Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Jauktā stafete bez Latvijas

Andris Liepa
Andris Liepa

Jauktā stafete bez Latvijas
Foto: AP

Šodien Pjenčanā (Dienvidkoreja) plkst.11:00 pasaules biatlona čempionāta ietvaros sāksies ļoti skatāmas sacensības – jauktā stafete. Katras komandas divi vīri veiks 7.5, bet dāmas 6 kilometrus. Diemžēl starp 20 izlasēm starta protokolā nav atrodams Latvijas vārds. Sacensību tiešraide – arī LTV7 telekanālā.

eSports.lv drīzumā mēģinās sazināties ar Latvijas izlases nometni, lai noskaidrotu nestartēšanas iemeslus.

Par favorītiem šīs dienas sacensībās uzskatāmas trīs biatlona lielvalstis – Krievija, Norvēģija un Vācija. Krievijas izlase izlikusi savos labākos spēkus – Svetlanu Sļepcovu, Olgu Zaicevu, Ivanu Čerezovu un Maksimu Čudovu. Norvēģu sastāvā būs divi Bergeru ģimenes pārstāvji (Larss un Tūra ir brālis un māsa), kā arī Anna Ingstadbjorga un visuvarenais Ūle Einārs Bjerndālens. Varbūt Bjerndālens cer sasniegt prātam neaptveramu sasniegumu – sešas zelta medaļas čempionātā? Trīs viņam jau ir, bet vēl ir divas stafetes un masu starts. Visbeidzot kā trešā favorīte minama Vācija, kas startēs sekojošā sastāvā: Andrea Henkele, Magdalēna Noinere (izlaida vakardienas 15 kilometrus), Arnds Paifers un Mihaels Graiss.

Krievijai, Norvēģijai un Vācijai pie veiksmīgas šaušanas konkurenci varētu izrādīt arī Zviedrija (Helēna Junsone, Anna Karina Olofsone-Zideka, Davids Ekholms un Karls Johans Bergmans), Francija (Marija Laura Brunē, Silvija Bekāra, Vinsents Defrāns un Simons Furkads) un Ukraina (Oksana Hvostenko, Vaļa Semerenko, Oleksandrs Bilaņenko un Andrejs Derizemļa.

Valstu rangs 2009. pasaules čempionātā (aizvadītas 6 no 11 disciplīnām)

VietaValstsZSBKopā
1.Norvēģija3137
2.Vācija2305
3.Zviedrija1001
4.Krievija0123
5.Slovēnija0101
6.Horvātija0011

Līdzšinējie pasaules čempioni jauktajā stafetē

GadsČempions
2006.Krievija II
2007.Zviedrija
2008.Vācija

Izmantotie resursi:
biathlonworld.com

 +15 [+] [-]

, 2009-02-19 10:33, pirms 16 gadiem
vot.. stulbenji.. ko taupiities!!!!! Urbanovi4s kaa vieneer..

 +15 [+] [-]

, 2009-02-19 10:33, pirms 16 gadiem
tuuristi aizbrauca! B*e, vajadzeetu par shito visiem tiem [cenzēts] likt atstradaat noteereeto naudu!

  +4 [+] [-]

, 2009-02-19 10:35, pirms 16 gadiem
psc...kas notiek???

     [+] [-]

, 2009-02-19 10:37, pirms 16 gadiem
tiesham gribetos dzirdeet iemeslus, kapeec nestartee jauktaja stafete!!!!! vai tiesham tik maz speka ir? vai arii atkal psihologija?

  +4 [+] [-]

, 2009-02-19 10:37, pirms 16 gadiem
Nervozais rakstīja: psc...kas notiek???
Laikam pohas, ka nevar piecelties!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-19 10:39, pirms 16 gadiem
Pishevs12 rakstīja: Laikam pohas, ka nevar piecelties!!!
Paardzeeraas riisu sņabi!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 10:39, pirms 16 gadiem
dīvaini - vakar vakar vēl dalībnieku sarakstā Latvija bija, bet šorīt vairs nav...

  +2 [+] [-]

, 2009-02-19 10:40, pirms 16 gadiem
Pishevs12 rakstīja: Laikam pohas, ka nevar piecelties!!!
nevar piecelties... vecīt, stafete sākās 18:00 pēc Korejas laika

  +5 [+] [-]

, 2009-02-19 10:40, pirms 16 gadiem
Taupāmies "izcili-paredzamajām" beigām... apsurds, kas notiek biatlonā...

 +22 [+] [-]

, 2009-02-19 10:40, pirms 16 gadiem
nu tas ir vienkaarsi vaaks.
nu labi lai neskrien bricis ar liidumu, ja vini tiesaam atdevusi visus speekus iepriekseejaas saciikstees.
bet paareejie briezi...
liiga glaazere normaali nostarteeja vakar, gerda uz stafeti sanemtos...
a puisi kas reaali ne uz ko nepretendee nevar noskriet savu iespeeju robezaas?
par ko saadai komandai ir vispaar valsts atbalsts es nesaprotu... labi - bricim - liidumai un varbuut kaadiem U21 sportistiem OK... bet ja briedim ir 25 gadi un vinjs skrien pa 90 vietu un tad veel pazinjo ka taupiis speekus nez kam - vienkaarsi jaanogriez finanseejums un jaadod tiem, kas veelas sportot un paarstaaveet valsti...
un ja cilveeks var par saviem liidzekliem starteet - ok. nav probleemas - bet par valsts naudu sii ir vienkaarsi nirgaasanaas...

un interesanti - ka gan Bjornadlenam, gan Olafsonei utt pietiek speeka noskriet visas saciikstes... piedevaam 2 reiz aatraak kaa dazam labam...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 10:44, pirms 16 gadiem
visu cienu trennerim, bet ka jau ir dzirdeets ieprieks, ari man ta aliekas, par ilgu vins ir aizkaveejies pie latvijas izlases stuures. vajag kartigas parmainas, un sapurinat tautu, citaadi rutina ir iestaajusies nezeeliga. tamdel ari isti rezultaatu nav. ja tiesam ir ta, ka nakums teica, ka vins parzin labi skaitlus, oki, bet bez skaitliem ir ari daudz citu lietu, kas ietekme rezultatu. par skaitlosanu medalas nedod.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-19 10:45, pirms 16 gadiem
Iisteniibaa pat smiekli vairs nenaak, raudaat gribaas....
Es tur dazhus no taa personaala padziitu no izlases ar suudainu mietu!
Peedeejo gadu lieliskaakaa Latvijas "izlase", ja to vispaar var nosaukt par profesionaalu izlasi ibio....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 10:46, pirms 16 gadiem
esam izcinijuši tik augstas vietas,laikam nav jēgas tik nepreztižā disciplinā startēt...

     [+] [-]

, 2009-02-19 10:46, pirms 16 gadiem
apsic rakstīja: nu tas ir vienkaarsi vaaks.
nu labi lai neskrien bricis ar liidumu, ja vini tiesaam atdevusi visus speekus iepriekseejaas saciikstees.
bet paareejie briezi...
liiga glaazere normaali nostarteeja vakar, gerda uz stafeti sanemtos...
a puisi kas reaali ne uz ko nepretendee nevar noskriet savu iespeeju robezaas?
par ko saadai komandai ir vispaar valsts atbalsts es nesaprotu... labi - bricim - liidumai un varbuut kaadiem U21 sportistiem OK... bet ja briedim ir 25 gadi un vinjs skrien pa 90 vietu un tad veel pazinjo ka taupiis speekus nez kam - vienkaarsi jaanogriez finanseejums un jaadod tiem, kas veelas sportot un paarstaaveet valsti...
un ja cilveeks var par saviem liidzekliem starteet - ok. nav probleemas - bet par valsts naudu sii ir vienkaarsi nirgaasanaas...

un interesanti - ka gan Bjornadlenam, gan Olafsonei utt pietiek speeka noskriet visas saciikstes... piedevaam 2 reiz aatraak kaa dazam labam...
tūristi aizbrauca atpūsties uz Koreju, kas tur nesaprotams??
Piksons vispār - itkā izlases otrais nummurs, bet startēs labākajā gadījumā 2 disciplīnās...Laikam saprotot, ka vairā uz PČ netiks, atlaiž po polnij programme...Protams ir iespēja, ka kaut kādas traumas vai atklimatizēšanās problēmas, bet šitādi joki jau nav pirmo reizi

  +2 [+] [-]

, 2009-02-19 10:49, pirms 16 gadiem
Nu KAMOOOON.
Manupraat viirieshu vai sievieshu stafeteee vinjiem jeegas nekaadas nav tur dziitie pa peedeejo vietu. Bet shajaa stafetee mums tachu jau ir reaali uzreiz DIVI sportisti, kuri var noskriet savu posmu normaalaa liimenii.
Kaapeec to neizmantot?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!!?

  +2 [+] [-]

, 2009-02-19 10:49, pirms 16 gadiem
krumiņa un piksons laikam uz masu startu vel cer.

     [+] [-]

, 2009-02-19 10:51, pirms 16 gadiem
100 punkti buus kautkaadas atmaskas!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-19 10:52, pirms 16 gadiem
Nowitzki rakstīja: Nu KAMOOOON.
Manupraat viirieshu vai sievieshu stafeteee vinjiem jeegas nekaadas nav tur dziitie pa peedeejo vietu. Bet shajaa stafetee mums tachu jau ir reaali uzreiz DIVI sportisti, kuri var noskriet savu posmu normaalaa liimenii.
Kaapeec to neizmantot?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!!?
par to jau arī iet runa, vismaz ar ASV, SLO, SVK, FIN, KAZ, EST, pazaaģētos..

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 10:54, pirms 16 gadiem
evil rakstīja: tiesham gribetos dzirdeet iemeslus, kapeec nestartee jauktaja stafete!!!!! vai tiesham tik maz speka ir? vai arii atkal psihologija?
http://www.diena.lv/lat/sports/ziemasssports/biatlons/urbanovics-nav-jegas-braukt-pedejas-vietas

  -3 [+] [-]

, 2009-02-19 10:54, pirms 16 gadiem
Ai, nu beidziet! man jau arī ir dusma par šodienas nepiedalīšanos, bet...ja šodien nestartē Ilmārs un Madara, vai maz mums būtu cerības uz ko augstāku par kādu no pēdpēdējām vietām?
Un atkal te ietu vaļā tā pati melodija, kas augstāk. Biku reāli ar jāskatās... citrreiz brēka bija sacelta par to, ka, ja LAT cīnās par pēdējo vietu, lai tad nepiedalās vispār...
Starp citu kaut kur bija info, ka piem. vakar Madara startējusi ne pārāk vesela. un tāpēc nez vai varējām cerēt, ka šodien viņa skries... tāpēc nebija ātruma vakar, kā bijām cerējuši.
Daudzi sportisti Korejā slimojot - tas pats visai "mistiski" pazudušais Svendsens, arī Noinere.

     [+] [-]

, 2009-02-19 11:00, pirms 16 gadiem
tad kada jega vispār bija braukt, izmesta nauda vējā

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 11:00, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: http://www.diena.lv/lat/sports/ziemasssports/biatlons/urbanovics-nav-jegas-braukt-pedejas-vietas
Nebija jau jēga tad vispār tur braukt!! Nauda kaut kā jau jānotērē un pasauli jau arī jāapskata. Latvieši jau zinkārīga tauta! P vadrātā!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-19 11:01, pirms 16 gadiem
Kamèr pie teiksanas bùs Urbanovics tikmèr nav ko cerèt uz kautko..

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 11:01, pirms 16 gadiem
Kamèr pie teiksanas bùs Urbanovics tikmèr nav ko cerèt uz kautko..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-02-19 11:08, pirms 16 gadiem
Pēc tik lielas gatavošanās un TĀDAS taupīšanās 4.vietu vīriešu stafetē līdzjutēji varēs uzskatīt par neveiksmi !

     [+] [-]

, 2009-02-19 11:09, pirms 16 gadiem
Turisti

     [+] [-]

, 2009-02-19 11:13, pirms 16 gadiem
Nav ko te cepties!Latvijā biatlons ir miris,atliek vēl Bricim aiziet,tad tiešām vairs nav kam līdzi just un kādus pieklājīgus rezultātus gaidīt!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 11:15, pirms 16 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nav ko te cepties!Latvijā biatlons ir miris,atliek vēl Bricim aiziet,tad tiešām vairs nav kam līdzi just un kādus pieklājīgus rezultātus gaidīt!
Dzīvosim, redzēsim...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 11:17, pirms 16 gadiem
Kas par stulbumu... Kaapeec nestarteet... Kaapeec vispaar kkur braukt, pie tam tik taalu, un nestarteet...???

Totālākais stulbums...

     [+] [-]

, 2009-02-19 11:20, pirms 16 gadiem
A moš viņiem šodien bija paredzēta ekskursija uz Seulu... Tas daudz ko izskaidrotu

  +4 [+] [-]

, 2009-02-19 11:23, pirms 16 gadiem
Saprotu ka sezonas aikā mūsējie vilkās kā gliemeži-slikti bet saprotu arī Pleikšņa 8 sodi un 117 vieta ir labāka nekā Piksona nestartēšana iedzīšanā no 58 vietas un šodienas stafete neskatoties uz cēloņiem ir liels kauna traips Latvijas biatlonam lielāks nekā tad ja mūsējie atbrauktu šodien pēdējei. Pēdējais vienmēr būs labāks par tiem kuri nestartēja. Labi var saslimt viens divi ja nevar Līduma vai un Bricis nekas laižam mūsu vājākos bet ir jāpiedalās sacensībās.
KAUNS un domāju /tas ir subjektīvi/ ka lielākā vaina par šo sezonu guļas tieši uz URBANOVIČU.
Es parasti vienmēr un visur esmu centies aizstāvēt mūsu biatlonistus meklēt plusus arī sliktajos startos, bet tagad Piksons nestartēja, šodien nav stafete. PIETIEK -URBANOVIČA LAIKS IR PAGĀJIS UZ SACENSĪBĀM LAIDIET TOS KURI KAUT IR SLIKTĀKI BET VIENMĒR IR GATAVI PIEDALĪTIES.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 11:28, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Saprotu ka sezonas aikā mūsējie vilkās kā gliemeži-slikti bet saprotu arī Pleikšņa 8 sodi un 117 vieta ir labāka nekā Piksona nestartēšana iedzīšanā no 58 vietas un šodienas stafete neskatoties uz cēloņiem ir liels kauna traips Latvijas biatlonam lielāks nekā tad ja mūsējie atbrauktu šodien pēdējei. Pēdējais vienmēr būs labāks par tiem kuri nestartēja. Labi var saslimt viens divi ja nevar Līduma vai un Bricis nekas laižam mūsu vājākos bet ir jāpiedalās sacensībās.
KAUNS un domāju /tas ir subjektīvi/ ka lielākā vaina par šo sezonu guļas tieši uz URBANOVIČU.
Es parasti vienmēr un visur esmu centies aizstāvēt mūsu biatlonistus meklēt plusus arī sliktajos startos, bet tagad Piksons nestartēja, šodien nav stafete. PIETIEK -URBANOVIČA LAIKS IR PAGĀJIS UZ SACENSĪBĀM LAIDIET TOS KURI KAUT IR SLIKTĀKI BET VIENMĒR IR GATAVI PIEDALĪTIES.
Nu tad varbūt pēc šī PČ mūsu biatlonā kaut kas kardināli mainīsies?

     [+] [-]

, 2009-02-19 11:30, pirms 16 gadiem
bet stafete taapataam interesanta! Gan jau latviija buutu apdzinusi japaanu, kura vienaa shautuvee ar 10 shaavieniem nogaza 1 meerki!

     [+] [-]

, 2009-02-19 11:32, pirms 16 gadiem
Droshvien urbanovich nobiijaas no igauniijas, kas startee labaak peedeejos gadus, nekaa mees!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-19 11:34, pirms 16 gadiem
Spararats rakstīja: Droshvien urbanovich nobiijaas no igauniijas, kas startee labaak peedeejos gadus, nekaa mees!
Nu igauņu meitenes jau ar diez ko neparādījās TV ekrānā, kaut viņas IR spēcīgākas, kā mūsējās(spēki vienmērīgāki)...nekur augstāk par viņām mēs nebūtu tikušas...

     [+] [-]

, 2009-02-19 11:39, pirms 16 gadiem
Daudzi bļaustās, vajag mainīt izlases sastāvu. Ar ko mainīt izlases sastāvu, ļautiņi atopaties, biatlons nav basketbols. Mums nav citu biatlonistu, ir tikai šie un vēl daži censoņi, kas ir vēl vājāki. Mums biatlons ir tīrākā amatieru padarīšana, kur bērniem pilnīgi par visu maksā vecāki, bet pēc tam paliek tie daži, kas ir saglabājušies. Citu biatlonistu mums vienkārši nav

  +4 [+] [-]

, 2009-02-19 11:39, pirms 16 gadiem
Cepuri nost Bricha priekshaa, bet paareejos ar visu treneru korpusu patriekt.. Vai nu par to naudinju iegaadaajamies normaalus trenerus, vai atdodam jaunatnes un jaunas izlases treneeshanai. Kaut vai Ilmaars Vankuuveraa beigs sportista gaitas, lai trenee izlasi un jaunos... kaa Pruusiits, utt....

  +2 [+] [-]

, 2009-02-19 11:44, pirms 16 gadiem
Piksons iedzīšanā nestartēja, jo nepareizās treniņu programas dēļ organisms reaģē neadekvāti, sprintā tā piedzina kājas (pienskābe), ka reāli tiklīdz sāk kustēties, tā čau esi brīvs. Bērziņam beigta sirds, Pleikšnim mugura, tāpēc šaujot stāvus nevar noturēt plinti. Lazarete ne komanda. Jautājums, kuri speci tad rakstīja un realizēja šādus gatavošanas plānu, ka visiem ir reālas problēmas,

     [+] [-]

, 2009-02-19 11:45, pirms 16 gadiem
Aelita rakstīja: Nu tad varbūt pēc šī PČ mūsu biatlonā kaut kas kardināli mainīsies?
Man ir nojauta ka nākošgad noteikti mūsu biatlons kaut nedaudz bet atdzims-grūti pateikt kādēļ tādas sajūtas ir bet tās mani reti ir pievījušas.
sliktāk būt ir grūti unšī sezona kopumā pierādīja ka kaut kas ar treniņmetodiku nav kārtībā. Nāks klāt Rastorgujevs un tomēr domāju ka pie normāla trenera darba/nesaku ka laba/ vismaz kāds vēl no mūsu tagadējiem uzlabos savu sportisko formu vismaz tādā līmenī ka regulāri cīnīsies par 40 nieku un ik pabrīdim tur arī būs.

  -2 [+] [-]

, 2009-02-19 11:46, pirms 16 gadiem
[quote kleins]
Daudzi bļaustās, vajag mainīt izlases sastāvu. Ar ko mainīt izlases sastāvu, ļautiņi atopaties, biatlons nav basketbols. Mums nav citu biatlonistu, ir tikai šie un vēl daži censoņi, kas ir vēl vājāki. Mums biatlons ir tīrākā amatieru padarīšana, kur bērniem pilnīgi par visu maksā vecāki, bet pēc tam paliek tie daži, kas ir saglabājušies. Citu biatlonistu mums vienkārši nav

beidzot 1 sakarīgs komentārs, citi te nodarbojas tik ar bļaušanu un lamāšanos muti virināt un tastatūru klabināt jau ir viegli...

  +4 [+] [-]

, 2009-02-19 11:48, pirms 16 gadiem
Varu pievienoties visiem- tā ir CŪCĪBA! Neatkārtošu citus, bet tas nav privāts pasākums, kur katrs rīkojās kā grib!
Urbanovič un jūs tur pārējie - ja esat piemirsuši - TĀ ir LATVIJAS IZLASE un jūs tur esat par mūsu visu naudu !!! tālāk neturpināšu...

     [+] [-]

, 2009-02-19 11:48, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Man ir nojauta ka nākošgad noteikti mūsu biatlons kaut nedaudz bet atdzims-grūti pateikt kādēļ tādas sajūtas ir bet tās mani reti ir pievījušas.
sliktāk būt ir grūti unšī sezona kopumā pierādīja ka kaut kas ar treniņmetodiku nav kārtībā. Nāks klāt Rastorgujevs un tomēr domāju ka pie normāla trenera darba/nesaku ka laba/ vismaz kāds vēl no mūsu tagadējiem uzlabos savu sportisko formu vismaz tādā līmenī ka regulāri cīnīsies par 40 nieku un ik pabrīdim tur arī būs.
Piekrītu tev, jau pēdējos gadus likās - esam pamatīgā bedrē, bet, acīmredzot, bija jānolaižas vēl zemāk un tad jācer, ka kāpsim augšā. Manas domas par nākotni sakrīt ar tavām...kaut nu piepildītos. Piekrītu Nākuma teiktajam TV, ka vajag strādāt ar mūsu puišu domāšanu ar, ne tikai šaušanu&slēpošanu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 11:54, pirms 16 gadiem
Aelita rakstīja: [quote kleins]
Daudzi bļaustās, vajag mainīt izlases sastāvu. Ar ko mainīt izlases sastāvu, ļautiņi atopaties, biatlons nav basketbols. Mums nav citu biatlonistu, ir tikai šie un vēl daži censoņi, kas ir vēl vājāki. Mums biatlons ir tīrākā amatieru padarīšana, kur bērniem pilnīgi par visu maksā vecāki, bet pēc tam paliek tie daži, kas ir saglabājušies. Citu biatlonistu mums vienkārši nav

beidzot 1 sakarīgs komentārs, citi te nodarbojas tik ar bļaušanu un lamāšanos muti virināt un tastatūru klabināt jau ir viegli...
A, Jūs paskatieties šeit:
biathlonworld3.de: Profile
Mums esot 42 aktīvi biatlonisti - 31 vīrietis un 11 sievietes. Diezgan pieklājīgi cipari tomēr...

     [+] [-]

, 2009-02-19 11:57, pirms 16 gadiem
Aelita rakstīja: Piekrītu tev, jau pēdējos gadus likās - esam pamatīgā bedrē, bet, acīmredzot, bija jānolaižas vēl zemāk un tad jācer, ka kāpsim augšā. Manas domas par nākotni sakrīt ar tavām...kaut nu piepildītos. Piekrītu Nākuma teiktajam TV, ka vajag strādāt ar mūsu puišu domāšanu ar, ne tikai šaušanu&slēpošanu...
Nākuma teikto tv dzirdēju un es arī neticu ka mūsu biatlonisti var sākt visi kopā tik slikti slēpot bez ,,treneru palīdzības,, . Dumbris Piksons Rastorgujevs Lībietis-mana prognoze ka tas būs mūsu labākais četrinieks. Neesmu liatas kurā ko īsti šogad dara mūsu jaunie - Putns, Putnis , Irbe utt -tus bija padaudz -varbūt kāds no 5-6 jaunajiem izaugs līdz kaut kādam līmenim.
Šaušanas kļūdas lielākai daļai ir jārisina savā galvā-tas nav viegli bet tas ir jādara.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-19 12:02, pirms 16 gadiem
alchamons rakstīja: nedomaju ka tas ir sportisks gajiens izveleties kur piedalities kur ne, ja esi tūrists tad izvelies kuras vietas apmeklet, kuras ne... ak tūristi, kur tad sportiskie principi un gars?
Bet igauņi slēpo!!!!! Atkal esam pakaļā!

     [+] [-]

, 2009-02-19 12:03, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Nākuma teikto tv dzirdēju un es arī neticu ka mūsu biatlonisti var sākt visi kopā tik slikti slēpot bez ,,treneru palīdzības,, . Dumbris Piksons Rastorgujevs Lībietis-mana prognoze ka tas būs mūsu labākais četrinieks. Neesmu liatas kurā ko īsti šogad dara mūsu jaunie - Putns, Putnis , Irbe utt -tus bija padaudz -varbūt kāds no 5-6 jaunajiem izaugs līdz kaut kādam līmenim.
Šaušanas kļūdas lielākai daļai ir jārisina savā galvā-tas nav viegli bet tas ir jādara.
Vienkārši jādod mūsu izlasei jaunus papildspēkus, kuri sev TIC, kuriem nav tā "pesimistiskā "domāšana, kuru pieminēja Jēkabs. Savulaik arī Zīmelis ar to mocījās...

  -1 [+] [-]

, 2009-02-19 12:06, pirms 16 gadiem
YES! no pēdējās šautuves Francija aiziet kā līderi! YES!

  +4 [+] [-]

, 2009-02-19 12:09, pirms 16 gadiem
D-Korejā tiek baumots, ka Latvijas izlases pārstāvji šodien nestartē, jo paredzētā tūre pa šīs valsts skaistākajām vietām ilgst divas dienas. Nākamais starts paredzēts sestdien, tamdēļ šodien nācies ņemt brīvu.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-19 12:17, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Man ir nojauta ka nākošgad noteikti mūsu biatlons kaut nedaudz bet atdzims-grūti pateikt kādēļ tādas sajūtas ir bet tās mani reti ir pievījušas.
sliktāk būt ir grūti unšī sezona kopumā pierādīja ka kaut kas ar treniņmetodiku nav kārtībā. Nāks klāt Rastorgujevs un tomēr domāju ka pie normāla trenera darba/nesaku ka laba/ vismaz kāds vēl no mūsu tagadējiem uzlabos savu sportisko formu vismaz tādā līmenī ka regulāri cīnīsies par 40 nieku un ik pabrīdim tur arī būs.
atnāks Maļuhins, un ar Brici PAR vecajiem laikiem, stafetē olimpiādē pec 2majiem diviem posmiem ierādis visiem vietas !!!

  +3 [+] [-]

, 2009-02-19 12:20, pirms 16 gadiem
Aelita rakstīja: [quote kleins]
Daudzi bļaustās, vajag mainīt izlases sastāvu. Ar ko mainīt izlases sastāvu, ļautiņi atopaties, biatlons nav basketbols. Mums nav citu biatlonistu, ir tikai šie un vēl daži censoņi, kas ir vēl vājāki. Mums biatlons ir tīrākā amatieru padarīšana, kur bērniem pilnīgi par visu maksā vecāki, bet pēc tam paliek tie daži, kas ir saglabājušies. Citu biatlonistu mums vienkārši nav

beidzot 1 sakarīgs komentārs, citi te nodarbojas tik ar bļaušanu un lamāšanos muti virināt un tastatūru klabināt jau ir viegli...
Nu ziniet... Es tiesaam neko nesaku par sliktaam vietaam... Ja cilveeks atdod visus speekus... Bet nepiedaliities, ja vien nav reaali iemesli... Tam nav nekaaada... NEKAADA... attaisnojuma, ja esi valsts atbalstiitaa profesionaalaa izlasee...

Nu piemeeram liekas Juskaane 15km... Labi - 65 apm. vieta... Nav par ko priecaaties -bet meitene brauc un ciinaas - un lai vinjai veicas...
A puisi njem un nebrauc...
Un veel treneris ko runaa par valsts prestizu...
Ko tad lai saka piemeeram kaads 16-17 gadiigais Latvijas biatloonists ko nepaneema uz cempionaatu so - ja ir seit ir iespeejas starteet un mums Korejaa ir 5 briezi (ok- 4 ja pielaujam ka ilmaaram tiesaam jaatpuusas), bet atlikusie 4 ir paaraak nogurusi lai starteetu un dara ko?

taa vienkaarsi nedriikst...

  +2 [+] [-]

, 2009-02-19 12:41, pirms 16 gadiem
sūdzas ka nedod naudu, bet paši uz sezonas nozīmīgākajām sacensībām brauc kā tūristi.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 12:47, pirms 16 gadiem
Ja zinatu,tad nekavetu darbu

  +1 [+] [-]

, 2009-02-19 12:51, pirms 16 gadiem
Labak jav tiesam aizsutitu uz PC juniorus,lai vismaz starte un gust pieredzi,!!!