Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2978, Did:0, useCase: 3

Latvija ātri pārņem iniciatīvu un otro reizi tiek pie medaļām 3x3 PK

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Latvija ātri pārņem iniciatīvu un otro reizi tiek pie medaļām 3x3 PK
Kārlis Lasmanis. Foto: FIBA

Šodien pirmo reizi par bronzas medaļnieci 3x3 Pasaules kausā kļuva Latvijas izlase, kas šovakar Austrijas galvaspilsētā Vīnē cīņā par bronzu apspēlēja Brazīliju (22:12). Bronzas medaļas ļāvušas nodrošināt vietu kvalifikācijas turnīrā uz 2024. gada olimpiskajām spēlēm Parīzē.

• Ja Latvija pusfinālā piekāpās vienai no principiālākajām pretiniecēm Serbiju (18:21), tikmēr Brazīlija piekāpās ASV (17:21).

• Gan Latvija, gan Brazīlija 3x3 Pasaules kausa ietvaros pirmo reizi cīnījās par bronzas medaļu. 2019. gadā Latvija spēlēja finālā, taču zaudēja ASV, kamēr brazīliešiem šī kļuva par pirmo reizi, kad tā cīnās par medaļām šajā turnīrā.

• Pirmo reizi valsts vēsturē Latvijas 3x3 basketbolistiem izdevās izcīnīt bronzas medaļas. Tās arī ļāvušas tikt uz kvalifikācijas turnīru cīņā par vietas nodrošināšanu 2024. gada Parīzes olimpiskajās spēlēs.

• Ja spēlē pret Serbiju ar metieniem nevedās, tad krietni citādāka aina bija vērojama bronzas mačā, kur pretiniekiem bija pārākums fiziskajā ziņā.

• 13 no 22 punktiem guva Latvijas izlases līderi, Kārlis Lasmanis (septiņi) un Nauris Miezis (seši). Piecus punktus pievienoja Francis Lācis, bet četrus Agnis Čavars.

• Spēlē vispirms vadībā izvirzījās Brazīlija (2:0), bet tālākajā spēles gaitā laukumā pilnībā dominēja Latvija, kas spēlēja ātri. Ātri vien tika nodrošināts 20:8, bet vēlāk spēlei punkts tika pielikts ar precīzu tālmetienu.

Spēļu kalendārs

StadijaSpēleRezultāts
Pārspēle[2A] Brazīlija – [3D] Japāna20:17
[2B] Latvija – [3C] Beļģija19:15
[2C] Lietuva – [3B] Austrija18:22
[2D] Šveice – [3A] Francija18:19
1/4 fināls[1C] Polija – [2A] Brazīlija11:12
[1B] ASV – [3A] Francija21:19
[1A] Serbija – [3B] Austrija21:18
[1D] Nīderlande – [2B] Latvija18:19
Pusfināls[1A] Serbija – [2B] Latvija18:21
[2A] Brazīlija – ASV [1B]17:21
Bronzas spēleLatvija - Brazīlija22:12
FinālsSerbija - ASV

Latvijas valstsvienības spēles

DatumsLaiksPretinieceRezultāts
31.05.18.10ASV17:21
20.45Slovēnija22:11
02.06.18.35Austrija20:18
20.45Austrālija22:9
03.06.15.25Beļģija19:15
23.05Nīderlande19:18
04.06.16.40Serbija18:21
18:30Brazīlija22:12

Pasaules kausa medaļnieces vīriešiem

GadsVietaZeltsSudrabsBronza4. vieta
2023.AustrijaSerbijaASVLatvijaBrazīlija
2022.BeļģijaSerbijaLietuvaFrancijaBeļģija
2019.NīderlandeASVLatvijaPolijaSerbija
2018.FilipīnasSerbijaNīderlandeSlovēnijaPolija
2017.FrancijaSerbijaNīderlandeFrancijaSlovēnija
2016.ĶīnaSerbijaASVSlovēnijaSpānija
2014.KrievijaKataraSerbijaKrievijaLietuva
2012.GrieķijaSerbijaFrancijaUkrainaIzraēla

  +9 [+] [-]

, 2023-06-04 18:55, pirms 2 gadiem
Rīt brīvdiena?

  +1 [+] [-]

, 2023-06-04 18:55, pirms 2 gadiem
izcili

  +4 [+] [-]

, 2023-06-04 18:55, pirms 2 gadiem
NU par bronzu mačs sanāca ļoti viegls, mūsējie pārbrauca vnk pāri beigās!!
Slēpts komentārs: kols00

  +3 [+] [-]

, 2023-06-04 18:56, pirms 2 gadiem
Ceru ka Čavars pajokoja par to brīvdienu

     [+] [-]

, 2023-06-04 18:56, pirms 2 gadiem
tagad USA uzvara finālā, to saku jau no pirmās dienas, turpmāk šajā sporta veidā dominēs ASV

     [+] [-]

, 2023-06-04 18:56, pirms 2 gadiem
SKAISTI!

Bronzas pavasaris.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-04 18:57, pirms 2 gadiem
Vēl PK basim rudenī. arī bronzu vajag
Slēpts komentārs: kols00

  +5 [+] [-]

, 2023-06-04 18:59, pirms 2 gadiem
Pa smuko! Apsveicu ar medaļām un arī ar ceļazīmi uz olimpiskās kvalifikācijas turnīru!

  +8 [+] [-]

, 2023-06-04 18:59, pirms 2 gadiem
kols00 rakstīja: arī kvalificējās uz OS
kvalificējās uz olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīru.

  +4 [+] [-]

, 2023-06-04 19:00, pirms 2 gadiem
Re, kā, pēc mūsējo vārdiem LV hokejisti esot viņus iedvesmojuši. Forši. Ceru, ka mūsu hokejisti arī visus pārējos LV sportistus iedvesmos kapāties un izkapāt uzvaras!

  +3 [+] [-]

, 2023-06-04 19:00, pirms 2 gadiem
Toms Mālmeisters rakstīja: kvalificējās uz olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīru.
paldies par labojumu

     [+] [-]

, 2023-06-04 19:00, pirms 2 gadiem
Un tai kvalī jātiek TOp 3 un tad būs dalība Olimpiskajās spēlēs...

  +5 [+] [-]

, 2023-06-04 19:00, pirms 2 gadiem
kols00 rakstīja: tie, kas uzskata, ka šis ir slikts sasniegums, lūdzu, uzrakstiet savu adresi, esmu gatavs iet ringā pret katru no jums
Ūnijas 8

  -3 [+] [-]

, 2023-06-04 19:01, pirms 2 gadiem
Teicamā Ģēre rakstīja: Ūnijas 8
labi, varu būt pēc 45 min

  +1 [+] [-]

, 2023-06-04 19:01, pirms 2 gadiem
''Bronzas medaļas ļāvušas nodrošināt vietu kvalifikācijas turnīrā uz 2024. gada olimpiskajām spēlēm Parīzē.'' Cik zināms,tad ir sporta veidi,kur čempioni automātā iekļūst pamatsacensībās lai aizstāvētu savu titulu,mūsu gadījumā OS zeltu! Tad jau arī Francijai kā OS rīkotājvalstij arī vajadzētu spēlēt kvalī...

  +5 [+] [-]

, 2023-06-04 19:02, pirms 2 gadiem
Ja hokejā bronza bija superparsteigums,tad 3x3 basketbolā pēc olimpiskā zelta,tas ir viduvējs,nu labi ,labs sasniegums,ne vairāk.

  +3 [+] [-]

, 2023-06-04 19:03, pirms 2 gadiem
Nu sakrita viss pa smuko. Arī Čavars pamodās, un Lācis kā debitants nospēlēja ļoti labi. Mūsējie ļoti labi nospēlēja aizsardzībā, interesanti, cik viņiem pārķertās bumbas.

     [+] [-]

, 2023-06-04 19:03, pirms 2 gadiem
Toms Mālmeisters rakstīja: šis nav tas gadījums.
Bet pēc būtības vajadzētu būt gan!

  +1 [+] [-]

, 2023-06-04 19:05, pirms 2 gadiem
@kols00 Kandavas iela 14J

  -1 [+] [-]

, 2023-06-04 19:07, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Ja hokejā bronza bija superparsteigums,tad 3x3 basketbolā pēc olimpiskā zelta,tas ir viduvējs,nu labi ,labs sasniegums,ne vairāk.
Serbia 3x3 21–18 Latvia 3x3
1.36
2.99

Brazil 3x3 12–22 Latvia 3x3
2.29
1.56

Pusfinālā favorīts Serbija, bet par bronzu favorīts ir Latvija!

  -3 [+] [-]

, 2023-06-04 19:11, pirms 2 gadiem
Tranquillo rakstīja: @kols00 Kandavas iela 14J
es tagad izbraukšu uz Ūnijas 8, pie tevis tik pēc kādām 1,5h varu būt

  +1 [+] [-]

, 2023-06-04 19:14, pirms 2 gadiem
Teicamā Ģēre rakstīja: Ūnijas 8
iznāc ārā 19:59

  +4 [+] [-]

, 2023-06-04 19:14, pirms 2 gadiem
Ir labi! Bronza ir ļoti labs panākums, jo nekādi sēņu veči taču pretī nebija vis. Malači! Olimpiskais zelts Latvijai paliks vienmēr, arī puikas jaunāki nepaliek... Tāpēc ir labi, ka treneris sācis paaudžu maiņu, arī kurš katrs 3x3 basketbolam neder.

     [+] [-]

, 2023-06-04 19:16, pirms 2 gadiem
Tagad vēl vismaz bronzulielajābasī, gan meitenēm, gan puišiem!!!

     [+] [-]

, 2023-06-04 19:24, pirms 2 gadiem
wolmar rakstīja: Ir labi! Bronza ir ļoti labs panākums, jo nekādi sēņu veči taču pretī nebija vis. Malači! Olimpiskais zelts Latvijai paliks vienmēr, arī puikas jaunāki nepaliek... Tāpēc ir labi, ka treneris sācis paaudžu maiņu, arī kurš katrs 3x3 basketbolam neder.
Labs par to paaudžu maiņu
Slēpts komentārs: shmopsis

  +1 [+] [-]

, 2023-06-04 19:34, pirms 2 gadiem
ingars31 rakstīja: ''Bronzas medaļas ļāvušas nodrošināt vietu kvalifikācijas turnīrā uz 2024. gada olimpiskajām spēlēm Parīzē.'' Cik zināms,tad ir sporta veidi,kur čempioni automātā iekļūst pamatsacensībās lai aizstāvētu savu titulu,mūsu gadījumā OS zeltu! Tad jau arī Francijai kā OS rīkotājvalstij arī vajadzētu spēlēt kvalī...
Par aktuālajiem čempioniem- tas vairāk PČ raksturīgi. OS- neapgalvoju, ka nav, bet tā uzreiz nevienu sporta veidu nevaru iedomāties.

  -1 [+] [-]

, 2023-06-04 19:37, pirms 2 gadiem
kols00 rakstīja: labi, varu būt pēc 45 min
Сила есть, ума не надо.
Iemet bildi varoni, kad esi Ūnijas 8 un Kandavas ielā!

  -3 [+] [-]

, 2023-06-04 19:41, pirms 2 gadiem
shmopsis rakstīja: marazms ne sporta veids paskatās uz sieviešu asv izlasi 18 gadīgas meitenes no koledžas atbrauc un visām pāriet pāri klaunparāde tāda pati kā rene....
Piekrītu

  -2 [+] [-]

, 2023-06-04 19:41, pirms 2 gadiem
Nu ta rītdien visi pie Brīvības Pieminekļa!
Kādām 20 štukām jābūt..

  +3 [+] [-]

, 2023-06-04 19:46, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Ja hokejā bronza bija superparsteigums,tad 3x3 basketbolā pēc olimpiskā zelta,tas ir viduvējs,nu labi ,labs sasniegums,ne vairāk.
Ar hokeju nesalīdzināsim, bet šajā gaījumā tev pilnīgi un galīgi nepiekrītu. Abi ir lieli sasniegumi priekš Latvijas sporta. Nedalīsim, kas lielāks un svarīgāks, sporta veidi ir dažādi. Reāli 3x3 konkurence ir diezgan liela, un tā ar katru gadu paliek lielāka. Medaļas olimpiskajā komandas sporta veidā jebkurā gadījumā ir augstā vērtē.

  -2 [+] [-]

, 2023-06-04 19:54, pirms 2 gadiem
Teicamā Ģēre rakstīja: Ūnijas 8
';

  +2 [+] [-]

, 2023-06-04 20:05, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Ar hokeju nesalīdzināsim, bet šajā gaījumā tev pilnīgi un galīgi nepiekrītu. Abi ir lieli sasniegumi priekš Latvijas sporta. Nedalīsim, kas lielāks un svarīgāks, sporta veidi ir dažādi. Reāli 3x3 konkurence ir diezgan liela, un tā ar katru gadu paliek lielāka. Medaļas olimpiskajā komandas sporta veidā jebkurā gadījumā ir augstā vērtē.
Tā arī nesapratu,kam tu nepiekrīti?Es teicu,nu labi,labs sasniegums.Tu saki,abi ir lieli sasniegumi priekš Latvijas sporta.Vienkārši gribās kaut ko apstrīdēt.tad ej FB ,tur tādi gudrinieki ir miljoniem.

  +5 [+] [-]

, 2023-06-04 20:09, pirms 2 gadiem
Cepuri nost džekiem par sasniegumu! Likumsakarīgi 3 vieta.
Tikai tā Čavara mūžīgā svilpšana nav saprotama. Pat kauns skatoties. Šķiet mentālas problēmas cilvēkam , ka bez tā nevar un ar to pārņemts katru reizi. Nu nav tas ne stilīgi, ne forši , ne skaisti. Tikai bojā kopējo atmosfēru. Tas mans personīgais viedoklis.

  -2 [+] [-]

, 2023-06-04 20:09, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Tā arī nesapratu,kam tu nepiekrīti?Es teicu,nu labi,labs sasniegums.Tu saki,abi ir lieli sasniegumi priekš Latvijas sporta.Vienkārši gribās kaut ko apstrīdēt.tad ej FB ,tur tādi gudrinieki ir miljoniem.
Tu rakstīji, ka tas ir viduvējs saniegums, un tad pielaboji, ka varbūt arī labs. Varbūt vispirms padomā ko skricilē, jo lietot vārdu "viduvējs" šajā gadījumā ir pilnīgi nevietā. Kas ir FB, nezinu un negribu zināt, nekur doties netaisos.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-04 20:13, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Tu rakstīji, ka tas ir viduvējs saniegums, un tad pielaboji, ka varbūt arī labs. Varbūt vispirms padomā ko skricilē, jo lietot vārdu "viduvējs" šajā gadījumā ir pilnīgi nevietā. Kas ir FB, nezinu un negribu zināt, nekur doties netaisos.
Sasniegums ir tad, ja uzkāp augstāk kā cerēts!

Sasniedza šie basketbolisti jau OS, bet tagad viņi cenšas to līmeni noturēt!

     [+] [-]

, 2023-06-04 20:21, pirms 2 gadiem
Pat kaut kā dīvaini, ka čaļiem pagaidām nav PČ zelta.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-04 20:36, pirms 2 gadiem
musejie vareja izcelt visu cemphi...serbiem tur sakrita 3 3nishi pec kartas tas neiekristu musejie vinnetu

  +2 [+] [-]

, 2023-06-04 20:39, pirms 2 gadiem
izlabojiet rakstā:
"Pusfināls [1A] Serbija – [2B] Latvija 18:21"
Savādāk nevarēju saprast,kāpēc uzvarot pusfinālā,spēlējām par trešo vietu
paskatījos titullapā - tur rezultāts pareizs "Serbija – Latvija 21:18"

  +3 [+] [-]

, 2023-06-04 20:46, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Sasniegums ir tad, ja uzkāp augstāk kā cerēts!

Sasniedza šie basketbolisti jau OS, bet tagad viņi cenšas to līmeni noturēt!
Nepiekrītu tādam uzskatam. Pats saproti, ka noturēt pirmo vietu visos turnīros ir teju neiespējamā misija. Tāpēc jebkuras medaļas lielajos turnīros ir sasniegums. Protams, ka puiši tēmēja augstāk, bet tikpat labi varēja būt arī zemāk. Mācīsimies pienācīgi novērtēt sasniegto tieši šajā konkrētajā turnīrā.

     [+] [-]

, 2023-06-04 21:06, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Nepiekrītu tādam uzskatam. Pats saproti, ka noturēt pirmo vietu visos turnīros ir teju neiespējamā misija. Tāpēc jebkuras medaļas lielajos turnīros ir sasniegums. Protams, ka puiši tēmēja augstāk, bet tikpat labi varēja būt arī zemāk. Mācīsimies pienācīgi novērtēt sasniegto tieši šajā konkrētajā turnīrā.
Kurš ir teicis, ka Latvija bija favorīts uz uzvaru?
Bukmeikeru vērtējums!

Serbia 3x3 21–18 Latvia 3x3
1.36
2.99

Brazil 3x3 12–22 Latvia 3x3
2.29
1.56

Pusfinālā favorīts Serbija, bet par bronzu favorīts ir Latvija!

  +1 [+] [-]

, 2023-06-04 21:14, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Nepiekrītu tādam uzskatam. Pats saproti, ka noturēt pirmo vietu visos turnīros ir teju neiespējamā misija. Tāpēc jebkuras medaļas lielajos turnīros ir sasniegums. Protams, ka puiši tēmēja augstāk, bet tikpat labi varēja būt arī zemāk. Mācīsimies pienācīgi novērtēt sasniegto tieši šajā konkrētajā turnīrā.
Algunam tika rakstīts, ka tie ir lieli sasniegumi Latvijas sportam!

Es šeit redzu, ka tika izdarīts darbs, lai arī turpmāk sevi pieskaitītu 3x3 elitei!

  -2 [+] [-]

, 2023-06-04 21:28, pirms 2 gadiem
Tomēr, labs sasniegums, atkal tajā pašā līmenī esam, mazliet pietrūkst. 4 spēlētāja nav, kas būtu Krūmiņa līmenī.

     [+] [-]

, 2023-06-04 21:35, pirms 2 gadiem
2 medaļas Pasaules čempionātos TOP komandu sporta spēļu veidos pēdājās nedēļas laikā noteikti nav nevienai citai valstij pasaulē un vēl jāpaskaita cik, kam, kad vēsturē vispār bijušas!!!

  +3 [+] [-]

, 2023-06-04 21:40, pirms 2 gadiem
Serbi nomētāja ar nedaudz mazāku precizitāti arī ASV.
Kas attiecas uz mūsējo 3.vietu, tad tas ir lielisks sasniegums.
Par Krūmiņa vērtību daudzi pārspīlē. Tas pats Lācis parādīja, ka beigās vājais posms bija Čavars nevis viņš. Jānāk ir jaunam un atlētiskam centram Čavara vietā. Visu cieņu viņam par Tokijas zeltu, bet arī viņam vecums dara savu, kā Krūmiņam. Ir jāmāk ar cieņu laicīgi paiet malā. Ticu, ka treneri sakārtos komandu un būs labi.

  +3 [+] [-]

, 2023-06-04 21:41, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Algunam tika rakstīts, ka tie ir lieli sasniegumi Latvijas sportam!

Es šeit redzu, ka tika izdarīts darbs, lai arī turpmāk sevi pieskaitītu 3x3 elitei!
Algunam ne gluži tā bija uzrakstīts. Viņš tur, kā te daži SC autori mēdz rakstīt, "flirtēja" ar vardu viduvējs, kas man liekas nepieņemami. Tas arī viss. Vajag saprast, ka, neskatoties uz olimpisko titulu, medaļas mums 3x3 nav garantētas. Arī šajā turnīrā bija daudzas labas komandas, kas palika 1/8F un 1/4F un faktiski bija cienīgas tikt uz pjedestāla. Bet fortūna vai kādi citi apstākļi nebija tām labvēlīgi. Arī mūsu 1/4Finālā nīderlandietis pēdējā sekundē dabūja iespēju mest tālo no stūra. Būtu iekritis, būtu mums pavisam cits skats uz dzīvi. Tāpēc malači, ka tikām līdz medaļām. Amerikāņiem un serbiem zaudējām, jo kopumā tās bija arī drusku labākas komandas. Protams, tas nenozīmē ka nebija iespējas tos mačus uzvarēt. Bija, protams. Bet nu, paliks lielais mērķis uz nākamo turnīru.

  +1 [+] [-]

, 2023-06-04 21:42, pirms 2 gadiem
Mārcis Martini rakstīja: 2 medaļas Pasaules čempionātos TOP komandu sporta spēļu veidos pēdājās nedēļas laikā noteikti nav nevienai citai valstij pasaulē un vēl jāpaskaita cik, kam, kad vēsturē vispār bijušas!!!
3x3 basketbols ir top komandu sporta veids.....?
Nu labi, ir OS programmā, bet ar ledus hokeju pat nevar salīdzināt.

     [+] [-]

, 2023-06-04 21:46, pirms 2 gadiem
Mārcis Martini rakstīja: 2 medaļas Pasaules čempionātos TOP komandu sporta spēļu veidos pēdājās nedēļas laikā noteikti nav nevienai citai valstij pasaulē un vēl jāpaskaita cik, kam, kad vēsturē vispār bijušas!!!
TOP pasaules čempji ir futbols, hokejs, basketbols, regbijs. 3x3 ir kaut kas skeletonam pielidzināms.

     [+] [-]

, 2023-06-04 22:05, pirms 2 gadiem
kinasstulbais rakstīja: TOP pasaules čempji ir futbols, hokejs, basketbols, regbijs. 3x3 ir kaut kas skeletonam pielidzināms.
Ta nu nē. Protams, nav ne futbols, ne regbijs, bet tai pat laikā 3x3 ir ļoti populārs daudzviet pasaulē un paliek arvien populārāks. Salīdzinājums ar skeletonu pilnīgi nevietā. Ir taču daudzas valstis, kuram ir problēmas nokomplektēt konkurētspējīgas lielā baša izlases, taču 3x3 novākt četrus labus špīlerus tām ir pilnīgi iespējams. Kā piemēru te var minēt Austrijas sniegumu šajā čempionātā (gan vīru, gan dāmu konkurencē).

  -1 [+] [-]

, 2023-06-04 22:06, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Vajag saprast, ka, neskatoties uz olimpisko titulu, medaļas mums 3x3 nav garantētas. Arī šajā turnīrā bija daudzas labas komandas, kas palika 1/8F un 1/4F un faktiski bija cienīgas tikt uz pjedestāla. Bet fortūna vai kādi citi apstākļi nebija tām labvēlīgi. Arī mūsu 1/4Finālā nīderlandietis pēdējā sekundē dabūja iespēju mest tālo no stūra. Būtu iekritis, būtu mums pavisam cits skats uz dzīvi. Tāpēc malači, ka tikām līdz medaļām.
Latvia 3x3 19–18 Netherlands 3x3
1.33
3.05

Latvia 3x3 19–15 Belgium 3x3
1.24
3.74

Pēc koeficientiem spriežu, tad Latvija savos pāros bija izteikta favorīte!
Zaudējums jau būtu neveiksme!

Skatos no 1/8, 1/4, 1/2 un fināla, bronzas spēlēm, tad tikai (2 favorīti no 12 spēlēm) zaudējuši spēles- Polija un Lietuva, bet viņi bijuši mazāki favorīti pret Austriju, Brazīlīiju, kā tas ir Latvijas komandas gadījumā!

  +1 [+] [-]

, 2023-06-04 22:28, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Ta nu nē. Protams, nav ne futbols, ne regbijs, bet tai pat laikā 3x3 ir ļoti populārs daudzviet pasaulē un paliek arvien populārāks. Salīdzinājums ar skeletonu pilnīgi nevietā. Ir taču daudzas valstis, kuram ir problēmas nokomplektēt konkurētspējīgas lielā baša izlases, taču 3x3 novākt četrus labus špīlerus tām ir pilnīgi iespējams. Kā piemēru te var minēt Austrijas sniegumu šajā čempionātā (gan vīru, gan dāmu konkurencē).
Nu nav tās naudas šajā basketbolā, lai varētu runāt par lielo komandu sporta veidu. Tīrs piemērs ir arī airēšana, kura ir masveidīga un populāra daudzās valstīs. Ir OS sporta veids, bet naudas tur ir maz un tādu nopietnu profesionālo organizācijas līmeni kā tā pati vieglatlētika nesasniegs. Tāda ir skaudrā realitāte par daudziem OS sporta veidiem.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-04 22:36, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Latvia 3x3 19–18 Netherlands 3x3
1.33
3.05

Latvia 3x3 19–15 Belgium 3x3
1.24
3.74

Pēc koeficientiem spriežu, tad Latvija savos pāros bija izteikta favorīte!
Zaudējums jau būtu neveiksme!

Skatos no 1/8, 1/4, 1/2 un fināla, bronzas spēlēm, tad tikai (2 favorīti no 12 spēlēm) zaudējuši spēles- Polija un Lietuva, bet viņi bijuši mazāki favorīti pret Austriju, Brazīlīiju, kā tas ir Latvijas komandas gadījumā!
Es ļoti reti pētu koeficentus. Tāpēc īsti nezinu, kā tos ciparus komentēt. Gribu ticēt, ka bukmeikeri zina, ko dara. Varu atgādināt, ka gadu atpakaļ bija vēl viens pasaules čempionāts 3x3 (arī jau pēc Tokijas), kur līdz 1/2F netikām. Tāpēc arī rakstīju, ka medaļas automātā mums nav garantētas, tās ir jāizcīna. Diezgan sen sekoju 3x3, tāpēc reālie spēku samēri ir skaidri. Par šo čempionātu var teikt, ka bija vismaz 10 izlases, kurām tiekot līdz 1/2F, to par pārsteigumu neviens neuzskatītu.

  +1 [+] [-]

, 2023-06-04 22:42, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Nu nav tās naudas šajā basketbolā, lai varētu runāt par lielo komandu sporta veidu. Tīrs piemērs ir arī airēšana, kura ir masveidīga un populāra daudzās valstīs. Ir OS sporta veids, bet naudas tur ir maz un tādu nopietnu profesionālo organizācijas līmeni kā tā pati vieglatlētika nesasniegs. Tāda ir skaudrā realitāte par daudziem OS sporta veidiem.
Pagaidām lielas naudas nav. Bet atšķirībā no airēšanas 3x3 ir labi skatāms. Tāpēc domāju, ka mārketings ar laiku to iemācīsies pārdot un parādīsies arī kāda lielāka nauda. Pa lielam jau pavisam jauns sporta veids.

  +1 [+] [-]

, 2023-06-04 22:48, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Es ļoti reti pētu koeficentus. Tāpēc īsti nezinu, kā tos ciparus komentēt. Gribu ticēt, ka bukmeikeri zina, ko dara. Varu atgādināt, ka gadu atpakaļ bija vēl viens pasaules čempionāts 3x3 (arī jau pēc Tokijas), kur līdz 1/2F netikām. Tāpēc arī rakstīju, ka medaļas automātā mums nav garantētas, tās ir jāizcīna. Diezgan sen sekoju 3x3, tāpēc reālie spēku samēri ir skaidri. Par šo čempionātu var teikt, ka bija vismaz 10 izlases, kurām tiekot līdz 1/2F, to par pārsteigumu neviens neuzskatītu.
Man vēl divi jautājumi!

Kā tas nākas, ka viens no brazīļiem nebija aizvadījis nevienu spēli 3x3 turnīros un šī bija viņam vispār pirmā pieredze 3x3 turnīros?

Vai komandu ar šādu spēlētāju var uzskatīt par medaļu pretendentu?

  +2 [+] [-]

, 2023-06-04 23:01, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Man vēl divi jautājumi!

Kā tas nākas, ka viens no brazīļiem nebija aizvadījis nevienu spēli 3x3 turnīros un šī bija viņam vispār pirmā pieredze 3x3 turnīros?

Vai komandu ar šādu spēlētāju var uzskatīt par medaļu pretendentu?
Brazīļi vispār ļoti augstu uzlēca. Es pat nezinu, vai viņi būtu ierindojami starp tām 10 izlasēm, kuras te minēju. Tā sakrita - 1/8F ar Japānu, 1/4F ar Poliju, kas nedaudz pārsteidzoši ieņēma 1. vietu C grupa. Izslēgšanas turnīros tā mēdz gadīties. Bet nu Beļģija, Nīderlande, Lietuva noteikti tēmēja vismaz uz 1/2F. Labu sniegumu redzējām arī no Francijas, Šveices, tās pašas Austrijas, arī poļi, manuprāt, bija nedaudz labāki par brazīļiem, bet zaudēja tiem savu 1/4F (tanī spēlē brazīļi iemeta tālo pēdējās sekundēs izraujot uzvaru ar netipiski mazu rezultātu 12-11). C grupas gaļas mašīnā aiz svītras palika Puertoriko izlase, kurai potenciāls noteikti bija uz ko lielāku. Varbūt vēl kādu piemirsu.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-04 23:26, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Tā arī nesapratu,kam tu nepiekrīti?Es teicu,nu labi,labs sasniegums.Tu saki,abi ir lieli sasniegumi priekš Latvijas sporta.Vienkārši gribās kaut ko apstrīdēt.tad ej FB ,tur tādi gudrinieki ir miljoniem.
Bronza pasaules kausā ir izcils sasniegums. Medaļa jebkurā sporta veidā pasaulē mums ir kaut kas izcils.
Nevar mērīt - jau mums bija zelts OS ,tad šis nu tā.. nu labi, labi teikšu ka labs,,. Tā ir medaļa izlasei. IZCILI.

     [+] [-]

, 2023-06-05 00:06, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Bronza pasaules kausā ir izcils sasniegums. Medaļa jebkurā sporta veidā pasaulē mums ir kaut kas izcils.
Nevar mērīt - jau mums bija zelts OS ,tad šis nu tā.. nu labi, labi teikšu ka labs,,. Tā ir medaļa izlasei. IZCILI.
Nolaidies uz zemes.
Čaļi ir smagi strādājuši un izcīnījuši panākumus, bet jaunā sporta veidā bez lielas naudas bāzes. Tādi sporta veidi ir mūsu veiksmes stāsti. Ja parādīsies nauda un interese no basketbola profesionāļu puses būtiski pieaugs, tad mēs rangā strauji kritīsim uz leju (BMX ir dzīvs piemērs).
Priecāsimies par panākumiem, kamēr tādus varam sasniegt, bet saglabāsim realitātes sajūtu.
Kas attiecas uz ledus hokeju, tad tur tika izcīnīta 3.vieta sporta veidā ar milzīgām tradīcijām un pamatīgu naudas bāzi, kas to padara absolūti profesionālu. Priekš Latvijas tas ir necerēts un neaptverams sasniegums.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-05 03:56, pirms 2 gadiem
Spilgs piemērs ir Jimmer Fredette, kurš pagaidām šķiet ir labākais “pro” basketbolists, kas izmēģinājis 3x3 un jau ar atrāvienu izskatās pēc labākā 3x3 spēlētāja, kaut gan rangā atrodas 467. vietā…Un pat tas ir 34 gadus vecs NBA “bust”, tāpēc var droši pieņemt, ka lielākā daļa NBA un lielāko eiropas klasiskā basketbola līgu spēlētāji šos visus Majstorovičus, Lasmaņus utt. pārspētu bez iepriekšējas pieredzes. Vai pasaulē ir vēl kāds sporta veids, kur teorētiski Pasaules kausa uzvarētāji varētu pat nebūt TOP 1000 (!!!) spēlētāji, ja būtu nopietna interese par sporta veidu no profesionāļiem? Jāpriecājas un jāņem medaļas kamēr vēl šis sapnis ir realitāte 😊

  +2 [+] [-]

, 2023-06-05 08:49, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Nolaidies uz zemes.
Čaļi ir smagi strādājuši un izcīnījuši panākumus, bet jaunā sporta veidā bez lielas naudas bāzes. Tādi sporta veidi ir mūsu veiksmes stāsti. Ja parādīsies nauda un interese no basketbola profesionāļu puses būtiski pieaugs, tad mēs rangā strauji kritīsim uz leju (BMX ir dzīvs piemērs).
Priecāsimies par panākumiem, kamēr tādus varam sasniegt, bet saglabāsim realitātes sajūtu.
Kas attiecas uz ledus hokeju, tad tur tika izcīnīta 3.vieta sporta veidā ar milzīgām tradīcijām un pamatīgu naudas bāzi, kas to padara absolūti profesionālu. Priekš Latvijas tas ir necerēts un neaptverams sasniegums.
Medaļai neprasa cik naudas ieguldīts, cik tā maksājusi. Medaļa ir medaļa. Man arī hokeja bronza ir daudz brīnišķīgāka nekā 3x3 bronza.
Un tas es nolaižos uz zemes un saprotu abas bronzas ir super, abas ir pasaules līmenī. 3x3 ir daudz spēcīgāka konkurence. Kaut vai tas būs kērlings vai frīsbijs. Ja tas ir PČ , tas medaļa ir izcils sasniegums.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-05 08:51, pirms 2 gadiem
bungas1 rakstīja: Spilgs piemērs ir Jimmer Fredette, kurš pagaidām šķiet ir labākais “pro” basketbolists, kas izmēģinājis 3x3 un jau ar atrāvienu izskatās pēc labākā 3x3 spēlētāja, kaut gan rangā atrodas 467. vietā…Un pat tas ir 34 gadus vecs NBA “bust”, tāpēc var droši pieņemt, ka lielākā daļa NBA un lielāko eiropas klasiskā basketbola līgu spēlētāji šos visus Majstorovičus, Lasmaņus utt. pārspētu bez iepriekšējas pieredzes. Vai pasaulē ir vēl kāds sporta veids, kur teorētiski Pasaules kausa uzvarētāji varētu pat nebūt TOP 1000 (!!!) spēlētāji, ja būtu nopietna interese par sporta veidu no profesionāļiem? Jāpriecājas un jāņem medaļas kamēr vēl šis sapnis ir realitāte 😊
Basketbols un 3x3 ir divi pilnīgi atšķirīgi sporta veidi. Nevajag nolikt sporta veidu. Visi sporta veidi ir jauki. Katrs sasniegums pasaules līmenī ir kaut kas īpašs. Kaut vai Lasmanis ir 100000 vietā basketbolā. Viņš ir olimpiskais čempions un tagad PK ir bronza. Viņš ir savā vietā.

     [+] [-]

, 2023-06-05 10:08, pirms 2 gadiem

     [+] [-]

, 2023-06-05 10:12, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Basketbols un 3x3 ir divi pilnīgi atšķirīgi sporta veidi. Nevajag nolikt sporta veidu. Visi sporta veidi ir jauki. Katrs sasniegums pasaules līmenī ir kaut kas īpašs. Kaut vai Lasmanis ir 100000 vietā basketbolā. Viņš ir olimpiskais čempions un tagad PK ir bronza. Viņš ir savā vietā.
Tieši tāpēc minēju Jimmer piemēru, kurš ir pirmais vērā ņemamais/zināmais klasiskā basketbola špīlers, kas izmēģina 3x3 un redz, ka tas nav nemaz tik "atšķirīgs", ja reiz uzreiz izskatās krietni labāks par visiem pieredzējušajiem 3x3... Nenolieku sporta veidu, priecājos, kamēr var, saglabājot realitātes sajūtu. Jau tagad šis sporta veids ir ļooti skatāms, bet iedomājies, kāds tas būtu ar augstāka līmeņa izpildītājiem? Katrā ziņā porenciāls šim sporta veidam ir milzīgs!

  -1 [+] [-]

, 2023-06-05 10:12, pirms 2 gadiem
bungas1 rakstīja: Spilgs piemērs ir Jimmer Fredette, kurš pagaidām šķiet ir labākais “pro” basketbolists, kas izmēģinājis 3x3 un jau ar atrāvienu izskatās pēc labākā 3x3 spēlētāja, kaut gan rangā atrodas 467. vietā…Un pat tas ir 34 gadus vecs NBA “bust”, tāpēc var droši pieņemt, ka lielākā daļa NBA un lielāko eiropas klasiskā basketbola līgu spēlētāji šos visus Majstorovičus, Lasmaņus utt. pārspētu bez iepriekšējas pieredzes. Vai pasaulē ir vēl kāds sporta veids, kur teorētiski Pasaules kausa uzvarētāji varētu pat nebūt TOP 1000 (!!!) spēlētāji, ja būtu nopietna interese par sporta veidu no profesionāļiem? Jāpriecājas un jāņem medaļas kamēr vēl šis sapnis ir realitāte 😊
Tāpat ar visu viņa pūlēm Serbus neuvarēja ASV, takā nevienu neinteresē ka viņš salādēja piemēram 11 pt, bet komanda pasēja 19-21, takā nelej te ddaudz glupības...

  +1 [+] [-]

, 2023-06-05 10:29, pirms 2 gadiem
zaxx rakstīja: Tāpat ar visu viņa pūlēm Serbus neuvarēja ASV, takā nevienu neinteresē ka viņš salādēja piemēram 11 pt, bet komanda pasēja 19-21, takā nelej te ddaudz glupības...
Un kas notiks, kad ASV, Francija, Spānija, Austrālija, Argentīna, Slovēnija, Lietuva, Grieķija, Brazīlija, Kanāda un Turcija salasīs četrus kvalitatīvus zāles basketbola profesionāļus?
Pagaidām izbaudām, kamēr 3x3 basketbolā nav parādījušies profesionāļi!

     [+] [-]

, 2023-06-05 10:29, pirms 2 gadiem
Olimpiskie čempioni, tagad vēl medaļa.. un neesam olimpiādes sarakstā? Nu ok

  +2 [+] [-]

, 2023-06-05 10:36, pirms 2 gadiem
zaxx rakstīja: Tāpat ar visu viņa pūlēm Serbus neuvarēja ASV, takā nevienu neinteresē ka viņš salādēja piemēram 11 pt, bet komanda pasēja 19-21, takā nelej te ddaudz glupības...
Vispār jau bija tā, ka ASv izlaida uzvaru no 19-15 zaudējot 6 p. pēc kārtas. Drusku jau arī fortūna novērsās. Mača galotnē Fredetta mesto bumbu grozs burtiski "izmeta" atpakaļ. Tur spēle būtu galā. 9 no 10 citām reizēm pie tādas trajektorijas bumba krīt grozā.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-05 10:44, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Un kas notiks, kad ASV, Francija, Spānija, Austrālija, Argentīna, Slovēnija, Lietuva, Grieķija, Brazīlija, Kanāda un Turcija salasīs četrus kvalitatīvus zāles basketbola profesionāļus?
Pagaidām izbaudām, kamēr 3x3 basketbolā nav parādījušies profesionāļi!
Minētais brazīlis ar 0 pieredzi ir Brazīlījas līgas profesionālis!
Tomēr kādai pieredzei arī jābūt, lai uzvarētu šādus turnīrus!

Profesionāļiem jāgatavojas sezonai un jāspēlē regulārā sezona, playoff un tā apburtais loks sanāk ar tiem profesionāļiem un 3x3!
Izbijuši augsta līmeņa pro- kā Fredette pagaidām var dominēt!(uzbrukumā)

  +2 [+] [-]

, 2023-06-05 10:48, pirms 2 gadiem
Principā 3x3 virsotne ir piesaistīt profus, kuri aizsardzībā ir uz Jūs, bet var spēlēt top Eiropas līmenī vai tuvu NBA!(uzbrukumā)

     [+] [-]

, 2023-06-05 10:53, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Principā 3x3 virsotne ir piesaistīt profus, kuri aizsardzībā ir uz Jūs, bet var spēlēt top Eiropas līmenī vai tuvu NBA!(uzbrukumā)
Kalamburs sanacis

  +2 [+] [-]

, 2023-06-05 12:56, pirms 2 gadiem
Apsveicam! Par lielu Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2023-06-05 13:42, pirms 2 gadiem
Manuprāt, ļoti labi, ka iespēlēja Lāci. Līdz OS viņš varētu būt stabils 3. nozīmīgākais spēlētājs izlasē.

  -1 [+] [-]

, 2023-06-05 14:43, pirms 2 gadiem
nevajag jau arī baigi pārspīlēt ar to hokeju, jāskatās arī uz to reāli, reālisti atradušies. Mums tas ir svarīgs, bet konkurence tur ir ļoti švaka, hoķi spēlē praktiski uz visiem ķermeņa pirkstiem saskaitāms valstu skaits. Pārējie ir bomži. Šogad uz čempi bija atbraukušas zviedru, kanādiešu, amīšu, čehu un citu valstu kaut kādas desmitās izlases. Ja savāktu optimāla sastāva izlases, nevienu šī gada kanādieti, amīti, zviedru, čehu mēs tur iespējams neredzētu Vot tā ir realitāte, kā tapa bronza. Piekrītu, tas nevienam tagad nav svarīgi, viņi paši vainīgi, bet tā ir piebilde argumentam "nolaižamies uz zemes 3x3 sakarā" vislabāk būtu vienkārši priecāties par visām bronzām

     [+] [-]

, 2023-06-05 18:01, pirms 2 gadiem
Nu, kur valsts reakcija, fanu sagaidīšana?
Vai ir vispār jautājumi par kulta sporta veidu valstī?

     [+] [-]

, 2023-06-05 18:05, pirms 2 gadiem
Aigaro rakstīja: nevajag jau arī baigi pārspīlēt ar to hokeju, jāskatās arī uz to reāli, reālisti atradušies. Mums tas ir svarīgs, bet konkurence tur ir ļoti švaka, hoķi spēlē praktiski uz visiem ķermeņa pirkstiem saskaitāms valstu skaits. Pārējie ir bomži. Šogad uz čempi bija atbraukušas zviedru, kanādiešu, amīšu, čehu un citu valstu kaut kādas desmitās izlases. Ja savāktu optimāla sastāva izlases, nevienu šī gada kanādieti, amīti, zviedru, čehu mēs tur iespējams neredzētu Vot tā ir realitāte, kā tapa bronza. Piekrītu, tas nevienam tagad nav svarīgi, viņi paši vainīgi, bet tā ir piebilde argumentam "nolaižamies uz zemes 3x3 sakarā" vislabāk būtu vienkārši priecāties par visām bronzām
Tas 3x3 krējums, kuri būtu starp izslēgšanas spēļu pretendentiem nav diži lielāks, kāds tas ir hokejā.