Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas jaunieši izskaņā nenotur pārsvaru, piedzīvojot sāpīgu neveiksmi pret Šveici

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Latvijas jaunieši izskaņā nenotur pārsvaru, piedzīvojot sāpīgu neveiksmi pret Šveici
Latvijas U20 valstsvienības vārtsargs Patriks Bērziņš darbībā cīņā pret Šveici. Foto: Ron Ward/AP/Scanpix

IIHF pasaules U20 meistarsacīkstēs hokejā sāpīgu zaudējumu piedzīvoja Latvijas U20 valstsvienība, kas Kanādas pilsētā Monktonā pēcspēles metienos piekāpās (2:3) vienaudžiem no Šveices.

• Latvieši cīņu iesāka aktīvi, jau tās ievadā izveidojot bīstamu epizodi pie šveicieša Kevina Paša sargātā cietokšņa. Diemžēl aktivitāte nesniedza vienīgi pozitīvu iespaidu, cīņā pie laukuma apmales kreisā ceļgala savainojumu gūstot aizsargam Silvestram Lazarenokam, kurš laukumā vairs neatgriezās.

• Devītajā minūtē Latvijas hokejisti pieļāva rupju kļūdu laukuma vidusdaļā, Šveicei izraujoties pretuzbrukumā. Pirmo metienu atvairīja vārtsargs Patriks Bērziņš, turpretim šveiciešu otrā tempa uzbrukumu ar rezultatīvu metienu noslēdza Luī Robēns (1:0).

• Pusminūti vēlāk Šveices spāņu izcelsmes uzbrucējs Heremijs Habola klupināja Latvijas hokejistu, latviešiem pēcāk neizmantojot skaitlisko vairākumu.

• Turpretim 14. minūtē Arta Ābola vadītajai komandai izdevās izlīdzināt rezultātu, Danam Ločmelim ieslidojot zonā, izdarot plaukstas metienu, ko savā priekšā atvairīja Šveices vārtsargs Pašs. Ločmelis pie atlēkušās ripas tika pirmais, ar otro mēģinājumu iekarojot šveiciešu cietoksni (1:1). Rezultāta izmaiņas bija loģiskas, latviešiem dažas minūtes veicot efektīvu ofensīvu.

Trešdaļas izskaņā tieši pēc vēl viena neizmantota skaitliskā pārsvara Latvijas komandai pavērās izcila iespēja izvirzīties priekšgalā, Robertam Cjunskim izraujoties vienatnē pret šveiciešu vārtsargu, tomēr nespējot gūt vārtus.

• Lielāko daļu no otrās trešdaļas uzbruka Šveices jaunieši, kuri vairākkārt nopietni apdraudēja Patrika Bērziņa sargāto cietoksni. Bērziņš savā otrajā spēlē divu dienu laikā bija pārliecinošs, neilgā laika sprīdī tiekot galā ar vairākiem sarežģītiem metieniem no vārtu priekšas.

• Šveiciešu ieilgušo ofensīvu apturēja Latvijas komandas ceturtais virknējums, vēl vienu spilgtu vārtu gūšanas iespēju izšķērdējot Cjunskim, kā arī ripu gar vārtu stabiņu raidot Ločmelim.

Saraustītā spēlē Latvija otrā perioda izskaņā ieguva trešo iespēju spēlēt vairākumā, šoreiz to izmantojot pilnvērtīgi - pēc latvieša metiena cīņā vārtu priekšā pie ripas tika Darels Dukurs, kurš izvirzīja priekšgalā (2:1) Latvijas komandu.

• Kā iepriekš bija paredzams, pamatlaika noslēdzošajā trešdaļā visiem spēkiem uzbruks Šveice, kas vairākkārt spēja iegūt stabilu ripas kontroli latviešu zonā. No spožas uzvaras un trim punktiem kopvērtējumā latviešus šķīra mazāk par četrām minūtēm, kad ar tālu metienu vārtsargu Bērziņu pārspēja (2:2) aizsargs Rodvins Dioničjo. Bērziņam redzamību šajā epizodē bloķēja vairāki hokejisti.

• Pagarinājumā tuvu tam, lai skatītājus iepriecinātu ar skaistu vārtu guvumu bija Ločmelis, kurš filigrāni izvijās cauri Šveices aizsardzībai, turpretim metienā bija nedaudz neprecīzs.

Bullīšu pirmajās piecās kārtās dominēja vārtsargi, savukārt sesto kārtu ar veiklu māņkustību iesāka Ločmelis, kurš izvirzīja vadībā latviešus. Diemžēl Bērziņam pēcāk neizdevās tikt galā ne ar šveiciešu līdera Atiljo Bjaskas, ne Liekita Raihles izgājieniem.

Šveice – Latvija 3:2 PM (1:1, 0:1, 1:0, 0:0, 1:0)
Vārti: 8:20 Robēns (Zaneti) 1:0, 13:03 Ločmelis (G. Ozoliņš, Kazaks) 1:1, 37:50 Dukurs (Laviņš, G. Ozoliņš, vair.) 1:2, 58:04 Dioničjo (Bjaska, Biksels) 2:2, 65:00 Raihle 3:2.
Metieni pa vārtiem: 29:18 (8:7, 10:9, 10:1, 1:1)
Soda minūtes: 18:6 (4:0, 12:2, 2:4, 0:0)
Vārtsargi: Kevins Pašs – Patriks Bērziņš.

Pasaules U20 meistarsacīkšu otrā spēļu diena

PilsētaSpēleRezultāts/Laiks
MonktonaSomija – Slovākija5:2 (1:1; 3:0; 1:1)
HalifaksaVācija – Zviedrija0:1 (0:1; 0:0; 0:0)
MonktonaŠveice – Latvija3:2 PM (1:1; 0:1; 1:0; 0:0; 1:0)
HalifaksaAustrija – Čehija01.30

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Šveice202006:44
2.Somija210107:54
3.ASV110005:23
4.Latvija200114:81
5.Slovākija100012:50

Latvijas spēles

DatumsLaiksSpēleRez
26.12.23:00Latvija – ASV2:5
27.12.23:00Šveice – Latvija3:2 PM
29.12.18:00Latvija – Somija
30.12.18:00Slovākija – Latvija

Latvijas sastāvs

SpēlētājsGadsKlubsStatistika
Vārtsargi
Patriks Bērziņš2003Danbury Jr. Hatricks (NAHL)13 - 92.1% - 3.65
Linards Lipskis2003Bismarck Bobcats (NAHL)17 - 90.9% - 2.64
Kārlis Mežsargs2003Tri-City Storm (USHL)14 - 87.4% - 3.66
Aizsargi
Niks Feņenko2004Baie-Comeau Drakkar (QMJHL)27 – 4+14
Bogdans Hodass2003Medicine Hat Tigers (WHL)27 – 4+11
Rihards Simanovičs2003Amarillo Wranglers (NAHL)22 – 7+8
Dario Mackevičs2003Mogo/LSPA23 – 4+8
Edgars Kazaks2003Zemgale/LLU6 – 0+1
Silvestrs Lazarenoks2003Zemgale/LLU8 – 0+0
Gustavs Ozoliņš2003Minnesota Wilderness (NAHL)24 – 2+12
Uzbrucēji
Rodžers Bukarts2004ZSC Lions (Šveice U20)24 – 11+12
Emīls Veckaktiņš2004Lugano (Šveice U20)27 – 6+23
Roberts Cjunskis2003Lugano NL20 (Šveice U20)8 – 4+3
Martins Laviņš2003Cedar Rapids (USHL)18 – 4+7
Darels Dukurs2003SCL Tigers (Šveice U20)27 – 12+11
Rainers Dārziņš2004Skelleftea (Zviedrija U20)7 – 3+1
Ģirts Silkalns2003Fargo Force (USHL)7 – 1+2
Rainers Rullers2004Zemgale/LLU20 – 2+3
Dans Ločmelis2004Lulea (Zviedrija U20)27 – 12+21
Sandis Vilmanis2004Sarnia Sting (OHL)29 – 11+13
Klāvs Veinbergs2003Lincoln Stars (USHL)20 – 6+8
Pēteris Purmalis2003Zemgale/LLU6 – 2+3
Anrī Ravinskis2003Blainville-Boisbrianda Armanda (QMJHL)11 – 1+1

Vārtsargiem norādīts aizvadīto spēļu skaits, atvairīto metienu procents, vidēji spēlē ielaistie vārti. Laukuma spēlētājiem norādītas aizvadītās spēles, vārti plus piespēles. Zemgales/LLU hokejistiem norādīta statistika "Mestis" līgā

1 2 52 komentāri

 +10 [+] [-]

, 2022-12-28 02:05, pirms gada
Nu tā nebūtu Latvijas izlase bez bezjēdzīga noraidījuma, ielaistiem vārtiem pašās beigās, traka pagarinājuma un rūgtas soda metienu sērijas, taču punkts ir izcīnīts un tas jau ir kaut kas.
Bērziņš ir Dievs, viņam jātop par NHL top vārtsargu.
Jāņem slovāki un jākož Somijai, ceturtdaļfināls nav neaizsniedzams.

  +1 [+] [-]

, 2022-12-28 02:06, pirms gada
Neko negribu teikt, būs 3 punkti pret Slovākiem un 1/4 darīsim to labāko!

  +4 [+] [-]

, 2022-12-28 02:07, pirms gada
Uzvara bija divu minūšu attālumā

  +3 [+] [-]

, 2022-12-28 02:07, pirms gada
Šitais gan bija sāpīgi!
Žēl, bet tā jau ir pagātne un jāiet tālāk.
Labi, ka mums ir stabils pirmais vārtsargs!
Šodien bik uzbrucēji nepalīdzēja.🙄
Slēpts komentārs: Normunds43

     [+] [-]

, 2022-12-28 02:13, pirms gada
Mēs Rūjienā gaidäm, ka nākamajos mačos savu vārdu teiks rūjienietis BOGDANS

  +1 [+] [-]

, 2022-12-28 02:16, pirms gada
Speeleja kā zvēri, zel ka nesanaca pakert uzvaru. Virziens ir pareizs.

  +3 [+] [-]

, 2022-12-28 02:17, pirms gada
Bet bullisi jātrenee, tapat kā lielaja izlasē, tas nu mums ir ahileja papēdis.

  +5 [+] [-]

, 2022-12-28 02:21, pirms gada
Yomayoo , 02:12, pirms 6 minūtēm
Zāģis tikai un vienīgi pateicoties krievam Faņenko, nah vispār tāds ir izlasē????

Neskaties hokeju, vnk ej gulēt un necepies!
Pievērs uzmanību sievai, bērniem un Latvijas nākotnei!

  +1 [+] [-]

, 2022-12-28 02:21, pirms gada
Var jau treneris tik rupji kļūdīties!? Šveicei bija iniciatīva pirms noņēma varočiku, viņi vairākas minūtes vazāja mūs pa aizsardzības zonu, bet ar visu to, Ābols nepaņēma pauzīti, lai čaļi atvilktu elpu un saņemtu precīzus norādījumus, kā izvietoties pie iemetiena, kurš kuru sedz utt. Arti, kas tas bija?! Fuc...
Slēpts komentārs: Einarsd32

  -1 [+] [-]

, 2022-12-28 02:25, pirms gada
Skarbi. Tā Šveice jau kopš 1994.gada pavasara tik daudz skādes ir nodarījusi LV hokejam (ja neskaita pozitīvos brīžus pieaugušo izlasei 1996. un 2014.)

     [+] [-]

, 2022-12-28 02:26, pirms gada
bullīši galīgi... nav all-star game, vajag klasiskāk. Bērziņš tik vilka mūs. Ločmelis varēja vnk konču ielikt OT...

  +2 [+] [-]

, 2022-12-28 02:28, pirms gada
Šarlatāns rakstīja: Yomayoo , 02:12, pirms 6 minūtēm
Zāģis tikai un vienīgi pateicoties krievam Faņenko, nah vispār tāds ir izlasē????

Neskaties hokeju, vnk ej gulēt un necepies!
Pievērs uzmanību sievai, bērniem un Latvijas nākotnei!
Gribēju jau viņam atbildēt, ka viņš ir muļķis, bet Sportacentrs jau paspēja izņemt. Šādas stulbības pie sevis vari paturēt...

     [+] [-]

, 2022-12-28 02:29, pirms gada
Šindleru Jēkabs , 02:21, pirms 4 minūtēm
Var jau treneris tik rupji kļūdīties!? Šveicei bija iniciatīva pirms noņēma varočiku, viņi vairākas minūtes vazāja mūs pa aizsardzības zonu, bet ar visu to, Ābols nepaņēma pauzīti, lai čaļi atvilktu elpu un saņemtu precīzus norādījumus, kā izvietoties pie iemetiena, kurš kuru sedz utt. Arti, kas tas bija?! Fuc.

Spēli skatījies neuzmanīgi!
Arti, kas tas bija?! Fuc.
- Bet Artis bija uz soliņa, nevis laukumā 🙄

  +1 [+] [-]

, 2022-12-28 03:07, pirms gada
Viss iesākās ar neuzmanību pēdējās 2 min., metot ripu ārā no savas zonas. Diemžēl, Latvijas izlašu visu līmeņu nelaime spēles noslēgumos arī sekoja,kā tad bez tās.
Protams, puiki kapājās,bet ļoti gribējās arī redzēt viņu prieku mūsu himnu dziedot.

  +4 [+] [-]

, 2022-12-28 03:27, pirms gada
Bullīšu metēji vienkārši piekakāja Bērziņam dvēselē, atvairīt 5 soda metienus pēc kārtas un zaudēt????

  -4 [+] [-]

, 2022-12-28 03:37, pirms gada
Zāģis letiņu stilā.

  +8 [+] [-]

, 2022-12-28 08:20, pirms gada
Atmiņā 2 epizodes. Pie klupināšanas žēl, ka mūsējais nenoturējās un atbildēja pretī un izpalika vairākums, kas būtu pretinieku pakausējis.
Un otrs, kad neizdevās šaibu izmest, jo mūsējie karājās pāri bortam un trāpīja šaiba, kas arī deva iespēju noņemt vārtu sargu Šveicei.

  -4 [+] [-]

, 2022-12-28 09:18, pirms gada
Markieris rakstīja: Gribēju jau viņam atbildēt, ka viņš ir muļķis, bet Sportacentrs jau paspēja izņemt. Šādas stulbības pie sevis vari paturēt...
Par muļķi piekritīšu, normāls cilvēks neskatītos šādu hoķi, kurā spēlē ieliktenis. Bet tas kurš spēli skatījās, arī redzēja, ka abi ielaistie vārti uz šī igroka pleciem.

  +2 [+] [-]

, 2022-12-28 09:54, pirms gada
Yomayoo rakstīja: Par muļķi piekritīšu, normāls cilvēks neskatītos šādu hoķi, kurā spēlē ieliktenis. Bet tas kurš spēli skatījās, arī redzēja, ka abi ielaistie vārti uz šī igroka pleciem.
ja tu saki, ka #4 ir ieliktenis, tad iesaku laicīgi meklēt psihiatra pakalpojumus lai neielaistu progresējošo kaiti

  +1 [+] [-]

, 2022-12-28 10:02, pirms gada
Zaudēja nedaudz stiprākai komandai - īpaši sāpīgi, jo bullīšos. Taču nesaprotu tos, kuri uzskatīja, ka mums obligāti ir jāuzvar, uzvarēt Šveices U20 mūsējie var tikai pie noteiktas apstākļu sakritības un veiksmes, pretējā gadījumā rezultāts ir kā parasti. Arī pret slovākiem mūsu izredzes nav pārāk lielas - viņiem pēdējos gados junioru hokejā "nāk ārā" vesela plejāde jauno talantu.
Reāli - būs jācīnās pret Austriju par palikšanu. Tajās spēlēs gan mēs būsim favorīti. Un ja Austriju pieveiks, rezultāts tāpat būs uzskatāms par ļoti labu (nu, ja notiks brīnums un LV izlase tiks play-offos, tad Ābolam jāceļ piemineklis)

  -1 [+] [-]

, 2022-12-28 10:05, pirms gada
Yomayoo rakstīja: Par muļķi piekritīšu, normāls cilvēks neskatītos šādu hoķi, kurā spēlē ieliktenis. Bet tas kurš spēli skatījās, arī redzēja, ka abi ielaistie vārti uz šī igroka pleciem.
varbūt jau pie laika lasies prom no šī topika?

  +1 [+] [-]

, 2022-12-28 10:14, pirms gada
izraktenis rakstīja: Nu tā nebūtu Latvijas izlase bez bezjēdzīga noraidījuma, ielaistiem vārtiem pašās beigās, traka pagarinājuma un rūgtas soda metienu sērijas, taču punkts ir izcīnīts un tas jau ir kaut kas.
Bērziņš ir Dievs, viņam jātop par NHL top vārtsargu.
Jāņem slovāki un jākož Somijai, ceturtdaļfināls nav neaizsniedzams.
Skatījos spēli, noraidījumu tak izturēja, neizturēja 6 spēlētājus. Godīgi sakot, laikam čaļi domāja uzvara kabatā, un pieredzes trūkuma sakarā zaudēja spēles beigas. Spēle laba, jā Šveice ir līmeni augstāk veroties kā spēlē komanda, bet lielākais plus viņiem, ka ir izteikti līderi, kurus marinē tik ilgi, kamēr golu iemet, mums reti kurš varētu teikt izteikts līderis, jā ir labi spēlētāji, bet nav tādu kurš galvu pārāks, savā vecuma posmā.

     [+] [-]

, 2022-12-28 10:34, pirms gada
Žēl ka nenoturēja bet Šveicei ir daudz augstāks līmenis hokejā tā kā malači

     [+] [-]

, 2022-12-28 10:45, pirms gada
Sveice man atgadinaja personazus no filmas- elektronika piedzivojumi.Musejie bija loti,loti pelnijusi uzvaru- bija labaki gan ot,gan bullisu izpilde,bet veiksme,veiksme atkal nebija museja. Puisi,nenokariet degunus un ,lai dievins ar jums...

  -2 [+] [-]

, 2022-12-28 11:00, pirms gada
rneilands rakstīja: Sveice man atgadinaja personazus no filmas- elektronika piedzivojumi.Musejie bija loti,loti pelnijusi uzvaru- bija labaki gan ot,gan bullisu izpilde,bet veiksme,veiksme atkal nebija museja. Puisi,nenokariet degunus un ,lai dievins ar jums...
bla-bla-bla... ja jau nevar iemest tad nebija labāki. Nebija tur veiksmes faaktors, bet gan meistarības. Sanāca redzēt tikai nelielu daļu no spēles (daļu no 2. perioda), Šveice tomēr vairāk dominēja laukumā (bīstamāk un vairāk uzbruka, vairāk metienu paa vārtiem)... Lielā mērā vārtsargs mūsu izlasi spēlē noturēja.

bet nu jā, protams, žēl, ka mazu brīnumiņu paveikt neizdevās.

  +2 [+] [-]

, 2022-12-28 11:32, pirms gada
Nu jau emocijas norimušas,var ar mierīgu prātu aptvert to,kas noticis.Ja pirms mača teiktu,ka pamatlaiks noslēgsies neizšķirti,domāju maz būtu to,kuri nebūtu ar to mierā.Spēles gaitā šveiciešu pārsvars brīžam bija nospiedošs,kas gan šoreiz neatainojās uz tablo.Šeit liels nopelns vārtsargam.Pratām gūt divus vārtus un līdz pilnai veiksmei pietrūka vien pāris minūtes.Punktiņš nopelnīts un ejam tālāk.Skaidrs,ka grupas turnīrā galvenais mačs būs ar slovākiem un lai arī neesmu ar nepamatotu optimismu piesātināts,tomēr šī mūsu izlase man rada sajūtas,ka varam šoreiz slovākus pieveikt.Kā būs,to redzēsim.Austriešu spēles neesmu skatījies,bet redzot rezultātus jāsecina,ka viņi reāli novērtē turnīrā savu likteni un gatavojās tikai un vienīgi pārspēlēm.Par to rakstu tāpēc,ja gadījumā neizdosies pieveikt slovākus un nāksies cīnīties par palikšanu elitē.Mēs cīnāmies ar visiem,austrieši gatavojās tikai pārspēlēm.Skaidrs,ka mūsu taktika ir līdzjutējiem tuvāka,bet tā var arī pievilt.

  -1 [+] [-]

, 2022-12-28 11:37, pirms gada
alguns rakstīja: Nu jau emocijas norimušas,var ar mierīgu prātu aptvert to,kas noticis.Ja pirms mača teiktu,ka pamatlaiks noslēgsies neizšķirti,domāju maz būtu to,kuri nebūtu ar to mierā.Spēles gaitā šveiciešu pārsvars brīžam bija nospiedošs,kas gan šoreiz neatainojās uz tablo.Šeit liels nopelns vārtsargam.Pratām gūt divus vārtus un līdz pilnai veiksmei pietrūka vien pāris minūtes.Punktiņš nopelnīts un ejam tālāk.Skaidrs,ka grupas turnīrā galvenais mačs būs ar slovākiem un lai arī neesmu ar nepamatotu optimismu piesātināts,tomēr šī mūsu izlase man rada sajūtas,ka varam šoreiz slovākus pieveikt.Kā būs,to redzēsim.Austriešu spēles neesmu skatījies,bet redzot rezultātus jāsecina,ka viņi reāli novērtē turnīrā savu likteni un gatavojās tikai un vienīgi pārspēlēm.Par to rakstu tāpēc,ja gadījumā neizdosies pieveikt slovākus un nāksies cīnīties par palikšanu elitē.Mēs cīnāmies ar visiem,austrieši gatavojās tikai pārspēlēm.Skaidrs,ka mūsu taktika ir līdzjutējiem tuvāka,bet tā var arī pievilt.
Algunopi, Austrieši gatavojas arī mačam pret Fričiem un ja tiem iekritīs mēsliņi, bet Fričiem caurums no barankas uz tablo, tad gan mums klāsies grūti pārspēlēs Reāli ir jādomā ne tikai par maču pret Slovākiem, jo arī uzvarot viņus nekas nebūs garantēts, jādomā arī kā paņemt punktus arī pret Somiem Ja tas izdosies, tad būs nedaudz mierīgāk

     [+] [-]

, 2022-12-28 11:39, pirms gada
alguns rakstīja: Nu jau emocijas norimušas,var ar mierīgu prātu aptvert to,kas noticis.Ja pirms mača teiktu,ka pamatlaiks noslēgsies neizšķirti,domāju maz būtu to,kuri nebūtu ar to mierā.Spēles gaitā šveiciešu pārsvars brīžam bija nospiedošs,kas gan šoreiz neatainojās uz tablo.Šeit liels nopelns vārtsargam.Pratām gūt divus vārtus un līdz pilnai veiksmei pietrūka vien pāris minūtes.Punktiņš nopelnīts un ejam tālāk.Skaidrs,ka grupas turnīrā galvenais mačs būs ar slovākiem un lai arī neesmu ar nepamatotu optimismu piesātināts,tomēr šī mūsu izlase man rada sajūtas,ka varam šoreiz slovākus pieveikt.Kā būs,to redzēsim.Austriešu spēles neesmu skatījies,bet redzot rezultātus jāsecina,ka viņi reāli novērtē turnīrā savu likteni un gatavojās tikai un vienīgi pārspēlēm.Par to rakstu tāpēc,ja gadījumā neizdosies pieveikt slovākus un nāksies cīnīties par palikšanu elitē.Mēs cīnāmies ar visiem,austrieši gatavojās tikai pārspēlēm.Skaidrs,ka mūsu taktika ir līdzjutējiem tuvāka,bet tā var arī pievilt.
nu, hvz, kā tur ar slovākiem, slovāki vēl nav ar šveiciešiem spēlējuši, bez tam "uz papīra" slovāku sastāvs ir iespadīgāks kā Šveicei - bet nu, hokeju jau spēlē laukumā nevis uz papīra

bet ja par Austriju, tad der atcerēties, ka viņu grupā ir arī Vācija - varbūt austriešiem kā "dzīvības un nāves cīņa" plānā ir spēle tieši pret vāciešiem? Ja godīgi, negribētos, lai mūsējiem jāspēlē pret fričiem...

  +2 [+] [-]

, 2022-12-28 11:43, pirms gada
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Algunopi, Austrieši gatavojas arī mačam pret Fričiem un ja tiem iekritīs mēsliņi, bet Fričiem caurums no barankas uz tablo, tad gan mums klāsies grūti pārspēlēs Reāli ir jādomā ne tikai par maču pret Slovākiem, jo arī uzvarot viņus nekas nebūs garantēts, jādomā arī kā paņemt punktus arī pret Somiem Ja tas izdosies, tad būs nedaudz mierīgāk
beidz nīdēt un jāizvēlas ērtākais pretinieks 1/4

     [+] [-]

, 2022-12-28 11:54, pirms gada
Vakar,kad noskatījos Vācijas-Zviedrijas spēli,man tomēr vāciešu izredzes izskatās krietni labākas,nekā austriešu.Piekrītu,ka austriešiem grupas turnīrā ir tāpat kā mums un uzvarot fričus viņi varētu ielekt pēdējā vagonā uz 1/4 finālu,bet šim scenārijam es galīgi neticu,salīdzinot mūsu iespējas pret slovākiem.Varbūt kļūstu maziet neobjektīvs,jo šī mūsu izlase,pirmo reizi,kopš Latvija spēlē U-20 elitē rada ilūziju,ka kaut ko arī varam.Agrāk viss bija skaidrs jau pirms turnīra sākuma.

  -1 [+] [-]

, 2022-12-28 12:10, pirms gada
alguns rakstīja: Vakar,kad noskatījos Vācijas-Zviedrijas spēli,man tomēr vāciešu izredzes izskatās krietni labākas,nekā austriešu.Piekrītu,ka austriešiem grupas turnīrā ir tāpat kā mums un uzvarot fričus viņi varētu ielekt pēdējā vagonā uz 1/4 finālu,bet šim scenārijam es galīgi neticu,salīdzinot mūsu iespējas pret slovākiem.Varbūt kļūstu maziet neobjektīvs,jo šī mūsu izlase,pirmo reizi,kopš Latvija spēlē U-20 elitē rada ilūziju,ka kaut ko arī varam.Agrāk viss bija skaidrs jau pirms turnīra sākuma.
Starp citu, pirms turnīra pārabudes spēlē Austrija vinnēja vāciešus: https://www.hockeycanada.ca/en-ca/t... . Un metienu attiecība bija ļoti līdzīga.

     [+] [-]

, 2022-12-28 12:16, pirms gada
Abrags rakstīja: Starp citu, pirms turnīra pārabudes spēlē Austrija vinnēja vāciešus: https://www.hockeycanada.ca/en-ca/t... . Un metienu attiecība bija ļoti līdzīga.
Es jau netaisos apstrīdēt prognozi,ka austrieši varētu vinnēt vāciešus.Es tikai izteicu savu viedokli.Visu jau izšķirs ripa,ledus un komandu meistarība.

  -1 [+] [-]

, 2022-12-28 12:23, pirms gada
alguns rakstīja: Es jau netaisos apstrīdēt prognozi,ka austrieši varētu vinnēt vāciešus.Es tikai izteicu savu viedokli.Visu jau izšķirs ripa,ledus un komandu meistarība.
tā nav prognoze - vienkārši fakts par tēmu.
1 2 52 komentāri