Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

Iesaistoties 2030. gada OS rīkošanā, Siguldas trasē būtu jāiegulda 58 miljoni eiro

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Iesaistoties 2030. gada OS rīkošanā, Siguldas trasē būtu jāiegulda 58 miljoni eiro
Siguldas trase. Foto: LKSF

LETA. Ja Latvija iesaistīsies 2030.gada ziemas olimpisko spēļu rīkošanā, uzņemot sacensības Siguldas kamaniņu un bobsleja trasē, tad šī objekta rekonstrukcijā būs jāiegulda apmēram 58 miljoni eiro, intervijā Latvijas Radio pastāstīja Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) Sporta departamenta direktors Vladimirs Šteinbergs.

Pēc viņa teiktā, šāda summa parādās iepriekš veiktajos aprēķinos, un tas uzskatāms par diezgan būtisku ieguldījumu. Daļu no minētā ieguldījuma gan Latvija varētu saņemt atpakaļ no olimpisko spēļu potenciālās rīkotājvalsts Zviedrijas kā nomas maksu par trases īri.

Šteinbergs uzskata, ka no iesaistīšanās olimpisko spēļu rīkošanā Latvijas ekonomikai kopumā būtu diezgan liels ieguvums. Turklāt arī rekonstruētā Siguldas kamaniņu un bobsleja trase būtu paliekoša, fundamentāla investīcija un varētu kalpot turpmākajā nākotnē.

Vaicāts, cik tālu ir lēmums par 2030.gada ziemas olimpisko spēļu rīkotājvalsti un Latvijas iesaistīšanos, IZM pārstāvis atbildēja, ka patlaban tiek gaidīts Zviedrijas valdības lēmums par piekrišanu uzņemties spēļu rīkošanu.

"Esam vienojušies pēc divām nedēļām vēlreiz sazvanīties un noskaidrot aktuālo informāciju. (..) Zviedrijas Olimpiskā komiteja (ZOK) gatavo attiecīgu pieteikumu, un, ja Zviedrijas valdības lēmums būs atbalstošs, tad mēs kā šobrīd vienīgie partneri šo spēļu organizēšanai esam gatavi arī savā pusē lemt," intervijā radio sacīja IZM Sporta departamenta direktors.

Kā ziņots, Zviedrijai pretendējot uz 2030.gada ziemas olimpisko spēļu sarīkošanu, Latvija labprāt ne vien uzņemtu sacensības Siguldas kamaniņu un bobsleja trasē, bet arī iesaistītos hokeja un šorttreka sacensību organizēšanā, pagājušajā nedēļā Saeimas komisijā sacīja Šteinbergs.

Latvijas Olimpiskās komitejas (LOK) pārstāvji apliecināja zviedru interesi par Siguldas iesaisti, kandidējot uz olimpiādes sarīkošanu, taču par Rīgas iesaisti kādā no sporta veidiem vēl turpinoties sarunas. Ja tiks panākta vienošanās ar Zviedriju, Latvija varētu uzņemties organizēt sacensības hokejā un šorttrekā.

Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas Sporta apakškomisijas sēdē izskanēja priekšlikums piedāvāt Zviedrijai sacensību rīkošanu kādā no sporta veidiem Rīgā apmaiņā pret Siguldas kamaniņu trases nomu.

LETA jau ziņoja, ka IZM kopā ar LOK turpinās izskatīt iespēju iesaistīties Ziemas Olimpisko spēļu rīkošanā 2030.gadā.

IZM 2023.gada pavasarī notika pirmā darba apspriede saistībā ar ZOK sākto priekšizpētes darbu olimpisko spēļu sarīkošanā 2030.gadā un Latvijas iesaisti tajā. Lai nodrošinātu priekšizpētes sekmīgu veikšanu, informētu iespējamos sadarbības partnerus un kopīgi plānotu tālāk veicamās darbības, ZOK ir uzrunājusi Latviju izskatīt iespēju iesaistīties pieteikuma sagatavošanās procesā līdzīgi kā pirms pieciem gadiem, pretendējot uz Ziemas olimpisko spēļu sarīkošanu 2026.gadā.

Zviedrija iepriekš pretendēja uz 2026.gada olimpisko spēļu rīkošanu, savā piedāvājumā kopā ar Stokholmu un Ori iekļaujot arī Latvijas pilsētu Siguldu, kur bija plānots rīkot sacensības kamaniņu sportā, bobslejā un skeletonā.

Apspriedes laikā ZOK pārstāvji iepazīstināja ar Olimpisko spēļu sarīkošanas pieteikumu procesu, tā būtiskākajiem posmiem un laika plānu, savukārt no Latvijas puses tika aktualizēts jautājums par Latvijas infrastruktūras izmantošanu, nodrošinot ne tikai bobsleja, skeletona un kamaniņu sporta sacensības Siguldā, bet arī citu iekštelpu ledus sporta veidu sacensību iespējamo norisi Ziemas olimpisko spēļu ietvarā, izmantojot un piemērojot Rīgā esošo infrastruktūru.

Izmantotie resursi:
LETA
Viedoklis: Olimpiskās spēles Siguldā? Tikai par zviedru un IOC naudu

1 2 3 83 komentāri

     [+] [-]

, 2023-10-17 10:19, pirms gada
ko nozīmē daļu atgūt par īri? 300 000? un ko tieši tik daudz iegūs ekonomika, lai atsvērtu izmaksas? ja zviedrijai vajag, lai zviedrija rekonstruē siguldas trasi.

Salacgrīvas jaunais tilts maksāšot 15 miljonus. par 58 miljoniem var trīs tādus uzbūvēt.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 10:31, pirms gada
Tā mums ir sīknauda. Paņemsim kredītu.

  -1 [+] [-]

, 2023-10-17 10:36, pirms gada
Protams,summa tā skatoties tiešām nav maza,bet nu šim visam pasākumam un ap tam ir tik daudz ieguvumi,ka šī summa pat godīgi sakot man neliekas nekas tāds traks.Ķekavas jaunajs apvedceļš maksāja 250 miljonus,salīdzināšanas pēc.Šeit tomēr ir runa par Olimpiskajām spēlēm un ļoti uzlabotu trasi,kas palīdzētu nākotnē.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-17 10:46, pirms gada
Noteikti vajag to reni. Pilnīgi noteikti. Un, kas zin, pēc dažiem gadiem tā kļūs līdzīga Sarajevas trasei. Naudas ir tik daudz, kā vēl nekad. Daudz naudas.

  +9 [+] [-]

, 2023-10-17 10:51, pirms gada
58m prieksh hobija, kuru miil ne vairaak kaa 100 cilveeki visaa valstii!? Marazms absoluutaakais!

Cik daudz beerniem no Latvijas ir iespeeja izmantot Siguldas trasi? Nevis teoreetiski, bet reaali!? Tik daudz sporta laukumus var uzbuuveet par sho naudu regjionos, lai iedroshinaatu beernus un jaunieshus fiziskaam aktivitaateem.
Te iznaakumaa atkal buus 3 jauni miljonaari un renes federaacija peec gada atkal kliegs, mums vajag veel naudu, lai sacenstos ar vaacieshiem... Pietiek to naudas izniekoshanu!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 11:08, pirms gada
Valstij, kura nevar atļauties dažus miljonus, lai kompensētu medicīnas izdevumus kritiskajām slimībām, nevajag un nekad nevajadzēs kaut ko organizēt OS sakarā.
Siguldas trasi sen jau vajadzēja nojaukt un iztirgot pa detaļām, monstrs sevi NEKAD nav spējis atpelnīt, turklāt pat visus sačus tajā nevar uzrīkot.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 11:09, pirms gada
safitho rakstīja: ko nozīmē daļu atgūt par īri? 300 000? un ko tieši tik daudz iegūs ekonomika, lai atsvērtu izmaksas? ja zviedrijai vajag, lai zviedrija rekonstruē siguldas trasi.

Salacgrīvas jaunais tilts maksāšot 15 miljonus. par 58 miljoniem var trīs tādus uzbūvēt.
Vajaga ,vajaga.....
Tik nevar saprast kadēļ vāču ,austriešu piletiņas tā raujas rikot čepionatus pie sevīm ?
Nazini kapec viņiem vajaga ,bet mums atkal navajaga .
Kāpec atkal ? Tāpec ka mums navajaga RAIL baltic ,navajaga ,terminali ,navajaga rupnicas , navajaga veja parkus ,navajaga apvedceļu ,navajaga nako .....

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 11:13, pirms gada
jeeebal. |viedri lai arī sedz 55M, trīnīti piemetīsim. Mums tak vēl ciemats būs jābūvē, kas tik vēl ne. Par trasi vien 58M..

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 11:16, pirms gada
Edvards Grīgs rakstīja: Protams,summa tā skatoties tiešām nav maza,bet nu šim visam pasākumam un ap tam ir tik daudz ieguvumi,ka šī summa pat godīgi sakot man neliekas nekas tāds traks.Ķekavas jaunajs apvedceļš maksāja 250 miljonus,salīdzināšanas pēc.Šeit tomēr ir runa par Olimpiskajām spēlēm un ļoti uzlabotu trasi,kas palīdzētu nākotnē.
Jā, ja tie būtu kopējie izdevumi. Bet diemžēl tā nav, tā ir tikai trases rekonstrukcija. Infrastruktūra, ciemats - tur summas krietni lielākas. Beigās uz 300 naudiņām gan jau aizietu. Ok, būtu Siguldā jauns rajons, tur ātri iztirgotu tās būdas, infrastruktūra paliktu lietošanā, bet, ja mēs nevaram 15M atrast meganozīmīgam tiltam, tad no kurienes tad viņi izvilks tos 300M pēkšņi?

  +2 [+] [-]

, 2023-10-17 11:32, pirms gada
Lūdzu nojauciet to jobano reni,kādus vēl 58 miljonus!! Es labrāt pats ar kuvaldiņu aizietu padauzīt pa to debīlo reni. Visi tie sporti ir naudas izmešana renē! Ja tu kā sportists nevari sev nopelnīt pats iztiku tu neesi pro sportists,bet parasts amatieris. Kapēc man nodarbojoties ar jebkuru hobiju nepienākās no valsts prēmija? Arī jāuztaisa sava federācija un jāprasa finansējums kāda starpība 90 cik tur federācijas,viena vairāk vai mazāk

     [+] [-]

, 2023-10-17 11:42, pirms gada
gan jau saskries eksperti un stāstīs, ka šo atpelnīs x10 in izrādīsies ka katrā sevis cienošā apdzīvotā vietā ir jābūt renes trasei

     [+] [-]

, 2023-10-17 11:53, pirms gada
Varu iedomāties, kā sporta funkcionāri, ierēdņi un būvnieki jau berzē rokas 58 000 000 nokrīt no tīra gaisa.

  -1 [+] [-]

, 2023-10-17 11:53, pirms gada
..un neaizmirsīsim, ka reizē ar iespēju rīkot daļiņu no OS, tām līdzi nāk (brauc) dalībnieki un skatītāji... varu kļūdīties, taču vēl gadus 7-8 bija pilnīgi precīzi dati, ka Latvijā ir ap 4000-5000 viesnīcu, hosteļu, viesu namu vietu tūristiem... kur liksim visus viesskatītājus? Pieņemsim ģimenēs?

  -2 [+] [-]

, 2023-10-17 12:21, pirms gada
j888 rakstīja: Vajaga ,vajaga.....
Tik nevar saprast kadēļ vāču ,austriešu piletiņas tā raujas rikot čepionatus pie sevīm ?
Nazini kapec viņiem vajaga ,bet mums atkal navajaga .
Kāpec atkal ? Tāpec ka mums navajaga RAIL baltic ,navajaga ,terminali ,navajaga rupnicas , navajaga veja parkus ,navajaga apvedceļu ,navajaga nako .....
no visa Tevis uzskaitītā mums nevajag tikai astronomiskus ieguldījunmus Siguldas trasē. kādēļ vācieši rīko PČ? jo viņiem JAU IR trases. pēdējos 50 gados, šķiet, nav uzbūvēta neviena rene, kas nebūtu bijusi priekš olimpiskajām spēlēm

  -1 [+] [-]

, 2023-10-17 12:22, pirms gada
Lai zviedri tad paši ceļ sev jaunu! Nevajag mums OS, pa tv paskatīsies

     [+] [-]

, 2023-10-17 12:41, pirms gada
Smieklīgi lasīt šos komentārus, neviens neieguldīs tos 58kk eiro vienā maksājumā, tie tik sadalīti uz visu būvniecības periodu, tur sanāks kādi 15kk eiro gadā. Taču nevajag aizmirst, ka tās ir arī jaunas darbavietas un iemaksas valsts nodokļu sistēmā. Plusam kāda naudiņa tiks arī no SOK, kas mazinās kopējo izmaksu apmēru. Visa infrastruktūra paliks, ko vēlāk varēs izmantot citu sporta sacensību rīkošanai un finanšu piesaistei. Plusam ar visu šo Latvija var gaidīt tūrisma pieaugumu valstī, kas savukārt arī nesīs kādu naudiņu. Un te kāds uzskata, ka neieguldītos līdzekļus trasē un visā pārējā valsts ieguldīs kaut kur citur? Neviens no jums nemanīs, ka valsts gulda naudu Siguldā, tāpat, kā neviens nemanīs, ka to negulda, respektīvi katram maciņs cik biezs bija, tik arī paliks, bet pati valsts ar šo naudu neko jaunu neuzcels, kā jau parasti.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-17 12:46, pirms gada
58mio!! Kam tas vajadzīgs? Ja zviedri sedz vismaz 80% izmaksas, ok, bet ja nē, tas nav vajadzīgs, ir citas lietus un vietas kurs 58mio ieguldīt.

  -1 [+] [-]

, 2023-10-17 12:58, pirms gada
sandis444444 rakstīja: 58mio!! Kam tas vajadzīgs? Ja zviedri sedz vismaz 80% izmaksas, ok, bet ja nē, tas nav vajadzīgs, ir citas lietus un vietas kurs 58mio ieguldīt.
Kāpēc 80% ? Visu.
Nauda viņiem ir! 58 mio šiem ir nieks

Swedbank" peļņa Latvijā šogad pirmajā pusgadā bija 131 miljons eiro, kas ir par 84 miljoniem eiro vairāk nekā 2022.gada attiecīgajā periodā

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 13:03, pirms gada
fcsanok rakstīja: Smieklīgi lasīt šos komentārus, neviens neieguldīs tos 58kk eiro vienā maksājumā, tie tik sadalīti uz visu būvniecības periodu, tur sanāks kādi 15kk eiro gadā. Taču nevajag aizmirst, ka tās ir arī jaunas darbavietas un iemaksas valsts nodokļu sistēmā. Plusam kāda naudiņa tiks arī no SOK, kas mazinās kopējo izmaksu apmēru. Visa infrastruktūra paliks, ko vēlāk varēs izmantot citu sporta sacensību rīkošanai un finanšu piesaistei. Plusam ar visu šo Latvija var gaidīt tūrisma pieaugumu valstī, kas savukārt arī nesīs kādu naudiņu. Un te kāds uzskata, ka neieguldītos līdzekļus trasē un visā pārējā valsts ieguldīs kaut kur citur? Neviens no jums nemanīs, ka valsts gulda naudu Siguldā, tāpat, kā neviens nemanīs, ka to negulda, respektīvi katram maciņs cik biezs bija, tik arī paliks, bet pati valsts ar šo naudu neko jaunu neuzcels, kā jau parasti.
Pilnīgi piekrītu!Šī ir iespēja,kas ir jāizmanto.Ar šo mēs varam arī ierakstīt sevi vēstures lapaspusēs,jo Maskavas olimpiādē vēl PSRS laikos bija iespējas uzņemt airēšanas sacensības laikam,bet to iespējo neizmantoja un nobijās,tā vietā tās laikam notika Igaunijā.
Vēl jo vairāk padomājot,ka citas iespējas mums nav.Vasaras olimpiādēs uz atsevišķām lietām nav tādas izmaksas,vasaras olimpiādes,manuprāt,tuvākajā laikā nedalīs uz dažādām valstīm.Mūsu trumpis ir šī trase,jo tā mums ir,bet tās,kurām tās nav negribēs celt tādu no jauna,bet tādas,kuras izmantos mūsu trasi,nevis citu trasi un kuras reāli varētu rīkot olimpiādi ir Zviedrija un Somija(Polija noteikti ņemtu kādu no Vācijas tuvākajām trasēm) un kurš to zin,vai un pēc cik ilga laika kāda no šajām valstīm atkal rīkos Olimpiādi.
Pie tam mums taču tad būs iespējas vairākas medaļas dabūt pa visiem renes sporta veidiem kopā.Vēl pēc tam pie mums varēs Pasaules čempionāts notikt skeletonā un bobslejā,kas šobrīd nevar notikt četrinieku nevarēšanas braukt pēc.

Takā jā.Piekrītu,jo ļoti daudzi cilvēki sabrauks vēl jo vairāk,ja arī šorttreks un hokeja spēles notiks.Reāli diezgan nāktu arī atpakaļ ekonomiskā ziņā.

     [+] [-]

, 2023-10-17 13:09, pirms gada
Tas,ka tiksim pie iespējas tikai,ja nenobīsies ir diezgan droši,jo visur runā,ka mums ir vislielākās iespējas,vēl pie tam pēc tam,kad redzēja Itālijas piemēru,kur arī renes trase būs citā valstī un tagad noteikti nebīsties ne pat bišķīt mums dot,jo 2026.gadā būs jau bijusi pirmā pieredze,kā organizēt.Vēl jo vairāk no kandidēšanas 2026.gada spēlēm SOK locekļi būs jau labi redzējuši visu Zviedrijā un pie mums un jau būs diezgan skaidra bilde par visu,kas būs un droši iedos Zviedrijas,Latvijas kandidatūrai Ziemas Olimpiskās spēles 2030.gadā.

     [+] [-]

, 2023-10-17 13:11, pirms gada
A jūs domā ka kāds pa lēto to reni nojauktu? Gan jau atkal 30-40 milj, vajadzēs tāpat...

     [+] [-]

, 2023-10-17 13:18, pirms gada
Edvards Grīgs rakstīja: Pilnīgi piekrītu!Šī ir iespēja,kas ir jāizmanto.Ar šo mēs varam arī ierakstīt sevi vēstures lapaspusēs,jo Maskavas olimpiādē vēl PSRS laikos bija iespējas uzņemt airēšanas sacensības laikam,bet to iespējo neizmantoja un nobijās,tā vietā tās laikam notika Igaunijā.
Vēl jo vairāk padomājot,ka citas iespējas mums nav.Vasaras olimpiādēs uz atsevišķām lietām nav tādas izmaksas,vasaras olimpiādes,manuprāt,tuvākajā laikā nedalīs uz dažādām valstīm.Mūsu trumpis ir šī trase,jo tā mums ir,bet tās,kurām tās nav negribēs celt tādu no jauna,bet tādas,kuras izmantos mūsu trasi,nevis citu trasi un kuras reāli varētu rīkot olimpiādi ir Zviedrija un Somija(Polija noteikti ņemtu kādu no Vācijas tuvākajām trasēm) un kurš to zin,vai un pēc cik ilga laika kāda no šajām valstīm atkal rīkos Olimpiādi.
Pie tam mums taču tad būs iespējas vairākas medaļas dabūt pa visiem renes sporta veidiem kopā.Vēl pēc tam pie mums varēs Pasaules čempionāts notikt skeletonā un bobslejā,kas šobrīd nevar notikt četrinieku nevarēšanas braukt pēc.

Takā jā.Piekrītu,jo ļoti daudzi cilvēki sabrauks vēl jo vairāk,ja arī šorttreks un hokeja spēles notiks.Reāli diezgan nāktu arī atpakaļ ekonomiskā ziņā.
Olimpiskajām spēlēm sen nav nekādas vērtības! korupcijas kalngals viss tas SOK ir! Sež pilns ar lielo valstu ielikteņiem,ne pa velti tā pisās ar to rusņas pielaišanu nepielaišanu..

  -2 [+] [-]

, 2023-10-17 13:20, pirms gada
Ar šādu summu pietiek, lai uzbūvētu 773 basketbola laukumus (tādus, kā Porziņģis būvē).

  +1 [+] [-]

, 2023-10-17 13:46, pirms gada
Antons Upesdeglis rakstīja: Ar šādu summu pietiek, lai uzbūvētu 773 basketbola laukumus (tādus, kā Porziņģis būvē).
Tu vēlies, lai franku primātam sirds apstājas?

     [+] [-]

, 2023-10-17 14:18, pirms gada
58 miljoni tagad, bet izrādīsies ka maksā 100m
ja Zviedri sponsorē 80% tad lūdzu bet savādāk neatbildīga naudas šķērdēšana

     [+] [-]

, 2023-10-17 14:26, pirms gada
Nez cik maksātu nojaukt to trasi?
Domāju, tas atpelnītos daudz ātrāk nekā viņu atjaunot un pēc tam katru gadu tik liet viņā iekšā naudu pilnīgā bezjēgā.

     [+] [-]

, 2023-10-17 14:34, pirms gada
huy rakstīja: gan jau saskries eksperti un stāstīs, ka šo atpelnīs x10 in izrādīsies ka katrā sevis cienošā apdzīvotā vietā ir jābūt renes trasei
Ar Siguldas kafejnīcām vien atpelnīsim 100 citronus, vēl jau ieņēmumi no viesnīcām, nemaz nerunājot par vagoniņa izbraucieniem!

     [+] [-]

, 2023-10-17 14:36, pirms gada
Edvards Grīgs rakstīja: Pilnīgi piekrītu!Šī ir iespēja,kas ir jāizmanto.Ar šo mēs varam arī ierakstīt sevi vēstures lapaspusēs,jo Maskavas olimpiādē vēl PSRS laikos bija iespējas uzņemt airēšanas sacensības laikam,bet to iespējo neizmantoja un nobijās,tā vietā tās laikam notika Igaunijā.
Vēl jo vairāk padomājot,ka citas iespējas mums nav.Vasaras olimpiādēs uz atsevišķām lietām nav tādas izmaksas,vasaras olimpiādes,manuprāt,tuvākajā laikā nedalīs uz dažādām valstīm.Mūsu trumpis ir šī trase,jo tā mums ir,bet tās,kurām tās nav negribēs celt tādu no jauna,bet tādas,kuras izmantos mūsu trasi,nevis citu trasi un kuras reāli varētu rīkot olimpiādi ir Zviedrija un Somija(Polija noteikti ņemtu kādu no Vācijas tuvākajām trasēm) un kurš to zin,vai un pēc cik ilga laika kāda no šajām valstīm atkal rīkos Olimpiādi.
Pie tam mums taču tad būs iespējas vairākas medaļas dabūt pa visiem renes sporta veidiem kopā.Vēl pēc tam pie mums varēs Pasaules čempionāts notikt skeletonā un bobslejā,kas šobrīd nevar notikt četrinieku nevarēšanas braukt pēc.

Takā jā.Piekrītu,jo ļoti daudzi cilvēki sabrauks vēl jo vairāk,ja arī šorttreks un hokeja spēles notiks.Reāli diezgan nāktu arī atpakaļ ekonomiskā ziņā.
Man tev lielisks biznesa piedāvājums, no tavas puses tik mazu investīciju vajag, bet eknomiski lieli ieguvumi būs. Uzraksti privāti

     [+] [-]

, 2023-10-17 14:38, pirms gada
deelis26 rakstīja: A jūs domā ka kāds pa lēto to reni nojauktu? Gan jau atkal 30-40 milj, vajadzēs tāpat...
Lielās talkas gaitā nojauksim

  -2 [+] [-]

, 2023-10-17 14:51, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Ar Siguldas kafejnīcām vien atpelnīsim 100 citronus, vēl jau ieņēmumi no viesnīcām, nemaz nerunājot par vagoniņa izbraucieniem!
Tad lai Sigulda arī sponsorē viņu un uztur,kāds labums no tās trases pārējām LV pilsētām? pilnīgi nekāds,ir viena no bagātākajām pašvaldībām Latvijā tad,lai arī pati uztur,ja tā trase tak tādu tūrismu dod!

  -2 [+] [-]

, 2023-10-17 15:07, pirms gada
Lumpeņi komentāros žilbina ar savu stulbumu?
Žilbiniet, žilbiniet! Tāpat neviens jums padomu neprasīs ko darīt, un ko nedarīt.

     [+] [-]

, 2023-10-17 15:12, pirms gada
safitho rakstīja: no visa Tevis uzskaitītā mums nevajag tikai astronomiskus ieguldījunmus Siguldas trasē. kādēļ vācieši rīko PČ? jo viņiem JAU IR trases. pēdējos 50 gados, šķiet, nav uzbūvēta neviena rene, kas nebūtu bijusi priekš olimpiskajām spēlēm
Ak tās tur jau ir kopš ledus laikmeta ?
Un jocīgi ,blakus neceļ jaunu. 🤣

  -1 [+] [-]

, 2023-10-17 15:33, pirms gada
shmopsis rakstīja: Tad lai Sigulda arī sponsorē viņu un uztur,kāds labums no tās trases pārējām LV pilsētām? pilnīgi nekāds,ir viena no bagātākajām pašvaldībām Latvijā tad,lai arī pati uztur,ja tā trase tak tādu tūrismu dod!
tev ar sarkasmu tā pašvakāk? Tak vēl speciāli ielikts

     [+] [-]

, 2023-10-17 16:03, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: tev ar sarkasmu tā pašvakāk? Tak vēl speciāli ielikts
nav ko zviegt!

Lūk, te nopietns avots par auditoriju
https://www.bobslejs.lv/raksts/sigu...

no katra tieši 1 eur jāiekasē! Ja paņemtu pa 3 eur, tad to trasi varētu pat apzeltīt.

  +3 [+] [-]

, 2023-10-17 16:11, pirms gada
Atsitīsim ar tūristiem?! Jūs galvu saspieduši?! Jūs vispār saprotat, cik tas mazsvarīgs un mazskatāms sporta veids, ja salīdzina ar citiem sporta veidiem?!
1 2 3 83 komentāri