Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Vācija triumfē, Latvija nesasniedz ceturto posmu un paliek pēdējā

Agris Suveizda

Vācija triumfē, Latvija nesasniedz ceturto posmu un paliek pēdējā
Simons Šemps
Foto: AFP/Scanpix

Hohfilcenes trasē Austrijā ar jaukto stafeti sācies pasaules čempionāts biatlonā. Pie zelta medaļām tika Vācija, kura izmantoja septiņas rezerves patronas un par 2,2 sekundēm apsteidza vienu soda apli slēpojušo Franciju, kura savukārt finiša spurtā par sekundi pārspēja Krieviju un ieguva sudraba godalgas. Latvija starp 25 izlasēm palika pēdējā un nesasniedza ceturto posmu.

Latvija

Pirmajā šaušanā Baiba Bendika ieradās kā pēdējā un, ugunslīnijā izmantojusi vienu rezerves patronu, pakāpās uz 21. pozīciju, līderei zaudējot 24,3 sekundes, bet otrajā šaušanā viņa visus mērķus nogāza ar pirmo piegājienu un pacēlās uz 16. vietu, no līderes atpaliekot 42,2 sekundes. Stafeti Bendika, kura slēpojuma ziņā savā posmā bija ceturtā lēnākā, nodeva kā 17. – 53,8 sekundes aiz līderes.

Trasē devās Žanna Juškāne, kura līdz šautuvei zaudēja četras pozīcijas, savā pirmajā šaušanā diemžēl nopelnīja pat trīs soda apļus un atkrita uz pēdējo vietu, priekšpēdējā pozīcijā esošajai Diānai Rasimovičūtei-Bricei zaudējot 21,5 sekundes. Savā otrajā šaušanā Juškāne izmantoja divas rezerves patronas un stafeti nodeva pēdējā, no lietuvietes atpaliekot par 43,1 sekundi. Slēpojuma ziņā Juškāne savā posmā bija priekšpēdējā.

Trešo posmu aizvadīja latviešu vadošais biatlonists Andrejs Rastorgujevs, tomēr arī viņš situāciju glābt nespēja. Pirmajā šaušanā Rastorgujevs izmantoja divas rezerves patronas un no lietuvieša Vītauta Stroļas atpalika 47,8 sekundes, bet nākamajā šaušanā izmantoja trīs rezerves patronas, soda apli veikušajam Stroļam pietuvojoties līdz 13,1 sekundei. Ne Latvija, ne Lietuva nākamo kontrolpunktu gan nesasniedza, jo tika apdzītas par apli, un 46 gadus vecais Ilmārs Bricis pie iespējas sākt ceturto posmu nemaz netika.

Elite

Pirmo posmu visātrāk veica itāliete Liza Vitoci, kurai nebija nepieciešama neviena rezerves patrona un kura stafeti nodeva 1,8 sekundes agrāk nekā norvēģiete Marte Ulsbū, kura izmantoja vienu rezerves patronu. Tikmēr otrajā šaušanā izgāzās čehiete Eva Puskarčīkova, kura nopelnīja divus soda apļus – pirmajā posmā pie soda apļa vēl tika vienīgi Lietuvas biatloniste Natalija Kočergina – un stafeti nodeva 21. pozīcijā.

Otrā posma pirmajā šaušanā pa soda aplim slēpoja arī norvēģiete Tīrila Ekhofa un austriete Fabjēna Hartvēgere, tobrīd atkāpjoties uz attiecīgi 12. un 16. vietu, bet pēc otrā posma bija izkristalizējies līderu trio. Kā pirmā stafeti nodeva vāciete Laura Dālmeiera, francūzieti Marī Dorēnu-Abēru un itālieti Doroteju Vīreri apsteidzot par attiecīgi 0,8 un 3,8 sekundēm.

Trešā posma pirmā šaušana no līderiem vislabāk padevās vācietim Ārndam Peiferam, tikmēr itālietis Lūkass Hofers un francūzis Kantēns Fijons-Majē izmantoja pa vienai rezerves patronai un no līdera atpalika par attiecīgi 11,1 un 14,1 sekundi. Arī otru šaušanu Peifers veica ļoti ātri un precīzi, lēnāk, taču arī precīzi šaujošo Hoferu apsteidzot par 19,9 sekundēm. Toties Fijonam-Majē nācās slēpot soda apli, tādējādi no Peifera atpaliekot jau 51,9 sekundes un, lai arī saglabājot trešo vietu, pievienojoties Somijas, Krievijas un Čehijas grupiņai – ai, cik sāpīgi, zinot, ka pēdējā posmā jau gaidīja Martēns Furkads. Viens soda aplis arī Juhannesam Bē, no sestās vietas atkāpjoties uz desmito.

Izšķirošajā posmā Simons Šemps turpināja komandas biedru tradīcijas un ātri sašāva pirmos piecus mērķus, Dominiku Vindišu apsteidzot par 24,1 sekundi. Pēdējā šaušanā Šemps podus nesavārīja un ar vienu rezerves patronu varēja traukties pretī zelta medaļai, bet Vindišs ar divām rezerves patronām izlidoja no labāko trijnieka – kā Furkads, tā arī krievs Antons Šipuļins šāva perfekti, Vindišu apsteidzot par aptuveni 13 sekundēm un Šempam zaudējot attiecīgi 17,9 un 18,6 sekundes. Vietu sadalījums godalgoto trio vairs nemainījās – Furkads finiša spurtā par sekundi apsteidza Šipuļinu un par 2,2 sekundēm piekāpās Šempam.

Pasaules čempionāts Hohfilcenē, jauktā stafete

VValstsLaiks (s.a.+r.p.)
1.Vācija1:09.06 (0+7)
2.Francija+2.2 (1+8)
3.Krievija+3.2 (0+4)
4.Itālija+28.7 (0+6)
5.Ukraina+35.6 (0+8)
6.Zviedrija+41.6 (0+8)
7.Čehija+41.9 (2+9)
8.Norvēģija+46.2 (2+10)
9.Austrija+1:20.2 (1+8)
10.Somija+1:38.9 (0+9)
11.Kazahstāna+1:58.6 (0+6)
12.Slovākija+2:07.4 (0+10)
13.Kanāda+2:18.2 (0+9)
14.Šveice+2:18.8 (0+12)
15.Japāna+2:47.0 (0+4)
16.ASV+3:20.2 (2+13)
17.Bulgārija+4:22.8 (2+12)
18.Slovēnija+4:27.3 (2+13)
19.Dienvidkoreja+4:48.9 (0+6)
20.Rumānija+5:13.9 (1+10)
21.Igaunija+5:25.3 (1+13)
22.Baltkrievija+5.46.3 (4+17)
23.Polija+6.58.3 (1+10)
24.Lietuvapar apli (3+10)
25.Latvijapar apli (3+11)

Jauktā stafete PK izcīņā 2016./17. sezonā

DatumsPosmsNorises vietaZeltsSudrabsBronza
27. nov.1.EstešundaNorvēģijaVācijaItālija
27. nov.1.EstešundaFrancijaAustrijaVācija
9. feb.PČ.HohfilceneVācijaFrancijaKrievija
12. mar.8.Kontiolahti
12. mar.8Kontiolahti

Pēdējo 10 pasaules čempionātu medaļnieces jauktajā stafetē

GadsZeltsSudrabsBronza
2007.ZviedrijaFrancijaNorvēģija
2008.VācijaBaltkrievijaKrievija
2009.FrancijaZviedrijaVācija
2010.VācijaNorvēģijaZviedrija
2011.NorvēģijaVācijaFrancija
2012.NorvēģijaSlovēnijaVācija
2013.NorvēģijaFrancijaČehija
2015.ČehijaFrancijaNorvēģija
2016.FrancijaVācijaNorvēģija
2017.VācijaFrancijaKrievija

2017. gada pasaules čempionāta programma

DatumsLaiksDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
9. feb.15:452 x 6 km + 2 x 7.5 km jauktā stafeteVācijaFrancijaKrievija
10. feb.15:457.5 km sprints sievietēm
11. feb.15:4510 km sprints vīriešiem
12. feb.11:3010 km iedzīšana sievietēm
12. feb.15:4512.5 km iedzīšana vīriešiem
15. feb.15:3015 km individuālā distance sievietēm
16. feb.15:3020 km individuālā distance vīriešiem
17. feb.15:454 x 6 km stafete sievietēm
18. feb.15:454 x 7.5 km stafete vīriešiem
19. feb.12:3012.5 km masu starts sievietēm
19. feb.15:4515 km masu starts vīriešiem

Pasaules kausa izcīņas kopvērtējums jauktajā stafetē

VIzlase21 PČ2 Punkti
1. Vācija10260 162
2. Francija10054 154
3. Krievija7748 125
4. Norvēģija9034 124
5. Itālija7643 119
6. Zviedrija8138 119
7. Austrija8432 116
8. Ukraina6340 103
9. Čehija6336 99
10. Šveice7027 97
25. Latvija2916 45

  -1 [+] [-]

, 2017-02-09 18:58, pirms 8 gadiem
Vienkārši nožēlojami!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2017-02-09 19:03, pirms 8 gadiem
Kā jau biju gaidījis, EČ absolūti nav neko pozitīvu devis mūsējo fiziskajai kondīcijai. Ne Bendika ne Rastijs galīgi neizskatās formā. Šāds sagatavošanās plāns ar posma izlaišanu gada sākumā un pēc tam skriešanas pēc lētajiem EČ cēlmetāliem jau ir izmēģināts vairākas reizes un tas nekad nav nostrādājis. Kurš ģēnijs plāno šo sagatavošanos posmu?

  +4 [+] [-]

, 2017-02-09 19:19, pirms 8 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Kā jau biju gaidījis, EČ absolūti nav neko pozitīvu devis mūsējo fiziskajai kondīcijai. Ne Bendika ne Rastijs galīgi neizskatās formā. Šāds sagatavošanās plāns ar posma izlaišanu gada sākumā un pēc tam skriešanas pēc lētajiem EČ cēlmetāliem jau ir izmēģināts vairākas reizes un tas nekad nav nostrādājis. Kurš ģēnijs plāno šo sagatavošanos posmu?
Nu EČ bleķis vajadzīgs principā lai paliktu LOV A sastāvā + varbūt kādu prēmiju no valsts par to dabūs. Redz, Palameika plosās komercmačos, bet PČ/EČ/OS ārpus top6 = LOV B sastāvs (kaut gan pelnījusi būt A sastāvā). Rastijam līdz ar to augstas vietas PK posmos neko tur nelīdzēs - valsts vērtē tikai augstas vietas PČ/EČ. Tā ka ne jau aiz 'neko darīt' mūsējie startē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-09 20:28, pirms 8 gadiem
Kkāds sviests, kā var zaudēt Korejai un Rumānijai biatlonā.

     [+] [-]

, 2017-02-09 20:38, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: a nafig tie punkti kvalifikācijai - tāpat mums ir Rastijs un arī Baiba, pārējie - "tūristi"!
Tas nav mans viedoklis vai prioritāte tie punkti un pilnas komandas kvalifikācija, bet biatlona federācijas. Es tikai izsaku pieņēmumu par faktu.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-09 20:46, pirms 8 gadiem
Vienīgais labums no šodienas stafetes Latvijai , ka mēs piedalījāmies. Vienmēr saku par jebkuru sporta veidu-labāk piedalīties un palikt pēdējā vietā nekā nepiedalīties. Tā kā pagaidām sieviešu biatlona stafetes komandas izveidošana būtu nākotnes jautājums.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-09 20:48, pirms 8 gadiem
Skatso ka te ir viens īsts tūrists - Abrags. Visu cieņu Bricim un Juškānei kuri palīdz mums komandas interesēs. Cilvēki, kuri kaut ko labu dara, palīdz valstij-tiek saukti par tūristiem-to jau spējīgi tikai tādi dīvāna tūristi-abragveidīgie.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-09 20:48, pirms 8 gadiem
sportists32 rakstīja: Rīt sprintā Bendika būs 56-63 vietai
Es ceru uz tikšanu punktos.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-09 20:49, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vienīgais labums no šodienas stafetes Latvijai , ka mēs piedalījāmies. Vienmēr saku par jebkuru sporta veidu-labāk piedalīties un palikt pēdējā vietā nekā nepiedalīties. Tā kā pagaidām sieviešu biatlona stafetes komandas izveidošana būtu nākotnes jautājums.
reizēm labāk tomēr ir nepiedalīties... un šī, manuprāt, bija tā reize.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-09 20:52, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Skatso ka te ir viens īsts tūrists - Abrags. Visu cieņu Bricim un Juškānei kuri palīdz mums komandas interesēs. Cilvēki, kuri kaut ko labu dara, palīdz valstij-tiek saukti par tūristiem-to jau spējīgi tikai tādi dīvāna tūristi-abragveidīgie.
!!! ...palīdz valstij...
Funis kā vienmēr spīd ar savu tupumu!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-09 20:59, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: !!! ...palīdz valstij...
Funis kā vienmēr spīd ar savu tupumu!
Tieši tā palīdz Latvijas biatlona izlasei. Bricim un Juškānei visu cieņa-par to ka palīdz , neatsaka.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-09 20:59, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: reizēm labāk tomēr ir nepiedalīties... un šī, manuprāt, bija tā reize.
Vienmēr labāk piedalīties. Un šodien noteikti bija jāpiedalās.

     [+] [-]

, 2017-02-09 21:10, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: reizēm labāk tomēr ir nepiedalīties... un šī, manuprāt, bija tā reize.
Un, ja būtu iekļuvuši 20niekā vai 15niekā? Tad arī teiktu, ka šī bija reize, kurā nevajadzēja piedalīties?

Par visiem tiem 25-26 gadīgajiem, jaunajiem, perspektīvajiem 90.-100.vietu ieņēmējiem es piekrītu, bet stafetē tomēr jāpiedalās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-09 21:14, pirms 8 gadiem
Labāk nekur nepiedalīties. Ja nu paliekam pēdējā vietā.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-09 21:19, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Labāk nekur nepiedalīties. Ja nu paliekam pēdējā vietā.
Tu ar nevari ar savu tupumu likties mierā. Ja tiešām būtu tik inteliģents skolotājs, kā mēģini sevi parādīt, tad sen jau būtu licies mierā. Bet nē, jāstrīdas ar katru oponentu, ja neizdodas pierādīt savu taisnību, tad jāslēdz iekšā muļķītis vai kā robotam 100x vienu un to pašu jāatkārto. Pats, cik reizes, esi licis skrīnus ar ignorēto sarakstiem, bet tāpat atbildi visiem. Jēga? Tas tikai pastiprina visu aizdomas par tavu patieso nodarbi.
Esi dzirdējis teicienu: "Gudrākais piekāpjas"? Tad, lūdzu, parādi, ka Latvijas izglītības sistēmā strādā gudri cilvēki un beidz vienreiz bezjēgā troļļot.

     [+] [-]

, 2017-02-09 21:20, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Un, ja būtu iekļuvuši 20niekā vai 15niekā? Tad arī teiktu, ka šī bija reize, kurā nevajadzēja piedalīties?

Par visiem tiem 25-26 gadīgajiem, jaunajiem, perspektīvajiem 90.-100.vietu ieņēmējiem es piekrītu, bet stafetē tomēr jāpiedalās.
NAFIG???

pie patreizējās situācijas visi starti ir jāpakārto Rastija startiem individuālajās gonkās (tāpat arī ar Bendikas startiem), stafetes lai paliek pārējiem vai arī vispār skip it.

     [+] [-]

, 2017-02-09 21:23, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tu ar nevari ar savu tupumu likties mierā. Ja tiešām būtu tik inteliģents skolotājs, kā mēģini sevi parādīt, tad sen jau būtu licies mierā. Bet nē, jāstrīdas ar katru oponentu, ja neizdodas pierādīt savu taisnību, tad jāslēdz iekšā muļķītis vai kā robotam 100x vienu un to pašu jāatkārto. Pats, cik reizes, esi licis skrīnus ar ignorēto sarakstiem, bet tāpat atbildi visiem. Jēga? Tas tikai pastiprina visu aizdomas par tavu patieso nodarbi.
Esi dzirdējis teicienu: "Gudrākais piekāpjas"? Tad, lūdzu, parādi, ka Latvijas izglītības sistēmā strādā gudri cilvēki un beidz vienreiz bezjēgā troļļot.
Tu arī tāds īgns šodien esi. Būtu Funi vismaz ar bronzas medaļu apsveicis, cik sapratu, viņi šajā disciplīnā jau 9 gadu bez bleķiem bijuši.

     [+] [-]

, 2017-02-09 21:26, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: NAFIG???

pie patreizējās situācijas visi starti ir jāpakārto Rastija startiem individuālajās gonkās (tāpat arī ar Bendikas startiem), stafetes lai paliek pārējiem vai arī vispār skip it.
Kaut kā tas viss neiet kopā ar Tavu teikto hokeja sakarā. Tavs piedāvātais modelis būtu kaut kas līdzīgs tam, ka viss Latvijas hokeja budžets tiek ieguldīts ģinamkā.
Un, kāpēc gan Rastorgujevam/Bendikai nepiedalīties stafetē - kas principā ir treniņš sacensību režīmā(Gan jau, ka viņi paši apzinās, ka ne uz ko tur nepretendē)?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-09 21:27, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tu arī tāds īgns šodien esi. Būtu Funi vismaz ar bronzas medaļu apsveicis, cik sapratu, viņi šajā disciplīnā jau 9 gadu bez bleķiem bijuši.
Īstenībā nē - galīgi neesmu īgns
Ir vienkārši cilvēki, kuri izraisa automātisku nepatiku.
Fuņka jau šādu apsveikumu publiski nepieņems - viņš taču te mēģina sevi par latvieti pasniegt.

     [+] [-]

, 2017-02-09 21:39, pirms 8 gadiem
smecerniekss rakstīja: Viss kārtībā,palasiet IBU mājaslapā jaunumus par Kazahijas komandu.
1988. gada atlantu pēti?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-09 21:39, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kaut kā tas viss neiet kopā ar Tavu teikto hokeja sakarā. Tavs piedāvātais modelis būtu kaut kas līdzīgs tam, ka viss Latvijas hokeja budžets tiek ieguldīts ģinamkā.
Un, kāpēc gan Rastorgujevam/Bendikai nepiedalīties stafetē - kas principā ir treniņš sacensību režīmā(Gan jau, ka viņi paši apzinās, ka ne uz ko tur nepretendē)?
Tu tā arī neesi neko sapratis... pa manam biatlonā tieši šobrīd būtu jāveic restarts: visiem vecumā virs 20 gadiem (iespējam pat virs 18), izņemot Rastiju un Baibu, protams, būtu jāpasaka paldies par darbu un pastiprināti jāpievēršas bērnu/jauniešu slēpošanas treniņiem.
Ar Kremļa projektu ģinama tam nav nekāda sakara. Hokejam un biatlonam ir ļoti daudz atšķirību.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-09 21:40, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tu ar nevari ar savu tupumu likties mierā. Ja tiešām būtu tik inteliģents skolotājs, kā mēģini sevi parādīt, tad sen jau būtu licies mierā. Bet nē, jāstrīdas ar katru oponentu, ja neizdodas pierādīt savu taisnību, tad jāslēdz iekšā muļķītis vai kā robotam 100x vienu un to pašu jāatkārto. Pats, cik reizes, esi licis skrīnus ar ignorēto sarakstiem, bet tāpat atbildi visiem. Jēga? Tas tikai pastiprina visu aizdomas par tavu patieso nodarbi.
Esi dzirdējis teicienu: "Gudrākais piekāpjas"? Tad, lūdzu, parādi, ka Latvijas izglītības sistēmā strādā gudri cilvēki un beidz vienreiz bezjēgā troļļot.
Tu ļoti labi noraksturoji savas darbības. Labākā aizsardzība-uzbrukums. Ceru ka tu ņemsi vērā visus savus ieteikumus pats sev ko sarakstīji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-09 21:55, pirms 8 gadiem
tik nesaprotu, ka vareja apdzit musejos balelinju par ali, ja tad kad notika pedejaa mainja Rastijs jau sen ka bija veicis pdejo shaushanu.
un kursh ir nodarbojies ar biatlonu vai var pateikt - kāds skaitās līmenis ja ar 8 patronām labos laika apstākļos sašauj 2 mērķus??? domāju, ka labāk veic 10 klases skolnieki!!

     [+] [-]

, 2017-02-09 22:15, pirms 8 gadiem
Tas ir stulbi, ka pat neļauj pabeigt savu posmu - esmu drošs, ka 2,5 km laikā Rastorgujevs būtu 13 sekundes pret leiti atspēlējis un nebūtu palikuši pēdējie...

  +1 [+] [-]

, 2017-02-09 22:35, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: H.E.N.R.Y., 17:20, pirms 16 minūtēm
M.Furkads nogrieza distanci Šipuļinam? Kaut ko par to pārraides beigās runāja krievu Eurosport komentētājs Cerams, ka tā nebija.

Krievijas televīzijā bija intervija ar vācieti Grosu,Krievijas izlases vecāko treneri un viņš pateica, ka tajā brīdī Furkads jau bija priekšā un tas neskaitās pārkāpums.Lielākais skandāls par to ,ka startējot ceturtajā posmā Furkads it kā tīšām nogāzis Loginovu,kurš finišēja un nodeva stafeti Šipuļinam.Par to gan Krievijas TV" lakstīgala" Guberņijevs klaigāja pilnā balsī un beigās vēl Furkadu nosauca par cūku,jo ziedu cermonijā francūzis nevēlējās atrasties uz podiuma kopā ar dopingotāju Loginovu.Īsti 'deržavas" stilā.Kas nav ar mums,tie ir pret mums.
Jā, man ar izskatījās, ka Martēns speciāli nedaudz vilcinājās pie stafetes pārņemšanas, pārkārtojās pa kreisi, kur atradās Loginovs un gan jau ka 'nejauši' ar nūju uztrāpīja šim pa slēpi un nākamā kadrā Loginovs jau norāva uz gurķi un tas viņa prieks un niknums finišā, kad apsteidz Šipuļinu bija tik neviltots. Izrādās, ka ne tikai Latvijā krievus necieš ne acu galā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-10 00:20, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: bezjēdzīgi piedalīties jauktajā stafetē, ja mums nav 4, kas kaut cik necik var noslēpot...
A vajadzēja Rastorgujevu tur dzenāt?? pietiktu ar Slotiņu vai Lūšu. Poļi, piemēram, labākās dāmas nemaz neiesaistīja, tāpat bulgāri Aņevu nemocīja, balkrieviem ar tur nebija labākais sastāvs u.t.t.
Tieši pretēji, jāpiedalās bija, lai varam vīriešu 4 uz olimpiādi aizlaist, savādāk bez šīs stafetes cīnīties būtu grūti, jo arī par pēdējo vietu pienākas punkti, vismaz somiem nezaudējām tik daudz punktus, kā būtu, ja nepiedalītos vispār.

     [+] [-]

, 2017-02-10 07:35, pirms 8 gadiem
vanagz rakstīja: Tieši pretēji, jāpiedalās bija, lai varam vīriešu 4 uz olimpiādi aizlaist, savādāk bez šīs stafetes cīnīties būtu grūti, jo arī par pēdējo vietu pienākas punkti, vismaz somiem nezaudējām tik daudz punktus, kā būtu, ja nepiedalītos vispār.
Kam vajag tos 4 uz olimpiādi? Ja Ilmārs pats ir gatavs braukt uz Koreju,tad lai cīnās,bet,ja ne,tad neredzu nekādu jēgu viņam tagad censties .

     [+] [-]

, 2017-02-10 07:36, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Tu tā arī neesi neko sapratis... pa manam biatlonā tieši šobrīd būtu jāveic restarts: visiem vecumā virs 20 gadiem (iespējam pat virs 18), izņemot Rastiju un Baibu, protams, būtu jāpasaka paldies par darbu un pastiprināti jāpievēršas bērnu/jauniešu slēpošanas treniņiem.
Ar Kremļa projektu ģinama tam nav nekāda sakara. Hokejam un biatlonam ir ļoti daudz atšķirību.
Piekrītu vismaz par 95%.

     [+] [-]

, 2017-02-10 09:03, pirms 8 gadiem
Gribēju uzzināt visus medaļu ieguvējus, bet vārdus tā ar visiem neatradu...kas Francijai bija 1.posmā un arī Vācijai, Krievijai ?
Autor, nav informācijas par medaļu ieguvējiem!

     [+] [-]

, 2017-02-15 22:03, pirms 8 gadiem
Furkijs ir labs šovmenis
Balansē uz fair play robežas