Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Slovākijai zaudēts ar sauso 0:6

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Slovākijai zaudēts ar sauso 0:6
Ripa Latvijas izlases vārtos
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Vankūveras olimpiskajās spēlēs pēdējo grupu turnīra spēli aizvadījusi Latvijas hokeja izlase. Šoreiz ar sauso 0:6 tika zaudēts Slovākijas valstsvienībai.

Pirmajās divās spēlēs Latvijas izlase piedzīvoja zaudējumus pret Krieviju (2:8) un Čehiju (2:5), taču joprojām varēja izvairīties no pēdējās vietas grupā un spēcīga pretinieka "play-off" cīņā par iekļūšanu ceturtdaļfinālā - lai tas izdotos, jau pamatlaikā bija jāuzvar zvaigžņoto Slovākijas izlasi. Kur nu...

Tāpat kā pirmajos divos mačos arī trešajā mūsu komanda ielaida ātrus vārtus. Šoreiz pretinieki 1:0 sev par labu panāca 3. minūtē, kad Miķeļa Rēdliha noraidījumu vairākumā izmantoja aizsargs Ļubomirs Višņovskis. Turpinājumā brīžiem bija vērojama ļoti atklāta spēle - notika skriešana no vieniem vārtiem uz otriem, tiesa, daudz pamatīgāk jāsvīst bija mūsu vārtsargam... Kādu laiku Masaļskis glāba, taču perioda vidū arī viņš nespēja tikt galā ar Riharda Zednika spēcīgu raidījumu - 0:2. Arī pie šī rezultāta nekas nemainījās, bīstamāk uzbruka Slovākijas vienība un atkārtojās mūsu iepriekšējās divās spēlēs (un, starp citu, arī Rīgas "Dinamo" cīņās) redzētais scenārijs, kad 1. periods tiek zaudēts ar 0:3. 18. minūtē slovāku labā trešos vārtus guva Jozefs Štumpels...

Ar cerību stariņu sākās 2. periods, kad, spēlējot mazākumā, uzbrukumā prasmīgi rāvās Mārtiņš Karsums, taču šis stariņš ātri vien izdzisa, kad pretējā laukuma galā slovāki viena vīra pārsvaru izmantoja, vārtus gūstot Marianam Hosam. Burtiski vēl pēc minūtes tablo rādīja jau 0:5... Muļķīgi savu vārtu tuvumā kļūdījās Aleksejs Širokovs, un tāds meistars kā Mihals Handzušs šādu dāvanu izmantoja ar lielu prieku. Neilgi pēc tam tuvu saviem otrajiem vārtiem bija Štumpels, taču mums palīdzēja vārtu stabiņš. Vēlāk mazākumā no stabiņa stafeti pārņēma Masaļskis, kurš arīdzan glāba un glāba. Pēc pusspēles latviešu izpildījumā - nieka seši metieni... Vismaz spēka spēlē mūsējie rādīja raksturu - Karsums vien izmētāja pa laukumu vienu slovāku pēc otra. Savukārt vārtu apdraudēšanas ziņā latvieši aktivizējās tikai 2. trešdaļas 2. pusē, galvenokārt izcēlās mūsu 3. maiņa, īpaši Kaspars Daugaviņš. Tikai pēc spēlētām 35 minūtēm Latvijas izlase ieguva pirmo(!) vairākumu. Pirms pēdējām 20 minūtēm - sausais 0:5.

3. periods aizritēja nepiespiestā gaisotnē, abām komandām apzinoties gala iznākumu. Vienīgais jautājums bija, vai mūsējie nepaliks uz nulles. Vairākumā divas teicamas iespējas bija Laurim Dārziņam - vienreiz trāpīja pa stabiņu, otrreiz pa vārtsargu Jaroslavu Halāku. Vienubrīd šķita, ka kopš 23. minūtes Slovākijas vārtiem rezultāts tā arī vairs nemainīsies, taču divarpus minūtes pirms mača beigām slovāki, konkrēti Ivans Baranka, mūs vēl vairāk apbēdināja, panākot 6:0. Ar tik nepatīkamu rezultātu spēle arī noslēdzās.

Latvijas izlases zaudējums par 99.9% (Baltkrievijai vai Vācijai jāmet savos vārtos, lai noorganizētu sev vēl sliktāku vārtu attiecību nekā Latvijai) nozīmē, ka pēc grupu turnīra mūsu komandas rādītāji būs vissliktākie un 23. februārī "play-off" mačā par iekļūšanu ceturtdaļfinālā spēlēsim ar 5. rādītāja īpašnieci jeb otru labāko no trim 2. vietas ieguvējām.

Olimpiskais hokeja turnīrs

Latvija – Slovākija 0:6 (0:3, 0:2, 0:1)
Vārti: 02:44 Višņovskis (Štumpels, Zedniks, vair.) 0:1, 09:11 Zedniks (Handzušs, Bartečko) 0:2, 17:08 Štumpels (Palfijs) 0:3, 21:07 Marians Hosa (Štumpels, vair.) 0:4, 22:20 Handzušs 0:5, 57:20 Baranka (Handzušs) 0:6.
Vārtsargi: Masaļskis - Halāks.
Metieni: 21:37 (5:13, 10:15, 6:9)

B apakšgrupas tabula

VIzlaseSP
1.Čehija26
2.Slovākija35
3.Krievija24
4.Latvija30

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 05:02, pirms 15 gadiem
barcix19 rakstīja: atceros kaa zaudejam kanadai rigaa...
Un atceries kāda bija tiesāšana???

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 05:02, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Bet ko Tu gribēji lai es Tev atbildu? Priekš tam mums ir LHF, kurai beidzot jasameklē izlasei normāls treneris. Jā,tas liks atvērt plaši maku, bet ja savādāk to nedarīs,tad arī nākotnē mēs ņemsimies kā pliki pa nātrēm.
Nosauc vismaz vienu piemēru, ja ne tad aizej līdz jūrai gaisu paelpot

  +7 [+] [-]

, 2010-02-21 05:03, pirms 15 gadiem
Grizzly rakstīja: Bet te vairums patiešām ir tizli??? Mūsu līmenis pret SVK iet uz leju... Kā mes tā SVK zaudējām... Jus tiesam esiet galigi slimi?? Gaboriks, Marians Hossa, Demitra, Chara, Palfijs, Mezarošs, Halāks, Zedniks, Štumpels, Handzušs... Nolieciet man pretī no LV izlases? Ir te kādam arī realitātes sajūta?
K.Skrastiņš
M.Rēdlihs
L.Dārziņš
O.Bārtulis
K.Daugaviņš

kāds no viņiem vēl nav sasniedzis to, ko sasnieguši Tevis pieminētie, bet lielākā daļā no viņiem jaunāki un viss vēl priekšā! drīz būs arī Kulda, Bukarts.

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:03, pirms 15 gadiem
Kā viņi vispār KHL spēle??? BAČ ir viņas līmenis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-21 05:04, pirms 15 gadiem
Kaspars1984 rakstīja: Tev galvā liels caurums a ne Edža!!!
izsaki kādus argumentus nevis apsaukājies debīliķi, labs vārtusargs vidējis spēlē neielaiž 6,5 golus!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 05:04, pirms 15 gadiem
Tanabe rakstīja: izbrīna tā Masaļska aizstāvēšana! visi citi slikti un apceļot nabaga Masaļski, kaut gan patiesībā viņš spēlē ļoti vāji! nejūtot drošību aiz muguras - nevis vienkārīs paņemtus metienus, kurus vārtusargam būtu jāņem, bet izvelkot arī nereālas ripas, arī spēlētājiem rokas neatraisās un rezultāts ir tāds, kāds tas ir... domāju, lielā problēma ir tieši droša vārtusarga trūkums. protams, pirmajā spēlē Galviņa-Laviņa kļūdas bija fenomenālas, bet tā ir viena spēle.

Nav īsti par ko Masaļski tik ļoti žēlot, kā te lielākā daļa dara.
Nepiekrītu, jā varēja viņš izvilkt 1 vai 2 ripas, bet vienalga būtu 0:4.

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:04, pirms 15 gadiem
Tanabe rakstīja: K.Skrastiņš
M.Rēdlihs
L.Dārziņš
O.Bārtulis
K.Daugaviņš

kāds no viņiem vēl nav sasniedzis to, ko sasnieguši Tevis pieminētie, bet lielākā daļā no viņiem jaunāki un viss vēl priekšā! drīz būs arī Kulda, Bukarts.
Jā... Pādējie četri!

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:04, pirms 15 gadiem
Knesiz rakstīja: šīs neveiksmes ir psiholoģiska problēma. trenerim nav saikne ar komandu. es domāju, ka Znarokam laiks doties. viņš ir labs treneris, bet galīgi nepiemērots Latvijas izlasei. puišiem trūkst cīņasspara, gribasspēka. protams, visas trīs komandas bija stiprākas, bet ne jau tik pazemojošam bija jābūt to pārsvaram.
Tu iesi viņa vietā?
Gribasspēks bija, bet ko stipram padarīsi?
Tāds Širokovs, Reķis jau tiešām necīnijās tikai mētāja ripu, bet vai var pateikt, ka Dārziņam un Miķelim nebija cīņas spars? Tad noskaties spēli vēlreiz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:06, pirms 15 gadiem
Loti zeel,bet nu esam reali,tomer shie dzeki spele NHL un mak spelet uz mazajiem laukumiem,bet musejiem vajag palshumu,taka nav ko tur tagad visus nolikt!!!

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:06, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: Nav skaidrs kāpēc KARSUMS neiet uz vārtiem mest iekšā,bet visu spēli mēģina kādu pretinieku satraumēt uzskrienot virsū ar vislielāko iespējamo ātrumu(no spēka paņēmieniem iemesto vārtu skaits nevairojas)
Domāju, ka tā ir jāspēlē, jo jāpanāk, lai pretinieks no Tevis baidās , nevis droši slido ar ripu!

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:07, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Iesaku lielākai daļai fanu nomierināties,jo zaudējuši esam hokeja lielvalstīm.Šobrīd komanda ir pagurusi gan fiziski,gan psiholoģiski.Cerams,ka dažas dienas atpūtas nāks par labu,treniņspēles beigušās ir jānoskaņojās vienai vienīgai spēlei ar kārtējo hokeja lielvalsti.
Runā,ka reizi gadā šaujot slotaskāts .Uzvarēs ,būs karaļi,zaudēs.Nu un kas?Esam tur,kur mūsu vieta hokeja pasaulē.
vismaz kāds gudrs komentārs.
Un diezvai 12 vieta pasaules rangā mazai Latvijai ir zema. Domāsim reāli un loģiski.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 05:07, pirms 15 gadiem
quick, 05:00, pirms 3 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot
Nākamā spēle vai nu pret Kanādu vai pret Krieviju, un tad mājās kā pēdējie... aiz Norvēģijas, Baltkrievijas, Vācijas un visiem pārējiem.

Tu kļūdies draudziņ.Mēs nebūsim pēdējie.Mēs būsim 12 spēcīgākā hokeja valsts pasaulē un 11-12 vieta arī ir mūsu īstā vieta,Valstī kur valsts čempionāts notiek amatieru līmenī pat tāda vieta ir par augstu un lai man kāds pierāda pretējo.Jāpriecājās šobrīd par to kas mums vispārībā ir.Pagaidām Rīgas Dinamo par krievu naudu.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 05:07, pirms 15 gadiem
Sausmas,vienigais ko var pateikt..........
vismaz pec speles ir apbalvosanas cermonija skeletona,vienigaas pozitivas emocijas ssaja agraja rita stunda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:08, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Tu iesi viņa vietā?
Gribasspēks bija, bet ko stipram padarīsi?
Tāds Širokovs, Reķis jau tiešām necīnijās tikai mētāja ripu, bet vai var pateikt, ka Dārziņam un Miķelim nebija cīņas spars? Tad noskaties spēli vēlreiz.
nu, vecīt, es jau neesmu treneris. bet rezultāts ir redzams.
vispirms jau mani pārsteidza, ka pēc pirmās spēles netika veiktas izmaiņas. ķip, viss kārtībā, nevajag neko mainīt.
kā jau minēju, tas ka ir trīs zaudējumi ir loģiski, un tas nebūtu nekas tik traks, bet bišķi pa lieliem rezultātiem.

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:08, pirms 15 gadiem
Coolmen rakstīja: Pjotrs Vorobjovs! Vismaz kārtība aizsardzībā būtu!!!
Jā un iespējams pat reizi trešdaļā mēģinātu uzbrukt!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-21 05:08, pirms 15 gadiem
Sārms96 rakstīja: Sviests nāk no tevis . Moš tad tevi vajag LHF tronī un tad viss būs bumbās, tu atradīsi tādu treneri, kurš no šīs komandas uztaisīs tādu blici, kura sitīs visus lupatu lēveros un vedīs medaļas mājās.
tas pats Suplers ar siem speletajiem rada cienigu speli.........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:10, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tu taču esi hammers,ja domā,ka es sākšu saukt visas pasaules hokeja extra trenerus,kas par normālu samaksu būtu ar mieru strādāt ar LV izlasi.
Hammers tas laikam tavs neizsapņotais sapnis. . Un nevajag sākt mētāties ar apvainojumiem. Ja nav ko teikt tad nemaz nedeldē pogas.

  +6 [+] [-]

, 2010-02-21 05:10, pirms 15 gadiem
Skumji, Masaļskis izskatījās sagrauts - to varēja redzēt pēc viņa skatiena un acīm - tāda nepārliecinātība par sevi Taču mūsējie spēlētāji Masaļskim nemaz nepalīdzēja. Protams, nav ko pārdzīvot, esam tur, kur esam.....

Sliktākais tas, ka spēlētāju acīs nebija degsmes, ticības.

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:10, pirms 15 gadiem
Tanabe rakstīja: K.Skrastiņš
M.Rēdlihs
L.Dārziņš
O.Bārtulis
K.Daugaviņš

kāds no viņiem vēl nav sasniedzis to, ko sasnieguši Tevis pieminētie, bet lielākā daļā no viņiem jaunāki un viss vēl priekšā! drīz būs arī Kulda, Bukarts.
+ Ivanans,par kuru Kira negrib maksat apdrosinasanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 05:12, pirms 15 gadiem
Beidzot viens normāls komentārs

alguns rakstīja: Iesaku lielākai daļai fanu nomierināties,jo zaudējuši esam hokeja lielvalstīm.Šobrīd komanda ir pagurusi gan fiziski,gan psiholoģiski.Cerams,ka dažas dienas atpūtas nāks par labu,treniņspēles beigušās ir jānoskaņojās vienai vienīgai spēlei ar kārtējo hokeja lielvalsti.
Runā,ka reizi gadā šaujot slotaskāts .Uzvarēs ,būs karaļi,zaudēs.Nu un kas?Esam tur,kur mūsu vieta hokeja pasaulē.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 05:13, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Nākamā spēle vai nu pret Kanādu vai pret Krieviju, un tad mājās kā pēdējie... aiz Norvēģijas, Baltkrievijas, Vācijas un visiem pārējiem.
Tad ticēšu bukmeikeriem, jo šo vietu mums arī paredzēja pirms olimpiādes. Ceru, ka šis ir Znaroka plāns kā iemidzināt pretinieku pirms 1/4 fināla

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 05:13, pirms 15 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Tāds deģenerātu arguments- pamēģini pats to izdarīt ! Skaidrojums priekš pitekantropiem: katram ir jādara savs darbs-tas ko viņš māk. Es hokeju nespēlēju, bet nedomāju, ka Znaroks vai Masaļskis varētu izdarīt manējo . Katrā ziņā - ja es savu darbu darītu ar 25% atdevi, kā Latvijas izlase, es jau sen stāvētu rindā pēc bomžu zupas !!!
jes mann. kāds kaut ko saprot!

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:13, pirms 15 gadiem
Nu Olimpiade uz mazajiem laukumiem vienkārši nav mūsu līmenis - domāšanas ātrums nepietiekoši ātrs, līdz ar to saspēle arī nekāda. Vainīgi ir visi un reizē neviens.. Izlasei (arī Dinamo) viennozīmīgi vajadzīgs psihologs.

  -3 [+] [-]

, 2010-02-21 05:14, pirms 15 gadiem
pilnai laimei vajadzētu vēl ierīt no KANĀDAS ar divciparu skaitli.Bet pamats cepties jau nav,jo no 50 hokejistiem(vairāk mums arī nav) ,kas māk spēlēt hokeju tiek savākta izlase pret valstīm kuriem no NHL večiem vien var uztaisīt vismaz divas izlases.Lielākā daļa no pretinieku hokejistiem varētu nopirkt sev mūsu RD ar visiem izlases večiem.Un ticiet nav jēga cepties par KULDU ,jo viņš ne tuvu vēl nav CHARA.

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:15, pirms 15 gadiem
Tanabe rakstīja: K.Skrastiņš
M.Rēdlihs
L.Dārziņš
O.Bārtulis
K.Daugaviņš

kāds no viņiem vēl nav sasniedzis to, ko sasnieguši Tevis pieminētie, bet lielākā daļā no viņiem jaunāki un viss vēl priekšā! drīz būs arī Kulda, Bukarts.
Es te nerunāju par nākotni. Realitātē tāds Šatans vispār dara ko grib. Slovāki, čehi, krievi ir individuāli meistarīgāki. Gan aizsargi, gan uzbrucēji. Un šoreiz arī tām komandām vārtsargi bija no NHL . Cīņas spars jau mūsējiem ir, bet nav tāda meistarība. Nu nejau mēs tagad šitās komandas uzvarēsim uz mazajiem laukumiem.. Un arī ASV, Kanādu, Zviedriju vai Somiju tagad uzvarēsim... Nav ko sapņot... Uz mazajiem laukumiem mēs arī Vācijai zaudēsim. Tāda ir realitāte.

     [+] [-]

, 2010-02-21 05:16, pirms 15 gadiem
riat80 rakstīja: diemžēl šīs 3 spēles pierāda, kāda niecība mē esam lielajā hokeja arēnā.... kur tad ir tas pārsteigums ko solīja spēlētāji pirms olimpiādes? atvainojiet, bet Masala šajā turnīrā ir caurums, tur nav ko noliegt, 19 ripas 3 spēlēs ir zem katras kritikas...
bllin vaaartos ir tikai cilveeks - vinnss nav nepaarspeejams !!! Neviens nav nepaarspeejams attieciigaa situaacijaa un to situaaciju rada paareejie komandas speeleetaaji!!! Masallkis no 19 vaartiem pie vainas ir tikai skkiet 2

  +8 [+] [-]

, 2010-02-21 05:17, pirms 15 gadiem
.. nu tāda auksta duša pēc pagājušā gada pasaules čempionāta un pēdējo 2 mēnešu Rīgas Dinamo panākumiem KHL .. jau uz brīdi likās, ka mēs varbūt tiešām esam pienākuši klāt lielajam pasaules 7-niekam .. bet nu nekā, diemžēl izskatās tieši pretēji .. nu nav mums tādu uzbrucēju kā kādreiz, pirms tiem 8gadiem Soltleikā, kad ar šo pašu Slovākijas izlasi tika panākts 6:6 , šobrīd šo astoņu gadu laikā ir nonācis līdz 0:6 ... negribas jau te pirms laika raudāt spilvenā, bet nu izskatās, ka tieši tā pati 12.vieta arī būs mums šajā olimpiādē (tāda pati kā pirms 4 gadiem) , jo ielaižot šos 6vārtus pret slovākiem, neiemetot pilnīgi neko, mūsu vārtu attiecība ir 4:19 , norvēģi šodien zaudēja šveiciešiem tikai pagarinājumā , ieguva vienu punktu un godam būs pelnījuši 11.vietu (vai pat augstāku vietu) šajā olimpiskajā turnīrā ! viņiem arī beigu beigās labāka vārtu attiecība 5:19 ! žēl bet pagājušajās spēlēs pat iegūstot tikai 12.vietu, mēs tomēr ieguvām 1punktu spēlē pret ASV 3:3 , toreiz pēc tā neizšķirta sākām visiem pagrūst ..

.. Olimpiskās spēles ir tāds kā atskaites punkts, pēc kura daudzi izlemj beigt karjeru savas valsts izlasē (līdzīgi kā to mēdz darīt arī futbolisti, pēc Pasaules vai Eiropas čempionātiem...) .. pēc Turīnas pēriena aizgāja Ozo un Cipruss (pēc tam gan centra uzbrucēju katastrofālā trūkuma dēļ vēl gan uzspēlēja) . Domāju, ka tā būs arī šoreiz, jautājums ir tikai > kuri? Visdrīzāk jau domas krīt uz aizsargiem > Skrastiņš (jo Kaža principā dara ko vien var, bet nu viņš vienatnē nevar apturēt visu pretinieku uzbrucējus ..), arī Laviņš varētu darīt līdzīgi, no uzbrucējiem > nu vecākie ir Ņiživijs, Ankipāns, Vasiļjevs (bet nu noteikti, ka ne sliktākie) .. bet nu tad jau redzēsim, bet lai kāds arī būtu vai nebūtu kāda spēlētāja lēmums, tas būs saprotami !

bet nu ir jārēķinās arī ar to mums turpmāk > ka pasaules čempionāts vai Rīgas Dinamo spēle KHL ir pilnīgi cita opera, salīdzinot ar Olimpiskajām spēlēm, jo tajās spēlē visi, jā, pilnīgi visi (izņemot tos, kuri satraumējušies) pasaules labākie spēlētāji ! mēs varam izšaut vienā no teiksim 3,4 pasaules čempjiem un "ielīst" 1/4 finālā, tātad labāko 8-niekā, bet nu Olimpiskajās spēlēs .. mēs varam būt priecīgi, ka uzvaram Ukrainu vai Kazahstānu, Franciju vai Itāliju, Dāniju vai Ungāriju, utt. un vispār tiekam uz spēlēm .. pēc tam, pēc tam mūs "nopērs" , ar to laikam ir jārēķinās bet nu, mēs esam tur, kur mēs esam un ja mūsu mazajai tautai ir svarīgs hokejs, tad mēs atbalstīsim izlasi arī turpmāk Sarauj, Latvija !

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 05:19, pirms 15 gadiem
tominshh rakstīja: ka tev?!tadiem piderasiem ieskaidrot,lai kada pacietiba,bet tu tacu esi viens lops,tu butu tur apmizies un aizskrejis uz gerbtuvem!Lai tiem laukuma speletajiem pepinjiem Znaroks iemāca par 2 nedeļam kaut uz mazā laukuma pirmo piespēli(SAVĀ ZONĀ) iedot savam spēlētājam uz nūjas nevis Gaborikam vai Čaram,tad arī Edgaram būs mazāk darba!Masaļska nolicējiem,Matulim pasakiet,lai ieliek Naumovu,tad Jums būs glabējs ar 0:10 ka minimums arī pret norvēģiem!!!
izteikties gan tu labi māki, laikam skolā sacerējumos vieni desmitnieki tev bija? Bet tavs domu gājiens liek secināt, ka tavs tēvs ir tavas mātes brālis!!!!!