Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Eiropas čempionātā Latviju pārstāvēs 23 vieglatlēti

Andrejs Siliņš

Eiropas čempionātā Latviju pārstāvēs 23 vieglatlēti
Madara Palameika
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Eiropas čempionātā vieglatlētikā, kas no 27. jūlija līdz 1. augustam norisināsies Spānijas pilsētā Barselonā, Latviju pārstāvēs 23 vieglatlēti.

Uz Eiropas čempionātu par Latvijas Vieglatlētikas savienības (LVS) līdzekļiem deleģēti: Māris Urtāns (lodes grūšana), Igors Sokolovs (vesera mešana), Staņislavs Olijars (110 m/b), Ineta Radeviča (tāllēkšana, trīssoļlēkšana), Madara Palameika (šķēpa mešana), Vadims Vasiļevskis (šķēpa mešana), Ainārs Kovals (šķēpa mešana), Ēriks Rags (šķēpa mešana).

Par privātajiem, sponsoru vai pašvaldību līdzekļiem dodas: Marlēna Reimane, Sandra Krūma, Jekaterina Čekele (4x100m stafete), Ieva Zunda (400m/b, 4x100m), Edgars Eriņš (desmitcīņa), Ronalds Arājs (100 m), Dmitrijs Jurkevičs (1500m, 800m), Normunds Pūpols (augstlēkšana), Sinta Ozoliņa-Kovala (šķēpa mešana), Dmitrijs Miļkevičs (800m), Ainārs Vaičulēns (vesera mešana), Jānis Leitis (tāllēkšana), Atis Vaisjūns (desmitcīņa), Arnis Rumbenieks (20km soļošana), Lauma Grīva (tāllēkšana).

Tiesa, jāatzīmē, ka, sasniedzot rezultātu labāko divpadsmitniekā, LVS atmaksās visus izdevumus, izņemot pašvaldības finansējumu. Ja sportists iekļūs labāko 16 pulkā, tiks atmaksāta puse izdevumu.

Komandas vadītājs Eiropas čempionātā būs LVS prezidents Guntis Zālītis.
Fizioterapeits - Mareks Osovskis
Dakteris - Līga Cīrule
Treneri - Valentīna Eiduka, Guntars Gailītis, Jānis Kolidzejs, Jevgēņijs Teravanesovs, Māris Grīva, Gints Palameiks.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-19 16:15, pirms 14 gadiem
Raimondam 65 taisnība.Vajadzētu pakucināt to čūsku midzeni LVS. Morda što žopa,v teļevizor neļezit.
Arī sportistus ,tūristus, vajadzētu samazināt ,un laist tādus ,kas tiešām cenšas katrās sacensībās uzrādīt rezultātus, kas ir tuvi personiskajiem!!!Kas tas Vadimam par rezultātu Dimanta līgā 75 metri???Malace Grabuste!!!Redz meitēns ka rezultāts būs pašvaks,un nebrauc uz matčiem.LVS varētu par ieekonomēto naudu jaunos laist ,lai smeļas pieredzi!!!

     [+] [-]

, 2010-07-19 16:56, pirms 14 gadiem
dabols rakstīja: kur??????????
Urtāns varbūt

     [+] [-]

, 2010-07-19 19:00, pirms 14 gadiem
ar4iks rakstīja: Tiesa, jāatzīmē, ka, sasniedzot rezultātu labāko divpadsmitniekā, LVS atmaksās visus izdevumus, izņemot pašvaldības finansējumu. Ja sportists iekļūs labāko 16 pulkā, tiks atmaksāta puse izdevumu.

<--- PSC vnk latvijas valsts ir vnk jocīga , viņiem būtu tāpat jāatmaksā viss , kur lai sportisti tādu naudu ņem>? nav jau nekādi Bolti..
Pat, ja būtu Bolti, cik tad viņi no LV saņemtu... kapeikas vien būtu

  +3 [+] [-]

, 2010-07-19 20:13, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Pat, ja būtu Bolti, cik tad viņi no LV saņemtu... kapeikas vien būtu
Ja viņi būtu Bolti, viņiem būtu pie kājas, LV kaut ko maksā vai nemaksā, pietiktu ar mačos un reklāmās nopelnīto naudu.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-19 20:21, pirms 14 gadiem
Pat ja tā nav LVS nauda (es piekrītu, ka tā varētu būt), es neredzu objektīvu iemeslu kādēļ organizatoriem jāmaksā par 8 latviešu dalību, ja neskaita šķēpmetējus, kam ir visstabilākie rezultāti pēdējo 4-8 gadu laikā kopumā, nevis tikai konkrēti Vasiļevskim vai Kovalam.

Ja runa ir par kvotām, tad LV neko daudz vairāk nevar gribēt ar 2,2 miljonu tautu. Mums nevar būt katrā disciplīnā talantu vai spējīgu sportistu pasaules līmenī.

Tas ir tikai mans viedoklis. Ceru, ka tie, kas brauc, izdarīs visu uz ko ir spējīgi ne tikai valsts, bet galvenokārt sevis dēļ.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-19 20:37, pirms 14 gadiem
Labāk veltītu veiksmi visiem latvijas sportistiem, kas brauc uz EČ.
Nevajag valstij medaļas nevienā no individuāliem sporta veidiem.

  +4 [+] [-]

, 2010-07-19 20:52, pirms 14 gadiem
Vispār ko nozīmē teksts par to, ka ieņemot vietu labāko 12-kā tiks apmaksāti 100 % no dalības maksas, bet iekļūstot 16-kā apmaksās 50%? Tas tak nozīmē, ka LVSai nauda ir. Tāpēc novēlu visiem Latvijas sportistiem iekļūt 12-kā, lai LVS amatpersonas apk...jas no tā, cik daudz viņiem vajadzēs naudas atdot, kuru viņi iepriekš savā starpā jau nolēma sadalīt!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-07-19 22:19, pirms 14 gadiem
Nu Ljoti "pozitiiva" tauta! Vienu varu pateikt - ikviens, kursj ir speejis izpildiit IAAF normativus ir sporta meistars un cieniijams cilveeks! Tie, kuri sauc sjos sportistus par tuuristiem, varu ieteikt pameegjinaat izpildiit kaut vai sieviesju normatiivus vieglatleetikaa un tad parunaat (protams sjeit domaaju taa saucamos "viiriesjus")! Paskatiisjos, kaa praatveederi kaut vai 6, 50 m aizleks!
Arii LVS darbonjus tomeer taa nevajag lamaat, jo lai vai kaa, vinji tomeer ir muusu vieglatleetikas seja! Naaks citi - arii lamaasim inerces peec - vai ne Raimond!
Taapeec veelu visiem labu startu! Tas priecee, ka veel 23 Latvijas vieglatleeti guus pieredzi lielaas sacensiibas! Ar to Latvijas vieglatletika tikai ieguus!

  -2 [+] [-]

, 2010-07-20 11:12, pirms 14 gadiem
Un vēl, Perversais Zālītis ( Guntis ) ne tikai neko nav sarūpējis Latvijas vieglatlētikā, bet vēl atļaujas paņirgāties par talantiem: Es personīgi uztveru Zālīša un citu valdes LOCEKĻU paziņojumu par kāut kādas naudas atmaksu par Ļoti lielu apvainojumu visiem ( ārpus astoņiem ) atlētiem, kuri sameklējuši 1000 Eiro. Tā ir klaja Latvijas cilvēku apsmiešana. Kā Zālītis iedomājas samaksāt tiem jauniešiem, kuri tikai nedaudz pārsnieda dalības normatīvus? Vai tiešām ir kāds muļķis Latvijā, kurš tic, ka tikai nedaudz izpildot dalības normatīvu, iespējams iekļūt sešpadmitniekā vai divpadzmitniekā? Šis mērkaķis Zālītis būtu kastrējams...

  -2 [+] [-]

, 2010-07-20 11:18, pirms 14 gadiem
Me724 rakstīja: Pat ja tā nav LVS nauda (es piekrītu, ka tā varētu būt), es neredzu objektīvu iemeslu kādēļ organizatoriem jāmaksā par 8 latviešu dalību, ja neskaita šķēpmetējus, kam ir visstabilākie rezultāti pēdējo 4-8 gadu laikā kopumā, nevis tikai konkrēti Vasiļevskim vai Kovalam.

Ja runa ir par kvotām, tad LV neko daudz vairāk nevar gribēt ar 2,2 miljonu tautu. Mums nevar būt katrā disciplīnā talantu vai spējīgu sportistu pasaules līmenī.

Tas ir tikai mans viedoklis. Ceru, ka tie, kas brauc, izdarīs visu uz ko ir spējīgi ne tikai valsts, bet galvenokārt sevis dēļ.
Man Jūs ir ļoti žēl. Vai tiešām Jums patīk vieglatļētika?

  -2 [+] [-]

, 2010-07-20 11:21, pirms 14 gadiem
PASAZZIR rakstīja: Raimondam 65 taisnība.Vajadzētu pakucināt to čūsku midzeni LVS. Morda što žopa,v teļevizor neļezit.
Arī sportistus ,tūristus, vajadzētu samazināt ,un laist tādus ,kas tiešām cenšas katrās sacensībās uzrādīt rezultātus, kas ir tuvi personiskajiem!!!Kas tas Vadimam par rezultātu Dimanta līgā 75 metri???Malace Grabuste!!!Redz meitēns ka rezultāts būs pašvaks,un nebrauc uz matčiem.LVS varētu par ieekonomēto naudu jaunos laist ,lai smeļas pieredzi!!!
kas attiecas uz Vadimu Vasiļevski, es jau komentēju te dažu labu jūsmotāju pavasarī, jkas Vasiļevskis dienām pārdzēries demolēja Portugāles treniņu bāzi un traucēja citiem atlētiem gatavoties sacīkstēm. Mani viņa rezultāti pārsteidz. Patiešām esmu pārsteigts, ka ar tādu attieksmi iespējams mest tik tālu...

  -1 [+] [-]

, 2010-07-20 11:27, pirms 14 gadiem
PASAZZIR rakstīja: Raimondam 65 taisnība.Vajadzētu pakucināt to čūsku midzeni LVS. Morda što žopa,v teļevizor neļezit.
Arī sportistus ,tūristus, vajadzētu samazināt ,un laist tādus ,kas tiešām cenšas katrās sacensībās uzrādīt rezultātus, kas ir tuvi personiskajiem!!!Kas tas Vadimam par rezultātu Dimanta līgā 75 metri???Malace Grabuste!!!Redz meitēns ka rezultāts būs pašvaks,un nebrauc uz matčiem.LVS varētu par ieekonomēto naudu jaunos laist ,lai smeļas pieredzi!!!
Nē, tas ir ļoti bīstami. Cilvēki, kas nosaka normatīvus to dara ļoti atbildīgi. Tie nav LVS zālīši. Katram normatīvam ir pamatojums un, ja jaunietis to spēj izpildīt, viņš ir starptautiskas klases atlēts un ĻOTI CIENĪJAMS cilvēks. Viņš ir pilntiesīgs parādīt savas spējas lielā Eiropas turnīrā. Tūristi ir tie, kuru vecāki par sazagtu naudu atļaujas gadiem maksāt par it kā studijām vai vēl ko Pasaulē. Katrs vieglatlēts, kurš spēj izpildīt dalības normatīvu kaut Eiropas čempionātam, ir ļoti cienījams cilvēks un ar savu veikumu ir tiesīgs lepoties visu savu atlikušo mūžu. Lai man neviens nemēģina iestumt savas perversības...

  -2 [+] [-]

, 2010-07-20 11:50, pirms 14 gadiem
Man patiešām gribas zināt, par kādu naudu uz Barselonu dosies pats metrs Zālītis? Kurš apmaksās ši elitārā tūrista rēķinus. Man pieejamie dokumenti liecina, ka visu šo cilvēku ( visu, arī nosaukto treneru ) uzturēšanās un arī ceļojuma izmaksas Eiropas vieglatlētikas savienība neapmaksās.

  -3 [+] [-]

, 2010-07-20 12:25, pirms 14 gadiem
Ja man būtu teikšana, es Vadimu neiekļautu komandā uz Barselonu. Viņš protams ir ļoti augstas klases atlēts, bet viņa attieksmes dēļ, es dotu iespēju ceturtajam stiprākajam. Tāpat es noteikti runātu ar Ēriku, ko šis turnīrs nozīmē viņam. Arī Ēriks ir super klases atlēts un bijis ļoti daudzos turnīros, izcīnījis augstas vietas, bet es viņam pajautātu, vai nav ar mieru paiet šoreiz maliņā un iedot iespēju vēl vienam ( piektajam ) šķēpmetējam iespēju. Par citiem atlētiem nevar būt pat runa, es aiz ausīm, biksēm un visa, kas karājas vilktu šos jauniešus, lai viņi sasniedz savu virsotni Barselonā un izbauda šo brīnišķo turnīra gaisotni, jo viņi ir ļoti talantīgi un ieguldījuši milzīgu darbu sava talanta slīpēšanai.

  -3 [+] [-]

, 2010-07-20 12:30, pirms 14 gadiem
Un, ja pēc gadiem četriem, sešiem izdotos sagatavot vismaz trīs tik lielu komandu kā šobrīd, tad Latvijai būtu teorētiskas iespējas cīnīties ar krieviem, angļiem, vāciešiem un citiem Eiropas komandu turnīrā. Citādi, mēs te mūžīgi esam dziļā... un katrs puskoka lēcējs mums atļaujas šeit smērēt da jebko, publiskojot savus prātuļojumus.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-20 12:33, pirms 14 gadiem
elements rakstīja: Ja viņi būtu Bolti, viņiem būtu pie kājas, LV kaut ko maksā vai nemaksā, pietiktu ar mačos un reklāmās nopelnīto naudu.
Jūsu domas virzās pavisam nepareizā virzienā. Jūs nepārziniet vieglatlētikas pamatus. Diemžēl mums nav sporta žurnālistu, kuri tos spētu izgaismot. Vieglatlētikā ar Jūsu atspoguļoto attiekmi, Jums nav nemazāko izredžu... Varbūt labāk pievienojieties latvju bumbotājiem ( ar roku vai kāju ) jeb ripas dzenātājiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-20 13:13, pirms 14 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Jūsu domas virzās pavisam nepareizā virzienā. Jūs nepārziniet vieglatlētikas pamatus. Diemžēl mums nav sporta žurnālistu, kuri tos spētu izgaismot. Vieglatlētikā ar Jūsu atspoguļoto attiekmi, Jums nav nemazāko izredžu... Varbūt labāk pievienojieties latvju bumbotājiem ( ar roku vai kāju ) jeb ripas dzenātājiem.
Nesapratu, kas tur nepareizs... Vieglatlētikā neviens par naudu nerunā tik atklāti kā NHL vai NBA, tomēr Bolta līmeņa vieglatlētiem nevajadzētu būt problēmām pašiem sevi nodrošināt un nebūt atkarīgiem no valsts vai federācijas piešķirtā, un kas tādā neatkarībā slikts? Šosejas skrējējiem pat nevajag Bolta līmeni. Attieksme vairāk ir katra paša inteliģences jautājums, naudai tur ir tikai pakārtota nozīme.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-20 14:12, pirms 14 gadiem
Raimonds65: ja tu tik ljoti maki dzeseet savu muti tad atklaj arii savu isto vardu un uzvardu lai visi zin kas tu esi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-07-20 16:45, pirms 14 gadiem
elements rakstīja: Nesapratu, kas tur nepareizs... Vieglatlētikā neviens par naudu nerunā tik atklāti kā NHL vai NBA, tomēr Bolta līmeņa vieglatlētiem nevajadzētu būt problēmām pašiem sevi nodrošināt un nebūt atkarīgiem no valsts vai federācijas piešķirtā, un kas tādā neatkarībā slikts? Šosejas skrējējiem pat nevajag Bolta līmeni. Attieksme vairāk ir katra paša inteliģences jautājums, naudai tur ir tikai pakārtota nozīme.
Bet! Ir tikai tāda lieta, ka par Bolta līmeņa vieglatlētu neviens tāpat vien no zila gaisa nerodas. Lai par tādu kļūtu, ir vajadzīgs ne tikai talants, bet galvenokārt pilnvērtīgs un pārdomāts treniņu process jau no bērnu dienām. Un šo procesu nevar nodrošināt bez zināmiem finansiāliem līdzekļiem. Tāpēc nekad nebūs mums ''boltu'', ja nebūs valsts atbalsta vieglatlētiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-20 20:08, pirms 14 gadiem
andy17 rakstīja: Bet! Ir tikai tāda lieta, ka par Bolta līmeņa vieglatlētu neviens tāpat vien no zila gaisa nerodas. Lai par tādu kļūtu, ir vajadzīgs ne tikai talants, bet galvenokārt pilnvērtīgs un pārdomāts treniņu process jau no bērnu dienām. Un šo procesu nevar nodrošināt bez zināmiem finansiāliem līdzekļiem. Tāpēc nekad nebūs mums ''boltu'', ja nebūs valsts atbalsta vieglatlētiem.
Tīri racionāli domājot, pat ar lielu atbalstu mums tāda Bolta nebūtu (rezultātu ziņā), lai arī kādu naudu ieguldītu, bet piekrītu, ka rezultāti neradīsies, ja nebūs atbalsta un motivācijas jauniešiem.

     [+] [-]

, 2010-07-21 09:26, pirms 14 gadiem
Opā, ta tik lai klājas tās LVS kārtis vaļā ar Raimonda info un citu personu info
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja