Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Teksta tiešraide: slavenās "Indy 500" sacīkstes tiek pārceltas par trim mēnešiem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Teksta tiešraide: slavenās "Indy 500" sacīkstes tiek pārceltas par trim mēnešiem
"Indy 500" sacensības iepriekšējā gadā. Foto: EPA/Scanpix

Portāls Sportacentrs.com turpina informēt par aktualitātēm sporta pasaulē, kas saistītas ar koronavīrusa izraisīto pandēmiju. Visticamāk, jau tuvākajā laikā tiks pārcelts vēl viens "Grand Slam" tenisa turnīrs, kā arī turpinās citu sporta sacensību pārcelšana vai pat atcelšana.

Ar to arī šodienas aktualitāšu apkopojumam portālā Sportacentrs.com tiek likts punkts

23:37 Slavenais sporta klubs "Barcelona" apliecinājis savā mājaslapā, ka veiks ekonomiskus pasākumus, lai nodrošinātu kluba turpmāku darbību, un šo pasākumu vidū būs arī algu samazināšana - gan darbiniekiem, gan sportistiem. "Barcelona" basketbola komandu pārstāv latviešu uzbrucējs Rolands Šmits.

22:57 FIFA gaiteņos tiek domāts par koronavīrusa pandēmijas seku novēršanu, un "Reuters" vēsta, ka tiks piedāvāts variants visiem futbolistiem pagarināt pašreizējos līgumus līdz brīdim, kad noslēgsies sezona. Aplēses liecina, ka līdz 30. jūnijam, kad ierasti beidzas liela daļa futbolistu līgumu, Eiropas lielākās līgas savas sezonas varētu nepaspēt izspēlēt. FIFA arī plāno piedāvāt izmaiņas transfēru periodos, sniedzot plašākas iespējas gan klubiem, gan arī futbolistiem. Aktuāls būs algu izmaksas jautājums, un FIFA aicinās visas iesaistītās puses uz kompromisu.

22:38 Itālijas futbola klubā "Fiorentina" koronavīrusa saslimšanas gadījumu skaits pieaudzis līdz 12, vietējiem medijiem pastāstījis kluba prezidents.

21:48 NBA superzvaigzne Stefens Karijs šodien izveidoja „Instagram” tiešraidi, kurā sazvanījās ar Antoniju Fauči, ASV Infekciju slimību institūta direktoru, kurš ir arī viena no šobrīd publiski redzamākajām personām ASV Baltā nama koronavīrusa īpašajā darba grupā.

21:22 NBA par 20% samazinājusi līgas vadības algas, ziņo ESPN. Algu samazinājums attiecas uz apmēram simts līgas vadošajiem darbiniekiem, ieskaitot līgas komisāru Edamu Silveru. Līga nav veikusi štatu samazinājumu un citu darbinieku algu apcirpšanu, bet gan sākusi ar savu vadību.

20:54 Anglijas Premjerlīgas klubs "Brighton" paziņojis, ka trim futbolistiem bijuši Covid-19 simptomi un visiem trim veiktas pārbaudes. Tās bija pozitīvas vienam futbolistam. Viņa vārdu "Brighton" vadība, kas noturēja preses konferenci ar interneta palīdzību, nevēlējās atklāt.

20:51 Koronavīrusa dēļ pārcelts arī ASV slavenākais autosporta notikums - "Indy 500" sacīkstes, kas bija paredzētas maija izskaņā. Šīs sacensības tradicionāli piesaista milzīgu skatītāju interesi (klātienē ap 300 tūkstošiem līdzjutēju), turklāt šoreiz bija plānota arī F1 čempiona Fernando Alonso dalība. Sacensības pārceltas uz 23. augustu.

20:11 Latvijas Florbola savienības (LFS) valde pieņēmusi lēmumu par visu līmeņu Latvijas čempionāta florbolā 2019./2020. gada sezonas neturpināšanu, pamatojoties uz to, ka Latvijas Republikā izsludinātās ārkārtas situācijas apstākļos adekvāta florbola klubu funkcionēšana un spēļu norise nav iespējama. Visi turnīri tiek atcelti bez komandu ieņemto vietu noteikšanas un Latvijas čempionu titulu piešķiršanas

19:46 Horvātijas Boksa federācijas vadība apstiprinājusi, ka arī tās pārstāvji ir saslimuši ar Covid-19, un vietējo ārstu slēdziens ir tāds, ka slimība saķerta marta pirmajā pusē notikušajā OS atlases turnīrā Londonā. Horvātijas izlasē saslimis viens sportists un divi treneri. Iepriekš par trīs savas izlases dalībnieku saslimšanu ziņoja Turcija, kritizējot SOK un turnīra organizatorus par to, ka pieļāva turnīra turpināšanos brīdī, kad pandēmija bija jau sākusies.

19:40 Uz septembra sākumu pārcelts Starptautiskās bobsleja un skeletona federācijas (IBSF) ikgadējais kongress. Tas norisināsies no 25. līdz 27 septembrim Beļģijā, proti, tikai pāris mēnešus pirms laika, kad parasti sākas bobsleja un skeletona sezona.

19:26 NFL kluba „Saints” saspēles vadītājs Drjū Brīss kopā ar savu sievu Britāniju ziedojis piecus miljonus dolāru Luiziānas štatam, lai palīdzētu cīņā ar koronavīrusa pandēmiju. Brīss savā paziņojumā sociālajā tīklā „Instagram” norādījis, ka sazinājies ar vietējām organizācijām, ar kurām kopā sagatavos un izdalīs vairāk nekā 10 000 pārtikas devu ik dienu priekš visiem, kuriem šobrīd tā nepieciešama. Brīss pauda apņēmība to darīt tik ilgi, cik vien būs nepieciešams.

19:00 Ķīna paziņojusi par savu robežu slēgšanu ārzemniekiem ar vīzām un uzturēšanās atļaujām, cenšoties mazināt Covid-19 slimības izplatību. Šis aizliegums stāsies spēkā 28. martā, un tiek vēstīts, ka uzliek vēl lielākas šaubas par to, vai Ķīnas basketbola līga varēs drīzumā atsākties kā to bija paredzējusi tā vadība. Nesen jau Ķīnas basketbola sezonas atsākšanās tika pārcelta no aprīļa vidus uz maiju.

18:16 Francijas sporta ministre savas valsts medijiem pastāstījis, ka nopietni tiek apsvērta šīs sezonas "Tour de France" rīkošana bez skatītāju klātbūtnes. Šis plāns gan vēl ir darba procesā, taču tiek uzskatīts par visnotaļ reālu, jo, kā atzina sporta ministre Roksana Merečineanu, riteņbraukšanā skatītāju biļetes veido mazu ienākumu daļu, attiecīgi sekas nebūtu tik lielas kā citos sporta veidos.

18:13 Pārcelts arī Spānijas "MotoGP" posms, kas kļuvis par piekto šajā sezonā, kas nevarēs norisināties plānotajā laikā. Pēc iepriekšējo četru posmu pārcelšanas Spānijas posms bija paredzēts kā sezonas starts, taču šobrīd pārcelts uz nenoteiktu laiku.

17:34 Sieviešu Nacionālā basketbola asociācija (WNBA) paziņojusi, ka 2020. gada sezonas drafts norisināsies kā plānots, proti, 17. aprīlī. Drafta ceremonija norisināsies bez viesiem, medijiem un pašām spēlētājām, komandas par savām drafta izvēlēm informēs virtuāli, un drafta izvēles tiks paziņotas tiešraidē ESPN kanālā.

WNBA pašreizējie plāni liecina par treniņnometņu sākšanu 26. aprīlī un regulārās sezonas sākšanu maija vidū. WNBA sola turpināt monitorēt koronavīrusa pandēmiju un ņemt vērā situāciju, pēc kuras arī tiks lemts par iespējamajām izmaiņām līgas grafikā.

16:54 Starptautiskā loka šaušanas federācija ("Wold Archery") paziņojusi par visu savu plānoto turnīru maijā un jūnijā pārcelšanu uz vēlāku laiku. Līdz šim loka šaušanas sacensības bija apturētas līdz 30. aprīlim, bet tagad sacensību atsākšanās nenotiks agrāk par pirmo jūliju. Pārcelto sacensību vidū ir arī Eiropas čempionāts, kas maija izskaņā bija paredzēts Turcijā.

16:46Turcijas Boksa federācijas prezidents Ejups Gozgecs paziņojis, ka divi bokseri un izlases treneris saslimuši ar Covid-19, ar ko inficējušies olimpisko spēļu atlases turnīrā Londonā, Anglijā. Viņš asi kritizēja SOK un vietējo varas iestāžu lēmumu atlases turnīru laicīgi nepārtraukt turnīru, novērtējot šo rīcību kā neatbildīgu. Gozgecs, kurš ir arī Eiropas Boksa konfederācijas viceprezidents norādīja, ka Londonā nebija sagatavoti adekvāti drošības pasākumi: „Mūsu divu sportistu un viņu trenera saslimšana ir apliecinājums SOK katastrofālajai bezatbildībai.”

SOK preses dienests britu medijus informējis, ka izskatīs lietas apstākļus un detaļas pirms komentāru sniegšanas. Latviju olimpiskajā atlases turnīrā Londonā pārstāvēja Nikolajs Grišuņins un Amanda Millere.

16:22 Latvijas volejbolists Edvarts Buivids intervijā stāsta, ka koronavīrusa pandēmijas dēļ Šveices čempionātā šosezon čempions netiks noskaidrots un medaļas netiks sadalītas. Viņa komanda regulāro čempionātu pabeidza trešajā vietā un iekļuva Šveices kausa finālā, kur arī izšķirošais mačs netiks aizvadīts.

15:40 Vācijas Bundeslīgas futbolā spēcīgākās komandas Minhenes "Bayern", Dortmundes "Borussia", "RB Leipzig" un Leverkūzenes "Bayer", kas šajā sezonā piedalījās Čempionu līgā, sniegs palīdzīgu roku citām Bundeslīgas un 2. Bundeslīgas komandām. Kopā atvēlēti 20 miljoni eiro, ar kuriem cer palīdzēt finansiālajās grūtībās nonākušajiem klubiem.

15:18 Beigusies arī VTB Vienotās līgas sezona, pēc sapulces apstiprinājis Saratovas "Avtodor" preizdents Vladimirs Rodionovs. "Lēmums tika pieņemts pirms pusstundas, sezona ir beigusies. Vakar analoģisku lēmumu pieņēma Kontinentālā hokeja līga. Domāju, kas tiešā veidā iespaidoja arī VTB lēmumu," pauda Rodionovs. Pagaidām nav zināms, vai tiks dalīti tituli. Pirmajā vietā atradās Maskavas apgabala "Khimki", kur spēlē Dairis Bertāns un Jānis Timma.

13:36 Eirolīgas basketbola kluba Stambulas "Fenerbahce" prezidents Ali Kočs izteicis prognozi, ka seši no komandas dalībniekiem varētu būt saslimuši ar koronavīrusu. Pagājušajā nedēļā tika nodotas analīzes, joprojām turpinās rezultātu gaidīšana. Kočs sacīja, ka aizdomas par saslimšanu ir sešiem cilvēkiem, bet slimnīcā atrodas tikai Cenks Renda, komandas menedžeris.

12:40 Trešdien attālinātā režīmā notika Latvijas Basketbola savienības Padomes sēde. Tā noklausījās prezidenta Raimonda Vējoņa ziņojumu par notikumiem kopš iepriekšējās Padomes sēdes 19. februārī. Padome apstiprināja valdes iesniegto budžeta projektu laika posmam līdz 2020. gada 30. septembrim un uzdeva LBS administrācijai sagatavot krīzes budžetu, ņemot vērā valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas iespējamo ietekmi uz LBS darbību un dažādu basketbola programmu īstenošanu. LBS Padome par Tiesnešu komisijas vadītāju apstiprināja Andri Vaskānu, kurš nomainīs aizņemtības dēļ atlūgumu iesniegušo Arni Ozolu.

12:31 "Rugby Europe" paziņojusi par pārtraukuma pagarināšanu. Sākotnējais datums bija 15. aprīlis, bet situācija Eiropā nav uzlabojusies, tādēļ pieņemts lēmums izsludināt beztermiņa pārtraukumu. Tas iespaido arī Latvijas izlases plānus, jo 18. aprīlī bija paredzēta izbraukuma spēle pret Čehiju, bet 2. maijā pie mūsu regbistiem viesotos Luksemburga.

11:50 Jūrmalas pilsētas dome, mēra Gata Trukšņa personā, nav izpildījusi savas saistības pret basketbola komandu “Silja” (agrāk “Jūrmala Betsafe”), kā rezultātā notiek komandas darbības pārtraukšana, vēstīts kluba paziņojumā.

11:46 ULEB Eirolīga vakar nāca klajā ar paziņojumu, ka plāno atsākt sezonu, tiklīdz tas būs iespējams, turklāt plānots aizvadīt pilnīgi visas atlikušās spēles. Sašutis bija "Barcelona" aizsargs Malkolms Dileinijs. "Ja mēnesi vai vairāk nemaz nebūsim pieskārušies basketbola bumbai, tad mums būs nepieciešams ļoti ilgs laiks, lai atgrieztos formā. It īpaši tādā formā, kas nepieciešama, lai cīnītos par play-off un titulu," pauda basketbolists.

11:15 Nacionālās hokeja līgas galvenais ārsts Vinnijs Mevaiss sacījis, ka koronavīrusa sakarā situācija Ziemeļamerikā kļūs vēl sliktāka, pirms tā uzlabosies. Tāpat viņš atzinis, ka, komandām atrodoties dažādās pilsētās, tikpat kā nebūs iespējams nodrošināt vienlīdzīgus apstākļus, kad tās varēs atsākt trenēties. Viņš nespēja prognozēt laiku, kad NHL varētu sākt domāt par atgriešanos uz ledus un spēļu aizvadīšanu. Bils Deilijs, komisāra Gerija Betmena labā roka, tikmēr pauda, ka cerība pabeigt sezonu nav pazudusi.

10:16 Nacionālās basketbola asociācijas kluba Detroitas "Pistons" uzbrucējs Kristians Vuds ir atlabis pēc saslimšanas ar koronavīrusu, pavēstījis spēlētāja aģents Adams Penseks. "Viņš jūtas labi un ir pilnībā atlabis," pauda aģents. Vuds ir viens no desmit zināmajiem gadījumiem, kad NBA spēlētājs saslimis ar koronavīrusu. Viņš slimību saķēra pēc Rudī Gobēra segšanas. "Pistons" komandā neviens cits nesaslima.

9:30 Pielāgojoties pašizolācijas apstākļiem, savu logo mainījis arī Kontinentālās hokeja līgas klubs Kazaņas "Ak Bars". Jeb paliec mājās.

9:11 Nacionālās basketbola asociācijas kluba Minesotas "Timberwolves" zvaigzne Karls Entonijs Taunss vakar emocionālā video pavēstīja, ka viņa mamma sirgst ar koronavīrusu un ka viņa atrodas mākslīgajā komā. Kļuvis zināms, ka slimība ir arī viņa tēvam, taču viņa veselības stāvoklis ir daudz labāks – viņš atlabst mājas apstākļos.

8:15 Hokeja ekipējuma ražotājs "Bauer" pievērsies mediķu apgādāšanai, sākot sejas aizsargu ražošanu. "Aizsargi, kas ļauj sportistiem atdot visu komandas labā, ir mūsu izcelsme. Taču pašlaik mēs visi spēlējam vienā komandā," paudusi Kanādas firma. Uzņēmums esot spējīgs saražot divus tūkstošus vienību dienā.

8:08 Vimbldonas "Grand Slam" tenisa turnīra rīkotāji pavēstījuši, ka lēmums sakarā ar iespējamo pārcelšanu tiks pieņemts nākamās nedēļas laikā. Sacensības paredzētas no 29. jūnija līdz 12. jūlijam. Korti ir slēgti plašākai publikai, taču tiek izpildīta minimālā programma, lai tos saglabātu nepieciešamajā kārtībā. ATP un WTA tūres ir apturētas līdz 7. jūnijam. "French Open" iepriekš pavēstīja, ka turnīrs norisināsies rudenī – no 20. septembra līdz 4. oktobrim.

Iepriekšējo dienu teksta tiešraides

12.marts17. marts22.marts
13. marts18. marts23. marts
14. marts19. marts24. marts
15. marts20. marts25. marts
16. marts21. marts

     [+] [-]

, 2020-03-26 20:42, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Ja tagad sakarā ar Koronku ņem un sadala visu civilizāciju vairākās kategorijās, tad sanāk sekojošs rasklads
1. Vīrusa neskartie, 2.bezsimptomiķi,3. vieglā forma, 4.vidēja forma,5. smagā forma un 6.līķi
Tas, ko ar visām varēm grib panākt varas un valdības ir cīņa par 4. kategorijas izdzīvošanu un 6. attiecīgi samazināšanu Vai tas ir tā vērts, ja no tā galarezultatā tīri ekonomiski ciestu visvairāk pirmās trīs kategorijas? Pašplūsmas gadījumā, savukārt, pirmās kategorijas nebūs kā tādas, taču lielākā sabiedrības daļa sastavēs galvenokārt no otrās un trešās kategorijas pārstavjiem, pasakiet, kāda vaina pie šāda te rasklada plus vēl ar nosacījumu, ka viss tas murgs ĀTRI BEIGSIES?
es domāju,problēma ir tā,ka vīruss ir tik lipīgs,ka tava 2 un 3 kategorija ietvers 100% iedzīvotāju!!tas būs pilnīgs kolapss!!!bet pat pie 30% kolapss būs visai medicīnas sistēmai!!
manuprāt tāpēc ari ir šitā cīņa...ne jau par večukiem kāds te uztraucas...tik par savām tirsām..

     [+] [-]

, 2020-03-26 20:47, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: kievi izgāzušies??kā tas izpaužas?šobrīd?es saprotu,ka šobrīd izgāzušās ir tādas spānijas un itālijas..baigi tur nesekoju,biju ārā,kas tu ir noticis pa 6 stundām?
nez vai izgāzušies, bet soļo platiem soļiem uz priekšu saslimušo skaita ziņā, katru dienu nāk klāt arvien vairāk un vairāk, uz tā fona ka "tā ir tikai gripa" un "jāspēlē hokejs".... un jā, viņu pieņemtie mēri īpaši neatšķiras no Eiropas, neko jaunu un savādāku nav izdomājuši. Savus pilsoņus arī laiž valstī. Un par nometnēm kur ar automātiem apsargā nekas nav dzirdēts.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-26 20:50, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es domāju,problēma ir tā,ka vīruss ir tik lipīgs,ka tava 2 un 3 kategorija ietvers 100% iedzīvotāju!!tas būs pilnīgs kolapss!!!bet pat pie 30% kolapss būs visai medicīnas sistēmai!!
manuprāt tāpēc ari ir šitā cīņa...ne jau par večukiem kāds te uztraucas...tik par savām tirsām..
Kāds vel kolaps? Pie bezsiptomu un vieglās formas? Tieši otrādi, Koronka, izejot cauri visiem, paķerot sev līdz tos, kurus bija jāpaķer, pati nahrenizēsies un aizies nebūtībā!

     [+] [-]

, 2020-03-26 20:51, pirms 5 gadiem
norins rakstīja: Ko tad tādu daru? nelasīt..un neskatīties ziņas tas ir idiotisms?esi kādam spānim,francim,itālim uz bērem bijis..esi kādu sekcijas slēdzienu redzējis..esi ar kādu ārstu,neatliekamas medicīnas darbinieku aprunājies,kas notiek realitāte? Vai tupi tik lasi ziņas un pļūti?..ziņu nozombētais idiotiskais pajoliņ
pag, tad šitas plānprātīgais follijgalva velk uz to, ka tāda vīrusa vispār nav, pareizi sapratu?
Un tad izdomā vīrusu, jo...? Grib mūs nočipot? Ko, idiot? Kāda ir tava teorija?

     [+] [-]

, 2020-03-26 20:53, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nez vai izgāzušies, bet soļo platiem soļiem uz priekšu saslimušo skaita ziņā, katru dienu nāk klāt arvien vairāk un vairāk, uz tā fona ka "tā ir tikai gripa" un "jāspēlē hokejs".... un jā, viņu pieņemtie mēri īpaši neatšķiras no Eiropas, neko jaunu un savādāku nav izdomājuši. Savus pilsoņus arī laiž valstī. Un par nometnēm kur ar automātiem apsargā nekas nav dzirdēts.
nu un tagad pa punktiem mēģināšu atbildēt
1.jā,slimo skaits laikam tur pat lēcieniem aug...
2.par to hokeju liekas smieklīgi,jo nekur neapturēja čempionētus tādā situācijā,kāda tobrīd bija RUS-tātad apmēram tā dara visa pasaule,vai ne?
3.vai tad es teicu,ka ir kaut ko jaunu izdomājuši???
4.par ielaišanu valstī-tur lika obligātā karantīnā jau vismaz 3 nedēļas atpakaļ,kas jau ir vairāk,kā man kiekas,jebkur eiropā..
5.vai tad es teicu,ka ir nometnes ar automātiem???
es prasiju,kur ir tas fiasko,jo visu pēcpusdienu biju ārā,domāju,kaut kas kardināli jauns ir noticis

  +1 [+] [-]

, 2020-03-26 20:55, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es domāju,problēma ir tā,ka vīruss ir tik lipīgs,ka tava 2 un 3 kategorija ietvers 100% iedzīvotāju!!tas būs pilnīgs kolapss!!!bet pat pie 30% kolapss būs visai medicīnas sistēmai!!
manuprāt tāpēc ari ir šitā cīņa...ne jau par večukiem kāds te uztraucas...tik par savām tirsām..
Drīzāk mēģinājumi to visu procesu aizkavēt un piebremzēt radīs kolapsu, ne jau medicīnisko, bet gan tieši ekonomisko Tāpēc arī jautāju, vai tas ir tā vērts, papildus niknot Māti -Dabu, kura faktiski nāk mums palīgā, bet mēs, kā Ērzeļi, spiītīgi tai gribam pretoties, I-A, I-A, I-A !?

     [+] [-]

, 2020-03-26 20:56, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Kāds vel kolaps? Pie bezsiptomu un vieglās formas? Tieši otrādi, Koronka, izejot cauri visiem, paķerot sev līdz tos, kurus bija jāpaķer, pati nahrenizēsies un aizies nebūtībā!
cik cilvēku ir spējīga uzņemt kaut vai LV medicīna????30% būtu ap 500 000.tavuprāt,LV medicīna ar to tiktu galā???man liekas,ka bez variantiem!!
saslimtu pilicisti,ugunsdzēsēji,ārsti-un pipec visam būtu...
par to es saku

     [+] [-]

, 2020-03-26 20:57, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nu un tagad pa punktiem mēģināšu atbildēt
1.jā,slimo skaits laikam tur pat lēcieniem aug...
2.par to hokeju liekas smieklīgi,jo nekur neapturēja čempionētus tādā situācijā,kāda tobrīd bija RUS-tātad apmēram tā dara visa pasaule,vai ne?
3.vai tad es teicu,ka ir kaut ko jaunu izdomājuši???
4.par ielaišanu valstī-tur lika obligātā karantīnā jau vismaz 3 nedēļas atpakaļ,kas jau ir vairāk,kā man kiekas,jebkur eiropā..
5.vai tad es teicu,ka ir nometnes ar automātiem???
es prasiju,kur ir tas fiasko,jo visu pēcpusdienu biju ārā,domāju,kaut kas kardināli jauns ir noticis
par otro punktu, viņiem pneimonijas gadījumu jau janvārī bija +40% salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem. Es neko neapgalvoju, protams

Latvijā arī jābūt karantīnā

  -2 [+] [-]

, 2020-03-26 20:57, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: O, ko es redzu, liebarastu intelektuālis, lidostas robežu un muitas virskontrolieris un prokuratūras palīgs no ikdienišķās launaga siestas pamodās Atceros, ka iepriekšējā saruna ar tevi izbeidzās ar to, ka es tev PIERĀDĪJU, ka es ESMU spējīgs ietkemēt procesus vismaz lokālajā mērogā, tā, kā MAN labpatīk! Runa bija par Eiropas Afroislamizāciju un par cūciņgaļas šašlikiem, ar kuriem es biedēju vietējo Babaju kopienu Metode nostrādā? Nostrādā, un vēl kā! Taču tu, tai vietā, lai atzītu savu kļūdu, ierubīji Profesora Abraga IGNORE sindromu
Tev pašam tā ir ikdiena, ka tev kaut ko pierāda, a tu atbildes vietā paklusē un nākamreiz atkal mal visu no sākuma

     [+] [-]

, 2020-03-26 20:58, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Drīzāk mēģinājumi to visu procesu aizkavēt un piebremzēt radīs kolapsu, ne jau medicīnisko, bet gan tieši ekonomisko Tāpēc arī jautāju, vai tas ir tā vērts, papildus niknot Māti -Dabu, kura faktiski nāk mums palīgā, bet mēs, kā Ērzeļi, spiītīgi tai gribam pretoties, I-A, I-A, I-A !?
es ne visai ticu,ka to radija Nāte-Daba....nefanoju ari par sazverestības teorijām,bet šoreiz neticu,ka daba radija....

     [+] [-]

, 2020-03-26 20:58, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: cik cilvēku ir spējīga uzņemt kaut vai LV medicīna????30% būtu ap 500 000.tavuprāt,LV medicīna ar to tiktu galā???man liekas,ka bez variantiem!!
saslimtu pilicisti,ugunsdzēsēji,ārsti-un pipec visam būtu...
par to es saku
Lietuvā ap 500 ārstu pašizolācijā

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:01, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: par otro punktu, viņiem pneimonijas gadījumu jau janvārī bija +40% salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem. Es neko neapgalvoju, protams

Latvijā arī jābūt karantīnā
Es nezinu,kas tur viņiem bija,bet ja tā kā tu saki,tad viss skaidrs
zinu,kāda LV karantīnaman jau nu nestāstitieši par to ir dusmas-par to bezatbildību,es pat teiktu noziedzīgu rīcību pret tautu
pamēģini tak vienreiz saprast,ka man poh uz RUS,poh USA,bet re
ali tracina šitā valdības darbība!!ir jau izgudrots ritenis,viss pa skrūvītēm salikts-atliek tikai mīt pedāļus!!a LV valdības darbību es pat par genocīdu drīzāk nosauktu!!!

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:03, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Lietuvā ap 500 ārstu pašizolācijā
es palūdzu iedomāties,kas notiks,ja masveidā saslims policisti?tā,ka ielās nebūs kam iziet?

  +1 [+] [-]

, 2020-03-26 21:04, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: cik cilvēku ir spējīga uzņemt kaut vai LV medicīna????30% būtu ap 500 000.tavuprāt,LV medicīna ar to tiktu galā???man liekas,ka bez variantiem!!
saslimtu pilicisti,ugunsdzēsēji,ārsti-un pipec visam būtu...
par to es saku
Kādā sakara tu piemini medicīnu, ja es runāju par BEZSIPTOMU variantu un VIEGLO FORMU?
Vai tad šādos gadījumos medicīna kā tāda ir vispār nepieciešama? Lai tak nodarbojas ar citām kaitēm, bet Koronkas pacientus lai liek svētā mierā, tie bez liekas dakterēšanas mierīgi iztiks un ķelli neviens nenoliks!

  +1 [+] [-]

, 2020-03-26 21:05, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Lietuvā ap 500 ārstu pašizolācijā
ārstu?vai medicīnas darbinieku?ir tak starpība?

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:06, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Es nezinu,kas tur viņiem bija,bet ja tā kā tu saki,tad viss skaidrs
zinu,kāda LV karantīnaman jau nu nestāstitieši par to ir dusmas-par to bezatbildību,es pat teiktu noziedzīgu rīcību pret tautu
pamēģini tak vienreiz saprast,ka man poh uz RUS,poh USA,bet re
ali tracina šitā valdības darbība!!ir jau izgudrots ritenis,viss pa skrūvītēm salikts-atliek tikai mīt pedāļus!!a LV valdības darbību es pat par genocīdu drīzāk nosauktu!!!
Precīzi - 37% un tie ir oficiālie Rosstata dati, lai man nepiešuj ka ciparus iedeva obama troļļufermā
ar ko LV karantīna atšķiras no citu valstu pareizajām karantīnām?

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:06, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ārstu?vai medicīnas darbinieku?ir tak starpība?
nezinu. ir starpība. bet tas tāpat ir traki.

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:08, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Kādā sakara tu piemini medicīnu, ja es runāju par BEZSIPTOMU variantu un VIEGLO FORMU?
Vai tad šādos gadījumos medicīna kā tāda ir vispār nepieciešama? Lai tak nodarbojas ar citām kaitēm, bet Koronkas pacientus lai liek svētā mierā, tie bez liekas dakterēšanas mierīgi iztiks un ķelli neviens nenoliks!
paskaties,kas notiek ITA!laikam visizteiksmīgākais variantspar kādu bezsimptomu var būt runa??ir kaut kāds pētījums,cik ir bezsimptomu un cik simptomu?
nu palaid pašplūsmā-tāpat rūpnīcas beigās var apstāties,jo pārāk daudz būs ar simptomiem un nespēs strādāt..
galīgi Tev nepiekrītu,ka šoreiz vis ir tā pokujā

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:09, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es palūdzu iedomāties,kas notiks,ja masveidā saslims policisti?tā,ka ielās nebūs kam iziet?
armija, zemessardze. Bet es negribu zīmēt apokalipsi, es ceru ka LV tiktāl nenonāks, uz ielām viss mierīgi, cilvēku mazāk, veikalos distancējas

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:09, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Tev pašam tā ir ikdiena, ka tev kaut ko pierāda, a tu atbildes vietā paklusē un nākamreiz atkal mal visu no sākuma
Kā tad, it sevišķi pa naktīm, kad Svords ir uzvilcies bet mani elementāri velk uz miegu Demonstratīvo IGNORE Abraga stilā es nelieku NEVIENAN!

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:11, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: paskaties,kas notiek ITA!laikam visizteiksmīgākais variantspar kādu bezsimptomu var būt runa??ir kaut kāds pētījums,cik ir bezsimptomu un cik simptomu?
nu palaid pašplūsmā-tāpat rūpnīcas beigās var apstāties,jo pārāk daudz būs ar simptomiem un nespēs strādāt..
galīgi Tev nepiekrītu,ka šoreiz vis ir tā pokujā
Tjoma ir uzbūris idillisko ainu - visi saslimst, kādam iesnas, kādam klepus, kādam smaga gripa un vēl daļa nomirst. Pēc mēneša viss jau aizmirsts, skatāmies kolhoza plejofu. Nu tā pa vienkāršo.

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:12, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Precīzi - 37% un tie ir oficiālie Rosstata dati, lai man nepiešuj ka ciparus iedeva obama troļļufermā
ar ko LV karantīna atšķiras no citu valstu pareizajām karantīnām?
atkal piepisties mēģinies nekur neteicu,ka kaut kur Eiropā ir pareiza karantīna!pamēģini tak sprast-es uzskatu,ka robežām bija sen jābūt uz atslēgu!!jau kad Ķīnā viss sākās!!un tie,kas atgriežas,reāli tiek salikti viesnīcās uz reāli tup tur 14 dienas vai cik tur vajag!!!un izlidot neļauj nevienam!!!!un tad,ja kaut kas tomēr nesanāca,varētu teikt,ka mēs vismaz mēģinājām!!
a tagad ir kaut kāds farss,man pat liekas apzināta vīrusa iepludināšana valstī!
un pašā Latvijā vajadzēja reģionus ierobežot,lai slimie nevar vandīties apkārt!!!

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:12, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: namagejs vada operāciju no kuģa
Un musors zaipis aizdos lonjam savu pistoli.

  -3 [+] [-]

, 2020-03-26 21:12, pirms 5 gadiem
Swordsman, Banss,

tiešām ir ar jums šobrīd ir tik traki, ka cits nekas neatliek kā pavadīt laiku strīdos ar 2 deģenerātiem - ļonu un burtu???

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:13, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Swordsman, Banss,

tiešām ir ar jums šobrīd ir tik traki, ka cits nekas neatliek kā pavadīt laiku strīdos ar 2 deģenerātiem - ļonu un burtu???

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:13, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: armija, zemessardze. Bet es negribu zīmēt apokalipsi, es ceru ka LV tiktāl nenonāks, uz ielām viss mierīgi, cilvēku mazāk, veikalos distancējas
es jau nezīmēju,es tjomam mēģinu pateikt savu viedokli,kas var notikt,ja vīrusu neierobežos
ari armija un zemessardze slimo tāpat kā policisti...

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:14, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Swordsman, Banss,

tiešām ir ar jums šobrīd ir tik traki, ka cits nekas neatliek kā pavadīt laiku strīdos ar 2 deģenerātiem - ļonu un burtu???
Re kur arī demonstratīvais ignorētājs parādās!

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:14, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tjoma ir uzbūris idillisko ainu - visi saslimst, kādam iesnas, kādam klepus, kādam smaga gripa un vēl daļa nomirst. Pēc mēneša viss jau aizmirsts, skatāmies kolhoza plejofu. Nu tā pa vienkāršo.
nu ja tā pasniedz,tad jau pasaka,ne vīruss

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:15, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es jau nezīmēju,es tjomam mēģinu pateikt savu viedokli,kas var notikt,ja vīrusu neierobežos
ari armija un zemessardze slimo tāpat kā policisti...
Arī dzeltenais kremła teletūbijs slimo...

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:15, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Priecē, ka Namejs var ekspertēt arī Krievijas valsts lietās.
Cik nu tur ekspērtēt.
Cik palasu krievu neatkarīgos mēdijus, tik arī ir.

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:15, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un musors zaipis aizdos lonjam savu pistoli.
Namgej,ko ta tu atmeties?es viens tgad Liepāju no zarazas sargāšu?zināju jau,ka esi mīkstaisbet šitā savu pilsētu zarazai pamest...

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:16, pirms 5 gadiem
Abrags rakstīja: Swordsman, Banss,

tiešām ir ar jums šobrīd ir tik traki, ka cits nekas neatliek kā pavadīt laiku strīdos ar 2 deģenerātiem - ļonu un burtu???
eu,debiliķi,kurš te strīdas?brilles aizsvīdušas?vai kā?

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:16, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: atkal piepisties mēģinies nekur neteicu,ka kaut kur Eiropā ir pareiza karantīna!pamēģini tak sprast-es uzskatu,ka robežām bija sen jābūt uz atslēgu!!jau kad Ķīnā viss sākās!!un tie,kas atgriežas,reāli tiek salikti viesnīcās uz reāli tup tur 14 dienas vai cik tur vajag!!!un izlidot neļauj nevienam!!!!un tad,ja kaut kas tomēr nesanāca,varētu teikt,ka mēs vismaz mēģinājām!!
a tagad ir kaut kāds farss,man pat liekas apzināta vīrusa iepludināšana valstī!
un pašā Latvijā vajadzēja reģionus ierobežot,lai slimie nevar vandīties apkārt!!!
es uzdevu jautājumu, pārējais jau ir tava uztvere. biju sapratis ka Lv viss slikti ar to, tad jau cerēju uz pareizo risinājumu kā karantinizēt.
Par to ka nokavēja aizslēgt Ķīnu ij neviens nešaubās, tad praktiski mēs visi nesapratām kas tā par štelli.
Kā Tu iedomājies to cilvēku ieslēgšanu viesnīcās?

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:16, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es jau nezīmēju,es tjomam mēģinu pateikt savu viedokli,kas var notikt,ja vīrusu neierobežos
ari armija un zemessardze slimo tāpat kā policisti...
tagad arī meitene lielveikala kasē ir varonis.

     [+] [-]

, 2020-03-26 21:17, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tjoma ir uzbūris idillisko ainu - visi saslimst, kādam iesnas, kādam klepus, kādam smaga gripa un vēl daļa nomirst. Pēc mēneša viss jau aizmirsts, skatāmies kolhoza plejofu. Nu tā pa vienkāršo.
Daudz labāka aina, nekā pec tam vairākus mēnešus, vai pat gadus, trīcēt un drebēt katru reizi, ieskatoties bankas rēķina bilansē vai veikala produktu cenās