Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Toronto un Edmontonai septiņi vārti viesos, Keins iemet debijā, Bantingam hat-trick

Agris Suveizda

Toronto un Edmontonai septiņi vārti viesos, Keins iemet debijā, Bantingam hat-trick
Evanders Keins kopā ar Kaileru Jamamoto un Konoru Madeividu. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā pie uzvaras tikušas arī Anaheimas "Ducks", Filadelfijas "Flyers", Vinipegas "Jets", Karolīnas "Hurricanes", Toronto "Maple Leafs", Edmontonas "Oilers", Lasvegasas "Golden Knights", Bufalo "Sabres" un Kalgari "Flames".

• Toronto "Maple Leafs" pēdējās 11 minūtēs guva piecus bezatbildes vārtus, atspēlējās no 2:4 un izbraukumā ar 7:4 pārspēja Detroitas "Red Wings". Ar otro hat-trick karjerā izcēlās Maikls Bantings – Toronto uzbrucējs šosezon nebija guvis vairāk par vieniem vārtiem spēlē -, bet mājinieku rindās trīs punkti Dilanam Larkinam (2+1).

• Par spīti tikai 25 izdarītiem metieniem septiņus vārtus viesos guva arī Edmontonas "Oilers", ar 7:2 pārspējot Monreālas "Canadiens". Zekam Haimenam 2+1, bet Leons Draizaitls guva divus vārtus.

• "Oilers" rindās ar vārtiem debitēja skandalozais Evanders Keins, kurš spēlēja pirmajā maiņā, 12. minūtē panāca 1:0 un nepilnās 18 minūtēs arī tika pie četriem spēka paņēmieniem, trim metieniem un pozitīvas lietderības +2.

• Kluba zaudējumu rekordsēriju pie skaitļa 13 apturēja Filadelfijas "Flyers", kas izskaņā izlaida divu vārtu deficītu un trešo ripu ielaida 38 sekundes līdz pamatlaika beigām, tomēr ar 4:3 pagarinājumā pārspēja Losandželosas "Kings". Kemam Etkinsonam 2+1, bet "Kings" labā divus vārtus guva Viktors Arvīdsons.

• Sešu zaudējumu sēriju pārtrauca Vinipegas "Jets", kas ar 4:1 izbraukumā uzvarēja Sentluisas "Blues". Divi vārti Polam Štjastnijam.

• Pamatlaika 60 minūtēs vārti tā arī netika gūti Kalgari "Flames" un Vankūveras "Canucks" dulī. Pamatlaika vidū soda metienu nerealizēja "Flames" līderis Džonijs Gudro, taču tieši viņš iemeta papildlaika 29. sekundē. "Canucks" izdarīja tikai 15 metienus pa vārtiem.

• Izbraukumā uzvaru svinēja Bufalo "Sabres", kas bez Zemgus Girgensona ar 3:1 apspēlēja Arizonas "Coyotes". Pirmo spēli gandrīz trīs mēnešu laikā aizvadīja vārtsargs Kreigs Endersons, kurš atvairīja 27 metienus.

NHL spēles

SpēleRezultāts
Senators – Ducks1:2
Flyers – Kings4:3 P
Blues – Jets1:4
Panthers – Sharks5:4 P
Hurricanes – Devils2:1
Red Wings – Maple Leafs4:7
Canadiens – Oilers2:7
Lightning – Golden Knights2:3 PM
Coyotes – Sabres1:3
Flames – Canucks1:0 P

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

  -1 [+] [-]

, 2022-01-30 11:29, pirms 2 gadiem
Ceru,ka Keins padarīs uzbrukumu jaudīgāku naftiniekiem.

     [+] [-]

, 2022-01-30 12:37, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Ceru,ka Keins padarīs uzbrukumu jaudīgāku naftiniekiem.
Naftiniekiem nevajag uzbrukumā sūdu vārītāju Keinu. Naftiniekiem vajag kaut ko darīt ar aizsardzību un vārtiem..Naftinieki vidēji spēlē met 3.3 vārtus - tas ir 10. labākais rādītājs līgā. Un ielaiž tos pašus 3.3 vārtus mačā - tas, savukārt ir 11. sliktākais rādītājs. Vairākums - 28% realizācija ir 2. labākais līgā. Mazākums 77.3% un kopā ar 2 šīs sezonas lūzeriem - krakeniem un flyeriem dala 20.-22. vietu līgā.
Protams, oileriem ir problēma - ja neiet Leo un Mcd, tad uzbrukums buksē, bet aizsardzība, vārti buksē, pat tad, kad viņiem krīt. Un neba nu sačkotājs, konfliktu taisītājs Keins to glābs.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-30 12:56, pirms 2 gadiem
Molodčiks! Labi, ka nepadevās pēc atskaitīšanas no Minskas Dinamiešiem! Siltumnīcas apstākļos, protams cita lieta! Goli kritīs paši no sevis!

  +2 [+] [-]

, 2022-01-30 13:08, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Naftiniekiem nevajag uzbrukumā sūdu vārītāju Keinu. Naftiniekiem vajag kaut ko darīt ar aizsardzību un vārtiem..Naftinieki vidēji spēlē met 3.3 vārtus - tas ir 10. labākais rādītājs līgā. Un ielaiž tos pašus 3.3 vārtus mačā - tas, savukārt ir 11. sliktākais rādītājs. Vairākums - 28% realizācija ir 2. labākais līgā. Mazākums 77.3% un kopā ar 2 šīs sezonas lūzeriem - krakeniem un flyeriem dala 20.-22. vietu līgā.
Protams, oileriem ir problēma - ja neiet Leo un Mcd, tad uzbrukums buksē, bet aizsardzība, vārti buksē, pat tad, kad viņiem krīt. Un neba nu sačkotājs, konfliktu taisītājs Keins to glābs.
Otrā rindkopas ievads pilnībā atspēko pirmās rindkopas pirmo teikumu.

Tb, protams, ka uzbrukumā viņiem iet labāk kā visur citur, taču bez diviem spīdekļiem viņiem nekā baigi nav, tāpēc Keins var dot rezultativitātes dziļumu. Īsāk sakot - EDM izvēlējās attīstīt savu spēcīgāko pusi, kurai, viņuprāt, jāatsver visi trūkumi.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-30 13:21, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Naftiniekiem nevajag uzbrukumā sūdu vārītāju Keinu. Naftiniekiem vajag kaut ko darīt ar aizsardzību un vārtiem..Naftinieki vidēji spēlē met 3.3 vārtus - tas ir 10. labākais rādītājs līgā. Un ielaiž tos pašus 3.3 vārtus mačā - tas, savukārt ir 11. sliktākais rādītājs. Vairākums - 28% realizācija ir 2. labākais līgā. Mazākums 77.3% un kopā ar 2 šīs sezonas lūzeriem - krakeniem un flyeriem dala 20.-22. vietu līgā.
Protams, oileriem ir problēma - ja neiet Leo un Mcd, tad uzbrukums buksē, bet aizsardzība, vārti buksē, pat tad, kad viņiem krīt. Un neba nu sačkotājs, konfliktu taisītājs Keins to glābs.
Kāpēc tu vēl neesi Oilers treneru korpusā? Tik pārliecinoši apgalvojot ko vajag un ko nevajag komandai. Laikam jau tāpēc, ka ar nhl.com statistikas sadaļas palīdzību komandu īsti uzbūvēt nevar.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-30 14:30, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Otrā rindkopas ievads pilnībā atspēko pirmās rindkopas pirmo teikumu.

Tb, protams, ka uzbrukumā viņiem iet labāk kā visur citur, taču bez diviem spīdekļiem viņiem nekā baigi nav, tāpēc Keins var dot rezultativitātes dziļumu. Īsāk sakot - EDM izvēlējās attīstīt savu spēcīgāko pusi, kurai, viņuprāt, jāatsver visi trūkumi.
Tikai vai Keins, kas regulāri vāra sūdus, tiek pieminēts, kā vēzis ģērbtuvē ir tas dziļuma radītājs? Turklāt, aizsardzībā vājš spēlētājs, kas regulāri pelna muļķīgus noraidījumus. Tātad, teorijā pastiprina labāko pusi, taču pārējās, tā jau vājās pasliktina vēl vairāk.

     [+] [-]

, 2022-01-30 14:32, pirms 2 gadiem
K-Rab rakstīja: Kāpēc tu vēl neesi Oilers treneru korpusā? Tik pārliecinoši apgalvojot ko vajag un ko nevajag komandai. Laikam jau tāpēc, ka ar nhl.com statistikas sadaļas palīdzību komandu īsti uzbūvēt nevar.
Tikpat labi, kāpēc neviens no tiem, kas saka, ka Keins ir labs pastiprinājums nav tur? Vai Oilers ir tā komanda, ko varētu saukt par komandu ar labu spēlētāju menedžmentu?
P.s. titulus parasti nopelna tieši aizsardzība nevis uzbrukums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2022-01-30 16:16, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tikai vai Keins, kas regulāri vāra sūdus, tiek pieminēts, kā vēzis ģērbtuvē ir tas dziļuma radītājs? Turklāt, aizsardzībā vājš spēlētājs, kas regulāri pelna muļķīgus noraidījumus. Tātad, teorijā pastiprina labāko pusi, taču pārējās, tā jau vājās pasliktina vēl vairāk.
Jā, tieši tā tas aptuveni arī ir.
Taču, no otras puses - ok, labi, uzbrucēju nevajag, Keinu nevajag divtik. Sastāvu gan jāuzlabo. Ko darīt? Vai ir kādi labāki FA vai uz letes izlikti spēlētāji, kurus jāgrābj ciet un EDM to nav izdarijusi?

Vai EDM izdarīja drošu soli? Nē! Viņi ļoti riskē. Taču, varbūt, risks attaisnosies.

Un te arī ir jāsamērogo Keins ar pārējiem EDM uzbrucējiem. Tie cipari ko Keins savāca SJS pilnajās sezonās (vidēji 50 punkti sezonā, turklāt, īsajās sezonās, kas ir 0.77 P/GP) Edmontonā dod pārliecinošu ceturto vietu. Uzreiz aiz Leo, Konora un Nūdženta-Hopkinsa. Savukārt 4 īsti TOP-6 uzbrucēji jau ļauj sataisīt 2 labas maiņas. Nevis 1 maiņu un PP.

Atkal - neskau, ka tas ir pareizi, taču Keina piesaistīšanā ir kaut kāda jēga. Uzlabot to, kas strādā.
Cita lieta, ka esošās problēmas tas baigi neatrisina. Koskinens nav SC kalibra vārtsargs nu nekādā gadījumā, komanda spēlē ļoti viduvēju (pēc izpildījuma) un vaļīgu (pēc taktikas) aizsardzību utt.

Un par to aizsardzību - tas ir ļoti universāls un vecs teiciens, ko saka par visiem komandu sportiem, bet, tomēr, tā nav. Vismaz ne tik strikti un ne mūsdienu NHL. Nez vai TBL pagājušgad varētu nosaukt par komandu ar izcilu aizsardzību. Tā noteikti nebija slikta, taču COL, VGK, BOS tā notiekti bija labāka. Savukārt TBL uzbrukums pa ceļam uz kausu nokoda gan Karolīnu, gan Islanders, kuru paveiktais aizsardzībā visu gadu izskatījās labāk. Arī vēl gadu iepriekš TBL ne tuvu nebija labākā aizsardzības komanda.

     [+] [-]

, 2022-01-30 18:39, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, tieši tā tas aptuveni arī ir.
Taču, no otras puses - ok, labi, uzbrucēju nevajag, Keinu nevajag divtik. Sastāvu gan jāuzlabo. Ko darīt? Vai ir kādi labāki FA vai uz letes izlikti spēlētāji, kurus jāgrābj ciet un EDM to nav izdarijusi?

Vai EDM izdarīja drošu soli? Nē! Viņi ļoti riskē. Taču, varbūt, risks attaisnosies.

Un te arī ir jāsamērogo Keins ar pārējiem EDM uzbrucējiem. Tie cipari ko Keins savāca SJS pilnajās sezonās (vidēji 50 punkti sezonā, turklāt, īsajās sezonās, kas ir 0.77 P/GP) Edmontonā dod pārliecinošu ceturto vietu. Uzreiz aiz Leo, Konora un Nūdženta-Hopkinsa. Savukārt 4 īsti TOP-6 uzbrucēji jau ļauj sataisīt 2 labas maiņas. Nevis 1 maiņu un PP.

Atkal - neskau, ka tas ir pareizi, taču Keina piesaistīšanā ir kaut kāda jēga. Uzlabot to, kas strādā.
Cita lieta, ka esošās problēmas tas baigi neatrisina. Koskinens nav SC kalibra vārtsargs nu nekādā gadījumā, komanda spēlē ļoti viduvēju (pēc izpildījuma) un vaļīgu (pēc taktikas) aizsardzību utt.

Un par to aizsardzību - tas ir ļoti universāls un vecs teiciens, ko saka par visiem komandu sportiem, bet, tomēr, tā nav. Vismaz ne tik strikti un ne mūsdienu NHL. Nez vai TBL pagājušgad varētu nosaukt par komandu ar izcilu aizsardzību. Tā noteikti nebija slikta, taču COL, VGK, BOS tā notiekti bija labāka. Savukārt TBL uzbrukums pa ceļam uz kausu nokoda gan Karolīnu, gan Islanders, kuru paveiktais aizsardzībā visu gadu izskatījās labāk. Arī vēl gadu iepriekš TBL ne tuvu nebija labākā aizsardzības komanda.
Es redzu to jēgu, taču vai Keins ir īstais risinājums? E saprotu to plānu - samērā lēti varēja dabūt augsta kalibra uzbrucēju, taču to risku arī ir ļoti daudz.
Piekrītu, ka teksts aizsardzība uzvar titulus ir maķenīt novecojis, taču vismaz saistībā ar NHL ātrumā arī nenāk prātā komanda, kas būtu bijusi "caurums", "caurstaigājamā sēta" un pacēlusi SC.
Tampa? Lai arī ne top aizsardzība viņiem bija viss tas, kas trūkst Oileriem - kaut cik neliels sastāva dziļums (pērn, tur, protams piepalīdzēja LTIR) Kaut cik sakarīga aizsardzība, fiziskā spēle, viens no labākajiem mazākumiem līgā un top vārtsargs. Bonusā arī labs vairākums un uzbrukums - tas, kas ir arī Oileriem. 2 nesalīdzināmas komandas. Keins (un patiesībā jebkurš top6 1 uzbrucējs) atrisina uzbrukuma problēmas - teorijā, bet pārējo problēmu ir tik daudz, ka lai Oilers šogad sasniegtu kaut ko vērā ņemamu var būt krietni par īsu, jo var jau turpināt mest iekšā - bet ja savā pusē turpina palikt caurums garantijas, ka tas ko dos nav. Ticību mazina, tas, ka runa ir par Oileriem - franšīzi, kas drafta top numurus piegrābusies pilnu ķešu, taču rezultāta nav.

     [+] [-]

, 2022-01-30 19:15, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es redzu to jēgu, taču vai Keins ir īstais risinājums? E saprotu to plānu - samērā lēti varēja dabūt augsta kalibra uzbrucēju, taču to risku arī ir ļoti daudz.
Piekrītu, ka teksts aizsardzība uzvar titulus ir maķenīt novecojis, taču vismaz saistībā ar NHL ātrumā arī nenāk prātā komanda, kas būtu bijusi "caurums", "caurstaigājamā sēta" un pacēlusi SC.
Tampa? Lai arī ne top aizsardzība viņiem bija viss tas, kas trūkst Oileriem - kaut cik neliels sastāva dziļums (pērn, tur, protams piepalīdzēja LTIR) Kaut cik sakarīga aizsardzība, fiziskā spēle, viens no labākajiem mazākumiem līgā un top vārtsargs. Bonusā arī labs vairākums un uzbrukums - tas, kas ir arī Oileriem. 2 nesalīdzināmas komandas. Keins (un patiesībā jebkurš top6 1 uzbrucējs) atrisina uzbrukuma problēmas - teorijā, bet pārējo problēmu ir tik daudz, ka lai Oilers šogad sasniegtu kaut ko vērā ņemamu var būt krietni par īsu, jo var jau turpināt mest iekšā - bet ja savā pusē turpina palikt caurums garantijas, ka tas ko dos nav. Ticību mazina, tas, ka runa ir par Oileriem - franšīzi, kas drafta top numurus piegrābusies pilnu ķešu, taču rezultāta nav.
labi tikai nesāc raudāt

     [+] [-]

, 2022-01-30 19:27, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es redzu to jēgu, taču vai Keins ir īstais risinājums? E saprotu to plānu - samērā lēti varēja dabūt augsta kalibra uzbrucēju, taču to risku arī ir ļoti daudz.
Piekrītu, ka teksts aizsardzība uzvar titulus ir maķenīt novecojis, taču vismaz saistībā ar NHL ātrumā arī nenāk prātā komanda, kas būtu bijusi "caurums", "caurstaigājamā sēta" un pacēlusi SC.
Tampa? Lai arī ne top aizsardzība viņiem bija viss tas, kas trūkst Oileriem - kaut cik neliels sastāva dziļums (pērn, tur, protams piepalīdzēja LTIR) Kaut cik sakarīga aizsardzība, fiziskā spēle, viens no labākajiem mazākumiem līgā un top vārtsargs. Bonusā arī labs vairākums un uzbrukums - tas, kas ir arī Oileriem. 2 nesalīdzināmas komandas. Keins (un patiesībā jebkurš top6 1 uzbrucējs) atrisina uzbrukuma problēmas - teorijā, bet pārējo problēmu ir tik daudz, ka lai Oilers šogad sasniegtu kaut ko vērā ņemamu var būt krietni par īsu, jo var jau turpināt mest iekšā - bet ja savā pusē turpina palikt caurums garantijas, ka tas ko dos nav. Ticību mazina, tas, ka runa ir par Oileriem - franšīzi, kas drafta top numurus piegrābusies pilnu ķešu, taču rezultāta nav.
Keins nav risinājums nevienai komandai (un nekad nebūs) un visām ir jārēķinās, ka ar viņu jebkurā brīdī var notikt jebkas, taču viņa sniegums ir pietiekoši labs un, kas vispār pat ir pārsteidzoši ņemot vērā tās visas peripetijas, stabils, lai vidējā izmisumā esošas komandas mēģinātu viņu izspēlēt kā džokeri.

Turklāt tas "samērā lēti" patiesībā ir MEGA LĒTI, jo ar viņa rezultativitāti un iepriekšējiem līgumiem, ja vien ne tas viss, kas ar viņu apkārt bija noticis, Keina alga brīvajā tirgū būtu 5-6 miljoni. Tagad viņš ir dabūts par 1.375, jeb ~4 reizes lētāk, tb ar "75% atlaidi".

Ar aizsardzību tas teiciens NHL kontekstā būtu jāpārveido uz to, ka aizsardzībai jābūt vismaz nedaudz virs līgas vidējiem rādītājiem (un arī tad - ar ļoti labu vārtsargu), lai cerētu uz titulu. Tagad uzvar labas all-around komandas (kā komandu sniegumā, tā spēlētāju komplektācijā).

Par EDM jau pirms vairākiem gadiem rakstīju, ka viņu problēma ir tā, ka šamie grib atkal to Grecka laiku komandu redzēt, tb superstārus, kas ārda līgu pa vīlēm utt. Tā arī ir problēma, jo izrādās pat ar diviem līgas superstāriem (nemaz nerunājot par visiem tiem pārējiem draftpikiem) nevar tālu tikt.

     [+] [-]

, 2022-01-30 20:12, pirms 2 gadiem
Gerald iepird vēl kaut ko Jurim pirms miega, bet tā lai šis mokās ar atbildi visu nakti

     [+] [-]

, 2022-01-30 20:16, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Gerald iepird vēl kaut ko Jurim pirms miega, bet tā lai šis mokās ar atbildi visu nakti
Ļauns tu. Taču šodien NFL konferenču fināli, tāpēc, ja nu kas, pāris minūtes var veltīt arī komentēram kādam.

     [+] [-]

, 2022-01-30 20:59, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Keins nav risinājums nevienai komandai (un nekad nebūs) un visām ir jārēķinās, ka ar viņu jebkurā brīdī var notikt jebkas, taču viņa sniegums ir pietiekoši labs un, kas vispār pat ir pārsteidzoši ņemot vērā tās visas peripetijas, stabils, lai vidējā izmisumā esošas komandas mēģinātu viņu izspēlēt kā džokeri.

Turklāt tas "samērā lēti" patiesībā ir MEGA LĒTI, jo ar viņa rezultativitāti un iepriekšējiem līgumiem, ja vien ne tas viss, kas ar viņu apkārt bija noticis, Keina alga brīvajā tirgū būtu 5-6 miljoni. Tagad viņš ir dabūts par 1.375, jeb ~4 reizes lētāk, tb ar "75% atlaidi".

Ar aizsardzību tas teiciens NHL kontekstā būtu jāpārveido uz to, ka aizsardzībai jābūt vismaz nedaudz virs līgas vidējiem rādītājiem (un arī tad - ar ļoti labu vārtsargu), lai cerētu uz titulu. Tagad uzvar labas all-around komandas (kā komandu sniegumā, tā spēlētāju komplektācijā).

Par EDM jau pirms vairākiem gadiem rakstīju, ka viņu problēma ir tā, ka šamie grib atkal to Grecka laiku komandu redzēt, tb superstārus, kas ārda līgu pa vīlēm utt. Tā arī ir problēma, jo izrādās pat ar diviem līgas superstāriem (nemaz nerunājot par visiem tiem pārējiem draftpikiem) nevar tālu tikt.
Tik liela atlaide nesanāk, jo tas, 1,375 ir par pussezonu. Pilna sezona būtu 2,75 (kas protams tāpat ir aptuveni 50% atlaide)
Tavs teksts par aizsardzību mūsdienu NHL kontekstā - bingo! Tieši tāpēc no manis šis "kašķis" par Keinu kā bezjēdzīgu papildinājumu. Ja Oilers mērķis ir kaut kas vairāk kā, tomēr, iekļūt PO (kas ar šīs sezonas sniegumu jau nebūs maz), tad jāstiprina bija tās vājās puses, kas galīgi nestrādā - vārti, aizsardzība nevis uzbrukums, kas kaut cik strādā. Tad tiešām Keins ir tikai izmisuma solis, lai tiktu PO un nekur vairāk, turklāt izmisuma solis ar risku sačakarēt komandas ķīmiju, ģērbtuvi utt.

     [+] [-]

, 2022-01-30 21:00, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Gerald iepird vēl kaut ko Jurim pirms miega, bet tā lai šis mokās ar atbildi visu nakti
Pirst vari pats...