Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Martinam Siguldas trases rekords, brāļiem Dukuriem dubultuzvara

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Martinam Siguldas trases rekords, brāļiem Dukuriem dubultuzvara
Martins Dukurs. Foto: Viesturs Lācis/bobslejs.lv

Otro uzvaru Pasaules kausa posmā skeletonā pēc kārtas izcīnījis Martins Dukurs, bet otro vietu šoreiz spēja nosargāt viņa vecākais brālis Tomass, summā par 0,19 sekundēm atpaliekot no brāļa un par 0,75 sekundēm apsteidzot britu Markusu Vaiatu.

Otrais brauciens

Brāļi Dukuri pirmajās divās pozīcijās bija arī pēc sezonas pirmā brauciena, taču toreiz Tomass tuvākos sāncenšus apsteidza tikai par dažām simtdaļām un beigās nedabūja pat bronzu. Šoreiz 39 gadus vecais sportists nepieļāva savas vecās kļūdas un negāja arī vācieša Kristofera Grotēra pēdās, kurš pirmajā braucienā bija trešais, bet otrajā zaudēja četras pozīcijas.

Tomass veica pārliecinošu otro braucienu, kas ne tikai ļāva par trim ceturtdaļām sekundes apsteigt Vaiatu, kurš pacēlās no sestās pozīcijas un pēc pirmā brauciena atpalika par gandrīz pussekundi, bet arī cerēt uz konkurenci ar brāli. Martins uz starta rēķina savu pārsvaru no 0,09 sekundēm palielināja līdz 0,21 un 0,29 sekundēm, trases lejasdaļā Tomasam izdevās drusku pietuvoties, bet ne pietiekami – Martins izcīnīja otro uzvaru pēc kārtas, labojot savu pirmā brauciena trases rekordu un brāli apsteidzot par 0,19 sekundēm.

Nākamie posmi 11. un 18. decembrī notiks Īglsas trasē Austrijā.

Divu braucienu summa

VSportistsValsts1. brauciens2. brauciensSummā
1.Martins DukursLatvija49.4649.451:38.91
2.Tomass DukursLatvija49.5549.55+0.19
3.Markuss VaiatsLielbritānija50.03.49.82+0.94
4.Ņikita TregubovsKrievija49.9849.94+1.01
5.Aleksandrs GasnersVācija50.0349.95+1.07
6.Fēlikss KaizingersVācija50.2249.83+1.14

Pirmais brauciens

Jau sieviešu braucienos pierādījās, ka Siguldas trases ledus šodien ir ļoti ātrs. Par to varēja pārliecināties arī vīri. Pirmais uz starta devās pasaules čempions Kristofers Grotērs, labojot trases rekordu. Tiesa, viņš to savā īpašumā diži ilgi nesaglabāja. Piektais startēja Tomass Dukurs, kurš vācieti pārspēja par 0,24 sekundēm. Ja pirms nedēļas trases beigās bija tehniskas ķibeles, tad šoreiz idevās krietni gludāks brauciens. Tomasu pārspēt izdevās tikai Martinam, kurš trasē devās desmitais. Viņš vecāko brāli apsteidza par 0,09 sekundēm, kaut gan aizvadīja šķietami netīrāku braucienu. Tādējādi brāļiem Dukuriem pēc pirmā brauciena pieder pirmās divas vietas.

“Braucu 20 gadus, nekad trase nav bijusi tik ātrā, nav tuvu bijis. Negaidīju, ka būs tik grūti - visu laiku sanāca ķeršana, sānslīdes, kaut kur arī paveicās. Otrajā braucienā viss sāksies no jauna - ar vienu kļūdu var pazaudēt pussekundi,” intervijā LTV7 teica Tomass Dukurs. Priecīgs par trases ātrumu bija arī Martins: “Treniņā gāja labi. Ja nobrauktu kā treniņā, tagad būtu vēl labāks rezultāts. Bet nu - dod tik virsū! Neesmu atnācis te airus žāvēt.”

Pirmais brauciens

VSportistsValstsLaiks
1.M. DukursLatvija49.46
2.T. DukursLatvija+0.09
3.K. GrotērsVācija+0.33
4.A. TretjakovsKrievija+0.34
5.Ņ. TregubovsKrievija+0.52
6.M. VaietsLielbritānija+0.57

  -1 [+] [-]

, 2020-11-27 17:58, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: a rene SC ir pabērna lomā pret kalnu slēpošanu
Reni apraksta regulāri katru sezonu, vismaz notiekošo PK, bet kalnu slēpošanu ne vienmēr.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:00, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Man interesē cik šim ice f1 atmet?
Kā Jūs domājat?
Ekmanis aiz vaiga iedod, tas arī viss.

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:01, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to īrēšanu es vel pastrīdētos, jo cik zinu, tad lielākai daļai sporta klubu pašvaldības ļauj izmantot savus stadionus un arēnas par velti, bet ja arī ko prasa, tad summas ir ļoti simboliskas.
Iespējams - domāju meta un Tukums nemaksā, Daugavpils ir sporta skolas komanda. Jelgava maksā, Rīgas blices maksā, par Spartaku, Valmieru, Liepāju, Ventspili nezinu. Bet stāsts jau nav par to !

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:02, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Man interesē cik šim ice f1 atmet?
Kā Jūs domājat?
Ja neskaita cik iegulda Siguldas trasē, tad viss pārējais tieši tikpat cik visiem citiem LOV dalībniekiem.

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:03, pirms 4 gadiem
f*ck rakstīja: Iespējams - domāju meta un Tukums nemaksā, Daugavpils ir sporta skolas komanda. Jelgava maksā, Rīgas blices maksā, par Spartaku, Valmieru, Liepāju, Ventspili nezinu. Bet stāsts jau nav par to !
Ja pareizi saprotu, tad Tavs stāsts ir par globālo pasauli, un to ka LV arī uz to ir jāvirzās?

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:04, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Reni apraksta regulāri katru sezonu, vismaz notiekošo, bet kalnu slēpošanu ne vienmēr.
nu bet loģiski,jo tur tomēr latvieši startē
Nu diez vai to var saukt par "aprakstīšanu",ieliek plikus top 6 rezultātus un tas arī pa lielam viss.

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja pareizi saprotu, tad Tavs stāsts ir par globālo pasauli, un to ka LV arī uz to ir jāvirzās?
Tieši tā cienītais. Paldies par produktīvo diskusija. Man ir patīkami, bez apvainojumiem un naida! Ekonomiski Latvijā var strādāt tikai lieli augsta sportiska līmeņa projekti - Dinamo bija iespējas, kuras nemācēja izmantot, Lietuvā Žalgiris rāda ka var strādāt ! Takā mums nav ekonomiski iespējams pārdot sportu un lielie projekti prasa iespaidīgas investīcijas, normāli būtu attīstīt jauniešu sportu, kļūt par tādu kā tiltu starp jauniešiem un pieaugušajiem ! Tas kā sobrid strāda futbola virslīga - nerada man šaubas ka drīz uz spēlēm nāks 1K skatītājs vidēji !
Diemžēl rene, kā tāda neiederas sporta attīstības ideoloģija - ja vajag kādu medaļu ik pa laikam - tas būs, ja vajag labu izglītību ārzemju un vietējās augstskolās bērniem kuri to nevar atļauties - tas diemžēl ar renes palīdzību nenotiks

  +1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:11, pirms 4 gadiem
f*ck rakstīja: Iespējams - domāju meta un Tukums nemaksā, Daugavpils ir sporta skolas komanda. Jelgava maksā, Rīgas blices maksā, par Spartaku, Valmieru, Liepāju, Ventspili nezinu. Bet stāsts jau nav par to !
Tu saki, lai labāk iegulda stadionos un mākslīgajos laukumos, lai bērni varētu iet trenēties pareizi? Kāda hrena pēc bērnam iet trenēties, ja viņš neredz mūsu pašu elku uz ko tiekties? Piemērs futbols, nu kaut uztur viņi paši sevi, vispār neredzu tam sporta veidam Latvijā prestižu un aicinājumu sūtīt tur savu bērnu, nez vai viņam radīsies motivācija, ja redzēs, ka Latvija kāš pundurvalstīm. Ok, ok, vieglatlētikā jāgrūž iekšā, un tagad pastāsti, cik Latviešiem ir sevi nodrošinātspējoši vieglatlēti? 1., 2, nez nu varbūt 3, uz ko tiekties bērnam, visi tāpat nebūs ne Vasiļevski, ne Kovali, ne Ikaunieces vai Radēvičas, tur jau zūd bērnu masveidība. Pēdējā laika bums bērnu sportā bija BMX un pludmales volejbols...uzmini kāpēc, jo ir mērķis uz ko tiekties, savējie, letiņi pasaules spicē. Tāpat ir ar hokeju, kamēr, turamies A grupā, bērni iet un vecāki viņus ved, bet sports oi cik dārgs, tad maksāt par to, lai bērni tur var trenēties vai nē. Dinamo? kārtējais krievu bezbiznesa politiskais veidojums, bez piešprices nosprāgtu vienā vasarā. Pag, nu tad kurus sporta veidus var atbalstīt? Piemērus lūdzu, a tā tikai slēgt nafig.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:15, pirms 4 gadiem
f*ck rakstīja: Divu cilvēku un viņu tēva izklaižu dēļ, valsts katru gadu nodokļu maksātāju naudu tērē šajā cirkū!
tu nesaproti kā darbojās nauda..

  +2 [+] [-]

, 2020-11-27 18:18, pirms 4 gadiem
NorchaN rakstīja: Cik miljonus katru gadu "iegrūž" Siguldas trasē? Kādi ir paplašināšanās plāni? lūdzu ar atsauci uz datu avotiem
"Miljonis gadā" nav, bet gada pārskati brīvi pieejami bobtrase.lv

2019. gadā -314425
2018. gadā -314425
2017. gadā -314425
2016. gadā -314425
2015. gadā -320425
2014. gadā -320425

Tās ir dotācijas. Papildu tam ikgadējo zaudējumu segšana, kā jau valsts kapitālsabiedrībai - ap 150k gadā.

+ nepilni 3M eiro pēdējos 10 gados par visādām pārbūvēm.

Pēdējos 10 gados papildu finansējums mīnusu segšanai (valsts kapitālsabiedrības statuss ir Siguldas renei)

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:20, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tad SIA "Adventika Group", kuriem pieder Skonto stadions pieder tam krievam, kuram pieder FCR un Kipras futbola klubs Pafos FC?
shēmas, shēmas, shēmas - īsumā, jā, viss pieder vieniem un tiem pašiem cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:20, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es atvainojos, bet vest savu bērni uz reni, BMX ?
Ir miljons citas un labākas karjeras vai hobiju alternatīvas!
Ne visiem lemts ar pirmo trāpīt. Turklāt aizvedīsi bērnu uz to miljonu citu sporta veidu(paliekam pie sporta, kā nekā sporta portāls), nu būs viņš tur viduvējība, bez prieka nāks mājās, stāstīs, ka citi labāki un nekas nesanāk. Atliek trīs varianti, spiest iet līdz a)sanāk, b)nesanāk un viņš ienīst sportu līdz dzīves beigām, c)aizvest uz citu sportu pamēģināt. Neredzu atšķirību starp sporta veidiem kā tādiem, ja velies nodarbināt bērnu ar sportu, taču sporta veida prestižs cilvēku acīs neveidojas no masveidības, bet gan no panākumiem.

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:21, pirms 4 gadiem
dubinskis rakstīja: Tu saki, lai labāk iegulda stadionos un mākslīgajos laukumos, lai bērni varētu iet trenēties pareizi? Kāda hrena pēc bērnam iet trenēties, ja viņš neredz mūsu pašu elku uz ko tiekties? Piemērs futbols, nu kaut uztur viņi paši sevi, vispār neredzu tam sporta veidam Latvijā prestižu un aicinājumu sūtīt tur savu bērnu, nez vai viņam radīsies motivācija, ja redzēs, ka Latvija kāš pundurvalstīm. Ok, ok, vieglatlētikā jāgrūž iekšā, un tagad pastāsti, cik Latviešiem ir sevi nodrošinātspējoši vieglatlēti? 1., 2, nez nu varbūt 3, uz ko tiekties bērnam, visi tāpat nebūs ne Vasiļevski, ne Kovali, ne Ikaunieces vai Radēvičas, tur jau zūd bērnu masveidība. Pēdējā laika bums bērnu sportā bija BMX un pludmales volejbols...uzmini kāpēc, jo ir mērķis uz ko tiekties, savējie, letiņi pasaules spicē. Tāpat ir ar hokeju, kamēr, turamies A grupā, bērni iet un vecāki viņus ved, bet sports oi cik dārgs, tad maksāt par to, lai bērni tur var trenēties vai nē. Dinamo? kārtējais krievu bezbiznesa politiskais veidojums, bez piešprices nosprāgtu vienā vasarā. Pag, nu tad kurus sporta veidus var atbalstīt? Piemērus lūdzu, a tā tikai slēgt nafig.
Futbols un vieglatlētika ir veselīga cilvēka pamats ! Šeit iet runa par veselīgu bērnu pirmkārt, ja cilvēks ir vesels-valstij nav jānoslogo veselības aprūpe, ja gadījumā tam bernam ir panākumi kādā nozīmīga sporta veida-ir ļoti laba iespēja saņemt bezmaksas augstāko izglītību, visi nekad nebūs pelnoši sportisti - svarīgākais lai ir veseli un gudri cilvēki!

Mans piedāvājums - valsts atbalsta, nodrošina bērnu līdz 18g, pēc tam cīnies kā māki vecit. Protams Olimpiskās komandas dalībniekiem atbalsts, taču jāpārskata summas. Trase kurā gadā aiziet miljons lai onkuli varētu pabraukāties ir maigi sakot nožēlojami

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:22, pirms 4 gadiem
Tas pļūtītājss f#ck jau pēc trešās vīrāžas apkakātos no bailēm

  +1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:22, pirms 4 gadiem
f*ck rakstīja: Lietuvā Žalgiris rāda ka var strādāt !
Nu nu, Kauņa apgriezusi savus ikgadējos miljonus klubam? Neesmu interesējies, bet vēl pirms pāris gadiem bija 3-4M sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:23, pirms 4 gadiem
f*ck rakstīja: Tieši tā cienītais. Paldies par produktīvo diskusija. Man ir patīkami, bez apvainojumiem un naida! Ekonomiski Latvijā var strādāt tikai lieli augsta sportiska līmeņa projekti - Dinamo bija iespējas, kuras nemācēja izmantot, Lietuvā Žalgiris rāda ka var strādāt ! Takā mums nav ekonomiski iespējams pārdot sportu un lielie projekti prasa iespaidīgas investīcijas, normāli būtu attīstīt jauniešu sportu, kļūt par tādu kā tiltu starp jauniešiem un pieaugušajiem ! Tas kā sobrid strāda futbola virslīga - nerada man šaubas ka drīz uz spēlēm nāks 1K skatītājs vidēji !
Diemžēl rene, kā tāda neiederas sporta attīstības ideoloģija - ja vajag kādu medaļu ik pa laikam - tas būs, ja vajag labu izglītību ārzemju un vietējās augstskolās bērniem kuri to nevar atļauties - tas diemžēl ar renes palīdzību nenotiks
Neesmu pētījis, vai lielās valstīs eksistē tāds jēdziens-sporta būves ar Nacionālā sporta būves statusu. Tomēr ņemot vērā to cik mēs ar savu cilvēkresursu daudzumu, un līdz ar to arī reklāmas tirgu, (ne)esam interesanti globālās pasaules lielām finanšu haizivīm, tad šī brīža situācija mums ir optimālais variants. Neredzu tuvākajā nākotnē variantus, kas dotu iespēju cerēt uz ko citu labāku.
Rīgas ''Dinamo'' nevar ņemt par piemēru kaut vai tāpēc, ka Rusņas naudas injekcijas ir apšaubāmas, ka tās ir saistītas ar vēlmi uzlabot mūsu hokeja līmeni. Tiko krievi vairs nesaskatīs šīs savas intereses tā nekavējoties šim krievu projektam pienāks beigas.

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:25, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Sanāk, ka bija jāpārdod, lai tiktu vaļā no parādiem?
Atstāt uz Revertas (mūsu) pleciem lielo mīnusu, tas viņiem izdevās. Labā ziņa - saglabājās vismaz viens normāls stadios Rīgā, arī Ķeizītis ir lieliska bāze sportistiem. Piemēram, Futbolbumās, Pētersons stāstīja, ka šobrīd karantīnas laikā dzīvo Ķeizī, bez ģimenes, ka viss ērti un forši.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:26, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es atvainojos, bet vest savu bērni uz reni, BMX ?
Ir miljons citas un labākas karjeras vai hobiju alternatīvas!
Visu nosaka tradīcijas un sporta infrastruktūras pieejamība katrā noteiktā pašvaldībā. Ja Valmierā ir stipras BMX tradīcijas, apmācību personāls un infrastruktūra, tad vecāki vedīs savus bērnu tieši uz šo sporta veidu.

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:28, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: shēmas, shēmas, shēmas - īsumā, jā, viss pieder vieniem un tiem pašiem cilvēkiem.
Ja pieder, tad pieder. Tad viņi ir starp tiem retajiem LV klubiem, kuriem pašiem kaut kāda infrastruktūra pieder.

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:28, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: "Miljonis gadā" nav, bet gada pārskati brīvi pieejami bobtrase.lv

2019. gadā -314425
2018. gadā -314425
2017. gadā -314425
2016. gadā -314425
2015. gadā -320425
2014. gadā -320425

Tās ir dotācijas. Papildu tam ikgadējo zaudējumu segšana, kā jau valsts kapitālsabiedrībai - ap 150k gadā.

+ nepilni 3M eiro pēdējos 10 gados par visādām pārbūvēm.


Pēdējos 10 gados papildu finansējums mīnusu segšanai (valsts kapitālsabiedrības statuss ir Siguldas renei)
Paldies, bet 13-15 gadā bija milzīgas investīcijas/dotācijas vai ka to saukt un šajā periodā 7 miljoni bija ieguldītās naudas apmērs, tāpat šajos aprēķinos manuprāt nav pašvaldības atbalsts.

https://www.delfi.lv/novados/siguld...

https://www.delfi.lv/sports/news/wi...

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:31, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nu nu, Kauņa apgriezusi savus ikgadējos miljonus klubam? Neesmu interesējies, bet vēl pirms pāris gadiem bija 3-4M sezonā.
Kopš 17-18 gada sezonas strādā ar plusiem - vienīgie Eirolīga

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:33, pirms 4 gadiem
f*ck rakstīja: Kopš 17-18 gada sezonas strādā ar plusiem - vienīgie Eirolīga
kādi plusi?
viņiem taču valsts un pašvaldība nosedz lielāko budžetu..pērk dārgus morīšus par valsts naudu

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu pētījis, vai lielās valstīs eksistē tāds jēdziens-sporta būves ar Nacionālā sporta būves statusu. Tomēr ņemot vērā to cik mēs ar savu cilvēkresursu daudzumu, un līdz ar to arī reklāmas tirgu, (ne)esam interesanti globālās pasaules lielām finanšu haizivīm, tad šī brīža situācija mums ir optimālais variants. Neredzu tuvākajā nākotnē variantus, kas dotu iespēju cerēt uz ko citu labāku.
Rīgas ''Dinamo'' nevar ņemt par piemēru kaut vai tāpēc, ka Rusņas naudas injekcijas ir apšaubāmas, ka tās ir saistītas ar vēlmi uzlabot mūsu hokeja līmeni. Tiko krievi vairs nesaskatīs šīs savas intereses tā nekavējoties šim krievu projektam pienāks beigas.
Diemžēl šķiet ka Jums ir taisnība, mans mērķis ir veidot izpratni sabiedrībā, cik šīs medaļas izmaksā dārgi mums - nodokļu maksātājiem.

Sporta vadībai ieteiktu izskatīt divus variantus sporta attīstības sistēmā - Slovēnija un Islande. Noteikti 2-5 prioritātes, kur bērni iet bezmaksas ir attiecīga infrastruktūra in automātiski veidotos arī panākumi, paliekam pie šī un pārdzīvojam kā futbolisti zaudē punduriem, basketbolisti netiek uz lielajiem turnīriem, vieglatlēti neko nevar.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:36, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: kādi plusi?
viņiem taču valsts un pašvaldība nosedz lielāko budžetu..pērk dārgus morīšus par valsts naudu
Aplūko finanšu radītājus

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:38, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Manuprāt prestižs veidojas no abiem! Darbā parasti tā konkurence ir liela! Salīdzinātu to ar futbolu, basketbolu, ne reni vai BMX!
Es atvainojos par valodu, bet tā man šķiet tāda mīzēju taktika - sūtīšu bērnu kur vins būs baigais zvaigzne tāpēc ka 10 valstis pasaule šo sportu uztver nopietni, pie pareizā trenera jebkurš bērns sasniegs savus fiziskos griestus un tas jau ir labi, visi nevar būt Porzingi un Zemlinski, jābūt arī Gatiem Gūtiem un Jekabiem nakumiem

  -1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:43, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tas pats, kas no sērijas - pieauguši vīrieši dzenā gumijas pūsli, turklāt saņem par to miljonus.

Katram sporta veidam ir sava specifika. Jā, rene ir dārga, bet tā tomēr sagāda daudz patīkamu brīžu Latvijas sporta faniem. Dukurus, Melbārdi, domāju, zina arī mājsaimnieces un pensionāres. Viņi ir kā piemērs bērniem tiekties pēc augstiem mērķiem, kļūt par cīnītājiem.

Neredzēju pirmo braucienu, bet izskatās, ka briest dubultuzvara. Lai brāļiem izdodas!
pro sportu uztur skatitaji. seit uz viena skatitaja mega emocijam 1x gadaa valsts videji iztere 10000 uz galvu, lai uzturetu 3 cilveku biznesu.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:45, pirms 4 gadiem
f*ck rakstīja: Diemžēl šķiet ka Jums ir taisnība, mans mērķis ir veidot izpratni sabiedrībā, cik šīs medaļas izmaksā dārgi mums - nodokļu maksātājiem.

Sporta vadībai ieteiktu izskatīt divus variantus sporta attīstības sistēmā - Slovēnija un Islande. Noteikti 2-5 prioritātes, kur bērni iet bezmaksas ir attiecīga infrastruktūra in automātiski veidotos arī panākumi, paliekam pie šī un pārdzīvojam kā futbolisti zaudē punduriem, basketbolisti netiek uz lielajiem turnīriem, vieglatlēti neko nevar.
Zināmā mērā es piekrītu, ka LV varas struktūrām ir jānosaka prioritārie sporta veidi, un jābeidz ar salīdzinoši nelielām finanšu injekcijām censties aptvert visus LV zināmos sporta veidus.
Ir saprotama vēlme būt labiem pret visiem, bet aizvien skaidrāk iezīmējas, ka ne pie kā laba tas nenovedīs.
Vislabākais piemērs tam visam bija Rio 2016. gada Olimpiskās spēles, kurās LV sports palika pie sasistas siles.

     [+] [-]

, 2020-11-27 18:48, pirms 4 gadiem
Varētu šiem spamotājiem aizliegt komentēt, piedrazā tikai komentāru sadaļu. Prieks par mūsu skeleton īstiem! Rīt jātur īkšķi par bobslejs tiem!

  -1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:49, pirms 4 gadiem
https://www.db.lv/zinas/siguldas-bo...

30 miljoni!!!!!!!!!!!!!!! Ta ir nirgasanas par valsti.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:53, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Austrija ar neko nedabū, bet vai tāpēc ir slikta valsts?
Piedod, bet es nezinu kāds ir Austrijas sporta finansēšanas modelis.
Tomēr ir pamats domāt, ka viņi ar saviem 8,5 miljoniem iedzīvotājiem ir daudz interesantāki globāliem sporta investoriem, nekā tas ir ar mums.

P.S. Un Austrija visai pasaulei vairāk asociējas ar ziemas sporta veidiem, un nevis vasaras. Izņēmums varētu būt futbols.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-27 18:55, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: https://www.db.lv/zinas/siguldas-bo...

30 miljoni!!!!!!!!!!!!!!! Ta ir nirgasanas par valsti.
Tas ir tas par ko es runāju, nu nedod Dievs Zviedrija dabūs to nākamo Olimpiadi !

  +1 [+] [-]

, 2020-11-27 19:00, pirms 4 gadiem
Nu ko jūs te pavelkaties uz f*ck provokācijām kā aunu bars, vnk vajag ignorēt tādus atsaldētos, it kā viņu komentu nav bijis, un tādi feikkadri ātri pazudīs un nepiesārņo ēteri

  -1 [+] [-]

, 2020-11-27 19:01, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: https://www.db.lv/zinas/siguldas-bo...

30 miljoni!!!!!!!!!!!!!!! Ta ir nirgasanas par valsti.
Nebūt nē!
Viss nav tik vienkārši kā šķiet, un balts vai melns.
Pavaicā jebkuram Siguldas iedzīvotājam ko viņš domā par to, ka valsts iegulda 30 miljonus Siguldas trasē, un 80% siguldiešu būt ar abām rokām par to. Siguldas trase nav tikai sporta objekts, bet gan vesela infrastruktūra uz ko balstās viss Siguldas bizness. Viesnīcas, ēdināšana, transports utt. Tāpat arī valsts šos ieguldītos līdzekļus ilgtermiņā atgūs caur nodokļiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-27 19:03, pirms 4 gadiem
f*ck rakstīja: Es atvainojos par valodu, bet tā man šķiet tāda mīzēju taktika - sūtīšu bērnu kur vins būs baigais zvaigzne tāpēc ka 10 valstis pasaule šo sportu uztver nopietni, pie pareizā trenera jebkurš bērns sasniegs savus fiziskos griestus un tas jau ir labi, visi nevar būt Porzingi un Zemlinski, jābūt arī Gatiem Gūtiem un Jekabiem nakumiem
Pie laba trenera...protams, tikai kur labs treneris radīsies, ja viņam nebūs bijuši labi sasniegumi? Piemērs, vedīsi bērnu uz v-atlētiku, priekšā 3 treneri, viens olimpiskā čempiona treneris, otrs nezināmu čaļu treneris, trešais tikko no augstskolas, pats bijis nezināms čalis, pie kā vedīsi? Protams, ka lielais vairums pie čempionu trenera.
Tas ko es gribu pateikt, ja kādā jomā ir sasniegumi, manuprāt tie ir jāatbalsta, jo tas ceļ gan valsts tēlu, gan dīvānā pirdēju noskaņojumu, gan vēlmi bērnos vispār nodarboties ar sportu. Mākslīgi kaut ko stutēt, kas itkā ir labs veselībai, lai gan ļoti daudzos sporta veidos ejot uz rezultātiem, jau bērnu vecumos ir ļoti daudz traumas un daudz tādas kas atstāj sekas uz visu mūžu, ir nepamatoti. Protams, visam apakšā nauda, kas ir liels faktors. Turklāt līdzīgi kā nauda seko skolēnam, tāpat tā seko arī panākumiem. Ja Dukuri nebūtu labākie pasaulē, neviens te neceptos, bet stāstītu, ka lohi, neprot braukt utt, tagad cepās, ka pārāk daudz naudas izsūc. Piemērs, futbols ar visu savu netīro virtuvi, cik daudz naudas atmazgā, nenodrošina godīgus principus un godīgu spēli - totalizatori, aplokšņu algas, lamām pilnas spēles utt. Nu kaut attīsta harmoniski bērnu, nodrošina super attīstību un hvz ko vēl, bet tā aura ir tāda, ka to nenovēlētu savam bērnam, kaut vai bērna psiholoģijai ir labāk darboties čempionu saimē, nevis lūzeru biedrībā, kur vēl ar melnajām lietām darbojas...

  -1 [+] [-]

, 2020-11-27 19:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nebūt nē!
Viss nav tik vienkārši kā šķiet, un balts vai melns.
Pavaicā jebkuram Siguldas iedzīvotājam ko viņš domā par to, ka valsts iegulda 30 miljonus Siguldas trasē, un 80% siguldiešu būt ar abām rokām par to. Siguldas trase nav tikai sporta objekts, bet gan vesela infrastruktūra uz ko balstās viss Siguldas bizness. Viesnīcas, ēdināšana, transports utt. Tāpat arī valsts šos ieguldītos līdzekļus ilgtermiņā atgūs caur nodokļiem.
Siguldas turisms, viesnicas utt balstas uz Turaidas pili un Gaujas senlejas burvigajiem skatiem. nevis uz padomju betona slucamkalninu, kas labi ja nodrosina 1% turisma Siguldaa.