Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:377, Did:0, useCase: 3

Video: Kambala: "Sitiens Hamanam bija nevajadzīgs"

Kristaps Driķis
Šodien Latvijas izlases basketbolists Kaspars Kambala aklātā intervijā Sportacentrs.com novērtēja izlases sniegumu Eiropas čempionātā, novērtēja savu sniegumu, kā arī ieskicēja gatavību jaunajai basketbola sezonai.
Vērtējums: +76
Slēpts komentārs: propans

 +27 [+] [-]

, 2009-09-17 14:54, pirms 16 gadiem
Pats baigi labi pateica: "Nav ko vicināt rokas kad čempis ir beidzies!" Mazliet pretrunā ar redzēto - Tāda liela dzīves aksioma!
Lai izdodas atgūt labo slavu!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-17 14:55, pirms 16 gadiem
beigas ar nevajadzīgas DN 6000

 +48 [+] [-]

, 2009-09-17 14:56, pirms 16 gadiem
Jā Kambala jau ir īstais, kas var mācit, kas ir nožēlojami un kas nav.
Cik var aizstāvēt to pļēgurošanu.

 +17 [+] [-]

, 2009-09-17 14:56, pirms 16 gadiem
Kasītis atstrādā savu "balto pūkaino" tēlu, gandrīz vai noticēju. Nav dūmu bez uguns, kaut vai kā tos dūmus jūs tur slēptu. ATTIEKSME!!!

 +17 [+] [-]

, 2009-09-17 14:56, pirms 16 gadiem
cerams ka pec 2 gadiem buus laukumaa
Slēpts komentārs: pikis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-09-17 15:02, pirms 16 gadiem
Nu jā,vismaz KK ir VV pusē saistībā ar Helmaņa lietu
Slēpts komentārs: scorpio

     [+] [-]

, 2009-09-17 15:02, pirms 16 gadiem
doma kad tāds kā Bērziņš kuram čoms ir Biedriņš klausās ko saka Helmanis. Un viņš saka ka nav labi to dar't un to. Pats vēl lielākus mēsl... savārija.

 +42 [+] [-]

, 2009-09-17 15:03, pirms 16 gadiem
Nu jo majo atradušies visi pareizie! Nu ir dzīvē, it sevišķi sportā, ka uzdod nervi un izdarām mēs ko neracionālu, neplānotu, nu izsprūk, it sevišķi, ja cilvēks pēc dabas tāds bik agresīvāks, nu piedosim kā fani un atcerēsimies, ka no pilnīga apkaunojuma čempī manuprāt tieši viņš mūs paglāba!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-09-17 15:06, pirms 16 gadiem
Nevis turēt saviem līdz ,bet aprunāt.Tā Kambala.NEVAJAG dot iemeslu
TUSĒTĀJI,tad neviens neaprunās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +42 [+] [-]

, 2009-09-17 15:10, pirms 16 gadiem
Nesaprotu par ko tiek vainots Uvis, par to, ka viņš atļāvās pateikt, kā ir....Par to, ka pirms EC un tā laikā twitteros un vēl zin kur, tik mazgāta izlases netīrā veļa, par to neviens nerunā, tad bija viss ok!!! Smieklīgi
Jāsaka uzreiz, ka Uvis ir tagad melns par to ka uzbaruca W-dinastijai
Uvis bija komandas kapteinis un viņš varēja pateikt, kā ir īstenībā, bet varēja arī neteikt, tāpat vairs baskatbola fani zina, kas notiek Latvijas izlasē un ap to

  +4 [+] [-]

, 2009-09-17 15:11, pirms 16 gadiem
nu teica ka nevar runāt neko sliktu par komandu, bet pašam pirms dažiem gadiem bija konflikts ar Muižnieku Vispār pēdējā laikā liekas ka KK ir maiņījies uz labo pusi un par to sitienu pareizi saka ka vēl bija spēles emocijas

  +5 [+] [-]

, 2009-09-17 15:12, pirms 16 gadiem
SAY_YEAH rakstīja: go hospital sick man.
ja nemāki runāt angliski,tad labāk nerunā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-17 15:15, pirms 16 gadiem
Siliņ,
veido rakstus, nevis videoreportāžas. Nevar sagaidīt beigas! Tik garlaicīgā intonācijā riebums nāk skatīties!

 +15 [+] [-]

, 2009-09-17 15:16, pirms 16 gadiem
Mjaa, loti labi redzams, ka konflikts iekshiene bija un ka izlase bija sadalijusies 2 dalas - no vienas puses "Valtera klans", no otras puses parejie. Visu cienu Kambim ka speletajam un sportistam, bet var redzet, ka secinajumi nav izdariti.
P.S. Diezgan uzjautrinosi bija, ka pie jautajuma par Miglinieku Kambis saka ilgi stastit, ka nedrikst aprunat Bet caur pukem ta pat skaidrs, ka Tumanovs nepatik.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-17 15:18, pirms 16 gadiem
neteiktu ka intervija bija atklāta par dažām lietām... vismaz labi ka sapratis ka sitiens Hamanam bija lieks!
Slēpts komentārs: scorpio

  +7 [+] [-]

, 2009-09-17 15:23, pirms 16 gadiem
nu es domaju ka daudziem speletajiem shis buus pedejais chempionaats.. un rindaa uz izlasi neviens baigi nestavees ne jau tapeec ka negribes.. bet nergibes pakljuut zem kritikas rullja
Slēpts komentārs: ZZ-TOP
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-17 15:26, pirms 16 gadiem
ko tad Helmanis tādu pateica??? būšu palaidis garām!
Slēpts komentārs: ZZ-TOP

  +1 [+] [-]

, 2009-09-17 15:29, pirms 16 gadiem
Beidzot arī intervija Jautājums > atbilde, acīmredzot lapiņa rokās nāca par labu! tikai nesapratu nafig beigās range roveru vajadzēja rādīt??

KK tāds Uvī vīlies likās...Man pašam Uvja spēle lika vilties, bet ar to, ka viņam ir drosme sākt runāt par to, ko ne LBs ne pārējā komanda nevar sākt runāt ir tikai respekt!

 +17 [+] [-]

, 2009-09-17 15:33, pirms 16 gadiem
Nu veči, kādēļ tāds neprofesionālisms? Intervētājs pilnībā ieņēmis KK pusi un neoponē/ neuzdod jautājumus kas ir būtiski. Bez tā sanāk tāda tirgus sievas paļerkstēšana - jā, nevajadzēja sist, jā Uvis roplis, etc. Mani 2 jautājumi:

[1] Mēs zinam ka Uvis nesāka šo konfrontāciju un pirmais kas to darīja bija KV, kas visu ko zin pastāstīja VV, kas savukārt ļerkstēja Twiterī. Tātad, vai KV darbības ir ataisnojamas un vai viņš ir lielāks roplis nekā Uvelis?

[2] Kas tad īsti notika ar Bērziņu? Un vai taisnība ir tas ko saka Uvis ka lielākie izlases alkaši KV, KK un AB iestājās pozā pret Kemzuru par KB? Vai tas bija profesionāli?

Bez atbildes uz šiem jautājumiem, tā visa saruna ir tukša muldēšana.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-17 15:36, pirms 16 gadiem
autins rakstīja: nu teica ka nevar runāt neko sliktu par komandu, bet pašam pirms dažiem gadiem bija konflikts ar Muižnieku Vispār pēdējā laikā liekas ka KK ir maiņījies uz labo pusi un par to sitienu pareizi saka ka vēl bija spēles emocijas
Tieši tā, 2005. gadā, kad Muižnieks viņu izslēdza no komandas, tad viņš arī ne parāk labi izteicās par izlases spēlētājiem un treneri

  +7 [+] [-]

, 2009-09-17 15:38, pirms 16 gadiem
anglis rakstīja: ko tad Helmanis tādu pateica??? būšu palaidis garām!
Nopeerc Sporta Avīzi, labi iztērēta nauda. Besī ka Kambala brauc virsū Uvim, vinjsh neko nepareizu nepateica. viss kā ir tā arī Uvis pateica, mazaak tuseet vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-09-17 15:43, pirms 16 gadiem
Varētu vēl kādu interviju ar kādu no izlases spēlētājiem! Man saistoša liktos ar Šķēli, jo ap viņu ir netipisks klusums un gribētos zināt viņa viedokli par izlases attieksmi, sniegumu un to, kur viņš spēlēs nākamo sezonu!

 +10 [+] [-]

, 2009-09-17 15:44, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: Nu veči, kādēļ tāds neprofesionālisms? Intervētājs pilnībā ieņēmis KK pusi un neoponē/ neuzdod jautājumus kas ir būtiski.
Pielauju, ka Kambim ir tomer bail jautat tieshus un nepatikamus jautajumus

  +8 [+] [-]

, 2009-09-17 15:52, pirms 16 gadiem
Tas jau pat sētas krancim zināms, ka KV, KK un VV ir labi čomi, līdz ar to arī viņi viens otru aizstāvēs. Šie divi laikam arī ir vienīgie sportisti, kuriem pēc ģenerāļa iniciatīvas, ir jākritizē SA.

Žurnālists, jā tā var nosaukt to džeku labajā pusē, vienkārši "izcils".
Slēpts komentārs: RIchyPOX

  +5 [+] [-]

, 2009-09-17 15:53, pirms 16 gadiem
Ja bet Uvis izlase diez vai speles un ir sudigi ja paris dranku del pedejais cempis izgazts.

  +7 [+] [-]

, 2009-09-17 15:55, pirms 16 gadiem
vajadzēja viņam uzprasīt cik reizes viņi čempja laikā piedzērās!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-17 15:55, pirms 16 gadiem
Man liekas, ka pēc šīs intervijas var ļoti labi saprast kāds ir mokroklimats komandā. Jo, lai arī KK tur kko muld, ka aprunāt savus komandas biedrus ir FUI, tad te viņš pats aprunā Uveli... ļoti uzskatāmi var redzēt kā komanda ir šķēlusies.
Un KK vajadzētu saprast to, ka vaina atzīstot tu neteic reabilitēts...

     [+] [-]

, 2009-09-17 15:56, pirms 16 gadiem
Pre4om te Helmanis, Kambis jau paarmeta KV par to ka tas nodir6 aiz muguras, kaa kas zvana savam sencim!!!
Helmanis tikai to deva zinaat visiem!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-17 15:57, pirms 16 gadiem
kambi,tu biji wiss labakais,turies,bus wiss labi,nakosaja cempi tew jaspele

  +1 [+] [-]

, 2009-09-17 15:57, pirms 16 gadiem
nožēlojami ir nevis pateikt, kas notiek izlasē [ es domāju, ka faniem ir jāzin, nevis kā KK teica, viss jāatrisina izlases iekšienē, bet tad no tā nebūs nekāda labuma] , bet gan darīt to visu nožēlojamo . es nezinu, es būtu lepna par to, ka varu aizstāvēt savu valsti un spēlētu izlasē līdz pēdējam gadam, kamēr varētu. nevis kā mūsu varoņi- jūtas apvainoti, tāpēc redz tagad nespēlēs vairs. bet es domāju, ka visiem džekiem pāries tas apvainojums un pēc 2 g. būs atpakaļ izlasē. un kambim jau nav izvēles- sods ir jāizcieš , tātad viņam jāspēlē izlasē

  -2 [+] [-]

, 2009-09-17 15:58, pirms 16 gadiem
uvis , labi varbut komandē viņš to parādi ģerbtuvē un tā kā pieredzejušākais spēlētājs ir arī labi kad dod iekšās , bet laukuma nebija labaks par kkadu to pašu kristapu, kuru viņš baigi nosodija , labi par pašaizliedzibu var paslavet dažos momentos , bet ta vispar laukumaa tik pat labi varetu but viņa vietā kāds cits , troikas ar čalim galigi nekritaa

  +4 [+] [-]

, 2009-09-17 16:00, pirms 16 gadiem
Jā tauta kuri paši visu laiku pļēguro, kaujas uzvedas kā cūkas šeit pat Lv un citās valstīs, nosoda iedzeršanu un iesišanu

katru dienu paliek sliktāk no Jums- latvieši!

  -3 [+] [-]

, 2009-09-17 16:01, pirms 16 gadiem
sport_star rakstīja: Jā tauta kuri paši visu laiku pļēguro, kaujas uzvedas kā cūkas šeit pat Lv un citās valstīs, nosoda iedzeršanu un iesišanu

katru dienu paliek sliktāk no Jums- latvieši!
Pilnīgi piekritu!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 16:03, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: Nu veči, kādēļ tāds neprofesionālisms? Intervētājs pilnībā ieņēmis KK pusi un neoponē/ neuzdod jautājumus kas ir būtiski. Bez tā sanāk tāda tirgus sievas paļerkstēšana - jā, nevajadzēja sist, jā Uvis roplis, etc. Mani 2 jautājumi:

[1] Mēs zinam ka Uvis nesāka šo konfrontāciju un pirmais kas to darīja bija KV, kas visu ko zin pastāstīja VV, kas savukārt ļerkstēja Twiterī. Tātad, vai KV darbības ir ataisnojamas un vai viņš ir lielāks roplis nekā Uvelis?

[2] Kas tad īsti notika ar Bērziņu? Un vai taisnība ir tas ko saka Uvis ka lielākie izlases alkaši KV, KK un AB iestājās pozā pret Kemzuru par KB? Vai tas bija profesionāli?

Bez atbildes uz šiem jautājumiem, tā visa saruna ir tukša muldēšana.
Nu vecīt paskaties kā viņš visu laiku rokas berzē,ir tak bail drusku.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-17 16:07, pirms 16 gadiem
Es pilniba atbalstu Kambalu,jo winsh bija komandas lidreris manuprat,un ja tas sitiens,katram war gadities taa ka neiztur nerwi! cerams ka wel speles izlasee!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-17 16:10, pirms 16 gadiem
Domāju ka šeit viss jau bija pateikts . Uvis izlasē vairs nebūs tas ir skaidrs Kambala var nestresot vairs. Uvis izlasē vairs nespēlēs tāpēc izšāva pulveri. Izlase nākam gad arī būs cita.Domāju ar to mēs varētu pielikt punktu. Novilkt svītru šai sezonai . Nāks nākamā tad jau redzēsim kas notiks

     [+] [-]

, 2009-09-17 16:13, pirms 16 gadiem
joho3 rakstīja: Domāju ka šeit viss jau bija pateikts . Uvis izlasē vairs nebūs tas ir skaidrs Kambala var nestresot vairs. Uvis izlasē vairs nespēlēs tāpēc izšāva pulveri. Izlase nākam gad arī būs cita.Domāju ar to mēs varētu pielikt punktu. Novilkt svītru šai sezonai . Nāks nākamā tad jau redzēsim kas notiks
A kurā klubā Uvis spēlēs???

  +7 [+] [-]

, 2009-09-17 16:17, pirms 16 gadiem
nožēlojams žurnālista profesionālais līmenis.
Un nožēlojams KK. Puisis joprojām dzīvo kkādā paralēlajā pasaulē.
Jautājums KK - pārmet Uvim, bet ko gan darīja KV sadarbībā ar VV visu pirms un čempionāta laiku?

 +10 [+] [-]

, 2009-09-17 16:21, pirms 16 gadiem
Nu atklāti jau nepateica, bet tāpat jau viss tapa skaidrs: ka ar Miglinieku nav apmierināts, ka gaisotne komandā bijusi šausmīga, komanda tikpat kā sadalījusies divās frontēs tusētājos un tie kas ir pret.
Tagad jābrauc virsū Uvim, jo KK pats jau bija par tusētājiem , Uvis vismaz pateica kā ir, nevis runā caur puķēm.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-17 16:25, pirms 16 gadiem
SakarigaAkais spĒlētājs,kas bija izlasē K.K.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-17 16:37, pirms 16 gadiem
Intervētājs ir vienkārši nebaudāms...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-09-17 16:44, pirms 16 gadiem
Nesaprotu, kā jūs varat kaut ko braukt Kambalam augumā. Viņš bija spēlētājs kurš spēlēja ar pilnu atdevi, bija viss lietderīgākais uzbrukumā, pateicoties viņam nepiedzīvojām kaunpilnus 3 zaudējumus, noneņemu cepuri Kaspara priekšā un pateicos par šo čempionātu. Arī par epizodi pret Hamanu es nevaru izteikt nekādu lielo kritiku, tās ir emocijas, viss kas sakrājies čempionāta laikā, kādreiz vienkārši ir neiespējami savaldīties, it kā maz tādu gadījumu bijis sportā!
Arī par komandas lietām piekrītu Kambalam tā nekādā ziņā nav lieta, ko vajadzētu tagad stāstīt visai pasaulei, skatītājiem ir svarīgs rezultāts un parādītā atdeva, nevis tas cik daudz alkohola izdzēruši vai kādos naktsklubos ir bijuši spēlētāji sagatavošanās posmā. Ja šīs lietas spēj apvienot tad lūdzu, protams, ir tādi kas nespēj, bet ne jau mēs būtu tie nosodītāji un kritizētāji, to lai dara treneri!
Runājot par Uveli, lai viņš labāk apskatās uz savu sniegumu čempionātā un paanalizē to ar kritiskāku aci, nevis aprunā pārējos!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-17 16:45, pirms 16 gadiem
chosen1 rakstīja: Intervētājs ir vienkārši nebaudāms...
vēl varēja pajautāt kā varēs savienot golfu ar hokeju?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 16:48, pirms 16 gadiem
Šnepsts neko pateikt nevar,Miglinieks valsts nodevējs,komanda pilna ar dzērājiem,vienīgi Kambis kādam var ieskaldīt.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-17 17:47, pirms 16 gadiem
Rafika atbildes gājiens informatīvajā karā. Kā ierocis KK, kurš izrādās nekad nav izteicies nievājoši ne par vienu treneri, kurš vienmēr stingri ievērojis visus izlases noteiktos režīmus un pats interesantākais- izrādās šajā sasaukumā visi ir strādājuši un dzīvojuši pēc vislabākās sirdsapziņas. Tikai slikts garīgais pēc pāris neveiksmēm pārbaudes spēlēs ir patraucējušas saniegt mērķi... Ak jā, starp citu, ja ne nelietis Helmanis un pretīgā SA, tad vispār viss būtu čikiniekā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-17 17:56, pirms 16 gadiem
Nav brīnums ka Kambis noliek Uveli, jo Kambis ar Valteri un Valteru jaunāko ir labi drugāni. Te taisnība ir uz abām pusēm...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 18:01, pirms 16 gadiem
Stulbs, bet labs.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-17 18:36, pirms 16 gadiem
gandrīz sabrauca to nabagu pēc intervijas

     [+] [-]

, 2009-09-17 18:37, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: Nu veči, kādēļ tāds neprofesionālisms? Intervētājs pilnībā ieņēmis KK pusi un neoponē/ neuzdod jautājumus kas ir būtiski. Bez tā sanāk tāda tirgus sievas paļerkstēšana - jā, nevajadzēja sist, jā Uvis roplis, etc. Mani 2 jautājumi:

[1] Mēs zinam ka Uvis nesāka šo konfrontāciju un pirmais kas to darīja bija KV, kas visu ko zin pastāstīja VV, kas savukārt ļerkstēja Twiterī. Tātad, vai KV darbības ir ataisnojamas un vai viņš ir lielāks roplis nekā Uvelis?

[2] Kas tad īsti notika ar Bērziņu? Un vai taisnība ir tas ko saka Uvis ka lielākie izlases alkaši KV, KK un AB iestājās pozā pret Kemzuru par KB? Vai tas bija profesionāli?

Bez atbildes uz šiem jautājumiem, tā visa saruna ir tukša muldēšana.
Pilnīgi piekrītu par intervētāja neprofesionālismu. Ar normāliem sporta avīzēm KK nemaz neiesaistās, jo tur strādā veči, kas redz viņam cauri un spēj oponēt visiem viņa murgiem un pasaciņām.

Nepiekrītu par 2. punktu - tā ir tikai UH versija par to ko KV teicis VV un ko neteicis. To nevajadzētu pieņemt par normu. VV un tviters nav vainīgs pie KV KK AB un KB attieksmes čempī.

Piekrītu, ka bez atbildēm uz svarīgajiem jautājumiem, šis viss izklausījās pēc tukšas muldēšanas.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-17 19:21, pirms 16 gadiem
sen bija laiks tiem Valteriem notīties no tās izlases. šie sētas puišeļi(pēc visa, kas noticis tā var viņus saukt) vispār nebija jāņem izlasē. bet te jau notiek tāpat kā hokeja izlasē, ko Znaroks pateica, tas arī notika. beigās, ka saprata, tiek spiests, lai iesaistās arī jaunie hokejisti, tad piebremzēja. arī Uvim laiks beigt pa izlasi dauzīties. ja būtu sametis kaudzi trīnīšu, tad viņš manis pēc varētu arī tam VV iekraut pa ģīmi.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-17 19:37, pirms 16 gadiem
Kambis RIKTIIGI sakariigs chalis !!!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-17 20:23, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: A kurā klubā Uvis spēlēs???
VEFā točna nē

     [+] [-]

, 2009-09-17 20:27, pirms 16 gadiem
laukumā var notikt viss. būtībā Kambala pareizi runā. un te vairākums pokemonu domā tikai par vienu, pat nenoskatoties interviju.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-17 20:46, pirms 16 gadiem
Kas pret Kambalu tas ir totāls daunis.Kambis ir īsts vecis!!!

     [+] [-]

, 2009-09-17 20:51, pirms 16 gadiem
KK visai sakarīgi izsakās, tikai to "vai ne" varētu tik bieži nelietot.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-17 20:57, pirms 16 gadiem
un sakat ko gribat, bet KK šajā čempī nospēlēja labi, parādīja tādu spēli kādu pat daudzi līdzjutēji nebija gaidījuši.
par to sitienu Hamanam- nu tā kā tādas vecenes, pašiem nekad spēles laikā nav uzdevuši nervi? vajadzēja tā darīt vai nē, bet sodu jau saņems KK.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 21:06, pirms 16 gadiem
Attieksme bish mainijusies!!! pirms chempja nabaga žurnālistu iemina zemē ar savu aukstprātību! Laikam jau čempis nolika atpakaļ pie zemes puišus!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 21:11, pirms 16 gadiem
Reggie rakstīja: Varētu vēl kādu interviju ar kādu no izlases spēlētājiem! Man saistoša liktos ar Šķēli, jo ap viņu ir netipisks klusums un gribētos zināt viņa viedokli par izlases attieksmi, sniegumu un to, kur viņš spēlēs nākamo sezonu!
un priekskam tev to vajadzetu zinat? lai no*irstu?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-17 21:29, pirms 16 gadiem
Godlike rakstīja: un sakat ko gribat, bet KK šajā čempī nospēlēja labi, parādīja tādu spēli kādu pat daudzi līdzjutēji nebija gaidījuši.
par to sitienu Hamanam- nu tā kā tādas vecenes, pašiem nekad spēles laikā nav uzdevuši nervi? vajadzēja tā darīt vai nē, bet sodu jau saņems KK.
Tu esi idiots.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-17 21:38, pirms 16 gadiem
spaceman tu to4 esi idiots

     [+] [-]

, 2009-09-17 21:39, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: VEFā točna nē
ASK arī nē!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 21:52, pirms 16 gadiem
Ai lai kads sudus vins vara vienalga vins ir labs speletajs un bez vina saja cempii mes vispar neko nebutu paradijusi..

     [+] [-]

, 2009-09-17 22:00, pirms 16 gadiem
Kambala reāli izvilkā tās trīs spēles, tas, ka sitiens bija nesportiska rīcība, tas viesiem skaidrs, sportā tā gadās. Ja viņš arī tusējās, tad tas arī viņam netraucē uz laukuma, katrs pats jau izlemj, ko viņš var atļauties darīt pirms spēlēm, ko nē! Bez viņa būtu tikai trīs konkrēti zāģi, Kambala labākāis!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-17 22:08, pirms 16 gadiem
Cerams ka shis nebus pedejais gads izlase vinam

     [+] [-]

, 2009-09-17 22:28, pirms 16 gadiem
lasu un reecu par gudrajiem muusu sporta analizeetaajiem, kritikjiem tadi komenteetaaji!
ne jau visi bet...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-17 22:34, pirms 16 gadiem
Uz Uvi diezgan niigrs, bet iisteniibaa jau vinjsh diezgan toleranti nekaadas detaljas par Beerzinja izdariibaam nestaastiija, pateica, ka uzskata, ka attieksme nebija taa labaakaa, domaaju, ka arii Kambala to baigi neapstriideetu. Ko tad vinjsh par to, ka Valters paaraak daudz pastaasta teevam, kursh peec tam to mauc internetaa, neuztraucas?

     [+] [-]

, 2009-09-17 23:48, pirms 16 gadiem
Rokets rakstīja: Nesaprotu par ko tiek vainots Uvis, par to, ka viņš atļāvās pateikt, kā ir....Par to, ka pirms EC un tā laikā twitteros un vēl zin kur, tik mazgāta izlases netīrā veļa, par to neviens nerunā, tad bija viss ok!!! Smieklīgi
Jāsaka uzreiz, ka Uvis ir tagad melns par to ka uzbaruca W-dinastijai
Uvis bija komandas kapteinis un viņš varēja pateikt, kā ir īstenībā, bet varēja arī neteikt, tāpat vairs baskatbola fani zina, kas notiek Latvijas izlasē un ap to
pilnībā piekrītu !

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 01:34, pirms 16 gadiem
vienalga Kambala Eiropas ccempii bija vislabaakais no LR izlases !!!!
lai Tev veicas, Kaspar !!!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-18 01:45, pirms 16 gadiem
buutu tas juusu Uvis laukumaa kaut ko paraadiijis !!! zzeel, bet jaazina , kad aiziet ! ssajaa ccempii vinnss bija nulle !!!!!!!!!!!!pat sliktaak, jo aiznneema vietu( Bertaana, Streelnieka)

     [+] [-]

, 2009-09-18 03:46, pirms 16 gadiem
Nu tādas divejādas sajūtas - Kambala bija labākais izlasē šajā čempī, taču - tad sitiens Hamanam, tagad vēl Uvja aplikšana... nezinu. Ceru, ka izlasē Kambala turpinās spēlēt, jo bez viņa nevaram, bet Kambja lielais draugs - Siliņš varēja nepielīst ar šo interviju, bet uzdot normālus jautājumus. Kas tas par žurnālistu, kurš neprasa neko neērtu un māj ar galvu par katru intervējamā pateikto vārdu ??? Es saprotu, ka bail. Viss o.k. - man ar būtu no Kambja bail, bet varbūt tad vajadzēja šo interviju realizēt, kādam mazāk bailīgam - Pārums, piemēram, uz Kambja fona izskatītos cienīgi

Stulbākais ir tas, ka tiem kuriem vajadzēja kaut ko saprast - tie neko nav sapratuši. Saprastu - pielakās, o.k. izmeta no izlases lielo čomu, bet tad izvērtēšana kaut kāda, kaut kāda analīze - a te - nebijām vainīgi, visi citi maitas. Nu bļ., kas tā par attieksmi ? Nu labi, piedzērās, labi - čempi tizli nospēlēja - nu nav pasaules gals. Bet kāpēc jābūt tik ... tik neaptēstiem, ka nesaprot, kas un kā. Ja parējie varētu kā Kambala - dzert un labi spēlēt, es neko neteiktu. Bet viņi nevar - tak pierādījās jau. Tad varbūt, lai nebrauc uz izlasi un dzer mājās ? Arī Biedriņš, arī K. Valters, arī Bērziņš. Nebūs tad nekādu nesaskaņu. Nenormāli ir izkaitinājis šis viss, kaut kā jēli viss sanācis. Čempis sūdīgs, spēlētāju galvenā rūpe - dzert un patusēt, treneru korpusā kaut kāds nodevējs jau kuro gadu sež. Kroplība, tiešām dusmas parauj. Latviešu nacionālais sporta veids, Latvijā no visiem vissūdīgākais.

     [+] [-]

, 2009-09-18 11:32, pirms 16 gadiem
scorpio rakstīja: nu ak dievs.. nu ievilka tam fricim,nu neko darīt,dzīve iet uz priekšu. skatoties spēli,man tā vien prasījās,lai kāds vācietis dabūt pa galvu par to agresīvo un rupjo spēli un man,personīgi, ir prieks,ka Kambala ievilka tam Hamanam. vienīgais par ko man ir žēl ir tas sods un tas arī viss.
nez cik tu būtu priecīgs,ja tev 120kg tēviņš pēc spēles tā normāli "iejātu"!

     [+] [-]

, 2009-09-18 12:55, pirms 16 gadiem
JĀĀĀ esports reāli sūdus savārīja.
Kas jums tur par žurnālistiem strādā, ka nezin elementāru lietu - numurus automašīnām bildēs un video vajag izdzēst

FAIL FAIL

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 13:02, pirms 16 gadiem
ārprāts... cik ilgi šis vēl būs "bērnu portāls" ar attiecīgiem "žurnālistiem" mācekļiem? tak esat jau pietiekami nopietns portāls,nevarat beidzot jēdzīgu žurnālistu noalgot?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 13:47, pirms 16 gadiem
Sheit izpauzjas kaads ir iists latvietis - pats nedara, bet citus aprunaa (ironiski - ne?) Piekriitu - muusu izlases sniegums shajaa chempii bija nozjeelojams un man ir milziigas dusmas par speeleetaaju attieksmi pret savu valsti, bet Kasparu te vainot nevar vispaar. Viennoziimiigi vinjsh bija labaakais speeleetaajs izlasee un starp citu KV speele saliidzinot, piemeeram ar Biedrinja un Shkjeeles speeli - bija daudz labaaka - un vinjsh vismaz sodus mest maaceeja. Protams, viegli ir runaat un vainot kaadu, bet manupraat vainiigajiem pashiem jaasaak apzinaaties sava vaina. Ir nepiecieshama kaada reforma Latvijas basketbolaa citaadi kaadreiz pie mums tik prestizjais sportaveids noies pa burbuli...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 18:36, pirms 16 gadiem
Jūs kroplji kaadam esat staaveejushi klaat, kad vinji ir dzeerushi..., ka varat apgalvot ka visa Latvijas basketbola izlase ir tuseetaaji...??
Seezh tik pie saviem ekraaniem un di.. aiz muguras.... Slimie Latvieshi...

     [+] [-]

, 2009-09-18 19:24, pirms 16 gadiem
loti labi cerams vairak nepipe sarkano malborro

     [+] [-]

, 2009-09-19 01:47, pirms 16 gadiem
nianses ---- es jums sha anegdoti kriеvu valodaa pastaastiishu!!111111 :
xxx : ржэвский разскожыте что такое нюансы!!!!!!
ржэвский : ну становись раком...вот теперь смотри -у тебя х.. в ж... и у меня х... в ж... все дело в нюансах

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 03:16, pirms 16 gadiem
Kambala tā arī neko nav sapratis. Izlase nav atsevišķu čomu ballīte, kur jāpiesedz pļēguri un prinči un jāspļauj virsū tiem, kas godprātīgi atstrādā par savu valsti. Ja ar pļēguriem neko nevar sarunāt normālā cilvēciskā valodā, tad vajadzīga palīdzība no ārpuses un Helmanim cieņa par drosmi SA. Bet Kambalam gan par ētiku labāk turēt muti ciet, savādāk žēl uz viņu skatīties. P.S. Bet čempī Kambala labi spēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 12:14, pirms 16 gadiem
mare rakstīja: buutu tas juusu Uvis laukumaa kaut ko paraadiijis !!! zzeel, bet jaazina , kad aiziet ! ssajaa ccempii vinnss bija nulle !!!!!!!!!!!!pat sliktaak, jo aiznneema vietu( Bertaana, Streelnieka)

Jā notekti Helmanis kas spēlē par 4numuru aizņēma viņu vietu, lai arī viņi abi ir mazie spēlētāji

     [+] [-]

, 2009-09-19 13:52, pirms 16 gadiem
VNK idiots. No comment.

     [+] [-]

, 2009-09-21 13:21, pirms 16 gadiem
Aizej pie psihologa Kambi vajag iziet terapiju un paķer līdzi vēl dažus tusētājus!!!! Uvis malacis izstāsta visu kā patiesībā vinjam RESPECT

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 22:55, pirms 16 gadiem
Nevajag Kasparam nostāties pret Uvi, jo Uvis pret KK neko sliktu manuprāt neizteicās, lai kā, katrā gadijumā skaidrs ir tas, ka viss Sākas no mikroklimata, tas nu reiz Izlasē ir jāuztur kārtībā un nevar atļauties kādas dalīšanās VV atbalstītājos un pretiniekos - galu galā VV pat nebija starp treneriem!!!

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:39, pirms 16 gadiem
Gatizz rakstīja: Jūs kroplji kaadam esat staaveejushi klaat, kad vinji ir dzeerushi..., ka varat apgalvot ka visa Latvijas basketbola izlase ir tuseetaaji...??
Seezh tik pie saviem ekraaniem un di.. aiz muguras.... Slimie Latvieshi...
Veselais nelatvieti, ierij Buļa izvertējumu