Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:13, Did:0, useCase: 3

Brāļi Šici izcīna pirmo vietu Sprinta kausā un pakāpjas uz "Top 3" kopvērtējumā

Rolands Eliņš

Brāļi Šici izcīna pirmo vietu Sprinta kausā un pakāpjas uz "Top 3" kopvērtējumā
Andris un Juris Šici. Foto: AP/Scanpix

Pasaules kausa posmā Leikplesidā, ASV, Sprinta kausa sacensībās divniekiem ātrākie bija Latvijas sportisti Andris un Juris Šici.

Andris un Juris Šici uzrādīja laiku 37.218, kas izrādījās uzvaru nesošs. Šici par mazāk nekā sekundes simtdaļu pārspēja vāciešus Egertu un Benekeru, kamēr par 0.037 sekundēm apsteidza citu Vācijas ekipāžu Vendlu un Arltu.

15 divnieku konkurencē Sprinta sacensībās piedalījās vēl divas Latvijas ekipāžas. Oskars Gudramovičs un Pēteris Kalniņš ieņēma sesto vietu, no brāļiem Šiciem atpaliekot par 0.3 sekundēm, bet Kristens Putins un Imants Marcinkēvičs bija 13. vietā.

Jāatgādina, ka par uzvaru Sprinta kausā tiek saņemti 100 punkti - tikpat, cik par uzvaru PK posmā. Attiecīgi brāļi Šici ar 205 punktiem sezonas kopvērtējumā pakāpušies uz trešo vietu, kamēr Gudramovičs un Kalniņš ir sestie.

Sprinta kausa sacensības Leikplesidā šodien vēl aizvada arī sieviešu un vīriešu vieninieki.

Dāmām pirmo vietu ieguva vāciete Jūlija Taubica, kura apsteidza divas vietējās sportistes - Sameru Bričeri un Emīliju Svīniju. Kendija Aparjode tikmēr bija desmitajā vietā, uzvarētājai zaudējot 0.4 sekundes, bet Ulla Zirne ieņēma 12. vietu.

Bet vīriešu vieninieku sacensībās Kristers Aparjods pēc šodienas veiksmīgā starta PK posmā Sprintā palika 12. vietā 15 sportistu konkurencē. Viņš no uzvarētāja Romāna Repilova atpalika gandrīz par pussekundi. Otro vietu ieņēma Takers Vests, bet pirmo divu PK posmu uzvarētājs Jonass Millers no Austrijas bija trešais.

Izmantotie resursi:
https://www.fil-luge.org

1 2 53 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 20:25, pirms 5 gadiem
Šis nav gadījumā pirmais zelts LV kamaniņu sporta vēsturē?

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 20:28, pirms 5 gadiem
Brīnums, ka par šo uzrakstīja vispār. Dukura uzvaras gadījumā raksts būtu 2 minūtes pēc sacensību beigām. Varu saderēt, ka autors par to, ka sprinta kauss vispār notika, izlasīja komentāros pie raksta par vīriešu sekmēm viņu pamatsacensībās, jo uzskricelēts steigā - ne rezultātu top 6, ne PK kopvērtējuma līderu punktu skaits un mūsējo atpalicība no līderiem, lai salīdzinātu. Pat skeletonā un bobos ir krietni kvalitatīvāki raksti. Kāpēc pret kamaniņām tāda attieksme???

  -2 [+] [-]

, 2019-12-01 20:37, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Brīnums, ka par šo uzrakstīja vispār. Dukura uzvaras gadījumā raksts būtu 2 minūtes pēc sacensību beigām. Varu saderēt, ka autors par to, ka sprinta kauss vispār notika, izlasīja komentāros pie raksta par vīriešu sekmēm viņu pamatsacensībās, jo uzskricelēts steigā - ne rezultātu top 6, ne PK kopvērtējuma līderu punktu skaits un mūsējo atpalicība no līderiem, lai salīdzinātu. Pat skeletonā un bobos ir krietni kvalitatīvāki raksti. Kāpēc pret kamaniņām tāda attieksme???
da nekas tur kvalitatīvs nav arī bobos un skeletā..

SC rūp tikai biatlons

  -2 [+] [-]

, 2019-12-01 20:39, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: da nekas tur kvalitatīvs nav arī bobos un skeletā..

SC rūp tikai biatlons
Tu bērnībā gribēji būt kantētājs Serģim?

  -2 [+] [-]

, 2019-12-01 20:41, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu bērnībā gribēji būt kantētājs Serģim?
nope

  +3 [+] [-]

, 2019-12-01 20:47, pirms 5 gadiem
Latvijas sportisti uzvar pasaules līmeņa sacensībās, bet raksts ielikts necilā vietā. Daudz svarīgāka pēc SC domām ir ziņa par Gudļevska jauno darba vietu. Apsveicu Šicus un visus līdzjutējus ar šo lielisko uzvaru!

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 20:48, pirms 5 gadiem
Riebjas vnk, ka SC čupa ar autoriem, kuri raksta par gandrīz visiem sporta veidiem, protams, to darot pavirši, negribīgi, nekvalitatīvi. Tādā ziņā pozitīvā nozīmē izcelšu Novicki, kurš raksta tikai par futbolu un biatlonu, turklāt, to darot kvalitatīvi, var redzēt ieinteresētību darbu izdarīt labā līmenī, nevis uzskricelēt kaut ko pa roku galam.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-01 20:48, pirms 5 gadiem
Mazliet dīvaini ka uzvara pasaules kausa posmā SC pat neliek starp TOP rakstiem.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 20:51, pirms 5 gadiem
Protams, gribu apsveikt brāļus. Tā stabilitāte, ko viņi rāda jau nez kuro sezonu, tiešām priecē.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 20:52, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Riebjas vnk, ka SC čupa ar autoriem, kuri raksta par gandrīz visiem sporta veidiem, protams, to darot pavirši, negribīgi, nekvalitatīvi. Tādā ziņā pozitīvā nozīmē izcelšu Novicki, kurš raksta tikai par futbolu un biatlonu, turklāt, to darot kvalitatīvi, var redzēt ieinteresētību darbu izdarīt labā līmenī, nevis uzskricelēt kaut ko pa roku galam.
pingpongists Bērziņš arī..

     [+] [-]

, 2019-12-01 20:54, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: pingpongists Bērziņš arī..
Un vēl grozbumbists Noviks.

     [+] [-]

, 2019-12-01 20:55, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: Šis nav gadījumā pirmais zelts LV kamaniņu sporta vēsturē?
bļin ja Tu nezinu atbildi uz šo jautājumu tad kam vēl te prasīt
renes fans ibio...

     [+] [-]

, 2019-12-01 20:58, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bļin ja Tu nezinu atbildi uz šo jautājumu tad kam vēl te prasīt
renes fans ibio...
par kamanām es tikai tāds casual fan esmu

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:01, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: par kamanām es tikai tāds casual fan esmu
Jo nav PK titulu?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 21:03, pirms 5 gadiem
Ir pamats čīkstēt, ka kamanas pie šāda sasnieguma nav pie izceltajiem rakstiem, bet par distanču slēpošanas PK, kur cienīgi startē Patrīcija Eiduka, vispār nav neviena raksta.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 21:08, pirms 5 gadiem
deadmau5 rakstīja: Ir pamats čīkstēt, ka kamanas pie šāda sasnieguma nav pie izceltajiem rakstiem, bet par distanču slēpošanas PK, kur cienīgi startē Patrīcija Eiduka, vispār nav neviena raksta.
O, paldies, kritika pilnībā pamatota, tikko paskatījos, ka Eidukai šodien 53.vieta.

P.S. Nebūtu Tu uzrakstījis, neiedomātos, ka viņa vispār startēja. Laikam rūpīgāk pašam jāpaseko, jo uzticēties SC, ka uzrakstīs, ir ļoti naivi.

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:10, pirms 5 gadiem
deadmau5 rakstīja: Ir pamats čīkstēt, ka kamanas pie šāda sasnieguma nav pie izceltajiem rakstiem, bet par distanču slēpošanas PK, kur cienīgi startē Patrīcija Eiduka, vispār nav neviena raksta.
Kaut kad jau Eiduku pamana. Kāds rets raksts ir, bet daudz par maz slēpošanu atspoguļo SC.
Eiduka izcīna 60. vietu Pasaules kausa desmit...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 21:10, pirms 5 gadiem
Zinu, ka SC autori cītīgi lasa komentārus, tāpēc nebūs brīnums, ja pēc kāda laika parādīsies raksts par distanču slēpošanu.

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:11, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Kaut kad jau Eiduku pamana. Kāds rets raksts ir, bet daudz par maz slēpošanu atspoguļo SC.
http://sportacentrs.com/ziemas_sports/sleposana/30112019-eiduka_izcina_60_vietu_pasaules_kausa_des
Aizmirst uzrakstīt pat tad, ja kāds mūsējais startē, gribas kko rupju pateikt...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 21:12, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zinu, ka SC autori cītīgi lasa komentārus, tāpēc nebūs brīnums, ja pēc kāda laika parādīsies raksts par distanču slēpošanu.
LETAs skribents šodien nobremzēja. paši sc skribenti tik man liekas par reni un biatlonu raksta. pārējie ziemas sporti tiek ielikti, ja LETA uzskribilē un izsūta savus murgainos rakstus, ko tālāk visi pārkopē.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 21:16, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Aizmirst uzrakstīt pat tad, ja kāds mūsējais startē, gribas kko rupju pateikt...
vari droši savickija funi pasūtīt un nolamāt

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:19, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jo nav PK titulu?

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:26, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: nē
uzzināji? kā, ir pirmā uzvara kamanās PK?
es pat atceros kurā trasē un kādā distancē biatlonā ir vienīgā uzvara
ja piepūlētu smadzenes visus podestus nosauktu biatlonā...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 21:28, pirms 5 gadiem
LTV1 sporta ziņās pastāstīja gan par Eiduku, gan par kalnu slēpošanu, gan par ziemeļu divcīņu, pat ekrāna apakšējā daļā rakstiski par Tandes uzvaru vakardienas tramplīnlēkšanas PK posmā. Tā, lūk, SC!!!

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:29, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: uzzināji? kā, ir pirmā uzvara kamanās PK?
es pat atceros kurā trasē un kādā distancē biatlonā ir vienīgā uzvara
ja piepūlētu smadzenes visus podestus nosauktu biatlonā...
Pagājušajā sezonā Siguldā vinnēja stafeti, bet individuāli es neko citu nosaukt nevaru.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 21:31, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: LTV1 sporta ziņās pastāstīja gan par Eiduku, gan par kalnu slēpošanu, gan par ziemeļu divcīņu, pat ekrāna apakšējā daļā rakstiski par Tandes uzvaru vakardienas tramplīnlēkšanas PK posmā. Tā, lūk, SC!!!
šodien no rīta palasīju komentus pie ģinamas raksta. Namejs visādu huiņu rakstīja, bet par tramplīnu neinformēja galīgi izlaidušies esat

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:35, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: šodien no rīta palasīju komentus pie ģinamas raksta. Namejs visādu huiņu rakstīja, bet par tramplīnu neinformēja galīgi izlaidušies esat
Vakar es sacensības vēlu vakarā ierakstā noskatījos, kad komentēju pie DR raksta, speciāli neko nejautāju, jo negribējās uzzināt rezultātus. Noskatoties sacensības, sapratu arī, kāpēc Namejs neko par to nerakstīja, jo poļu tramplīnlēcējiem (Ivara favorītiem) bija pēdējās sezonās reti neveiksmīgas sacensības - neviens sportists netika top 10.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 21:38, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: LTV1 sporta ziņās pastāstīja gan par Eiduku, gan par kalnu slēpošanu, gan par ziemeļu divcīņu, pat ekrāna apakšējā daļā rakstiski par Tandes uzvaru vakardienas tramplīnlēkšanas PK posmā. Tā, lūk, SC!!!
visam izsekot nav ne laika , ne iespēju. būtu labi ja kāds tos ziemas sportus normāli saliktu, kas darās PK . man būtu interesanti visu to rakstā izlasīt . nekā bakstīties pa visādiem saitiem .
nerunāju par tādiem nebaudāmiem un pilniem ar dezu atgremojumiem ko LETA sūta.
bet normāli iepakotu pat bez teksta, ja neskatās, kur tabulās salikts pirmais 6 un PK kopvērtējums! un protams mūsu vietas, ja startē.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-01 21:39, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: vari droši savickija funi pasūtīt un nolamāt
Pilnīgi drošs variants ja gribas lamāties.

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:43, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: visam izsekot nav ne laika , ne iespēju. būtu labi ja kāds tos ziemas sportus normāli saliktu, kas darās PK . man būtu interesanti visu to rakstā izlasīt . nekā bakstīties pa visādiem saitiem .
nerunāju par tādiem nebaudāmiem un pilniem ar dezu atgremojumiem ko LETA sūta.
bet normāli iepakotu pat bez teksta, ja neskatās, kur tabulās salikts pirmais 6 un PK kopvērtējums! un protams mūsu vietas, ja startē.
Es jau arī visus ziemas sporta veidus neskatos, bet rezultātiem tomēr daudziem pasekoju, pilnībā piekrītu par to, kādu atspoguļojumu gribētu. Vienīgi laikam tie frīstaili un snovbordi mani neinteresētu, bet neko sliktu neteiktu, ja arī tos atspoguļotu, bet es diez vai tiem sāktu sekot uzmanīgāk.

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:46, pirms 5 gadiem
Šiciem turpat uz papēžiem min austrieši, kuri atpaliek par 10 punktiem. Būšu tikai ļoti priecīgs, ja kļūdīšos, bet domāju, ka Šiciem maksimums būs 4.vieta kopvērtējumā, kas, protams, arī būtu slavējami. Pagājušo sezonu viņi noslēdza tieši 4.vietā.

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:52, pirms 5 gadiem
SC pārkopējis LETAs atgremojumu par tramplīnlēkšanu un ziemeļu divcīņu.

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:56, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es jau arī visus ziemas sporta veidus neskatos, bet rezultātiem tomēr daudziem pasekoju, pilnībā piekrītu par to, kādu atspoguļojumu gribētu. Vienīgi laikam tie frīstaili un snovbordi mani neinteresētu, bet neko sliktu neteiktu, ja arī tos atspoguļotu, bet es diez vai tiem sāktu sekot uzmanīgāk.
akrobātika un moguls ir COOL...katrā gadījuma'interesantāk,nekā tos parastos slalomus skatīties

     [+] [-]

, 2019-12-01 22:01, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: akrobātika un moguls ir COOL...katrā gadījuma'interesantāk,nekā tos parastos slalomus skatīties
Es jau nesaku neko sliktu par šiem veidiem, bet kaut kā nav radusies interese. Pat OS īpaši neskatos.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 22:02, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šiciem turpat uz papēžiem min austrieši, kuri atpaliek par 10 punktiem. Būšu tikai ļoti priecīgs, ja kļūdīšos, bet domāju, ka Šiciem maksimums būs 4.vieta kopvērtējumā, kas, protams, arī būtu slavējami. Pagājušo sezonu viņi noslēdza tieši 4.vietā.
es jau paredzēju pēc veco austriešu aiziešanas,ka Šici nu tik mauks pa trijnieku....
besī ārā,kā tie jaunie austrieši uzlēca uzreiz augšā,kā šie tika pie tās Penca un Fišlera tehnikas
1 2 53 komentāri