. Tagad būs galvenais turnīrs - VTB. Par Ivanova-Putina projektu!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:12, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja: Bet vispār pareizi te viens saka - Janičenoks pierāda, kad vairāk par pāris punktiem VTB viņš nevar sakrāt. Ne velti šodien noraka ar saviem neprecīzajiem truļiem, tāds par itālijas otrajām līgām nav vajadzīgs, bet vef viņš ir pirmā lieluma kalibrs !
Te ta vaina jadala uz pusem ar Butautu, Janicenoks loti atklati ar savejiem kasijas, vajadzeja atsedinat, Butauts nolema uzticeties, rezultats ir acimredzams.
Slēpts komentārs: T.G.H.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:13, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Valters twiter`i raksta: "Var kāds to leiša tiesneša bildi var te ielikt,lai mēs zinātu savus varoņus"?
kaunas2012.fiba.com
';

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:13, pirms 12 gadiem
TELEFONS galigi shvaks palicis.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:14, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: leiši un čangaļi ir skaudīgi
Cik esmu komunicējis ar čangaļiem, neesmu novērojis, kurzemnieki gan ir skaudīgi un iedomīgi pūšli, it sevišķi Ventspilnieki...

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:14, pirms 12 gadiem
Paldies Vefam par skaisto sezonu Eriokausā. Šovakar tiešam tiesneši laukumā darīja brīnumus - deva nepamatotas tehniskās un nesportiskās piezīmes. Arī, kad mūsējie acīmredzami pārkāpa noteikumus sodus neiedeva. Ir sperts plats solis uz priekšu. Jutu, ka Vefam šosezon ir iekšā, taču trūkst pieredzes acīmredzot, jo izšķirošajos brīžos svarīgajās spēlēs tik daudz muļķīgu kļūdu.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:14, pirms 12 gadiem
Ar to arī "lielais" basketbola bums Latvijā pārtrūkst

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:15, pirms 12 gadiem
Bērziņ- tādā līmenī tik bērnišķīgi nedrīkst spēlēt!!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:15, pirms 12 gadiem
laikam to gudrelji nav dzirdejushi ka par Janicenoku interesejas Khimki, Italijas 2.liiga

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:15, pirms 12 gadiem
berziņu uz ziepēm un paliec coyotaa daliit bučiņas 'mērgli

  +7 [+] [-]

, 2013-02-19 23:15, pirms 12 gadiem
Stoke rakstīja: Kas ir mūsu šī vakara 'varoņi'? MAREK CMIKIEWICZ (Polija),PETAR OBRADOVIC[BIH],un JURGIS LAURINAVICIUS (Lietuva). ATCERAMIES ŠĪS PERSONAS!!! '/@Enkuss/
kā teica Eurosport komentētājs-Komandu meistarības līmenis ir krietni augstāks nekā tiesnešiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:15, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Cik esmu komunicējis ar čangaļiem, neesmu novērojis, kurzemnieki gan ir skaudīgi un iedomīgi pūšli, it sevišķi Ventspilnieki...
Āri, vai Podziņš sniedza atbildi uz tevis rakstīto atzīšanos mīlestībā?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:16, pirms 12 gadiem
Spēles butu ņemamas, ari majas pret Valencia, ja vien butu garaks solins.
Diemzhel solins nav un abas speeles zaudetas.
Kaa jau pirms speles teicu, Bilbao nebus tik labi satrenejushies un metiens nekaads labais nebus.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:16, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Katrā ziņā es Bērzu nevainoju par šo epizodi, jo nezinu kādam idiotam, respektīvi Tev, ir jābūt, lai uzskatītu to par tehnisko piezīmi. Nu nebija tur nekā tāda, pateicība skatītājiem un tas ir normāli, bet reakcija no publikas gan bija tizla.
Vecīt tā ir spānija- tā publika ir debīla un slima.. Kādu pateicību tev viņiem jāizrāda... Iemestu sejā kādu petardi būtu pateicībam.. tas tev nav arēna rīga 7 k mierīgi skatās fano... tie tak ir nenormāli..

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:16, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja: Hej, sveiciens ar zaudējumu, vai atceries, kad pats pirms laiciņa rakstiji, kad ventspilnieki uzvarēs vef tikai tad, ja viņiem būs 5 NBA veči?
Nomierināsies? Cerams, ka pusamatierus somugrus spēsiet apspēlēt, lai tiktu tālāk?
Pavasarī jau kā katru gadu būs bkv izvarošana. Lai nebūtu katru spēli jau ierastie -35, varētu iedot Bērzu jums nabagiem.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-19 23:16, pirms 12 gadiem
nav ko velt vainu uz Berzu, tikko ielukojos "likumos" tur skaidri noradits, ka komunicet ar lidzjutejiem drikst, ja netiek pielietoti necenzeti zesti.
Un jau pec 4.kartas teicu ka Val apzinati zaudeja 2.macu pret Bilb.jo 6sek lidz beigam bija +1 Val un vini itka nejausi izmeta bumbu auta.
Un sodien Top 8 iekluva soģi. Kad kadreiz varbut ari mus respektes,soģi, tad ar domasim par nakamo kartu.
Uz 2055.gadu kad Latvija bus 6x uzvarejusi EČ pec kartas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

  -2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:17, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Ar to arī "lielais" basketbola bums Latvijā pārtrūkst
Tikai saakas gniidel !

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:17, pirms 12 gadiem
vpils lv finalaa, ir uzdevums

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:18, pirms 12 gadiem
nevar neuzrakstiit ko primitivu...

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:18, pirms 12 gadiem
Beidziet vienreiz komandu nolikt. Gan Valensija, gan Bilbao uzvaretu pusi no Eiroligas komandaam.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:18, pirms 12 gadiem
115 rakstīja: vpils lv finalaa, ir uzdevums
nezaudēt ar -50?

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:18, pirms 12 gadiem
marcelloo21 rakstīja: DIEMŽĒL BET PUSE VEF KOMANDA NAV GATAVA ŠĀDĀ LĪMENĪ TAS ARĪ IZŠĶĪRA.......
Pats esi vispār gatavs doties dzīvē?

  -2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:18, pirms 12 gadiem
berzs lox

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:18, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: apsveicu, no lata uzkačāji 1.30. Rīt pirms 2.stundas varēsi bulciņai+tējai aiziet pakaļ.
Nu es arii ielaadeeju uz Bilbao, 4 ceturdaljaa uz vinjiem bija 2.8 koeficents diezgan ilgu laiku, un njemot veeraa Vefija luuzeru raxturu izskirosajos mirkljos bija skaidrs, ka nepanjems, un pie plus 5, kad Janicenoks beztolkaa uzbrukuma 5 sekundee izmeta sasteigtu truli, bij skaidrs ka viss beidzies...

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:19, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja: Āri, vai Podziņš sniedza atbildi uz tevis rakstīto atzīšanos mīlestībā?
Kādā sakarā Podziņš? Ko tu murgo, te runa ir par basketbolu?? Cik 2 litrīgos apiņus jau izsūci, ka glupības raksti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:19, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: http://kaunas2012.fiba.com/pages/eng/fe/12/fu17wc/men/event-guide/p/eid/6228/lid//peid/18604/rid//sid/6228/referee.html
ākujeķ!!! tas tītars pēc šādas spēles te vēl uzdrošinās smaidīt...

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:19, pirms 12 gadiem
ja Bērzu pēc šitā gājiena "neizkastrēs", tad vispār nav ko teikt. Pie praktiski neizšķirta rezultātā taisīt vipondrjožus iepretim publikai liecina par IQ apmēram 50. Tas bija pamatots tehniskais, kas izšķira spēles iznākumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:19, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nomierināsies? Cerams, ka pusamatierus somugrus spēsiet apspēlēt, lai tiktu tālāk?
Pavasarī jau kā katru gadu būs bkv izvarošana. Lai nebūtu katru spēli jau ierastie -35, varētu iedot Bērzu jums nabagiem.
Pusamatierus vai neamatierus, tas lai paliek katra paša ziņā, bet tā tava izvarošana ir totāls izdomājums, tu pats to izdomā vai ir kādi fakti, kas runā par -35? Man ir viens fakts, bet tas rāda to, kad pavasarī favorīts būs bkv... Ne velti, bez motivācijas neatstāja mazāko cerību, pēdējo momentu meistariem, vef. Iedomu pasaule ir laba lieta, līdz tas sāk spiest uz smadzenēm un kļūst rūti elpot !

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:20, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Kāpēc tagad jāvaino tiesnesis, dēļ tās vienas tehniskās? Bet spēles situācija bija tik sakaitēta, ka Bērzs pavilka gan skatītājus, gan soģus. Kurā pusē taisnība?
Speli skatijies ? Jasak jau butu ar to ka 2 tehniskas, viena ko iedeva Berzam ne pa temu, un otra ko neiedeva pret Vefu kad musejam uzsava no aizmugures pa zariem.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:20, pirms 12 gadiem
Netaisnīga spēle no tiesnešu puses. Jāraksta apelācija. Par tehniskajām piezīmēm.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:20, pirms 12 gadiem

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:20, pirms 12 gadiem
Domu lasītājs, aizver muti un nepļūti Ventiņiem virsū!

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:21, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja: Pusamatierus vai neamatierus, tas lai paliek katra paša ziņā, bet tā tava izvarošana ir totāls izdomājums, tu pats to izdomā vai ir kādi fakti, kas runā par -35? Man ir viens fakts, bet tas rāda to, kad pavasarī favorīts būs bkv... Ne velti, bez motivācijas neatstāja mazāko cerību, pēdējo momentu meistariem, vef. Iedomu pasaule ir laba lieta, līdz tas sāk spiest uz smadzenēm un kļūst rūti elpot !
Gaidam 3. martu.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:22, pirms 12 gadiem
Marquis rakstīja: Tiesneši mau*as!
nekāda sakara ar tiesnešiem. nervus katram pašam ir jāsavāc.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:22, pirms 12 gadiem
Walteram, vecajam ākstam pilnīgi aizgājis širmis, pieaudzis cilvēks, zolīdā vecumā, bet šādas lietas publiski raksta...var redzēt, kad ir sportisti, kuriem nav smadzeņu...

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:22, pirms 12 gadiem
Butautam jārīkojās. Vismaz lai šitie tiesneši netiesā tālāk.pilnīgs murgs

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:22, pirms 12 gadiem
Pedejas minutes galigi svakas nu par tienesiem nerunasim,vinu darbs pedejas minutes un daudzas situacija nebija saprotams,par to gaisa bucu manuprat ir ta,kad speletajs speles laika nedrikst izdradit nekadus zestus,iznemot saspeles vaditajs un vel,kur notiek ar spele,bet atseviska epizode vins nevar izradit savas emocijas

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:23, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Šādi tiesā eiropas augstākā kaluma spēles? Fui.

Janičenok, šodien tu biji galīgi nekāds, protams pretī ir top Eiropas spēlētāji, bet vienalga...

2. izlaistā spēle... un tas ir tikai, ka nočakarējās ar Hamiltonu, piedod Bērzs, bet tevi vajadzētu patriekt, lai iet uz Ventspili pie lūzeriem paspēlēt.
paraudāšu līdz Nez kā BKV ar VEF, bet karsiyaka šovakar būtu Bilbao uzvilkuši viņiem ar tiesneši baaaigi palīdzēja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:23, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Kāpēc tagad jāvaino tiesnesis, dēļ tās vienas tehniskās? Bet spēles situācija bija tik sakaitēta, ka Bērzs pavilka gan skatītājus, gan soģus. Kurā pusē taisnība?
Protams ka tiesnesi nelava mums pacinities par uzvaru,atceries vel to tiso sodu ko iedeva Danielsam,pirmkart vins speleja bumba un aizsardziba jau bija atgriezies Roulends,tiesnesi vienkarsi paradija ka nelaus vef uzvaret,un tie abi momenti bij loti izskirosa bridi.Ta ka tiesnesi nelava komandam pasam izskirt stiprako,diemzel kas ir vef pret spaniem...

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:24, pirms 12 gadiem
Bērs neko tādu neparādija!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:24, pirms 12 gadiem
phKRIII rakstīja: Bērzs pateicās skatītājiem ar gaisa buču un viņam par to iedod tehnisko WTF?!$%&@
Pamatoti iedeva tehnisko. vajag vienreiz piebremzēt savas emocijas. Ne Tu, ne es nezinām, ko viņš tur sarunāja tiesnešiem pie pirmajām 4 piezīmēm, bet katra viņa reakcija uz sodu ir tāda, itkā būtu pieslēgts pie elekrošoka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:24, pirms 12 gadiem
Pēc Bērza tehniskās beidzu skatīties. Zināju, ka neuzvarēs. Pirmkārt jau psiholoģiski tika nokautēti, un otrkārt - soģi izdarīja lielu devumu. VEF nav tik stipri, lai spētu cīnīties ar Bilbao un tiesnešiem. Viņiem tikai ar lielu veiksmi būtu cerība uzvarēt spāņus!

Sezona galā, vismaz Eirokausos. Žēl, bet ejam tālāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:25, pirms 12 gadiem
kaspars-kaplis rakstīja: Netaisnīga spēle no tiesnešu puses. Jāraksta apelācija. Par tehniskajām piezīmēm.
Vispār jau tehniskā bija 1- Bērziņam... Vai es kaut ko palaidu garām..

  +4 [+] [-]

, 2013-02-19 23:25, pirms 12 gadiem
labi, jūs te visi runājat par to kad Vefiņš ar katru soli, gadu, spēli iet uz augšu, bet bļāviens, šie spēlētāji paliek arvien vecāki... šogad lai arī kādi bija pretinieki, nu bija jātiek tālāk, ja šito maču padirsām, nu tad pret Valencia joprojām es nespēju pārdzīvot, jo tur bija svarīgākā spēle... skatītāji bija gatavi, viss bija noorganizēts... bet mēs pakakājam ar +22 sākumā.. ehh... kapēc Bilbao varēja saņemties no 0-2 tikt pat pirmajā vietā grupā un tikt tālāk un mēs nē? jo kā jau Buļs teica kad Vefiņš nearko sliktāki nebija par BBB!!! aj...

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:26, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: VEF jau māk neļaut arī

sms nav VEF sponsors, bet tikai teletranslācijas, kas ir 10x lētāk
Kur Tu rāvi tādi informāciju?
Vai tiešām pat tagad kad LTV7 nerāda hoķi, VEFam par spēļu translācijām pašam jāpiemaksā???

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:27, pirms 12 gadiem
Paši vien vainīgi, ka zaudēja, jo pēc pirmās ceturdaļas bija visi priekšnoteikumi uzvarēt, tas pats ar Valensiju Rīgā, taču ja man teiktu pirms sezonas, ka mēs kā līdzīgi kapāsimies ar ACB klubiem un tikai pašu kļūdu dēļ netiksim tālāk, tad neticētu. Tā ka RESPECT FEFam un veiksmi VTB, kā arī ceru, ka pacelto latiņu saglabāsim arī nākošgad un augstāk.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:27, pirms 12 gadiem
Bet ja godīgi tad Eirokausi tika zaudēti iepriekšējā spēlē pēdējās 6 sekundēs. Tā bija iespēja uzvarai grupā. Psiholoģiski neizturēja...

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:28, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pēc Bērza tehniskās beidzu skatīties. Zināju, ka neuzvarēs. Pirmkārt jau psiholoģiski tika nokautēti, un otrkārt - soģi izdarīja lielu devumu. VEF nav tik stipri, lai spētu cīnīties ar Bilbao un tiesnešiem. Viņiem tikai ar lielu veiksmi būtu cerība uzvarēt spāņus!

Sezona galā, vismaz Eirokausos. Žēl, bet ejam tālāk!
Uz kurieni ejam -VTB pusfinālu (augstākais lidojums)? vef tiešām bija liels potenciāls un laba spēle līdz brīdim, kad nočakarējās ar Hamiltona pāreju un pēdējām 2 spēlēm Eirokausos.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:28, pirms 12 gadiem
nu jau labu laiku vefinjam vaig labu psihalogu, visiem pirksti gaisaa peec zenoas pirmaas puses nu visi zaagji peec kaartas un nu jau ceru lai VTB ligaa neiekljust plejof, lai nau lieki krenjkji....

tas bija sen gaidaams kad taads mirklis naaks, cik var vilkt speeli viens piecinieks, viss speeki un moraale beigusies ar vareno kapteini priekshgala, tam jau gaida pensija...

nesaprotu arii Butauta domaashanas strakjeediju shados briizos, laist Jahovicu speeleet taadas minuutes kameer, kamer shis ar gjipsi rokaa skrien pa laukumu, lai arii Daniels suudiigaaks aizsardziibaa tomeer vinjsh ir daudz produktiivaaks uzbrukumaa ja vinjam ljautu speelet lielaaku speeles laiku...

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:28, pirms 12 gadiem
Paldies VEFam par Eirokausu sezonu! Pirms TOP16 turnīra lielākā daļa necerēja pat uz divām uzvarām.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:28, pirms 12 gadiem
Nezināju ka prfesionālajā sportā šitā var izšķirt likteni.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:29, pirms 12 gadiem
Edgars Orlovskis rakstīja: Paldies VEFam par Eirokausu sezonu! Pirms TOP16 turnīra lielākā daļa necerēja pat uz divām uzvarām.
Tieši tā, bet apetīte aug ēdot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:29, pirms 12 gadiem
Bija Janičenokam, bet pēc pāris min spānim identisks pārkāpums, bet tikai parastā piezīme..
stakets rakstīja: Vispār jau tehniskā bija 1- Bērziņam... Vai es kaut ko palaidu garām..

  -3 [+] [-]

, 2013-02-19 23:31, pirms 12 gadiem
v3_karstgalvis rakstīja: Lielais betotaj, ludzu uzliec 100ls uz Ventspils uzvaru LBL un ieposto skrinu! Ja esi tik parliecinats, tad nevajadzetu but nekadam problemam. Ja ne, tad ej noskaties kartejo pokemonu seriju!
Jā, varbūt vēl man nofočēt savu kāju, lai tu varētu vakarā piekopt labās rokas likumu, gudriniek?
Naudu likšu tikai tad, ja būs pieklājīgs koefs, vismaz uz 4.00, ja nē, tad jāgaida līdz pavasarim, kad BKV finālā spēlēs ar Barons Kvartālu vai Valmieru, tad arī būs sējas un pļaujas laiks, tākā sosku mutē, un roku arā no biksēm !

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:31, pirms 12 gadiem
kaspars-kaplis rakstīja: Nezināju ka prfesionālajā sportā šitā var izšķirt likteni.
Biežāk jāinteresējas par sportu.. futenē ne tādi vien brīnumi notiek..
Basī līdzīgu spēli izškirt- mākslu nevajag.. Turklāt neticu, ka kāds no šiem refiem tiks atstādināts no tālākās spēļu apkalpošanas..

  -2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:31, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nomierināsies? Cerams, ka pusamatierus somugrus spēsiet apspēlēt, lai tiktu tālāk?
Pavasarī jau kā katru gadu būs bkv izvarošana. Lai nebūtu katru spēli jau ierastie -35, varētu iedot Bērzu jums nabagiem.
Tirliņ,ko nozīmē katru gadu,vēl nesen Barons ņēma vefu priekšā

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:31, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: Uz kurieni ejam -VTB pusfinālu (augstākais lidojums)? vef tiešām bija liels potenciāls un laba spēle līdz brīdim, kad nočakarējās ar Hamiltona pāreju un pēdējām 2 spēlēm Eirokausos.
Tad redzēs, kur VEF paliks VTB. Potenciāls bija, bet ar to viss nebeidzas ... Maksimums varbūt nebija, bet tuvu tam. Jebkurā citā grupā VEF tiktu TOP8, bet ir tā kā ir.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:32, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kur Tu rāvi tādi informāciju?
Vai tiešām pat tagad kad LTV7 nerāda hoķi, VEFam par spēļu translācijām pašam jāpiemaksā???
Viņi jau pirka tās tiesības par bargu naudu, bet VEF spēles tiešām kaut kas tur sponsorēja, tie paši SMSisti. Ažiotāža jau par Dinamo spēlēm bija nesalīdzināmi lielāka.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:32, pirms 12 gadiem
Jaaa,viss,čali,esmu skrobiigs..pieviila muusss

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:32, pirms 12 gadiem
Nu, pļeķ, kaut kāds ģinamo, ne basketbols:-( Kaut kā jocīgi tas viss izskatījās - Butauts un tiesneši izvilka spāņus:-)

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:33, pirms 12 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Bija Janičenokam, bet pēc pāris min spānim identisks pārkāpums, bet tikai parastā piezīme..
Tiešām?? vai Janičenokam tomēr tika iedota nesportiskā...

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:33, pirms 12 gadiem
pipars555 rakstīja: Tirliņ,ko nozīmē katru gadu,vēl nesen Barons ņēma vefu priekšā
Jā, tas bija labs gads, ar Teteri pie stūres, tas pats domu lasitajs raudāja !

  +3 [+] [-]

, 2013-02-19 23:34, pirms 12 gadiem
Peec Valencijas zaudeejuma mees bijaam pelniijusji zaudeet..

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:34, pirms 12 gadiem
pipars555 rakstīja: Tirliņ,ko nozīmē katru gadu,vēl nesen Barons ņēma vefu priekšā
Barons iesākumā varētu sameklēt normālu zāli, jo tūlīt viņus atkal izmetīs, un tad domāt par graušanu.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:34, pirms 12 gadiem
Principā sezona eirokausos +/- izdevusies.
Spēlēt GANDRĪZ pilnu spēli vienādā līmenī ar ACB top klubiem ir jau labs sniegums. (+uzvarēta UBB mājās)

Bet, tagad ir viela pārdomām par dažiem labiem pārvērtētajiem spēlētajiem...

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:36, pirms 12 gadiem
Bērzs varēja toreiz slimajiem barona faniem parādīt kādu žestu, jo tiem jau ar daudz prāta nav mazajā hanzas zālē izkliedzot nepiedienīgus vārdus...

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:36, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Principā sezona eirokausos +/- izdevusies.
Spēlēt GANDRĪZ pilnu spēli vienādā līmenī ar ACB top klubiem ir jau labs sniegums. (+uzvarēta UBB mājās)
VEF rakstīja/ mission complete. spāņu basketbols degradēts, tagad kārta krieviem

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:36, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Viņi jau pirka tās tiesības par bargu naudu, bet VEF spēles tiešām kaut kas tur sponsorēja, tie paši SMSisti. Ažiotāža jau par Dinamo spēlēm bija nesalīdzināmi lielāka.
Skaidrs, šāda shēma tiešām varētu būt.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:37, pirms 12 gadiem
Mr Baron rakstīja: Peec Valencijas zaudeejuma mees bijaam pelniijusji zaudeet..
Seko līdzi basketbolam? Cik bieži no -20 atspēlējas basketbolā (2Q sākums)? BIEŽI, ļoti.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-19 23:37, pirms 12 gadiem
garmate rakstīja: nu jau labu laiku vefinjam vaig labu psihalogu, visiem pirksti gaisaa peec zenoas pirmaas puses nu visi zaagji peec kaartas un nu jau ceru lai VTB ligaa neiekljust plejof, lai nau lieki krenjkji....

tas bija sen gaidaams kad taads mirklis naaks, cik var vilkt speeli viens piecinieks, viss speeki un moraale beigusies ar vareno kapteini priekshgala, tam jau gaida pensija...

nesaprotu arii Butauta domaashanas strakjeediju shados briizos, laist Jahovicu speeleet taadas minuutes kameer, kamer shis ar gjipsi rokaa skrien pa laukumu, lai arii Daniels suudiigaaks aizsardziibaa tomeer vinjsh ir daudz produktiivaaks uzbrukumaa ja vinjam ljautu speelet lielaaku speeles laiku...
Ja tu drusku pasekotu lidz basketbolam,tad jau zinatu ka vef jau ir iekluvis vtb pleiofos

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:37, pirms 12 gadiem
stakets rakstīja: Biežāk jāinteresējas par sportu.. futenē ne tādi vien brīnumi notiek..
Basī līdzīgu spēli izškirt- mākslu nevajag.. Turklāt neticu, ka kāds no šiem refiem tiks atstādināts no tālākās spēļu apkalpošanas..
99%, ka neviens viņiem pat rājienu neizteiks VEF Eiropā, diemžēl, nav nekas uz šo spāņu grandu fona.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:38, pirms 12 gadiem
tikai riga tikai dinamo

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:39, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Barons iesākumā varētu sameklēt normālu zāli, jo tūlīt viņus atkal izmetīs, un tad domāt par graušanu.
Es runāju par pagātni,ja Tu nejēdz argumentēt,tad neraksti vispār neko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:40, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Barons iesākumā varētu sameklēt normālu zāli, jo tūlīt viņus atkal izmetīs, un tad domāt par graušanu.
Un vispār jau vef arī pa visādiem kultūras namiem spēlē lbl spēles,tā ka paklusē labāk.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-19 23:41, pirms 12 gadiem
pipars555 rakstīja: Un vispār jau vef arī pa visādiem kultūras namiem spēlē lbl spēles,tā ka paklusē labāk.
Ta nu gan salīdzināji. VEF to dara basketbola popularizēšanas nolūkā, nejau tāpēc, ka viņiem nebūtu kur spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:42, pirms 12 gadiem
Vefs cīnījās labi, nedaudz nekonsekventa tiesāšana no tiesnešu puses spēles galotnē un tomēr uzvara bilbao. Paldies par to pašu un gan jau nākamgad būsi labāki.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 23:42, pirms 12 gadiem
wildo rakstīja: Nah bBērzu noliec? Viņš vnk pateicās skatītājiem. Tas bija neizprotamākais sods basketbola vēsturē
Nē , tas bija viens no neizprotamākajiem "tupumiem" basketbola vēsturē: pie līdzīgas spēles sūtīt gaisa bučas negatīvi noskaņotai publikai var atļauties tikai tāds, kurš nekad nestrīdas ar tiesnešiem vai ir Deniss Rodmans, kurš zin, ka vina komandā spēlē Maikls.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:42, pirms 12 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Bija Janičenokam, bet pēc pāris min spānim identisks pārkāpums, bet tikai parastā piezīme..
Tu jau divas dazadas lietas,tehnisko piezimi ar nesportisko,tehnisja bija tikai Berzinam

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:42, pirms 12 gadiem
Nu protams,kā jāatspēko savi vārdi tā kepons Domu lasītājs pazūd,ņerga,tāpēc jau Tevi ciest neviens nevar.

  +9 [+] [-]

, 2013-02-19 23:42, pirms 12 gadiem
Janičenoka bilde rakstā laikam ir smejoties...
Atkal spēli zaudēja Butauts...pēdējā ceturtdaļā Janītis darīja visu, lai VEFs šo spēli zaudētu...Komandas kapteinis izmet tik nesagatavotus metienus 4. cet, pāri rokām, 6.sekundē, pie + 5 viņu aizsūta mājās caurgājienā, tā vietā, lai skrietu atpakaļ viņš runā ar tiesnešiem - 3 punkti otrā galā - viņa sedzamais..Bļauj uz saviem komandas biedriem, lai gan pats pieļāvis kļūdas, nenoķer elementāru piespēli, auts...met trīņus pāri rokām no 7 metriem...met vēlreiz, atkal nobloķē trīni...Kur bija Butauts? Tikmēr veiksmīgi spēlējošais Bertāns sēž malā, kam krita šajā vakarā. Janičenoks kā puišelis sastresojies un jūtas kā zvaigzne..Jahovičš izšķirošajos notikumos laukumā, Janičenoks protams piespēlē Jahovičam, pamet zem tanka, lai met trīni..Tā vietā, lai tur būtu Daniels, tur ir Jahovičš, jo Butauts laikam nesaprot, ka bija vajadzīgi punkti un Jaho galīgi negāja, bet Daniels sēž uz beņķa...
+ tiesāšana vienkārši fantastiska...

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:44, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Ta nu gan salīdzināji. VEF to dara basketbola popularizēšanas nolūkā, nejau tāpēc, ka viņiem nebūtu kur spēlēt.
Nav svarīgi''popularizēšanas'' nolūkā,viņi no pašvaldībām noslauc naudu,biezais klubs skaitās

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 23:44, pirms 12 gadiem
Par Daniela nelaišanu laukumā es arī esmu pārsteigts. Manuprāt, pēdējo spēļu pārliecinoši labākais spēlētājs uzbrukumā un zem groziem, kas Butautam galvā?

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:44, pirms 12 gadiem
koijoto rakstīja: Tu jau divas dazadas lietas,tehnisko piezimi ar nesportisko,tehnisja bija tikai Berzinam
Tak te puse bērnudārza vispār sodus neatšķir..
DidzisLV vispār 4 tehniskās saskaitījis...

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:47, pirms 12 gadiem
pipars555 rakstīja: Nav svarīgi''popularizēšanas'' nolūkā,viņi no pašvaldībām noslauc naudu,biezais klubs skaitās
Ok, saņem manu "Ignore". Nav jēgas sarunāties un "diskutēt" ar neobjektīviem cilvēkiem. Tāpat viss ko teiksi, būs par sliktu VEF'am.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:47, pirms 12 gadiem
pipars555 rakstīja: Nav svarīgi''popularizēšanas'' nolūkā,viņi no pašvaldībām noslauc naudu,biezais klubs skaitās
tu atbildi labāk, kur Barons spēlēs, ja šos izmetīs no zāles?

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:49, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: tu atbildi labāk, kur Barons spēlēs, ja šos izmetīs no zāles?
Vēl jau ir Rīdzenes zāle... tur var spēlēt

  +4 [+] [-]

, 2013-02-19 23:54, pirms 12 gadiem
Ko juus tagad raudat? Pashiem nervi jaasavaac un jaaspeele basketbols, nevis jaateelo klauni!! Beerzinsh jau sen bija tehnisko pelniijis- nav par katru pieziimi jaaiet pie tiesnesime apeleet...Un vsp kaaaa juus varat zinaat,ka tehniskaa par buchu, skatoties pa tv, dalja speeletaju darbiibas paliek aiz kadra!! Par Jaho gan nav ko d*rst, vinsh paaris min ar saaposhu roku speeleeja un taa kaa briivus metienu buutu greeks nemest, tad,protams, meta!
Butautam stipri jaapadomaa par dazhu lomu komadaa! Nemaaceshana izmantot Streelnieku ar reizeem speeli rok!!

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:54, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: tu atbildi labāk, kur Barons spēlēs, ja šos izmetīs no zāles?
Kas teica,ka izmetīs?Gan jau vieta atradīsies kur spēlēt.

     [+] [-]

, 2013-02-19 23:57, pirms 12 gadiem
JURGIS LAURINAVICIUS ';

  +3 [+] [-]

, 2013-02-19 23:58, pirms 12 gadiem
Janičenoks 33 min, metieni no spēles - 3/13 , 1/7 tālmetieni, 3 kļūdas.
Dairis Bertāns - 17 min, 2/2 3pt, 2/2 soda metieni.

Kur loģika kungi?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:02, pirms 12 gadiem
kewlaiz rakstīja: JURGIS LAURINAVICIUS
Ko var ņemties? Neviens Bērzam neprasīja viņa performaci un komandai viņš ar to nekādi nevarēja palīdzēt, tikai sliktu izdarīt, kas arī notika - kapēc ir jāvaino tiesneši, ja Bērzs pats bija 100% vainīgs.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 00:05, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Ko var ņemties? Neviens Bērzam neprasīja viņa performaci un komandai viņš ar to nekādi nevarēja palīdzēt, tikai sliktu izdarīt, kas arī notika - kapēc ir jāvaino tiesneši, ja Bērzs pats bija 100% vainīgs.
Malacis - vismaz esi skatījies VEF spēli. Par to prieks. Tagad nākamais solis ir ņemt un pastudēt noteikumus. Prieks, ka kepkas sāk pievērsties basim.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:05, pirms 12 gadiem
Janis Blums @Blums45

Speli neredzeju,bet draugi jau no Bilbao informeja.....VEF bija pelnijusi tikt talak

Jānis Blūms twiterī..

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:05, pirms 12 gadiem
kewlaiz rakstīja: JURGIS LAURINAVICIUS
Tak neraudi Taa ir,kad klaunu teeelo un grib uzleekt augstaak par savu dibuaa :p

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:06, pirms 12 gadiem
Žēl. Man patika kā VEF pirms galvanajām spēlēm sameklēja papildinājumu garajā galā.Kam vajadzigs labs centrs,ja galvanajās spēlēs nevar piedalities. ? Lai varētu graut TURIBU vai RTU?

     [+] [-]

, 2013-02-20 00:08, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Ko var ņemties? Neviens Bērzam neprasīja viņa performaci un komandai viņš ar to nekādi nevarēja palīdzēt, tikai sliktu izdarīt, kas arī notika - kapēc ir jāvaino tiesneši, ja Bērzs pats bija 100% vainīgs.
vispār jau arī nesportiskās izraisīja jautājumus,arī daudz citas epizodes,taču bija arī dīvaini lēmumi uz otru pusi

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:10, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Janis Blums @Blums45

Speli neredzeju,bet draugi jau no Bilbao informeja.....VEF bija pelnijusi tikt talak

Jānis Blūms twiterī..
šis labs
Ģenerālis @ValdisValters

@ralfspleinics Tu labāk domā,kā uzvarēsiet basketbola lielvalsti Rumāniju,citādi būs tādas pašas beigas..

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:13, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: Nē , tas bija viens no neizprotamākajiem "tupumiem" basketbola vēsturē: pie līdzīgas spēles sūtīt gaisa bučas negatīvi noskaņotai publikai var atļauties tikai tāds, kurš nekad nestrīdas ar tiesnešiem vai ir Deniss Rodmans, kurš zin, ka vina komandā spēlē Maikls.
Gluži manas domas. Viena no tehniskajām,kas,iespējams,atstāja ietekmi uz gala rezultātu.Kāda velna pēc tādos mirkļos jāmeklē taisnība pie spāņu skatītajiem un jāplātās?! Tā,nedomādams par sekām,domā iesācējs,ar sakāpināti augstu pašnovērtējumu..Ir jāsavaldās!
Un kāpēc Kristapam bija jābliež pretiniekam pa nagiem tā,kad vēl spēlēja Ivars Žvīgurs? ("Ja sit,tad vismaz tā,lai jūt"),kad par tādiem gāzieniem dabūja tikai personīgo.
Ja būtu komanda sevi savākusi,tad varētu visu nogrūst uz tiesāšanu.Tagad ,nē..

     [+] [-]

, 2013-02-20 00:14, pirms 12 gadiem
Hakeris01 rakstīja: Malacis - vismaz esi skatījies VEF spēli. Par to prieks. Tagad nākamais solis ir ņemt un pastudēt noteikumus. Prieks, ka kepkas sāk pievērsties basim.
Melnās kepkas jau visu laiku ir pievērsušās basim.
Savukārt es regulāri skatos basi...

Un pastudē pats noteikumus, Bērzam jau pirmajā 1/4 varēja iedot tehnisko... Necieņas izrādīšana pret publiku arī ir tehniskā... Ko šajā gadījumā tā arī varēja traktēt, jo pēc groza viņš jau kacināja publiku.
Jebkurā gadījumā Bērzs ir 10x vainīgāks, kā tiesnesis.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 00:17, pirms 12 gadiem
Saprotu,ka likme bija augsta,bet tik stulba,tizla un kļūdaina spēle abu komandu izpildījumā sen nebija redzēta. Diemžēl stulbāki un tizlāki izrādījās vefieši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-20 00:20, pirms 12 gadiem
večukiņš rakstīja: Saprotu,ka likme bija augsta,bet tik stulba,tizla un kļūdaina spēle abu komandu izpildījumā sen nebija redzēta. Diemžēl stulbāki un tizlāki izrādījās vefieši...
Par šo es piekrītu, esmu skatījies citas Bilbao spēles šosezon, liekas, ka šodien uz laukuma bija pavisam cita komanda, baski spēlēja reti tizli, tikai VEFs nemācēja to izmantot

     [+] [-]

, 2013-02-20 00:25, pirms 12 gadiem
Kaspars Bērziņš ir Latvijas Javale Mcgee

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:31, pirms 12 gadiem
betish rakstīja: Ko juus tagad raudat? Pashiem nervi jaasavaac un jaaspeele basketbols, nevis jaateelo klauni!! Beerzinsh jau sen bija tehnisko pelniijis- nav par katru pieziimi jaaiet pie tiesnesime apeleet...Un vsp kaaaa juus varat zinaat,ka tehniskaa par buchu, skatoties pa tv, dalja speeletaju darbiibas paliek aiz kadra!! Par Jaho gan nav ko d*rst, vinsh paaris min ar saaposhu roku speeleeja un taa kaa briivus metienu buutu greeks nemest, tad,protams, meta!
Butautam stipri jaapadomaa par dazhu lomu komadaa! Nemaaceshana izmantot Streelnieku ar reizeem speeli rok!!
SPĀŅI MAZĀK PAR BĒRZU RUNĀJA??? PAR BUČU SKATĪTĀJIEM NEVAR DOT TEHNISKO, KUR SPĀNIM TEHNISKO PAR TĒLOŠANU BIJ JĀDOD! TV KĀPĒC NEATKŖTOJA???LAI NEREDZĒTU, KA SPĀNIM TEHNISKĀ PAR TĒLOŠANU! STRĒLNIEKS NAV TĀDA LĪMEŅA SPĒLĒTĀJS! AR STRĒLNIEKU VAR LBL SPĒLĒT NE TĀDĀ LĪMENĪ!!!

     [+] [-]

, 2013-02-20 00:32, pirms 12 gadiem
balts rakstīja: SPĀŅI MAZĀK PAR BĒRZU RUNĀJA??? PAR BUČU SKATĪTĀJIEM NEVAR DOT TEHNISKO, KUR SPĀNIM TEHNISKO PAR TĒLOŠANU BIJ JĀDOD! TV KĀPĒC NEATKŖTOJA???LAI NEREDZĒTU, KA SPĀNIM TEHNISKĀ PAR TĒLOŠANU! STRĒLNIEKS NAV TĀDA LĪMEŅA SPĒLĒTĀJS! AR STRĒLNIEKU VAR LBL SPĒLĒT NE TĀDĀ LĪMENĪ!!!
CAPS LOCK SALŪZIS?

     [+] [-]

, 2013-02-20 00:32, pirms 12 gadiem
kewlaiz rakstīja: JURGIS LAURINAVICIUS
VAI TA VIŅŠ VIENĪGAIS PAR MUMS NESVILPA???

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 00:32, pirms 12 gadiem
striker rakstīja: Gluži manas domas. Viena no tehniskajām,kas,iespējams,atstāja ietekmi uz gala rezultātu.Kāda velna pēc tādos mirkļos jāmeklē taisnība pie spāņu skatītajiem un jāplātās?! Tā,nedomādams par sekām,domā iesācējs,ar sakāpināti augstu pašnovērtējumu..Ir jāsavaldās!
Un kāpēc Kristapam bija jābliež pretiniekam pa nagiem tā,kad vēl spēlēja Ivars Žvīgurs? ("Ja sit,tad vismaz tā,lai jūt"),kad par tādiem gāzieniem dabūja tikai personīgo.
Ja būtu komanda sevi savākusi,tad varētu visu nogrūst uz tiesāšanu.Tagad ,nē..
Kāpēc Janičenokam pie pluss pieci kad spēle jau iet uz beigām bija jāmet katrā uzbrukumā zilie metieni, truļi kā tika pie bumbas?
Šodien Bilbao spēlēja sev neraksturīgi tizlu basketu un izskatījās ka viņi ir izbraukumā nevis mēs, bet protams Vefam spēles beigu daļā kā parasti bija jāspēlē vēl tizlāks un vispār nesaprotams basketbols, savādāk vēl ņemtu un uzvarētu

     [+] [-]

, 2013-02-20 00:37, pirms 12 gadiem
Laba spēle no VEF puses, bet daži apstākļi vai to sakritība liedz šogad tikt ceturtdaļfinālā.

     [+] [-]

, 2013-02-20 00:38, pirms 12 gadiem
bonis2 rakstīja: Laba spēle no VEF puses, bet daži apstākļi vai to sakritība liedz šogad tikt ceturtdaļfinālā.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 00:38, pirms 12 gadiem
Nu nekas, Bērzam būs vismaz brīnišķīga iespēja izdemolēt viesnīcas numuru, kā vecajos labajos laikos.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:38, pirms 12 gadiem
butauts neviena vārda nav minējis par tiesnešiem...man kauns par Butautu. šādos brīžos tas ir jāsaka publiski, lai dzird visi, ka mēs neļausim tā vienkārši sev kāpt uz galvas, bet ļaujam...nu ja tā patīk tad...
"Bilbao is one of the best teams in Spain, very strong and with a very experienced coach. Bilbao was better at the end of the game and showed a higher level than ours."

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:42, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: butauts neviena vārda nav minējis par tiesnešiem...man kauns par Butautu. šādos brīžos tas ir jāsaka publiski, lai dzird visi, ka mēs neļausim tā vienkārši sev kāpt uz galvas, bet ļaujam...nu ja tā patīk tad...
"Bilbao is one of the best teams in Spain, very strong and with a very experienced coach. Bilbao was better at the end of the game and showed a higher level than ours."
Ko tu gribēji dzirdēt? Svilpa jocīgi uz abām pusēm, Bērzs tīri vainīgs, Janičenoks arī kā ar cirvi nocirta, Danielsam slinkums pat radīt iespaidu, ka spēlē bumbā, drīzāk Butauta kļūdas un dažu spēlētāju neprofesionāla attieksme bija vainīga nevis tiesneši.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:42, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: butauts neviena vārda nav minējis par tiesnešiem...man kauns par Butautu. šādos brīžos tas ir jāsaka publiski, lai dzird visi, ka mēs neļausim tā vienkārši sev kāpt uz galvas, bet ļaujam...nu ja tā patīk tad...
"Bilbao is one of the best teams in Spain, very strong and with a very experienced coach. Bilbao was better at the end of the game and showed a higher level than ours."
NU ko var ņemties? Kādi tiesneši?
Kāda jēga vainot tiesnešus, ja visiem skaidri bija redzams ka VEF paši atkal vienkārši brutāli izgāza spēles beigas

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:42, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Kāpēc Janičenokam pie pluss pieci kad spēle jau iet uz beigām bija jāmet katrā uzbrukumā zilie metieni, truļi kā tika pie bumbas?
Šodien Bilbao spēlēja sev neraksturīgi tizlu basketu un izskatījās ka viņi ir izbraukumā nevis mēs, bet protams Vefam spēles beigu daļā kā parasti bija jāspēlē vēl tizlāks un vispār nesaprotams basketbols, savādāk vēl ņemtu un uzvarētu
Nebija drošs par spāņu zonu,bet gan ticēja sev. Šādās situācijās agrāk vairāk ir veicies,nekā nē. Spēlēt uz garajiem,manuprāt,bija tāds pats risks. Ja iemestu,būtu varonis.

  +6 [+] [-]

, 2013-02-20 00:45, pirms 12 gadiem
striker rakstīja: Nebija drošs par spāņu zonu,bet gan ticēja sev. Šādās situācijās agrāk vairāk ir veicies,nekā nē. Spēlēt uz garajiem,manuprāt,bija tāds pats risks. Ja iemestu,būtu varonis.
3 reizes pēc kārtas uzbrukuma sākumā, kad paši ir vadībā? Mest kaut kādus mistisku zilos metienu? Īpaši labi basketā neorientējos, bet nu es tur neko citu kā stulbuma kalngalu mēģinot tēlot varoni un spēles beigu sadir*anu neredzu

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:47, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: 3 reizes pēc kārtas uzbrukuma sākumā, kad paši ir vadībā? Mest kaut kādus mistisku zilos metienu? Īpaši labi basketā neorientējos, bet nu es tur neko citu kā stulbuma kalngalu mēģinot tēlot varoni un spēles beigu sadir*anu neredzu
Laikam jau Tev taisnība

     [+] [-]

, 2013-02-20 00:53, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: NU ko var ņemties? Kādi tiesneši?
Kāda jēga vainot tiesnešus, ja visiem skaidri bija redzams ka VEF paši atkal vienkārši brutāli izgāza spēles beigas
Tu laikam neapjēdz, ko nozīmē spēles ritma jaukšana šādā veidā. Ja nebūtu šīs nesportiskās nosvilptas, vefam nebūtu jānervozē spēles beigās, bet pārsvars būtu pietiekami drošs. Iedomājies - 4 nesportiskās, viena tehniskā, kopā 5!! Tie ir pieci atkārtoti uzbrukumi. Šie pieci uzbrukumi būtu VEF rīcībā, lai nostiprinātu pārsvaru. Pie +5 Danielam parasts sods, kas aptur ātro uzbrukumu, kur Rowlands vēl bija priekšā, tātad nekāda pamata svilpt nesportisko, tādus sodus katrā spēlē sit neskaitāmus. Būtu parasts sods, spēles aizsardzībā, iespēja atsisties un iet uz priekšu, tā vietā, tiek dots pacēlums Bilbao, arēnai divi sodiņi, -3 un vēl bumba. Neciešami..

     [+] [-]

, 2013-02-20 01:08, pirms 12 gadiem
good game.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-20 01:23, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tu laikam neapjēdz, ko nozīmē spēles ritma jaukšana šādā veidā. Ja nebūtu šīs nesportiskās nosvilptas, vefam nebūtu jānervozē spēles beigās, bet pārsvars būtu pietiekami drošs. Iedomājies - 4 nesportiskās, viena tehniskā, kopā 5!! Tie ir pieci atkārtoti uzbrukumi. Šie pieci uzbrukumi būtu VEF rīcībā, lai nostiprinātu pārsvaru. Pie +5 Danielam parasts sods, kas aptur ātro uzbrukumu, kur Rowlands vēl bija priekšā, tātad nekāda pamata svilpt nesportisko, tādus sodus katrā spēlē sit neskaitāmus. Būtu parasts sods, spēles aizsardzībā, iespēja atsisties un iet uz priekšu, tā vietā, tiek dots pacēlums Bilbao, arēnai divi sodiņi, -3 un vēl bumba. Neciešami..
Daniels spēlēja bumbā? Viņš bija par slinku pakustināt savu pakaļu, lai radītu pat iespaidu, ka cenšas spēlēt bumbā...

     [+] [-]

, 2013-02-20 07:25, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: 3 reizes pēc kārtas uzbrukuma sākumā, kad paši ir vadībā? Mest kaut kādus mistisku zilos metienu? Īpaši labi basketā neorientējos, bet nu es tur neko citu kā stulbuma kalngalu mēģinot tēlot varoni un spēles beigu sadir*anu neredzu
Jā vakar bija zilo metienu spēle. Jebkādas vēsa saprāta pazīmes vairākus spēlētājus vienkārši bija atstājušas. Arī Butauts labais - tur laukumā drebelīgu slimnieku, kas sūdus taisa ne retāk kā reizi minūtē. Un vienīgais moments spēlē, kad visi darīja to, kas jādara, protams, bija 1. ceturtdaļa. Pēc tam Jaho izdomāja, ka viņš ir trīspunktu snaiperis, bet Roulendam likās, ka viņš ir vismaz Džordans Lai gan tas ir tikai par uzbrukumu.

Aizsardzība bija gandrīz OK līmenī izņemot Danielsa slinkošanu

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 07:26, pirms 12 gadiem
Jāsecina,ka komanda nav gatava spēlēt atbildīgos brīžos. Vieni baidās vispār kaut ko darīt,lai tikai nekļūdītos,otri mēģina vienatnē notēlot pasaules glābējus. Arī Butauts tādos brīžos nespēj savākt komandu. Skumīgi,bet visas sešas spēles bija reāli ņemamas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 08:26, pirms 12 gadiem
Pārāk daudz spēlētaju kas neatbilst top 8 līmenim - ko var gribēt, augstāk par pakaļu tāpat neuzlēksi - kautgan bilbao 100% nav eirolīgas klubs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 08:40, pirms 12 gadiem
Kādi tur tiesneši, VEF pats pie visa vainīgs, Janičenoks pilnīgs s.ds, Rowlands ar, Jahoviča labs no 3nieka, apbrīnojami 2 spēles pēc kārtas.
Tiesnieši vienmēr būs par stiprākajiem, tā tas sportā ir, ja kāds to vēl nav sapratis.

     [+] [-]

, 2013-02-20 08:53, pirms 12 gadiem
Aģents Bērzs aizsūtīja gaisa skūpstu savai draudzenei tribīnēs, kas tur slikts! Es tā smējos par šo kadru, ka pat nesarūgtināja vairs zaudējums. Ar prieku un smaidu sejā atcerēšos to momentu Nu labi, izrādīja necieņu publikai, bet pati publika jau nu arī "baigi cienīja" spēlētājus laukumā!!! Āģentam Bērzam vajadzētu teātrī spēlēt, tā sejas izteiksme bija izcila, nevaru beigt smieties

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 09:12, pirms 12 gadiem
A kapeec tagad Vef neisniedz protestu par faniem??? TV bij loti redzams,ka Bilbao fani skaisti fakerus rada Berzam.Kapeec tagad visi vaino Berzu,nevis fanus?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 09:27, pirms 12 gadiem
Sākšo ar skaisto,vai ievērojāt ka jau no paša spēles sākuma, kad rādija skatītājus ,kaut arī rezultāts tad bija Bilbao mīnuss 9 visi sēdēja smaidoši,pretstatā kad parāda Rīgas publiku ,visi nopietni ,skumjām sejas izteiksmēm,,,,,
Te cenšas zaudējumā vainot tiesnešus,jā dažas svilpes bija dīvainas,bet ar to jārēķinās jebkurai komandai kura spēlē izbraukumā ,tiesneši jau nu noteikti nebija kaprači,kaprači bija paši spēlētāji ar Butautu kā galveno vaininieku,kā var spēles beigās izcili neveiksmigi spēlējošo Jahovi'cu turēt laukumā ,pie tam ar acīm redzamu traumu,ir jāizbeidz tas mīts par viņa labo aizsardzību,Strēlnieks viņu būtu aizvietojis simtkārt labāt arī Daniels, es šaubos vai pat Turība tādu spēlētāju sev ņemtu....,acīmredzami ka Janičonoks vakar dabūjis rota vīrusu un viņam spēle neiet,bet vienalga nejēdzīgi tur laukumā(jau kurā pēc kārtas),,, Bērzs labākais mūsu centrs it kā vakar mūs iegāza un arī tā ir trenera vaina ,vai tiešām nav nekādas materiālās sviras lai ar Bērzu tiktu galā ???!!! Vienalga kāda līmeņa spēles mēs skatītos pēc jebkuras tiesneša svilpes viņš apelē pie tiesnešiem ,vakar viss bija kā vienmēr un tiesneši atrada iespēju viņam atriebties pēc pilnas programmas,tiesneši malači-vienīgi žēl ka tas notika vakar.....
Galvenais vainīgais Butauts ar dižkareivjiem Jahoviču ,Janičonoku priekšgalā!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 09:31, pirms 12 gadiem
p.s. Attiecībā uz Butautu,tā jau laikam sistēma ,jo pret Valensiju viņš gribēja uzvarēt ar 7 spēlētājiem......

     [+] [-]

, 2013-02-20 09:40, pirms 12 gadiem
lai nu kā netiesātu tiesneši, VEFieši paši vainīgi, ka zaudēja, jo izšķirošos momentos, kad bija vajadzīgi punkti, metienus izdarīja spēlētāji, kuriem galīgi nekrīt - Jahovičs, Janičenoks, Roulends. protams, savs nopelns tur arī spāņu/grieķu trenerim, kurš faktiski uzspieda izdarīt metienus ne tiem, kuriem vajadzēja.
bet beigās -3 un Zisis... cepuri nost - iemest pēdējā sekundē turnīra svarīgāko metienu, pie tam pāri rokām. respect!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 09:55, pirms 12 gadiem
neko nezinu par tiesnešu darbībām, bet , pārslēdzot kanālus, vakar nedaudz redzēju pēdējās spēles minūtes. un ko varēja redzēt? simtunvienu garām aizmestu metienu...

     [+] [-]

, 2013-02-20 10:12, pirms 12 gadiem
vienīgais, ko var norakstīt kā tiesnešu kļūdu bija bērza tehniskā. Pārējā spēlē pat likās ka vefam pietiesā. Vef konkrēti norok spēles beigas, liekās komandai fiziskais trūskt vai koncentrēšanās.. nezinu, jo no uzbrukuma sēles sākumā beigās nebija ne miņas, tas pats kas pret valensiju. nodriblē 20 sek. un met zilos.
ok, šodien bij labāk, bet nu metieni zem grozi ir jārealizē.
Vaina jāuzņemās arī Butautam, jo nespēja komandu sapurināt uz nopietnu spēli uzbrukumā. beigās tur murgs bija vnk.

     [+] [-]

, 2013-02-20 10:17, pirms 12 gadiem
marselka10 rakstīja: Nu nedrikst pielaut pari 20 kludam izskirosa spele! bet ta gribejas lai VEF tieka talak, zel!
Tieši tā! Nevis tiesneši vainīgi, bet paši. 20 kļūdas, no kurām prāva tiesa 4/4. Nebija jau tā, ka pretinieks bija neuzvarams. Eirolīga vēl lai pagaida.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 10:20, pirms 12 gadiem
zanardi rakstīja: paldies” bērziņam par spēles norakšanu.

Kuro spēli dēļ bērza muļķībām šosezon esam jau zaudējuši?

Jahovičs, janičenekos, arī zem katras kritikas.
Spēli noraka TIESNEŠI (protams ne tikai viņi, bet viņi ĻOTI DAUDZ palīdzēja). Ja jau dala tādas nesportiskās vienā galā un otrā tieši tādu pašu nedod, ko tad var gribēt. Te viss bija skaidrs, ka memļakiem un tēlotājiem spāņiem bija jātiek tālāk un to varēja redzēt pēc tiesnešu svilpēm. Sports sen vairs nav sports tas ir bizness un tur nāk pavēles no augšas. Apnicis šitais negodīgums tiesāšanā, kā arī noteikumi uztaisīti tādi, ka tā vairs nav īstu vīru spēle, bet pamīkstiem ļurekļiem.

Kas tas par basketbolu, ka vienu daļu spēles uz soda metienu līnijas met sodus!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 10:33, pirms 12 gadiem
merikikifans rakstīja: jā,kepka ir un paliek kepka.vai tiesneši pakāsa spēli no +22 pret Valensiju?būtu uzvarējuši to spēli,tad būtu pirmie grupā.tiesneši tiesāja normāli.paši vef spēlētāji un treneri noraka kā spēli pret Valensiju tā arī pret Bilbao.tiesneši lika krisītim mest vienu zilo metienu pēc otra?tiesneši lika mazajam melnajam atdot bumbas pretiniekiem?tiesneši lika jahovičam iedomāties,ka viņš ir snaiperis?tiesneši piespieda laukumā turēt traumētu spēlētāju?tiesneši piespieda bērziņu iegāzt savu komandu ar lētiem trikiem?
beidziet muldēt par tiesnešiem.esiet objektīvi un samierinaties,ka vefs ir laba lbl līmeņa komanda un nekas vairāk.bija iespējas parādīt,ka vefs ir augsta līmeņa komanda,bet vefam izdevās pierādīt,ka tā nav. paši vainīgi.
Sava taisnība tev ir, bet vai tās 3 nesportiskās un viena tehniskā, kā arī viena nesportiskā pret Kavaļausku nenošvilpta neatstāj nekādu iespaidu uz spēli????

Kļūdas bija daudz, bet spāņiem arī bija pietiekami daudz kļūdu. Jahovičs meta ķieģeļus, bet viņš bija BRĪVS. Tur pretīm "SNAIPERIS" Janičenoks lidināja pilnīgi nevajadzīgus un nesagatavotus metienu, turklāt pie +5 sāka savu izrādi! Vai tā jāspēlē kapteinim?????

     [+] [-]

, 2013-02-20 10:42, pirms 12 gadiem
CLIP6 rakstīja: Sākšo ar skaisto,vai ievērojāt ka jau no paša spēles sākuma, kad rādija skatītājus ,kaut arī rezultāts tad bija Bilbao mīnuss 9 visi sēdēja smaidoši,pretstatā kad parāda Rīgas publiku ,visi nopietni ,skumjām sejas izteiksmēm,,,,,
Te cenšas zaudējumā vainot tiesnešus,jā dažas svilpes bija dīvainas,bet ar to jārēķinās jebkurai komandai kura spēlē izbraukumā ,tiesneši jau nu noteikti nebija kaprači,kaprači bija paši spēlētāji ar Butautu kā galveno vaininieku,kā var spēles beigās izcili neveiksmigi spēlējošo Jahovi'cu turēt laukumā ,pie tam ar acīm redzamu traumu,ir jāizbeidz tas mīts par viņa labo aizsardzību,Strēlnieks viņu būtu aizvietojis simtkārt labāt arī Daniels, es šaubos vai pat Turība tādu spēlētāju sev ņemtu....,acīmredzami ka Janičonoks vakar dabūjis rota vīrusu un viņam spēle neiet,bet vienalga nejēdzīgi tur laukumā(jau kurā pēc kārtas),,, Bērzs labākais mūsu centrs it kā vakar mūs iegāza un arī tā ir trenera vaina ,vai tiešām nav nekādas materiālās sviras lai ar Bērzu tiktu galā ???!!! Vienalga kāda līmeņa spēles mēs skatītos pēc jebkuras tiesneša svilpes viņš apelē pie tiesnešiem ,vakar viss bija kā vienmēr un tiesneši atrada iespēju viņam atriebties pēc pilnas programmas,tiesneši malači-vienīgi žēl ka tas notika vakar.....
Galvenais vainīgais Butauts ar dižkareivjiem Jahoviču ,Janičonoku priekšgalā!
Spēli neuzvar un nezaudē viens vai divi cilvēki!!! Kā Jahovičs spēlēja Rīgā pret Bilbao!!! Nu negāja spēle. Vainīgais jau vienmēr tas, kurš met pēdējo metienu un uzvarētās arī tas, kurš iemet pēdējo metienu

Laba spēle bija, par spīti tiesnešu savādajām svilpēm un išķirošajos brīžos, VEF pat bija priekšā. Nav pieredzes tāda līmeņa un saspringuma spēlēs.

Malači VEF, jāmācās no kļūdām un uz priekšu!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 10:45, pirms 12 gadiem
Es tev piekrītu. Ja pirmajā puslaikā kapāja un vēl trešajā bija laba cīņa (īpaši aizsardzībā), tad pēdējā ceturtdaļā neizprotami metieni no Janičēnoka puses+vēl kļūdas. Veči kapāja, bet beigās gribēja momentum dabūt, bet šāviens garām.

sasperjods rakstīja: Spāņi turnīra gaItā 3x deva dāvanas, bet tikai vienreiz to paņēmām…
Šodienas +14 es neskaitu par dāvanu.
Un te ir jautājumi:
- Ko darīja Butauts, kad izkusa +14. Cik taimaitus viņš paņēma?
- Kāpēc Jahū nesavāca savus nervus?
- Kāpēc tik daudzi garām aizmestie metieni no apakšas
- Kāpēc tik daudz metienus uzticēja tiem, kas šodien nevar iemest Jahū un Telefonam (jeb mērktākiem spriežot pēc intro sižeta)
- Kāpēc netur laukumā tos, kas var spēlēt – Danieli un raķeti, bet pārtur Telefonu un Jahū
- Kāpēc tiltiņš ļauj Bērzam mērkaķoties

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 10:45, pirms 12 gadiem
Paldies Bērz, par norakto spēli....Nekas latvijas basketbolā nav mainījies, papagaiļi paliek papagaiļi.....Esam tur kur jābūt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 12:10, pirms 12 gadiem
blll.. - jahuu! Ko tu dari laukumā izšķirošos brīžos ar savainotu pirkstu? Vai tiešām tas ir īstais liaks, kad tēlot varoni?

     [+] [-]

, 2013-02-20 12:12, pirms 12 gadiem
Var jau pārmest spēlētājiem,treneriem un tiesnešiem par pieļautajām kļūdām un ne tiem pareizākiem risinājumiem laukumā(tas vis no sērijas kā būtu-ja būtu), bet VEFs ir malači! Spānijas ACB līgas turnīra trešai un ceturtai komandai vajadzēja saspringt abu spēļu rezultātu šūpolēs lai pārvarētu VEFa barjeru . VEFa spēlētāji un treneri parādīja, ka šobrīd ir cienīgs pretinieks pat ACB līgas top komandām, nu nav vairs nolemtības sajūtas kā pāris sezonas atpakaļ. ACB līgā virs BB un Valensijas ir tikai eirolīgas top komandas. Spēlētāji savas akcijas ir cēluši. Tikai nevajag šiem aizmirst, ka šosezon tas lielā mērā ir pateicoties KOMANDAI, tur kur nebūs tādas komandas būs ļoti grūti parādīt savas labākās īpašības.

     [+] [-]

, 2013-02-20 12:35, pirms 12 gadiem
Kas notika Bilbao? Tiesnesis skaidro tehniskās piezīmes aizkulises.
=
Kas notika Bilbao? Tiesnesis skaidro tehniskās...

     [+] [-]

, 2013-02-20 12:37, pirms 12 gadiem
Kads var paskaidrot - ko tas lietuvieshu tiesnesis tik traku izdarija ka vinsh ir vieniigais ko vaino pie Vef vakardienas zaudes.

Bet pateikshu vienu - pat bez tiesnesha Vef vakardien nebuutu uzvarejushi speli, jo vinji bija vadiba ar +14 un 2-3 minutes vinji sho parsvaru izseja.

     [+] [-]

, 2013-02-20 12:42, pirms 12 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Kas notika Bilbao? Tiesnesis skaidro tehniskās piezīmes aizkulises.
=
http://www.apollo.lv/zinas/kas-notika-bilbao-tiesnesis-skaidro-tehniskas-piezimes-aizkulises/554730
Neticuka ta piezime izskira speles iznakumu, te jau visi runa ta itka piezimes butu dotas tikai Vef speletajiem.

Tik pat labi pie zaudes var vainot Kapteini Janichenoku kurs vakardien neko ieveribas cieniigu neparadija.

     [+] [-]

, 2013-02-20 12:43, pirms 12 gadiem
Domajat ko gribat bet tas ir mans subjektivais viedoklis.

  -3 [+] [-]

, 2013-02-20 12:51, pirms 12 gadiem
ko lai saka, vai tad kaads te gaidija uzvaru?
nekas, vismaz vel jau draudzibas liiga VTB paliek VEF
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bubba

     [+] [-]

, 2013-02-20 13:01, pirms 12 gadiem
nav ko sūdzēties par tiesnešiem,tas bija gaidāms...turnīrs tika zaudēts Rīgā pret Valensiju.No sezonas sākuma patika Butauta darbība,bet pēdējās spēlēs palika nesaprotama viņa vadība,gan taktikā gan sastāva izvēle izšķirošajos brīžos....žēl..iespējas tikt tālāk bija labas

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 13:17, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: ko lai saka, vai tad kaads te gaidija uzvaru?
nekas, vismaz vel jau draudzibas liiga VTB paliek VEF
Un ko tu priecājies? Ventspilij nepaliek vispār nekas.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 13:38, pirms 12 gadiem
Eju uz 80% VEF spēļu un sāku Butautu nesaprast - kāpēc mūsu spēlētāji ātri zaudē pārliecību par saviem spēkiem? - pie tā ir vainīgs treneris.

Mūsu Treneris pats sāk jaukt spēli - nevajag ņemt nost no laukuma spēlētājus kuriem viss iet no rokas. Pēc pasēdēšanas uz rezervistu soliņa grūti ieiet atpakaļ spēlē ar pilnu jaudu - rodas kļūdas metienos utt.

NBA pat speciāli visu aizsardzību vaido tā lai spēlētājs kurš tikko izgājis uz laukumu mestu metienu. Metienu iemet tad sāk segt, neiemet tad viņam jau pārliecība papēžos un ļauj tādam metējam mest vēl metienus.

     [+] [-]

, 2013-02-20 15:08, pirms 12 gadiem
gggg rakstīja: Man tie tiesneši izveda nu jebal ,kā var tā tiesāt !

Paldies Vef par skaisto Eirokausu sezonu,veiksmi turpmāk.
Pilnīgi piekrītu,tiesāšana bija pa labu spāņu klubam,bet ar to bija jārēķinās.Nesaprotama man ir Bērziņa regulāra tiesnešu kritizēšana un regulārās tehniskās piezīmes,viņa nesavaldība uz laukuma.Uzskatu,ka lūzuma momentu spēlē tieši Kaspars radīja ar savu tehnisko piezīmi,kuru būtu jebkurš tiesnesis iedevis...

     [+] [-]

, 2013-02-20 15:28, pirms 12 gadiem
lapsa777 rakstīja: Pilnīgi piekrītu,tiesāšana bija pa labu spāņu klubam,bet ar to bija jārēķinās.Nesaprotama man ir Bērziņa regulāra tiesnešu kritizēšana un regulārās tehniskās piezīmes,viņa nesavaldība uz laukuma.Uzskatu,ka lūzuma momentu spēlē tieši Kaspars radīja ar savu tehnisko piezīmi,kuru būtu jebkurš tiesnesis iedevis...
Tavuprat vai Vef bija gatavi vakardien uzvaret speli??? Nevajag vainot tikai tiesneshus, pietiek paskatities vien uz Janichenoka vakardienas sniegumu un uzreiz ir skaidrs, ja vinsh vakardien butu spelejis labak, tad iespejams buutu bijis vel papildlaiks, bet ta nenotika.

     [+] [-]

, 2013-02-20 16:32, pirms 12 gadiem
CLIP6 rakstīja: Sākšo ar skaisto,vai ievērojāt ka jau no paša spēles sākuma, kad rādija skatītājus ,kaut arī rezultāts tad bija Bilbao mīnuss 9 visi sēdēja smaidoši,pretstatā kad parāda Rīgas publiku ,visi nopietni ,skumjām sejas izteiksmēm,,,,,
Te cenšas zaudējumā vainot tiesnešus,jā dažas svilpes bija dīvainas,bet ar to jārēķinās jebkurai komandai kura spēlē izbraukumā ,tiesneši jau nu noteikti nebija kaprači,kaprači bija paši spēlētāji ar Butautu kā galveno vaininieku,kā var spēles beigās izcili neveiksmigi spēlējošo Jahovi'cu turēt laukumā ,pie tam ar acīm redzamu traumu,ir jāizbeidz tas mīts par viņa labo aizsardzību,Strēlnieks viņu būtu aizvietojis simtkārt labāt arī Daniels, es šaubos vai pat Turība tādu spēlētāju sev ņemtu....,acīmredzami ka Janičonoks vakar dabūjis rota vīrusu un viņam spēle neiet,bet vienalga nejēdzīgi tur laukumā(jau kurā pēc kārtas),,, Bērzs labākais mūsu centrs it kā vakar mūs iegāza un arī tā ir trenera vaina ,vai tiešām nav nekādas materiālās sviras lai ar Bērzu tiktu galā ???!!! Vienalga kāda līmeņa spēles mēs skatītos pēc jebkuras tiesneša svilpes viņš apelē pie tiesnešiem ,vakar viss bija kā vienmēr un tiesneši atrada iespēju viņam atriebties pēc pilnas programmas,tiesneši malači-vienīgi žēl ka tas notika vakar.....
Galvenais vainīgais Butauts ar dižkareivjiem Jahoviču ,Janičonoku priekšgalā!
VĒL ROULENDU AIZMIRSI

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 17:54, pirms 12 gadiem
Jā LATVIJAS komanda 2 leiši 2 nigeri man kopā ar 1 latvieti man sagādaja vakarpriekus!