Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF skaistā cīņā pirmoreiz pārspēj "Khimki"

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

VEF skaistā cīņā pirmoreiz pārspēj "Khimki"
Jānis Blūms pret Ērlu Roulendu
Foto: vtb-league.com

Rīgas basketbola klubs VEF uzsācis jauno VTB Vienotās līgas sezonu. Pirmajā spēlē viesos pret Maskavas apgabala "Khimki" spraigā spēlē izcīnīta uzvara ar 76:73. Rezultatīvākais ar 19 punktiem bija Mārtiņš Meiers, bet Armandam Šķēlem 14+7+7.

Starta piecinieki

VEF Rīga: Gadijs, Šķēle, Ričards, Helmanis, Meiers
Khimki: Zaicevs, Kārters, Džounss, Lihodejs, Sokolovs

Lieliski spēli uzsāka rīdzinieki. Vairākas Armanda Šķēles piespēles izkārtoja Mārtiņam Meieram un Arnoldam Helmanim pateicīgas situācijas, kas deva mūsējiem vadību 3:8 pēc divām nospēlētām minūtēm. VEF turpināja ļoti organizēti darboties uzbrukumā un turēt pretiniekus nelielā atstatumā.

Tomēr jau trīs piezīmes pirmajā spēles ceturksnī pamanījās sapelnīt Gadijs. Ceturtdaļas otrajā pusē laukumā nākušais Iļja Gromovs minūti pirms pārtraukuma divreiz kļūdījās ar slam-dunk mēģinājumu. Pašās pirmās ceturtdaļas beigās Nobels Bongo-Kolo ieguva vadību "Khimki'' komandai - 24:23.

Otrajai ceturtdaļai sākoties, VEF komandai vadību ar soda metieniem atguva Bezbradica. Ļoti rezultatīvs turpināja būt Meiers, sagādājot pamatīgas galvassāpes pretinieku garajam galam. Pašapmierinātībā par vadību mūsējiem neļāva ieslīgt pretinieku komandas kapteinis Sergejs Moņa, minūtes laikā divreiz esot precīzs no tālās distances.

34 sekundes pirms pirmā spēles puslaika beigām Jegors Vjaļcevs mājniekiem atjaunoja vadību - 47:44. Jānis Blūms gan vienu punktu atguva, tomēr otro ceturtdaļu noslēdzam iedzinējos - 47:45. Ar 19 punktiem atzīmējās Meiers, bet Rīgas komandai neviens realizēts tālmetiens.

Trešo ceturtdaļu uzsākt VEF komandai neizdevās ne tuvu tik veiksmīgi kā iepriekšējās. Pretiniekem aizgāja tālmetiens, savukārt vefiešiem neizdevās uzbrukumā nonākt līdz ērtām metienu pozīcijām. Pēc nospēlētām piecām minūtēm trešajā ceturksnī mūsējie bija guvuši tikai divus punktus.

Kļūdījās Helmanis nostaigājot un Gadijs, izkāpjot ārpus laukuma. Šķita, ka spēles pavediens slīd no rokām ārā, taču lieliski aizsardzībā spēlēja Gromovs un Blūma 2+1 gājiens atgrieza rīdziniekus spēlē. Rezultāts pirms izšķirošās desmitminūtes - 60:58 par labu "Khimki".

Sākoties izšķirojošajai ceturtdaļai, precīzs no tālienies bija Gadijs, atjaunojot minimālu vadību VEF. Ceturtdaļas vidū iniciatīvu uzbrukumā uzņēmās daudzpusīgu sniegumu demonstrējušais Šķēle. Realizējot pustālo metienu rezultāts kļuva 66:64 Rīgas kluba labā, bet minūti vēlāk ar filigrānu caurgājienu pēc ilga laika +4 vefiņam.

Mirkli vēlāk kļūdījās Helmanis, sagādājot divus punktus Moņam, pēc tam Zaicevs ar metienu no groza apakšas izvirzīja vadībā mājniekus - 69:68. Visu spēli esot neprecīzs no tālienes, perimetrā uzsprāga Blūms - divi precīzi trejači minūtes laikā! "Khimki" vairs nespēja atrast iespējas uzbrukumā, vēl viens Blūma precīzs sodiņš, kas nozīmēja VEF uzvaru ar 76:73. Lieliski iesākta jaunā VTB līgas sezona ar uzvaru pār turnīra favorītiem.

Izcila spēle Armandam Šķēlem, kuram pietrūka tikai trīs atlēkušās bumbas un rezultatīvas piespēles līdz triple-double. Tāpat ļoti rezultatīvs sniegums arī Mārtiņam Meieram, kura kontā 19 punkti.

VTB līga, 8. oktobris, VEF - Khimki 76:73 (22:23, 45:47, 58:60, 76:73)

VEF Rīga: Meiers 19 (6ab, 5pp), Blūms 17 (3p 2/6), Šķēle 14 (7ab, 7rp), Gadijs 11, Helmanis 6, Bezbradica 4, Labucks 3, Ričards 1, Gromovs 1; Jansons
Khimki: Moņa 17 (3p 3/5), Todorovičs 9, Zaicevs 8, Bongo-Kolo 8, Džounss 7, Roulends 6, Sokolovs 5, Vjaļcevs 5, Kārters 4, Lihodejs 2, Iļņitskis 2
Tiesneši: Jakubs Zamojskis (Polija), Āre Halliko (Igaunija), Andrejs Šarapa (Baltkrievija)
Komisārs: Kšištofs Koraļevskis (Polija)

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:34, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Atšķirība no u-20 ir tā, ka Hāzneram ir labāki treneri tagad + pats treniņu proces ir daudz augstāks, kas starp citu ir ļoti liels faktors, jo vai trenējies ar vienaudžiem vai pilnībā trenējies ar spēlētājiem, kuri tevi pamācīs utt., piemēram, kā Blūms
es piekrītu, Blūms tiešām var dot ļoti daudz pieredzes ziņā, jo principā Hāzners ir identisks izteikts šūters. Nez, varbūt šajā vecumā arī ir iespējama ātra izaugsme īsā laika sprīdī. Redzēs. it kā nekorekti salīdzinot teikt, ka labāki treneri, kā u20, jo viņi tur to stabilitāti un metienu % pa pārs nedēļām nekādi nevar ne ietekmēt ne uztrenēt. bet pieņemsim, ka pagājis krietns laiks un Blūms viņu būs jau pamatīgi ietekmējis ar savām zināšanām un pieredzi.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 22:34, pirms 8 gadiem
Lieliska spēle...Sen nebiju redzējis tik kvalitatīvu basketbola kāda Latvijas kluba izpildījumā....Atliek tik nomainit Ricardsu pret kko jaudīgāku 3 nummura pozīcijā,un Bezdrabicas vietā japiesaista kāds kvalitatīvs 4-5 nummurs(starpcitu Bērzs ir bez līguma)..Vēl jau prasītos arī viens 1 nummurs,tad būtu pavisam labi nokoplektēta komanda!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:35, pirms 8 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Smieklīgi, ka par manu garīgo potenci spriedelē pumpains tīnis, kurš lodāja pagaldē, kad es te reģistrējos. Cieņas trūkums te paliek katastrofāli proporcionāls spriestspējai.
viņš uzvilks fakinga maiku un nodirsīs ar visiem skolā iemācītajiem teikumiem līdz 10 klasei!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:35, pirms 8 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Smieklīgi, ka par manu garīgo potenci spriedelē pumpains tīnis, kurš lodāja pagaldē, kad es te reģistrējos. Cieņas trūkums te paliek katastrofāli proporcionāls spriestspējai.
tu biji spējīgs pats sevi piereģistrēt? man tiešām ir grūti tam noticēt. pieturiet mani, lai nenokrītu. šis mērkaķis tiešām prot rakstīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:36, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es piekrītu, Blūms tiešām var dot ļoti daudz pieredzes ziņā, jo principā Hāzners ir identisks izteikts šūters. Nez, varbūt šajā vecumā arī ir iespējama ātra izaugsme īsā laika sprīdī. Redzēs. it kā nekorekti salīdzinot teikt, ka labāki treneri, kā u20, jo viņi tur to stabilitāti un metienu % pa pārs nedēļām nekādi nevar ne ietekmēt ne uztrenēt. bet pieņemsim, ka pagājis krietns laiks un Blūms viņu būs jau pamatīgi ietekmējis ar savām zināšanām un pieredzi.
Starp citu, tavam jautājumam ir laba atbilde - Pasečnika izskatā, jo arī relatīvi īsā laika posmā diezgan liels progress bija

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:36, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu biji spējīgs pats sevi piereģistrēt? man tiešām ir grūti tam noticēt. pieturiet mani, lai nenokrītu. šis mērkaķis tiešām prot rakstīt?
brīnums pēc tā kā fakings appisa tavas smadzenes,ka tu vispār spēj domāt!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:37, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: pirms tizli drukā kaut ko, iesaku faktus noskaidrot, VTB tika dibināts kā komerciāls turnīrs, pret ko krasi iestājās FIBA un lika zem KBF paiet, pirmajos gados VTB pat tuvumā KBF nemaz negribēja būt...Pie tam, KBF sākumā zaga naudu no VTB līgas, par ko liels skandāls bija
Re ku gudrais trollis, blakus ir rupjais, patriotisko paņem funis. Bet ne visiem jūs apmaksātie c.ūkas iestumsiet s.uudu smadzenē, es šito pirmoreiz dzirdēju politinformācijas stundās...

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:37, pirms 8 gadiem
cowboys11 rakstīja: man vajadzētu teikt to par tevi,jo garīgi vesels cilvēks nespēj seko līdzi šim, visam!
tev nevajadzētu runāt vispār, jo tev ļoti vāji sanak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:38, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tev nevajadzētu runāt vispār, jo tev ļoti vāji sanak
iemet kādu nigga vārdu,lai esi īsts fakings!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:38, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu biji spējīgs pats sevi piereģistrēt? man tiešām ir grūti tam noticēt. pieturiet mani, lai nenokrītu. šis mērkaķis tiešām prot rakstīt?
Atnāc, pasaki sejā meesls! Sīkāk vienosimies privātā sarakstē, ja esi vīrietis. Deru, ka neesi

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 22:39, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: tātad apmeklēji politinformāciju, skaidrs ar tevi tizlojies ignorētajos
Kuru p. I. S troļļa domas?! Tu tak esi nopirkta m. Auka

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:42, pirms 8 gadiem
eeeeeee,trauksme tak šonakt spēlē knicks!!!!!!!!!!!! fakinbols is on fiiiiiiiire!!!!!! velciet ārā 6 numuru no kastēm,notīriet vasaras putekļus,cuzzzzz fakiiings isss caaaaaammiiing! Tas viss bija ierēciens par jums,jo jūsu domājošie tā arī "domā",labi, lai veicas dzīvē no tās baltās lapas atbrīvoties!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:42, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Nu ir klauns!
Vismaz ne Antonijas ielas prostitūta, kā tu

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:45, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: memmim netur nervi, adios
Labi, ja esi reāls LV iedzīvotājs raksti pm - tiekamies kādā no Rīgas kafūžiem, alus, sula, tēja, pamperi uz mana rēķina, diskutējam onlainā biļeti ar apmaksāju uz abām pusēm! Dīls?

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:46, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Starp citu, tavam jautājumam ir laba atbilde - Pasečnika izskatā, jo arī relatīvi īsā laika posmā diezgan liels progress bija
liekas pagrūti salīdzināt, jo Andžejs manā uztverē ir izteikts talants -tīrradnis, ar spēles izjūtu, labu tehniku, kustībām, kuram lielākie trūkumi ir pārliecība par sevi, iespējams - ambīciju trūkums, kā arī fiziskais. Hāznera gadījumā ir tomēr krietni ierobežotāks arsenāls, principā tas ir metiens, iemet, labi, neiemet, ko tad? Jānoskatās vairāk spēles, lai spriestu.

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:46, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: liekas pagrūti salīdzināt, jo Andžejs manā uztverē ir izteikts talants -tīrradnis, ar spēles izjūtu, labu tehniku, kustībām, kuram lielākie trūkumi ir pārliecība par sevi, iespējams - ambīciju trūkums, kā arī fiziskais. Hāznera gadījumā ir tomēr krietni ierobežotāks arsenāls, principā tas ir metiens, iemet, labi, neiemet, ko tad? Jānoskatās vairāk spēles, lai spriestu.
noderēs fakinga vietā,jo tas izlasē nekad tā arī nespēlēs!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 22:47, pirms 8 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Atnāc, pasaki sejā meesls! Sīkāk vienosimies privātā sarakstē, ja esi vīrietis. Deru, ka neesi
tu esi izcils eksemplārs. rakstoša šimpanze man vēl ne reizi nav gadījusies

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:48, pirms 8 gadiem
Vef malači, saturīga un nosvērta spēle. Te baigās runas par visādiem nepieciešamiem papildinājumiem. Pirmkārt, kā jau zinām, vef budžets nav baigi grandiozs, ir savas iespēju robežas. Otrkārt, kaut kādā mērā loģika saka priekšā, ka, ja komanda var uzvarēt khimkus viņu mājās, tad varbūt nemaz nav ko steigties ar papildinājumiem, kas var nest arī savus riskus, un jāturpina tik pilnveidot acīm redzami spējīgs mehānisms. p.s. aicinu nebarot tos nabaga trollīšus ar atbildēm, tā tak viņu barībiņa

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:48, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: liekas pagrūti salīdzināt, jo Andžejs manā uztverē ir izteikts talants -tīrradnis, ar spēles izjūtu, labu tehniku, kustībām, kuram lielākie trūkumi ir pārliecība par sevi, iespējams - ambīciju trūkums, kā arī fiziskais. Hāznera gadījumā ir tomēr krietni ierobežotāks arsenāls, principā tas ir metiens, iemet, labi, neiemet, ko tad? Jānoskatās vairāk spēles, lai spriestu.
Redzēsim nākotnē, labprāt redzētu kādā spēlē viņu vairāk

  -4 [+] [-]

, 2016-10-08 22:49, pirms 8 gadiem
Obanā,kā ten čalo komenti,kepka lepns ar visām savām 96 kepkām,slotas kāts izšāvis okupantu čempi un Maxima vairs vafeļu nav,tādu Khimki jau LU lazarete būtu uzvarējusi2011 gadā

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:50, pirms 8 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Labi, ja esi reāls LV iedzīvotājs raksti pm - tiekamies kādā no Rīgas kafūžiem, alus, sula, tēja, pamperi uz mana rēķina, diskutējam onlainā biļeti ar apmaksāju uz abām pusēm! Dīls?
man savos 25 gados negribas dzīties uz rīgu 250km, pie tam, man pašlaik ir mācības un jaunsaimniecība jāattīsta, man nav nedz laika nedz vēlmes kaut kur triekties, it īpaši uz Rīgu, es labāk sev tīrumu sašķīvjoju, nekā bezjēgā triekties ar kādu diskutēt, kas redz tikai divas krāsas

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:51, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu esi izcils eksemplārs. rakstoša šimpanze man vēl ne reizi nav gadījusies
Skaidrs, vīrietis neesi, Antonijas ielas padauza gan. Atmaskota un ignorēta turpmāk, tā ka beidz demonstrēt savu gara nabadzību stulbās lamās, ja neesi spējīgs runāt klātienē. Sū..a trollis

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:52, pirms 8 gadiem
Vef tak mierīgi eirolīgā var spēlēt, jo šodien tak apspēlēja pagājušās sezonas Eirolīgas klubu.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:53, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: man savos 25 gados negribas dzīties uz rīgu 250km, pie tam, man pašlaik ir mācības un jaunsaimniecība jāattīsta, man nav nedz laika nedz vēlmes kaut kur triekties, it īpaši uz Rīgu, es labāk sev tīrumu sašķīvjoju, nekā bezjēgā triekties ar kādu diskutēt, kas redz tikai divas krāsas
Pag, tad jau sanāk, ka Tu Vafeļu spēles neapmeklē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:54, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pag, tad jau sanāk, ka Tu Vafeļu spēles neapmeklē?
ļoti ļoti reti, tagad laikam braukšu uz Aizkraukli un domāju par Daugavpili, īsti laika tagad man vispār nav, Madonā biju, kad ar LU spēlēja

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:54, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: man savos 25 gados negribas dzīties uz rīgu 250km, pie tam, man pašlaik ir mācības un jaunsaimniecība jāattīsta, man nav nedz laika nedz vēlmes kaut kur triekties, it īpaši uz Rīgu, es labāk sev tīrumu sašķīvjoju, nekā bezjēgā triekties ar kādu diskutēt, kas redz tikai divas krāsas
Apsolīju apmaksāt ceļu un krogu, visi ir liecinieki! Ja neder sūti pm ar adresi un laiku kad varam tikties, es atbraukšu! Savos 40 garantēju!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:54, pirms 8 gadiem
disciplīns rakstīja: Vef malači, saturīga un nosvērta spēle. Te baigās runas par visādiem nepieciešamiem papildinājumiem. Pirmkārt, kā jau zinām, vef budžets nav baigi grandiozs, ir savas iespēju robežas. Otrkārt, kaut kādā mērā loģika saka priekšā, ka, ja komanda var uzvarēt khimkus viņu mājās, tad varbūt nemaz nav ko steigties ar papildinājumiem, kas var nest arī savus riskus, un jāturpina tik pilnveidot acīm redzami spējīgs mehānisms. p.s. aicinu nebarot tos nabaga trollīšus ar atbildēm, tā tak viņu barībiņa
nez. man liekas, ka pastiprinājums ir jāmeklē, jāizskata, jo uzvara, protams, ir uzvara, tomēr ir sajūta, ka tas notika uz tā rēķina, ka himki īsti nemācēja izmantot savu potenciālu. 'vājie posmi pie maiņām tomēr vef spēlē bija uzkrītoši. pagaidām labākais sniegums bezbradicas izpildījumā ir tad, ja viņš vienkārši neiegāž savu komandu. Gromovs uz viņa fona izskatās labāk. kam tāds leģionārs?

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:54, pirms 8 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Labi, ja esi reāls LV iedzīvotājs raksti pm - tiekamies kādā no Rīgas kafūžiem, alus, sula, tēja, pamperi uz mana rēķina, diskutējam onlainā biļeti ar apmaksāju uz abām pusēm! Dīls?
😀atmaskas jau baigās,vienu dienu pēcstundas,otrā jāmet vistām sūdi no kūts laukā

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 22:56, pirms 8 gadiem
kristaps211990 rakstīja: He He !!! Tautas kluba fanam sirds pilna ?
Čau! Nav vispār nekāds krenķis,tik parodēju ten vienu ākstu

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:56, pirms 8 gadiem
kristaps211990 rakstīja: He He !!! Tautas kluba fanam sirds pilna ?
tautas klubs ir vef iekš fakinbola (vismaz šie fani to tā cenšas nolikt)

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:57, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: starp citu, Latvijā ir liels trūkums ar ekoloģiski audzētu vistas gaļu, to virzienu arī skatos, un starp citu, tie vistu sūdi ir par tevi un mani vērtīgāki
Gaidu Tavu pm, jaunekli!

     [+] [-]

, 2016-10-08 22:59, pirms 8 gadiem
pārāk daudz fakingbola hromosomu,uzpildieties,jo drīz jūsu tautas varonis startēs!