Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Slovākijai zaudēts ar sauso 0:6

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Slovākijai zaudēts ar sauso 0:6
Ripa Latvijas izlases vārtos
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Vankūveras olimpiskajās spēlēs pēdējo grupu turnīra spēli aizvadījusi Latvijas hokeja izlase. Šoreiz ar sauso 0:6 tika zaudēts Slovākijas valstsvienībai.

Pirmajās divās spēlēs Latvijas izlase piedzīvoja zaudējumus pret Krieviju (2:8) un Čehiju (2:5), taču joprojām varēja izvairīties no pēdējās vietas grupā un spēcīga pretinieka "play-off" cīņā par iekļūšanu ceturtdaļfinālā - lai tas izdotos, jau pamatlaikā bija jāuzvar zvaigžņoto Slovākijas izlasi. Kur nu...

Tāpat kā pirmajos divos mačos arī trešajā mūsu komanda ielaida ātrus vārtus. Šoreiz pretinieki 1:0 sev par labu panāca 3. minūtē, kad Miķeļa Rēdliha noraidījumu vairākumā izmantoja aizsargs Ļubomirs Višņovskis. Turpinājumā brīžiem bija vērojama ļoti atklāta spēle - notika skriešana no vieniem vārtiem uz otriem, tiesa, daudz pamatīgāk jāsvīst bija mūsu vārtsargam... Kādu laiku Masaļskis glāba, taču perioda vidū arī viņš nespēja tikt galā ar Riharda Zednika spēcīgu raidījumu - 0:2. Arī pie šī rezultāta nekas nemainījās, bīstamāk uzbruka Slovākijas vienība un atkārtojās mūsu iepriekšējās divās spēlēs (un, starp citu, arī Rīgas "Dinamo" cīņās) redzētais scenārijs, kad 1. periods tiek zaudēts ar 0:3. 18. minūtē slovāku labā trešos vārtus guva Jozefs Štumpels...

Ar cerību stariņu sākās 2. periods, kad, spēlējot mazākumā, uzbrukumā prasmīgi rāvās Mārtiņš Karsums, taču šis stariņš ātri vien izdzisa, kad pretējā laukuma galā slovāki viena vīra pārsvaru izmantoja, vārtus gūstot Marianam Hosam. Burtiski vēl pēc minūtes tablo rādīja jau 0:5... Muļķīgi savu vārtu tuvumā kļūdījās Aleksejs Širokovs, un tāds meistars kā Mihals Handzušs šādu dāvanu izmantoja ar lielu prieku. Neilgi pēc tam tuvu saviem otrajiem vārtiem bija Štumpels, taču mums palīdzēja vārtu stabiņš. Vēlāk mazākumā no stabiņa stafeti pārņēma Masaļskis, kurš arīdzan glāba un glāba. Pēc pusspēles latviešu izpildījumā - nieka seši metieni... Vismaz spēka spēlē mūsējie rādīja raksturu - Karsums vien izmētāja pa laukumu vienu slovāku pēc otra. Savukārt vārtu apdraudēšanas ziņā latvieši aktivizējās tikai 2. trešdaļas 2. pusē, galvenokārt izcēlās mūsu 3. maiņa, īpaši Kaspars Daugaviņš. Tikai pēc spēlētām 35 minūtēm Latvijas izlase ieguva pirmo(!) vairākumu. Pirms pēdējām 20 minūtēm - sausais 0:5.

3. periods aizritēja nepiespiestā gaisotnē, abām komandām apzinoties gala iznākumu. Vienīgais jautājums bija, vai mūsējie nepaliks uz nulles. Vairākumā divas teicamas iespējas bija Laurim Dārziņam - vienreiz trāpīja pa stabiņu, otrreiz pa vārtsargu Jaroslavu Halāku. Vienubrīd šķita, ka kopš 23. minūtes Slovākijas vārtiem rezultāts tā arī vairs nemainīsies, taču divarpus minūtes pirms mača beigām slovāki, konkrēti Ivans Baranka, mūs vēl vairāk apbēdināja, panākot 6:0. Ar tik nepatīkamu rezultātu spēle arī noslēdzās.

Latvijas izlases zaudējums par 99.9% (Baltkrievijai vai Vācijai jāmet savos vārtos, lai noorganizētu sev vēl sliktāku vārtu attiecību nekā Latvijai) nozīmē, ka pēc grupu turnīra mūsu komandas rādītāji būs vissliktākie un 23. februārī "play-off" mačā par iekļūšanu ceturtdaļfinālā spēlēsim ar 5. rādītāja īpašnieci jeb otru labāko no trim 2. vietas ieguvējām.

Olimpiskais hokeja turnīrs

Latvija – Slovākija 0:6 (0:3, 0:2, 0:1)
Vārti: 02:44 Višņovskis (Štumpels, Zedniks, vair.) 0:1, 09:11 Zedniks (Handzušs, Bartečko) 0:2, 17:08 Štumpels (Palfijs) 0:3, 21:07 Marians Hosa (Štumpels, vair.) 0:4, 22:20 Handzušs 0:5, 57:20 Baranka (Handzušs) 0:6.
Vārtsargi: Masaļskis - Halāks.
Metieni: 21:37 (5:13, 10:15, 6:9)

B apakšgrupas tabula

VIzlaseSP
1.Čehija26
2.Slovākija35
3.Krievija24
4.Latvija30
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 10:57, pirms 15 gadiem
Vainiigs LOK piedraudeeja Znarokam lai papistu visas speeles peec kartas!

     [+] [-]

, 2010-02-21 10:58, pirms 15 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: vispār KHL ir mēsls AHL pat stiprāks , paskatoties kā spēlē vācieši , baltkrievi , kam ir spēcīgs pašmāju čempis var secināt uz ko latvijai jātiecas , kāda jēga skriet pakaļ ganciem , pēctam dinamo izputēs un viss lv hokejs sabruks
Nu gan muļķības raksti-esmu lasījis ļoti daudzu dažādus spēlētāju, treneru , hokeja speciālistu salīdzinājumus un laikam viens sportists no vairākiem desmitiem teica ka KHL un AHL ir vienādi- pārējie visi atzīst ka KHL ir jūtami stiprāks par AHL. šis jautājums nav pat diskusiju vērts , jo tas vienkārši ir acīmredzams pēc faktiem.

     [+] [-]

, 2010-02-21 10:58, pirms 15 gadiem
Diemžēl, neatkarīgi no tā vai mums ir Rīgas Dinamo, vai nē, pašlaik ar NHL vīriem konkurēt mēs nevaram vai arī negribam to zina tikai Latvijas spēlētāji Vankūverā. Spēlētājos nevar redzēt degsmi, tāpēc arī tādas sagrāves. Piekrītu visiem, kuri iepriekš jau rakstīja, ka visvairāk žēl ir Edžas, jo pēc manām domām viņš šajās spēlēs atsver pusi laukuma spēlētāju....... fui tādai komandas spēlei.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:00, pirms 15 gadiem
Hansens rakstīja: Diemžēl, neatkarīgi no tā vai mums ir Rīgas Dinamo, vai nē, pašlaik ar NHL vīriem konkurēt mēs nevaram vai arī negribam to zina tikai Latvijas spēlētāji Vankūverā. Spēlētājos nevar redzēt degsmi, tāpēc arī tādas sagrāves. Piekrītu visiem, kuri iepriekš jau rakstīja, ka visvairāk žēl ir Edžas, jo pēc manām domām viņš šajās spēlēs atsver pusi laukuma spēlētāju....... fui tādai komandas spēlei.
Edgars arī nebija labākajā formā-spēlēja normāli bety ne labi.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:00, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu nu! Tas pats Soča, nav pielicis salīdzinājumā ar to Soču, kas bija pirms diviem gadiem R 2000...? Miķelim, Laurim arī Galviņam šī sezona RD rindās ir rezultatīvāka un lābāka (kopumā) nekā pagājušogad! Tavuprāt, džeki nav pielikuši? Čičiks arī ir kā otro jaunību atguvis spēlējot kopā ar tādiem meistariem kā Hossa un Petro!
Atceros vēl vecos labos laikus, kad Lauris spēlēja BAČ un izlases labā pat guva vārtus Da labi, kāda starpība, skaidrs ir tas, ka, ja vārtus gūst Hosa, tad mūsējie no tā labāki nepaliek

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:02, pirms 15 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: vispār KHL ir mēsls AHL pat stiprāks , paskatoties kā spēlē vācieši , baltkrievi , kam ir spēcīgs pašmāju čempis var secināt uz ko latvijai jātiecas , kāda jēga skriet pakaļ ganciem , pēctam dinamo izputēs un viss lv hokejs sabruks
Un vēl viena iebilde-daudz vārtu komandās gūst KHL spēlētāji kaut arī viņi nav daudz vadošās izlasēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:08, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tas ir jaunums faniem viendienīšiem,kas paradās hokeha sadaļā tikai uz PČ,vai uz OS.
Un gaida brīnumus. Varbūt pateicoties veiksmei,apstāķļu sakritībai un brīnumam LV arī varēja pacīnīties ar kādu no grandu komandām. Bet tikai pateicoties brīnumam.Dažs labs domā,ka brīnumi notiek ik dienu .
Nu RD viņus pie tādiem brīnumiem ir pieradinājis! Bet ja tādi "stiķi"un "kombeki" var iet cauri KHL, tad OS pret tādām komandām kādi ir čehi un slovāki ar n- tajiem NHL spelētājiem tādi "joki" vienkārši neiet cauri....

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:10, pirms 15 gadiem
DR par izlasi ir spēcīgāks. Paskatieties uz sastāvu. Širokovs, Meija, Bērziņš-spēlētāji, kuri Dinamo sastāvā netiek(tiem, kas neatceras, Širokovu izbrāķēja pagāšgad). Un nav Ozo un leģionāru, to vietā visai pašvaku līmeņu čempionātu spēlētāji.
Slēpts komentārs: BB Rally Team

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:16, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Slovāku gūtie punkti,ja slikti skatījies spēli
LV vs SLOVĀKIJA
0:1 Ļubomirs Višņevskis NHL
( Jozefs Stumpels KHL,Rihardz Zedniks KHL)
0:2 Rihardz Zedniks KHL
( Hanzuš NHL,Bartečko )
0:3 Jozefs Stumpels KHL
(Zigmunds Palfijs)
0:4 Marians Hossa NHL
(Jozefs Stumpels KHL)
0:5 Maikls Hanzuš NHL
0:6 Ivans Baranka KHL
(Martins Štrbaks KHL,Hanzuš NHL)

Kas sanāk ?! NHL špīleri ir guvuši 3 vārtus atdevuši 2 rezultatīvas piespēles. Kopā 5 punkti
KHL Špīleri guva 3 vārtus atdeva 4 piespēles rezultatīvas piespēles.
Kopā 7 punkti.
Kur tu redzi,ka spēlē pret LV visu paveica NHL spēlētāji ?!
Gandrīz visus Cehijas,Slovākijas, Somijas, Krievijas spēlētājus ,kas nāk no KHL droši var saukt par NHL spēlētājiem ,jo lielu daļu karjēras ir pavadījuši NHL.Tas ir kā teikt ,ka Forsbergs ir zviedru līgas spēlētājs,lai gan visu sasniedzis NHL,pat Radulovs kā spēlētājs ir izaudzis Z.A. ,lai arī NHL nav tik daudz spēlējis. Mūsu izlase pret tādiem pretiniekiem spēlē otro reizi pēc Turīnas un rezultāts ir redzams. Es gan nēsmu vīlies ,jo jau pirms turnīra prognozēju 11-12 vietu par ko te mani par pesimistu nosauca.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:16, pirms 15 gadiem
Uzvar komanda, zaudē treneris. Znaroku prom!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:16, pirms 15 gadiem
Visi trīs zāģi ir likumsakarīgi,jo mūsu pretiniekos bija komandas kuras spēlē citā svara kategorijā.Un šeit bezjēdzīgi ir lamāt un pelt mūsu čaļus un trenerus,Katrs Krievijas,Čehijas un Slovākijas spēlētais ir galvas tiesu spēcīgāks par mūsējo,gan fiziski,gan tehniski,gan domāšanas ziņā.Mums nav neviena spēlētāja ar labu spēcīgu metienu,bet pretiniekiem gandrīz katrs var no tālienes pārspēt mūsu vārtsargu.Jā,patiešām žēl Edgaru,kā daudzie šeit raksta,bet man žēl arī mūsu TV komentātājus.Andersons saka ka mūsu komandai ir vajadzīgs psihologs lai uzlabot spēles sākumu.Kādas mūļķības,Mūsējie uzlabo savu sniegumu pēc rezultāta 0;3 vai 0;4 ne jau tāpēc ka sāk labāk spēlēt,bet tāpēc ka pretinieks mums ļauj to darīt.Spēles laikā pret Slovākiem kad rezultāts jau bija 0;5 Andersons vel sāka runāt par kaut kādu neizšķirtu,vienkarši murgs.Domāsim reāli,mums nav pa spēkiem komandas no pirmā astoņieka,mūsu līmenis ir Norvēģu,Austijas,Baltkrievijas,Dānijas,Francijas,Slovēnijas,Ukrainas,Itālijas komandas,un jā paveiksies varām iekost šveicei un Vācijai.Mums jāsamierinās un jālepojās ar to kas mums ir,piedališanās olimpiādes un pasāules augstākās divīzijas čempionātos tas jau ir liels sasniegums priekš tādas mazas un nabadzīgas valsts kā Latvija,fanosim par mūsu puišiem un cerēsīm uz labākiem rezultātiem un smukām uzvarām.

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:17, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Un te jau izpaudās tas KHL līmenis...
to tu izsecinaji pec Zednika, Shtumpela un Barankas vartiem?

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:19, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Gandrīz visus Cehijas,Slovākijas, Somijas, Krievijas spēlētājus ,kas nāk no KHL droši var saukt par NHL spēlētājiem ,jo lielu daļu karjēras ir pavadījuši NHL.Tas ir kā teikt ,ka Forsbergs ir zviedru līgas spēlētājs,lai gan visu sasniedzis NHL,pat Radulovs kā spēlētājs ir izaudzis Z.A. ,lai arī NHL nav tik daudz spēlējis. Mūsu izlase pret tādiem pretiniekiem spēlē otro reizi pēc Turīnas un rezultāts ir redzams. Es gan nēsmu vīlies ,jo jau pirms turnīra prognozēju 11-12 vietu par ko te mani par pesimistu nosauca.
Vēl jau arī tas, ka tiem KHL spēlētājiem maiņas partneri ir NHL spēlētāji. Ja mums tādām Ņiživijam pieliktu blakus NHL TOP uzbrucējus, gan jau arī viņš mestu golus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:20, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Slovāku gūtie punkti,ja slikti skatījies spēli
LV vs SLOVĀKIJA
0:1 Ļubomirs Višņevskis NHL
( Jozefs Stumpels KHL,Rihardz Zedniks KHL)
0:2 Rihardz Zedniks KHL
( Hanzuš NHL,Bartečko )
0:3 Jozefs Stumpels KHL
(Zigmunds Palfijs)
0:4 Marians Hossa NHL
(Jozefs Stumpels KHL)
0:5 Maikls Hanzuš NHL
0:6 Ivans Baranka KHL
(Martins Štrbaks KHL,Hanzuš NHL)

Kas sanāk ?! NHL špīleri ir guvuši 3 vārtus atdevuši 2 rezultatīvas piespēles. Kopā 5 punkti
KHL Špīleri guva 3 vārtus atdeva 4 piespēles rezultatīvas piespēles.
Kopā 7 punkti.
Kur tu redzi,ka spēlē pret LV visu paveica NHL spēlētāji ?!
saprotu ka tev patīk krievija un gribas būt krievam , bet man nē, latvija gana labi iztika bez KHL tāpat turējāmies gan pč gan os. Agrāk fani brauca pa visu pasauli izlaisei līdzi , tagad ar to dinamo izlepuši vairs knapi saujiņu var salasīt

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 11:23, pirms 15 gadiem
BB Rally Team rakstīja: Vnk NOŽĒLOJAMI!!!
Re, kur ir tas "augstais" KHL līmenis Sū.ds tas KHL ir...nu nestāv nekādīgi klāt NHL!!!
Par KHL līmeni spried arī pēc citām komandām-KHL līmenis ir ļoti augsts-pārējās līgas ne tuvumā KHL netiek, izņemot protams NHL un savukārt NHL līmenis ir stabili augstāks pat KHL.
Tu par s... sauc līgu kura ir otrā stiprākā līga pasaulē, pēc Tavas loģikas visi kas ir otrie pasaulē ir s...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 11:29, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: KHL līmenis ir vainīgs LV hokeja likstās,dienas anekdote.
Protams, ka vainīgs Kādam taču jābūt vainīgajam pie zaudējumiem, tātad vainīgs ir KHL līmenis, nevis Latvijas spēlētāju līmenis

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 11:30, pirms 15 gadiem
spinzers2 rakstīja: Vnk malači, psc vnk. žēl tos cilvēkus, kuri uz Vankūveru aizbrauca lai fanotu par mūsējiem..
Man gan nepavisam nav žēl. Latvijas hokejs ir ļoti zemā līmeni, tas skaidrs jau gadiem. Kurš bija tāds plānprātiņš un baigi cerēja uz kautkādu brīnumu - pats vainīgs. Un Dinamo jau arī turas tikai uz ārzemnieku trenera un spēlētāju meistarību. Vai tas kādam arī tagad vēl nav skaidrs? Salīdzinoši pilnās tribīnes Dinamo spēlēs varu attaisnot tikai ar to, ka cita sporta pasākuma vienkārši Latvijā ( ne tikai Rīgā ) nav, nu tad visi baigie hohejisti... ( žurnālistus ieskaitot )!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 11:31, pirms 15 gadiem
da ladno,ne ponimaju,pochemu fani realno ne smotrjat na veshi?sovetuju posmotret lielo sarunu ar Guntaru Pasti on vsjo govorit kak est,bez iluzij..i na samom dele ja nebuutu Dinamo,liela dala no muusu izlases pat tuvu KHL nespeleetu..eto fakt ne her ego otricat..u vas 2 Mil. zitelej i uze 3 olimpiadu igrajem,eto horosho

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:32, pirms 15 gadiem
Nedaudz vīlos, ka gaidiju hokeju. Neko tādu nebiju īpaši gaidijis. Nu negaidiju uzvaru, bet nu kaut ko vajadzēja iemest un cerēju, ka rezultāts nebūs tik bezcerīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:35, pirms 15 gadiem
Kamēr hokejistiem no bērna kājas neiemācīs pareizi slidot,nekas nebūs.Bet kas ar to speciāli nodarbosies?

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:38, pirms 15 gadiem
Lai ko tur Znaroks dziedātu, man liekas, ka visnegatavākais OS ir tieši viņš ar Hari. Es nesaprotu, kā var mest 1-2 spēlētājus presingot uz pretinieka laukumu, atstājot novārtā aizsardzību!!!??? Protams to var darīt varbūt pret Norvēģijas izlasi, bet ne jau pret komandām, kas ir ātrākas un tehniskākas. Šaurajos laukumos viena tālā piespēle uzreiz atgriež nost šos presingojošos spēlētājus un aizsardzībā sanāk mocības. Bija jāspēlē daudz primitīvāks hokejs - sēžot aizsardzībā, sagaidot uz zilās līnijas un atbildot ar pretuzbrukumiem.

Man ir galīgi apnikušas Znaroka atbildes - puiši ir noguruši pēc Dinamo spēlēm, puiši ir noguruši pēc spēles ar Čehiju, spēlē NHL krējums...utt. Tās visas ir atrunas treneru neizdarībai! "Vislabāk" man patika frāze par to, ka izlase nav sagatavojusies!!! Kā tas var būt, ka izlase nav sagatavojusies, ja tai ir bijuši 2 gadi, lai to darītu - ietrenētu maiņas, kombinācijas uz šaurajiem laukumiem utt. Ne jau 20 spēlētāji Latvijai spēlē NHL vai AHL - KHL spēlēs arī ir pārtraukumi.

Ceru, ka puiki tomēr saņemsies un ar godu nospēlēs vismaz vienu spēli par ceturtdaļfinālu. Labākais variants laikam būtu zviedri vai ASV

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:40, pirms 15 gadiem
brinos ka Edža vispar vel spele!!!
es vina vieta vinus pasutitu!!
sita laut sevi pazemot!!

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:42, pirms 15 gadiem
valdamors1 rakstīja: brinos ka Edža vispar vel spele!!!
es vina vieta vinus pasutitu!!
sita laut sevi pazemot!!
Es viņa vietā jau pēc pirmā perioda saģērbtos un brauktu uz viesnīcu un ātrāk prom no Vistleras un RD vairs nespēlētu pēc sezonas toč

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 11:43, pirms 15 gadiem
Un vēl - mans viedoklis ir, ka LHF ar begemotu ir jāpadzen ar kaunu, jo 2 izgāšanās olimpiādē, totāla pazemošana pēdējā U20 PČ - tā ir tikai viena daļa no LHF degradējošās hokeja attīstības politikas valstī! Federācija ir jāvada tālredzīgam speciālistam un tajā ir jāatrodas tikai ar hokeju saistām personām nevis visādiem šņukuriem un vīna mīļotājiem!

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:45, pirms 15 gadiem
Sākot lasīt komentārus es arī biju gatavs nolikt hokejistus ,bet tad sapratu ka būšu netaisnīgs .Pirmkārt- paldies večiem ka viņi ir un cīnas par Latvijas izlasi ( kā māk un var , tas kad daudzi nerāda savu labāko sniegumu ir cits jautājums) .Otkārt - iedomājieties kā jūtas paši hokejisti ( nevajag dikti sunīt viņus pāries apetīte spēlēt izlasē , vismaz tagad bija kāda konkurence uz spēlētāja vietu ) Treškārt - ļoti nopietni jāizskata Znaroka loma ( galvenokārt izlases komplektācija un spēles stilā kā ari viņa kompitencē ) PALDIES VEČI KA ESIET !!! LAI KĀDI BET MŪSĒJIE !!! TURATIES !!!

  -3 [+] [-]

, 2010-02-21 11:47, pirms 15 gadiem
Viesulis rakstīja: Un vēl - mans viedoklis ir, ka LHF ar begemotu ir jāpadzen ar kaunu, jo 2 izgāšanās olimpiādē, totāla pazemošana pēdējā U20 PČ - tā ir tikai viena daļa no LHF degradējošās hokeja attīstības politikas valstī! Federācija ir jāvada tālredzīgam speciālistam un tajā ir jāatrodas tikai ar hokeju saistām personām nevis visādiem šņukuriem un vīna mīļotājiem!
Tas Begemots ir ļoti izdevīgs hokejam, jo velk sev līdzi nopietnus sponsorus, kuru nebūtu, ja federāciju vadītu kāds cits.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:50, pirms 15 gadiem
agronoms rakstīja: DR par izlasi ir spēcīgāks. Paskatieties uz sastāvu. Širokovs, Meija, Bērziņš-spēlētāji, kuri Dinamo sastāvā netiek(tiem, kas neatceras, Širokovu izbrāķēja pagāšgad). Un nav Ozo un leģionāru, to vietā visai pašvaku līmeņu čempionātu spēlētāji.
Par Ozo vēl varētu piekrist, tāda piespēļu meistara un ripas pārvaldītāja izlases rindās vairs nav un laikam tik drīz arī nebūs, bet kuri būtu to "pašvako čempju spēlētāji"? Moš Reķis, Vasiļjevs? Vai varbūt Skrasts, Bārtulis? Domāju arī Žora tagad labāk izskatās uz dažu labu RD aizsargu fona, kurus tagad vārdos nesaukšu! Un šaubos vai Meija, Bērziņš un arī Širokovs spēlē dikti sūdīgāk (it seviški OS) par piem. tādu Kariju un Arniju RD.....