Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF skaistā cīņā pirmoreiz pārspēj "Khimki"

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

VEF skaistā cīņā pirmoreiz pārspēj "Khimki"
Jānis Blūms pret Ērlu Roulendu
Foto: vtb-league.com

Rīgas basketbola klubs VEF uzsācis jauno VTB Vienotās līgas sezonu. Pirmajā spēlē viesos pret Maskavas apgabala "Khimki" spraigā spēlē izcīnīta uzvara ar 76:73. Rezultatīvākais ar 19 punktiem bija Mārtiņš Meiers, bet Armandam Šķēlem 14+7+7.

Starta piecinieki

VEF Rīga: Gadijs, Šķēle, Ričards, Helmanis, Meiers
Khimki: Zaicevs, Kārters, Džounss, Lihodejs, Sokolovs

Lieliski spēli uzsāka rīdzinieki. Vairākas Armanda Šķēles piespēles izkārtoja Mārtiņam Meieram un Arnoldam Helmanim pateicīgas situācijas, kas deva mūsējiem vadību 3:8 pēc divām nospēlētām minūtēm. VEF turpināja ļoti organizēti darboties uzbrukumā un turēt pretiniekus nelielā atstatumā.

Tomēr jau trīs piezīmes pirmajā spēles ceturksnī pamanījās sapelnīt Gadijs. Ceturtdaļas otrajā pusē laukumā nākušais Iļja Gromovs minūti pirms pārtraukuma divreiz kļūdījās ar slam-dunk mēģinājumu. Pašās pirmās ceturtdaļas beigās Nobels Bongo-Kolo ieguva vadību "Khimki'' komandai - 24:23.

Otrajai ceturtdaļai sākoties, VEF komandai vadību ar soda metieniem atguva Bezbradica. Ļoti rezultatīvs turpināja būt Meiers, sagādājot pamatīgas galvassāpes pretinieku garajam galam. Pašapmierinātībā par vadību mūsējiem neļāva ieslīgt pretinieku komandas kapteinis Sergejs Moņa, minūtes laikā divreiz esot precīzs no tālās distances.

34 sekundes pirms pirmā spēles puslaika beigām Jegors Vjaļcevs mājniekiem atjaunoja vadību - 47:44. Jānis Blūms gan vienu punktu atguva, tomēr otro ceturtdaļu noslēdzam iedzinējos - 47:45. Ar 19 punktiem atzīmējās Meiers, bet Rīgas komandai neviens realizēts tālmetiens.

Trešo ceturtdaļu uzsākt VEF komandai neizdevās ne tuvu tik veiksmīgi kā iepriekšējās. Pretiniekem aizgāja tālmetiens, savukārt vefiešiem neizdevās uzbrukumā nonākt līdz ērtām metienu pozīcijām. Pēc nospēlētām piecām minūtēm trešajā ceturksnī mūsējie bija guvuši tikai divus punktus.

Kļūdījās Helmanis nostaigājot un Gadijs, izkāpjot ārpus laukuma. Šķita, ka spēles pavediens slīd no rokām ārā, taču lieliski aizsardzībā spēlēja Gromovs un Blūma 2+1 gājiens atgrieza rīdziniekus spēlē. Rezultāts pirms izšķirošās desmitminūtes - 60:58 par labu "Khimki".

Sākoties izšķirojošajai ceturtdaļai, precīzs no tālienies bija Gadijs, atjaunojot minimālu vadību VEF. Ceturtdaļas vidū iniciatīvu uzbrukumā uzņēmās daudzpusīgu sniegumu demonstrējušais Šķēle. Realizējot pustālo metienu rezultāts kļuva 66:64 Rīgas kluba labā, bet minūti vēlāk ar filigrānu caurgājienu pēc ilga laika +4 vefiņam.

Mirkli vēlāk kļūdījās Helmanis, sagādājot divus punktus Moņam, pēc tam Zaicevs ar metienu no groza apakšas izvirzīja vadībā mājniekus - 69:68. Visu spēli esot neprecīzs no tālienes, perimetrā uzsprāga Blūms - divi precīzi trejači minūtes laikā! "Khimki" vairs nespēja atrast iespējas uzbrukumā, vēl viens Blūma precīzs sodiņš, kas nozīmēja VEF uzvaru ar 76:73. Lieliski iesākta jaunā VTB līgas sezona ar uzvaru pār turnīra favorītiem.

Izcila spēle Armandam Šķēlem, kuram pietrūka tikai trīs atlēkušās bumbas un rezultatīvas piespēles līdz triple-double. Tāpat ļoti rezultatīvs sniegums arī Mārtiņam Meieram, kura kontā 19 punkti.

VTB līga, 8. oktobris, VEF - Khimki 76:73 (22:23, 45:47, 58:60, 76:73)

VEF Rīga: Meiers 19 (6ab, 5pp), Blūms 17 (3p 2/6), Šķēle 14 (7ab, 7rp), Gadijs 11, Helmanis 6, Bezbradica 4, Labucks 3, Ričards 1, Gromovs 1; Jansons
Khimki: Moņa 17 (3p 3/5), Todorovičs 9, Zaicevs 8, Bongo-Kolo 8, Džounss 7, Roulends 6, Sokolovs 5, Vjaļcevs 5, Kārters 4, Lihodejs 2, Iļņitskis 2
Tiesneši: Jakubs Zamojskis (Polija), Āre Halliko (Igaunija), Andrejs Šarapa (Baltkrievija)
Komisārs: Kšištofs Koraļevskis (Polija)

Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:16, pirms 8 gadiem
PS. shortcut.tv ir par velti nekas nav jāmaksā

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:16, pirms 8 gadiem
nikneims rakstīja: Kaut kā neredzu arēnas mājaslapā, ka VEF's vispār tur plāno spēlēt...
paskaties 6.novembri, pirmā mājas spēle, neskaties, to OSC spēlēs....EV veči un meitenes, VEF nemaz nespēlēs Arēnā Rīga, pagaidām cik skatos visas OSC būs, pirmā arēnā Rīga būs 29.janvārī pret Himki

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:17, pirms 8 gadiem
wow. Paldies par spēli džekiem. Žēl par Veco, tā būtu pilna laime VEF sākums.

  -3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:19, pirms 8 gadiem
Shortcut par velti? Kurā vietă, to mēslu par velti var redzēt?

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:22, pirms 8 gadiem
Mājas spēles tak nebūšot Arēnā vairs...

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:23, pirms 8 gadiem
Šķēles meistarkalase. Kārtējo reizi parādās tas, cik ļoti talantīgs un meistarīgs ir šis spēlētājs, kuram līdzīgu Latvijā praktiski nav, pat īsti nav ar ko salīdzināt. Prieks arī par Blūma iemstajiem trīņiem, kā arī caurgājienos un vienkārši izprovocētajiem sodiem, bet mazliet dusmas par tik daudz garām aizmestajiem sodiem, tādas klases snaiperim sodi jāmet daudz pārliecinošāk. Es nepiekrītu tiem, kas uzskata, ka Bezbradica būtu paturams, nav viņš tā vērts. KO vien izsaka viņa bezskaņas trulis. Vispār, liels prieks par to, ka nesalūza tik saspringtā spēlē. Visa komanda tiešām labi nocīnī'jās.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:24, pirms 8 gadiem
haha taa ir, ka atlaiz kurtinaiti. uz grunti tur viss salaists.

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:25, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Šķēles meistarkalase. Kārtējo reizi parādās tas, cik ļoti talantīgs un meistarīgs ir šis spēlētājs, kuram līdzīgu Latvijā praktiski nav, pat īsti nav ar ko salīdzināt. Prieks arī par Blūma iemstajiem trīņiem, kā arī caurgājienos un vienkārši izprovocētajiem sodiem, bet mazliet dusmas par tik daudz garām aizmestajiem sodiem, tādas klases snaiperim sodi jāmet daudz pārliecinošāk. Es nepiekrītu tiem, kas uzskata, ka Bezbradica būtu paturams, nav viņš tā vērts. KO vien izsaka viņa bezskaņas trulis. Vispār, liels prieks par to, ka nesalūza tik saspringtā spēlē. Visa komanda tiešām labi nocīnī'jās.
Iedomājies, kāda spēle būtu ja zem groza kā PF būtu kāds jaudīgs un atlētisks leģis, tas atraisītu īsajiem rokas ar

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:27, pirms 8 gadiem
vesturiska uzvara!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:28, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Šķēles meistarkalase. Kārtējo reizi parādās tas, cik ļoti talantīgs un meistarīgs ir šis spēlētājs, kuram līdzīgu Latvijā praktiski nav, pat īsti nav ar ko salīdzināt. Prieks arī par Blūma iemstajiem trīņiem, kā arī caurgājienos un vienkārši izprovocētajiem sodiem, bet mazliet dusmas par tik daudz garām aizmestajiem sodiem, tādas klases snaiperim sodi jāmet daudz pārliecinošāk. Es nepiekrītu tiem, kas uzskata, ka Bezbradica būtu paturams, nav viņš tā vērts. KO vien izsaka viņa bezskaņas trulis. Vispār, liels prieks par to, ka nesalūza tik saspringtā spēlē. Visa komanda tiešām labi nocīnī'jās.
Kautkas lidzigs veidojas braalis Aigars.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:28, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Uzvara laba lieta, spēle arī tīri sakarīga. Jāņem gan vērā, ka Himki līmeni zemāk nekā iepriekš - apm vtb 5-8vv
Nu nav tā gluži. Pagaidām vēl neko nevar teikt.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:29, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Iedomājies, kāda spēle būtu ja zem groza kā PF būtu kāds jaudīgs un atlētisks leģis, tas atraisītu īsajiem rokas ar
Tev parasti ir pieejams info par vef, kad bus pirmaa speele areenaa?
majaslapa tikai olimpiskais centrs, kas notiek?

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:36, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Iedomājies, kāda spēle būtu ja zem groza kā PF būtu kāds jaudīgs un atlētisks leģis, tas atraisītu īsajiem rokas ar
Par šo piekrītu pilnīgi. Jāsaka, Meiers ir VEF vienīgais tiešām kvalitatīvais garais. PIetrūkst varbūt arī kāds vēl viens agresīvs uzbrucējs. Bet bija prieks skatīties. Tiešām laba spēle.

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:36, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Tev parasti ir pieejams info par vef, kad bus pirmaa speele areenaa?
majaslapa tikai olimpiskais centrs, kas notiek?
es gāju pa kalendāru un pirmo spēli arēnā tikai 29.janvārī atradu, pret tiem pašiem himki, izskatījās, ka daudz izbraukumu būs

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:37, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Par šo piekrītu pilnīgi. Jāsaka, Meiers ir VEF vienīgais tiešām kvalitatīvais garais. PIetrūkst varbūt arī kāds vēl viens agresīvs uzbrucējs. Bet bija prieks skatīties. Tiešām laba spēle.
Es teikšu, ka Gromovs pagaidām ir labs otrais, vai man vienam šķiet, skatoties LBL un šo spēli, viņš ir dūšā, tā teikt, pielicis? Ar krievu (Sokolovu?) labi grūstījās un divreiz atbruņoja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:39, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Kautkas lidzigs veidojas braalis Aigars.
Nevarētu teikt, ka tur veidojas kaut kas līdzīgs. Aigars tomēr krietni atpaliek fiziskajā, 'viņš vienkārši nevar tik asi spēlēt, kā vecākais, pat tagad skatoties ar visu Armanda veterāna statusu viņš spēlē asāk par jaunāko. Līdzība ir tajā, ka abi ļoti labi lasa spēli, redz laukumu, partnerus un spēj iedot ļoti labas piespēles, spēj nospēlēt nestandartā. Tajā ziņā, jā.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:40, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es teikšu, ka Gromovs pagaidām ir labs otrais, vai man vienam šķiet, skatoties LBL un šo spēli, viņš ir dūšā, tā teikt, pielicis? Ae krievu (Sokolovu?) labi grūstījās un divreiz atbruņoja
Par aizsardzībību viņu var uzslavēt, tur viņš tiešām labas epizodes nospēlēja, bet uzbrukumā gan viņu pagaidām nejūt.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:44, pirms 8 gadiem
Neko tadu negaidiju. Uzvara paliek uzvara, pret vienu no Krievijas realajiem basketbola grandiem tas ir cienijams panakums. Vai ta bus likumsakariba sai VEFa sezonai, vai iznemums - to laiks paradis. Varbut ari skatitajus majas speles Arena atgriezis. Bet blaut VEF cempions - pagaidam vel paragri.

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:45, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nevarētu teikt, ka tur veidojas kaut kas līdzīgs. Aigars tomēr krietni atpaliek fiziskajā, 'viņš vienkārši nevar tik asi spēlēt, kā vecākais, pat tagad skatoties ar visu Armanda veterāna statusu viņš spēlē asāk par jaunāko. Līdzība ir tajā, ka abi ļoti labi lasa spēli, redz laukumu, partnerus un spēj iedot ļoti labas piespēles, spēj nospēlēt nestandartā. Tajā ziņā, jā.
Tadu lidzibu ari biju domajis

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:46, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Par aizsardzībību viņu var uzslavēt, tur viņš tiešām labas epizodes nospēlēja, bet uzbrukumā gan viņu pagaidām nejūt.
Par uzbrukumu būtu cita runa, ja tie divi danki būtu iekšā, nepaveicās vienkārši....Ko par Helmani domā?

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:46, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Neko tadu negaidiju. Uzvara paliek uzvara, pret vienu no Krievijas realajiem basketbola grandiem tas ir cienijams panakums. Vai ta bus likumsakariba sai VEFa sezonai, vai iznemums - to laiks paradis. Varbut ari skatitajus majas speles Arena atgriezis. Bet blaut VEF cempions - pagaidam vel paragri.
Kada arenaa?,majaslapaa nav nevienas speeles paredzetas areenaa, tev ir cits info?

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:47, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nevarētu teikt, ka tur veidojas kaut kas līdzīgs. Aigars tomēr krietni atpaliek fiziskajā, 'viņš vienkārši nevar tik asi spēlēt, kā vecākais, pat tagad skatoties ar visu Armanda veterāna statusu viņš spēlē asāk par jaunāko. Līdzība ir tajā, ka abi ļoti labi lasa spēli, redz laukumu, partnerus un spēj iedot ļoti labas piespēles, spēj nospēlēt nestandartā. Tajā ziņā, jā.
Cerams, ka pa vasaru būs izlabojis to niķi, ka stresa situācijās bieži pārturēja bumbu, atceries, pērn pret Valmieru tas labi bija redzams

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 21:47, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: es gāju pa kalendāru un pirmo spēli arēnā tikai 29.janvārī atradu, pret tiem pašiem himki, izskatījās, ka daudz izbraukumu būs
naudas vai fanu jautajums, ka nenotiks areenaa?
kaa ar vtb nolikumu, olimpiskais iet cauri vispaar?

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:50, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: naudas vai fanu jautajums, ka nenotiks areenaa?
kaa ar vtb nolikumu, olimpiskais iet cauri vispaar?
nezinu par nolikumu, varbūt neiet, bet ja līga neteiks neko, tad lai paliek....Gan jau nauda, pats parēķini, ka viena spēle bija ap kādi 12 000 eiro, katastrofa budžetam ir īrēt arēnu, ja 12 spēles, tad kaut kādi 144 tkst. vien tur aiziet

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:51, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par uzbrukumu būtu cita runa, ja tie divi danki būtu iekšā, nepaveicās vienkārši....Ko par Helmani domā?
man mazliet nepaveicās, es uzslēdzu tikai brīdī, kad viņš tikai pelnīja piezīmes. neredzēju spēli no paša sākuma. kā viņam gāja?

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:52, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: man mazliet nepaveicās, es uzslēdzu tikai brīdī, kad viņš tikai pelnīja piezīmes. neredzēju spēli no paša sākuma. kā viņam gāja?
es teikšu, ka labi, guva savus punktu, īpaši patik aizsardzība, pat esot īsākam spēja savu pozīciju turēt, tikai viņam vajag kādu spēcīgāku priekšā, īpaši neticu, ka visu sezonu spēs kā pirmais PF novilkt, drīzāk no soliņa būtu lielāks palīgs

  -3 [+] [-]

, 2016-10-08 21:54, pirms 8 gadiem
Labs līmenis šogad LBL. Pēc spēka trešā Latvijas komanda izbraukumā apspēlē Himkus. Būs interesanti!

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:55, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cerams, ka pa vasaru būs izlabojis to niķi, ka stresa situācijās bieži pārturēja bumbu, atceries, pērn pret Valmieru tas labi bija redzams
stress acīmredzot palēnina procesora darbības ātrumu priecē tas, ka viņš pamazām tiks pie pieredzes nopietnākā līmenī. Ja uzlabos fizisko, mazliet vairāk asuma pašam, kā arī pieradīs pie tā, ka citi pret viņu asi spēlē, noteikti būs vērtīgs spēlētājs gan klubos, gan izlasē.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:56, pirms 8 gadiem
tāpat fakingbolu tik ātri ltv neredzēt!

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:56, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: stress acīmredzot palēnina procesora darbības ātrumu priecē tas, ka viņš pamazām tiks pie pieredzes nopietnākā līmenī. Ja uzlabos fizisko, mazliet vairāk asuma pašam, kā arī pieradīs pie tā, ka citi pret viņu asi spēlē, noteikti būs vērtīgs spēlētājs gan klubos, gan izlasē.
es ļoti ČL gaidu, gribu redzēt, ka latviešu puikas pret spēcīgākiem izskatīsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 21:58, pirms 8 gadiem
šitas nav tas pats fakingbola KHL? pareiz,ir!

     [+] [-]

, 2016-10-08 21:59, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: nezinu par nolikumu, varbūt neiet, bet ja līga neteiks neko, tad lai paliek....Gan jau nauda, pats parēķini, ka viena spēle bija ap kādi 12 000 eiro, katastrofa budžetam ir īrēt arēnu, ja 12 spēles, tad kaut kādi 144 tkst. vien tur aiziet
Skaidrs, ja uz spelem naktu 3-5k skatitaju, tad nebuutu problemu njemt areenu.
Tatad vef jaatgust fani. Ja plosisies ta ar Skjeli un Blumu savus 1-2k fanu var izvilkt uz speeli klaat.
Iesaku dibinaat fanu klubu, bet vai ar pliku vtb kaads pavilksies?

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:02, pirms 8 gadiem
Armandam otrā jaunība