Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:377, Did:0, useCase: 3

Kambala: "Aprunāt komandas biedrus ir nožēlojami"

Jānis Pārums

Kambala: "Aprunāt komandas biedrus ir nožēlojami"
Uvis Helmanis un Kaspars Kambala
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šodien Latvijas izlases līderis Kaspars Kambala video intervijā portālam Sportacentrs.com pastāstīja par aizvadīto Eiropas čempionātu, novērtējot notikumus gan laukumā, gan ārpus tā. Piedāvājam iepazīties ar basketbolista pārdomām teksta formātā.

"Domāju, ka ieņemtā vieta ir atbilstoša sniegumam, jo mēs nespēlējām tā kā protam. Esmu neapmierināts, ka netikām tālāk un būtībā čempionāts ir neizdevies. Bijām domājuši, ka spēlei pret Krieviju esmu gatavāki, taču patiesībā sākām diezgan haotiski. Pret Franciju sākums bija labs, taču beigās tik un tā zaudējām. Vāciju uzvarējām, bet ne ar tik punktu pārsvaru, cik vajadzēja. Pietrūka nianses, bet tās mums arī maksāja vietu nākamajā kārtā," čempionātu rezumēja Kaspars Kambala.

Basketbolists uzsvēra: "Labam sportistam vienmēr jābūt gatavam, ka būs cilvēki, kas apšaubīs tavas spējas, aprunās. Profesionālim ir jādomā par savu spēli, nevis to, ko runā cilvēki. Viņi vienmēr runās to sliktāko, īpaši pie mums Latvijā, kur bieži vien ir mode nevis just savējiem līdzi, bet aprunāt. Te es nedomāju par faniem, jo viņi bija lieliski. Polijā bija pilnas tribīnes."

Kambala izteica pārmetumus arī izlases kapteinim par interviju "Sporta Avīzē": "Uzskatu, ka nekad nedrīkst teikt neko sliktu par savējiem, ar kuriem tu cīnies kopā. Manās acīs ir ļoti nožēlojami, ka tu kā viens no komandas sāc aprunāt savus biedrus. Tā ir gandrīz kā nodevība pret savējiem. Komanda ir kā ģimene, katrai ir savas negatīvās un pozitīvās lietas. Tās mums ir jāatrisina savā starpā, jārunā. Komandas morāle sāka iet lejup pēc pārbaudes spēlēm Grieķijā un Turcijā. Zaudējot spēles tev nevar būt labi justies. Tas viss kaut kā aizgāja līdzi uz čempionātu."

Kambala arī pauda viedokli, ka sitiens Vācijas izlases spēlētājam Hamanam nebija vajadzīgs: "Tas bija mans lielākais mīnuss čempionātā. Protams, tā nevajadzēja rīkoties. Spēle bija agresīva un rupja un tas bija tāds kā spēles moments, lai gan spēle bija beigusies. Protams, tas neattaisno manu rīcību. Tas nebija vajadzīgs."

Basketbolists arī piebilda, ka ilgi valstsvienībā vairs nespēlēs: "Nekad nesaki nē, bet šī izlase varētu būt, ja ne pēdējā, tad vismaz viena no pēdējām reizēm."

 +43 [+] [-]

, 2009-09-17 15:51, pirms 15 gadiem
daljeji var piekrist, bet Helmanja teiktaja bija ari daudz pareiza un tada par ko mums bija jauzin! Cerams ka Kambala pec iespejas ilgak palidzes izlasei!
Slēpts komentārs: sport_star
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kalvinators

 +21 [+] [-]

, 2009-09-17 15:56, pirms 15 gadiem
Komanda ir kā ģimene, katrai ir savas negatīvās un pozitīvās lietas. Tās mums ir jāatrisina savā starpā, jārunā.

Bļaviens, ko tad jūs darījāt 2 mēnešus, ka nevarējāt pat izrunāties??
Tagad vainīgais ir tas, kas par problēmām runā un grib tās atrisināt, nevis tas, kas tās problēmas rada???
Slēpts komentārs: Vidziņš
Slēpts komentārs: sport_star

  -3 [+] [-]

, 2009-09-17 15:58, pirms 15 gadiem
par to aprunasanu un noliksanu pec zaudejumiem nevar nepiekrist, tadi jau tie letini ir

 +15 [+] [-]

, 2009-09-17 15:58, pirms 15 gadiem
Ja visi rīkotos NEnožēlojami, ieskaitot Bērziņu, pārējos Turcijas pļēgurotājus, VV, sporta žurnālistus un visus citus, tad šobrīd par šādām emocijām nebūtu jārunā. Runa jau ir par sirdsapziņām, nevis krekliem šajā gadījumā. Kaut kam ir jāmainās un jācer, ka tā arī notiks. Galvenokārt attieksmes ziņā. Respect Kasparam, bet, ja kāds no ģimenes taisa sūdus, tad reizēm bez speciālista palīdzības neiztikt.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-17 15:59, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Debiils esi ? viņš kādu tagad pieminēja?? Konkrēti sauca vārdā? kaa to darija Helmanis??
iemācies lasīt.
Nu viņs pateica komandas kapteinis (ja tekstā nav, tad video ir) un kapteinis ir viens!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-17 16:00, pirms 15 gadiem
Kambi, tu mums eis vajadzigs, es ceru, ka tu izlae spelesi vel ilgi!!!

 +18 [+] [-]

, 2009-09-17 16:01, pirms 15 gadiem
Ko gan Uvim bija darit? Izlikties, ka neviens nedzer, netuse un ceret, ka komanda ka viena lieliska gimene ar KK prieksgala sedisies pie tejas tases un izrunasies par savam jutam?

Cik var nemties ar to bernudarzu baru, kas ir musu izlase?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: aldaris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2009-09-17 16:03, pirms 15 gadiem
Un vēl nekoretkāk ir būt kā VV.. nolikt visus pēc kārtas aizstāvēt savu mazo dēliņu.. un pēc tam pateikt ka nevienu takš nav nolicis un nevienu takš neaizstāvu..

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 16:04, pirms 15 gadiem
tagad puse no tiem kas kliedza, ka vot Uvis ir vecis, teiks nē nu Kambala vot tas ir vecis!

Tā ir runga ar diviem galiem. No vienas puses vis grib zināt, kas tur notikās, kas par konfliktiem, visi gaida komentārus no spēlētājiem, ka tik ko pikantu un kompromitējošu kāds pasaka (kā jau Latvijas sabiedrībai patīk urķēties netīrajā veļā, labi varbūt parāk skarbi teikt, bet nu līdzīgi gan...) A no otras puses visi tagad sāks runāt, visi visu zinās, viens uz otru sāks kašķēties, atbildēt uz komentāriem utt (varbūt ļaut lai paši klusumā nokārto?) un izlase un vienotais gars?! kaut kur pazudīs šo pļāpu dēļ.

Tas ir tikai mans viedoklis, nav uzskatāms, kā tā tieši ir.

par mūsējiem!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-17 16:05, pirms 15 gadiem
To gan viņš pareizi pateica,ka nav ko mētāt kulakus kad spēle jau beigusies-posļe draki kulakami ņemašet!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-17 16:05, pirms 15 gadiem
Bet kaadam arii IR jaapasaka kaa iistenibaa ir bijus un taa... Taa kaa Helmanim neko nevar paarmest...

  +6 [+] [-]

, 2009-09-17 16:09, pirms 15 gadiem
1. kambis atzina savu vainu.+butu,ja vins vel atvainotos vacietim (varbut ir atvainojies)
2. publiski nebutu helmim jastasta tādas lietas,ja pec tām parbaudes spēlem butu ar tiem mazajiem želejā nosmeretiem speletajiem nevis runājusi,bet panemusi stingrak pie skausta un sapurinajusi (kambim un helmim tas bija jadara) .tad butu komanda..kā tas ir hokejā..
mazliet ģedovščinas nenāk par ļaunu komandā..

  -1 [+] [-]

, 2009-09-17 16:12, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Ko gan Uvim bija darit? Izlikties, ka neviens nedzer, netuse un ceret, ka komanda ka viena lieliska gimene ar KK prieksgala sedisies pie tejas tases un izrunasies par savam jutam?

Cik var nemties ar to bernudarzu baru, kas ir musu izlase?
Nesaprotu vienu lietu..es piemeeram shim komentam gribeju ielikt plusu,bet man neljauj.

citreiz tapat gadas ar citiem komentariem..
?
Slēpts komentārs: gggg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-09-17 16:18, pirms 15 gadiem
alchamons rakstīja: Nepiekrītu kasparam, nevienam No izlases nebija iekšā atklāti runāt par problēmām izlasee, par to kadam bija jarunaa un kurs cits, ja ne kapteinis, ja vaininieki pasi nespej atzities...
Berzins pec si bardaka ap sevi vareja atklat atzities un pateikt - jā, es parkapu noteikumus, es brivaja diena parkapu robezai un man pienakas sods. tas pats Biedrins vareja pateikt - Jā, es biju kopā ar puišiem un atszistu ka paršavam par stripu. sada visatlautiba neved uz rezultatiem bet gan uz regresu, vai tad NBA vecis nevar pateikt kadi ir augstas klases sportista principi? Kas jadara lai sasniegtu virsotnes? DISCIPLĪNA!
Pirmkārt tas bija iekšēnē jārisina, bez sabiedribas, bez cilvēkiem kas tur nav bijuši un neizprot visu. Bet kāpēc viņi to nedarīja vai nevēlējas - nepateikšu, laikam visi ātrāk šis neveiksmes grib aizmirst jeb nejūt ka tur vajadzētu ko atrisināt.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 16:20, pirms 15 gadiem
Psihopāts un šņaucējs kā visi pārējie! Piekrītu Uvim. Un vispār tie basketbolisti kā bābas. Bet to ka VALDIS un CO tur visu čakarē tas ir vairāk kā skaidris.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-17 16:21, pirms 15 gadiem
gggg rakstīja: Pidodie bet nu tads pimpis tiesam ,prieskam vins vispar atgriezas
Nu tu gan esi idiņš! Baidos, ka tas viņa impis TEV mutē nelien!
Slēpts komentārs: aigars076
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2009-09-17 16:27, pirms 15 gadiem
Un protams, ka KV skreeja zvaniit papucim tuulinj peec trenninja, un VV tuudalj to visu publiceeja Twiterrii, tas bija labi dariits???
Iesaku Kambalam padomaat par to, kas bija visas shiis jezgas aaraa neshanas pionieris!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 16:30, pirms 15 gadiem
Kad es pie raksta par Helmaņa komentiem ierakstīju, ka ne viņam, ne ari VV nevajadzēja sakt to aizmugurisko apspriešanu, jo tam tāpat nav nekāda jēga, tad man visi salika mīnusus. Tagad KK apstiprina to pašu manu domu! Pilniba vinam piekritu - pēc čempja kaut ko caur mēdijiem nav jāapspriež. Viss šis bija vai nu janokarto treninnometnes laikā vai kā citādi, bet jāatstaj komandas iekšienē.
Slēpts komentārs: aigars076
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 16:34, pirms 15 gadiem
graic rakstīja: Pirmkārt tas bija iekšēnē jārisina, bez sabiedribas, bez cilvēkiem kas tur nav bijuši un neizprot visu. Bet kāpēc viņi to nedarīja vai nevēlējas - nepateikšu, laikam visi ātrāk šis neveiksmes grib aizmirst jeb nejūt ka tur vajadzētu ko atrisināt.
Noteikti. Iekšienē problēmas nebija iespējams atrisināt, piedevām vēl izskatījās, ka iekšienā šāda uzvedība tika akceptēta, nevis nosodīta. Šobrīd ir jāizanalizē šī situācija un jālabo kļūdas, gan mainot komandas komplektāciju, gan ar "publiska fui" palīdzību parādot dažiem spelētājiem, ka šāda attieksme pret izlasi netiks pieņemta. Tas tomēr nav noslēgts tusiņš, kur nevienam citam nav darīšana, kas tur notiek, bet tā ir valsts izlase, par kuru ir tiesības zināt visiem, kas jūt tai līdzi.

     [+] [-]

, 2009-09-17 16:35, pirms 15 gadiem
aigars076 = VV , muti tādiem aizlīmēt un uz pitalovu prom

  +8 [+] [-]

, 2009-09-17 16:35, pirms 15 gadiem
Kad tad runāt par problēmām izlasē, ja ne pēc čempja?! Pilnīgi piekrītu Uvim, ka lietas ir jāsauc īstos vārdos un jāpasaka līdz galam. Citādi pienāks nākamais gads un Bērziņš atkal viesnīcā pliks vazāsies un durvis gāzīs ārā, Šķēle, Valters un AB iedomāsies, ka var negulēt atpūsties un turnīrā būt formā, W savukārt pīt intrigas utt!
Bļāviens! Cik ilgi Federācija uz to lūrēs caur pirkstiem! Kā komanda var būt sportiskā formā, ja nepārtraukti tiek pārkāpts režīms? Tie robi sagatavošanā jau nepazūd, tos mēs redzējām laukumā- kājas netur (slīd Valteram, Šķēlem, Janičenokam), nevar iemest sodus, jo galva arī nav sakārtota!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-17 16:37, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Iesaku tev pārlasīt VV tvītus un pakomentēt, kurā vietā ir kaut kāda inside informācija un kā tie teksti varēja kaitēt izlasei!?
Beerzinja lieta....Palasi, palasi!
Un tas, ka Valdis staasta, ka vinjam ir citi avoti, tas ir tikai normaali, es ar nestaastiitu, kaut tas buutu pasha deels!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 16:43, pirms 15 gadiem
Ranking M Dominican Republic DOM 45.4 11.2
27. Korea KOR 44.1 0.0
28. Qatar QAT 39.5 0.0
29. Uruguay URU 37.6 1.6
30. Mexico MEX 36.8 1.6
31. Panama PAN 33.0 -1.6
32. Japan JPN 32.1 0.0
33. Latvia LAT 29.0 0.0
34. Egypt EGY 28.8 0.0
35. Algeria ALG 25.4 0.0
36. Kazakhstan KAZ 20.8 0.0
37. Senegal SEN 20.4 0.0
38. Jordan
en after FIBA Americas Championship for Men (2009)
mes esam tur kur esam

  -1 [+] [-]

, 2009-09-17 16:46, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Beerzinja lieta....Palasi, palasi!
Un tas, ka Valdis staasta, ka vinjam ir citi avoti, tas ir tikai normaali, es ar nestaastiitu, kaut tas buutu pasha deels!
Nocitē to vienu tvītu Bērziņa lietā! Var būt tas, kur tei teikts, ja tiks nosvinēta Armanda dzimene, tad lai mājās neviens nerādas!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-17 16:47, pirms 15 gadiem
aldaris rakstīja: aigars076 = VV , muti tādiem aizlīmēt un uz pitalovu prom
Negribi pamēģināt?

  +8 [+] [-]

, 2009-09-17 16:48, pirms 15 gadiem
Man nepatika kā Uvis spēlēja, bet visu cieņu viņam par atklātību..Nepiekrītu Kambalam, ka viss bija jāpatur komandā. Cik tad tālu esam tikuši ar to "paturēšanu" ? Bērziņš izmests, viens stučī fāterim, kurš uzreiz tvītero, vēl pārītis pa krogiem dzīvo (tādas klīst baumas, bet kā teica Janičenoks - nav dūmu bez uguns). Tad būtu beiguši to auklēšanos ar puišeļiem un sākuši veidot JAUNU izlasi, kam būtu gods aizstāvēt Latvijas krāsas

  +3 [+] [-]

, 2009-09-17 16:56, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Nocitē to vienu tvītu Bērziņa lietā! Var būt tas, kur tei teikts, ja tiks nosvinēta Armanda dzimene, tad lai mājās neviens nerādas!
Luudzu tev peerles:

*Ja šis EČ būs neveiksmīgs priekš Latvijas izlases tad iespējams ka nākošais izlases treneris būs Bagatskis

*Andra nostāja ir Bērziņa atgriešana izlasē kā arī lielākai daļai ir konflikts ar asistentu,tā kā šnepam būs par ko padomāt.

*Runāju ar Kasparu un secināju ka viņš atskaitīts ņe po delu,tad jau vajadzēja atskaitīt visu komandu un komanda iestāsies par viņu,sekosim

*Man tāda nojauta ka LBS izplatot info par Bērziņu pārsteizās tāpēc ka viņš būs jāņem atpakaļ

*Pirms braukšanas uz Grieķiju arī bija konflikts starp spēlētāju un asistentu kuru ar grūtībām izdevās nodzēst bet tagad ir jau nopietni

*Izskatījās ka spēli vairāk vadīja Igors nevis Kemzura,konflikts tomēr ir savu negatīvo paveicis jo Bērziņa prombūtne ir redzama

Un tu gribi teikt, ka shii informaacija speej radiit normaalu gaisotni????

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 16:58, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Nu tu gan esi idiņš! Baidos, ka tas viņa impis TEV mutē nelien!
Esi merijis ????

  +3 [+] [-]

, 2009-09-17 17:09, pirms 15 gadiem
Tur jau tā lieta, ka tā NEBIJA aprunāšana, bet gan Uvis pateica visu kā ir !!!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-17 17:11, pirms 15 gadiem
*Runāju ar Kasparu un secināju ka viņš atskaitīts ņe po delu,tad jau vajadzēja atskaitīt visu komandu un komanda iestāsies par viņu,sekosim

*Man tāda nojauta ka LBS izplatot info par Bērziņu pārsteizās tāpēc ka viņš būs jāņem atpakaļ

Un VV aplauzas ka vecs setas miets.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 17:17, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: 2. publiski nebutu helmim jastasta tādas lietas,ja pec tām parbaudes spēlem butu ar tiem mazajiem želejā nosmeretiem speletajiem nevis runājusi,bet panemusi stingrak pie skausta un sapurinajusi (kambim un helmim tas bija jadara) .tad butu komanda..kā tas ir hokejā..
mazliet ģedovščinas nenāk par ļaunu komandā..
Problema jau ta, ka Kambis pats jau to otru puse ir. Ka tu panemsi un sapurinasi vinus, ja dzeki reali nodarbojas ar komandas ieksejo destrukciju. Es vel saprotu Kambi - vienalga kads mikroklimats bija (drosi vien tur visi nav bez greka), bet vismaz nocinijas pats godam. Tapec, ka ir attieksme pret to, ko dari un cinas gars. A parejie? Kada attieksme tam pasham Berzam bija - kad vins neuzlec pec atl. bumbas un lauj pretiniekiem mierigi to savakt utt. Nu pasakiet nafig tads speletajs vajadzigs, ja nevari rekinaties ar vinu, ka izdaris vismaz to mazuminu, kas pienakas?
Manuprat Uvis visu pareizi pateica - Valteri (Valdis ar Kristapu) nodarbojas ar komandas ieksejo grausanu un tas nav pielaujams izlase. Valdis vispar tads jocigs - cik gadus nodirs visus izlases trenerus, bet pats sava laika sataisija su...s ka galvenais un pameta izlasi, atstajot citus (skiet, ka Zeltinu) izstrebt vina savarito putru.

 +11 [+] [-]

, 2009-09-17 17:24, pirms 15 gadiem
varbūt kāds atcerās interviju, kurā Kambala pats nolika savu komandas biedru Milidžu? tas ir kkas diži savādāks?
Kambala ir it kā cienījama, bet tomēr ļoti pretrunīga personība...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-17 17:33, pirms 15 gadiem
nu nez vai tas ko teica uvelis bija aprunāšana,drīzāk gan patiesības pateikšana.protams iespējams to nevajadzēja darīt tik publiski,bet kādreiz jau tam vadzim bija jālūst.

     [+] [-]

, 2009-09-17 17:40, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Iesaku tev pārlasīt VV tvītus un pakomentēt, kurā vietā ir kaut kāda inside informācija un kā tie teksti varēja kaitēt izlasei!?
Nav noziimes Tu esi Valdis vai kads cits,Tev ir vajadziiga paliidziiba..
Laikam jaapieregjistreejas Twitterii un jaatver acis >32kg par vinja vaarpstaam!

     [+] [-]

, 2009-09-17 17:41, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Negribi pamēģināt?
Es ne tikai gribeetu,bet tuudalj to arii izdariishu;-)

  -3 [+] [-]

, 2009-09-17 17:43, pirms 15 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Ja visi rīkotos NEnožēlojami, ieskaitot Bērziņu, pārējos Turcijas pļēgurotājus, VV, sporta žurnālistus un visus citus, tad šobrīd par šādām emocijām nebūtu jārunā. Runa jau ir par sirdsapziņām, nevis krekliem šajā gadījumā. Kaut kam ir jāmainās un jācer, ka tā arī notiks. Galvenokārt attieksmes ziņā. Respect Kasparam, bet, ja kāds no ģimenes taisa sūdus, tad reizēm bez speciālista palīdzības neiztikt.
Un es savukart ceru ka Kambala, Biedrins, Berzins, Skele un Valters nespeles izlase! Nejau tapec ka vinji ir slikti, bet vnk latviesi nav pelnijushi vinjus!!! Diemzel taa arii ir! Paldies dzeki ka cinijaties

  +1 [+] [-]

, 2009-09-17 17:46, pirms 15 gadiem
Taisniba gan Uvelim, gan Kambalam ... Bet patiesiba jau nieks vien pietruuka, reaali Jaaglas cecenjmetiens, un ne cik daudz jau netruka ari pret FRA... un RUS, kas tagad 1/4finalos! Pret Franciju pie +10 atslabam uz 2 minutem ar ko ari pietika, bet pret Krieviju viss machs bija nieka minus5-6 punkti un nepaveicaas aizkjert- tad jau beigas butu citas! Un vel jau tas ka FRA , kaa 4. groza komanda un tas ka ar Vaciju pedejais mach iekrita

  +5 [+] [-]

, 2009-09-17 17:51, pirms 15 gadiem
Par tādām problēmām, kādas bija izlasē IR jārunā! Ja kādam tas nepatīk, paši vainīgi. Tā tas turpināties vienkārši nevar!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-17 17:58, pirms 15 gadiem
Helmanis vienīgais pateica visu kā ir, tas ko viņš pateica jau it kā bija zināms, viņš to tok apstiprināja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-17 18:08, pirms 15 gadiem
kambala vienmer tik izlasi izmantojis lai paceltu savu vertibu, ka normals ligums bus kabata ta vairs nespeles

  -2 [+] [-]

, 2009-09-17 18:44, pirms 15 gadiem
Malacis Kaspars, gan laukumā bija labākais, gan tagad ir drosme kritiski novērtēt gan komandas biedrus, gan pašam sevi. Pirmais arī konkrēti pateica, ka pārbaudes spēlēm un to rezultātiem ir kolosāla nozīme spēlētāju psihoģiskajam stāvoklim.
Kur tagad ir visi tie, kuri bļaustījās: "tās jau tikai pārbaudes spēles, nav svarīgas, galvenās būs čempī"? Da tepat jau visi arī ir, tikai neviens negrib atcerēties savus muļķīgos izteikumus.

  +9 [+] [-]

, 2009-09-17 19:06, pirms 15 gadiem
Helmanis runāja lietu, Valters gāza žulti... Un šitā komanda lielā mērā bija nevis ģimene, bet bars blondu veceņu ar attieksmi "Esmu nenormāla kruta zvaigzne", "Bez draudzenes uz čempi nebraukšu!" un "Meitenes (tēti), es nupat tāāādas lietas uzzināju!"...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 19:09, pirms 15 gadiem
Uvis tikai izteica savu sāpi par to kas notika izlasē un par to viņam neko nevar pārmest.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-17 19:19, pirms 15 gadiem
negribi izlasē nespēlē, gan izaugs džeki, kas kapās par izlasi laukumā nevis krogā...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-17 19:27, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Un protams, ka KV skreeja zvaniit papucim tuulinj peec trenninja, un VV tuudalj to visu publiceeja Twiterrii, tas bija labi dariits???
Iesaku Kambalam padomaat par to, kas bija visas shiis jezgas aaraa neshanas pionieris!!!
Kambala negrib vainot KV,jo pashi gan jau,ka kopaa koda!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-17 21:17, pirms 15 gadiem
Piekriitu.Labaak lai izlase ir bez spilgtiem liideriem un kapaaa tie, kas grib" nevis ar attieksmi" nu mees taksh teereejam savu briivo laiku"-nu tad neteereejat savu briivo laiku un ejat tuseet uz Koijotiem dzheki, lai kapaaa jaunie un puikas no "laukiem", kuriem ir veeleeshanaas pieraadiit sevi, uzvareet un buut labaakiem, bez chinksteešanas utt.!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-17 21:21, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: Helmanis runāja lietu, Valters gāza žulti... Un šitā komanda lielā mērā bija nevis ģimene, bet bars blondu veceņu ar attieksmi "Esmu nenormāla kruta zvaigzne", "Bez draudzenes uz čempi nebraukšu!" un "Meitenes (tēti), es nupat tāāādas lietas uzzināju!"...
Šitais labspreciizs tekstsPrincipaaa lielaakaa dalja basketbola sabiedriibas ir taaada!!!!

     [+] [-]

, 2009-09-17 21:36, pirms 15 gadiem
sava taisnība ir Kambalam, sava taisnība ir Uvelim. Un no malas visiem ir sava taisnība par Latvijas basketbola izlases izgāšanos šajā EČ. Galvenais kā pietrūka izlasei - komandas gara un vienotības. Tā vietā bija realitātes šovs "Latvijas basketbola princeses Eiropas čempionātā" ar klačām, netīro veļu un histērijas lēkmēm, atbilstoši 'dzeltenās preses' formāta prasībām. Un tieši tas bija stulbi un tieši tas nedrīkst atkārtoties.

     [+] [-]

, 2009-09-17 22:17, pirms 15 gadiem
Uvis tik un tā labākais par drosmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 04:10, pirms 15 gadiem
Kambi piedod, bet NU TU GALĪGĀS AUZĀS IEBRAUCI, HELMI NEAIZTIEC! Helmim bija pilnīga taisnība, tas ko jūs ar KV AB un KB veidojāt bija PILNĪGI UN GALĪGI GARĀM. Nevar tā uzvesiet, grauj visu komandu jūsu zvaigžņu pieeja "mēs slavenākie, daram ko gribam!"

     [+] [-]

, 2009-09-18 08:36, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: 1. kambis atzina savu vainu.+butu,ja vins vel atvainotos vacietim (varbut ir atvainojies)
2. publiski nebutu helmim jastasta tādas lietas,ja pec tām parbaudes spēlem butu ar tiem mazajiem želejā nosmeretiem speletajiem nevis runājusi,bet panemusi stingrak pie skausta un sapurinajusi (kambim un helmim tas bija jadara) .tad butu komanda..kā tas ir hokejā..
mazliet ģedovščinas nenāk par ļaunu komandā..
Iedot pa rīkli AB! Tas būtu jautri!

     [+] [-]

, 2009-09-18 12:50, pirms 15 gadiem
Latvijas izlasei jāizmēž dzērāji degradanti,visādi fiziski nīkuļi jo valsti var pārstāvēt tikai patrioti.Visam jābūt caurspidigam ,meļi un slēpēji lai iet mēslainē.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 17:09, pirms 15 gadiem
Kambala tā arī neko nav sapratis. Izlase nav atsevišķu čomu ballīte, kur jāpiesedz pļēguri un prinči un jāspļauj virsū tiem, kas godprātīgi atstrādā par savu valsti. Ja ar pļēguriem neko nevar sarunāt normālā cilvēciskā valodā, tad vajadzīga palīdzība no ārpuses un Helmanim cieņa par drosmi SA. Bet Kambalam gan par ētiku labāk turēt muti ciet, savādāk žēl uz viņu skatīties. P.S. Bet čempī Kambala labi spēlēja.

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:24, pirms 15 gadiem
Profesionālim ir jādomā par savu spēli, nevis to, ko runā cilvēki. Viņi vienmēr runās to sliktāko, īpaši pie mums Latvijā, kur bieži vien ir mode nevis just savējiem līdzi, bet aprunāt. - citets no Kambalas teikta.
Es pilnigi un galigi shitam piekritu! Pareizi teikts. Iesaku ari citiem lideriem nezutraukties par to, ko saka apkartejie.

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:48, pirms 15 gadiem
Nu i paka.ā viņus visus. Un laimīgu taciņu lielākajam sūdu vārītājam izlasē. Lai spēlē jauni čaļi, sevi pierāda. Apnikuši tie blondīņu stakļu laizītāji. Kaut vai kopā ar Igauņiem B grupā. Noriebies tas Latvijas basketbols, tas nav basketbols, bet kaut kāds marazms. Viss ir jāsāk no jauna.

     [+] [-]

, 2009-12-14 14:04, pirms 15 gadiem
ALGĀBR!