Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

M.Dukuram sliktākais rezultāts sezonā, uzvar Tretjakovs

Andrejs Siliņš

M.Dukuram sliktākais rezultāts sezonā, uzvar Tretjakovs
Martins Dukurs
Foto: Viesturs Lācis

Sestdien sliktāko rezultātu šajā Pasaules kausa sezonā skeletonā kungiem uzrādīja Martins Dukurs, kurš Kēnigszē posmā Vācijā ieņēma tikai sesto vietu. Tomass Dukurs bija devītais, uzvaru svinēja Aleksandrs Tretjakovs, bet vadību kopvērtējumā par vienu punktu pārņēma korejietis Sungbins Juns.

Martins Dukurs uzrādīja teicamu startu (4,71), taču neaizvadīja labāko braucienu, pieļaujot kļūdu tā saucamajā "aplī" un arī citviet trasē, nespēja uzņemt pārāk labu ātrumu, līdz ar to paliekot ne vien aiz ierastajiem galvenajiem konkurentiem, bet arī mājinieku favorīta Aleksandra Gasnera un jaunzēlandieša Raisa Tornberija un brita Dominika Pārsonsa.

Pēc pirmā brauciena Martinam vien astotā pozīcija. Tomasam pēc vidēja starta (4,82) izdevās uzņemt labāku ātrumu nekā Martinam, tomēr trases lejasdaļā ātrums samazinājās un beigās vieta uzreiz aiz jaunākā brāļa. Latvieši šodien startēja ar citām sliecēm, kas jūtami neslīdēja.

Otrajā braucienā Tomass iestūma par četrām sekundes simtdaļām ātrāku startu (4,78), aizvadīja solīdu braucienu ar mazām kļūdiņām un finišā apsteidza Metjū Antuānu par piecām sekundes simtdaļām. Arī Martins uzlaboja savu startu (4,65), aizvadīja ļoti labu braucienu un Tomasu apsteidza par teju pussekundi. Izdevās apsteigt jaunzēlandieti Tornberiju un britu Pārsonsu.

Uzvaru svinēja krievs Tretjakovs, kurš otrajā braucienā apsteidza pirmā brauciena līderi Junu. Korejietis gan līdz ar šo otro vietu pārņēma vadību Pasaules kausa sezonas kopvērtējumā, par nieka vienu punktu apsteidzot līdzšinējo līderi Martinu Dukuru. Pirmo reizi uz pjedestāla Pasaules kausos tika mājinieks Aleksandrs Grasners, kurš izcīnīja bronzu.

Vēl palikuši divi posmi un priekšpēdējais jau nākamajā piektdienā Īglsā, Austrijā.

Pasaules kauss skeletonā, 6. posms (Kēnigszē, Vācija)

Vīrieši

VSportists1.br.2.br.Laiks
1.A.TretjakovsKrievija50.2750.141:40.41
2.S.JunsKoreja50.0750.39+0.05
3.A.GrasnersVācija50.3650.24+0.19
4.A.JungksVācija50.5750.40+0.56
5.K.GrothersVācija50.7450.33+0.66
6.M.DukursLatvija50.8250.37+0.78
7.D.E.PārsonssLielbritānija50.6950.51+0.79
8.R.TornberijsJaunzēlande50.7350.82+1.14
9.T.DukursLatvija50.9050.78+1.27
10.M.AntuānsASV50.9450.79+1.32

Startēja 28 sportisti.

PK kopvērtējums

VSportistsValstsPunkti
1.S.JunsKoreja1213
2.M.DukursLatvija1212
3.A.JungksVācija1088
4.K.GrothersVācija1081
5.A.GrasnersVācija1056
6.A.TretjakovsKrievija1052
7.T.DukursLatvija1018
8.M.AntuānsASV1010
9.Ņ.TregubovsKrievija896
10.D.E.PārsonssLielbritānija872

     [+] [-]

, 2017-01-28 13:54, pirms 8 gadiem
Nu nekas. Nakoshreiz būs labāk. Veiksmi!!

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 13:55, pirms 8 gadiem
1.brauciens:
1. Sungbins 4.61; 11.39; 20.19; 34.43; 44.30; 50.07
2. Tretjakov 4.62; 11.42; 20.25; 34.58; 44.48; 50.27
3. Gassners 4.79; 11.66; 20.48; 34.76; 44.61; 50.36
4. A. Jungks 4.71; 11.56; 20.39; 34.71; 44.72; 50.57
5. D. Parson 4.81; 11.71; 20.55; 34.93; 44.87; 50.69
6. Thornbury 4.85; 11.76; 20.61; 34.92; 44.89; 50.73
7. Grotheers 4.78; 11.67; 20.53; 34.96; 44.92; 50.74
8. MartinsD. 4.71; 11.56; 20.38; 34.81; 44.89; 50.82
9. TomassD. 4.82; 11.72; 20.57; 34.93; 44.98; 50.90
Galīgi neslīd slidas Martinam...

  -2 [+] [-]

, 2017-01-28 13:55, pirms 8 gadiem
Es šito nesaprotu...ja tev iepriekšējos pāris posmos viss iet uz urrā,tad kāda mārutka pēc tu kaut ko ekperimentē??? Lai to dara citi,kuriem tevi jāpanāk,nevis otrādi!

  +4 [+] [-]

, 2017-01-28 14:00, pirms 8 gadiem
Čaļi eksperimentē. 100% saprotams, jo Martins iet uz pilnu banku pēc vienīgā titula, kas viņam nav. Lai veicas!

  -2 [+] [-]

, 2017-01-28 14:00, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Es šito nesaprotu...ja tev iepriekšējos pāris posmos viss iet uz urrā,tad kāda mārutka pēc tu kaut ko ekperimentē??? Lai to dara citi,kuriem tevi jāpanāk,nevis otrādi!
Lai olimpiādē atkal nepaliktu 2. Visi šite kausi ir nekas, nr.1 sacensības ir olimpiāde.

  +6 [+] [-]

, 2017-01-28 14:01, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Es šito nesaprotu...ja tev iepriekšējos pāris posmos viss iet uz urrā,tad kāda mārutka pēc tu kaut ko ekperimentē??? Lai to dara citi,kuriem tevi jāpanāk,nevis otrādi!
Ja komanda spēlē ļoti labi un visu uzvar, kādēļ jāpērk jauni spēlētāji?
Ja ekipējums ir uz urrā un esi visiem priekšā, kāpēc turpināt meklēt ko jaunu?

Acīmredzot, tāpēc, ka, ja neturpināsi sevi attīstīt, vienubrīd pretinieki Tevi panāks un tad Tu jau atkal varēsi visu sākt no NULLES jo pārsvara vairs nebūs.
Lūk kāpēc.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 14:03, pirms 8 gadiem
Viņi taču skaidri un gaiši izklāstīja ,ka šī būs eksperimentēšanas sezona. Un arī šodien Martins brauca ar jaunu skeletonu un jaunām sliecēm ,tā ka nav ko brīnīties par esošo rezultātu!

  -2 [+] [-]

, 2017-01-28 14:04, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Es šito nesaprotu...ja tev iepriekšējos pāris posmos viss iet uz urrā,tad kāda mārutka pēc tu kaut ko ekperimentē??? Lai to dara citi,kuriem tevi jāpanāk,nevis otrādi!
Meklē labākas slidas, jo fiziskajā sāk atpalikt.
Abiem jau "pīķa gadi" aiz muguras, bet skeletonā ar to var pietikt, lai uzvarētu arī PK kopvērtējumā, jo ir vismazāk konkurentu!

  +3 [+] [-]

, 2017-01-28 14:04, pirms 8 gadiem
Teiciens "Tu esi zaudējis jau tajā brīdī, kad esi pārstājis progresēt" (ja arī tajā brīdī esi pirmais) būs vietā.

     [+] [-]

, 2017-01-28 14:07, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Es šito nesaprotu...ja tev iepriekšējos pāris posmos viss iet uz urrā,tad kāda mārutka pēc tu kaut ko ekperimentē??? Lai to dara citi,kuriem tevi jāpanāk,nevis otrādi!
Vienmer jau vares atgriezties pie lietam ,kas strada. Ilgtermina ir svarigak atrast jaunus risinajumus ,kas aizvietos vecos, kad tie vairs nebus aktuali. Tas ir muzigais process, apstaties nekad nedrikst.

Un jaa, Martins pec ieprieksejas uzvaras intervijaa teica ,ka nakamajaa posmaa atkal bus eksperimenti, ta ka es domaaju ka viniem viss tiek kontroleets. Galvenais merkis paliek ieprieksejais - Olimpiade.

     [+] [-]

, 2017-01-28 14:11, pirms 8 gadiem
Sanāk baigi stulbi,šoreiz ,tas ,ka uzvarēja Tretjakovs,mums pa labu,jo savādāk,korejieša kopvērtējuma pārsvars,visticamāk,būtu neatspēlējams.Tagad palikuši 2 posmi(Īglsa un Koreja).īglsa jāņem,Korejā...starpā 1. punkts pagaidām...

  +3 [+] [-]

, 2017-01-28 14:13, pirms 8 gadiem
Jaunzēlandē šonakt iemesls svinēt

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 14:17, pirms 8 gadiem
Tad labāk zaudēt tagad, nekā Olimpiādē..
Viss būs kārtī'bā galvenajās sacīkstes. Kā PČ, TĀ OS

  +3 [+] [-]

, 2017-01-28 14:28, pirms 8 gadiem
Dukuri katrā posmā kaut ko jaunu testē.
Labākas slidas pagaidām ir izvilktas EČ un gan jau arī izvilks uz PČ

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 14:32, pirms 8 gadiem
Tāka nakošajā sezonā OS diez varētu sagaidīt labakus starta ieskrējienus Amerikāņiem kā arī labākas slidas no Kanādiešiem

     [+] [-]

, 2017-01-28 14:39, pirms 8 gadiem
suuds par visu,nekaada stresa.
Es veelos parunaat par ko citu.nav iespeejams normaali skariities,ja komentee tas smilksteetaajs un muuzhiigais chiiksteetaaja riimenis.ja viiriem viss ir bumbaas,tad tas labuss runaa vienu.ja neiet gludi,tad piikst un gauzhaas.nafig man tas jaaklausaas?!kas tas ,ibio rio par profesionaali?!ljoti labi atceros reizi,kas hk riga speeleeja ar atlantiem un arii komenteeja tas smilksteetaajs.peec 2.peroida bijaam vadiibaa 5:1.treshajaa periodaa atlanti atspeeleejaas.naacaas sleegt laukaa tv skanju,jo nebija iespeejams klausiities riimenja neadekvaato agoniju.
Dukuriem nekas nevienam vairs nav jaapieraada Vinji jau ir legendas.
Bet,riimeni,ej,luudzu,taalu un bez maizes.
Man viss.paldies,ja uzklausiija kaads.
Slēpts komentārs: teamo

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 14:47, pirms 8 gadiem
teamo rakstīja: Dopingu tacu aizliedza un tāpēc rezultāti automātiski nokrita. Tagad uzvar tikai patiešām labākais un tas ir Tretakovs.
Vai tad dopingu aizliedza tikai šonedēļ?

     [+] [-]

, 2017-01-28 14:48, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Tāka nakošajā sezonā OS diez varētu sagaidīt labakus starta ieskrējienus Amerikāņiem kā arī labākas slidas no Kanādiešiem
Džons Deilijs amerikāniem atgriezies...

     [+] [-]

, 2017-01-28 14:52, pirms 8 gadiem
2.braucienā Martina un arī Tomasa ātrums bija 112.0 km/h (ar startu 4.65 un 4.78), bet bail pat iedomāties kā ar šādu starta laiku slīdētu 18.v. ieguvušajam Mirambellam, kuram ātrums bija 112.4 km/h ar starta laiku 4.83 ! Šai trasei uz PČ būs jāgatavojas ļoti ļoti ļoti.

     [+] [-]

, 2017-01-28 14:55, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: 2.braucienā Martina un arī Tomasa ātrums bija 112.0 km/h (ar startu 4.65 un 4.78), bet bail pat iedomāties kā ar šādu starta laiku slīdētu 18.v. ieguvušajam Mirambellam, kuram ātrums bija 112.4 km/h ar starta laiku 4.83 ! Šai trasei uz PČ būs jāgatavojas ļoti ļoti ļoti.
Retls tomēr ir un paliek MEISTARS kamanu būvē

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:02, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Retls tomēr ir un paliek MEISTARS kamanu būvē
nez ar ko brauca zviedrs, kas startu iestūma par 0,4 lēnāk, bet ātrumā pārspēja Grothēru?

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:07, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Retls tomēr ir un paliek MEISTARS kamanu būvē
Retlam vārds ir Martins. Un arī viņš ir bijis pasaules čempions (2001) un ieguvis sudrabu Olimpiādē (2002). Kāda sakritība!
Tiesa gan Martinam Retlam nav uzvaru PK posmos.
Mani tikai pārsteidz, ka austiešiem ar tik ievērojamiem vēsturiskiem panākumiem skeletonā (Christian Auer, Andreas Schmid, Franz Plangger, Alexander Muller, Michael Grunberger) mūsdienās reāls cīnītājs ir tikai un vienīgi Matiass Gugenbergers, kurš Kēnigzē PK posmā 2011/12 kāpa uz goda pjedestāla.

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:11, pirms 8 gadiem
hamonds rakstīja: suuds par visu,nekaada stresa.
Es veelos parunaat par ko citu.nav iespeejams normaali skariities,ja komentee tas smilksteetaajs un muuzhiigais chiiksteetaaja riimenis.ja viiriem viss ir bumbaas,tad tas labuss runaa vienu.ja neiet gludi,tad piikst un gauzhaas.nafig man tas jaaklausaas?!kas tas ,ibio rio par profesionaali?!ljoti labi atceros reizi,kas hk riga speeleeja ar atlantiem un arii komenteeja tas smilksteetaajs.peec 2.peroida bijaam vadiibaa 5:1.treshajaa periodaa atlanti atspeeleejaas.naacaas sleegt laukaa tv skanju,jo nebija iespeejams klausiities riimenja neadekvaato agoniju.
Dukuriem nekas nevienam vairs nav jaapieraada Vinji jau ir legendas.
Bet,riimeni,ej,luudzu,taalu un bez maizes.
Man viss.paldies,ja uzklausiija kaads.
Tie kas komentē skeletonu pa LTV7 viņos tak nevar paklausīties , jo viņi pilnība neko nesaprot no tā sporta veida , kā arī runā par kaut kādu hui*u nevis, kas trasē notiek

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:13, pirms 8 gadiem
[quote mareks2]
Retlam vārds ir Martins. Un arī viņš ir bijis pasaules čempions (2001) un ieguvis sudrabu Olimpiādē (2002). Kāda sakritība!
Tiesa gan Martinam Retlam nav uzvaru PK posmos.
Mani tikai pārsteidz, ka austiešiem ar tik ievērojamiem vēsturiskiem panākumiem skeletonā (Christian Auer, Andreas Schmid, Franz Plangger, Alexander Muller, Michael Grunberger) mūsdienās reāls cīnītājs ir tikai un vienīgi Matiass Gugenbergers, kurš Kēnigzē PK posmā 2011/12 kāpa uz goda pjedestāla.
[/quot
pēc manām domām pārāk ilgi notika paaudžu maiņa līdzīgi kā Kanādiešiem skeletonā

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:13, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Es šito nesaprotu...ja tev iepriekšējos pāris posmos viss iet uz urrā,tad kāda mārutka pēc tu kaut ko ekperimentē??? Lai to dara citi,kuriem tevi jāpanāk,nevis otrādi!
Tu saproti, ka Martinam šie PK posmi pa lielam ir pie kājas, un visa šī sezona ir paredzēta tam, lai gatavotos olimpiādei, un Čempionātam? Notestēja jaunu slidu. Neiet. Tātad tēmē nepareizā virzienā, un tālāk ar tādu materiālu/izliekumu/utt nav vērts krāmēties. Domāju, ka pats Martins apzinās, ka līdz ar Korejas OS viņa karjera pa lielam būs noslēgta. Vai šo viņa PK medaļu rekordu kāds pārspēs? Šaubos, un esmu pārliecināts, ka PK medaļas pašam to īsto prieku nenes. Drīzāk uzvarot priecājas par to, ka eksperimenti, nes augļus, nevis par pašu medaļu. Tagad palicis vien galvenais mērķis pašam priekš sevis - OS zelts. Grūti, ne neiespējami.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:14, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: 2.braucienā Martina un arī Tomasa ātrums bija 112.0 km/h (ar startu 4.65 un 4.78), bet bail pat iedomāties kā ar šādu starta laiku slīdētu 18.v. ieguvušajam Mirambellam, kuram ātrums bija 112.4 km/h ar starta laiku 4.83 ! Šai trasei uz PČ būs jāgatavojas ļoti ļoti ļoti.
Tak tie ātrumi ir fufelis, un tās mēriekārtas ir tikai tendences noteikšanai.. Papēti labāk progresu trasē.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:15, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: nez ar ko brauca zviedrs, kas startu iestūma par 0,4 lēnāk, bet ātrumā pārspēja Grothēru?
britu tehnika gjau,jo treneris bijušais braucējs-Svifts

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 15:16, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Tie kas komentē skeletonu pa LTV7 viņos tak nevar paklausīties , jo viņi pilnība neko nesaprot no tā sporta veida , kā arī runā par kaut kādu hui*u nevis, kas trasē notiek
Man izveidojies priekšstats, ka Rīmenim priekš TV komentētāja ir diezgan nabadzīga valoda. Bieži atkārtojas ne tikai fakti (vai tiešām katru reizi, kad startē Kanādas skeletonisti vai Polijas bobslejisti, ir jāatkārto, kurš latvietis viņus trenē?), bet arī veselas frāzes un klišejas. Ja kādam sāncensim labi slīd, tad ik pa brīdim jāatkārto "nesaprotu", "nezinu", "kā tas iespējams" un beigās jāpiebilst "viņi ir kaut ko atraduši". No malas izklausās ļoti vienveidīgi.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:18, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Es šito nesaprotu...ja tev iepriekšējos pāris posmos viss iet uz urrā,tad kāda mārutka pēc tu kaut ko ekperimentē??? Lai to dara citi,kuriem tevi jāpanāk,nevis otrādi!
Idiots esi? Pat vairāk nav ko argumentēt... tak PK nav svarīgākais,tgd ir galvanais atras kko labāku... PČ,OS!! Cirvis!

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:18, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Tak tie ātrumi ir fufelis, un tās mēriekārtas ir tikai tendences noteikšanai.. Papēti labāk progresu trasē.
Nesaki vis, ka fufelis, jo ja slida neslīd, tad nebūs ātruma arī ideāli izbraucot virāžas. Par progresu trasē 1.braucienā es jau pieminēju, bet varu atkārtot:
1.brauciens:
1. Sungbins 4.61; 11.39; 20.19; 34.43; 44.30; 50.07
2. Tretjakov 4.62; 11.42; 20.25; 34.58; 44.48; 50.27
3. Gassners 4.79; 11.66; 20.48; 34.76; 44.61; 50.36
4. A. Jungks 4.71; 11.56; 20.39; 34.71; 44.72; 50.57
5. D. Parson 4.81; 11.71; 20.55; 34.93; 44.87; 50.69
6. Thornbury 4.85; 11.76; 20.61; 34.92; 44.89; 50.73
7. Grotheers 4.78; 11.67; 20.53; 34.96; 44.92; 50.74
8. MartinsD. 4.71; 11.56; 20.38; 34.81; 44.89; 50.82
9. TomassD. 4.82; 11.72; 20.57; 34.93; 44.98; 50.90

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:18, pirms 8 gadiem
Kur tad parašņiki ar slavas dziesmām?

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:19, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Man izveidojies priekšstats, ka Rīmenim priekš TV komentētāja ir diezgan nabadzīga valoda. Bieži atkārtojas ne tikai fakti (vai tiešām katru reizi, kad startē Kanādas skeletonisti vai Polijas bobslejisti, ir jāatkārto, kurš latvietis viņus trenē?), bet arī veselas frāzes un klišejas. Ja kādam sāncensim labi slīd, tad ik pa brīdim jāatkārto "nesaprotu", "nezinu", "kā tas iespējams" un beigās jāpiebilst "viņi ir kaut ko atraduši". No malas izklausās ļoti vienveidīgi.
Tas galīgi nebūtu trakākais. Šis mūžīgi visiem aizrāda, ka uz ātruma mērītājiem nav ko skatīties, un tie nav objektīvi rādītāji, jo ļoti bieži gļuko (aizrādījis pat Prūsim, gan Dukur-papum, gan arī otram komentētājam) taču pats pie jebkuras iespējas piesauc ātruma mērītājus, un norāda cik ļoti lēns ir mūsu ātrums (pat tad, kad mūsu laika pārsvars pieaug).. Tas vienkārši tracina.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:19, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Man izveidojies priekšstats, ka Rīmenim priekš TV komentētāja ir diezgan nabadzīga valoda. Bieži atkārtojas ne tikai fakti (vai tiešām katru reizi, kad startē Kanādas skeletonisti vai Polijas bobslejisti, ir jāatkārto, kurš latvietis viņus trenē?), bet arī veselas frāzes un klišejas. Ja kādam sāncensim labi slīd, tad ik pa brīdim jāatkārto "nesaprotu", "nezinu", "kā tas iespējams" un beigās jāpiebilst "viņi ir kaut ko atraduši". No malas izklausās ļoti vienveidīgi.
viņš taču neko papildus neinteresējas...

IBSF lapā pat neko nemāk atrast...

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:20, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: Nesaki vis, ka fufelis, jo ja slida neslīd, tad nebūs ātruma arī ideāli izbraucot virāžas. Par progresu trasē 1.braucienā es jau pieminēju, bet varu atkārtot:
1.brauciens:
1. Sungbins 4.61; 11.39; 20.19; 34.43; 44.30; 50.07
2. Tretjakov 4.62; 11.42; 20.25; 34.58; 44.48; 50.27
3. Gassners 4.79; 11.66; 20.48; 34.76; 44.61; 50.36
4. A. Jungks 4.71; 11.56; 20.39; 34.71; 44.72; 50.57
5. D. Parson 4.81; 11.71; 20.55; 34.93; 44.87; 50.69
6. Thornbury 4.85; 11.76; 20.61; 34.92; 44.89; 50.73
7. Grotheers 4.78; 11.67; 20.53; 34.96; 44.92; 50.74
8. MartinsD. 4.71; 11.56; 20.38; 34.81; 44.89; 50.82
9. TomassD. 4.82; 11.72; 20.57; 34.93; 44.98; 50.90
Ātrumi ir fufelis tādēļ, ka tās iekārtas ļoti bieži rāda nepareizi. Tak nereti mūsu ātruma pārsvars pieaug, bet ātruma rādītāji visas vietās atpaliek no konkurenta. Gribi teikt, ka rādījumi ir pareizi, un laika pārsvars maģiski pieaug, neatkarīgi no tā, esam ātrāki vai nē? Nesen pat bija situācija, ka mūsu pārsvars pieauga, bet ātrums bija par 2km/h lēnāks, ka konkurentam.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:25, pirms 8 gadiem
tūlīt atkal dzirdēsim "svaigos "faktus,ka Springs bijušais austrālis, un Brovns pārstāvējis Jamaiku,Monako,Kanādu

tā ir viņa visa zināšanu bāze

  -2 [+] [-]

, 2017-01-28 15:26, pirms 8 gadiem
bet Ķipurs jau nav diži labāks...

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:27, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: tūlīt atkal dzirdēsim "svaigos "faktus,ka Springs bijušais austrālis, un Brovns pārstāvējis Jamaiku,Monako,Kanādu

tā ir viņa visa zināšanu bāze
Vai tad Rīmenis komentē bobsleju arī?

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:27, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: viņš taču neko papildus neinteresējas...

IBSF lapā pat neko nemāk atrast...
respektīvi - viņam nekā jauna nav, ko pateikt?

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:28, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Ātrumi ir fufelis tādēļ, ka tās iekārtas ļoti bieži rāda nepareizi. Tak nereti mūsu ātruma pārsvars pieaug, bet ātruma rādītāji visas vietās atpaliek no konkurenta. Gribi teikt, ka rādījumi ir pareizi, un laika pārsvars maģiski pieaug, neatkarīgi no tā, esam ātrāki vai nē? Nesen pat bija situācija, ka mūsu pārsvars pieauga, bet ātrums bija par 2km/h lēnāks, ka konkurentam.
Ātrumi ir ņemti no oficiālās mājaslapas. Ja tie nebūtu pareizi, tad jau noteikti kāds par mums gudrāks specs būtu norādījis uz šādas informācijas bezjēdzību.

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:28, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Vai tad Rīmenis komentē bobsleju arī?
a kurš tad cits?

Auziņu gribēji

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:30, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: tūlīt atkal dzirdēsim "svaigos "faktus,ka Springs bijušais austrālis, un Brovns pārstāvējis Jamaiku,Monako,Kanādu

tā ir viņa visa zināšanu bāze
Savulaik, kad vēl skatījos reni, tas pamatīgi krita acīs(jeb ausīs). It sevišķi smieklīgi šķita tā viņa eksperta balss izteiksme, kad viņš atkārtoja studijas biedra teikto.
Jau tad nebija tādu pārraižu, kad viņš vismaz 2-3 reizes nesamuldētu absolūtas muļķības, pieļauju, ka tagad, uz vecumu, tas varētu būt vēl trakāk.

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:30, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet Ķipurs jau nav diži labāks...
Ķipurs labi pārzin braukšanu, bet šķiet, ka no mūsdienu bobsleja šis īsti daudz nesaprot. Vai arī negrib saprast, ka tehnikai ir daudz lielāka nozīmē, ka braukšanai. Mūžīgi meklē kļūdas, un jebkuru mazāko kļūdiņu vaino pie tā, ka mūsu pārsvars ļoti strauji dilst, kaut acīmredzami konkurents ar daudz nozīmīgākām kļūdām visa brauciena laikā aiziet mums garām.

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:30, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Ātrumi ir fufelis tādēļ, ka tās iekārtas ļoti bieži rāda nepareizi. Tak nereti mūsu ātruma pārsvars pieaug, bet ātruma rādītāji visas vietās atpaliek no konkurenta. Gribi teikt, ka rādījumi ir pareizi, un laika pārsvars maģiski pieaug, neatkarīgi no tā, esam ātrāki vai nē? Nesen pat bija situācija, ka mūsu pārsvars pieauga, bet ātrums bija par 2km/h lēnāks, ka konkurentam.
Piekrītu, ka TV redzamie ātrumi tiešām mēdz būt nepareizi, bet es ātrumus vienmēr skatos oficiālajā mājaslapā, kur tie ir pareizi.

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:31, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: Piekrītu, ka TV redzamie ātrumi tiešām mēdz būt nepareizi, bet es ātrumus vienmēr skatos oficiālajā mājaslapā, kur tie ir pareizi.
Vai tad tv tiešraidē nerāda tos pašus ātrumus? Cik biju salīdzinājis, itkā bija tie paši, varbūt kļūdos.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:33, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: respektīvi - viņam nekā jauna nav, ko pateikt?
bijušo britu sprinteri-OS čempionu Mark Lewis-Francis pat ne reizi nav specīāli pieminējis,,,

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:34, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kur tad parašņiki ar slavas dziesmām?
Viņi varbūt būs sapratuši, ka visiem normāliem cilvēkiem smiekli nāk par viņu ņemšanos ar propagandu. Bet ticamāk, ka vēl nav saņēmuši algu par iepriekšējo "verbālo caureju".

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:36, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Vai tad tv tiešraidē nerāda tos pašus ātrumus? Cik biju salīdzinājis, itkā bija tie paši, varbūt kļūdos.
Tas ir labs jautājums. Man nav tik daudz laika, lai nodarbotos ar tik detalizētu salīdzinājumu, bet bobsleja translāciju laikā Ķipura kungs ir vairākkārt norādījis, ka reālie ātrumi ir jāmeklē oficiālajā mājaslapā.

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:39, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Ķipurs labi pārzin braukšanu, bet šķiet, ka no mūsdienu bobsleja šis īsti daudz nesaprot. Vai arī negrib saprast, ka tehnikai ir daudz lielāka nozīmē, ka braukšanai. Mūžīgi meklē kļūdas, un jebkuru mazāko kļūdiņu vaino pie tā, ka mūsu pārsvars ļoti strauji dilst, kaut acīmredzami konkurents ar daudz nozīmīgākām kļūdām visa brauciena laikā aiziet mums garām.
Acīmredzot ne jau velti sen par treneri nestrādā...

Vai gadījumā vienā no jaunās bobsleja grāmatas fragmentiem (diemžēl vēl nav sanācis izlasīt visu), ko publicēja sporto.lv, nebija kaut kas par to, ka zināšanas par tehnisko pusi Ķipuram bija vājas un tādēļ viņš ar visām pirmās rokas tiesībām bieži vien neizvēlējās labākās slieces?

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:41, pirms 8 gadiem
atkal....par Fīronu runā, tā kā viņš nesen sācis stumt bobu..bet šis tak no 2011. g jau laiž

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:43, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Ķipurs labi pārzin braukšanu, bet šķiet, ka no mūsdienu bobsleja šis īsti daudz nesaprot. Vai arī negrib saprast, ka tehnikai ir daudz lielāka nozīmē, ka braukšanai. Mūžīgi meklē kļūdas, un jebkuru mazāko kļūdiņu vaino pie tā, ka mūsu pārsvars ļoti strauji dilst, kaut acīmredzami konkurents ar daudz nozīmīgākām kļūdām visa brauciena laikā aiziet mums garām.
Man patīk klausīties Ķipura nosvērtos komentārus un viņam ir labas zināšanas par bobsleja vēsturi un kaut arī piekrītu, ka viņš varbūt varētu mazliet nenovērtēt pieaugošo tehnikas nozīmi, tomēr vismaz vienam bijušajam braucējam ir jābūt starp komentētājiem.

     [+] [-]

, 2017-01-28 15:49, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: Man patīk klausīties Ķipura nosvērtos komentārus un viņam ir labas zināšanas par bobsleja vēsturi un kaut arī piekrītu, ka viņš varbūt varētu mazliet nenovērtēt pieaugošo tehnikas nozīmi, tomēr vismaz vienam bijušajam braucējam ir jābūt starp komentētājiem.
Nesaku, ka nav. Bet pašreizējāis komentētāju duets - īsti neiet kopā. Viens pilnīgi ignorē tehniku, otrs savukārt mūžīgi pinās pats savos apgalvojumos, un faktos..

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 15:52, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: Tas ir labs jautājums. Man nav tik daudz laika, lai nodarbotos ar tik detalizētu salīdzinājumu, bet bobsleja translāciju laikā Ķipura kungs ir vairākkārt norādījis, ka reālie ātrumi ir jāmeklē oficiālajā mājaslapā.
Es nesen salīdzināju Dukura un Tretjakova ātrumus Soču olimpiādē. Rezultāts interesants. Ātrumiem nebija pilnīgi nekāda saistība ar rezultātu, pa lielam. Pie daudz lielāka ātruma pārsvara, Dukurs ieguva minimālu pārsvaru laikā. Turpretī nākamajā braucienā Tretjakovs ar minimālu ātruma pārsvaru (kopā saskaitot laikam < 0.5 km/h) Dukuru parspēja par vairākām desmitdaļām, par spīti tam, ka pat tad, atsevišķās vietās Dukurs bija ātrāks.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:52, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: Man patīk klausīties Ķipura nosvērtos komentārus un viņam ir labas zināšanas par bobsleja vēsturi un kaut arī piekrītu, ka viņš varbūt varētu mazliet nenovērtēt pieaugošo tehnikas nozīmi, tomēr vismaz vienam bijušajam braucējam ir jābūt starp komentētājiem.
neesmu dzirdējis,kad viņš kko par vēsturi runātu...pat nekādus citu valstu treneru vārdus nav saucis...

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 15:54, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: neesmu dzirdējis,kad viņš kko par vēsturi runātu...pat nekādus citu valstu treneru vārdus nav saucis...
Yeah, šis 99% gadījumu runā par trajektorijām un kļūdām, kļūdiņām, niansītēm. Neesmu pat dzirdējis, kad šis pieminētu vārdu slidas, vai ''slīd''

     [+] [-]

, 2017-01-28 16:01, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Nesaku, ka nav. Bet pašreizējāis komentētāju duets - īsti neiet kopā. Viens pilnīgi ignorē tehniku, otrs savukārt mūžīgi pinās pats savos apgalvojumos, un faktos..
Vai mēs varam kaut ko darīt lietas labā? Ieteikt viņiem iziet papildus izglītības kursus? Cik esmu vērojis sporta pārraides pa vietējiem TV kanāliem, tad arī dažu citu sporta veidu komentēšanas līmenis ir patālu no vēlamā. Bet noteikti nav jau tik viegli atrast cilvēku, kurš pārzina gan vēsturi, gan aktuālos notikumus un vēl ar normālu dikciju.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 16:07, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Es nesen salīdzināju Dukura un Tretjakova ātrumus Soču olimpiādē. Rezultāts interesants. Ātrumiem nebija pilnīgi nekāda saistība ar rezultātu, pa lielam. Pie daudz lielāka ātruma pārsvara, Dukurs ieguva minimālu pārsvaru laikā. Turpretī nākamajā braucienā Tretjakovs ar minimālu ātruma pārsvaru (kopā saskaitot laikam < 0.5 km/h) Dukuru parspēja par vairākām desmitdaļām, par spīti tam, ka pat tad, atsevišķās vietās Dukurs bija ātrāks.
Jā, par krievu krāpšanos ar laika ņemšanu ir jau daudz runāts, bet ļoti šaubos vai IBSF ir resursi un galvenais vai ir vēlme to izmeklēt, ja galvenie sponsori ir no Krievijas...

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 16:08, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: neesmu dzirdējis,kad viņš kko par vēsturi runātu...pat nekādus citu valstu treneru vārdus nav saucis...
Piekrītu, ka treneru vārdus (ne tikai to, ka skeletonā kanādiešus trenē mūsējie) vajadzētu pieminēt gan skeletonā, gan bobslejā, jo tas ir svarīgi!

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 16:16, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Yeah, šis 99% gadījumu runā par trajektorijām un kļūdām, kļūdiņām, niansītēm. Neesmu pat dzirdējis, kad šis pieminētu vārdu slidas, vai ''slīd''
Lai saprastu cik slikti var būt komentētāji, es ieteiktu kādreiz paklausīties Eirosport tenisa pārraides ar Borisu Borovski. Rezultāta nepareiza saukšana ir mazākais ļaunums. Tas ir cirks par brīvu!
Pēdējā laikā gan komentē bijušās spēlētājas Čakvetadze un Miskina laikam. Tā kā mūsējiem ir vēl kur "augt".

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:24, pirms 8 gadiem
Kretinē, ka te noliek TV komentētājus, bet paši interneta mūllāpi neko jēdzīgu pateikt nespēj. Mūžigā latviešu žēlošanās, cik negodīgas ir lielās sporta valstis, kuras nodarbojas ar tehnikas attīstību. Un vēl neņem vērā elementāru lietu, ka lielāks ātrums arī rada lielākas kļūdas. Un ne vienmēr brauciens bez apmalēm nozīmē, ka tas ir ātrākais variants

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 18:27, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Yeah, šis 99% gadījumu runā par trajektorijām un kļūdām, kļūdiņām, niansītēm. Neesmu pat dzirdējis, kad šis pieminētu vārdu slidas, vai ''slīd''
Stulbs esi? Laikam pats pirmo reizi skaties, ka tik par slīdēšanu gvelz

  -2 [+] [-]

, 2017-01-28 18:30, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: Man patīk klausīties Ķipura nosvērtos komentārus un viņam ir labas zināšanas par bobsleja vēsturi un kaut arī piekrītu, ka viņš varbūt varētu mazliet nenovērtēt pieaugošo tehnikas nozīmi, tomēr vismaz vienam bijušajam braucējam ir jābūt starp komentētājiem.
Un tu esi tas jaunākās tehnoloģijas pārzinātājs??? Varbūt vari iet Prūša vietā vai atvērt savu rūpnīcu?

     [+] [-]

, 2017-01-28 18:48, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Un tu esi tas jaunākās tehnoloģijas pārzinātājs??? Varbūt vari iet Prūša vietā vai atvērt savu rūpnīcu?
Atslābsti un izlasi vēlreiz ko es esmu rakstījis. Es neesmu vainīgs, ka nesaprati manu domu. Te runa bija par tehnoloģijas nozīmes nepietiekamu skaidrošanu, jo ar izcilu braukšanu vairs nepietiek, lai uzvarētu. Vai tad to bija tik grūti saprast?

  -1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:12, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: Atslābsti un izlasi vēlreiz ko es esmu rakstījis. Es neesmu vainīgs, ka nesaprati manu domu. Te runa bija par tehnoloģijas nozīmes nepietiekamu skaidrošanu, jo ar izcilu braukšanu vairs nepietiek, lai uzvarētu. Vai tad to bija tik grūti saprast?
Ko tu gribēji? Lai TV sīki skaidro visus rasējumus? Nesaprotu, ko tu gribi no TV pārraides, kas domāta ļoti plašai auditorijai

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:24, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Es šito nesaprotu...ja tev iepriekšējos pāris posmos viss iet uz urrā,tad kāda mārutka pēc tu kaut ko ekperimentē??? Lai to dara citi,kuriem tevi jāpanāk,nevis otrādi!
Piekrītu! Ja jau treniņos redzams, ka slida nevelk, tad tomēr jāpaņem veco labo, nevis stūrgalvīgi jāzaudē vērtīgie punkti kopvētrtējumā...

eksperimentēt var ar inventāru kurš jau pierādījis treniņprocesā!

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 19:49, pirms 8 gadiem
Justs rakstīja: Piekrītu! Ja jau treniņos redzams, ka slida nevelk, tad tomēr jāpaņem veco labo, nevis stūrgalvīgi jāzaudē vērtīgie punkti kopvētrtējumā...

eksperimentēt var ar inventāru kurš jau pierādījis treniņprocesā!
neviens treniņos neskrien uz maksimumu ,tapēc ir grūti salīdzināt ar konkurentiem un tādēļ tā tehnika vai bobs ir jaizmēģina sacensībās

  +2 [+] [-]

, 2017-01-28 20:08, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: neviens treniņos neskrien uz maksimumu ,tapēc ir grūti salīdzināt ar konkurentiem un tādēļ tā tehnika vai bobs ir jaizmēģina sacensībās
šoreiz treniņos pārējiem zaudēja un laiki bija ap 10 vietu, ja pieņemam, ka priekšā esošie neskrien uz visu banku, tad pašam pacenšoties jau kļūst skaidrs, ka sacensībās nekas labāks nav sagaidāms!!!

Kādi vēl ir argumenti!?

Šoreiz pašiem vien jāatzīst, ka pārāk vieglprātīgi piegājām sacensībām, turpinot braukt ar nevelkošu izventāru, vismaz šiem apstākļiem un trasei noteikti!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-01-28 21:05, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Ko tu gribēji? Lai TV sīki skaidro visus rasējumus? Nesaprotu, ko tu gribi no TV pārraides, kas domāta ļoti plašai auditorijai
Nevajag uzreiz otrā galējībā. Vispār man ir žēl, ka tu atkal kaut ko nesaproti. Man ir grūti diskutēt ja tu visu laiku man pārprasi kaut ko. Ir taču iespējams zelta vidusceļš, jo tik tiešām katrā pārraidē noteikti būs arī tādi, kuri skeletonu skatās pirmo reizi, tāpēc manuprāt ir normāli pieminēt visiem zināmus faktus diezgan regulāri, bet priekš "faniem" būtu forši arī mazliet dziļāka info, jo nav laika vienmēr visu pašam meklēt. Nu kaut vai pieminot un mazliet padiskutējot par tiem pašiem mūsu galveno konkurentu treneriem. Man šāda info interesē.