Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF skaistā cīņā pirmoreiz pārspēj "Khimki"

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

VEF skaistā cīņā pirmoreiz pārspēj "Khimki"
Jānis Blūms pret Ērlu Roulendu
Foto: vtb-league.com

Rīgas basketbola klubs VEF uzsācis jauno VTB Vienotās līgas sezonu. Pirmajā spēlē viesos pret Maskavas apgabala "Khimki" spraigā spēlē izcīnīta uzvara ar 76:73. Rezultatīvākais ar 19 punktiem bija Mārtiņš Meiers, bet Armandam Šķēlem 14+7+7.

Starta piecinieki

VEF Rīga: Gadijs, Šķēle, Ričards, Helmanis, Meiers
Khimki: Zaicevs, Kārters, Džounss, Lihodejs, Sokolovs

Lieliski spēli uzsāka rīdzinieki. Vairākas Armanda Šķēles piespēles izkārtoja Mārtiņam Meieram un Arnoldam Helmanim pateicīgas situācijas, kas deva mūsējiem vadību 3:8 pēc divām nospēlētām minūtēm. VEF turpināja ļoti organizēti darboties uzbrukumā un turēt pretiniekus nelielā atstatumā.

Tomēr jau trīs piezīmes pirmajā spēles ceturksnī pamanījās sapelnīt Gadijs. Ceturtdaļas otrajā pusē laukumā nākušais Iļja Gromovs minūti pirms pārtraukuma divreiz kļūdījās ar slam-dunk mēģinājumu. Pašās pirmās ceturtdaļas beigās Nobels Bongo-Kolo ieguva vadību "Khimki'' komandai - 24:23.

Otrajai ceturtdaļai sākoties, VEF komandai vadību ar soda metieniem atguva Bezbradica. Ļoti rezultatīvs turpināja būt Meiers, sagādājot pamatīgas galvassāpes pretinieku garajam galam. Pašapmierinātībā par vadību mūsējiem neļāva ieslīgt pretinieku komandas kapteinis Sergejs Moņa, minūtes laikā divreiz esot precīzs no tālās distances.

34 sekundes pirms pirmā spēles puslaika beigām Jegors Vjaļcevs mājniekiem atjaunoja vadību - 47:44. Jānis Blūms gan vienu punktu atguva, tomēr otro ceturtdaļu noslēdzam iedzinējos - 47:45. Ar 19 punktiem atzīmējās Meiers, bet Rīgas komandai neviens realizēts tālmetiens.

Trešo ceturtdaļu uzsākt VEF komandai neizdevās ne tuvu tik veiksmīgi kā iepriekšējās. Pretiniekem aizgāja tālmetiens, savukārt vefiešiem neizdevās uzbrukumā nonākt līdz ērtām metienu pozīcijām. Pēc nospēlētām piecām minūtēm trešajā ceturksnī mūsējie bija guvuši tikai divus punktus.

Kļūdījās Helmanis nostaigājot un Gadijs, izkāpjot ārpus laukuma. Šķita, ka spēles pavediens slīd no rokām ārā, taču lieliski aizsardzībā spēlēja Gromovs un Blūma 2+1 gājiens atgrieza rīdziniekus spēlē. Rezultāts pirms izšķirošās desmitminūtes - 60:58 par labu "Khimki".

Sākoties izšķirojošajai ceturtdaļai, precīzs no tālienies bija Gadijs, atjaunojot minimālu vadību VEF. Ceturtdaļas vidū iniciatīvu uzbrukumā uzņēmās daudzpusīgu sniegumu demonstrējušais Šķēle. Realizējot pustālo metienu rezultāts kļuva 66:64 Rīgas kluba labā, bet minūti vēlāk ar filigrānu caurgājienu pēc ilga laika +4 vefiņam.

Mirkli vēlāk kļūdījās Helmanis, sagādājot divus punktus Moņam, pēc tam Zaicevs ar metienu no groza apakšas izvirzīja vadībā mājniekus - 69:68. Visu spēli esot neprecīzs no tālienes, perimetrā uzsprāga Blūms - divi precīzi trejači minūtes laikā! "Khimki" vairs nespēja atrast iespējas uzbrukumā, vēl viens Blūma precīzs sodiņš, kas nozīmēja VEF uzvaru ar 76:73. Lieliski iesākta jaunā VTB līgas sezona ar uzvaru pār turnīra favorītiem.

Izcila spēle Armandam Šķēlem, kuram pietrūka tikai trīs atlēkušās bumbas un rezultatīvas piespēles līdz triple-double. Tāpat ļoti rezultatīvs sniegums arī Mārtiņam Meieram, kura kontā 19 punkti.

VTB līga, 8. oktobris, VEF - Khimki 76:73 (22:23, 45:47, 58:60, 76:73)

VEF Rīga: Meiers 19 (6ab, 5pp), Blūms 17 (3p 2/6), Šķēle 14 (7ab, 7rp), Gadijs 11, Helmanis 6, Bezbradica 4, Labucks 3, Ričards 1, Gromovs 1; Jansons
Khimki: Moņa 17 (3p 3/5), Todorovičs 9, Zaicevs 8, Bongo-Kolo 8, Džounss 7, Roulends 6, Sokolovs 5, Vjaļcevs 5, Kārters 4, Lihodejs 2, Iļņitskis 2
Tiesneši: Jakubs Zamojskis (Polija), Āre Halliko (Igaunija), Andrejs Šarapa (Baltkrievija)
Komisārs: Kšištofs Koraļevskis (Polija)

 +28 [+] [-]

, 2016-10-08 21:04, pirms 9 gadiem
eu blāc. kas pa speli.... moins.... 100% jāaiziet uz arēnu,,,,,, blūms kapitāli,,BET šķēle. kas pa spēli šķēlem.... basketbola virtuozs, nopietni,,,, tās viņa piespeles vispār kosmoss.... izģērba tos krievu krānus pēc pilnas programmas...... kapitāli

  +5 [+] [-]

, 2016-10-08 21:05, pirms 9 gadiem
un koifs kads 1 pret 10.... esmu šokēts....

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:05, pirms 9 gadiem
Virinātājiem!!! turat sevi rokās !!!!

 +18 [+] [-]

, 2016-10-08 21:05, pirms 9 gadiem
Vajadzēja tikai 5 latviešus turēt laukumā un pat khimki var uzvarēt

  +4 [+] [-]

, 2016-10-08 21:05, pirms 9 gadiem
Super, malači.
Eh, un kāpēc Vecvagaram bija trauma jānorauj, skumji.
Sastāvs ir ok, spēle ar. Nez meklēs kādu PG vēl vietā.

  +4 [+] [-]

, 2016-10-08 21:06, pirms 9 gadiem
Hei..Hei Rīgas V E F !!!
Blūmīzera 2 svarīgi truļi

  +4 [+] [-]

, 2016-10-08 21:06, pirms 9 gadiem
JUHU LABS! Par VEF!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:06, pirms 9 gadiem
Bezbradica nesaprotu ko darba VEF sataavaa...tolka nekaada...

  +7 [+] [-]

, 2016-10-08 21:06, pirms 9 gadiem
Izbaudīju basketbolu. Šogad Vef sastāvs un spēle łoti patīk. Malači!

  +4 [+] [-]

, 2016-10-08 21:06, pirms 9 gadiem
Malači! Sen tāds basketbols nav redzēts, pie tam VEFam nav pilns sastāvs, Bezbradica prom jāsūta...Esmu pārsteigts par Helmani, tik ļoti labi izskatījās šādā līmenī, žēl, ka Gromovam ar dankiem nepaveicās, bet Šķēles piespēles un Blūma trejači visu nokārtoja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2016-10-08 21:07, pirms 9 gadiem
Šķēle parāda, ka talantu nodzert nevar.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:07, pirms 9 gadiem
Negaidīti gan, malači Roulends gan krities nedaudz, varbūt atoakaļ uz VEF kādu dienu Garie prasās, jācer dabūs kādu

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:07, pirms 9 gadiem
wow šoks man

  +7 [+] [-]

, 2016-10-08 21:07, pirms 9 gadiem
Noteikti Ventspils uzvara pār Liepāju ir svarīgāka ka to liek kā galveno, bet to ka VEF uzvar Himki - tā tāda parastā ziņa.

  +5 [+] [-]

, 2016-10-08 21:07, pirms 9 gadiem
Tiešām ļoti negaidīts un patīkams pārsteigums. Šādas uzvaras var pat pamodināt un iesist dzirksteli, kāda fana sirdī.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:07, pirms 9 gadiem
ŠOKĀ! izlases pamatvērtības esot kopā parādīja lielisku basketbolu mums! pirmajā mājas spēlē visiem uz Arēnu! skaists basketbols!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:08, pirms 9 gadiem
Vef japiesaista Biedrins un Valters un tad janjem VTB trofeja
Armand krasava, pulveris sauss, Tagad vai nekad!
Aiziet Armand!

  +3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:09, pirms 9 gadiem
Malači!!! Saturīga un skatāma spēle! Priecē šīs sezonas vefiņa modelis,noteikti vērts aiziet pavērot klātienē uz Arēnu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-10-08 21:10, pirms 9 gadiem
Šķēle viens no baudămakajiem spēlētājiem eiropas basī,tas nu ir fakts, ar nosacījumu ja spēle iet, kā tas arī šovakar bija. Komanda ļoti labi nospēlēja, tā tikai uz priekšu

  +3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:11, pirms 9 gadiem
Skeles un Jankas deelj ieshu uz areenu!

  +3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:12, pirms 9 gadiem
Tas ir kāds mārketinga triks, proti, nekur īsti nerādīt spēles, lai skatītāji ietu dzīvajā skatīties? Tas pats stāsts arī par LBL...

  +3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:12, pirms 9 gadiem
Kas par speli, Blums sakuma nevareja iemest, bet izšķirošos brīžos sameta svarigus metienus, un Bezbradica sāk labak spelet, skaists bloks pret Todoroviću, darija melno darbu cinijas par rebound un pārķera bumbas ticu, ka spes iejusties ,komanda, principa visa komanda labi speleja, Helmanis 1 puslaika ārdijas

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:12, pirms 9 gadiem
kopš ASK, BKV un Barons treknajiem gadiem spēle nebalstās uz 3 pt un ir uzvara

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:12, pirms 9 gadiem
Ieslēdz best4sport

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:12, pirms 9 gadiem
Pa skaisto. Tāds basketbols man patīk. Malači.

  +5 [+] [-]

, 2016-10-08 21:13, pirms 9 gadiem
nezinu kam teikt paldies Jaunupam vai Gailītim beidzot ir basketbola komanda

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:14, pirms 9 gadiem
Uzvara laba lieta, spēle arī tīri sakarīga. Jāņem gan vērā, ka Himki līmeni zemāk nekā iepriekš - apm vtb 5-8vv

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:14, pirms 9 gadiem
quarterr rakstīja: Tas ir kāds mārketinga triks, proti, nekur īsti nerādīt spēles, lai skatītāji ietu dzīvajā skatīties? Tas pats stāsts arī par LBL...
shortcut.tv 6 eur mēnesī

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:14, pirms 9 gadiem
markes rakstīja: Noteikti Ventspils uzvara pār Liepāju ir svarīgāka ka to liek kā galveno, bet to ka VEF uzvar Himki - tā tāda parastā ziņa.
Par ko izbrīns ka Latvijas čempionāta spēles Latvijā tiek uzskatītas par svarīgākām?

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:15, pirms 9 gadiem
Šķēle lielisks! atceramies, ka VEFā tāpēc ka Blūms pierunāja vadību, tie jau viņu negribēja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:15, pirms 9 gadiem
Kaut kā neredzu arēnas mājaslapā, ka VEF's vispār tur plāno spēlēt...

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:15, pirms 9 gadiem
Šķēle vilka maču, blūms izvilka. Gadijs ar labs. Reāli šie 3 spēlētāji izvilka. Richardsam grūti segt 2+m 3.nr pozīcijā, krita ārā mazliet.
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:16, pirms 9 gadiem
PS. shortcut.tv ir par velti nekas nav jāmaksā

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:16, pirms 9 gadiem
nikneims rakstīja: Kaut kā neredzu arēnas mājaslapā, ka VEF's vispār tur plāno spēlēt...
paskaties 6.novembri, pirmā mājas spēle, neskaties, to OSC spēlēs....EV veči un meitenes, VEF nemaz nespēlēs Arēnā Rīga, pagaidām cik skatos visas OSC būs, pirmā arēnā Rīga būs 29.janvārī pret Himki

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:17, pirms 9 gadiem
wow. Paldies par spēli džekiem. Žēl par Veco, tā būtu pilna laime VEF sākums.

  -3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:19, pirms 9 gadiem
Shortcut par velti? Kurā vietă, to mēslu par velti var redzēt?

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:22, pirms 9 gadiem
Mājas spēles tak nebūšot Arēnā vairs...

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:23, pirms 9 gadiem
Šķēles meistarkalase. Kārtējo reizi parādās tas, cik ļoti talantīgs un meistarīgs ir šis spēlētājs, kuram līdzīgu Latvijā praktiski nav, pat īsti nav ar ko salīdzināt. Prieks arī par Blūma iemstajiem trīņiem, kā arī caurgājienos un vienkārši izprovocētajiem sodiem, bet mazliet dusmas par tik daudz garām aizmestajiem sodiem, tādas klases snaiperim sodi jāmet daudz pārliecinošāk. Es nepiekrītu tiem, kas uzskata, ka Bezbradica būtu paturams, nav viņš tā vērts. KO vien izsaka viņa bezskaņas trulis. Vispār, liels prieks par to, ka nesalūza tik saspringtā spēlē. Visa komanda tiešām labi nocīnī'jās.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:24, pirms 9 gadiem
haha taa ir, ka atlaiz kurtinaiti. uz grunti tur viss salaists.

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:25, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Šķēles meistarkalase. Kārtējo reizi parādās tas, cik ļoti talantīgs un meistarīgs ir šis spēlētājs, kuram līdzīgu Latvijā praktiski nav, pat īsti nav ar ko salīdzināt. Prieks arī par Blūma iemstajiem trīņiem, kā arī caurgājienos un vienkārši izprovocētajiem sodiem, bet mazliet dusmas par tik daudz garām aizmestajiem sodiem, tādas klases snaiperim sodi jāmet daudz pārliecinošāk. Es nepiekrītu tiem, kas uzskata, ka Bezbradica būtu paturams, nav viņš tā vērts. KO vien izsaka viņa bezskaņas trulis. Vispār, liels prieks par to, ka nesalūza tik saspringtā spēlē. Visa komanda tiešām labi nocīnī'jās.
Iedomājies, kāda spēle būtu ja zem groza kā PF būtu kāds jaudīgs un atlētisks leģis, tas atraisītu īsajiem rokas ar

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:27, pirms 9 gadiem
vesturiska uzvara!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:28, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Šķēles meistarkalase. Kārtējo reizi parādās tas, cik ļoti talantīgs un meistarīgs ir šis spēlētājs, kuram līdzīgu Latvijā praktiski nav, pat īsti nav ar ko salīdzināt. Prieks arī par Blūma iemstajiem trīņiem, kā arī caurgājienos un vienkārši izprovocētajiem sodiem, bet mazliet dusmas par tik daudz garām aizmestajiem sodiem, tādas klases snaiperim sodi jāmet daudz pārliecinošāk. Es nepiekrītu tiem, kas uzskata, ka Bezbradica būtu paturams, nav viņš tā vērts. KO vien izsaka viņa bezskaņas trulis. Vispār, liels prieks par to, ka nesalūza tik saspringtā spēlē. Visa komanda tiešām labi nocīnī'jās.
Kautkas lidzigs veidojas braalis Aigars.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:28, pirms 9 gadiem
Daniel rakstīja: Uzvara laba lieta, spēle arī tīri sakarīga. Jāņem gan vērā, ka Himki līmeni zemāk nekā iepriekš - apm vtb 5-8vv
Nu nav tā gluži. Pagaidām vēl neko nevar teikt.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:29, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Iedomājies, kāda spēle būtu ja zem groza kā PF būtu kāds jaudīgs un atlētisks leģis, tas atraisītu īsajiem rokas ar
Tev parasti ir pieejams info par vef, kad bus pirmaa speele areenaa?
majaslapa tikai olimpiskais centrs, kas notiek?

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:36, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Iedomājies, kāda spēle būtu ja zem groza kā PF būtu kāds jaudīgs un atlētisks leģis, tas atraisītu īsajiem rokas ar
Par šo piekrītu pilnīgi. Jāsaka, Meiers ir VEF vienīgais tiešām kvalitatīvais garais. PIetrūkst varbūt arī kāds vēl viens agresīvs uzbrucējs. Bet bija prieks skatīties. Tiešām laba spēle.

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:36, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Tev parasti ir pieejams info par vef, kad bus pirmaa speele areenaa?
majaslapa tikai olimpiskais centrs, kas notiek?
es gāju pa kalendāru un pirmo spēli arēnā tikai 29.janvārī atradu, pret tiem pašiem himki, izskatījās, ka daudz izbraukumu būs

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:37, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Par šo piekrītu pilnīgi. Jāsaka, Meiers ir VEF vienīgais tiešām kvalitatīvais garais. PIetrūkst varbūt arī kāds vēl viens agresīvs uzbrucējs. Bet bija prieks skatīties. Tiešām laba spēle.
Es teikšu, ka Gromovs pagaidām ir labs otrais, vai man vienam šķiet, skatoties LBL un šo spēli, viņš ir dūšā, tā teikt, pielicis? Ar krievu (Sokolovu?) labi grūstījās un divreiz atbruņoja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:39, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Kautkas lidzigs veidojas braalis Aigars.
Nevarētu teikt, ka tur veidojas kaut kas līdzīgs. Aigars tomēr krietni atpaliek fiziskajā, 'viņš vienkārši nevar tik asi spēlēt, kā vecākais, pat tagad skatoties ar visu Armanda veterāna statusu viņš spēlē asāk par jaunāko. Līdzība ir tajā, ka abi ļoti labi lasa spēli, redz laukumu, partnerus un spēj iedot ļoti labas piespēles, spēj nospēlēt nestandartā. Tajā ziņā, jā.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:40, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es teikšu, ka Gromovs pagaidām ir labs otrais, vai man vienam šķiet, skatoties LBL un šo spēli, viņš ir dūšā, tā teikt, pielicis? Ae krievu (Sokolovu?) labi grūstījās un divreiz atbruņoja
Par aizsardzībību viņu var uzslavēt, tur viņš tiešām labas epizodes nospēlēja, bet uzbrukumā gan viņu pagaidām nejūt.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:44, pirms 9 gadiem
Neko tadu negaidiju. Uzvara paliek uzvara, pret vienu no Krievijas realajiem basketbola grandiem tas ir cienijams panakums. Vai ta bus likumsakariba sai VEFa sezonai, vai iznemums - to laiks paradis. Varbut ari skatitajus majas speles Arena atgriezis. Bet blaut VEF cempions - pagaidam vel paragri.

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:45, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nevarētu teikt, ka tur veidojas kaut kas līdzīgs. Aigars tomēr krietni atpaliek fiziskajā, 'viņš vienkārši nevar tik asi spēlēt, kā vecākais, pat tagad skatoties ar visu Armanda veterāna statusu viņš spēlē asāk par jaunāko. Līdzība ir tajā, ka abi ļoti labi lasa spēli, redz laukumu, partnerus un spēj iedot ļoti labas piespēles, spēj nospēlēt nestandartā. Tajā ziņā, jā.
Tadu lidzibu ari biju domajis

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:46, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Par aizsardzībību viņu var uzslavēt, tur viņš tiešām labas epizodes nospēlēja, bet uzbrukumā gan viņu pagaidām nejūt.
Par uzbrukumu būtu cita runa, ja tie divi danki būtu iekšā, nepaveicās vienkārši....Ko par Helmani domā?

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:46, pirms 9 gadiem
wolmar rakstīja: Neko tadu negaidiju. Uzvara paliek uzvara, pret vienu no Krievijas realajiem basketbola grandiem tas ir cienijams panakums. Vai ta bus likumsakariba sai VEFa sezonai, vai iznemums - to laiks paradis. Varbut ari skatitajus majas speles Arena atgriezis. Bet blaut VEF cempions - pagaidam vel paragri.
Kada arenaa?,majaslapaa nav nevienas speeles paredzetas areenaa, tev ir cits info?

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:47, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nevarētu teikt, ka tur veidojas kaut kas līdzīgs. Aigars tomēr krietni atpaliek fiziskajā, 'viņš vienkārši nevar tik asi spēlēt, kā vecākais, pat tagad skatoties ar visu Armanda veterāna statusu viņš spēlē asāk par jaunāko. Līdzība ir tajā, ka abi ļoti labi lasa spēli, redz laukumu, partnerus un spēj iedot ļoti labas piespēles, spēj nospēlēt nestandartā. Tajā ziņā, jā.
Cerams, ka pa vasaru būs izlabojis to niķi, ka stresa situācijās bieži pārturēja bumbu, atceries, pērn pret Valmieru tas labi bija redzams

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:47, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: es gāju pa kalendāru un pirmo spēli arēnā tikai 29.janvārī atradu, pret tiem pašiem himki, izskatījās, ka daudz izbraukumu būs
naudas vai fanu jautajums, ka nenotiks areenaa?
kaa ar vtb nolikumu, olimpiskais iet cauri vispaar?

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:50, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: naudas vai fanu jautajums, ka nenotiks areenaa?
kaa ar vtb nolikumu, olimpiskais iet cauri vispaar?
nezinu par nolikumu, varbūt neiet, bet ja līga neteiks neko, tad lai paliek....Gan jau nauda, pats parēķini, ka viena spēle bija ap kādi 12 000 eiro, katastrofa budžetam ir īrēt arēnu, ja 12 spēles, tad kaut kādi 144 tkst. vien tur aiziet

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:51, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par uzbrukumu būtu cita runa, ja tie divi danki būtu iekšā, nepaveicās vienkārši....Ko par Helmani domā?
man mazliet nepaveicās, es uzslēdzu tikai brīdī, kad viņš tikai pelnīja piezīmes. neredzēju spēli no paša sākuma. kā viņam gāja?

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:52, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: man mazliet nepaveicās, es uzslēdzu tikai brīdī, kad viņš tikai pelnīja piezīmes. neredzēju spēli no paša sākuma. kā viņam gāja?
es teikšu, ka labi, guva savus punktu, īpaši patik aizsardzība, pat esot īsākam spēja savu pozīciju turēt, tikai viņam vajag kādu spēcīgāku priekšā, īpaši neticu, ka visu sezonu spēs kā pirmais PF novilkt, drīzāk no soliņa būtu lielāks palīgs

  -3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:54, pirms 9 gadiem
Labs līmenis šogad LBL. Pēc spēka trešā Latvijas komanda izbraukumā apspēlē Himkus. Būs interesanti!

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:55, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cerams, ka pa vasaru būs izlabojis to niķi, ka stresa situācijās bieži pārturēja bumbu, atceries, pērn pret Valmieru tas labi bija redzams
stress acīmredzot palēnina procesora darbības ātrumu priecē tas, ka viņš pamazām tiks pie pieredzes nopietnākā līmenī. Ja uzlabos fizisko, mazliet vairāk asuma pašam, kā arī pieradīs pie tā, ka citi pret viņu asi spēlē, noteikti būs vērtīgs spēlētājs gan klubos, gan izlasē.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:56, pirms 9 gadiem
tāpat fakingbolu tik ātri ltv neredzēt!

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:56, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: stress acīmredzot palēnina procesora darbības ātrumu priecē tas, ka viņš pamazām tiks pie pieredzes nopietnākā līmenī. Ja uzlabos fizisko, mazliet vairāk asuma pašam, kā arī pieradīs pie tā, ka citi pret viņu asi spēlē, noteikti būs vērtīgs spēlētājs gan klubos, gan izlasē.
es ļoti ČL gaidu, gribu redzēt, ka latviešu puikas pret spēcīgākiem izskatīsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:58, pirms 9 gadiem
šitas nav tas pats fakingbola KHL? pareiz,ir!

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:59, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: nezinu par nolikumu, varbūt neiet, bet ja līga neteiks neko, tad lai paliek....Gan jau nauda, pats parēķini, ka viena spēle bija ap kādi 12 000 eiro, katastrofa budžetam ir īrēt arēnu, ja 12 spēles, tad kaut kādi 144 tkst. vien tur aiziet
Skaidrs, ja uz spelem naktu 3-5k skatitaju, tad nebuutu problemu njemt areenu.
Tatad vef jaatgust fani. Ja plosisies ta ar Skjeli un Blumu savus 1-2k fanu var izvilkt uz speeli klaat.
Iesaku dibinaat fanu klubu, bet vai ar pliku vtb kaads pavilksies?

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:02, pirms 9 gadiem
Armandam otrā jaunība

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:02, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: es teikšu, ka labi, guva savus punktu, īpaši patik aizsardzība, pat esot īsākam spēja savu pozīciju turēt, tikai viņam vajag kādu spēcīgāku priekšā, īpaši neticu, ka visu sezonu spēs kā pirmais PF novilkt, drīzāk no soliņa būtu lielāks palīgs
jā, kā pf viņš latvijā lbl izskatījās samērā spēcīgs, tad šobrīd uz nopietnāku komandu spēlētāju fona viņš izskatās mazāks. VEF vajag vēl pārs spēlētājus, kā minimums, lai izlīdzinātu sastāva iespējas, līdzīgi, kā šobrīd ir ventspilij, kur uz maiņu nākošie turpina turēt līmeni. tas tā, mazītiņš akmentīņš VEf selekcionāru virzienā. tas gan nekādi nemaziņa prieku par šodienas labo spēli. es visu laiku baidījos, ka pēdējās divās minūtēs viņi salūzīs, kā jau tas tipiski bieži mēdz notikt ar visa veida latvijas komandām. Bet beigās tomēr baigie malači, noturējās.Labi arī, ka agresīvi spēlējot, viņi visai daudzus himki spēlētājus salika uz piezīmju normas robežas. tā ir laba pazīme.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 22:03, pirms 9 gadiem
Ernijzz rakstīja: Labs līmenis šogad LBL. Pēc spēka trešā Latvijas komanda izbraukumā apspēlē Himkus. Būs interesanti!
nu tu jocīgs nosakot komandas spēkus vai tad finālu neatceries?

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:03, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Skaidrs, ja uz spelem naktu 3-5k skatitaju, tad nebuutu problemu njemt areenu.
Tatad vef jaatgust fani. Ja plosisies ta ar Skjeli un Blumu savus 1-2k fanu var izvilkt uz speeli klaat.
Iesaku dibinaat fanu klubu, bet vai ar pliku vtb kaads pavilksies?
velns viņu zin, lai gan pie labas spēles un uzvarām, var gan pavilkties, kaut kurš šeit minēja, ka brāļi Mociusi atbildēs laikam par faniem, ja tā nav pīle, tad viņi nopietni cilvēki ir

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:03, pirms 9 gadiem
fakingbolu jebkurš pensionārs šādā līmenī varētu uzspēlēt! Tādēļ jau ir talantīgais blums un co ierindā!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:05, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jā, kā pf viņš latvijā lbl izskatījās samērā spēcīgs, tad šobrīd uz nopietnāku komandu spēlētāju fona viņš izskatās mazāks. VEF vajag vēl pārs spēlētājus, kā minimums, lai izlīdzinātu sastāva iespējas, līdzīgi, kā šobrīd ir ventspilij, kur uz maiņu nākošie turpina turēt līmeni. tas tā, mazītiņš akmentīņš VEf selekcionāru virzienā. tas gan nekādi nemaziņa prieku par šodienas labo spēli. es visu laiku baidījos, ka pēdējās divās minūtēs viņi salūzīs, kā jau tas tipiski bieži mēdz notikt ar visa veida latvijas komandām. Bet beigās tomēr baigie malači, noturējās.Labi arī, ka agresīvi spēlējot, viņi visai daudzus himki spēlētājus salika uz piezīmju normas robežas. tā ir laba pazīme.
pirms Vecvagara traumas jau tikai Bezbradicas vietā vajadzēja, tagad laikam jāskatās uz pg pozīciju arī, vai arī kādu SF, uz LBL es gribētu Hāzneru vairāk, jo čalis ir labs snaiperis un brīvos trejačus mierīgi trāpīs, tur darbs Gailītim
Slēpts komentārs: sportists-amatieris

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:08, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: es ļoti ČL gaidu, gribu redzēt, ka latviešu puikas pret spēcīgākiem izskatīsies
vispār gribās,lai tādi spēlētāji, kā Šķēle, Lomažs, Gražulis, tiek pie pieredzes ar nopietnām komandām, lai aug, lai interesanti skatīties. Skatoties, kā gāja mūsu 4ajiem numuriem pēdējās izlases spēlēs es sāku pieļaut, ka Gražulis var tikt kandidātos tuvākajā laikā.

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:09, pirms 9 gadiem
VTB=KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 22:11, pirms 9 gadiem
VTB=KHL,rēcīgākais ir tas,ka karstgalvis ir pirmais,kas nod.irš khl pabiras,lai gan paša klubs piedalās tādā pašā gaterī!

  -3 [+] [-]

, 2016-10-08 22:12, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Redzēju 1 un 4 ceturtdaļu. Basketbolu skatos retāk, tā kā īsti nesapratu VEF labs vai Himki vēl nav iespēlējies jeb abi faktori kopā. Katrā ziņā VEF 1 un 4 daļā slikti neizskatījās. Trešajā zinu ka diezgan ātri VEf atspēlēja 10 punktus. Beigās sāka uztraukt piezīmes, jo pirms pēdējām 10 minūtēm 5 VEf spēlētājiem bija 3-4 piezīmes. Blūma divi trīspunktnieki beigās ir ļoti svarīgi, bet pirms tam Blūmam no spēles metieni bija 2/10-tomēr tas ir par daudz, lai teiktu ka viņam ļoti laba spēle. Blūma pieredze ir tieši tā kas noderēs VEF galotnēs.
Protams Funi! Arī basim vajag krievijas d. sas laizītājus un fanus, vicini tik sarkano karogu, salutē psrs gimnai

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 22:12, pirms 9 gadiem
šito fakingbolu tāpat max riga24 rādīs,jo jaunups tur katru dienu tusē!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:13, pirms 9 gadiem
Principā Khimki ir spēcīgākā komanda, kuru VEFs ir uzvarējis!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 22:14, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Volodja uztur hokeja klubus un līgu, šeit banka sūta tādus klubus trīs mājas tālāk
ķipa nav krievu līga? pašiem smiekli nenāk? pagāšsezon tusējāt tabulā kur tagad ģinamka un gan jau beigās labākā stāvoklī nebūsiet! to arī novēlu fakingbolisti!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:14, pirms 9 gadiem
Labucks švaki izskatās, ne pēc leiša...

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 22:15, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: VTB=KHL
Tieši tā, patīkami, ka to redzu ne tikai es un maigās varas bīdītājiem ir pretestība! Lieciet mīnusus, ne jau tie mani uztrauc dumie. Troļļu mīnusus uzskatu par uzslavu

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:16, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: pirms Vecvagara traumas jau tikai Bezbradicas vietā vajadzēja, tagad laikam jāskatās uz pg pozīciju arī, vai arī kādu SF, uz LBL es gribētu Hāzneru vairāk, jo čalis ir labs snaiperis un brīvos trejačus mierīgi trāpīs, tur darbs Gailītim
Jā, žēl par Vecvagaru, redzēs vai atstās Gadiju vienu, bet pārējie pārmaiņus uzņemsies viņa pienākumus vai arī ņems klāt. PF noteikti vajag, varbūt arī kāds kustīgs ap 2 metri uzbrucējs, jo šobrīd koamandai ir mazliet dīvains līdzsvars augumos, ir tie, kas pavisam gari un tie, kas kas nepārāk. Es pagaidām par Hāzneru nejūsmotu, viņš var būt ļoti labs, bet var arī būt nevisai. To es spriežu pēc tā, ko es redzēju šovasar u20, kur viņš brīžiem priecēja, bet brīžiem nepārāk. Jāsaka, ka VEF šobrīd nav pārāk liela snaiperu izvēle. vienu pašu Blūmu tomēr nosegt vieglāk. tas būtu uzskatāms par trūkumu.

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:17, pirms 9 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Man kauns, ka spēlējam lpsr čempī, mūs nopirka pa semkām un visi laimīgi. Nožēlojami, šis ir = ar ģinamo Riga, apkaunojums mums un tiem Latviešu Patriotiem, kuri cīnījās un mira par Dzimteni briesmīgi klaja prostitūcija
tu esi tik nožēlojami glups, ka es pat nezinu,ko tev atbildēt. varbūt pasaki man priekšā pats?

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:17, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Jā, žēl par Vecvagaru, redzēs vai atstās Gadiju vienu, bet pārējie pārmaiņus uzņemsies viņa pienākumus vai arī ņems klāt. PF noteikti vajag, varbūt arī kāds kustīgs ap 2 metri uzbrucējs, jo šobrīd koamandai ir mazliet dīvains līdzsvars augumos, ir tie, kas pavisam gari un tie, kas kas nepārāk. Es pagaidām par Hāzneru nejūsmotu, viņš var būt ļoti labs, bet var arī būt nevisai. To es spriežu pēc tā, ko es redzēju šovasar u20, kur viņš brīžiem priecēja, bet brīžiem nepārāk. Jāsaka, ka VEF šobrīd nav pārāk liela snaiperu izvēle. vienu pašu Blūmu tomēr nosegt vieglāk. tas būtu uzskatāms par trūkumu.
Par snaiperiem runājot, Gadijs, labs pagaidām no trīņa ir, liels pārsteigums, bet Hāzners arī labi nospēlēja savas minūtes pret Jēkabpili, jā spēles beigās, bet tāpat caurgājien un 2/2 no tālās

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:19, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: nodzertais vieplis A-burts pie jauna profila ticis liecies ignorētajos
pieņemu,ka tas a burts ir ventspils atbalstītājs,jo vietējam fakingbola atbalstītājam nestrādā šūnas tik tālu,lai aizdomātos,ka spēlē tādā pašā krievu formātā kā khl!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:21, pirms 9 gadiem
galvenais,lai ir viens fakings aiz okeāna,lai liktos,ka te viss ok!! āāā,tak ghetto games te ir,tur jau dabiskā atlase arī var patrenēties!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:22, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un? Bet tā līgas attieksme un kopēja struktūra ir diametrāli pretēja KHL, un starp citu FIBA papūlējās, lai VTB līdzinātos KHL, to nedrīkst aizmirst
jebal....

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:22, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu esi tik nožēlojami glups, ka es pat nezinu,ko tev atbildēt. varbūt pasaki man priekšā pats?
Puisis, kurš godīgi atzīst savu garīgo impotenci, ir pelnījis manu cieņu par godīgumu

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:23, pirms 9 gadiem
tas vefs tak ir izspļauts ģinamka ,tur tikai talantu nav!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:24, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par snaiperiem runājot, Gadijs, labs pagaidām no trīņa ir, liels pārsteigums, bet Hāzners arī labi nospēlēja savas minūtes pret Jēkabpili, jā spēles beigās, bet tāpat caurgājien un 2/2 no tālās
nu es kaut kā uz Gadija trīni un metienu kā tādu labāk nepaļautos. ir tā kā ir, te daži lika viņa status, %, tur nekas izcils nebija. Pret Jēkabpili, jā Hāzners pavisam labi "nomočīja". Bet, ja tā padomā, tad nav loģiski no viņa gaidīt labāku stabilāku sniegumu LBL, ja viņam tāds nebija nupat notikušajā U20. it kā? vai ne? jo līmenis i't kā augstāks, sarežģītības pakāpe', pretestība lielāka?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:25, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: tur nav himnu un psrs arī nav, VTB ir krasi atsķirīga no KHL
Vai nu Tu nezini kas bija psrs augstākās līgas čempis, vai arī tēlo

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:26, pirms 9 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Puisis, kurš godīgi atzīst savu garīgo impotenci, ir pelnījis manu cieņu par godīgumu
es tiešām esmu pārsteigts, ka tik ļoti garīgi atpalicis cilvēks kā tu vēl spēj salikt kopā burtus un izveidot teikumus. es tiešām tevi apbrīnoju.

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:27, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Nesekoju līdzi tai Ģjinamkai un KHL (Krievu Huiņa Latvijā), varbūt tu, kā redzu esi lietas kursā, vari man atbildēt, vai Ģjinamkai maz ir kāds Latvijas čempionu tituls?
tu runa tā itkā lv fakingbolā tituls būtu kaut kas ievērojams

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:27, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu es kaut kā uz Gadija trīni un metienu kā tādu labāk nepaļautos. ir tā kā ir, te daži lika viņa status, %, tur nekas izcils nebija. Pret Jēkabpili, jā Hāzners pavisam labi "nomočīja". Bet, ja tā padomā, tad nav loģiski no viņa gaidīt labāku stabilāku sniegumu LBL, ja viņam tāds nebija nupat notikušajā U20. it kā? vai ne? jo līmenis i't kā augstāks, sarežģītības pakāpe', pretestība lielāka?
Atšķirība no u-20 ir tā, ka Hāzneram ir labāki treneri tagad + pats treniņu proces ir daudz augstāks, kas starp citu ir ļoti liels faktors, jo vai trenējies ar vienaudžiem vai pilnībā trenējies ar spēlētājiem, kuri tevi pamācīs utt., piemēram, kā Blūms

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:28, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Nesekoju līdzi tai Ģjinamkai un KHL (Krievu Huiņa Latvijā), varbūt tu, kā redzu esi lietas kursā, vari man atbildēt, vai Ģjinamkai maz ir kāds Latvijas čempionu tituls?
Nevar būt pēc definīcijas, jo startē tikai kolchozā. Latvija tur pie irsas visiem savickiem

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:28, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es tiešām esmu pārsteigts, ka tik ļoti garīgi atpalicis cilvēks kā tu vēl spēj salikt kopā burtus un izveidot teikumus. es tiešām tevi apbrīnoju.
man vajadzētu teikt to par tevi,jo garīgi vesels cilvēks nespēj seko līdzi šim, visam!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:29, pirms 9 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Vai nu Tu nezini kas bija psrs augstākās līgas čempis, vai arī tēlo
pirms tizli drukā kaut ko, iesaku faktus noskaidrot, VTB tika dibināts kā komerciāls turnīrs, pret ko krasi iestājās FIBA un lika zem KBF paiet, pirmajos gados VTB pat tuvumā KBF nemaz negribēja būt...Pie tam, KBF sākumā zaga naudu no VTB līgas, par ko liels skandāls bija

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:30, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: pirms tizli drukā kaut ko, iesaku faktus noskaidrot, VTB tika dibināts kā komerciāls turnīrs, pret ko krasi iestājās FIBA un lieka zem KBF paiet, pirmajos gados VTB pat tuvumā KBF nemaz negribēja būt
tie fakingbolisti tak ir nožēlojami!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:30, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es tiešām esmu pārsteigts, ka tik ļoti garīgi atpalicis cilvēks kā tu vēl spēj salikt kopā burtus un izveidot teikumus. es tiešām tevi apbrīnoju.
Smieklīgi, ka par manu garīgo potenci spriedelē pumpains tīnis, kurš lodāja pagaldē, kad es te reģistrējos. Cieņas trūkums te paliek katastrofāli proporcionāls spriestspējai.

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:34, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Atšķirība no u-20 ir tā, ka Hāzneram ir labāki treneri tagad + pats treniņu proces ir daudz augstāks, kas starp citu ir ļoti liels faktors, jo vai trenējies ar vienaudžiem vai pilnībā trenējies ar spēlētājiem, kuri tevi pamācīs utt., piemēram, kā Blūms
es piekrītu, Blūms tiešām var dot ļoti daudz pieredzes ziņā, jo principā Hāzners ir identisks izteikts šūters. Nez, varbūt šajā vecumā arī ir iespējama ātra izaugsme īsā laika sprīdī. Redzēs. it kā nekorekti salīdzinot teikt, ka labāki treneri, kā u20, jo viņi tur to stabilitāti un metienu % pa pārs nedēļām nekādi nevar ne ietekmēt ne uztrenēt. bet pieņemsim, ka pagājis krietns laiks un Blūms viņu būs jau pamatīgi ietekmējis ar savām zināšanām un pieredzi.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 22:34, pirms 9 gadiem
Lieliska spēle...Sen nebiju redzējis tik kvalitatīvu basketbola kāda Latvijas kluba izpildījumā....Atliek tik nomainit Ricardsu pret kko jaudīgāku 3 nummura pozīcijā,un Bezdrabicas vietā japiesaista kāds kvalitatīvs 4-5 nummurs(starpcitu Bērzs ir bez līguma)..Vēl jau prasītos arī viens 1 nummurs,tad būtu pavisam labi nokoplektēta komanda!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:35, pirms 9 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Smieklīgi, ka par manu garīgo potenci spriedelē pumpains tīnis, kurš lodāja pagaldē, kad es te reģistrējos. Cieņas trūkums te paliek katastrofāli proporcionāls spriestspējai.
viņš uzvilks fakinga maiku un nodirsīs ar visiem skolā iemācītajiem teikumiem līdz 10 klasei!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:35, pirms 9 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Smieklīgi, ka par manu garīgo potenci spriedelē pumpains tīnis, kurš lodāja pagaldē, kad es te reģistrējos. Cieņas trūkums te paliek katastrofāli proporcionāls spriestspējai.
tu biji spējīgs pats sevi piereģistrēt? man tiešām ir grūti tam noticēt. pieturiet mani, lai nenokrītu. šis mērkaķis tiešām prot rakstīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:36, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es piekrītu, Blūms tiešām var dot ļoti daudz pieredzes ziņā, jo principā Hāzners ir identisks izteikts šūters. Nez, varbūt šajā vecumā arī ir iespējama ātra izaugsme īsā laika sprīdī. Redzēs. it kā nekorekti salīdzinot teikt, ka labāki treneri, kā u20, jo viņi tur to stabilitāti un metienu % pa pārs nedēļām nekādi nevar ne ietekmēt ne uztrenēt. bet pieņemsim, ka pagājis krietns laiks un Blūms viņu būs jau pamatīgi ietekmējis ar savām zināšanām un pieredzi.
Starp citu, tavam jautājumam ir laba atbilde - Pasečnika izskatā, jo arī relatīvi īsā laika posmā diezgan liels progress bija

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:36, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu biji spējīgs pats sevi piereģistrēt? man tiešām ir grūti tam noticēt. pieturiet mani, lai nenokrītu. šis mērkaķis tiešām prot rakstīt?
brīnums pēc tā kā fakings appisa tavas smadzenes,ka tu vispār spēj domāt!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:37, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: pirms tizli drukā kaut ko, iesaku faktus noskaidrot, VTB tika dibināts kā komerciāls turnīrs, pret ko krasi iestājās FIBA un lika zem KBF paiet, pirmajos gados VTB pat tuvumā KBF nemaz negribēja būt...Pie tam, KBF sākumā zaga naudu no VTB līgas, par ko liels skandāls bija
Re ku gudrais trollis, blakus ir rupjais, patriotisko paņem funis. Bet ne visiem jūs apmaksātie c.ūkas iestumsiet s.uudu smadzenē, es šito pirmoreiz dzirdēju politinformācijas stundās...

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:37, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: man vajadzētu teikt to par tevi,jo garīgi vesels cilvēks nespēj seko līdzi šim, visam!
tev nevajadzētu runāt vispār, jo tev ļoti vāji sanak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:38, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tev nevajadzētu runāt vispār, jo tev ļoti vāji sanak
iemet kādu nigga vārdu,lai esi īsts fakings!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:38, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu biji spējīgs pats sevi piereģistrēt? man tiešām ir grūti tam noticēt. pieturiet mani, lai nenokrītu. šis mērkaķis tiešām prot rakstīt?
Atnāc, pasaki sejā meesls! Sīkāk vienosimies privātā sarakstē, ja esi vīrietis. Deru, ka neesi

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 22:39, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: tātad apmeklēji politinformāciju, skaidrs ar tevi tizlojies ignorētajos
Kuru p. I. S troļļa domas?! Tu tak esi nopirkta m. Auka

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:42, pirms 9 gadiem
eeeeeee,trauksme tak šonakt spēlē knicks!!!!!!!!!!!! fakinbols is on fiiiiiiiire!!!!!! velciet ārā 6 numuru no kastēm,notīriet vasaras putekļus,cuzzzzz fakiiings isss caaaaaammiiing! Tas viss bija ierēciens par jums,jo jūsu domājošie tā arī "domā",labi, lai veicas dzīvē no tās baltās lapas atbrīvoties!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:42, pirms 9 gadiem
arhivsx rakstīja: Nu ir klauns!
Vismaz ne Antonijas ielas prostitūta, kā tu

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:45, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: memmim netur nervi, adios
Labi, ja esi reāls LV iedzīvotājs raksti pm - tiekamies kādā no Rīgas kafūžiem, alus, sula, tēja, pamperi uz mana rēķina, diskutējam onlainā biļeti ar apmaksāju uz abām pusēm! Dīls?

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:46, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Starp citu, tavam jautājumam ir laba atbilde - Pasečnika izskatā, jo arī relatīvi īsā laika posmā diezgan liels progress bija
liekas pagrūti salīdzināt, jo Andžejs manā uztverē ir izteikts talants -tīrradnis, ar spēles izjūtu, labu tehniku, kustībām, kuram lielākie trūkumi ir pārliecība par sevi, iespējams - ambīciju trūkums, kā arī fiziskais. Hāznera gadījumā ir tomēr krietni ierobežotāks arsenāls, principā tas ir metiens, iemet, labi, neiemet, ko tad? Jānoskatās vairāk spēles, lai spriestu.

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:46, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: liekas pagrūti salīdzināt, jo Andžejs manā uztverē ir izteikts talants -tīrradnis, ar spēles izjūtu, labu tehniku, kustībām, kuram lielākie trūkumi ir pārliecība par sevi, iespējams - ambīciju trūkums, kā arī fiziskais. Hāznera gadījumā ir tomēr krietni ierobežotāks arsenāls, principā tas ir metiens, iemet, labi, neiemet, ko tad? Jānoskatās vairāk spēles, lai spriestu.
noderēs fakinga vietā,jo tas izlasē nekad tā arī nespēlēs!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 22:47, pirms 9 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Atnāc, pasaki sejā meesls! Sīkāk vienosimies privātā sarakstē, ja esi vīrietis. Deru, ka neesi
tu esi izcils eksemplārs. rakstoša šimpanze man vēl ne reizi nav gadījusies

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:48, pirms 9 gadiem
Vef malači, saturīga un nosvērta spēle. Te baigās runas par visādiem nepieciešamiem papildinājumiem. Pirmkārt, kā jau zinām, vef budžets nav baigi grandiozs, ir savas iespēju robežas. Otrkārt, kaut kādā mērā loģika saka priekšā, ka, ja komanda var uzvarēt khimkus viņu mājās, tad varbūt nemaz nav ko steigties ar papildinājumiem, kas var nest arī savus riskus, un jāturpina tik pilnveidot acīm redzami spējīgs mehānisms. p.s. aicinu nebarot tos nabaga trollīšus ar atbildēm, tā tak viņu barībiņa

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:48, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: liekas pagrūti salīdzināt, jo Andžejs manā uztverē ir izteikts talants -tīrradnis, ar spēles izjūtu, labu tehniku, kustībām, kuram lielākie trūkumi ir pārliecība par sevi, iespējams - ambīciju trūkums, kā arī fiziskais. Hāznera gadījumā ir tomēr krietni ierobežotāks arsenāls, principā tas ir metiens, iemet, labi, neiemet, ko tad? Jānoskatās vairāk spēles, lai spriestu.
Redzēsim nākotnē, labprāt redzētu kādā spēlē viņu vairāk

  -4 [+] [-]

, 2016-10-08 22:49, pirms 9 gadiem
Obanā,kā ten čalo komenti,kepka lepns ar visām savām 96 kepkām,slotas kāts izšāvis okupantu čempi un Maxima vairs vafeļu nav,tādu Khimki jau LU lazarete būtu uzvarējusi2011 gadā

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:50, pirms 9 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Labi, ja esi reāls LV iedzīvotājs raksti pm - tiekamies kādā no Rīgas kafūžiem, alus, sula, tēja, pamperi uz mana rēķina, diskutējam onlainā biļeti ar apmaksāju uz abām pusēm! Dīls?
man savos 25 gados negribas dzīties uz rīgu 250km, pie tam, man pašlaik ir mācības un jaunsaimniecība jāattīsta, man nav nedz laika nedz vēlmes kaut kur triekties, it īpaši uz Rīgu, es labāk sev tīrumu sašķīvjoju, nekā bezjēgā triekties ar kādu diskutēt, kas redz tikai divas krāsas

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:51, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu esi izcils eksemplārs. rakstoša šimpanze man vēl ne reizi nav gadījusies
Skaidrs, vīrietis neesi, Antonijas ielas padauza gan. Atmaskota un ignorēta turpmāk, tā ka beidz demonstrēt savu gara nabadzību stulbās lamās, ja neesi spējīgs runāt klātienē. Sū..a trollis

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:52, pirms 9 gadiem
Vef tak mierīgi eirolīgā var spēlēt, jo šodien tak apspēlēja pagājušās sezonas Eirolīgas klubu.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:53, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: man savos 25 gados negribas dzīties uz rīgu 250km, pie tam, man pašlaik ir mācības un jaunsaimniecība jāattīsta, man nav nedz laika nedz vēlmes kaut kur triekties, it īpaši uz Rīgu, es labāk sev tīrumu sašķīvjoju, nekā bezjēgā triekties ar kādu diskutēt, kas redz tikai divas krāsas
Pag, tad jau sanāk, ka Tu Vafeļu spēles neapmeklē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:54, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pag, tad jau sanāk, ka Tu Vafeļu spēles neapmeklē?
ļoti ļoti reti, tagad laikam braukšu uz Aizkraukli un domāju par Daugavpili, īsti laika tagad man vispār nav, Madonā biju, kad ar LU spēlēja

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:54, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: man savos 25 gados negribas dzīties uz rīgu 250km, pie tam, man pašlaik ir mācības un jaunsaimniecība jāattīsta, man nav nedz laika nedz vēlmes kaut kur triekties, it īpaši uz Rīgu, es labāk sev tīrumu sašķīvjoju, nekā bezjēgā triekties ar kādu diskutēt, kas redz tikai divas krāsas
Apsolīju apmaksāt ceļu un krogu, visi ir liecinieki! Ja neder sūti pm ar adresi un laiku kad varam tikties, es atbraukšu! Savos 40 garantēju!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:54, pirms 9 gadiem
disciplīns rakstīja: Vef malači, saturīga un nosvērta spēle. Te baigās runas par visādiem nepieciešamiem papildinājumiem. Pirmkārt, kā jau zinām, vef budžets nav baigi grandiozs, ir savas iespēju robežas. Otrkārt, kaut kādā mērā loģika saka priekšā, ka, ja komanda var uzvarēt khimkus viņu mājās, tad varbūt nemaz nav ko steigties ar papildinājumiem, kas var nest arī savus riskus, un jāturpina tik pilnveidot acīm redzami spējīgs mehānisms. p.s. aicinu nebarot tos nabaga trollīšus ar atbildēm, tā tak viņu barībiņa
nez. man liekas, ka pastiprinājums ir jāmeklē, jāizskata, jo uzvara, protams, ir uzvara, tomēr ir sajūta, ka tas notika uz tā rēķina, ka himki īsti nemācēja izmantot savu potenciālu. 'vājie posmi pie maiņām tomēr vef spēlē bija uzkrītoši. pagaidām labākais sniegums bezbradicas izpildījumā ir tad, ja viņš vienkārši neiegāž savu komandu. Gromovs uz viņa fona izskatās labāk. kam tāds leģionārs?

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:54, pirms 9 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Labi, ja esi reāls LV iedzīvotājs raksti pm - tiekamies kādā no Rīgas kafūžiem, alus, sula, tēja, pamperi uz mana rēķina, diskutējam onlainā biļeti ar apmaksāju uz abām pusēm! Dīls?
😀atmaskas jau baigās,vienu dienu pēcstundas,otrā jāmet vistām sūdi no kūts laukā

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:56, pirms 9 gadiem
kristaps211990 rakstīja: He He !!! Tautas kluba fanam sirds pilna ?
Čau! Nav vispār nekāds krenķis,tik parodēju ten vienu ākstu

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:56, pirms 9 gadiem
kristaps211990 rakstīja: He He !!! Tautas kluba fanam sirds pilna ?
tautas klubs ir vef iekš fakinbola (vismaz šie fani to tā cenšas nolikt)

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:57, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: starp citu, Latvijā ir liels trūkums ar ekoloģiski audzētu vistas gaļu, to virzienu arī skatos, un starp citu, tie vistu sūdi ir par tevi un mani vērtīgāki
Gaidu Tavu pm, jaunekli!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:59, pirms 9 gadiem
pārāk daudz fakingbola hromosomu,uzpildieties,jo drīz jūsu tautas varonis startēs!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:59, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Redzēsim nākotnē, labprāt redzētu kādā spēlē viņu vairāk
Tā tīri reāli skatoties. no latvijas spēlētājiem ņemot, Blūms, Janičenoks tuvākajos gados finišē, vajadzēs kādus, kas varēs kvalitatīvi snaiperēt. tādi spēlētāji vienmēr noder.

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:59, pirms 9 gadiem
norins rakstīja: 😀atmaskas jau baigās,vienu dienu pēcstundas,otrā jāmet vistām sūdi no kūts laukā
Tieši tā! Troļļiem būs 101 atruna, jo braukt nedrīkst ja kas - apsolu arī naktsmājas un ēdināšanu nu ko vēl vajag?

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:59, pirms 9 gadiem
norins rakstīja: 😀atmaskas jau baigās,vienu dienu pēcstundas,otrā jāmet vistām sūdi no kūts laukā
Drīz būs sniegs. Tad sekos atmazga, ka tas jāšķūrē.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:00, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tā tīri reāli skatoties. no latvijas spēlētājiem ņemot, Blūms, Janičenoks tuvākajos gados finišē, vajadzēs kādus, kas varēs kvalitatīvi snaiperēt. tādi spēlētāji vienmēr noder.
Hāzners noteikti tāds varētu būt, diemžēl no Geka, laikam tāds nesanāks

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:00, pirms 9 gadiem
kā domājiet nostartēs tautas varonis?

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:01, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Hāzners noteikti tāds varētu būt, diemžēl no Geka, laikam tāds nesanāks
Klau, kad saņemšu tavu ziņu?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:02, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Drīz būs sniegs. Tad sekos atmazga, ka tas jāšķūrē.
Jā, pēc tam mamma nelaidīs, ome nomirs, sērga uzkritīs utt. Sekojiet ko viņi atbild! Te arī apzināsiet troļļus!

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:02, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: starp citu, Latvijā ir liels trūkums ar ekoloģiski audzētu vistas gaļu, to virzienu arī skatos, un starp citu, tie vistu sūdi ir par tevi un mani vērtīgāki
Liecies mierā ar tām Eko precēm, paiku.
Sen jau pierādījies, ka daudz kas nemaz nav tā kā izklausās
Par eko gaļu isti nezinu, bet par paiku gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:03, pirms 9 gadiem
kristaps211990 rakstīja: Kas Tev pret basi ?
*fakingbols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:04, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Liecies mierā ar tām Eko precēm, paiku.
Sen jau pierādījies, ka daudz kas nemaz nav tā kā izklausās
Par eko gaļu isti nezinu, bet par paiku gan.
Vispār esmu godprātīgs cilvēks un ja ekoloģiski audzēju, tad audzēju ekoloģiski, nafig man riskēt ar to, ka pieķers un tad praktiski bankrots

ieskrien pm

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:06, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār esmu godprātīgs cilvēks un ja ekoloģiski audzēju, tad audzēju ekoloģiski, nafig man riskēt ar to, ka pieķers un tad praktiski bankrots

ieskrien pm
Un ne viss Eko ir patiešām labs
Kaut vai piemērs ir jogurts, kur Eko produktā esot ap 200 karotēm cukura.

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:06, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār esmu godprātīgs cilvēks un ja ekoloģiski audzēju, tad audzēju ekoloģiski, nafig man riskēt ar to, ka pieķers un tad praktiski bankrots

ieskrien pm
Super!
Palīdzēšu izreklamēt par velti, tas mans darbs
Gaidu pm JOPROJĀM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:08, pirms 9 gadiem
kristaps211990 rakstīja: Hokeja, un futbola slikto rezultātu dēļ sirds pilna ?
tikai par futbolu sāp,bet reāli es tikai definēju basketbola definīciju kā jūs to saprotiet!

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:08, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un ne viss Eko ir patiešām labs
Kaut vai piemērs ir jogurts, kur Eko produktā esot ap 200 karotēm cukura.
Neķeries uz māņu tēmām, neesi naivs

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:08, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un ne viss Eko ir patiešām labs
Kaut vai piemērs ir jogurts, kur Eko produktā esot ap 200 karotēm cukura.
tas gan, otra lieta, kur cilvēku reāli māna ir žāvējumi, nu tā kā mājās audzēts utt. reāli ir melnās pavadzīmes piegādātājiem un pēc tam to siamnieks nokūpina un pārdod, it kā mājās audzēta, vienu tādu fruktu zinu

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:08, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nez. man liekas, ka pastiprinājums ir jāmeklē, jāizskata, jo uzvara, protams, ir uzvara, tomēr ir sajūta, ka tas notika uz tā rēķina, ka himki īsti nemācēja izmantot savu potenciālu. 'vājie posmi pie maiņām tomēr vef spēlē bija uzkrītoši. pagaidām labākais sniegums bezbradicas izpildījumā ir tad, ja viņš vienkārši neiegāž savu komandu. Gromovs uz viņa fona izskatās labāk. kam tāds leģionārs?
Ar Bezbradicu, man liekas, var visādi būt. Vēl tikai pirmās spēles. Arī šodien vairākas reizes nodemonstrēja labu spēli aizsardzībā. Viņš var arī iespēlēties pavisam labi, var arī, protams, neiespēlēties un tad jau arī atlaidīs droši vien. Treneriem noteikti labāk redzams potenciāls. Kaut ko mainīt jau var vienmēr ar cerību, ka būs labāk, bet pēc šādas spēles neredzu vajadzību, jo kā jau teicu, zinot budžeta iespējas, nez vai ir nauda patiešām spēcīgam spēlētājam, bet kādu kaķi maisā nez vai vajag, ja komanda strādā, rāda rezultātu un izskatās, ka ir labs mikroklimats.

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:08, pirms 9 gadiem
nevajadzēja atgādināt,ka knicks spēle šodien,daudzi nebūtu nemaz zinājuši

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:09, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: starp citu, Latvijā ir liels trūkums ar ekoloģiski audzētu vistas gaļu, to virzienu arī skatos, un starp citu, tie vistu sūdi ir par tevi un mani vērtīgāki
Kaut kur lasīju,kad Balticovo vistu kūts saimniece bagātaka vecene Latvijā,taka Tev ir kur tiekties,reizini ganāmpulku.

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:09, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un ne viss Eko ir patiešām labs
Kaut vai piemērs ir jogurts, kur Eko produktā esot ap 200 karotēm cukura.
nu kur tu vari iebāzt to daudzumu cukura vienā nabaga jogurtā? tur jau izklausās pēc joguta fūres lielumā

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:09, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār esmu godprātīgs cilvēks un ja ekoloģiski audzēju, tad audzēju ekoloģiski, nafig man riskēt ar to, ka pieķers un tad praktiski bankrots

ieskrien pm
Pag, pag -ko nozīmē ieskrien pm? Man nav tava private mail, ned.irs

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:11, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: tas gan, otra lieta, kur cilvēku reāli māna ir žāvējumi, nu tā kā mājās audzēts utt. reāli ir melnās pavadzīmes piegādātājiem un pēc tam to siamnieks nokūpina un pārdod, it kā mājās audzēta, vienu tādu fruktu zinu
Bla bla bla bla bla bla bla.
Cik vēl d.irsīsi,kādas vēl atrunas būs?!

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:11, pirms 9 gadiem
disciplīns rakstīja: Ar Bezbradicu, man liekas, var visādi būt. Vēl tikai pirmās spēles. Arī šodien vairākas reizes nodemonstrēja labu spēli aizsardzībā. Viņš var arī iespēlēties pavisam labi, var arī, protams, neiespēlēties un tad jau arī atlaidīs droši vien. Treneriem noteikti labāk redzams potenciāls. Kaut ko mainīt jau var vienmēr ar cerību, ka būs labāk, bet pēc šādas spēles neredzu vajadzību, jo kā jau teicu, zinot budžeta iespējas, nez vai ir nauda patiešām spēcīgam spēlētājam, bet kādu kaķi maisā nez vai vajag, ja komanda strādā, rāda rezultātu un izskatās, ka ir labs mikroklimats.
ja turpinās līdzīgi sakarīgi spēlēt, tad nāksies vien man tev piekrist

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:12, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ja turpinās līdzīgi sakarīgi spēlēt, tad nāksies vien man tev piekrist
starp citu, viņš šodien labi bloku uzlika, un tomēr būšu kļūdījies tik ātri viņi pilnīgi norakstot

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:13, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: nebūtu brīnums, interesanti, tas, ka viņi eksportē diezgan labas kvalitātes produkciju, kur pretīm, mums paliek ne tik laba un ieved arī tādu stipri viduvēju produkciju
OFICIĀLS paziņojums!!!
Šis cilvēks realitātē ir trollis, izplata kremļa propogandu!

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:13, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Hāzners noteikti tāds varētu būt, diemžēl no Geka, laikam tāds nesanāks
Geku ar it kā nevar norakstīt. Baronā viņš tomēr samērā labi spēlē.

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:14, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: starp citu, viņš šodien labi bloku uzlika, un tomēr būšu kļūdījies tik ātri viņi pilnīgi norakstot
un ja nu viņam tas sanāca nejauši? reizēm paveicas?

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:14, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: nebūtu brīnums, interesanti, tas, ka viņi eksportē diezgan labas kvalitātes produkciju, kur pretīm, mums paliek ne tik laba un ieved arī tādu stipri viduvēju produkciju
Tas ir pierādīts
Tu nemaz nezini kas notiek Latvijā, jo te nedzīvo!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:15, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Geku ar it kā nevar norakstīt. Baronā viņš tomēr samērā labi spēlē.
Spēlē labi, bet nu es neteiktu, ka viņš ir snaiperis, kāds agrāk skaitījās, vairāk tāds Šķēles tipa spēļētājs, protams, ceru, ka atgriezīsies VEFā atkal, retais labais notikums pērnās sezonas finālā

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:16, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Spēlē labi, bet nu es neteiktu, ka viņš ir snaiperis, kāds agrāk skaitījās, vairāk tāds Šķēles tipa spēļētājs, protams, ceru, ka atgriezīsies VEFā atkal, retais labais notikums pērnās sezonas finālā
Ignorējiet šo personu.
Tas ir pro trollis

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:17, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu kur tu vari iebāzt to daudzumu cukura vienā nabaga jogurtā? tur jau izklausās pēc joguta fūres lielumā
Jogurtā tas cukurs taču ir šķidrā veidā.

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:19, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Spēlē labi, bet nu es neteiktu, ka viņš ir snaiperis, kāds agrāk skaitījās, vairāk tāds Šķēles tipa spēļētājs, protams, ceru, ka atgriezīsies VEFā atkal, retais labais notikums pērnās sezonas finālā
iespējams, tā ir loģiska izvēle, paplašināt savu funkciju klāstu. jauniešos viņš tiešām bija izteikts snaiperis.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:21, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: iespējams, tā ir loģiska izvēle, paplašināt savu funkciju klāstu. jauniešos viņš tiešām bija izteikts snaiperis.
tad bija tas u-20 čempis, kur nespēja trāpīt

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:22, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: tad bija tas u-20 čempis, kur nespēja trāpīt
Trāpi manā pastkastē, trolli, tad runā!

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:25, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jogurtā tas cukurs taču ir šķidrā veidā.
bet 200!!! karotes? tu spēj iedomāties tējas krūzi ar 200 karotēm cukura?

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:26, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jogurtā tas cukurs taču ir šķidrā veidā.
faktus studijā, plīz! vienkārši interesanti.

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:27, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: tad bija tas u-20 čempis, kur nespēja trāpīt
nu mums gandrīz visi snaiperi ir tādi, kuri reizēm nekādi nevar trāpīt. turklāt visi uzreiz/

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:28, pirms 9 gadiem
katrā ziņā, sekot latvija basketbolam ir nerviem veselīgāk un tīkamāk, kā futbolam.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:29, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: katrā ziņā, sekot latvija basketbolam ir nerviem veselīgāk un tīkamāk, kā futbolam.
vakar tāda škrobe dēļ futbola bija

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:33, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: katrā ziņā, sekot latvija basketbolam ir nerviem veselīgāk un tīkamāk, kā futbolam.
Vai jogurti ir tik veselīgi, kā daudzi par tiem...
Palasi. Tur gan minēti grami ne karotes.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:35, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai jogurti ir tik veselīgi, kā daudzi par tiem...
Palasi. Tur gan minēti grami ne karotes.
starp citu lasīju, ka arī sieriņos esot ne tik veselīgi, tur laikam divas karotes tauku un cukura esot

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:36, pirms 9 gadiem
Varbūt pāragri spriest, bet šī spēle, iespējams, mani atkal pievērsīs VEF`am par 100%... Vismaz tas, ka būs jāaizet uz arēnu, lai pateiktos par šo spēli- tas noteikti! Tiešām, ļoti simpatizēja kā komanda izskatās (y) ceru, ka sastāvs vēl vairāk iespēlēsies un noturēs šāda līmeņa basketbolu visu sezonu! #GOVEF

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:37, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: vakar tāda škrobe dēļ futbola bija
Škrobe tev ir manis dēļ, visi redz kā atmaskoju! Rakstu pm tev,atbildi publiskošu

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:38, pirms 9 gadiem
Skinijs23 rakstīja: Varbūt pāragri spriest, bet šī spēle, iespējams, mani atkal pievērsīs VEF`am par 100%... Vismaz tas, ka būs jāaizet uz arēnu, lai pateiktos par šo spēli- tas noteikti! Tiešām, ļoti simpatizēja kā komanda izskatās (y) ceru, ka sastāvs vēl vairāk iespēlēsies un noturēs šāda līmeņa basketbolu visu sezonu! #GOVEF
Mh, 5 gadus reģistrēts, principā nekomentē, rakstu nav,nu pamodies. Sveiks rebel2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:42, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai jogurti ir tik veselīgi, kā daudzi par tiem...
Palasi. Tur gan minēti grami ne karotes.
ok, es piekrītu, ka mēdz pārspīlēt ar jogurtu veselīgumu, bēēēt ne jau 200 karotes cukura, kā tu nupat rakstīji.

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:45, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: vakar tāda škrobe dēļ futbola bija
jā, lai gan, ja tā padomā, laikam mazliet loģiska zaude. nesaku, ka ir normāli zaudēt tik mazai valstij, bet mēs redzējām, ko spēja parādīt Islande, tāpēc skatoties bardaku mūsu sporta sistēmā, vidējo meistarību, spēlētāju problēmas ar tikšanu un spēlēšanu labos klubos, nāksies atzīt, ka sādi zaudējumi ir pat ļoti loģiski un iespējami.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:47, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jā, lai gan, ja tā padomā, laikam mazliet loģiska zaude. nesaku, ka ir normāli zaudēt tik mazai valstij, bet mēs redzējām, ko spēja parādīt Islande, tāpēc skatoties bardaku mūsu sporta sistēmā, vidējo meistarību, spēlētāju problēmas ar tikšanu un spēlēšanu labos klubos, nāksies atzīt, ka sādi zaudējumi ir pat ļoti loģiski un iespējami.
tam pilnībā piekritīšu, nesapratu tos, kas bija sasapņojušies, jau spēle pret Angolu daudz pateica

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:49, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ok, es piekrītu, ka mēdz pārspīlēt ar jogurtu veselīgumu, bēēēt ne jau 200 karotes cukura, kā tu nupat rakstīji.
Raksts bija par parasto jogurtu.
Eko esot vairāk.
Nu nez, kaur to biju lasijis, varbūt cilvēks bija pārspīlējis. Ok.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 23:57, pirms 9 gadiem
Valjero atvaino bet tavi komentāri atstāj garīgi slima cilvēka iespaidu.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-09 00:00, pirms 9 gadiem
Funi - ej labāk skaties sava līķa RD xreiz60 zāģus un nemaisies te.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-09 00:07, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Valjero atvaino bet tavi komentāri atstāj garīgi slima cilvēka iespaidu.
Katram cilvēkam, kurš domā, ielikt, vai neieliekt +/- šim E.Straumes komentāram...
pretnostatiet mani un E.Straumi... un tad vērtējiet.
Jo es saku, ka Valjero ir nekas cits, kā, maksimums, naiva personība. Nevis garīgi slima, kas jau ir nopietns apvainojums.

Paldies.

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:08, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: tam pilnībā piekritīšu, nesapratu tos, kas bija sasapņojušies, jau spēle pret Angolu daudz pateica
bumbas apstrāde vienkāršī briesmīga, piespēles tik pat labas, kā mūsdienu jaunajai hokeja talantu paaudzei, tas ir nekādas.

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:11, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Katram cilvēkam, kurš domā, ielikt, vai neieliekt +/- šim E.Straumes komentāram...
pretnostatiet mani un E.Straumi... un tad vērtējiet.
Jo es saku, ka Valjero ir nekas cits, kā, maksimums, naiva personība. Nevis garīgi slima, kas jau ir nopietns apvainojums.

Paldies.
Manas dzīves mēraukla nepavisam nav + vai - SC. Lieciet kaut vai -1000, man vienalga. Dzīvē ir daudz nozīmīgākas lietas par šo.

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:12, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: bumbas apstrāde vienkāršī briesmīga, piespēles tik pat labas, kā mūsdienu jaunajai hokeja talantu paaudzei, tas ir nekādas.
Līderi arī iztrūka, tāda sajūta bija, ka vidējā līnīja īsti nezināja, ko darīt, nebija tāda spēlētāja, kam bumbu dot

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:15, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Manas dzīves mēraukla nepavisam nav + vai - SC. Lieciet kaut vai -1000, man vienalga. Dzīvē ir daudz nozīmīgākas lietas par šo.
Ja vēlies, uzraksti man privātajā Sc.com e-pastā, samaināmies telefoniem, rīt sazināmies un pirmdien satiekamies vienkārši un inteliģenti parunāt par sportu un par to, ko un kāpēc var/nevar saukt par garīgi atpalikušu???

  -2 [+] [-]

, 2016-10-09 00:15, pirms 9 gadiem
markkomartins rakstīja: un koifs kads 1 pret 10.... esmu šokēts....
KHIMKI sezonai naudu uztaisiija...

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:21, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ja vēlies, uzraksti man privātajā Sc.com e-pastā, samaināmies telefoniem, rīt sazināmies un pirmdien satiekamies vienkārši un inteliģenti parunāt par sportu un par to, ko un kāpēc var/nevar saukt par garīgi atpalikušu???
Kāpēc lai man būtu ar tevi jāsatiekas? Man nav ne mazākās vēlmes to darīt. Netaisos iepazīties un uzturēt kontaktus ar cilvēkiem kas ir iekš SC.

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:22, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Manas dzīves mēraukla nepavisam nav + vai - SC. Lieciet kaut vai -1000, man vienalga. Dzīvē ir daudz nozīmīgākas lietas par šo.
Esmu pārliecināts, ka runāju ar pietiekami inteliģentu personu. Uzticos cilvēkiem.
Man pirmdienas vakarā tāpat jādodas uz Rīgas centru, tādēļ ir OK sarunāt papildus tikšanos.
Par sportu un par dzīvi kopumā. Bez viltus, maldiem un spaidus.

Šovakar vairs nav saprātīgs laiks. Bet rīt atbildēšu 100 %.

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:24, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Kāpēc lai man būtu ar tevi jāsatiekas? Man nav ne mazākās vēlmes to darīt. Netaisos iepazīties un uzturēt kontaktus ar cilvēkiem kas ir iekš SC.
Neatklāšu Tavu īsto personību, kā arī Tev neatklāšu savu personību, ja vien pats to nepamanīsies atklāt.

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:40, pirms 9 gadiem
Te Tev nu bija...
Viena puse... vienkārši raustās (labākais termins, kuru izmantot šajā gadījumā) no tikšanās, kura nav uz savstarpējiem apvainojumiem un uz savstarpējas, pat teorētiskas, iespējamas, bez-sankciju zokļu lauzšanas balstīta.

Ir viegli nosaukt kādu par garīgi slimu....

kā vienam no 50 Edvīniem Straumēm, vai Andrim Bērziņam ar Alias Edvīns Straume

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:41, pirms 9 gadiem
Rīt varēs teikt... "bet es vnk aizgāju gulēt"

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:42, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Esmu pārliecināts, ka runāju ar pietiekami inteliģentu personu. Uzticos cilvēkiem.
Man pirmdienas vakarā tāpat jādodas uz Rīgas centru, tādēļ ir OK sarunāt papildus tikšanos.
Par sportu un par dzīvi kopumā. Bez viltus, maldiem un spaidus.

Šovakar vairs nav saprātīgs laiks. Bet rīt atbildēšu 100 %.
Pirmām kārtām es nedzīvoju Rīgā, otrkārt es esmu cilvēks ar fiziskās kustības traucējumiem, tāpēc man tas nav viss tik vienkārši kā tu te iedomājies.

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:52, pirms 9 gadiem
SC jau ir viegli drukāt tekstus - aļa kāds raustās no tikšanās un bla, bla, bla. Te jau visi ir tādi vieglās rokas drukātāji zem nickneimiem. No drukāšanas jau pirksti nesāp, ne mēle nokalst. Nezinot ne otru cilvēku, ne arī apstākļus kādos viņš dzīvo.

     [+] [-]

, 2016-10-09 00:58, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Pirmām kārtām es nedzīvoju Rīgā, otrkārt es esmu cilvēks ar fiziskās kustības traucējumiem, tāpēc man tas nav viss tik vienkārši kā tu te iedomājies.
Pirmkārt, man ļoti žēl.
Otrkārt, vai tas ir attaisnojums, lai citus sauktu par garīgi slimiem? Nē!
Treškārt, vai es Jums, vēl joprojām, pazvanīšu (rīt, vai parīt), ja atsūtīsiet savu tālruni uz manu e-pastu? Vēl joprojām, jā.
Ceturtkārt, vai trešais punkts Jums garantē kādus materiālus labumus no šīs sarunas? Nevaru un negrasos to apgalvot.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-09 01:03, pirms 9 gadiem
Pirmo puslaiku noskatījos, patika, kā čaļi cīnījās, taču otro neredzēju. Jāsaka gan, nebija lielas cerības, ka noturēsies, tāpēc rezultāts bija pamatīgs pozitīvs šoks! Biežāk tādus!

     [+] [-]

, 2016-10-09 02:16, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pirmkārt, man ļoti žēl.
Otrkārt, vai tas ir attaisnojums, lai citus sauktu par garīgi slimiem? Nē!
Treškārt, vai es Jums, vēl joprojām, pazvanīšu (rīt, vai parīt), ja atsūtīsiet savu tālruni uz manu e-pastu? Vēl joprojām, jā.
Ceturtkārt, vai trešais punkts Jums garantē kādus materiālus labumus no šīs sarunas? Nevaru un negrasos to apgalvot.
Pirmām kārtām - vai es vēlos ar jums sarunāties? Otrkārt - par kādiem materiāliem labumiem jūs te runājat? Man nav vajadzīgi nekādi "materiāli labumi" no man nepazīstamiem cilvēkiem. Treškārt - būsim precīzi - es neteicu - Valjero ir garīgi slims - es teicu - viņa komentāri atstāj garīgi slima cilvēka iespaidu - tas nav viens un tas pats. Un vipār man liekas ka valjero ir irbītes jauna SC reinkarnācija, pats viņš to protams noliedz, bet viņa izteicienu stils to skaidri apliecina.

     [+] [-]

, 2016-10-09 07:18, pirms 9 gadiem
Jā,nu duets Šķēle-Meiers izskatījās pat diezgan iespaidīgi.Ar leģionāriem gan laikam atkal ir pakaļā.

     [+] [-]

, 2016-10-09 11:27, pirms 9 gadiem
teiksim godigi latvijas basketbola limenis latvija sak pacelties, vef un ventspils var apspelet labas arzemju komandas bet musu parejie klubi drosi var iekost gan vef gan bkv, prieks skatities

     [+] [-]

, 2016-10-09 14:01, pirms 9 gadiem
Kļūst vēlme sākt mīlēt vefu