Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Pēdējā iespēja cīņā par 1/4 finālu: U20 izlase pret slovākiem noslēgs grupu turnīru

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Pēdējā iespēja cīņā par 1/4 finālu: U20 izlase pret slovākiem noslēgs grupu turnīru
U20 hokeja izlase. Foto: IIHF

Šodien plkst. 18:00 pēc Latvijas laika noslēdzošo spēli U20 pasaules čempionāta B apakšgrupā aizvadīs Latvijas U20 valstsvienība, kas spēkosies pret Slovākiju. Uzvaras gadījumā pamatlaikā tai vēl būs izredzes kvalificēties ceturtdaļfinālam. Tiešraide TV6 kanālā.

• Plkst. 18:00 Kanādā svarīgu spēli par vietu ceturtdaļfinālā U20 pasaules čempionātā šodien aizvadīs Latvijas izlase, kam grupas pēdējā spēle gaidāma pret Slovākiju.

• Arta Ābola vadītā izlase pirmajās trīs spēlēs piedzīvojusi zaudējumus – vispirms ar 2:5 pret ASV, vēlāk pēcspēles metienos ar 2:3 pret Šveici, bet vakar tā ar 0:3 piekāpās Somijai.

• Citādāk klājies Slovākijai, kas līdz šim turnīrā aizvadījusi divas spēles. Vispirms tā ar 2:5 piekāpās Somijai, bet vēlāk šokēja ASV, pārspējot amerikāņus ar 6:3.

• Tas nozīmē, ka pirms šīs dienas spēles Slovākijai ir trīs punkti, bet Latvija viens. Uzvara pamatlaikā latviešiem dos četrus punktus un vietu virs slovākiem, taču tai vēl nāksies gaidīt Slovākijas spēli pret Šveici, kas gaidāma rīt.

• Slovākijas izlasei diskvalifikācijas dēļ nespēlēs Roberts Bako, kurš spēlē pret ASV nospēlēja rupji pret pretinieku. IIHF vēlāk viņam piešķīrusi viena mača diskvalifikāciju. Latvijai traumas dēļ turnīrs noslēdzies aizsargam Silvestram Lazarenokam. Tikmēr trauma liegs spēlēt vienam no līderiem Samuelam Honzekam.

• ‘’Jāspēlē no pirmās līdz pēdējai minūtei. Un visiem,’’ pēc zaudējuma Somijai par to, kas jāpaveic U20 izlasei šīs dienas mačā, teica valstsvienības galvenais treneris Artis Ābols.

• Latvijai pagaidām ir turnīra labākais mazākums – līdz šim vēl, spēlējot mazākumā, U20 nav ielaidusi vārtus. Vairākumā gan tik labi nav klājies. Izmantota viena no deviņām iespējām, kas dod sesto vietu.

• Pēc nospēlētajiem trim mačiem izlases rezultatīvākais hokejists ir aizsargs un kapteinis Gustavs Ozoliņš, kam trīs rezultatīvas piespēles. Divas piespēles uzbrucējam Raineram Rulleram.

• Slovākija 2022. gada turnīrā nespēja kvalificēties ceturtdaļfinālam, ieņemot devīto vietu. Abas komandas spēkojās arī šī gada augustā, slovākiem uzvarot pēcspēles metienos.

• Labākais Slovākijas sasniegums U20 pasaules čempionātā elites divīzijā ir iegūtā bronza 2015. un 1999 gadā. Ar tās sastāvu šajā turnīrā iepazīties var ŠEIT.

• Spēles tiešraide TV6 kanālā.

Pasaules U20 čempionāta piektā spēļu diena

PilsētaSpēleLaiks
MonktonaLatvija – Slovākija18.00
HalifaksaVācija – Austrija20.30

A grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija3210015:28
2.Čehija3201016:57
3.Kanāda3200124:76
4.Vācija200022:120
5.Austrija300030:310

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Somija3201010:57
2.ASV3200113:96
3.Šveice302017:94
4.Slovākija210018:83
5.Latvija300124:111

Latvijas spēles

DatumsLaiksSpēleRez
26.12.23:00Latvija – ASV2:5
27.12.23:00Šveice – Latvija3:2 PM
29.12.18:00Latvija – Somija0:3
30.12.18:00Slovākija – Latvija

Latvijas sastāvs

SpēlētājsGadsKlubsStatistika
Vārtsargi
Patriks Bērziņš2003Danbury Jr. Hatricks (NAHL)13 - 92.1% - 3.65
Linards Lipskis2003Bismarck Bobcats (NAHL)17 - 90.9% - 2.64
Kārlis Mežsargs2003Tri-City Storm (USHL)14 - 87.4% - 3.66
Aizsargi
Niks Feņenko2004Baie-Comeau Drakkar (QMJHL)27 – 4+14
Bogdans Hodass2003Medicine Hat Tigers (WHL)27 – 4+11
Rihards Simanovičs2003Amarillo Wranglers (NAHL)22 – 7+8
Dario Mackevičs2003Mogo/LSPA23 – 4+8
Edgars Kazaks2003Zemgale/LLU6 – 0+1
Gustavs Ozoliņš2003Minnesota Wilderness (NAHL)24 – 2+12
Uzbrucēji
Rodžers Bukarts2004ZSC Lions (Šveice U20)24 – 11+12
Emīls Veckaktiņš2004Lugano (Šveice U20)27 – 6+23
Roberts Cjunskis2003Lugano NL20 (Šveice U20)8 – 4+3
Martins Laviņš2003Cedar Rapids (USHL)18 – 4+7
Darels Dukurs2003SCL Tigers (Šveice U20)27 – 12+11
Rainers Dārziņš2004Skelleftea (Zviedrija U20)7 – 3+1
Ģirts Silkalns2003Fargo Force (USHL)7 – 1+2
Rainers Rullers2004Zemgale/LLU20 – 2+3
Dans Ločmelis2004Lulea (Zviedrija U20)27 – 12+21
Sandis Vilmanis2004Sarnia Sting (OHL)29 – 11+13
Klāvs Veinbergs2003Lincoln Stars (USHL)20 – 6+8
Pēteris Purmalis2003Zemgale/LLU6 – 2+3
Anrī Ravinskis2003Blainville-Boisbrianda Armanda (QMJHL)11 – 1+1
Kristiāns Sāmītis2003Philadelphia Rebels (NAHL)26 – 5+6

Vārtsargiem norādīts aizvadīto spēļu skaits, atvairīto metienu procents, vidēji spēlē ielaistie vārti. Laukuma spēlētājiem norādītas aizvadītās spēles, vārti plus piespēles. Zemgales/LLU hokejistiem norādīta statistika "Mestis" līgā

1 2 3 80 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2022-12-30 09:41, pirms 2 gadiem
Lai sanāk, ir pelnījuši!

  +4 [+] [-]

, 2022-12-30 10:02, pirms 2 gadiem
Pašlaik 3 spēles 4 gūti vārti!!!Uz ko cerēt?Augustā aiz. Bergmanis pret čehiem guva 3 vārtus un iekļuvām 1/4

     [+] [-]

, 2022-12-30 10:09, pirms 2 gadiem
hakinen rakstīja: Lai sanāk, ir pelnījuši!
ja spēs uzvarēt slovākus, tad redzēs - tiesa gan, arī tas vēl neko negaraantē, slovāki uzvarot Šveici tāpat atstās mūs ar garu degunu

  -2 [+] [-]

, 2022-12-30 10:19, pirms 2 gadiem
Šovakar obligāti jāuzvar pamatlaikā un lieta darīta! Neticu, ka Slovāki Šveici uzvarēs, neticu!
Gan mēs, gan Šveice ir sīkstas komandas, bet, savukārt, Slovāki ir vairāk haotiski avantūristi, tendēti uz ātru un atklātu Hokeju, kuriem veicas pret sev līdzīgiem (USA) Divas dienas pēc kārtas pret sīkstām komandām spēlēt ir visai nogurdinoši, tāpēc, domāju, ka Slovāki pārdegs un tiem batarejas nosēdīsies Vienīgais, kas varētu patraucēt, ir Šveiciešu priekšlaicīgā plova pretinieka kalkulēšana

  +1 [+] [-]

, 2022-12-30 10:32, pirms 2 gadiem
otava rakstīja: Pašlaik 3 spēles 4 gūti vārti!!!Uz ko cerēt?Augustā aiz. Bergmanis pret čehiem guva 3 vārtus un iekļuvām 1/4
Tikai jāņem vērā,ka augustā notikušais čempis bija sava veida ekspermentāls,kur komandas ārā nekrita un slovāki atļāvās izlikt komandu ar 16 spēlētājiem,kuri bija jaunāki par atļauto vecumu un var piedalīties arī šajā čempī.Mūsu bilance augstākajā divīzijā ir tikai sešas uzvaras astoņos čempionātos,kur esam piedalījušies.4:0 pret Norvēģiju,7:1 pret Vāciju un Kazahstānu,6:4 pret Austriju,5:2 pret Čehiju un 2:1 pret Dāniju papildlaikā.Tas arī viss.Divi zaudējumi ciesti 2:3 pret Slovākiju un 2:3 tagad pret Šveici,pēc spēles normālā laika beigām.Uzvarēt šodien būs ārkārtīgi grūti,jo slovākiem pēc uzvaras pār jeņķiem tagad spīd iespēja pacīnīties par pirmo vietu grupā un pretiniekos 1/4 finālā dabūt fričus(neticu,ka austriešus)Pirmā vieta mūsu grupā ir ļoti svarīga,jo 1/4 finālā dabūt pretiniekos kanādiešus ,zviedrus vai čehus nav tā labākā izvēle.Kaut kā tā.

  +1 [+] [-]

, 2022-12-30 10:32, pirms 2 gadiem
otava rakstīja: Pašlaik 3 spēles 4 gūti vārti!!!Uz ko cerēt?Augustā aiz. Bergmanis pret čehiem guva 3 vārtus un iekļuvām 1/4
skaidrs, mums pietrūkst Bergmaņa

  +1 [+] [-]

, 2022-12-30 10:36, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Tikai jāņem vērā,ka augustā notikušais čempis bija sava veida ekspermentāls,kur komandas ārā nekrita un slovāki atļāvās izlikt komandu ar 16 spēlētājiem,kuri bija jaunāki par atļauto vecumu un var piedalīties arī šajā čempī.Mūsu bilance augstākajā divīzijā ir tikai sešas uzvaras astoņos čempionātos,kur esam piedalījušies.4:0 pret Norvēģiju,7:1 pret Vāciju un Kazahstānu,6:4 pret Austriju,5:2 pret Čehiju un 2:1 pret Dāniju papildlaikā.Tas arī viss.Divi zaudējumi ciesti 2:3 pret Slovākiju un 2:3 tagad pret Šveici,pēc spēles normālā laika beigām.Uzvarēt šodien būs ārkārtīgi grūti,jo slovākiem pēc uzvaras pār jeņķiem tagad spīd iespēja pacīnīties par pirmo vietu grupā un pretiniekos 1/4 finālā dabūt fričus(neticu,ka austriešus)Pirmā vieta mūsu grupā ir ļoti svarīga,jo 1/4 finālā dabūt pretiniekos kanādiešus ,zviedrus vai čehus nav tā labākā izvēle.Kaut kā tā.
dabūt pretī fričus vai austriešus (šajā ziņā austriešu izredzes tik zemu kā Tu nevērtēju; friči ir favorīti protams, bet neteiksim, ka austriešiem galīgi nav variantu) 1/4 finālā ir gana kārdinoši... tur Tev taisnība

  +2 [+] [-]

, 2022-12-30 10:48, pirms 2 gadiem
Jāiet uz maksimumu un risku, būt vai nebūt

     [+] [-]

, 2022-12-30 10:54, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: dabūt pretī fričus vai austriešus (šajā ziņā austriešu izredzes tik zemu kā Tu nevērtēju; friči ir favorīti protams, bet neteiksim, ka austriešiem galīgi nav variantu) 1/4 finālā ir gana kārdinoši... tur Tev taisnība
Neesmu skatījies nevienu austriešu spēli un ļoti iespējams,ka viņi pret favorītiem laiduši muļķi,gatavojoties izšķirošajam mačam ar vāciešiem.Līdzjutējiem šāda komandas stratēģija nepatīk,bet ja tā atnesīs augļus,tad par smagiem zaudējumiem visi aizmirsīs.Tiesa,reti kad tāda stratēģija nes augļus,bet gadās.Mani šobrīd vairāk interesē,ko mūsu treneru štabs būs izdomājis mačā ar slovākiem.Cīnīties par uzvaru,jeb gatavoties mačiem par izdzīvošanu.Tas riebīgākais jau ir tas,ka pat uzvarot slovākus,šveicieši pēc tam ar slovākiem mīļa miera labad var nospēlēt tā,kā abām komandām ir izdevīgi.Šajā gadījumā neizšķirts pamatlaikā un slovāku uzvara OT vai soda metienos.Tik un tā pretiniekus viņi izvēlēties nevarēs,jo pārējās trīs spēles,kur būs galīgais grupu vietu sadalījums,notiks pēc viņu mača.

     [+] [-]

, 2022-12-30 11:14, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: ja spēs uzvarēt slovākus, tad redzēs - tiesa gan, arī tas vēl neko negaraantē, slovāki uzvarot Šveici tāpat atstās mūs ar garu degunu
Tas jau būtu štrunts. Mūsējie būtu parādījuši visu , ko spēj

     [+] [-]

, 2022-12-30 11:17, pirms 2 gadiem
Ideālā variantā mums nepieciešama uzvara ar vairāku vārtu pārsvaru... bet būs ļoti grūti uzvarēt pat ar vienu vārtu pārsvaru...

  -2 [+] [-]

, 2022-12-30 11:35, pirms 2 gadiem
Pat ar uzvaru ir par maz. 2 kļūdas Slovāki neticās ka pieļaus, komanda izsktās par kādu 1% stiprāki nekā LV.

  -2 [+] [-]

, 2022-12-30 11:46, pirms 2 gadiem
Nu davai,pēctam vecais duelis pret čehiem ceturtdaļfinālā,medaļas ir tepat..

     [+] [-]

, 2022-12-30 12:03, pirms 2 gadiem
Vēl nesenajā pagātnē esam spēlējuši pret Slovākiem.Tātad Ločmelis iemeta golu (gaidām šodien arī kaut ko tādu), savukārt Adams Sykora 1:1 panāca, zīmīgi šobrīd čalis bez punktiem, varētu būt bīstams šodienas spēlē. Tā nu spēle turpinās: 1:2, 2:2 ( Dvorský un Fenenko). Kā arī spēle bija vienāda, pat līdz OT, kas nozīmē, ka mums pamatlaikā jābūt pārākiem. Gandrīz neiespējami, pamatlaikā uzvarēt, jo Slovāki spēlē ne ātri, un neparocīgi mums. Atceroties, bullīšu mešanu, nekā laba nevaru pateikt, tikai Dukurs spēja iemest.

  +1 [+] [-]

, 2022-12-30 12:03, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Tikai jāņem vērā,ka augustā notikušais čempis bija sava veida ekspermentāls,kur komandas ārā nekrita un slovāki atļāvās izlikt komandu ar 16 spēlētājiem,kuri bija jaunāki par atļauto vecumu un var piedalīties arī šajā čempī.Mūsu bilance augstākajā divīzijā ir tikai sešas uzvaras astoņos čempionātos,kur esam piedalījušies.4:0 pret Norvēģiju,7:1 pret Vāciju un Kazahstānu,6:4 pret Austriju,5:2 pret Čehiju un 2:1 pret Dāniju papildlaikā.Tas arī viss.Divi zaudējumi ciesti 2:3 pret Slovākiju un 2:3 tagad pret Šveici,pēc spēles normālā laika beigām.Uzvarēt šodien būs ārkārtīgi grūti,jo slovākiem pēc uzvaras pār jeņķiem tagad spīd iespēja pacīnīties par pirmo vietu grupā un pretiniekos 1/4 finālā dabūt fričus(neticu,ka austriešus)Pirmā vieta mūsu grupā ir ļoti svarīga,jo 1/4 finālā dabūt pretiniekos kanādiešus ,zviedrus vai čehus nav tā labākā izvēle.Kaut kā tā.
Dabūt vieglāko pretinieku, kā jau abrags raksta ir kārdinoši, bet ir jau vēl viens faktors - slovāki var vienkārši negribēt visu atstāt uz pēdējo spēli un vēlēties nokārtot jau šodien. Katrā ziņā jācer, ka čaļi šodien izdarīs maksimumu.

     [+] [-]

, 2022-12-30 12:05, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Vēl nesenajā pagātnē esam spēlējuši pret Slovākiem.Tātad Ločmelis iemeta golu (gaidām šodien arī kaut ko tādu), savukārt Adams Sykora 1:1 panāca, zīmīgi šobrīd čalis bez punktiem, varētu būt bīstams šodienas spēlē. Tā nu spēle turpinās: 1:2, 2:2 ( Dvorský un Fenenko). Kā arī spēle bija vienāda, pat līdz OT, kas nozīmē, ka mums pamatlaikā jābūt pārākiem. Gandrīz neiespējami, pamatlaikā uzvarēt, jo Slovāki spēlē ne ātri, un neparocīgi mums. Atceroties, bullīšu mešanu, nekā laba nevaru pateikt, tikai Dukurs spēja iemest.
Ja sapņojam par top 8 mums ot un so nemaz neder. Ja būs neizšķirts pāris minūtes pirms beigām, Artis ņems nost vārtsargu...

  +1 [+] [-]

, 2022-12-30 12:09, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Pat ar uzvaru ir par maz. 2 kļūdas Slovāki neticās ka pieļaus, komanda izskatās par kādu 1% stiprāki nekā LV.
kā Tu to vienu 1% sarēķināji?

  +1 [+] [-]

, 2022-12-30 12:11, pirms 2 gadiem
petravicus rakstīja: Ideālā variantā mums nepieciešama uzvara ar vairāku vārtu pārsvaru... bet būs ļoti grūti uzvarēt pat ar vienu vārtu pārsvaru...
kāpēc uzvara ar vairāku vārtu pārsvaru???? Nekāda starpība ar vienu vai 10 - vienādu punktu gadījumā vērā jau ņem savstarpējās spēles...

     [+] [-]

, 2022-12-30 12:14, pirms 2 gadiem
petravicus rakstīja: Ideālā variantā mums nepieciešama uzvara ar vairāku vārtu pārsvaru... bet būs ļoti grūti uzvarēt pat ar vienu vārtu pārsvaru...
Kāda jēga šajā gadījumā ir no vārtu pārsvara?

  -1 [+] [-]

, 2022-12-30 12:17, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Pat ar uzvaru ir par maz. 2 kļūdas Slovāki neticās ka pieļaus, komanda izsktās par kādu 1% stiprāki nekā LV.
Par kādām kļūdām tu te runā? Izpumpējoties pret Latviju, nākamajā dienā pakāst arī svaigajai Šveicei, tā ir kļūda, tavā skatījumā?

  +2 [+] [-]

, 2022-12-30 12:21, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: kā Tu to vienu 1% sarēķināji?
man sanāca 0,7

     [+] [-]

, 2022-12-30 12:26, pirms 2 gadiem
otava rakstīja: Pašlaik 3 spēles 4 gūti vārti!!!Uz ko cerēt?Augustā aiz. Bergmanis pret čehiem guva 3 vārtus un iekļuvām 1/4
Bet austriešiem nav nevieni gūti vārti!
Tā kā cerības uz uzvaru izšķirošajā spēlē mums ir!!!

  -1 [+] [-]

, 2022-12-30 12:29, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: man sanāca 0,7
brūns vai balts? Priekā!

     [+] [-]

, 2022-12-30 12:30, pirms 2 gadiem
kalkulatoristi

     [+] [-]

, 2022-12-30 12:32, pirms 2 gadiem
erred rakstīja: Bet austriešiem nav nevieni gūti vārti!
Tā kā cerības uz uzvaru izšķirošajā spēlē mums ir!!!
var jau teikt, ka negadījums un tā ir tikai pārbaudes spēle, taču pārbaudes spēlē 20. decembrī austrieši vāciešiem iemeta 4 golus un spēli uzvarēja... https://www.hockeycanada.ca/en-ca/t... .

  -1 [+] [-]

, 2022-12-30 12:32, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: kalkulatoristi
literbolisti!

     [+] [-]

, 2022-12-30 12:46, pirms 2 gadiem
ja atmet fantāzijas, reāli te ir tikai viens jautājums - kas nāks pretī - friči vai austrieši

     [+] [-]

, 2022-12-30 12:50, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ja atmet fantāzijas, reāli te ir tikai viens jautājums - kas nāks pretī - friči vai austrieši
ticamāk, ka austrieši, bet tam nebūt nav garantijas...

     [+] [-]

, 2022-12-30 13:14, pirms 2 gadiem
erred rakstīja: Bet austriešiem nav nevieni gūti vārti!
Tā kā cerības uz uzvaru izšķirošajā spēlē mums ir!!!
Par Austriju ir diezgan skaidrs. Tur gatavojas uz spēli ar Vāciju. Un pēc tam mums...

     [+] [-]

, 2022-12-30 13:30, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ja atmet fantāzijas, reāli te ir tikai viens jautājums - kas nāks pretī - friči vai austrieši
Junioru varbūtība iekļūt play-offos ir lielāka par Latvijas pieaugušo izlases vidējo sagaidāmo varbūtību kvalificēties izslēgšanas spēlēm pirms grupu turnīra sākuma.

Vai tu to katru gadu arī sauc par fantāzijām?

  +2 [+] [-]

, 2022-12-30 13:33, pirms 2 gadiem
Kāda jēga te kaut ko fantazēt? Vienmēr šitās shēmošanas - kā būtu, ja būtu. Jāpriecājas, ka visas spēles bijušas samērā līdzīgas un nav sagrāves kā citos gados. Jebkurā gadījumā labs turnīrs.

  +2 [+] [-]

, 2022-12-30 13:38, pirms 2 gadiem
Ko šeit rakstīja šeit gados kad mūs tesa ar divciparniekiem vai tuvu tam ? Rakstīja ka esam vnk nabagi, ka tads ir spēku samērs. Un ka varam aizķerties spēleš ar konkrētām komandām (austrieši, kazahi, friči u.t.t.). Neatceros ka kāds ekspertētu, ka izbāziens 0:10 pret zviedru ir apzināta gatavošanās pret tām "ņemamajām".
Nez kāpēc 2022. gadā ir nākusi apgaismība, ka austriešu izvarošana visās spēlēs ir ģeniālā superplāna "Uzvari Latviju" sastāvdaļa.
Mudaki

Es zinu ka viņi zin savu vietu uz kartes, bet spriedelēt par nez kādu speciālo gatavošanās plānu ....

     [+] [-]

, 2022-12-30 13:39, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ja atmet fantāzijas, reāli te ir tikai viens jautājums - kas nāks pretī - friči vai austrieši
Lielāka varbūtība tomēr ir, ka Latvija tiks plovos, nekā spēkosies par palikšanu Elitē ar Fričiem

     [+] [-]

, 2022-12-30 13:48, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Ko šeit rakstīja šeit gados kad mūs tesa ar divciparniekiem vai tuvu tam ? Rakstīja ka esam vnk nabagi, ka tads ir spēku samērs. Un ka varam aizķerties spēleš ar konkrētām komandām (austrieši, kazahi, friči u.t.t.). Neatceros ka kāds ekspertētu, ka izbāziens 0:10 pret zviedru ir apzināta gatavošanās pret tām "ņemamajām".
Nez kāpēc 2022. gadā ir nākusi apgaismība, ka austriešu izvarošana visās spēlēs ir ģeniālā superplāna "Uzvari Latviju" sastāvdaļa.
Mudaki

Es zinu ka viņi zin savu vietu uz kartes, bet spriedelēt par nez kādu speciālo gatavošanās plānu ....
Ha, mudaki... Pats interesantākais ir tas, ka visu tevis minēto šņagu raksta nevis kaut kādi tur Biroji ar Ņištjakiem un Krasiļņikiem, bet gan it kā brieduma gados esošie SC veterāni, kurus daži labi pat par ekspertiem dēvē

     [+] [-]

, 2022-12-30 13:48, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Ko šeit rakstīja šeit gados kad mūs tesa ar divciparniekiem vai tuvu tam ? Rakstīja ka esam vnk nabagi, ka tads ir spēku samērs. Un ka varam aizķerties spēleš ar konkrētām komandām (austrieši, kazahi, friči u.t.t.). Neatceros ka kāds ekspertētu, ka izbāziens 0:10 pret zviedru ir apzināta gatavošanās pret tām "ņemamajām".
Nez kāpēc 2022. gadā ir nākusi apgaismība, ka austriešu izvarošana visās spēlēs ir ģeniālā superplāna "Uzvari Latviju" sastāvdaļa.
Mudaki

Es zinu ka viņi zin savu vietu uz kartes, bet spriedelēt par nez kādu speciālo gatavošanās plānu ....
Vai piekrītis Machimol, ka šī skaitās Latvijas labākā izlase u20 izlase?

Es skatos uz to izlasi un redzu izlasi, kas ir pieraduši sisties ārzemēs un liela daļa ar augsta līmeņa pieredzi un ZA ledus pieredzi, bet neko tādu īpašu neredzu!

Tīri individuāli skatoties!
1 2 3 80 komentāri