Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Kreipāns kritizē Olijaru

Andris Vētra
Andris Vētra

Šodien radio SWH raidījumā "Nedēļas sporta apskats" sporta eksperts Anatolijs Kreipāns kritizēja Latvijas vieglatlēta Staņislava Olijara cīņas trūkumu 110 m barjerskrējiena pusfinālā.

"Mēs visi zinām, kādi savainojumi un problēmas pirms pasaules čempionāta [Osakā (Japāna) - aut.] bija Olijaram. Ja Tev vairs nav izredžu iekļūt finālā, tad vismaz cīnies līdz beigām, to mūsu līdzjutēji saprastu. Latvijas līdzjutēji nav muļķi, viņi saprastu neveiksmi, neiekļūšanu finālā, bet šādu attieksmi... Protams, vienmēr ir arī daļa līdzjutēju, kas visus un vienmēr kritizēs, kuriem arī ar olimpisko zelta medaļu nebūs diezgan, taču ne jau par tiem ir runa," tā Kreipāns.

"Protams, ir gadījumi, kad fiziski nav iespējams cīnīties līdz galam (kad sarauj krampji u.tml.), šoreiz taču tā nebija," tā Anatolijs.

Latvijas barjerskrējējs neiekļuva pasaules čempionāta vieglatlētikā 110 metru barjerskrējiena finālā. Savā pusfināla skrējienā Olijars, zaudējis cerības uz pirmo trijnieku, finišā apzināti samazināja tempu un ieņēma septīto vietu - 13.78 sekundes.

Izmantotie resursi:
radio SWH

Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze"

  +2 [+] [-]

, 2007-09-02 20:55, pirms 17 gadiem

It kā Tu, Kreipān, zinātu, kāda iemesla dēļ viņš samazināja tempu beigās. Uzprasīji varbūt Olijaram personiski, un zini tiešām!???

  -2 [+] [-]

, 2007-09-02 20:56, pirms 17 gadiem

Olijaru shogad esmu redzeejis abaas saciikstees kuraas vinsh piedaliijaas...sk. http://www.latvija.tv/watch.php?id=14861 pirmaas saciikstes Ostravaa...kuraas it kaa vinjs sakjeera traumu...nu un tagad nozheelojamo startu Pasaules chempii...piekriitu Kreipaanam...tikai pasaules klases liimenja sportisti ko taadu var atljauties...bet ne jau taads sportists kas nemanaami kriit aaraa no elites...jaa izskataas ka Olijaram uz visu (arii liidzjuuteejiem pir TV ekraaniem) kaarteejo reizi uz(d)irst...

  +3 [+] [-]

, 2007-09-02 20:57, pirms 17 gadiem

Olijars malacis! es taa pat butu darijis! kads tolks skriet ja ta pat netiksi talak? nafig to rezultatu...

  -1 [+] [-]

, 2007-09-02 20:58, pirms 17 gadiem

krīt arā no elites - vo pzc taa pateikt, kur tad ir tā elite ??? trojka vai tikai pirmais? nodirs.... visi māk , APSVEICU!

  +2 [+] [-]

, 2007-09-02 20:58, pirms 17 gadiem

Toliks loti pareizi pateica - nav ta Stasim pirma tada reize...

  +1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:00, pirms 17 gadiem

oveckins#1, tas ko es rakstu, nav d........! Domāju, ka vieglatlētikas treneri ar 40+ gadu pieredzi vieglatlētu trenēšanā zinās, par ko runā. Vai arī tu domā, ka zini labāk par LV izlases treneriem? Pārlasi manus komentārus un pieņem, ka Olijārs ir individuāls, visi nevar būt vienādi. Dzhonis, esmu diezgan pārliecināts(ja nu vienīgi tu netrenējies v-atlētikā), ka tu netiktu pāri pat pirmajai barjerai(augstums 106,7cm). Hmm, kurš tad īsti izskatās nožēlojamāks - tu vai Olijārs?

  +1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:03, pirms 17 gadiem

Ļoti cienu Kreipānu. Piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:09, pirms 17 gadiem

normals vecis tas Toliks

  +1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:09, pirms 17 gadiem

Kreipāns ir viens no labākajiem un objektīvakajiem cilvēkiem LV sportā!

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:10, pirms 17 gadiem

Taisniba kreipanam

  -2 [+] [-]

, 2007-09-02 21:11, pirms 17 gadiem

nu gan atradies istais viegatlets!

  -3 [+] [-]

, 2007-09-02 21:12, pirms 17 gadiem

kādā ziņa viņš ir objektīvs??? noliek Olijaru, a piem. Vadimam novēlēja Pekinā zeltu?

  -2 [+] [-]

, 2007-09-02 21:12, pirms 17 gadiem

Pilnībā piekrītu

     [+] [-]

, 2007-09-02 21:13, pirms 17 gadiem

reinisz tu būtu olijāra labā feja?

     [+] [-]

, 2007-09-02 21:13, pirms 17 gadiem

piekriitu kreipanam!

  -1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:15, pirms 17 gadiem

Rafael - a tu tjipa gudrais no .... pats sportists jūt vai vajag vai nevajag ,un viņām po par Kreipānu vai jebkuru citu esporta "gudreli" !!!

  -1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:20, pirms 17 gadiem

Tikai sķiet ka sportists nejūt ka degunu pārāk augsti uzslējis, un tas ka viņam ir po , ir sen skaidrs un ne tikai pa ršejieniešiem bet par visiem kas viņam ticēja.

P.S reinisz tev sākumskolā vēl nav mācīts kas ir kritika? Jo šķiet ka tev viss tik ir dir*ana kādam virsū

     [+] [-]

, 2007-09-02 21:22, pirms 17 gadiem

Kreipānam šoreiz tiešam ir taisnība kaut arī Olijāram pēc laikam 8 barjēras vairs nebija cerības uz 2 vietu skrejienā tad vismaz varēja turpināt cinīties ta ka tas ukrainis un varbūt arī būtu viņš izrāvis trešo vietu. Es nēsmu nekāds Olijāra kritizētājs ne arī baigas fans, bet tas beidzot ir jasaprot ka ir jabeidz beidzot cerēt uz viņu ja viņs uzvarēja Eiropas čempionāta ja viņš varbūt ir viens no 10 gades labakajiem Latvijas vieglatlēteim bet kur paliek rezultātu kāpums man paliek tāds jautājums parasti visi vieglatlēti trenējas normali un rezultāti kāpj, bet Olijāram nenāk pa simdaļas klāt un zem 13 sekundem es domaju ka viņš savā karjierā nesaniegs šo maģisko barjieru. Ja sasniegs visu cieņu viņam un es tad savus vārdus ņemšu atpakaļ nu redzēsim kā atrisnāsies talākā gaita. Nu varbut Olijāram pāriet uz tāllekšanu ja viņs tur lec 8m varbūt. Bet es nesmu viņa trenēris ne arī Latvijas vieglatlētikas federerācijas kaut kāda augsta amatpersona tapēc neiteikšu ko darīt LVF un arī Olijāra trenērei, bet vienkārši es isaku savu viedokli par šo tēmu kas šajā valstī nav aizliegts. Protams es nesaku ka esmu baigais barjiersprinteris, bet izvērtējot rezultātus kādus uzstāda parējie es nerunāju par ASV, bet par to pašu Ukraini vai ķinieti var ņemt par piemēru.

  +1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:22, pirms 17 gadiem

dzeks ir apstaajies!!

  -1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:23, pirms 17 gadiem

tu Olijaru pazīsti personīgi??? deguns augša - kurā vietā, secini no tā,ka itkā nekapā līdz beigām ???

  -1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:24, pirms 17 gadiem

man jau liekas ka uz pasayles chempionaatu nevajag brukt pusvesalam!!!!ja tu zini ka tu nevareesi starteet ar pilnu speeku tad nafig tur bruc!!!!taisniiba jau Tolikam vien ir!!!!

  -3 [+] [-]

, 2007-09-02 21:25, pirms 17 gadiem

pareiz,Olijars nulle.

  -2 [+] [-]

, 2007-09-02 21:27, pirms 17 gadiem

Reinisz karoč ar tevi nav jēgas runāt, ej padročī skatoties uz Olijāra plakātiem mož paliks ap sirdi labāk

P.S vari neatbildēt tāpat nelasīšu

  -1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:28, pirms 17 gadiem

Lupaini ko dara Vadims???

  +1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:28, pirms 17 gadiem

lai kritizee vesels. Man nekada starpiiba vai vinsh izciiniitu 4. vai 7.vietu. Meerkis - finaals. meerkis neizpildiits. 4. vai 7. vieta 1/2finaalaa pilniigi pie kaajas. Nepaveicaas...nu i viss.

  -2 [+] [-]

, 2007-09-02 21:30, pirms 17 gadiem

Rafale tavs līmenis ,ar tevi ir tolka runāt , kritize tik tālāk un priecājies par sevi !

  +3 [+] [-]

, 2007-09-02 21:41, pirms 17 gadiem

gray66, tu esi kaut kur trenējies, profesionāli? Zini, kas ir traumas? Domāju, ka ja viņam nebūtu traumu, tad viņš noteikti izskrietu jaunu personīgo. Kāpēc viņam jāiet uz tāllēkšanu, ja viņš savā disciplīnā ir Eiropas čempions? Ar to ir par maz? Dakūram jau arī nav vairs progresa, jo viņš tak bija iepriekšējais PČ, bet ne pagājušogad EČ kko parādīja, ne arī šogad PČ. Tad jau sanāk, ka viņam arī derētu iet prom no 110m/b?

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:49, pirms 17 gadiem

Atlets, es trenējos vieglatlētika es zinu kas ir traumas un pats es esmu lauzis roku un tur nau jatrenējas profesionāli es neko nesaku ka viņam ja bija trauma, bet tad vismaz vajadzēja padomāt vai braukt vai nebraukt uz to Pasaules čempionātu, jo ja cilvēks nav pilnīgi vesels viņš nebrauc uz čempionātu. Par Dukuru ir cita lieta ir viānm gadi kad viņš izskrien no 13 un ir kad viņs skrien Olijāre līmenī, bet es apstājos pie bet ,jo Dukuru nevar salīdzīnāt ar Olijāru kurš nekad pat nav pietuvojies piemēram 12.99 nu ja ir viānm personiskais 13.08, bet tas vairāk nav atkaŗtots un atlets Dukurs varbut neparādija neko pasaules čempionāta, bet viņs ir labāks par olijāru un sezoans gaitā viņs sasniedz ļoti labus rezultātus.

  +3 [+] [-]

, 2007-09-02 21:49, pirms 17 gadiem

Viņš ar ar sportu nodarbojas priekš sevis. Viņam nav nevienam jāatbild un jāpierāda. Ja viņš vairāk negribēja skriet, tad tā ir viņa darīšana. Un apgalvojums, ka viņam dēļ līdzjutējiem vajadzēja skriet līdz beigām ir pilnīgas muļķibas, jo lielākā daļa sportistus neiziet uz starta ar domu pierādīt kaut ko kādam, un vismazāk esporta lietotājam. Ja sportists sāk domāt par to ka uz viņu liek ceribas visa valsts tad viņš pārdeg.

  -1 [+] [-]

, 2007-09-02 21:54, pirms 17 gadiem

Stasim jameklee vaina psihologijaa!

     [+] [-]

, 2007-09-02 21:54, pirms 17 gadiem

Kreipans rulē, piedod Stasi

  -3 [+] [-]

, 2007-09-02 21:57, pirms 17 gadiem

lai arii Toljiks man liekas augstpraatiigs un diezgan sevii iemiileejies, shitais toch ir pareizi teikts... Stasim fui, Toljikam respect!