Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF zaudē Bilbao un izstājas no Eiropas kausa

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

VEF zaudē Bilbao un izstājas no Eiropas kausa
E. Dž. Roulends
Foto: Bilbao Basket

Basketbola klubs "VEF Rīga" (bilance 3-3) otrdien, 19. februārī, "Top 16" izbraukuma spēles galotnē atļāva pretiniekiem veikt 2:16 izrāvienu, zaudēja "Bilbao Basket" (4-2) ar rezultātu 65:76, ierindojās trešajā vietā J grupā un nekvalificējās Eiropas kausa ceturtdaļfinālam. Bilbao izcīnīja pirmo vietu, aizmugurē atstājot "Valencia Basket", kas pēdējā cīņā savā laukumā sagrāva "ČEZ Nymburk".

Sākumsastāvi

VEF Rīga: Rowland, Janičenoks, Daniels, Bērziņš, Kavaļausks
Bilbao: Zisis, Vasiliadis, Mumbru, Hervelle, Hamilton

Daniels lieliski sāka spēli, gūstot septiņus no komandas pirmajiem trīspadsmit punktiem un izvirzot vefiešus vadībā ar piecu punktu pārsvaru – 13:8. Mājinieki jau pirmās ceturtdaļas vidū izmēģināja zonas aizsardzību, taču tā ātri tika uzlauzta. Daniels iemeta tālmetienu, Bērziņš realizēja pustālo metienu un VEF izvirzījās priekšā ar 15:8. Uzdevumu augstumos bija rīdzinieku aizsardzība, mājinieki pirmajā ceturtdaļā iemeta tikai 3 no 14 metieniem no spēles (2p 3/10, 3p 0/4), kamēr Ramūna Butauta vīri turpināja atrauties. Ceturtdaļa noslēgta ar deviņu punktu pārsvaru – 22:13.

VEF izrāviens turpinājās, pēc Roulenda danka un Zavacka tālmetiena sasniedzot plus četrpadsmit (27:13), taču pamazām ieskrējās arī Bilbao basketbolisti. Ātrs Mumbru tālmetiens, divi Rakoviča punkti no groza apakšas un Grimau sodi dzēsa starpību uz pusi. “Vīru melnā” ofensīva turpinājās vēl piecas minūtes, pēc 8:21 izrāviena samazinot starpību līdz minimumam – 34:35. Minūtes pārtraukums piebremzēja Bilbao triecienu, tomēr puslaika galotnē Foča Kacikara vīri izvirzījās priekšā ar 36:37. Pēdējais Lopesa tālmetiens grozā neiekrita.

Otrajā J grupas spēlē “Valencia Basket” otrā puslaika sākumā ieguva vairāk nekā trīsdesmit punktu pārsvaru pret “ČEZ Nymburk”. Tas nozīmēja, ka Bilbao šovakar der tikai uzvara, taču otrās ceturtdaļas izrāvienu viņi vairs nespēja atkārtot. Sākās rezultāta šūpoles, abām komandām vairākas reizes pārmaiņus izvirzoties vadībā. Desmitminūtes vidū Hamiltons ar četriem punktiem pēc kārtas panāca plus trīs mājiniekiem, taču VEF lietuviešu duets atkaroja vadību viesiem. Kavaļausks iemeta sodus, Zavacks iemeta tālmetienu – 50:49. Brīdi vēlāk, rezultātam esot neizšķirtam, Bilbao ieguva iespēju spēlēt līdz ceturtdaļas beigām. Metiens nebija precīzs, bumba nonāca pie Janičenoka, kuram izmest bumbu patraucēja Grimau un Vasiliadis. Kapteinis abus soda metienus pārvērta punktos – 53:51.

Aizsardzības kauja turpinājās līdz cīņas beigām, brīžiem tiesnešiem piešķirot nesportiskās un tehniskās piezīmes VEF spēlētājiem. Janičenoks ar tālmetienu panāca plus pieci – 58:53. Nākamajās divarpus minūtēs vefiešiem neizdevās gūt punktus, kamēr Bilbao pakāpeniski nāca klāt. Īstajā brīdī divus svarīgus punktus guva Kavaļausks, tomēr Mumbru tālmetiens trīsdesmit sestajā minūtē izlīdzināja rezultātu 60:60. VEF atbildes uzbrukumā Bertāns iespēlēja bumbu Bērziņam, kurš realizēja divus punktus ar sodu – 63:60. Lopess ar četriem punktiem pēc kārtas atjaunoja vadību Bilbao, kas noturējās priekšā arī nākamajās minūtēs. Divdesmit deviņas sekundes pirms pamatlaika beigām Zisis uzbrukuma pēdējā sekundē no kreisās malas iemeta tālmetienu, dubultojot mājinieku pārsvaru līdz 65:71. Pretuzbrukumos punktus gūt neizdevās, savukārt Moermans un Mumbru iemeta piecus no sešiem soda metieniem.

EuroCup 2013, J grupa, 19. februāris

Bilbao Basket – VEF Rīga 76:65 (13:22, 24:14, 14:17, 25:12)
Bilbao Basket: Lopez 15, Mumbru 15, Moerman 14, Hamilton 12, Zisis 7 (3p 1/4), Rakovič 4, Grimau 4, Vasiliadis 3, Hervelle 2; Pilepič, Sanchez, Samb.
VEF Rīga: Kavaliauskas 12 (2p 4/6, 1p 4/4; 8ab, 5ip, koef. 18), Bērziņš 11 (8ab), Janičenoks 10 (5ab, 3ip), Rowland 10 (5rp, 5ip), Bertāns 8, Daniels 8, Zavackas 6 (7ab), Jahovičs, Blaus, Strēlnieks.
Tiesneši: Marek Cmikiewicz (Polija), Petar Obradovič (Bosnija-Hercegovina), Jurģis Laurinavičius (Lietuva).

Statistika. Bilbao Basket 76, VEF Rīga 65

Metieni no spēles: 21/58 vs 23/62
2p: 16/35 vs 17/38
3p: 5/23 vs 6/24
1p: 29/33 vs 13/16
AB: 37 (35/2) vs 40 (35/5)
RP: 13 vs 14
Kļ.: 13 vs 20
PB: 13 vs 6
BM: 4 vs 3
Personiskās piezīmes: 22 vs 26
Starta piecnieki: 39 vs 51
Rezerves: 37 vs 14

J grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecība
1Bilbao Basket4-2470:454 (+16)
2Valencia Basket4-2511:462 (+49)
3VEF Rīga3-3508:480 (+28)
4CEZ Nymburk1-5425:518 (-93)

Latvijas klubi ULEB kausā (58-62)

GadsKlubsKārtaU-Z (play-off)
2004BK Ventspils1/8 fināls7-5 (0-2)
2005BK Ventspils1/4 fināls11-3 (2-2)
2006BK Ventspils1/8 fināls6-6 (1-1)
2007BK Ventspils1/8 fināls7-5 (0-2)
2008BK Ventspils1/16 fināls6-6 (0-2)
2008ASK Rīga5. vieta (no 6) H grupā3-7
2009ASK Rīga3. vieta (no 4) A grupā3-3
2009Barons/LMT3. vieta (no 4) B grupā1-5
2010BK Ventspils4. vieta H grupā0-6
2011VEF Rīga4. vieta G grupā2-4
2012VEF RīgaTop 166-6
2013VEF RīgaTop 166-6

Izmantotie resursi:
Eurocup - Welcome to Eurocup

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 00:38, pirms 11 gadiem
Nu nekas, Bērzam būs vismaz brīnišķīga iespēja izdemolēt viesnīcas numuru, kā vecajos labajos laikos.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:38, pirms 11 gadiem
butauts neviena vārda nav minējis par tiesnešiem...man kauns par Butautu. šādos brīžos tas ir jāsaka publiski, lai dzird visi, ka mēs neļausim tā vienkārši sev kāpt uz galvas, bet ļaujam...nu ja tā patīk tad...
"Bilbao is one of the best teams in Spain, very strong and with a very experienced coach. Bilbao was better at the end of the game and showed a higher level than ours."

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:42, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: butauts neviena vārda nav minējis par tiesnešiem...man kauns par Butautu. šādos brīžos tas ir jāsaka publiski, lai dzird visi, ka mēs neļausim tā vienkārši sev kāpt uz galvas, bet ļaujam...nu ja tā patīk tad...
"Bilbao is one of the best teams in Spain, very strong and with a very experienced coach. Bilbao was better at the end of the game and showed a higher level than ours."
Ko tu gribēji dzirdēt? Svilpa jocīgi uz abām pusēm, Bērzs tīri vainīgs, Janičenoks arī kā ar cirvi nocirta, Danielsam slinkums pat radīt iespaidu, ka spēlē bumbā, drīzāk Butauta kļūdas un dažu spēlētāju neprofesionāla attieksme bija vainīga nevis tiesneši.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:42, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: butauts neviena vārda nav minējis par tiesnešiem...man kauns par Butautu. šādos brīžos tas ir jāsaka publiski, lai dzird visi, ka mēs neļausim tā vienkārši sev kāpt uz galvas, bet ļaujam...nu ja tā patīk tad...
"Bilbao is one of the best teams in Spain, very strong and with a very experienced coach. Bilbao was better at the end of the game and showed a higher level than ours."
NU ko var ņemties? Kādi tiesneši?
Kāda jēga vainot tiesnešus, ja visiem skaidri bija redzams ka VEF paši atkal vienkārši brutāli izgāza spēles beigas

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:42, pirms 11 gadiem
jurkoo rakstīja: Kāpēc Janičenokam pie pluss pieci kad spēle jau iet uz beigām bija jāmet katrā uzbrukumā zilie metieni, truļi kā tika pie bumbas?
Šodien Bilbao spēlēja sev neraksturīgi tizlu basketu un izskatījās ka viņi ir izbraukumā nevis mēs, bet protams Vefam spēles beigu daļā kā parasti bija jāspēlē vēl tizlāks un vispār nesaprotams basketbols, savādāk vēl ņemtu un uzvarētu
Nebija drošs par spāņu zonu,bet gan ticēja sev. Šādās situācijās agrāk vairāk ir veicies,nekā nē. Spēlēt uz garajiem,manuprāt,bija tāds pats risks. Ja iemestu,būtu varonis.

  +6 [+] [-]

, 2013-02-20 00:45, pirms 11 gadiem
striker rakstīja: Nebija drošs par spāņu zonu,bet gan ticēja sev. Šādās situācijās agrāk vairāk ir veicies,nekā nē. Spēlēt uz garajiem,manuprāt,bija tāds pats risks. Ja iemestu,būtu varonis.
3 reizes pēc kārtas uzbrukuma sākumā, kad paši ir vadībā? Mest kaut kādus mistisku zilos metienu? Īpaši labi basketā neorientējos, bet nu es tur neko citu kā stulbuma kalngalu mēģinot tēlot varoni un spēles beigu sadir*anu neredzu

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 00:47, pirms 11 gadiem
jurkoo rakstīja: 3 reizes pēc kārtas uzbrukuma sākumā, kad paši ir vadībā? Mest kaut kādus mistisku zilos metienu? Īpaši labi basketā neorientējos, bet nu es tur neko citu kā stulbuma kalngalu mēģinot tēlot varoni un spēles beigu sadir*anu neredzu
Laikam jau Tev taisnība

     [+] [-]

, 2013-02-20 00:53, pirms 11 gadiem
jurkoo rakstīja: NU ko var ņemties? Kādi tiesneši?
Kāda jēga vainot tiesnešus, ja visiem skaidri bija redzams ka VEF paši atkal vienkārši brutāli izgāza spēles beigas
Tu laikam neapjēdz, ko nozīmē spēles ritma jaukšana šādā veidā. Ja nebūtu šīs nesportiskās nosvilptas, vefam nebūtu jānervozē spēles beigās, bet pārsvars būtu pietiekami drošs. Iedomājies - 4 nesportiskās, viena tehniskā, kopā 5!! Tie ir pieci atkārtoti uzbrukumi. Šie pieci uzbrukumi būtu VEF rīcībā, lai nostiprinātu pārsvaru. Pie +5 Danielam parasts sods, kas aptur ātro uzbrukumu, kur Rowlands vēl bija priekšā, tātad nekāda pamata svilpt nesportisko, tādus sodus katrā spēlē sit neskaitāmus. Būtu parasts sods, spēles aizsardzībā, iespēja atsisties un iet uz priekšu, tā vietā, tiek dots pacēlums Bilbao, arēnai divi sodiņi, -3 un vēl bumba. Neciešami..

     [+] [-]

, 2013-02-20 01:08, pirms 11 gadiem
good game.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-20 01:23, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tu laikam neapjēdz, ko nozīmē spēles ritma jaukšana šādā veidā. Ja nebūtu šīs nesportiskās nosvilptas, vefam nebūtu jānervozē spēles beigās, bet pārsvars būtu pietiekami drošs. Iedomājies - 4 nesportiskās, viena tehniskā, kopā 5!! Tie ir pieci atkārtoti uzbrukumi. Šie pieci uzbrukumi būtu VEF rīcībā, lai nostiprinātu pārsvaru. Pie +5 Danielam parasts sods, kas aptur ātro uzbrukumu, kur Rowlands vēl bija priekšā, tātad nekāda pamata svilpt nesportisko, tādus sodus katrā spēlē sit neskaitāmus. Būtu parasts sods, spēles aizsardzībā, iespēja atsisties un iet uz priekšu, tā vietā, tiek dots pacēlums Bilbao, arēnai divi sodiņi, -3 un vēl bumba. Neciešami..
Daniels spēlēja bumbā? Viņš bija par slinku pakustināt savu pakaļu, lai radītu pat iespaidu, ka cenšas spēlēt bumbā...

     [+] [-]

, 2013-02-20 07:25, pirms 11 gadiem
jurkoo rakstīja: 3 reizes pēc kārtas uzbrukuma sākumā, kad paši ir vadībā? Mest kaut kādus mistisku zilos metienu? Īpaši labi basketā neorientējos, bet nu es tur neko citu kā stulbuma kalngalu mēģinot tēlot varoni un spēles beigu sadir*anu neredzu
Jā vakar bija zilo metienu spēle. Jebkādas vēsa saprāta pazīmes vairākus spēlētājus vienkārši bija atstājušas. Arī Butauts labais - tur laukumā drebelīgu slimnieku, kas sūdus taisa ne retāk kā reizi minūtē. Un vienīgais moments spēlē, kad visi darīja to, kas jādara, protams, bija 1. ceturtdaļa. Pēc tam Jaho izdomāja, ka viņš ir trīspunktu snaiperis, bet Roulendam likās, ka viņš ir vismaz Džordans Lai gan tas ir tikai par uzbrukumu.

Aizsardzība bija gandrīz OK līmenī izņemot Danielsa slinkošanu

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 07:26, pirms 11 gadiem
Jāsecina,ka komanda nav gatava spēlēt atbildīgos brīžos. Vieni baidās vispār kaut ko darīt,lai tikai nekļūdītos,otri mēģina vienatnē notēlot pasaules glābējus. Arī Butauts tādos brīžos nespēj savākt komandu. Skumīgi,bet visas sešas spēles bija reāli ņemamas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 08:26, pirms 11 gadiem
Pārāk daudz spēlētaju kas neatbilst top 8 līmenim - ko var gribēt, augstāk par pakaļu tāpat neuzlēksi - kautgan bilbao 100% nav eirolīgas klubs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 08:40, pirms 11 gadiem
Kādi tur tiesneši, VEF pats pie visa vainīgs, Janičenoks pilnīgs s.ds, Rowlands ar, Jahoviča labs no 3nieka, apbrīnojami 2 spēles pēc kārtas.
Tiesnieši vienmēr būs par stiprākajiem, tā tas sportā ir, ja kāds to vēl nav sapratis.

     [+] [-]

, 2013-02-20 08:53, pirms 11 gadiem
Aģents Bērzs aizsūtīja gaisa skūpstu savai draudzenei tribīnēs, kas tur slikts! Es tā smējos par šo kadru, ka pat nesarūgtināja vairs zaudējums. Ar prieku un smaidu sejā atcerēšos to momentu Nu labi, izrādīja necieņu publikai, bet pati publika jau nu arī "baigi cienīja" spēlētājus laukumā!!! Āģentam Bērzam vajadzētu teātrī spēlēt, tā sejas izteiksme bija izcila, nevaru beigt smieties

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 09:12, pirms 11 gadiem
A kapeec tagad Vef neisniedz protestu par faniem??? TV bij loti redzams,ka Bilbao fani skaisti fakerus rada Berzam.Kapeec tagad visi vaino Berzu,nevis fanus?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 09:27, pirms 11 gadiem
Sākšo ar skaisto,vai ievērojāt ka jau no paša spēles sākuma, kad rādija skatītājus ,kaut arī rezultāts tad bija Bilbao mīnuss 9 visi sēdēja smaidoši,pretstatā kad parāda Rīgas publiku ,visi nopietni ,skumjām sejas izteiksmēm,,,,,
Te cenšas zaudējumā vainot tiesnešus,jā dažas svilpes bija dīvainas,bet ar to jārēķinās jebkurai komandai kura spēlē izbraukumā ,tiesneši jau nu noteikti nebija kaprači,kaprači bija paši spēlētāji ar Butautu kā galveno vaininieku,kā var spēles beigās izcili neveiksmigi spēlējošo Jahovi'cu turēt laukumā ,pie tam ar acīm redzamu traumu,ir jāizbeidz tas mīts par viņa labo aizsardzību,Strēlnieks viņu būtu aizvietojis simtkārt labāt arī Daniels, es šaubos vai pat Turība tādu spēlētāju sev ņemtu....,acīmredzami ka Janičonoks vakar dabūjis rota vīrusu un viņam spēle neiet,bet vienalga nejēdzīgi tur laukumā(jau kurā pēc kārtas),,, Bērzs labākais mūsu centrs it kā vakar mūs iegāza un arī tā ir trenera vaina ,vai tiešām nav nekādas materiālās sviras lai ar Bērzu tiktu galā ???!!! Vienalga kāda līmeņa spēles mēs skatītos pēc jebkuras tiesneša svilpes viņš apelē pie tiesnešiem ,vakar viss bija kā vienmēr un tiesneši atrada iespēju viņam atriebties pēc pilnas programmas,tiesneši malači-vienīgi žēl ka tas notika vakar.....
Galvenais vainīgais Butauts ar dižkareivjiem Jahoviču ,Janičonoku priekšgalā!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 09:31, pirms 11 gadiem
p.s. Attiecībā uz Butautu,tā jau laikam sistēma ,jo pret Valensiju viņš gribēja uzvarēt ar 7 spēlētājiem......

     [+] [-]

, 2013-02-20 09:40, pirms 11 gadiem
lai nu kā netiesātu tiesneši, VEFieši paši vainīgi, ka zaudēja, jo izšķirošos momentos, kad bija vajadzīgi punkti, metienus izdarīja spēlētāji, kuriem galīgi nekrīt - Jahovičs, Janičenoks, Roulends. protams, savs nopelns tur arī spāņu/grieķu trenerim, kurš faktiski uzspieda izdarīt metienus ne tiem, kuriem vajadzēja.
bet beigās -3 un Zisis... cepuri nost - iemest pēdējā sekundē turnīra svarīgāko metienu, pie tam pāri rokām. respect!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 09:55, pirms 11 gadiem
neko nezinu par tiesnešu darbībām, bet , pārslēdzot kanālus, vakar nedaudz redzēju pēdējās spēles minūtes. un ko varēja redzēt? simtunvienu garām aizmestu metienu...

     [+] [-]

, 2013-02-20 10:12, pirms 11 gadiem
vienīgais, ko var norakstīt kā tiesnešu kļūdu bija bērza tehniskā. Pārējā spēlē pat likās ka vefam pietiesā. Vef konkrēti norok spēles beigas, liekās komandai fiziskais trūskt vai koncentrēšanās.. nezinu, jo no uzbrukuma sēles sākumā beigās nebija ne miņas, tas pats kas pret valensiju. nodriblē 20 sek. un met zilos.
ok, šodien bij labāk, bet nu metieni zem grozi ir jārealizē.
Vaina jāuzņemās arī Butautam, jo nespēja komandu sapurināt uz nopietnu spēli uzbrukumā. beigās tur murgs bija vnk.

     [+] [-]

, 2013-02-20 10:17, pirms 11 gadiem
marselka10 rakstīja: Nu nedrikst pielaut pari 20 kludam izskirosa spele! bet ta gribejas lai VEF tieka talak, zel!
Tieši tā! Nevis tiesneši vainīgi, bet paši. 20 kļūdas, no kurām prāva tiesa 4/4. Nebija jau tā, ka pretinieks bija neuzvarams. Eirolīga vēl lai pagaida.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 10:20, pirms 11 gadiem
zanardi rakstīja: paldies” bērziņam par spēles norakšanu.

Kuro spēli dēļ bērza muļķībām šosezon esam jau zaudējuši?

Jahovičs, janičenekos, arī zem katras kritikas.
Spēli noraka TIESNEŠI (protams ne tikai viņi, bet viņi ĻOTI DAUDZ palīdzēja). Ja jau dala tādas nesportiskās vienā galā un otrā tieši tādu pašu nedod, ko tad var gribēt. Te viss bija skaidrs, ka memļakiem un tēlotājiem spāņiem bija jātiek tālāk un to varēja redzēt pēc tiesnešu svilpēm. Sports sen vairs nav sports tas ir bizness un tur nāk pavēles no augšas. Apnicis šitais negodīgums tiesāšanā, kā arī noteikumi uztaisīti tādi, ka tā vairs nav īstu vīru spēle, bet pamīkstiem ļurekļiem.

Kas tas par basketbolu, ka vienu daļu spēles uz soda metienu līnijas met sodus!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 10:33, pirms 11 gadiem
merikikifans rakstīja: jā,kepka ir un paliek kepka.vai tiesneši pakāsa spēli no +22 pret Valensiju?būtu uzvarējuši to spēli,tad būtu pirmie grupā.tiesneši tiesāja normāli.paši vef spēlētāji un treneri noraka kā spēli pret Valensiju tā arī pret Bilbao.tiesneši lika krisītim mest vienu zilo metienu pēc otra?tiesneši lika mazajam melnajam atdot bumbas pretiniekiem?tiesneši lika jahovičam iedomāties,ka viņš ir snaiperis?tiesneši piespieda laukumā turēt traumētu spēlētāju?tiesneši piespieda bērziņu iegāzt savu komandu ar lētiem trikiem?
beidziet muldēt par tiesnešiem.esiet objektīvi un samierinaties,ka vefs ir laba lbl līmeņa komanda un nekas vairāk.bija iespējas parādīt,ka vefs ir augsta līmeņa komanda,bet vefam izdevās pierādīt,ka tā nav. paši vainīgi.
Sava taisnība tev ir, bet vai tās 3 nesportiskās un viena tehniskā, kā arī viena nesportiskā pret Kavaļausku nenošvilpta neatstāj nekādu iespaidu uz spēli????

Kļūdas bija daudz, bet spāņiem arī bija pietiekami daudz kļūdu. Jahovičs meta ķieģeļus, bet viņš bija BRĪVS. Tur pretīm "SNAIPERIS" Janičenoks lidināja pilnīgi nevajadzīgus un nesagatavotus metienu, turklāt pie +5 sāka savu izrādi! Vai tā jāspēlē kapteinim?????

     [+] [-]

, 2013-02-20 10:42, pirms 11 gadiem
CLIP6 rakstīja: Sākšo ar skaisto,vai ievērojāt ka jau no paša spēles sākuma, kad rādija skatītājus ,kaut arī rezultāts tad bija Bilbao mīnuss 9 visi sēdēja smaidoši,pretstatā kad parāda Rīgas publiku ,visi nopietni ,skumjām sejas izteiksmēm,,,,,
Te cenšas zaudējumā vainot tiesnešus,jā dažas svilpes bija dīvainas,bet ar to jārēķinās jebkurai komandai kura spēlē izbraukumā ,tiesneši jau nu noteikti nebija kaprači,kaprači bija paši spēlētāji ar Butautu kā galveno vaininieku,kā var spēles beigās izcili neveiksmigi spēlējošo Jahovi'cu turēt laukumā ,pie tam ar acīm redzamu traumu,ir jāizbeidz tas mīts par viņa labo aizsardzību,Strēlnieks viņu būtu aizvietojis simtkārt labāt arī Daniels, es šaubos vai pat Turība tādu spēlētāju sev ņemtu....,acīmredzami ka Janičonoks vakar dabūjis rota vīrusu un viņam spēle neiet,bet vienalga nejēdzīgi tur laukumā(jau kurā pēc kārtas),,, Bērzs labākais mūsu centrs it kā vakar mūs iegāza un arī tā ir trenera vaina ,vai tiešām nav nekādas materiālās sviras lai ar Bērzu tiktu galā ???!!! Vienalga kāda līmeņa spēles mēs skatītos pēc jebkuras tiesneša svilpes viņš apelē pie tiesnešiem ,vakar viss bija kā vienmēr un tiesneši atrada iespēju viņam atriebties pēc pilnas programmas,tiesneši malači-vienīgi žēl ka tas notika vakar.....
Galvenais vainīgais Butauts ar dižkareivjiem Jahoviču ,Janičonoku priekšgalā!
Spēli neuzvar un nezaudē viens vai divi cilvēki!!! Kā Jahovičs spēlēja Rīgā pret Bilbao!!! Nu negāja spēle. Vainīgais jau vienmēr tas, kurš met pēdējo metienu un uzvarētās arī tas, kurš iemet pēdējo metienu

Laba spēle bija, par spīti tiesnešu savādajām svilpēm un išķirošajos brīžos, VEF pat bija priekšā. Nav pieredzes tāda līmeņa un saspringuma spēlēs.

Malači VEF, jāmācās no kļūdām un uz priekšu!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 10:45, pirms 11 gadiem
Es tev piekrītu. Ja pirmajā puslaikā kapāja un vēl trešajā bija laba cīņa (īpaši aizsardzībā), tad pēdējā ceturtdaļā neizprotami metieni no Janičēnoka puses+vēl kļūdas. Veči kapāja, bet beigās gribēja momentum dabūt, bet šāviens garām.

sasperjods rakstīja: Spāņi turnīra gaItā 3x deva dāvanas, bet tikai vienreiz to paņēmām…
Šodienas +14 es neskaitu par dāvanu.
Un te ir jautājumi:
- Ko darīja Butauts, kad izkusa +14. Cik taimaitus viņš paņēma?
- Kāpēc Jahū nesavāca savus nervus?
- Kāpēc tik daudzi garām aizmestie metieni no apakšas
- Kāpēc tik daudz metienus uzticēja tiem, kas šodien nevar iemest Jahū un Telefonam (jeb mērktākiem spriežot pēc intro sižeta)
- Kāpēc netur laukumā tos, kas var spēlēt – Danieli un raķeti, bet pārtur Telefonu un Jahū
- Kāpēc tiltiņš ļauj Bērzam mērkaķoties

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 10:45, pirms 11 gadiem
Paldies Bērz, par norakto spēli....Nekas latvijas basketbolā nav mainījies, papagaiļi paliek papagaiļi.....Esam tur kur jābūt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 12:10, pirms 11 gadiem
blll.. - jahuu! Ko tu dari laukumā izšķirošos brīžos ar savainotu pirkstu? Vai tiešām tas ir īstais liaks, kad tēlot varoni?

     [+] [-]

, 2013-02-20 12:12, pirms 11 gadiem
Var jau pārmest spēlētājiem,treneriem un tiesnešiem par pieļautajām kļūdām un ne tiem pareizākiem risinājumiem laukumā(tas vis no sērijas kā būtu-ja būtu), bet VEFs ir malači! Spānijas ACB līgas turnīra trešai un ceturtai komandai vajadzēja saspringt abu spēļu rezultātu šūpolēs lai pārvarētu VEFa barjeru . VEFa spēlētāji un treneri parādīja, ka šobrīd ir cienīgs pretinieks pat ACB līgas top komandām, nu nav vairs nolemtības sajūtas kā pāris sezonas atpakaļ. ACB līgā virs BB un Valensijas ir tikai eirolīgas top komandas. Spēlētāji savas akcijas ir cēluši. Tikai nevajag šiem aizmirst, ka šosezon tas lielā mērā ir pateicoties KOMANDAI, tur kur nebūs tādas komandas būs ļoti grūti parādīt savas labākās īpašības.