Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Latvijas vieglatlētikas izlase noskaņojas mazākajai delegācijai PČ vēsturē

Rolands Eliņš

Latvijas vieglatlētikas izlase noskaņojas mazākajai delegācijai PČ vēsturē
Valters Kreišs pasaules universiādē. Foto: IMAGO/Beautiful Sports/Scanpix un Guntis Bērziņš/LVS

Pasaules čempionāts vieglatlētikā septembrī norisināsies Tokijā, un normatīvu Latvijas izlasē izpildījis tikai Valters Kreišs. LVS prezidents Dmitrijs Miļkevičs portālam Sportacentrs.com paskaidroja, ka Tokijā Latviju pārstāvēs, visticamāk, 3-4 sportisti, kas būs mazākā Latvijas izlase kopš tā piedalās pasaules čempionātos. LVS prezidents gan uzsvēra, ka šo rādītāju nav korekti izmantot, lai spriestu par vieglatlētikas kopējo situāciju Latvijas sportā.

Pasaules čempionāta kvalifikācijas termiņš ir 24. augusts (izņemot maratonu), un vēl atlikusi pusotra nedēļa, lai situācija mainītos. Taču Latvijas izlasē jau šobrīd ir praktiski skaidrs, ka jaunus PČ normatīvu izpildītājus nesagaidīs, un ka Latvijas izlasē Tokijā būs trīs vai četri sportisti.

PČ normatīvu kārtslēkšanā izpildījis Valters Kreišs, kurš ir vienīgais Latvijas vieglatlēts šajā ciklā ar tik augsta līmeņa rezultātu. Taču PČ sistēma paredz, ka normatīvu ir ļoti sarežģīti izpildīt, un pārējās pieejamās vietas tiek aizpildītas pēc pasaules ranga (tā ir atsevišķa ieskaite, kurā tiek ņemtas vērā vairākas sacensības, nevis vienkārši gada labāko rezultātu saraksts).

Latvijas Vieglatlētikas savienības prezidents Dmitrijs Miļkevičs norādīja, ka praktiski droši pasaules čempionātam kvalificējusies arī šķēpmetēja Anete Sietiņa un soļotājs Raivo Saulgriezis, un vēl tiek uzturēta cerība, ka PČ kvalificēsies arī Līna Mūze-Sirmā, kura nupat kā uzrādīja savu sezonas labāko rezultātu.

Dāmu šķēpmešanā PČ ir 36 vietas, un ļoti augsto normatīvu (64.00m) izpildījušas tikai 11 sportistes. Sietiņa ir 16. vietā pasaules rangā, savukārt Mūze-Sirmā šobrīd ir 48. vietā. Priekšā ir četras japānietes, no kurām varēs startēt tikai trīs, taču jebkurā gadījumā Mūzei-Sirmajai, lai piedalītos savā piektajā PČ, vēl nepieciešams pakāpties uz augšu.

Savukārt Saulgriezis varētu pārstāvēt Latviju pat divās disciplīnās. 20km soļošanā viņš ir 89. vietā pasaules rangā, taču pēc tam, kad tiek norēķināti pārstāvji no vairākām valstīm (piemēram, viņam priekšā ir 19 japāņi un 22 ķīnieši), viņš ir 49. vietā (kopā būs 50 PČ dalībnieki). 35km distancē Saulgrieža pozīcija ir daudz drošāka - viņš ir 22. vietā pasaules rangā (arī 50 pieejamās vietas).

3-4 sportisti - tā būs skaitliski mazākā Latvijas izlase, kas piedalījusies pasaules čempionātos pēc neatkarības atgūšanas. Iepriekš tikai vienreiz bija mazāk par astoņiem, kad 2022. gadā Covid-19 dēļ pārceltajā PČ Jūdžinā, ASV, startēja seši Latvijas pārstāvji. Tas arī būs divreiz mazāk nekā Latvijas vieglatlētu skaits iepriekšējā globālajās vieglatlētikas sacensības Parīzes olimpiskajās spēlēs, kur startēja astoņi Latvijas vieglatlēti.

Latvijas vieglatlēti pasaules čempionātos

GadsSportistiGadsSportisti
2023.92007.11
2022.62005.11
2019.122003.9
2017.122001.8
2015.91999.8
2013.101997.17
2011.131995.9
2009.151993.8

LVS prezidents norādīja, ka tas drīzāk skaidrojams ar apstākļu sakritību un paaudžu maiņu, nevis Latvijas vieglatlētikas kopējo situāciju. Taču Miļkevičs atzina, ka pāreja no junioru vecuma uz profesionālo sportu joprojām ir ļoti sāpīgs jautājums.

"Mums joprojām ir augsta līmeņa sportisti, taču diemžēl traumas un citi apstākļi," par skaitliski mazo izlases sastāvu izteicās Miļkevičs. "Bija cerības uz Agnesi Cauni, taču šī viņai bija pirmā sezona pēc nopietnas traumas, tagad viņa jau beigusi sezonu. Minitrauma patraucēja arī sprinterim Oskaram Gravam. Gunta Vaičule sagaidīja bērniņa piedzimšanu. Rūta Kate Lasmane un Patriks Gailums ar traumām. Augstu rangā joprojām ir Gatis Čakšs šķēpmešanā, bet viņam vēlreiz Laimas slimība."

"Jāatzīmē tomēr arī paaudžu maiņas faktors, un šeit nevajadzētu fokusēties tikai uz pašu piramīdas augšgalu. Junioru un jauniešu sacensībās šis ir Latvijas vieglatlētikai labākais gads ilgā laika periodā, praktiski no katrām lielajām sacensībām ir atvesti cēlmetāli," teica Miļkevičs. "Protams, joprojām sāpīga realitāte ir sarežģītā pāreja no jauniešu vecuma uz pieaugušajiem, jo būt profesionālam vieglatlētam Latvijā ir ļoti grūti. Valsts atbalsts šajā ziņā nav liels, maigi sakot."

"Nav arī korekti salīdzināt, ka pirms 10 un 20 gadiem Latvijai bija daudz vairāk dalībnieku PČ," uzsvēra Miļkevičs. "Samazinās jau viss dalībnieku skaits, tagad uz PČ brauc tiešām tikai labākie. Agrāk bija A un B normatīvi, ar kuriem varēja kvalificēties. Es pats tiku ar B normatīvu, kas tagad būtu kaut kur 120. vietā pasaulē. Vai es tādēļ tagad varu teikt, ka manā laikā gan viss bija kārtībā, jo tad PČ startējām ar 10-15 cilvēku komandām? Nu, nav tas korekti. Uz PČ šobrīd ir ļoti grūti tikt. Normatīvi ir kosmiskā līmenī, bet ranga sacensību mums Baltijā ir maz - lielās valstis pašas organizē tāda līmeņa sacensības un piesaista savējos, kuri varbūt startē apmēram tādā pašā līmenī ka mūsējie, bet ranga punktus sapelna vairāk."

"Tādēļ pilnībā nepiekrītu, ka pēc izlases dalībnieku skaita sporta līdzjutējiem jāizdara kādi kategoriski negatīvi secinājumi. Viss notiek cikliski," teica Miļkevičs. "Piemēram, Igaunijai Parīzes OS bija tikai pieci vieglatlēti - tā nu sakrita, un viņi iet uz priekšu. Varam salīdzināt ar lietuviešiem, kurus slavē par medaļām, ko būtībā izcīna vienas ģimenes - Aleknu - dinastija. Jā, Mikols Alekna droši vien disku metīs vēl ilgi un būs ļoti titulēts sportists, bet tas ir ģimenes supertalants, nevis sistēmas augļi un likumsakarība. Baltijas komandu jauniešu čempionātos Latvijai iet krietni labāk Lietuvai, un mums patiešām talantīga un spēcīga jaunā paaudze. Mums jāpalīdz tai noturēties lielajā sportā, un te nu gan atšķirība no Lietuvas ir liela - viss LVS budžets no valsts ir apmēram 400 tūkstoši, Lietuvā tas ir gandrīz divi miljoni."

PČ Tokijā norisināsies no 13. līdz 21. septembrim, un tas notiks Tokijas nacionālajā stadionā, kur tika rīkotas arī 2020. gada olimpiskās spēles, kas gan Covid-19 dēļ notika pie tukšām tribīnēm. Šī būs trešā reize, kad PČ vieglatlētikā notiks Japānā.

1 2 36 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2025-08-14 12:20, pirms 4 dienām
"Samazinās jau viss dalībnieku skaits, tagad uz PČ brauc tiešām tikai labākie."

Šo piezīmi gan nesaprotu. Kvalifikācijas sistēma gan ir mainījusies, bet pasaules čempionātos dalībnieku skaits visu šo laiku svārstās aptuveni vienās un tajās pašās divu tūkstošu robežās, te kāds simts vairāk, te mazāk. Budapeštā, piemēram, bija 2100. Arī katrai valstij standartā ir tās pašas trīs kvotas - papildvietu var nopelnīt tikai izņēmuma gadījumā, ja kādam esošajam izcilniekam nav izdevies atlases cikls.

Par sacensībām gan skumja aina. No vasaras kalendāra ir pazuduši gan Rīgas kausi, gan nu jau arī Prezidenta kauss. Nesenais Latvijas čempionāts, šķiet, pat nekur netika translēts - gluži kā pirmsinterneta laikos. Un te nu gan kā skatītājam gribētos jautāt, vai ir plānots, ka kaut kas šajā sakarā mainīsies, ja reiz tam tagad ir tik liela nozīme.

  +2 [+] [-]

, 2025-08-14 12:32, pirms 4 dienām
Skuju taka. Vispār, jābrīnās, ka kāds vēl ar to nodarbojas...

  -1 [+] [-]

, 2025-08-14 12:35, pirms 4 dienām
Nepiekrītu par paaudžu maiņu, mums tādas ilgi nav bijušas un nebūs. Atsevišķi sportisti uzmirdz u18,u20 vecumā un tad pazūd.
Prezidenta balva bija apnikusi visiem, igauņi un leiši neveda labākos, tāpēc nolēma pārtraukt rīkošanu. Bija doma rīkot vietā Kontinetālās tūres posmu, bet tur tad ir speciālas prasības finansēšanai, kas nebija iespējamas.
Latvijas čempionātā izņemot dažas disciplīnas, nebija ko redzēt. Sezonas pašas beigas, lielākā daļa nemaz nestartēja. Ko tur translēs, kā sacenšas 4 zema līmeņa sportisti. Interesanti var sekot līdzi tiešsaistes rezultātiem athletics mājaslapā un instagram storijiem

     [+] [-]

, 2025-08-14 12:38, pirms 4 dienām
Murlāpsis rakstīja: Skuju taka. Vispār, jābrīnās, ka kāds vēl ar to nodarbojas...
Ļoti labs sports ar ko nodarboties hobija līmenī. Jā, no malas skatoties uz eliti ir bēdīgi, bet pašam trenēties, sacensties Latvijas līmenī ir ļoti interesanti.

     [+] [-]

, 2025-08-14 12:47, pirms 4 dienām
RHS rakstīja: Nepiekrītu par paaudžu maiņu, mums tādas ilgi nav bijušas un nebūs. Atsevišķi sportisti uzmirdz u18,u20 vecumā un tad pazūd.
Prezidenta balva bija apnikusi visiem, igauņi un leiši neveda labākos, tāpēc nolēma pārtraukt rīkošanu. Bija doma rīkot vietā Kontinetālās tūres posmu, bet tur tad ir speciālas prasības finansēšanai, kas nebija iespējamas.
Latvijas čempionātā izņemot dažas disciplīnas, nebija ko redzēt. Sezonas pašas beigas, lielākā daļa nemaz nestartēja. Ko tur translēs, kā sacenšas 4 zema līmeņa sportisti. Interesanti var sekot līdzi tiešsaistes rezultātiem athletics mājaslapā un instagram storijiem
Atceros, ka vēl jau bija arī doma uzņemt Eiropas komandu čempionātu - labi, tur kovids un citas nebūšanas izjauca plānus, bet tad nekas līdzvērtīgs vietā arī kopš tā laika nav ticis sarīkots.

  +4 [+] [-]

, 2025-08-14 13:00, pirms 4 dienām
Un jautājums par translācijas trūkumu ir vairāk runa par attieksmi un ieinteresētību nekā cerībām uz kaut kāda superlīmeņa ieraudzīšanu. Ir 2025.gads. Ja gada lielākās vietējās sacensības tik nozīmīgā sporta veidā nevar parādīt kaut vai Youtube translācijā ar vienu kameru katrā sektorā un informatoru komentētāja lomā (ir arī tādas pārraides bijušas), tad tiešām no malas piezogas šaubas, vai kāds tur augšā pats tic tam, ar ko nodarbojas.

     [+] [-]

, 2025-08-14 14:29, pirms 4 dienām
Murlāpsis rakstīja: Skuju taka. Vispār, jābrīnās, ka kāds vēl ar to nodarbojas...
Ceru, nepienāks tāds brīdis, ka visi gribēs tikai bumbai/ripai pakaļ skraidīt. Ja izvēlēties individuālo sporta veidu, kāpēc lai tā nebūtu vieglatlētika?

  +2 [+] [-]

, 2025-08-14 15:08, pirms 4 dienām
Ar Muļkeviču pie stūres Latvijas vieglatlētikai garantēta skuju taja. Apkaunojums nevis prezidents. Muļkevičs strādā tikai uz savām interesēm.

  +1 [+] [-]

, 2025-08-14 15:48, pirms 4 dienām
Paga, paga par Miļķeviču nobalsoja lielākais vairākums. Ja nebija mierā varēja vismaz atturēties, ja otrs kandidāts nepatika. Bet ļoti politkorekti katram iedeva pa mazlietiņam, lai ievēlētu.
Bet katrā ziņā pieaugušo vieglatlētika ir bedrē un neviens nedomā no tās kāpt ārā, jo uzskata ka ir labi tāpat.
Problēma, ka pēc U20 zūd jebkāda motivācija piedalīties sacensībās un trenēties, būtu vismaz kādas sacensības, kur pārejas vecumā piedalīties. Nu varēja arī Rīga uzrīkot kādas sacensības, Rīgas kausus vasarā, lai sacenstos vismaz starp novadiem, Rīga, Pierīga, Valmiera, Ogre, Daugavpils, Liepāja, ja klubi nav OK. Ja kas gan Igunijā, gan Lietuvā ir klubu sacensības vasarā un ziemā. Tad arī novadiem veidojot izlases, iespējams būtu kāds atbalsts sportistiem un būtu sportistiem motivācija. Katrā ziņā prasās kārtīgs brainstormings, lai atdzīvinātu vieglatlētiku. Bet to ir grūti izdarīt, ja vadībai ir nostāja, ka pēc vidusskolas beigšanas ir jāiet strādāt, ja neesi elitē un nav ko darīt vairāk stadionā.

     [+] [-]

, 2025-08-14 15:51, pirms 4 dienām
Mjaa...Nu katastrofa vēl laikam nav,bet tuvu tam jau ir,ka tik maz no Latvijas izcīna tiesības piedalīties PČ.
3-4 sportisti...Nekad tā nav bijis.Kad neizcīnīs vairs neviens pats tiecības no Latvijas piedalīties PČ,tad jau varēs teikt ka tā ir katastrofa un pilnīgs "vāks".

  +2 [+] [-]

, 2025-08-14 16:23, pirms 4 dienām
Nezinu kā tagad viss notiekās skolās,bet kad es mācījos vēl sen apakaļ,tad mums bij uzsvars skolā tiesi uz vieglatlētikas disciplīnām(arī uz slēposanu ziemā).Un tikai pēc tam varēja futeni spēlēt,vai tautas bumbu.Par to lika atzīmes.No vieninieka līdz pieciniekam dienasgrāmatā.Un es zinu,ka pat palika uz otru gadu ,kurus dēļ fizkultūras atstāja uz otru gadu mācīties....
Vajadzēja lēkt tālumā,augstumā,"granātu "bij jāmet tālumā,skriet vajadzēja,100 m, 1 km uz laiku....Tagad jau laikam tas viss vairs netiek prasīts skolās.
Tajā laikā pēc tam bērni un jauniesi daudzi gāja vismaz vēl kaut ko pamēginat no vieglatlētikas disciplinām uz stadionu.Tur varēja pamēģināt disku aizmest,paņemt rokā veseri un to pamēģināt,pagrūzt lodi u.t.t.

     [+] [-]

, 2025-08-14 16:38, pirms 4 dienām
...godīgi būtu tikai Kreišam braukt..nevajag tērēt naudu..to vajag ieguldīt TIEŠĀM !!!!! talantīgā sportistā..

  +2 [+] [-]

, 2025-08-14 18:50, pirms 4 dienām
Varētu jau pacensties un nopublicēt pārskatu par PČ normatīviem visās disciplīnās, par to, cik sportisti katrā no tām globāli ir izpildījuši normatīvus, tāpat to, kāds rezultāts vajadzīgs katrā disciplīnā, lai tiktu pēc ranga, un cik tālu labākie Latvijas atlēti no šī ranga savās disciplīnās atpaliek un kādu pozīciju šobrīd ieņem.

     [+] [-]

, 2025-08-14 18:50, pirms 4 dienām
Vispār nevienam nebraukt uz ekskursiju Japānā!
Cieti!!!

     [+] [-]

, 2025-08-14 18:55, pirms 4 dienām
erred rakstīja: Vispār nevienam nebraukt uz ekskursiju Japānā!
Cieti!!!
Tad Pč atļaut startēt 8 dalībniekiem disciplīnā no visas pasaules?
Viens skrējiens vai fināls un viss beidzas

     [+] [-]

, 2025-08-15 09:11, pirms 3 dienām
Milzīgs kauns par Latvijas vieglatlētiem (tiek, kas dzimuši pēc 1990.gada)

     [+] [-]

, 2025-08-15 09:59, pirms 3 dienām
RHS rakstīja: Ļoti labs sports ar ko nodarboties hobija līmenī. Jā, no malas skatoties uz eliti ir bēdīgi, bet pašam trenēties, sacensties Latvijas līmenī ir ļoti interesanti.
Nevienu brīdi nebiju domājis par nodarbošanos hobija līmenī vai veselības uzturēšanai, bet gan par Lielo vieglatlētiku...

     [+] [-]

, 2025-08-15 10:45, pirms 3 dienām
Jautājums LVSam - kapēc federācija praktiski neko nedara apstākļu radīšanai jaunajiem sportistiem pēc sporta skolas beigšanas. Respektīvu publiski sniegt konstruktīvus priekšlikumus augstskolu sporta sistēmas izveidei; treneru darba apmaksas sistēmas efektivizācijai, nodrošinot samaksu par perspektīvāko (sākot no I sporta klases) U-23 un pieaugušo sportistu trenēšanu (faktiski klubu sistēmas izveidošana); efektīvāka sadarbība ar aizsardzības un iekšlietu ministrijām sportistu atbalsta ziņā; u.t.t.

     [+] [-]

, 2025-08-15 11:03, pirms 3 dienām
Murlāpsis rakstīja: Nevienu brīdi nebiju domājis par nodarbošanos hobija līmenī vai veselības uzturēšanai, bet gan par Lielo vieglatlētiku...
Tāds jau ir sports. Protams, ir vecāki, kas ved bērnus uz treniņiem tikai naudas pēc, bet lielākoties bērnus ved uz treniņiem veselības un nodarbes pēc. Tā mazā daļa, kam ir gribēšana, talants, tad kad izaug tad arī trenējas profesionāli.
Problēma tāda, ka no tiem nedaudzajiem talantiem, daudzi 20 gados jau ir nodzīti vai paši vairs negrib, nevar trenēties

  +1 [+] [-]

, 2025-08-15 11:17, pirms 3 dienām
Vai cik daudz "raudātāju" saradies! Tā drīz teiks LVS aizstāvis komentētājs vārdā FUNKCIONĀRS! Atbilde uz daudziem jautājumiem ir apgalvojumā, ka šobrīd LVSu vada un valdē ir salīdušas pilnīgas nejēgas! Un vairumam to jauniešu panākumu, par ko te min Miļķevičs, nav pilnīgi nekāda sakara ar LVS darbu! Tas viss ir tikai jauniešu, viņu treneru un vecāku sasniegums, gluži kā Miļķeviča pieminētajā Aleknas gadījumā! Vēl es gribētu uzteikt arī sporta skolas (arī dažas pašvaldības), kas savu iespēju robežās uztur pie dzīvības vieglatlētiku, bet uzsveru - ar LVSu tam nav pilnīgi nekāda sakara!

     [+] [-]

, 2025-08-15 15:58, pirms 3 dienām
Kur tad šķepmeteji?

     [+] [-]

, 2025-08-15 23:04, pirms 3 dienām
To Zinu zinu.
Te komentētājiem vismaz ir arī konstruktīvi priekšlikumi situācijas uzlabošanai. Nevis tikai raudāšana, ka nekas nenotiek un LVS neko nedara. Piemēram, ļoti labs un konstruktīvs ir "kļauška" priekšlikums augstkolu sporta un spēka struktūru sadarbības ar LVS sakarto

     [+] [-]

, 2025-08-15 23:14, pirms 3 dienām
sakārtošanai. Šādi priekšlikumi ir jāiesniedz LVS. Klubu sistēmas izveidošana arī ir ļoti labs priekšlikums. Funkcionārs nevienu neaizstāv. Bet gan pamatoti un argumentēti izvērtē gan labās, gan sliktās lietas. Profesionālo sportistu līmenis ir pavisam cita lieta. Ja šobrīd šķēpmetēji met knapi 70 metrus, tad vaina ir pašos šķēpmetējos. Un pamatots bija arī komentārs - ja jau šībrīža prezidents ir tik slikts, kāpēc viņu atbalstīja absolūtais vairākums juridisko biedru? Kāpēc neievēlēja Gabaliņa kungu vai kādu citu?

     [+] [-]

, 2025-08-16 17:15, aizvakar
Cik man ir zināms, tad liela daļa juridisko biedru vēlās pārmaiņas un nav apmierināti ar esošo vadību. Muļkevičs un meža zvērs pēdējās dienās pirms vēlēšanām apzvanīja juridiskos biedrus nomelnoja Brišku. Un cik man zināms, tad daļa no esošajiem valdes locekļiem (tajā skaitā Beļikova un Grants) solīja atbalstu Briškam, bet uzmeta kažoku, jo Muļkevičs piesolīja labumus. Skumji.

     [+] [-]

, 2025-08-16 19:28, aizvakar
To Woohoo777 -
Jūs pats ticat tam, ko rakstāt? Liela daļa tikko paši nobalsoja par šo kandidātu. Un Jūs jau rakstāt, ka grib pārmaiņas. Tad kādēļ viņi balsoja par šo kandidātu? Beļikova solīja atbalstu Gabaliņam - te pat zirgam jāsmejas. Kongresa laikā Gabaliņš nomelnoja visus, tajā skaitā Beļikovu, bet Jūs rakstāt, ka viņa solīja viņam atbalstu. Kur tad tie visi lielie atbalstītāji bija, kad vajadzēja balsot par Gabaliņu?

     [+] [-]

, 2025-08-16 22:19, aizvakar
Man interesē kāpēc ir Valmieras, Ogres, Liepājas atklātie čempionāti, bet Rīgas nav. Ko dara tad Rīgas domnieki LVS valdē.Nu vismaz bijušie, vai ir esošie, katrā zi'mā daļa uzvārdu nav nekāda saistība ar vieglatlētiku. Bet varbūt kļūdos.

     [+] [-]

, 2025-08-16 22:29, aizvakar
Katrā ziņā Rīga kā pilsēta nerīko nevienas vieglatlētikas sacensības, bet arī Arkādijai jau nav arī normāla stadiona, arī Arkādijas manēža nav tāda kur būtu normāls skriešanas aplis. Varbūt tādēļ arī nav sacensību.

     [+] [-]

, 2025-08-17 09:06, vakar
To 8 galvas -
Ziemā RSM (Arkādija) manēžā notika starptautiskas sacensības ļoti labā līmenī.
Par vasaras sacensībām jājautā LVS un Rīgas domei.
Jāņem vērā fakts, ka Daugavas manēžu nesaprotamu iemeslu dēļ uzbūvēja ar 4 celiņiem, nevis 6, tādēļ nopietnas starptautiskas sacensības tur nemaz nevar rīkot.

     [+] [-]

, 2025-08-17 10:09, vakar
Ir arī kāda priecīga ziņa! Razgalis labojis Eiropas rekordu 3000m V40 grupā. 8:02

     [+] [-]

, 2025-08-17 17:58, vakar
Apsveicam Jāni Razgali.

     [+] [-]

, 2025-08-17 21:00, vakar
Funkcionārs rakstīja: To Woohoo777 -
Jūs pats ticat tam, ko rakstāt? Liela daļa tikko paši nobalsoja par šo kandidātu. Un Jūs jau rakstāt, ka grib pārmaiņas. Tad kādēļ viņi balsoja par šo kandidātu? Beļikova solīja atbalstu Gabaliņam - te pat zirgam jāsmejas. Kongresa laikā Gabaliņš nomelnoja visus, tajā skaitā Beļikovu, bet Jūs rakstāt, ka viņa solīja viņam atbalstu. Kur tad tie visi lielie atbalstītāji bija, kad vajadzēja balsot par Gabaliņu?
Jums ir ļoti selektīva ne tikai uztvere, bet arī dzirde! Es nevarēju saprast, kādēļ Jūs raujat ārā no konteksta fragmentus un tad tos "apspēlējat". Tagad skaidrs - Jūsu cienījamajā vecumā tā ir vairumam cilvēku! (Vairums gan līdz tādam vecumam nemaz nenodzīvo!). Nevajag Jums ar šo vairs nodarboties - Jūs pats teicāt - ceļu jaunajiem! Un zirgam nemaz nav smieklīgi, jo solīja gan to atbalstu abi minētie!

     [+] [-]

, 2025-08-17 21:11, vakar
Dažas dienas pirms vēlēšanas man teica, ka Balvi par Miļķeviču balsos.

     [+] [-]

, 2025-08-17 21:24, vakar
RHS rakstīja: Dažas dienas pirms vēlēšanas man teica, ka Balvi par Miļķeviču balsos.
Taisnība - kādu brīdi pirms balsošanas abi nokārtām galvām atzinās Briškam, ka nevarēs izpildīt solīto!

     [+] [-]

, 00:26, pirms 12 stundām
To Zinu zinu un RHS
Pieņemsim, ka abi minētie nobalsotu par Gabaliņu. Tāpat tas nekādā veidā nemainītu kopējo balsojumu. Tās vienkārši būtu divas balsis vairāk.
Kas tad ar pārējiem balsotājiem? Viņiem nav savas galvas uz pleciem?

     [+] [-]

, 08:15, pirms 5 stundām
Funkcionārs rakstīja: To Zinu zinu un RHS
Pieņemsim, ka abi minētie nobalsotu par Gabaliņu. Tāpat tas nekādā veidā nemainītu kopējo balsojumu. Tās vienkārši būtu divas balsis vairāk.
Kas tad ar pārējiem balsotājiem? Viņiem nav savas galvas uz pleciem?
Bet ja jau Jūs bijāt kongresā, tad redzējāt un dzirdējāt, par ko kurš aicināja balsot! Un jā, pārējiem nav galvas! Ko šie divi teiks, tā/tur tas bara vairākums arī skries! Jo šie abi ir līderi (savtīgi labuma meklētāji, bet līderi)
1 2 36 komentāri