Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Bendika nepiedalīsies arī Pasaules kausa otrajā posmā

Bendika nepiedalīsies arī Pasaules kausa otrajā posmā
Baiba Bendika. Foto: Peter Podobnik / Sportida/SIPA/Scanpix

Latvijas vadošā dāmu biatloniste Baiba Bendika nepiedalīsies arī sezonas otrajā Pasaules kausa posmā, kas šonedēļ norisināsies Kontiolahti, Somijā, portālam Sportacentrs.com atklāja sportiste.

Bendika joprojām atrodas Zviedrijā, kur viņai jau iepriekš bija pozitīvs Covid-19 tests. Līdz ar to viņa nevarēja doties uz Somiju, kur Kontiolahti jau pagājušajā nedēļā notika pirmais Pasaules kausa posms. Pastāvēja gan iespēja, ka sportiste varēs startēt otrajā posmā, ja piektdien nodotās analīzes būtu negatīvas, taču arī tās atnesušas pozitīvu rezultātu.

Līdzīga situācija ir Bendikas trenerim un Latvijas izlases stūrmanim Ilmāram Bricim, kura piektdienas tests arī bija pozitīvs. Līdz ar to viņi abi nevarēs būt ar komandu Kontiolahti. Briča pienākumus kā izlases galvenais treneris pirmajā posmā uzņēmās Intars Berkulis.

Sarunā ar Sportacentrs.com Bendika norādīja, ka pašsajūta ir laba, bet pagājušajā nedēļā viņa Zviedrijā trenējās mājas apstākļos. Sportiste pauda cerību, ka izdosies Pasaules kausa sezonu sākt trešajā posmā Hohfilcenē, Austrijā. Tur sacensības notiks no 11. līdz 13. decembrim.

Sezonas otrais posms Kontiolahti sāksies ceturtdien un noslēgsies svētdien. Ierodoties Somijā, pagājušajā nedēļā Latvijas komandā Covid-19 tika konstatēts vienam tehniskajam darbiniekam, kurš tika izolēts no pārējiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 11:51, pirms 3 gadiem
Kovids, kovids! Patiesību zināsim tikai pēc daudziem gadiem! Kurš izdzīvos!

     [+] [-]

, 2020-11-30 12:24, pirms 3 gadiem
Top15 gar nāsi, ja vien tagad izslimos un pārējās vēlāk slimos.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 12:26, pirms 3 gadiem
Covidhuiņa Bendikai izčakarēja sezonu...

Es jau paspēju sacerēties, ka dāmu stafetē startēs arī Latvijas kvartets.
Slēpts komentārs: Dzimmiy

  -3 [+] [-]

, 2020-11-30 12:38, pirms 3 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Jāņem nost finansējums visām šīm pašdarbniecēm, Ikauniecēm, Bendikām un vēl virknei
Visai renes komandai piemeram
Slēpts komentārs: r2d2

  -4 [+] [-]

, 2020-11-30 13:10, pirms 3 gadiem
Pa gultām viņām lielāki panākumi, kā sportā!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 13:14, pirms 3 gadiem
Alpaville rakstīja: Kovids, kovids! Patiesību zināsim tikai pēc daudziem gadiem! Kurš izdzīvos!
Tur jau tā lieta, ka neko nezinām par sekām nākotnē....Dens Brauns tak uzrakstīja to "Inferno", kur ģeniāls zinātnieks palaida vīrusu, kas padarīs pusi cilvēces neauglīgu, tādā veidā risinot Zemes pārapdzīvotību...bet ko šis COVID19 atstās mums?...to rādīs nākotne

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 13:30, pirms 3 gadiem
dakots rakstīja: Tur jau tā lieta, ka neko nezinām par sekām nākotnē....Dens Brauns tak uzrakstīja to "Inferno", kur ģeniāls zinātnieks palaida vīrusu, kas padarīs pusi cilvēces neauglīgu, tādā veidā risinot Zemes pārapdzīvotību...bet ko šis COVID19 atstās mums?...to rādīs nākotne
Sekas jau ir redzamas tagad. Pēc iespējas viss notiks attālināti, nekādu restorānu apmeklēšana , kino skatīšanās,sporta spēļu apmeklēšana vairs nebūs pieējama tik kuplā skaitā kā agrāk.
Es neticu tam , ka kaut kādu vakcīna izmainīs to ko grib panākt , kas šo farsu uzsāka

     [+] [-]

, 2020-11-30 13:32, pirms 3 gadiem
dakots rakstīja: kur ģeniāls zinātnieks palaida vīrusu
Atminējos kāda Latvijas zinātnieka autobiogrāfiju, kurš atklāja, ka Latvijā zinātniskajā institūtā reiz no mēģenes izmuka "melnās bakas"

  -2 [+] [-]

, 2020-11-30 13:54, pirms 3 gadiem
dakots rakstīja: Tur jau tā lieta, ka neko nezinām par sekām nākotnē....Dens Brauns tak uzrakstīja to "Inferno", kur ģeniāls zinātnieks palaida vīrusu, kas padarīs pusi cilvēces neauglīgu, tādā veidā risinot Zemes pārapdzīvotību...bet ko šis COVID19 atstās mums?...to rādīs nākotne
Par sekām zināsim visai drīz - kad ar jaunajām gēnus transformējošajām vakcīnām sašpricētajiem vecākiem sāks dzimt bērni. Dod Dies', lai tur viss būtu kārtībā!

  +4 [+] [-]

, 2020-11-30 14:00, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Par sekām zināsim visai drīz - kad ar jaunajām gēnus transformējošajām vakcīnām sašpricētajiem vecākiem sāks dzimt bērni. Dod Dies', lai tur viss būtu kārtībā!
Tas ir diezgan liels bulšits, jo vakcīnas taisa uz konkrētām sen aprobētām "vakcīnu platformām", no kurām nekas tāds neradīsies. Sliktākais, kas var notikt, ir tas, ka sašpricētā vakcīna izrādīsies nederīga, jo vīruss mums zināmā formā ir par jaunu, lai izdarītu tālejošus secinājumus par vakcīnas efektivitāti. Var vienkārši izrādīties, ka būs cilvēkos ielaista bezjēdzīga vakcīna, iztērēta kaudze naudas un pēc gada vai diviem būs jādomā jauna vakcīna. Bet, ja kāds grib muldēt par čipēšanu, tad par to noteikti ir jāsmejas, jo mēs visi jau sen esam čipēti ar viedtāltuņiem, no kuriem var iegūt visu par mums vajadzīgo informāciju.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 14:08, pirms 3 gadiem
hrenova

  -3 [+] [-]

, 2020-11-30 14:12, pirms 3 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas ir diezgan liels bulšits, jo vakcīnas taisa uz konkrētām sen aprobētām "vakcīnu platformām", no kurām nekas tāds neradīsies. Sliktākais, kas var notikt, ir tas, ka sašpricētā vakcīna izrādīsies nederīga, jo vīruss mums zināmā formā ir par jaunu, lai izdarītu tālejošus secinājumus par vakcīnas efektivitāti. Var vienkārši izrādīties, ka būs cilvēkos ielaista bezjēdzīga vakcīna, iztērēta kaudze naudas un pēc gada vai diviem būs jādomā jauna vakcīna. Bet, ja kāds grib muldēt par čipēšanu, tad par to noteikti ir jāsmejas, jo mēs visi jau sen esam čipēti ar viedtāltuņiem, no kuriem var iegūt visu par mums vajadzīgo informāciju.
Par čipošanu nav runa.

Runa ir, ka šī vakcīna reāli mainot gēnus. Ir ārsti, kas pasaka - šīs vakcīnas izraisītās blaknes "normālā veidā" vairs nebūs ārstējamas, jo būs notikusi iejaukšanās vakcinētā cilvēka gēnu struktūrā.

Tāpēc arī mans jautājums par nākamo paaudzi. Turklāt šis jautājums nav atbildams, kamēr dzīve nenesīs atbildi. Jaunās vakcīnas ilglaicīgās iedarbības blaknes nav pārbaudītas.

  +6 [+] [-]

, 2020-11-30 14:19, pirms 3 gadiem
r2d2 rakstīja: Lai veseļojas tūriste
Uz kāda pamata Baibu saukt par tūristi? Šobrīd no sacensībām noņem pilnīgi visus jebkurā sporta veidā, ja ir poztīvs COVID tests. Un pat ne tikai tos, kam ir pozitīvs tests, bet arī vēl iespējamām kontaktpersonām neļauj startēt. Kādā sakarā te tūrisms? Drīzāk tev kaut kas ar galvu nav kārtībā, ja te kaut ko par tūrismu runā!

     [+] [-]

, 2020-11-30 14:29, pirms 3 gadiem
comon88 rakstīja: Sekas jau ir redzamas tagad. Pēc iespējas viss notiks attālināti, nekādu restorānu apmeklēšana , kino skatīšanās,sporta spēļu apmeklēšana vairs nebūs pieējama tik kuplā skaitā kā agrāk.
Es neticu tam , ka kaut kādu vakcīna izmainīs to ko grib panākt , kas šo farsu uzsāka
Tas, ko mini, viss ir nieks....jau tagad ir ziņas, ka dažiem pārslimojušiem ir problēmas ar nervu sistēmu....un ja nu pēc gada šiem visiem inficētajiem būs jāvelk trako krekls?...tas nav farss, ja nezini, kas būs nākotnē....vislabāk ir piesargāties un nesaslimt

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 14:57, pirms 3 gadiem
dakots rakstīja: Tas, ko mini, viss ir nieks....jau tagad ir ziņas, ka dažiem pārslimojušiem ir problēmas ar nervu sistēmu....un ja nu pēc gada šiem visiem inficētajiem būs jāvelk trako krekls?...tas nav farss, ja nezini, kas būs nākotnē....vislabāk ir piesargāties un nesaslimt
Viss ir iespējams. Katrs cilvēks savādāk uzņem , ka ir dabujis kādu slimību. Cits dzīvo tālāk nepievēršot lielu uzmanību , bet cits aiziet pie putniem, jo salasās visādas stulbības internetā un TV

  -1 [+] [-]

, 2020-11-30 15:03, pirms 3 gadiem
Nu uz šīm sportistēm arī to poti pamēģināsim

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 15:13, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Par čipošanu nav runa.

Runa ir, ka šī vakcīna reāli mainot gēnus. Ir ārsti, kas pasaka - šīs vakcīnas izraisītās blaknes "normālā veidā" vairs nebūs ārstējamas, jo būs notikusi iejaukšanās vakcinētā cilvēka gēnu struktūrā.

Tāpēc arī mans jautājums par nākamo paaudzi. Turklāt šis jautājums nav atbildams, kamēr dzīve nenesīs atbildi. Jaunās vakcīnas ilglaicīgās iedarbības blaknes nav pārbaudītas.
Ja saprot, kas ir jebkuras vakcīnas bāzes elementi, tad viss ir vienkārši un skaidri saprotams, un nekādas sazvērestības teorijas nerodas.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 15:15, pirms 3 gadiem
dakots rakstīja: Tas, ko mini, viss ir nieks....jau tagad ir ziņas, ka dažiem pārslimojušiem ir problēmas ar nervu sistēmu....un ja nu pēc gada šiem visiem inficētajiem būs jāvelk trako krekls?...tas nav farss, ja nezini, kas būs nākotnē....vislabāk ir piesargāties un nesaslimt
Precizēsim, ka nevis problēmas ar nervu sistēmu, bet gan psihi, kas ir gana būtiska atšķirība.

     [+] [-]

, 2020-11-30 15:34, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Par čipošanu nav runa.

Runa ir, ka šī vakcīna reāli mainot gēnus. Ir ārsti, kas pasaka - šīs vakcīnas izraisītās blaknes "normālā veidā" vairs nebūs ārstējamas, jo būs notikusi iejaukšanās vakcinētā cilvēka gēnu struktūrā.

Tāpēc arī mans jautājums par nākamo paaudzi. Turklāt šis jautājums nav atbildams, kamēr dzīve nenesīs atbildi. Jaunās vakcīnas ilglaicīgās iedarbības blaknes nav pārbaudītas.
Man drīzāk gribētos teikt, ka pagaidām priekš vakcīnas situācija pati par sevi ir bērnu autiņu līmenī, tādēļ ar piesardzību ticētu gan vienai, gan otrai pusei, pagaidām termiņš ir tāds, ka nevar teikt, ka no vakcīnas tiešām būs jēga un nevar teikt arī, ka viņa dēl blaknēm būs drauds veslībai. Ir taču tik maz laika pagājis. Visādā ziņā - rietumeiropa un amerika var droši potēties, bet es labprāt pagaidītu vēl vismaz vienu/divus gadus. Nu ja, bet Tu jau arī pats pareizi raksti - dzīve nesīs atbildi.

     [+] [-]

, 2020-11-30 15:35, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Precizēsim, ka nevis problēmas ar nervu sistēmu, bet gan psihi, kas ir gana būtiska atšķirība.
ok, piekrītu....ar psihi, un kuram gan gribas trako kreklā, lai neēstu savus ekskrementus? ...labāk to covidu nedabūt un ievērot visus iespējamos piesardzības pasākumus...

  -2 [+] [-]

, 2020-11-30 15:47, pirms 3 gadiem
dakots rakstīja: ok, piekrītu....ar psihi, un kuram gan gribas trako kreklā, lai neēstu savus ekskrementus? ...labāk to covidu nedabūt un ievērot visus iespējamos piesardzības pasākumus...
Savulaik Liepājas tāljūras zvejas bāzē BORF taisīja eksperimentu cik ilgi cilvēks var izturēt ierobežotā telpā un vietā bez novirzēm psihē. Sākotnēji bija četri mēneši kuģim jābūt jūrā, tad seši un visbeidzot astoņi. Kad bija tie astoņi, tad bija gana liels procents ar tādiem zvejniekiem, kuriem bija novirzes psihē, un tāpēc beigās tika noteikts, ka ilgāk par sešiem mēnešiem nedrīkst kuģis būt jūrā.
Paskatoties kas notiek šobrīd, kad cilvēkiem ir stipri nosacīti ierobežojumi telpā un vidē uz dažiem mēnešiem, un cilvēkiem masveidā sākas novirzes psihē, tad jāsaka, ka ir notikusi spēcīga cilvēku psiholoģiskā degradācija arī bez visa COVID-19.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 16:46, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja saprot, kas ir jebkuras vakcīnas bāzes elementi, tad viss ir vienkārši un skaidri saprotams, un nekādas sazvērestības teorijas nerodas.
Pirmkārt, ši nebūs "jebkura" vakcīna.
Otrkārt, pričom te sazvērestības teorijas?? Tā vakcīna NAV testēta ilgtermiņā - tas taču ir elementāri kā lāpsta!

  -1 [+] [-]

, 2020-11-30 16:49, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paskatoties kas notiek šobrīd, kad cilvēkiem ir stipri nosacīti ierobežojumi telpā un vidē uz dažiem mēnešiem, un cilvēkiem masveidā sākas novirzes psihē, tad jāsaka, ka ir notikusi spēcīga cilvēku psiholoģiskā degradācija arī bez visa COVID-19.
Re nu!
Tas ir tas, ko jau sen teicu - sekas no cīņas pret covid ir smagākas nekā no paša covida!
Japānā pēdējā mēnesī pašnāvībās aizgājuši bojā vairāk cilvēku nekā no covida gada laikā.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-30 16:51, pirms 3 gadiem
kasagrande rakstīja: Man drīzāk gribētos teikt, ka pagaidām priekš vakcīnas situācija pati par sevi ir bērnu autiņu līmenī, tādēļ ar piesardzību ticētu gan vienai, gan otrai pusei, pagaidām termiņš ir tāds, ka nevar teikt, ka no vakcīnas tiešām būs jēga un nevar teikt arī, ka viņa dēl blaknēm būs drauds veslībai. Ir taču tik maz laika pagājis. Visādā ziņā - rietumeiropa un amerika var droši potēties, bet es labprāt pagaidītu vēl vismaz vienu/divus gadus. Nu ja, bet Tu jau arī pats pareizi raksti - dzīve nesīs atbildi.
Tieši tā - dzīve nesīs atbildi!
Un ne jau velti vakcīnu ražotāji par sekām neatbild.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 18:15, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Par čipošanu nav runa.

Runa ir, ka šī vakcīna reāli mainot gēnus. Ir ārsti, kas pasaka - šīs vakcīnas izraisītās blaknes "normālā veidā" vairs nebūs ārstējamas, jo būs notikusi iejaukšanās vakcinētā cilvēka gēnu struktūrā.

Tāpēc arī mans jautājums par nākamo paaudzi. Turklāt šis jautājums nav atbildams, kamēr dzīve nenesīs atbildi. Jaunās vakcīnas ilglaicīgās iedarbības blaknes nav pārbaudītas.
"Memorīvāter" tak tevi izglābs...

     [+] [-]

, 2020-11-30 18:19, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: "Memorīvāter" tak tevi izglābs...
Tu tajos sektantos esi ierakstījies?

     [+] [-]

, 2020-11-30 19:02, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Re nu!
Tas ir tas, ko jau sen teicu - sekas no cīņas pret covid ir smagākas nekā no paša covida!
Japānā pēdējā mēnesī pašnāvībās aizgājuši bojā vairāk cilvēku nekā no covida gada laikā.
Es gan biju domājis ko citu, bet labi, lai paliek.

     [+] [-]

, 2020-11-30 19:04, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Pirmkārt, ši nebūs "jebkura" vakcīna.
Otrkārt, pričom te sazvērestības teorijas?? Tā vakcīna NAV testēta ilgtermiņā - tas taču ir elementāri kā lāpsta!
Jā, taisnība, ka šī vakcīna nav testēta ilgtermiņā, bet tas jau nemaina lietus būtību, jo arī šīs vakcīnas bāzes elementi ir tādi paši kā jebkurai citai vakcīnai.

     [+] [-]

, 2020-11-30 20:40, pirms 3 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas ir diezgan liels bulšits, jo vakcīnas taisa uz konkrētām sen aprobētām "vakcīnu platformām", no kurām nekas tāds neradīsies. Sliktākais, kas var notikt, ir tas, ka sašpricētā vakcīna izrādīsies nederīga, jo vīruss mums zināmā formā ir par jaunu, lai izdarītu tālejošus secinājumus par vakcīnas efektivitāti. Var vienkārši izrādīties, ka būs cilvēkos ielaista bezjēdzīga vakcīna, iztērēta kaudze naudas un pēc gada vai diviem būs jādomā jauna vakcīna. Bet, ja kāds grib muldēt par čipēšanu, tad par to noteikti ir jāsmejas, jo mēs visi jau sen esam čipēti ar viedtāltuņiem, no kuriem var iegūt visu par mums vajadzīgo informāciju.
Un ja meitenei , kas atlidoja no Francijas , es teicu pirms 2 mēnešiem , ka tusējot telefoni jāatstāj mājas - es esmu saprātigs ?