Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

Ķibermanis Siguldā pirmo reizi sezonā divniekos izcīna godalgu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Ķibermanis Siguldā pirmo reizi sezonā divniekos izcīna godalgu
Oskars Ķibermanis. Foto: Reuters/Scanpix

Šodien Siguldas trasē aizvadīts Pasaules kausa bobslejā divniekos sestais posms. Pirmo reizi uz goda pjedestāla kāpa Latvijas vadošais pilots Oskars Ķibermanis kopā ar stūmēju Matīsu Mikni, ierindojoties trešajā vietā.

• Oskars Ķibermanis pēc pirmā brauciena atradās piektajā vietā, no medaļu pozīcijas atpaliekot 0,07 sekundes.

• Otrajā braucienā Latvijas pilotam izdevās apsteigt šveicieti Simonu Frīdli un austrieti Benjaminu Maieru un izcīnīt bronzas godalgu. Ķibermanim tā ir sezonas pirmā medaļa divniekos.

• Par posma uzvarētāju kļuva izcilais vācu pilots Frančesko Frīdrihs, kurš par 0,06 sekundēm apsteidza Lielbritānijas bobslejista Breda Hola pilotēto divnieku.

• Ķibermanis uzvarētājam piekāpās vairāk nekā pussekundi – 0,55.

• Siguldā posms notika arī vakar. Ķibermanis bija astotais, kamēr šodienas uzvarētājs Frīdrihs ierindojās tikai 12. vietā. Uzvarēja krievs Rostislavs Gaitjukevičs, kuram šodien septītā vieta.

• Vakar Latviju pārstāvēja arī Emīla Cipuļa pilotētais divnieks. Šodien Latvija piedalījās tikai ar vienu ekipāžu, jo Cipulis devies uz Eiropas kausu.

• Nākamais posms notiks pēc nedēļas Vinterbergā, Vācijā.

PK posms Siguldā, 2. janvāris

VPilotsValstsLaiks
1.FrīdrihsVācija1:39.16
2.HolsLielbritānija+0.06
3.ĶibermanisLatvija+0.55
4.MaiersAustrija+0.60
5.FrīdliŠveice+0.63
6.VonsDienvidkoreja+0.66
1 2 49 komentāri

     [+] [-]

, 2022-01-02 14:33, pirms 3 gadiem
Savās mājās ar vienu ekipāžu, nu dikti švaki.

     [+] [-]

, 2022-01-02 14:59, pirms 3 gadiem
Neatceros, kad bobos divniekā, it sevišķi savā trasē ar vienu ekipāžu brauktu.... skumji...

  -3 [+] [-]

, 2022-01-02 15:00, pirms 3 gadiem
Tikai 6 ekipāžas? Sliņķis autors.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-02 15:18, pirms 3 gadiem
Bišķīt cerīgāk nekā vakar. Bet, kā jau atzīmēja Prūsis, var būt gan 3. vieta, gan 10.

  +7 [+] [-]

, 2022-01-02 15:35, pirms 3 gadiem
Ekmanis tomēr laikam liels sieviešu bobsleja pretinieks. Intervijā nekautrējās atzīt, ka diez vai kaut kas tik darīts tajā joma. Tāpat nekautrējās pateikt, ka federācija ir izdarījusi ļoti daudz. Hm, vai tiešām tā ir? Neesot pietiekami jaudīgu dāmu.

Te nu gan gribētos, lai kaut kādas feministes patramda bobsleja federāciju! Starptautiskā federācija pat Latvijai piešķīrusi wild card monobobos. Startē arī visādas eksotes - Kambodža, Norvēģija, Nigērija. Vjetnamiete šobrīd pat cīnās par olimpisko ceļazīmi uz olimpiādi (vienāds punktu skaits ar itālieti Andreuti). Stabilā olimpiskās kvalifikācijas pozīcijā ir slovākiete Čerņanska, brazīliete un pat ukrainiete Huņko.

Dukurs runā par resetu skeletonā. Varbūt arī bobslejā vajag?

  +5 [+] [-]

, 2022-01-02 15:45, pirms 3 gadiem
Nu tad beidzot medaļa!

     [+] [-]

, 2022-01-02 15:50, pirms 3 gadiem
Labi, ka tā.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-02 15:58, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ekmanis tomēr laikam liels sieviešu bobsleja pretinieks. Intervijā nekautrējās atzīt, ka diez vai kaut kas tik darīts tajā joma. Tāpat nekautrējās pateikt, ka federācija ir izdarījusi ļoti daudz. Hm, vai tiešām tā ir? Neesot pietiekami jaudīgu dāmu.
Ir, ir viņš pretinieks, ja nekas nav mainījies. Atceros vienu vecu interviju, kur viņš tiešā tekstā apgalvoja, ka bobslejs neesot domāts sievietēm un to iekļaut OS esot galīgi garām. Diez vai pat jaudīgas dāmas pie mums var cerēt uz federācijas ieinteresētību viņas kaut kur bīdīt.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-02 15:59, pirms 3 gadiem
janx13 rakstīja: Tikai 6 ekipāžas? Sliņķis autors.
drīzāk tu sliņķis. Varbūt autoram vajadzēja vēl starpfinišu rezultātus ielikt?

  +4 [+] [-]

, 2022-01-02 16:00, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ekmanis tomēr laikam liels sieviešu bobsleja pretinieks. Intervijā nekautrējās atzīt, ka diez vai kaut kas tik darīts tajā joma. Tāpat nekautrējās pateikt, ka federācija ir izdarījusi ļoti daudz. Hm, vai tiešām tā ir? Neesot pietiekami jaudīgu dāmu.

Te nu gan gribētos, lai kaut kādas feministes patramda bobsleja federāciju! Starptautiskā federācija pat Latvijai piešķīrusi wild card monobobos. Startē arī visādas eksotes - Kambodža, Norvēģija, Nigērija. Vjetnamiete šobrīd pat cīnās par olimpisko ceļazīmi uz olimpiādi (vienāds punktu skaits ar itālieti Andreuti). Stabilā olimpiskās kvalifikācijas pozīcijā ir slovākiete Čerņanska, brazīliete un pat ukrainiete Huņko.

Dukurs runā par resetu skeletonā. Varbūt arī bobslejā vajag?
un daudz mums vieglatlētikā daudzmaz pieklājīgu sieviešu - sprinteru? bēdu ieleja tur

  -1 [+] [-]

, 2022-01-02 16:01, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ekmanis tomēr laikam liels sieviešu bobsleja pretinieks. Intervijā nekautrējās atzīt, ka diez vai kaut kas tik darīts tajā joma. Tāpat nekautrējās pateikt, ka federācija ir izdarījusi ļoti daudz. Hm, vai tiešām tā ir? Neesot pietiekami jaudīgu dāmu.

Te nu gan gribētos, lai kaut kādas feministes patramda bobsleja federāciju! Starptautiskā federācija pat Latvijai piešķīrusi wild card monobobos. Startē arī visādas eksotes - Kambodža, Norvēģija, Nigērija. Vjetnamiete šobrīd pat cīnās par olimpisko ceļazīmi uz olimpiādi (vienāds punktu skaits ar itālieti Andreuti). Stabilā olimpiskās kvalifikācijas pozīcijā ir slovākiete Čerņanska, brazīliete un pat ukrainiete Huņko.

Dukurs runā par resetu skeletonā. Varbūt arī bobslejā vajag?
Kur tad tā Loreta pazuda?Viņa pat vēl LOVā bija pag. gad

monobobsleja galv. treneris ķipurs ne vārda neko neko nav teicis par viņu

  -3 [+] [-]

, 2022-01-02 16:02, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: drīzāk tu sliņķis. Varbūt autoram vajadzēja vēl starpfinišu rezultātus ielikt?
starpfinišu reultātus varbūt nē,bet starta laiki točna ir jāliek

  +2 [+] [-]

, 2022-01-02 16:03, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: drīzāk tu sliņķis. Varbūt autoram vajadzēja vēl starpfinišu rezultātus ielikt?
Tak te pēdējā laikā uzradušies kaut kādi troļļi, kas pie katra raksta tramda autorus par vienu un to pašu. Laikam nav piedzīvojuši pirmsinterneta laikmetu, kad sporta ziņās visur bija norma publicēt tikai pirmo trijnieku (lielos mačos - sešinieku vai retu reizi desmitnieku) un mūsējos.

     [+] [-]

, 2022-01-02 16:10, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: starpfinišu reultātus varbūt nē,bet starta laiki točna ir jāliek
"Točna" tas viss ir atrodams internetā. drīzāk prasītos, lai papildina rakstu ar kāda speciālista komentāru (ne Ķipura, jo viņš jau visu laiku vārās translācijas laikā).

  +1 [+] [-]

, 2022-01-02 16:24, pirms 3 gadiem
Situācija divnieku olimpiskajā atlasē:

3 kvotas: Vācija, Kanāda.
2 kvotas: Šveice, ASV, Latvija, Koreja, Ķīna, Krievija, Austrija.
1 kvota: Lielbritānija, Francija, Rumānija, Brazīlija, Trinidada un Tobago, Itālija, Čehija, Jamaika, Monako, Horvātija.

Siguldas posmu izlaižot Kaufmanim, Latvijai ir zudušas cerības uz trim kvotām. Divas būs noteikti.
Springa nestartēšana radījusi nelielu intrigu cīņā par trim ceļazīmēm.
No zināmākiem pilotiem holandietis De Bruins joprojām atrodas ārpus kvalifikācijas zonas. Viņam priekšā gan Horvātiju pārstāvošais Siličs (šobrīd kvalificējas kā pēdējais), gan arī Izraēlas pārstāvis Fairstons. Jā, čaļi māk izmantot Ziemaļemarikas kausu punktu gūšanai. Un De Bruina startēšana tikai pasaules kausā var izrādīties kļūda.

     [+] [-]

, 2022-01-02 16:33, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Situācija divnieku olimpiskajā atlasē:

3 kvotas: Vācija, Kanāda.
2 kvotas: Šveice, ASV, Latvija, Koreja, Ķīna, Krievija, Austrija.
1 kvota: Lielbritānija, Francija, Rumānija, Brazīlija, Trinidada un Tobago, Itālija, Čehija, Jamaika, Monako, Horvātija.

Siguldas posmu izlaižot Kaufmanim, Latvijai ir zudušas cerības uz trim kvotām. Divas būs noteikti.
Springa nestartēšana radījusi nelielu intrigu cīņā par trim ceļazīmēm.
No zināmākiem pilotiem holandietis De Bruins joprojām atrodas ārpus kvalifikācijas zonas. Viņam priekšā gan Horvātiju pārstāvošais Siličs (šobrīd kvalificējas kā pēdējais), gan arī Izraēlas pārstāvis Fairstons. Jā, čaļi māk izmantot Ziemaļemarikas kausu punktu gūšanai. Un De Bruina startēšana tikai pasaules kausā var izrādīties kļūda.
De Bruins diez vai startēs,ja arī kvalificējas,jo holandiešiem ir vēl savi stingrāki kritēriji,lai kvalificētos,tāpēc viņš arī Korejā nebrauca,kaut kvalificējās...

  +2 [+] [-]

, 2022-01-02 16:35, pirms 3 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Ir, ir viņš pretinieks, ja nekas nav mainījies. Atceros vienu vecu interviju, kur viņš tiešā tekstā apgalvoja, ka bobslejs neesot domāts sievietēm un to iekļaut OS esot galīgi garām. Diez vai pat jaudīgas dāmas pie mums var cerēt uz federācijas ieinteresētību viņas kaut kur bīdīt.
----------
Atceros to interviju. Toreiz vēl nobrīnījos par atklātumu, it īpaši zinot pasaulē populāros mākslīgos centienus padarīt sieviešu sportu līdzvērtīgu veču sportam.

Baraks Osama rakstīja: Tak te pēdējā laikā uzradušies kaut kādi troļļi, kas pie katra raksta tramda autorus par vienu un to pašu. Laikam nav piedzīvojuši pirmsinterneta laikmetu, kad sporta ziņās visur bija norma publicēt tikai pirmo trijnieku (lielos mačos - sešinieku vai retu reizi desmitnieku) un mūsējos.
----------
Manuprāt, tie ir kvalitatīvas sporta žurnālistikas pamati - pievienot arī rezultātu tabulu. Vismaz ar sešinieku, bet atkarībā no sporta veida un Latvijas sportistu snieguma/skaita, varbūt arī plašāk. Jāpievieno arī kopvērtējumu. Kā arī saites uz iepriekš minēto informāciju.
Jā, un kā jau te cits kolēģis minēja - ļoti prasās intervijas. Gan ar sportistiem, gan treneriem, gan funkcionāriem.

NorchaN rakstīja: un daudz mums vieglatlētikā daudzmaz pieklājīgu sieviešu - sprinteru? bēdu ieleja tur
-------
Var jau citos sporta veidos būt kandidātes. Un sieviešu sporta specifika vispār ir tāda, ka arī kāda līdz šim nopietni nesportojusi dāma varētu izrādīties talants.

ice_f_1 rakstīja: Kur tad tā Loreta pazuda?Viņa pat vēl LOVā bija pag. gad
monobobsleja galv. treneris ķipurs ne vārda neko neko nav teicis par viņu
---------
Sanāk, ka Beķerniece vairs netrenējas? Citādi taču būtu startējusi vakar.

     [+] [-]

, 2022-01-02 16:36, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: De Bruins diez vai startēs,ja arī kvalificējas,jo holandiešiem ir vēl savi stingrāki kritēriji,lai kvalificētos,tāpēc viņš arī Korejā nebrauca,kaut kvalificējās...
Jā, varētu tā būt (pats gan neesmu iedziļinājies).

Varbūt zini, kāpēc Rinaldi vairs nestartē?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-02 16:47, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Jā, varētu tā būt (pats gan neesmu iedziļinājies).

Varbūt zini, kāpēc Rinaldi vairs nestartē?
jo bija Altenbergas posmi,no kuras viņam ir totāli bail(pilnīgi nevienos mačos savā karjerā tur nav piedalījies)
par Siguldu gan nezinu,kāpēc neatbrauca

     [+] [-]

, 2022-01-02 16:51, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: -------
Var jau citos sporta veidos būt kandidātes. Un sieviešu sporta specifika vispār ir tāda, ka arī kāda līdz šim nopietni nesportojusi dāma varētu izrādīties talants.
Iespējams, bet jebkura gadījumā pamats ir vieglatlētika un sprints (eksplozivitāte). Teorētiski varētu skatīties futbola virzienā, bet pēc pēdējās spēles ar Angliju ... Un nedrīkst izslēgt arī Uļas fenomenu

  -3 [+] [-]

, 2022-01-02 16:53, pirms 3 gadiem
Fiasko zaudēt savās mājās GBR :

     [+] [-]

, 2022-01-02 16:55, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Fiasko zaudēt savās mājās GBR :
Fiasko būtu mājās zaudēt GBR basketbolā bet ne bobslejā, pie kam ar stūmēju kas ir tikko atgriezies un diez vai ir optimālajā formā

     [+] [-]

, 2022-01-02 16:58, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Iespējams, bet jebkura gadījumā pamats ir vieglatlētika un sprints (eksplozivitāte). Teorētiski varētu skatīties futbola virzienā, bet pēc pēdējās spēles ar Angliju ... Un nedrīkst izslēgt arī Uļas fenomenu
Cik ir dzirdēts ir kāds bariņš izmēģināts, taču kam nav starta, kam bezcerīga braukšana. Es tad drīzāk basketbola virzienā skatītos, jo gan Dreiškens, gan Miknis no basīša atnāca.

     [+] [-]

, 2022-01-02 17:03, pirms 3 gadiem
Edgars rakstīja: Cik ir dzirdēts ir kāds bariņš izmēģināts, taču kam nav starta, kam bezcerīga braukšana. Es tad drīzāk basketbola virzienā skatītos, jo gan Dreiškens, gan Miknis no basīša atnāca.
nu iespejams arī basis, bet, ņemot vērā šī sporta veida popularitāti, ir jābūt ļoti labiem argumentiem, lai to cilvēciņu pārliecinātu pāriet uz bobiem. Jo vis-iem(ām) jau acīs stāv piķis, ko var nopelnīt basketbolā.

     [+] [-]

, 2022-01-02 17:04, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ekmanis tomēr laikam liels sieviešu bobsleja pretinieks. Intervijā nekautrējās atzīt, ka diez vai kaut kas tik darīts tajā joma. Tāpat nekautrējās pateikt, ka federācija ir izdarījusi ļoti daudz. Hm, vai tiešām tā ir? Neesot pietiekami jaudīgu dāmu.

Te nu gan gribētos, lai kaut kādas feministes patramda bobsleja federāciju! Starptautiskā federācija pat Latvijai piešķīrusi wild card monobobos. Startē arī visādas eksotes - Kambodža, Norvēģija, Nigērija. Vjetnamiete šobrīd pat cīnās par olimpisko ceļazīmi uz olimpiādi (vienāds punktu skaits ar itālieti Andreuti). Stabilā olimpiskās kvalifikācijas pozīcijā ir slovākiete Čerņanska, brazīliete un pat ukrainiete Huņko.

Dukurs runā par resetu skeletonā. Varbūt arī bobslejā vajag?
Visticamāk kaut ko darīs brīdi, kad kāda parādīsies, jo kāda jēga dedzināt naudu uz cilvēku, kurš visticamāk nekad netiks top6. Bija taču eksperimenti savulaik ar Muzi un ko tur vēl.

     [+] [-]

, 2022-01-02 17:07, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: nu iespejams arī basis, bet, ņemot vērā šī sporta veida popularitāti, ir jābūt ļoti labiem argumentiem, lai to cilvēciņu pārliecinātu pāriet uz bobiem. Jo vis-iem(ām) jau acīs stāv piķis, ko var nopelnīt basketbolā.
Cik daudziem ir $? pieciem no katra gada? Un cik mums ir basketbola skolas? Man liekas ap 30. Vel jau ir hanbolisti, hokejisti, kur tāpat būtu jābūt ātriem pirmajiem soļiem. Līdz ar to es to Ekmaņa gaudošanu īsti nesaprotu. Jā vieglatlētikā trenējas mazāk, bet komandu sporta veidi salīdzinoši ar Ekmaņa jaunību ir savairojušies.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-02 17:12, pirms 3 gadiem
Baigais tolks no savas mājas trases. Ka lielākais prieks visiem ekmaņiem ir, ka esi ticis līdz finišam

     [+] [-]

, 2022-01-02 17:20, pirms 3 gadiem
Pārsteidz, ka Rīmenis joprojām spītīgi britu Holu dēvē par Hallu...🤦‍♂️ Vācu valodu laikam viņš pārvalda, bet elementāru angļu valodas izrunu, pat ja valodu nepārvalda(nezinu), varēja jau piekoriģēt. Ja uzskata sevi par profīti.
Osis/Miknis -- malači! Žēl, ka bez skatītājiem, atmosfēra askētiska.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-02 17:23, pirms 3 gadiem
Edgars rakstīja: Cik daudziem ir $? pieciem no katra gada? Un cik mums ir basketbola skolas? Man liekas ap 30. Vel jau ir hanbolisti, hokejisti, kur tāpat būtu jābūt ātriem pirmajiem soļiem. Līdz ar to es to Ekmaņa gaudošanu īsti nesaprotu. Jā vieglatlētikā trenējas mazāk, bet komandu sporta veidi salīdzinoši ar Ekmaņa jaunību ir savairojušies.
vispār jau diezgan absurdi, ka it kā tik elitārs sporta veids, nu vismaz tā tas tiek postulēts, nespēj paši sagatavot savus sportistus un viss sporta veids pastāv uz to, ka ceri, ka kāds neizdevies sportists no cita sporta veida atnāks un kļūs par pasaules līderi vai nu vismaz pretendentu kļūt par tādu.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-02 17:46, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vispār jau diezgan absurdi, ka it kā tik elitārs sporta veids, nu vismaz tā tas tiek postulēts, nespēj paši sagatavot savus sportistus un viss sporta veids pastāv uz to, ka ceri, ka kāds neizdevies sportists no cita sporta veida atnāks un kļūs par pasaules līderi vai nu vismaz pretendentu kļūt par tādu.
Man jau liekas, atslēga ir tajā, ka ar bobiem drīkst sākt braukt, ja neko nejaucu, 16 gados. Ja līdz tam vecumam jaunietis nav sportojis, ir diezgan mikroskopiska iespēja, ka arī bobslejā kaut kas sanāks.

     [+] [-]

, 2022-01-02 18:33, pirms 3 gadiem
Edgars rakstīja: Cik daudziem ir $? pieciem no katra gada? Un cik mums ir basketbola skolas? Man liekas ap 30. Vel jau ir hanbolisti, hokejisti, kur tāpat būtu jābūt ātriem pirmajiem soļiem. Līdz ar to es to Ekmaņa gaudošanu īsti nesaprotu. Jā vieglatlētikā trenējas mazāk, bet komandu sporta veidi salīdzinoši ar Ekmaņa jaunību ir savairojušies.
bet līdz saprātīgam vecumam visi jau cer ka būs to 20% skaitā. Un ja arī lielais piķis neatnāks - var paralēli spēlēt nosacītos profos par pāris k mēnesī un veidot karjeru citur.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-02 18:33, pirms 3 gadiem
Prieks, ka sanācis tops, bet tomēr autori, kāpēc nevarat ielikt pilnu tabulu? Ja reiz esat sporta žurnālisti?

Ok es zinu kur meklēt, kur atvērt, apskatīties, taču jautājums, kam esat vajadzīgi tad Jūs?

Kāpēc nenointervējat braucējus, trenerus, speciālistus?

     [+] [-]

, 2022-01-02 18:36, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Prieks, ka sanācis tops, bet tomēr autori, kāpēc nevarat ielikt pilnu tabulu? Ja reiz esat sporta žurnālisti?

Ok es zinu kur meklēt, kur atvērt, apskatīties, taču jautājums, kam esat vajadzīgi tad Jūs?

Kāpēc nenointervējat braucējus, trenerus, speciālistus?
nu uz savu pirmo jautājumu sadaļu tu atbildēji - kamdēļ rakstīt to, kas jau ir uzrakstīts (te gan Damokla zobenam piekrītu - saites gan varētu ielikt). Par intervijām / speciālista viedokļiem piekrītu - bet to jau rakstīju

     [+] [-]

, 2022-01-02 18:48, pirms 3 gadiem
elements rakstīja: Man jau liekas, atslēga ir tajā, ka ar bobiem drīkst sākt braukt, ja neko nejaucu, 16 gados. Ja līdz tam vecumam jaunietis nav sportojis, ir diezgan mikroskopiska iespēja, ka arī bobslejā kaut kas sanāks.
bet fiziskās sagatavotības trenniņus taču gan jau ka var ātrāk? bet tas nozīmē, ka pašiem ir jābūt sakārtotai sitēmai, ir jāieguldas, lai sagatavotu jauniešus līdz tiem 16 gadiem, kad varēs sākt bobos kāpt.. vieglāk taču savākt citu sporta veidu paliekas.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-02 18:54, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: bet fiziskās sagatavotības trenniņus taču gan jau ka var ātrāk? bet tas nozīmē, ka pašiem ir jābūt sakārtotai sitēmai, ir jāieguldas, lai sagatavotu jauniešus līdz tiem 16 gadiem, kad varēs sākt bobos kāpt.. vieglāk taču savākt citu sporta veidu paliekas.
tas jau arī ir jautājums par ko Ekmanis (gan ar žurnālista palīdzību) pateica - visi sū sākas ar vispārējo fizisko sagatavošanu - neatkarīgi no sporta veida
1 2 49 komentāri