Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Furkads: "Ja vainīgos nediskvalificēs, aicināšu visus boikotēt sacensības"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Furkads: "Ja vainīgos nediskvalificēs, aicināšu visus boikotēt sacensības"
Martēns Furkads
Foto: AP/Scanpix

Francijas biatlonists Martēns Furkads, kurš šodien uzvarēja Nove Mesto sprinta sacensībās, par 1,6 sekundēm apsteidzot krievu Antonu Šipuļinu, sacīja, ka gadījumā, ja netiks diskvalificēti dopingu lietojušie sportisti, viņš gatavs boikotēt sacensības un aicina to darīt ar konkurentus.

"Tā ir sarežģīta tēma. Pirmkārt, mums nepieciešams uzzināt visus faktus. Otrkārt, gribu redzēt rīcību. Starptautiskajai biatlona savienībai jācīnās ar problēmu un jāpieņem bargi lēmumi pret tiem, kuri krāpjas. Tas nav viens vai divi sportisti, bet gan 31," bargi sacīja Martēns Furkads, kurš Soču olimpiskajās spēlēs izcīnīja zeltu gan 20 kilometros, gan iedzīšanā.

"Ceru, ka viņu mantība ir gana liela, lai uzdrīkstētos viņus diskvalificēt. Ja ne, būs jārīkojas pašiem biatlonistiem. Ja netiks pieņemti vajadzīgie soda mēri, aicināšu gan komandas biedrus, gan konkurentus nepiedalīties sacensībās," apņēmības pilns bija Furkads, kurš pēdējā pasaules čempionātā savāca zelta godalgas četrās no sešām disciplīnām, vēl vienā bija otrais, un tikai stafetē palika devītajā vietā.

Francijas biatlonists, kurš šodien sprintā par 1,6 sekundēm apsteidza krievu Antonu Šipuļinu, lai gan šaušanā kļūdījās par vienu reizi vairāk, gan pauda cerību, ka tik tālu nenonāks: "Biatlona savienībai ir jārīkojas tagad. Viņiem ir daudz pierādījumu. Un viņiem ir jāpieņem bargi lēmumi."

Furkada izteikumi sekojuši pēc tam, kad savienības prezidents Anderss Besebergs no Starptautiskās antidopinga aģentūras saņēmis sarakstu ar 31 biatlonistu no Krievijas, kuri lietojuši aizliegtās vielas. Prezidents apstiprināja, ka viņi startējuši Pasaules kausa līmenī.

"Jā, pastāv šāda iespēja," atbildot uz jautājumiem par visu Krievijas sportistu izslēgšanu no turpmākajām sacensībām, teica Besebergs. Šipuļins gan pauda cerību, ka tā nenotiks: "Ceru, ka neizslēgs visu Krieviju. Tā būtu pārāk nežēlīga reakcija. Ceru, ka visiem lēmumiem būs pamats. Visi esam redzējuši Maklārena ziņojumus, taču ne pietiekami daudz pierādījumu."

"Nedrīkstam auklēties ar krāpniekiem. Ne tikai es domāju, ka Starptautiskajai biatlona savienībai ir jārāda piemērs un jāsaka, ka šādas darbības nepaliks nesodītas. Atbalstu diskvalifikācijas," pauda norvēģis Emils Hegle Svensens.

"Situācija ir dramatiska. Viņi ir nevainīgi, kamēr netiek pierādīta vaina, tāpēc ceru, ka pierādījumi būs pietiekami spēcīgi. Atbalstīšu, ja Krievija tiks diskvalificēta," teica cits norvēģis Juhanness Bē, kurš arī pieminēja bobsleja un skeletona pasaules čempionāta pārcelšanu. "Ir labi, ka citi sporta veidi rīkojas un ir iebiedējuši Krieviju."

Izmantotie resursi:
ttps://www.nrk.no

  +3 [+] [-]

, 2016-12-16 07:05, pirms 8 gadiem
Lasu mazo SC vatīšu komentārus un viss, ko redzu, ir "ņau ņau ņau, soross, ņau ņau, nejaukt politiku ar sportu, ņau ņau, visi lieto, ņau"

Par paša Furkada tīrību man pašai nav lielas pārliecības.. ko darīt ar krieviem? Tālāk prom no acīm, tos izārstēt tā pat nav iespējams ar nekādiem sodiem vai sankcijām, lai vārās savā sulā, nafig pārējai pasaulei uz tādiem jāskatās.

  +5 [+] [-]

, 2016-12-16 07:17, pirms 8 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Palasot komentārus atmiņā tiešām atplauka Vankūvera, bet konkrētāk, - Montgomerijs vai kā viņu tur sauca.. uzvarēja skeletonā. Tālāk par viņu nekas nav dzirdēts, bet dominējošo dukuru viņš pārspēja. Parastajam nozombētajam latvietim par to ir nospļauties, mājinieks, tas tak Kanādā bet, kad Tretjakovs uzvar mājās, ( arī šaubos vai tīri, vai Zubkovs, par ko esmu diezgan pārliecināts, ka visu nelegālo sarijies bija), tad ir jāmaļ cik slikta ir Krievija.

Viss sports ir mūsdienās balstīts uz medikamentiem un bez tiem uz rekordiem ( milzu panākumiem) necerēt.

Bet tas nenozīmē, ka ir tikai viena nācija, kas lieto, - to dara praktiski visas. Tas viss ir bara sindroms.. Janka ir labais, Pēteris sliktais.

Diemžēl medijiem Latvijā vairs uzticēties nevar. Pasniegt info kā to ASV (EU) grib un zombēt mazgadīgos ir zemiski un pretīgi. Sports ir sports, mediji ir mediji. Politika ir politika. To visu nedrīkst jaukt kopā kā tas ir šobrīd. Varētu vēl 100 piemērus , spilgtākie (FIFA, UEFA) atrast, bet nav jēgas.
Neesmu neviena pusē, bet tikai par godīgu SPORTU....

ARLABUNAKTI
Tie teksti no sērijas "visi jau vienādi" arī ir sen zināms vates propagandas paņēmiens Un mistiskos "amerikāņus" katrā grēkā krievi piesauca jau padomju laikos, kad mēs visi zinājām, ka tās ir pasakas.
Cik zinu, ka tad, kad Ārmstrongu un jebkuru citu amerikāni pieķēra dopingā, neviens amerikā necentās stāstīt, ka tās ir "politiskās spēlītes" utt. Amerikāņi paši ķer savus dopingotājus. Nejūti starpību.
Un kas tā vispār par mistisko ASV (EU) pasniegto info? Gan ASV, gan Eiropā vēlēšanas ir brīvas un valdības mainās, pastāv brīva opozīcija, bet visiem kkāda vienota sazvērestība pret nabaga krieviju? Tu nesaproti, ka Ziemeļkorejas līderis tieši tādus pašus batonus saviem cilvēkiem ausīs sprauž?

Un vispār, amerikāņiem tak galīgi pie pakaļas krievu ziemas sports. Un vasaras olimpiādē krievi tāpat nav konkurenti, tā ka baigā jēga pret tiem nabagiem sazvērēties.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-16 08:03, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Furkads, Svendsens... ceru ka būs nākošie biatlonisti,kuri aktīvi iestāsies par sportistu dopingotāju diskvalifikāciju. Ja Francija , Vācija un vēl vairākas biatlona lielvalstis sāks boikotēt sacensības, tad ir lielas cerības uz Krievu sportistu diskvalifikāciju.
Vācieši dzīvo uz Krievijas gāzes atlaidēm... viņi vispār par neko nekur un nekad vēsturiski nav iestājušies

     [+] [-]

, 2016-12-16 08:17, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Lasu mazo SC vatīšu komentārus un viss, ko redzu, ir "ņau ņau ņau, soross, ņau ņau, nejaukt politiku ar sportu, ņau ņau, visi lieto, ņau"

Par paša Furkada tīrību man pašai nav lielas pārliecības.. ko darīt ar krieviem? Tālāk prom no acīm, tos izārstēt tā pat nav iespējams ar nekādiem sodiem vai sankcijām, lai vārās savā sulā, nafig pārējai pasaulei uz tādiem jāskatās.
Neputne ar tādu pārliecību runā, ka visam, ko runā un raksta Maklarens, ir jātic bezierunīgi, kā jau riktīgai Lettiņu lauku tantei pienākas! Personiskais viedoklis rodas lasot SC portāla komentāru sadaļu, tas jau bija sen manāms Un kādēļ tad neticēt sazvērestībām, ja pastāv visai reāla iepēja, ka dopingu gadījumā tā tik tiešām varētu būt (varētu arī nebūt), bet kur tāda nozombēta pārliecība par savu (drīzāk jau savu SC komentētāju spimpātīju) "vispareizāko" viedokli?

  -3 [+] [-]

, 2016-12-16 08:23, pirms 8 gadiem
Lai atrisinātu dopingu jautājumu, manuprāt, ir jārīkojas banāli vienkārši: TIE IR JĀATĻAUJ, atceļot visus ierobežojumus! Lai katrs pičkā sevī iekšā, ko vien grib un cik daudz vien grib, lai tā būtu katra atsevišķi ņemta sportista personiskā darīšana Ja kāds dēļ medaļām, punktiem un citiem sportiskiem sasniegumiem grib savu veselību bendēt, uz priekšu, bet vai tas būtu tā vērts, lai katrs domā pats

  +1 [+] [-]

, 2016-12-16 08:27, pirms 8 gadiem
cerams kremlis nezvanis svetajam jurim lai komentetu sos izteikumus

  -3 [+] [-]

, 2016-12-16 08:30, pirms 8 gadiem
Neesmu nekad nekādus preparātus lietojis, taču zinu tādus, kas to ir darījuši un spriežot pēc viņu teiktā, dopingi kā tādi sportiskajā ziņā neko daudz neietekmē, 99% sportisko panākumu sastāvdaļa ir tīri sportiskas iemaņas, kuras ir treniņu un cīņasspara rezultāts
Tātad dopingu "labums" ir tikai apmēram 1% no panākumiem

  +3 [+] [-]

, 2016-12-16 08:34, pirms 8 gadiem
prieksnieksmk2 rakstīja: cerams kremlis nezvanis svetajam jurim lai komentetu sos izteikumus
Tu, ko??? Tādu Furkadu tā pat neviens nezina, kas vispār ir Bē? Latvieši vispār ar Biatlonu nenodarbojas!!! (Svētais Juris)

  +1 [+] [-]

, 2016-12-16 08:39, pirms 8 gadiem
Tač Furkādu zin labi ja 13 cilvēki Francijā Sv.Juris ir runājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-16 09:16, pirms 8 gadiem
Es domāju, ka ir jātaisa gruntīga tīrīšana: krievi, norvēģi, francūži utt. Man jau nu tā Norvēģu-astmātiķu biatlona komanda arī krīt uz nerviem... visi taču zinām, ka astma esot attaisnojums dažu citkārt aizliegtu inhalatoru lietošanai. Ar tiem inhalatoriem vajadzētu tāpat kā ar mildronātu - nē, un viss. Citādi visi astmātiķi par čempioniem. Dumji.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-16 10:10, pirms 8 gadiem
arrived rakstīja: Tūlīt kremļa suņi vaukšķēs, ka Furkads nemākot zaudēt
Protams, ka nemāk zaudēt, jo gluži vienkārši viņš ir labākais!

  -3 [+] [-]

, 2016-12-16 10:14, pirms 8 gadiem
Lai kādu kaut kur vainotu,diskvalificētu utt,vajag pierādījumus,neapgāžamus pierādījumus. Bet kad tie pierādījumi ir no sērijas viena tante teica,tad tas nav nekas vairāk kā trula histērija.
Un biatlons noteikti ir tas sporta vaids,kurā krievi ir lielākie dopinga rijēji Krievam jārij dopings,lai apskrietu slimu asmātiķu baru
Esat redzējuši,cik asmātiķi fiksi var paskriet dzīvē ?

Jā un ja jau biedrs Maklārens apgalvo,ka doping provju burciņas var kaut kādā veidā atvērt,tad tā izmeklēšana jāveic visiem sportistiem,nevis tikai krieviem. WADA paša sev kājā šauj,apgalvojot,ka viņu drošības pasākumi ir apejami un viltojami. Vācu kompānija,kas taisa milzu naudu uz to doping burciņu piegādes,jau sāk draudēt tiem Maklāreniem ar tiesas prāvām.
Jo izskatās,ka kāds tur ne tikai krievus grib iegāzt,bet arī friču biznesu savākt sev.

Zīmīgi,ka no tiem 31 viena sportista kas figurē un tiek vainoti lielākā daļa ir jau beiguši savas sportistu gaitas. Ciparu ņem tā masveidībai,lai lielāku brēku varētu celt. Kā gan sevi spēs aizstāvēt tas kurš jau san nav lielajā sportā ? Var spekulēt ar skaitļiem uz nebēdu.

Jā un ja jau WADA valda tāds bardaks un haoss,tad vajag arī to kantori reformēt. Bet ak vai,par to vispār neviens nerunā.
Visur tik krievs figurē. Tie apmāna,apkrāpj,kā vien vēlas WADA.
Un nevienam pat galvā neienāk to kantori reformēt un veikt kādas izmeklēšanas tā iekšienē. Galvenais krievu sodīt

     [+] [-]

, 2016-12-16 10:30, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Neputne ar tādu pārliecību runā, ka visam, ko runā un raksta Maklarens, ir jātic bezierunīgi, kā jau riktīgai Lettiņu lauku tantei pienākas! Personiskais viedoklis rodas lasot SC portāla komentāru sadaļu, tas jau bija sen manāms Un kādēļ tad neticēt sazvērestībām, ja pastāv visai reāla iepēja, ka dopingu gadījumā tā tik tiešām varētu būt (varētu arī nebūt), bet kur tāda nozombēta pārliecība par savu (drīzāk jau savu SC komentētāju spimpātīju) "vispareizāko" viedokli?
Man taču vienalga par visādiem Maklāreniem, ne es to ziņojumu lasīšu, ne viņš mani interesē, tici man- man ir labākas lietas, ar ko nodarboties. Tu ar labais- par troļļu sazvērēstību mani izsmēji, bet te gan visticamāk esot sazvērestība pret krieviem
P.s. tu zini, cik reti es te apgrozos, kopš visas tās krievu dopa epopejas, par kādiem vispareizākajiem viedokļiem vispār var būt runa, bet to it kā neeksistējošo troļļu ņaudēšana gan ir baigi uzkrītoša

     [+] [-]

, 2016-12-16 10:32, pirms 8 gadiem
lonja rakstīja: Ko Tu gribi no neatkarīgajā Latvijā skolu beiguša,dzīvi neredzējuša meitēna?Viņa tak pat NHL un RD pameta par labu LČ,reāli ietekmējoties no SC komentētājiemtas jau vien par daudz ko liecina
Pieredzējušais un pasauli redzējušais Leonīds, īsts padomju produkts, kas gatavs gulties apakšā ikvienam, kas labāku dzīvi sola. Nu īsts paraugs jaunajai paaudzei

  +2 [+] [-]

, 2016-12-16 10:45, pirms 8 gadiem
Cilvēkiem sāk saprast, kas ir krievija ar tur pašreiz pastāvošo iekārtu un to ka šajā valstī sports ir politika.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-16 11:01, pirms 8 gadiem
Krievijā tā ir valsts atbalstīta programma! Blēdīties, lai tik sasniegtu augstas vietas. Tas jau nav sportistu individuāls solis, kā Armstrongam vai kādam citam.
Vai vēl ir kāda valsts kur sankcionē šādu krāpšanos valstiskā līmenī/ Varbūt Ķīna?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-16 11:02, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Man taču vienalga par visādiem Maklāreniem, ne es to ziņojumu lasīšu, ne viņš mani interesē, tici man- man ir labākas lietas, ar ko nodarboties. Tu ar labais- par troļļu sazvērēstību mani izsmēji, bet te gan visticamāk esot sazvērestība pret krieviem
P.s. tu zini, cik reti es te apgrozos, kopš visas tās krievu dopa epopejas, par kādiem vispareizākajiem viedokļiem vispār var būt runa, bet to it kā neeksistējošo troļļu ņaudēšana gan ir baigi uzkrītoša
Šis labs,ne es zinu,ne man interese,bet savs viedoklis ir. Visi jādiskvalificē utt.
Lai tu zinātu,pārbaudītās doping analīzēs nekas nav atrasts,dopinga nav.Tīras. Un ja dopinga nav,tad kā lai kādu vaino ?
Viss tas farss ir uz viena traka krieva apgalvojumiem,ka kaut kādā brīnumainā veidā tās analīzes ir apmainītas.Viņš redzējis neesot kā to paveic,bet zina Skrāpetas burciņas un kaut kādā veidā vērtas vaļā.Vai sportistam jāatbild par kaut kādām burciņām,kas saskrāpētas laboratorijā ? Uz bumu nosaukti neskaitāmi daudzumi krievu sportistu,kuri it kā ir iesaistīti tajā. Tev liekas ticami tādi apgalvojumi. Un ja pat ticami,tad kādā veidā var ko krievam piešūt ? Pierādījumu nav,tupa viņu nav..

Vēl varētu noticēt,ka RUSWADA iekšienē varētu krāpties pirms sezonas sagatavošanās posmā.Slēpjot kādas pēdas un sportistu dopinga rīšanu. Bet kā var krāpties lielajās sacīkstēs,kad visu kontrolē starptautiskā kontrole ?

Tas pats Ārmstrons rija dopingu visu mūžu un netika pieķerts. Jo rija to tikai starpsezonā,sagatavošanās posmos.
Un kā tad šis neiekrita starpsezonu testos ? USWADA tak nav tāds korumpēts mudžeklis ?! Nepaskaidrosi,ja jau to neviens nepiesedza.

Tagad hakeri uzlauza info ka lērums sportistu atļautā vaidā pat narkotiskos preparātus rij. Un ? Kaur histērija un neizpratne,kur lielo sportistu protesti ? To nav. Jo ir pateikts,muti ciet. Un kamēr kāds mēdijs neuzrakstīs ka tas ir negodīgi,pašam tak prātā neienāks ka tā ir negodība.

Simona Bailsa apgalvo ka rij amfetamīnu. Ja tev tādu LV atradīs kabatā,dosies pa taisno uz ķurķi. Tās ir smagas narkotikas,no kurām rodas atkarība. Tu dotu savam bērnam tādu rīt,ja tas būtu hiperaktīvs ?
Diez vai kāds normāls vecāks ļautu savam bērnam ko rīt. Pie kam gadiem.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-16 11:12, pirms 8 gadiem
Un pat tai sagatavošanās posmā,kad tiek paņemtas analīzes,tas notiek divu darbinieku klātbūtnē. Viens ir no vietējās laboratorijas,otrs no starptautiskās.Aizverot to burciņu ciet,to nevar atvērt nekādā veidā nesalaužot vāciņu. Vāciņš ir noplombēts utt. To nevar atvērt nekādā veidā.
To arī apgalvo vācu kompānija,kas tās ražo.Visi testi tīri,tad kur ir krāpšanās ?.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-16 11:22, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Šis labs,ne es zinu,ne man interese,bet savs viedoklis ir. Visi jādiskvalificē utt.
Lai tu zinātu,pārbaudītās doping analīzēs nekas nav atrasts,dopinga nav.Tīras. Un ja dopinga nav,tad kā lai kādu vaino ?
Viss tas farss ir uz viena traka krieva apgalvojumiem,ka kaut kādā brīnumainā veidā tās analīzes ir apmainītas.Viņš redzējis neesot kā to paveic,bet zina Skrāpetas burciņas un kaut kādā veidā vērtas vaļā.Vai sportistam jāatbild par kaut kādām burciņām,kas saskrāpētas laboratorijā ? Uz bumu nosaukti neskaitāmi daudzumi krievu sportistu,kuri it kā ir iesaistīti tajā. Tev liekas ticami tādi apgalvojumi. Un ja pat ticami,tad kādā veidā var ko krievam piešūt ? Pierādījumu nav,tupa viņu nav..

Vēl varētu noticēt,ka RUSWADA iekšienē varētu krāpties pirms sezonas sagatavošanās posmā.Slēpjot kādas pēdas un sportistu dopinga rīšanu. Bet kā var krāpties lielajās sacīkstēs,kad visu kontrolē starptautiskā kontrole ?

Tas pats Ārmstrons rija dopingu visu mūžu un netika pieķerts. Jo rija to tikai starpsezonā,sagatavošanās posmos.
Un kā tad šis neiekrita starpsezonu testos ? USWADA tak nav tāds korumpēts mudžeklis ?! Nepaskaidrosi,ja jau to neviens nepiesedza.

Tagad hakeri uzlauza info ka lērums sportistu atļautā vaidā pat narkotiskos preparātus rij. Un ? Kaur histērija un neizpratne,kur lielo sportistu protesti ? To nav. Jo ir pateikts,muti ciet. Un kamēr kāds mēdijs neuzrakstīs ka tas ir negodīgi,pašam tak prātā neienāks ka tā ir negodība.

Simona Bailsa apgalvo ka rij amfetamīnu. Ja tev tādu LV atradīs kabatā,dosies pa taisno uz ķurķi. Tās ir smagas narkotikas,no kurām rodas atkarība. Tu dotu savam bērnam tādu rīt,ja tas būtu hiperaktīvs ?
Diez vai kāds normāls vecāks ļautu savam bērnam ko rīt. Pie kam gadiem.
Cilvēk mīļais, komentārus rakstu ļoti reti, bet nu šoreiz gribu izteikties. Kāds Armstrongs starpsezonā, kādi astmātiķi? Tu tak raksti par lietām, par kurām attāli esi dzirdējis, bet īsti neko līdz galam nezini. Eksistē konkrēti noteikumi pilnīgi visiem sportistiem, kuri ir jāievēro dopinga apkarošanas kontekstā. Jebkuram sportistam pārbaudi var veikt jebkurā laikā. Sportistiem ir jāiesniedz savs darba plāns un jābūt pieejamiem pārbaudēm tur, kur ir paziņojuši, ka viņi atrodās. Ir vēl vesela kaudze noteikumu, kurus sportisti ievēro. Ja tas nenotiek, tad ir DSQ. Un pārbaudīt var arī starpsezonā pie vecmāmiņas laukos... Šeit ir stāsts par lielu krāpšanu (kāda, starp citu bija arī Armstronga gadījumā), kur tiek mainīti urīna paraugi (arī tas ir viens no pārkāpumiem) un ja tas tiek kostatēts/pierādīts, tad seko DSQ. Ja iesaistīta ir gandrīz visa RUS izlase, tad pilnīgi loģiska būtu visas komandas DSQ. Līdzīgi bija arī ar Bulgāru svarcēlājiem. Ir vai nav sazvērestības, ir pilnīgi tukša diskusija - ja ir pierādījumi, tad jādiskvalificē jebkurš - krievs, amerikānis vai vācietis. Kāpēc apvainot Furkadus, Norvēģus un citus sportistus dopinga rīšanā, ja tas nav pierādīts?
Un starp citu es ieteiktu pārbaudīt informāciju par Norvēģu astmātiķiem - tas ir vecs tautā palaists stereotips, no kura daudzi netiek vaļā. Skaidrs, ka farmācija tiek izmantota augstu sasniegumu sportā, bet es pieņemu, ka tas ir līdz atļautajai robežai, kamēr nav pierādīts pretējais.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-16 11:27, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Un pat tai sagatavošanās posmā,kad tiek paņemtas analīzes,tas notiek divu darbinieku klātbūtnē. Viens ir no vietējās laboratorijas,otrs no starptautiskās.Aizverot to burciņu ciet,to nevar atvērt nekādā veidā nesalaužot vāciņu. Vāciņš ir noplombēts utt. To nevar atvērt nekādā veidā.
To arī apgalvo vācu kompānija,kas tās ražo.Visi testi tīri,tad kur ir krāpšanās ?.
Interesanti ko gan vēl ražotājs varētu teikt? Jā, ziniet, ja papūlas viņas var atvērt... Vēlreiz, ja ir iepakojuma bojājumi, tad tas apliecina manipulācijas ar konkrētajiem traukiem un saturu tajos. Es ieteiktu nekomentēt ar tādu pārliecību Maklārena ziņojumu, ar kuru iepazinies no SC komentētājiem droši vien nav neviens.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-16 11:30, pirms 8 gadiem
AloizsZeps rakstīja: Cilvēk mīļais, komentārus rakstu ļoti reti, bet nu šoreiz gribu izteikties. Kāds Armstrongs starpsezonā, kādi astmātiķi? Tu tak raksti par lietām, par kurām attāli esi dzirdējis, bet īsti neko līdz galam nezini. Eksistē konkrēti noteikumi pilnīgi visiem sportistiem, kuri ir jāievēro dopinga apkarošanas kontekstā. Jebkuram sportistam pārbaudi var veikt jebkurā laikā. Sportistiem ir jāiesniedz savs darba plāns un jābūt pieejamiem pārbaudēm tur, kur ir paziņojuši, ka viņi atrodās. Ir vēl vesela kaudze noteikumu, kurus sportisti ievēro. Ja tas nenotiek, tad ir DSQ. Un pārbaudīt var arī starpsezonā pie vecmāmiņas laukos... Šeit ir stāsts par lielu krāpšanu (kāda, starp citu bija arī Armstronga gadījumā), kur tiek mainīti urīna paraugi (arī tas ir viens no pārkāpumiem) un ja tas tiek kostatēts/pierādīts, tad seko DSQ. Ja iesaistīta ir gandrīz visa RUS izlase, tad pilnīgi loģiska būtu visas komandas DSQ. Līdzīgi bija arī ar Bulgāru svarcēlājiem. Ir vai nav sazvērestības, ir pilnīgi tukša diskusija - ja ir pierādījumi, tad jādiskvalificē jebkurš - krievs, amerikānis vai vācietis. Kāpēc apvainot Furkadus, Norvēģus un citus sportistus dopinga rīšanā, ja tas nav pierādīts?
Un starp citu es ieteiktu pārbaudīt informāciju par Norvēģu astmātiķiem - tas ir vecs tautā palaists stereotips, no kura daudzi netiek vaļā. Skaidrs, ka farmācija tiek izmantota augstu sasniegumu sportā, bet es pieņemu, ka tas ir līdz atļautajai robežai, kamēr nav pierādīts pretējais.
Visu ko tu uzrakstīji es zinu un piekrītu. Tāpēc arī saku,ka pat starpsezonā ir neiespējami krāpties. Un ir liels risks tikt pieķertam.
Un par to urīna analīžu maiņu. Kā lai to pierāda ?
Analīzes ir tīras.

Tik pat labi es tevi varu nosaukt par narko dīleri,ar to pietiks lai tu dotos uz ķurķi ? Vai vajadzīgi pieradījumi ? Un ja to nav,tad par ko te tiek doti kādi DSQ utt ? Tikai uz aizdomu pamata ?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-16 11:40, pirms 8 gadiem
AloizsZeps rakstīja: Interesanti ko gan vēl ražotājs varētu teikt? Jā, ziniet, ja papūlas viņas var atvērt... Vēlreiz, ja ir iepakojuma bojājumi, tad tas apliecina manipulācijas ar konkrētajiem traukiem un saturu tajos. Es ieteiktu nekomentēt ar tādu pārliecību Maklārena ziņojumu, ar kuru iepazinies no SC komentētājiem droši vien nav neviens.
Nu ja var,tad dod ziņu tiem izmeklētajiem un parādi kā to var paveikt
Pagaidām tiem šerlakiem tas nav izdevies.
Es redzēju video,kur centās atvērt to burciņu,nekādi nevarēja nesaplēšot vāciņu sīkās drumslās.Līdz tam mehānismam nevarēja nokļūt pat ar vissmalkāko metāla strēmeli..
Tu maz zini kāds būtu skandāls,ja pierādītos ka var tomēr to burciņu atvērt ? Tad nāktos izmeklēt visas analīzes.Ne tikai krievu. Kādas būtu izmaksas,lai to paveikt ?

Jā un nevajag aizmirst,ka tādā gadījumā ir jāvilto divas buriņas. Probe A un probe B.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-16 11:55, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu ja var,tad dod ziņu tiem izmeklētajiem un parādi kā to var paveikt
Pagaidām tiem šerlakiem tas nav izdevies.
Es redzēju video,kur centās atvērt to burciņu,nekādi nevarēja nesaplēšot vāciņu sīkās drumslās.Līdz tam mehānismam nevarēja nokļūt pat ar vissmalkāko metāla strēmeli..
Tu maz zini kāds būtu skandāls,ja pierādītos ka var tomēr to burciņu atvērt ? Tad nāktos izmeklēt visas analīzes.Ne tikai krievu. Kādas būtu izmaksas,lai to paveikt ?

Jā un nevajag aizmirst,ka tādā gadījumā ir jāvilto divas buriņas. Probe A un probe B.
Es neparādīšu Tev kā tiek veiktas manipulācijas. Tas arī nav vajadzīgs. Neviens neprasa parādīt kādā veidā tiek panāktas vienas vai otras izmaiņas sportistu bioloģiskajās pasēs utt. Ja tas tiek konstatēts, tad skaitās, ka esi lietojis dopingu. Ja izvairies no analīzēm, skaitās, ka esi lietojis. Ja manipulē ar analīzēm, skaitās, ka esi lietojis. Es arī neesmu lasījis Maklārena ziņojumu, bet es nepiekrītu tam, ka var bļaut - visa pasaule sazvērējusies pret nelaimīgo Krieviju un viss šeit ir politizēts utt. Ja pierāda, ka valsts ir iejaukusies šajā pārbaužu procesā, tad apstrīdamas ir gandrīz jebkura sportista analīzes. Protams, par jebkuru pierādījumu vainīgie teiks - "tas taču nav nekāds pierādījums", bet es tomēr ticu, ka eksistē kaut kāda saprāta palieka pasaulē un vairums sportistu varēs sacensties godīgā cīņā, kur krāpnieki tiek sodīti un vainīgie sacīkstēs nepiedalās.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-16 12:22, pirms 8 gadiem
AloizsZeps rakstīja: Es neparādīšu Tev kā tiek veiktas manipulācijas. Tas arī nav vajadzīgs. Neviens neprasa parādīt kādā veidā tiek panāktas vienas vai otras izmaiņas sportistu bioloģiskajās pasēs utt. Ja tas tiek konstatēts, tad skaitās, ka esi lietojis dopingu. Ja izvairies no analīzēm, skaitās, ka esi lietojis. Ja manipulē ar analīzēm, skaitās, ka esi lietojis. Es arī neesmu lasījis Maklārena ziņojumu, bet es nepiekrītu tam, ka var bļaut - visa pasaule sazvērējusies pret nelaimīgo Krieviju un viss šeit ir politizēts utt. Ja pierāda, ka valsts ir iejaukusies šajā pārbaužu procesā, tad apstrīdamas ir gandrīz jebkura sportista analīzes. Protams, par jebkuru pierādījumu vainīgie teiks - "tas taču nav nekāds pierādījums", bet es tomēr ticu, ka eksistē kaut kāda saprāta palieka pasaulē un vairums sportistu varēs sacensties godīgā cīņā, kur krāpnieki tiek sodīti un vainīgie sacīkstēs nepiedalās.
Man ir nedaudz cita doma,pamēģināšu to tēlaini aprakstīt.
Ir viens liels skapis,kurā ir lērums skeletu.Kad kāds pats izkrīt no tā skapja,tā ir viņa problēma,bet kad apzināti tiek kas izvilkts,gaidi ka tiks vilkti arī citi. Es neticu mītam par tīro sportu. Pēc visiem šiem skandāliem vēl vairāk.Es neatceros laiku,kad sports būtu tik politizēts kā šobaltdien.

Paskatoties uz to izmeklēšanu saistībā ar krieviem,lietā figurē blēdis,kurš savā korumpētajā matuškā Russia tika patriekts ar sū.ainu mietu no amata.Cilvēks kuru Rašā vairs nekad nepielaistu sportam. Kurš visā tai lietā arī ir atslēgas figūra,krāpnieks.Jo taisni viņa vadībā notika viss tas,kas tagad tiek izmeklēts.
Kāpēc viņš laikā kad strādāja,nedeva savas liecības ? Vai aizbraucot (aizmūkot) uz ASV viņš pēkšņi godīgs kļuvis ?
Ņemot vērā pēdējo laiku notikumus politikā - nu nevar tam Vovam neko izdarīt politiskajā arēnā. Visi centieni ir kā zirņi pret sienu.
Par to sports ir lielisks veids kā atspēlēties. Un iekost,iekost sāpīgi.
Un tas sekmīgi tiek realizēts,manuprāt.
Man būs interesanti,kad tos skeletus sportā masveidā sāks vilkt no tā skapja ārā. Krievs atbildi parādā nepaliks.

Un runājot par to sportu,tad es visu laiku domāju kāpēc krievi netaisa kādu boikotu. Jo uz karstām oglēm šad tad esmu pie sevis par to nodomājis,ka krievam derētu tā izdarīt. Taču onkulis Vova ir daudz gudrāks un prātīgāks.Jo iespējams tāds arī ir to jandāliņa cēlāju mērķis. Izolēt krievu sportā,ja nesanāk politikā. Un tad kaut kādā veidā ar to manipulēt politikā. Redzēs kā būs ar to Trampu,bet jāsaka ka iepriekšējie pasaules varenie politiķi ne pa jokam aizrāvās politiskajā šaha spēlē.
Un viņu pēdējie soļi bija vētraini. Bet nu Hilarija paklupa.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-16 12:34, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Šis labs,ne es zinu,ne man interese,bet savs viedoklis ir. Visi jādiskvalificē utt.
Es saprotu, ka pats esi sīki un smalki iepazinies ar Maklārena ziņojumu un no turienes arī nāk Tava viedoklis šajā sakarā?

  +1 [+] [-]

, 2016-12-16 12:36, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Es saprotu, ka pats esi sīki un smalki iepazinies ar Maklārena ziņojumu un no turienes arī nāk Tava viedoklis šajā sakarā?
Pat Sportacentrā vēl nesen bija linki,kur to varēja izlasīt. Ja ir vēlme,pameklē.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-16 12:38, pirms 8 gadiem
par ko vēl cepjas? Tie tak kaut kādi krievi, ko ņem priekšā. Jāsvin! Šodien darba balle, kur var prievīti nopirkt?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-16 12:41, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Pat Sportacentrā vēl nesen bija linki,kur to varēja izlasīt. Ja ir vēlme,pameklē.
Man nav vēlme, es tak jau teicu, arī linku redzēju. Es prasīju, vai Tu ar šo ziņojumu esi iepazinies jeb citiem vardiem sakot- sīki un smalki izlasījis, iedziļinoties detaļās?

     [+] [-]

, 2016-12-16 12:42, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Man nav vēlme, es tak jau teicu, arī linku redzēju. Es prasīju, vai Tu ar šo ziņojumu esi iepazinies jeb citiem vardiem sakot- sīki un smalki izlasījis, iedziļinoties detaļās?
Virspusēji.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-16 12:48, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Virspusēji.
Virspusēji iepazinies, bet viedoklis visai spēcīgs

Pat, ja tā ir visa viena liela krāpšana, neesi padomājis, kāpēc visa pasaule ir sazvērējusies pret nabaga krieviņiem? Tāpēc, ka lielos vilcienos, nekur to nāciju pasaulē necieš un ne jau bez iemesla. Ja esi lohs pa dzīvi un sastrādājis kaudzēm stulbības, tad arī tad, ja varbūt nebūsi pie kkā vainīgs, Tevi par tādu citi uzskatīs un pats vien to būsi nopelnījis.

     [+] [-]

, 2016-12-16 12:57, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Virspusēji iepazinies, bet viedoklis visai spēcīgs

Pat, ja tā ir visa viena liela krāpšana, neesi padomājis, kāpēc visa pasaule ir sazvērējusies pret nabaga krieviņiem? Tāpēc, ka lielos vilcienos, nekur to nāciju pasaulē necieš un ne jau bez iemesla. Ja esi lohs pa dzīvi un sastrādājis kaudzēm stulbības, tad arī tad, ja varbūt nebūsi pie kkā vainīgs, Tevi par tādu citi uzskatīs un pats vien to būsi nopelnījis.
visa pasaule ? Neesi aizdomājusies,kāpēc visa pasaule mīl ASV ?

  +1 [+] [-]

, 2016-12-16 13:05, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Man ir nedaudz cita doma,pamēģināšu to tēlaini aprakstīt.
Ir viens liels skapis,kurā ir lērums skeletu.Kad kāds pats izkrīt no tā skapja,tā ir viņa problēma,bet kad apzināti tiek kas izvilkts,gaidi ka tiks vilkti arī citi. Es neticu mītam par tīro sportu. Pēc visiem šiem skandāliem vēl vairāk.Es neatceros laiku,kad sports būtu tik politizēts kā šobaltdien.

Paskatoties uz to izmeklēšanu saistībā ar krieviem,lietā figurē blēdis,kurš savā korumpētajā matuškā Russia tika patriekts ar sū.ainu mietu no amata.Cilvēks kuru Rašā vairs nekad nepielaistu sportam. Kurš visā tai lietā arī ir atslēgas figūra,krāpnieks.Jo taisni viņa vadībā notika viss tas,kas tagad tiek izmeklēts.
Kāpēc viņš laikā kad strādāja,nedeva savas liecības ? Vai aizbraucot (aizmūkot) uz ASV viņš pēkšņi godīgs kļuvis ?
Ņemot vērā pēdējo laiku notikumus politikā - nu nevar tam Vovam neko izdarīt politiskajā arēnā. Visi centieni ir kā zirņi pret sienu.
Par to sports ir lielisks veids kā atspēlēties. Un iekost,iekost sāpīgi.
Un tas sekmīgi tiek realizēts,manuprāt.
Man būs interesanti,kad tos skeletus sportā masveidā sāks vilkt no tā skapja ārā. Krievs atbildi parādā nepaliks.

Un runājot par to sportu,tad es visu laiku domāju kāpēc krievi netaisa kādu boikotu. Jo uz karstām oglēm šad tad esmu pie sevis par to nodomājis,ka krievam derētu tā izdarīt. Taču onkulis Vova ir daudz gudrāks un prātīgāks.Jo iespējams tāds arī ir to jandāliņa cēlāju mērķis. Izolēt krievu sportā,ja nesanāk politikā. Un tad kaut kādā veidā ar to manipulēt politikā. Redzēs kā būs ar to Trampu,bet jāsaka ka iepriekšējie pasaules varenie politiķi ne pa jokam aizrāvās politiskajā šaha spēlē.
Un viņu pēdējie soļi bija vētraini. Bet nu Hilarija paklupa.
Ja nemaldos bez tā viena blēža bija vēl divi un visai mīklainos apstākļos tie divi vairs nevienam neko nepastāstīs nekad. Tad arī trešais meklēja iespēju paslēpties un par to kaut ko arī pastāstīt. Protams, ka šīs liecības var apšaubīt, bet viņas ir. Un no konkrēta cilvēka, konkrētas liecības. Par sporta politizēšanu man ir nedaudz savādāks viedoklis - vispolitizētākais tas ir Krievijā. Tauta ir ar kaut ko jābaro, jābaro ar uzvarām , jāaudzē patriotisms. Un šīs uzvaras, varoņi, kuri cildina savu lielo vadoni ir obligāti nepieciešami. Neesmu nekāds pūļa savaldīšanas eksperts, bet pat senajā Romā nabadzīgajai tautai tas tika piedāvāts... un valstī, kur lielākā daļa dzīvo pilnīgā nabadzībā ir nepieciešams ienaidnieks un varoņi, kuri ar to cīnās. Un kā ēst Krievijai ir vajadzīgas šīs izrādes (PČ, PK, EČ utt), kurās radīt šos varoņus un izklaidēt nabadzīgo tautu. Vai tas ir stāsts tikai par Krieviju? Noteikti nē, arī citas lielās nācijas rīkojas līdzīgi. Bet šajā gadījumā stāsts ir par RUS. Un vai tiešām Tu tici, ka Sočos viss bija tīri? Un ja nebija, tad vainīgie jāsoda. Ja tīri nebija arī citur, tad atkal vainīgie jāsoda. mani galīgi nevada kaut kāds naids pret Krieviju, es vienkārši neredzu jēgu man kā līdzjutējam sekot līdzi negodīgam sportam. Es labāk ticu cīņai pret krāpniekiem (lai cik bezcerīga tā būtu) un tam, ka lielākā daļa startē un dzīvo noteikumu robežās. Pretējā gadījumā pārejam uz datorspēlēm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja