Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Dukurus pašus vajadzētu pārbaudīt par dopinga lietošanu"

Rolands Eliņš

Savickis: "Dukurus pašus vajadzētu pārbaudīt par dopinga lietošanu"
Juris Savickis
Foto: Lauris Aizupietis/F64

KHL kluba Rīgas "Dinamo" valdes priekšsēdētājs Juris Savickis intervijā krievu medijam, ko vēlāk apstiprināja arī portālam Sportacentrs.com, paudis kategorisku un asu viedokli par Latvijas skeletonistu atteikšanos startēt pasaules čempionātā Sočos.

“Man nepatīk, kad politiku pārāk jauc ar sportu,” sacīja Juris Savickis intervijā Krievijas portālam “Life.ru”, izsakot viedokli par Latvijas skeletonistu pieteikto boikotu gaidāmajam PČ Sočos. “Varbūt viņi tā nolēma, jo paši slikti brauc? Domāju, ka viņi nav labā sportiskajā formā, tāpēc arī negrib braukt uz tādiem turnīriem.”

Viņi savu lēmumu skaidro ar pēdējām ziņām par dopingu Krievijā.
Nu, dopings. Bet kurš tā īsti ir pārbaudījis Latvijas skeletonistu situāciju ar dopingu? Ir kas tāds bijis? Lai viņus pašus vispirms pārbauda.

Tad sanāk, ka Jūs pats nebaidāties, ka šajā situācijā cietīs Rīgas “Dinamo”? Proti, ka pret komandu izbraukumos Krievijā varētu izturēties negatīvi?
Nedomāju. Mūsu skeletonistus var cienīt par drosmi, taču uz šo sporta veidu dodas 15 cilvēki, varbūt dažreiz 17. Bet hokeju skatās miljoni. Skeletonisti taču ir tie, kas brauc ar galvu pa priekšu lejā no trases?

Jā.
Tad lai brauc ar galvu pa priekšu lejā! Drosmīgi cilvēki, taču skatīties tur nav ko. Ja viņiem patīk tā braukt lejā pa trasi, lai taču brauc! Bet hokejā, ceru, ka šī situācija pēdas neatstās. Krievu sporta skatītāji un līdzjutēji orientējas politisko spēlīšu īpatnībās. Kāpēc tām pievērst uzmanību? Mums vispār Latvijā ir 86 sporta federācijas, un kā lai tās visas izkontrolē? Mums valstī ir demokrātija, katrs var rakstīt, ko vien vēlas.

Bet nosaukti jau konkrēti iemesli.
Varbūt tas ir izdarīts uzmanības pievēršanai? Kā šovs. Lai piesaistītu uzmanību, skatītāju interesi un arī jaunus sportistus.

Tad jau šie skeletonisti tagad kā revolucionāri...
Jā. Piedodiet, bet 99.9% Latvijas iedzīvotāju par viņiem vispār neko nezināja līdz šim. Pavaicājiet jebkuram, šaubos, ka kāds nosauks kaut vienu vārdu un uzvārdu. Atkārtošos, ka mums Latvijā ir demokrātija, tāpēc arī katrs var veidot savu reputāciju, kā vēlas. Bet vēsture un līdzjutēji paši izšķirs, uz kurieni iet, hokeju vai skeletonu, vai vēl kaut kur citur.

Sportacentrs.com piebilde: Ņemot vērā atsevišķu Krievijas mediju īpatnības interviju sagrozīšanā un safabricēšanā, portāls Sportacentrs.com vērsās pie Jura Savicka pēc apstiprinājuma par šīs intervijas notikšanu, kas arī tika saņemts.

Izmantotie resursi:
https://life.ru/t/%D1%81%D0%BF%D0%B...

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:19, pirms 8 gadiem
domis rakstīja: Ja sportacentrs.com pretendē uz žurnālistiku, tad aicinu, cienītie, uzdot jautājumu Rīgas Dinamo hokejistiem kā viņi vērtē šos izteikumus.
Visiem tik viena atbilde: Viss zajebcom!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-12-11 22:22, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jā, es piekrītu. mēs tīri labi varam iztikt 'bez hokeja un spēlēšanas pasaules čempionātos. man jau apnicis gadiem ilgi tērēt savu laiku skatoties.
Sapratu Tavu ironiju, bet nevajag pārspīlēt, jo LV hokejs pastāvēja krietni pirms KrHuLv izveides, un ,esmu par to pārliecināts, tas pastāvētu arī bez šīs komandas.
Ja nepastāvētu, tad tā arī būtu faktiskā situācija, ka latviešiem šis sporta veids nav vajadzīgs, ja reiz nevar uzturēt normāla līmeņa nacionālo čempionātu, un labākiem spēlētājiem radīt iespēju labā konkurences cīņā cīnīties par vietām labās ārzemju līgās.

  +5 [+] [-]

, 2016-12-11 22:24, pirms 8 gadiem
Tādsnesportist, kāds sakars Savicka propogandas projektam ar PČ?? Tikai tāds, ka pēc viņa izveides ir sākusies pamatīga lejupslīde izlases rezultātos.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-11 22:26, pirms 8 gadiem
Smirdīgais vatņiku sūkātājs. T;a jau maz skatījos, bet tagad toč uz kādu laiku uzlikšu RD ignoru. Cerams ka nākamo RD spēle iskatīsies tik vien divi cilvēki - Savickis un Funis, aktīvākie kremļa pakaļlaižas Latvija

  +2 [+] [-]

, 2016-12-11 22:26, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad,varbūt, mums tādu sporta projektu nemaz nevajag, ja reiz mēs priekš viņa nevaram savākt pašu naudu?
Viss ar laiku nostāsies savās vietās ! Mums vajag mācīties no leišiem un pakāpeniski attīstīt vietējos čempjus -sākumā virslīgu un basi , pozitīvas tendences hokejā jau ir! Ja leiši Kauņā un Viļņā basī var sakasīt pa 7 citroniem vietējās naudas un vidus komandas basī pa 2un 3 citroniem , tad ar laiku mēs arī varēsim! Un dinamo nosprāgs pati par sevi!

  +2 [+] [-]

, 2016-12-11 22:26, pirms 8 gadiem
Par Dinamo boikotu!

  +3 [+] [-]

, 2016-12-11 22:27, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, beidz vienreiz tirst! Tāpat ir skaidrs, ka jēdziens Savickis&Dinamo ir nedalāmi. Atbalstot Dinamo Tu un tev līdzīgie atbalsta arī Savicki, un visas tās ģēlas, kuras tas bīda KrHuLv aizsegā.
Ir daudz klubu pasaulē ar milzīgu atbalstītāju skaitu, no kuriem ļoooooti daudzi neieredz, ignorē kluba īpašnieku vai kādu no kluba valdes galvām.
Nezinu par Funi, bet personīgi es jau sen šajā krievu pakaļlaižā neklausos kaut jūtu līdz viņa padotajiem. Pēc šīs intervijas būtu neizsakāms prieks par viņa izsūtīšanu, pat ja tas nozīmētu Dinamo galu. Bet kamēr komanda, kurā galvenās sporta vijolesspēlē latviešu hokejisti būs, tikmēr turēšu par viņiem īkšķus un priecāšos par katru ripu, kuru krievu komandas ķeksē ārā no saviem vārtiem.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-11 22:29, pirms 8 gadiem
Kādi Dukuri? Tikai Rīga! Tikai Dinamo!

  +7 [+] [-]

, 2016-12-11 22:29, pirms 8 gadiem
Stulbais kremļa šakālis ievaukšķējās par lietām no kurām viņam nav ne mazākās saprašanas!Tikai absolūts demagogs un nejēga var pateikt, ka 99.9% LV iedzīvotāju neko nezin, kas ir Dukuri! Dukuriem visu cieņu par šādu soli!

  -4 [+] [-]

, 2016-12-11 22:29, pirms 8 gadiem
Varu apbēdināts kepkas kuri cer ka tagad es boikotēšu Dinamo. Es taču atbalstu Lauri un Miķeli nevis Savickis, un tā dara katrs Dinamo fans. Tā lūk.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-11 22:29, pirms 8 gadiem
Dukuri labākie

  +3 [+] [-]

, 2016-12-11 22:30, pirms 8 gadiem
Slinkums lasīt visus komentus,bet vai kāds latvietis man var apstiprināt, ka izlasot šito sūdu, viņš turpinās skatīties un fanot par dinamo?

  -2 [+] [-]

, 2016-12-11 22:31, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sapratu Tavu ironiju, bet nevajag pārspīlēt, jo LV hokejs pastāvēja krietni pirms KrHuLv izveides, un ,esmu par to pārliecināts, tas pastāvētu arī bez šīs komandas.
Ja nepastāvētu, tad tā arī būtu faktiskā situācija, ka latviešiem šis sporta veids nav vajadzīgs, ja reiz nevar uzturēt normāla līmeņa nacionālo čempionātu, un labākiem spēlētājiem radīt iespēju labā konkurences cīņā cīnīties par vietām labās ārzemju līgās.
nevajag pārspīlēt. jautāšu tikai, uz kuras paaudzes un komandas spēlētājiem latvija turējās tik ilgi hokeja elitē? vari neatbildēt, mēs abi zinam atbildi.
ja skatamies skarbi, reāli un tieši, tad jā, izdzēšam dinamo projektu un skatamies, kas izdzīvos un cik daudz no tā visa paliks. tiešām interesanti, cik daudz spriedzes un intrigas spēs nodrošināt latvijas čempionāts, kurš nekad pa šīem ilgajiem gadiem īsti nav bijis profesionāla līmeņa cienīgs. man diemžēl ir sajūta, ka 2-3 gadu laikā mūsu šī brīža izlases līmeņa spēlētāji pamazām zaudēs konkurencē par vietām labos klubos, izbeigs karjeras vai iekārtosies spēlēt francijas, itālijas līgās, kas automātiski arī nozīmēs beigas izlases dalībai pasaules čempionātos. to gan nevar uzzināt, ja nepamēģina. man nebuūtu iebildumu.

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:31, pirms 8 gadiem
Kurš tad beigās ir tas kepka, Roni

  +3 [+] [-]

, 2016-12-11 22:32, pirms 8 gadiem
Rīt skatāmies OVERTIME TV - būs interesanti.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-11 22:33, pirms 8 gadiem
Biedr savicki , tu esi latviešu tautas nodevējs !

  -3 [+] [-]

, 2016-12-11 22:33, pirms 8 gadiem
Da labi.

Savicka doma bija skaidra un pareiza. Skeletons ir sīka vienība sporta pasaulē, margināla. Kāpēc tāds cepiens un ažiotāža?

Šautriņu mešanas čempionāti ir skatāmāki un klātienē vairāk tautas. Nopietni, ja kas.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-11 22:33, pirms 8 gadiem
ROLISMIKA rakstīja: Rīt skatāmies OVERTIME TV - būs interesanti.
Un kas tur bus interesants? Vai tiešām cilvēki saskata, ko interesantu Valterā vai tajā blondajā skuķī? Puče ar saviem puszilajiem jociņiem?

  -3 [+] [-]

, 2016-12-11 22:33, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kurš tad beigās ir tas kepka, Roni
Patiesībā tādi lietotāji kā tu man tikai nostiprina to pārliecību atbalstīt Dinamo. Paldies tev.

  +5 [+] [-]

, 2016-12-11 22:34, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nevajag pārspīlēt. jautāšu tikai, uz kuras paaudzes un komandas spēlētājiem latvija turējās tik ilgi hokeja elitē? vari neatbildēt, mēs abi zinam atbildi.
ja skatamies skarbi, reāli un tieši, tad jā, izdzēšam dinamo projektu un skatamies, kas izdzīvos un cik daudz no tā visa paliks. tiešām interesanti, cik daudz spriedzes un intrigas spēs nodrošināt latvijas čempionāts, kurš nekad pa šīem ilgajiem gadiem īsti nav bijis profesionāla līmeņa cienīgs. man diemžēl ir sajūta, ka 2-3 gadu laikā mūsu šī brīža izlases līmeņa spēlētāji pamazām zaudēs konkurencē par vietām labos klubos, izbeigs karjeras vai iekārtosies spēlēt francijas, itālijas līgās, kas automātiski arī nozīmēs beigas izlases dalībai pasaules čempionātos. to gan nevar uzzināt, ja nepamēģina. man nebuūtu iebildumu.
Es teikšu, ka tev vispār nekāda sajēga par hokeju nav...
U-18, U-20 jau 10 gadus grozās ap 10 vietu pasaulē...

  +1 [+] [-]

, 2016-12-11 22:34, pirms 8 gadiem
Diemžēl tāda ir mūsu hokeja realitāte,jo pie visa vainīgs ir Lipmans,kurs izveidoja šo bardaku

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 22:35, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tādsnesportist, kāds sakars Savicka propogandas projektam ar PČ?? Tikai tāds, ka pēc viņa izveides ir sākusies pamatīga lejupslīde izlases rezultātos.
es būšu tiešs. lejupslīde ir. piekrītu. bez dinamo viņa būtu vēl stiprāka. 'to mēs redzam pēc tā, ka mūsu (pat talantīgākie, vadošie) izlases kandidāti reti kurš ir spējis noturēties krievijas klubos. izdzīvo tikai uz dinamo siltumnīcas rēķina. kas nav labi, tomēr sniedz iespēju viņiem tikt pie augsta līmeņa spēlu prakses.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-11 22:35, pirms 8 gadiem
eziitis rakstīja: Ir daudz klubu pasaulē ar milzīgu atbalstītāju skaitu, no kuriem ļoooooti daudzi neieredz, ignorē kluba īpašnieku vai kādu no kluba valdes galvām.
Nezinu par Funi, bet personīgi es jau sen šajā krievu pakaļlaižā neklausos kaut jūtu līdz viņa padotajiem. Pēc šīs intervijas būtu neizsakāms prieks par viņa izsūtīšanu, pat ja tas nozīmētu Dinamo galu. Bet kamēr komanda, kurā galvenās sporta vijolesspēlē latviešu hokejisti būs, tikmēr turēšu par viņiem īkšķus un priecāšos par katru ripu, kuru krievu komandas ķeksē ārā no saviem vārtiem.
Viens stāsts ir par līgām,kuru mērķis ir skaidrs un nepārprotams-bizness, bet pavisam cits, ka kluba mērķi konkrētā valstī nav pilnīgi saprotami.
Tas tieši un konkrēti attiecas uz KrHuLv, kuram nauda nāk no nezināmiem avotiem, un kura mērķi ir absolūti neizprotami.

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:36, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viens stāsts ir par līgām,kuru mērķis ir skaidrs un nepārprotams-bizness, bet pavisam cits, ka kluba mērķi konkrētā valstī nav pilnīgi saprotami.
Tas tieši un konkrēti attiecas uz KrHuLv, kuram nauda nāk no nezināmiem avotiem, un kura mērķi ir absolūti neizprotami.
No kādiem "nezināmiem avotiem"

  -1 [+] [-]

, 2016-12-11 22:36, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Es teikšu, ka tev vispār nekāda sajēga par hokeju nav...
U-18, U-20 jau 10 gadus grozās ap 10 vietu pasaulē...
ja? un kur tad mums ir tie rezultāti? es domāju spēlētāju izskatā? cik no viņiem ir pārtapuši par augsta līmeņa spēlētājiem, kas spēlē kvalitatīvu hokeju un ir izlases līmeņa cienīgi?

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:38, pirms 8 gadiem
Neviens manuprāt,vai uz pāris pirkstiem saskatāmi

  +1 [+] [-]

, 2016-12-11 22:38, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ja? un kur tad mums ir tie rezultāti? es domāju spēlētāju izskatā? cik no viņiem ir pārtapuši par augsta līmeņa spēlētājiem, kas spēlē kvalitatīvu hokeju un ir izlases līmeņa cienīgi?
Izskaidro ko tev nozīmē augsts līmenis?
Redzi tavi pieminētie(iepriekšējā komentārā)- spēlēja Vācijas 2,3 līgās un nospēlēja 3:3 pret Kanādu PČ(pret NHL profiem).

  +1 [+] [-]

, 2016-12-11 22:38, pirms 8 gadiem
JURI NU TU RIKTĪGS JURIS ESI

  +1 [+] [-]

, 2016-12-11 22:38, pirms 8 gadiem
Iespringusi daudzi sporta viena un otra,seit ir runa par cilvekiem. Dukuri un personigi vemeklis Savickis.

  +6 [+] [-]

, 2016-12-11 22:39, pirms 8 gadiem
LATVIEŠI!!! Jūs tiešām vēl iesiet uz dinamo spēlēm? Un beidziet irst par hokeja attīstību Latvijā.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-11 22:40, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Da labi.

Savicka doma bija skaidra un pareiza. Skeletons ir sīka vienība sporta pasaulē, margināla. Kāpēc tāds cepiens un ažiotāža?

Šautriņu mešanas čempionāti ir skatāmāki un klātienē vairāk tautas. Nopietni, ja kas.
Cepiens un ažiotāža būs. Un šoreiz pa lielam. Un iemesls tam ir. Un te nav svarīgi, cik populārs ir skeletons. Trakākais ir tas, ka latvietis (ne sirdī) dur mugurā nazi citiem latviešiem, lai tik ielīstu dziļāk krieviem pēcpusē.
Reāli liekas, ka viņš galīgi apnarkojies sniedzot šo interviju. Kā var tā melot, zinot, ka Latvijā to visu uzzinās?!? Es reāli ceru, ka cilvēki sāks viņam spļaut sejā uz ielas.

     [+] [-]

, 2016-12-11 22:41, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Izskaidro ko tev nozīmē augsts līmenis?
Redzi tavi pieminētie(iepriekšējā komentārā)- spēlēja Vācijas 2,3 līgās un nospēlēja 3:3 pret Kanādu PČ(pret NHL profiem).
precizē, kuri ir tie, kas spēlēja vācijas 2.3 ajās līgās un nospēlēja 3;3 pret kanādu? lūdzu vārdus studijā?

  +4 [+] [-]

, 2016-12-11 22:41, pirms 8 gadiem
Izklausās pēc Šomases vīra.