Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Brizgalovs: "Ēdiens briesmīgs, transportu nepiedāvā... bardaks"

Brizgalovs: "Ēdiens briesmīgs, transportu nepiedāvā... bardaks"
Semjons Varlamovs un Iļja Brizgalovs treniņā
Foto: ITAR-TASS

Krievijas hokeja izlases vārtsargs Iļja Brizgalovs pēc vakardienas treniņa atzina, ka Vankūveras olimpiskās spēles ir viens liels bardaks.

''Viņi šeit ir uztaisījuši kaut kādu bardaku,'' neapmierināti pēc treniņa žurnālistiem saka vārtsargs, kurš ar līmlenti uz savas aizsargmaskas līmēja ciet savu bērnu vārdus. ''Pat uz cimdiem nevar uzrakstīt ne savu vārdu, ne uzvārdu. Varbūt tad arī uzvārdus uz krekliem līmējam ciet? Kam mums te reklamēties?''

''Ziniet, esmu vīlies par to, kā šeit viss notiek. Man šeit kaut kā nepatīk.'' Hokejists atzīst, ka ir vīlies, ka spēļu organizatori spēlētājiem nevar nodrošināt transportu, lai savā brīvajā laikā tie varētu kaut kur aizbraukt. ''Jāiet caur nezin kurieni, jāķer taksis un kaut kas jādomā. Likās Kanāda, bet nu... Briesmīgs ēdiens, transportu nepiedāvā,'' turpina dusmoties Krievijas izlases vārtsargs.

''Jautāju apkalpojošajam personālam, kā varu aiziet uz turieni vai turieni, bet viņiem nav ne nojausmas. Ziniet, pavisam savādāk bija Soltleiksitijā, bet Turīnā neatceros, kas tur bija, jo tur izskatījās, ka olimpiāde nevienam nebija vajadzīga.''

Atgādināsim, ka pirmajā spēlē Krievijas izlase ar 8:2 sagrāva Latviju. Rīt 7:00 no rīta pēc Latvijas laika krievi tiksies arSlovākijas hokejistiem.

Izmantotie resursi:
izvestia.ru

  -2 [+] [-]

, 2010-02-18 17:20, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tas bija krievu soģis?Tiešām ??
Nu droši vien jau nebija labi paēdis sliktajā Kanādā...

Vasaras spēles ir pavisam cita darīšana, citi apjomi, mērogi.Ziemas spēles daudz mazāka apjoma, vairāk atkarīgas no dabas apstākļiem, dabas reljefa, kalni, trases utt.
Aha, krievu, ir lietas, kuras iespiežās atmiņā.

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:21, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Čempionāts Halifaksā man iespiedies atmiņā ar somu gūtajiem vārtiem pret ASV.Pareizāk sakot ar ieskaitītajiem vārtiem.Kāds tajā mirklī izskatījās Tortorella, atceries ??
Par organizāciju neko nezinu, vismaz no atbraukušajiem letiņiem nekas krimināls netika dzirdēts.

Nebūtu korekti salīdzināt Vasaras spēles Ķīnā ar Ziemas spēlēm.
Ķīnā jau " brīvprātīgie vien cik bija sadzīti !
Nu viens alusmīlis-rakstītājs vēl ilgi un dikti "spļaudījās" par organizatoru lažām (un piesauca, starp citus, pirms gada saņemtos Maskavas labumus).

Galvenā doma bija, ka Kanādieši to čempionātu sarīkoja tā, starp citu.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-18 17:22, pirms 15 gadiem
Aizvakar no krievu sporta žurnālistiem (eho moskvi) dzirdēju par tur notiekošo, "neņemiet taču galvā ko runā hokejisti, viņi tāpat kā futbolisti mums ir izlepuši, tur katrā ēdienreizē piedāvā apmēram 100 dažādus ēdienus vēl nav labi".

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:25, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu viens alusmīlis-rakstītājs vēl ilgi un dikti "spļaudījās" par organizatoru lažām (un piesauca, starp citus, pirms gada saņemtos Maskavas labumus).

Galvenā doma bija, ka Kanādieši to čempionātu sarīkoja tā, starp citu.
Iespējams.
Es gan domāju, ka viss atkarīgs no katra konkrētā cilvēka, kā katrs to uztver.Ja jau tev ar mātes pienu ir lemts uzsūkt visu negatīvo sev apkārt, tad neko nevar darīt.Alus būs par saldu, ēdiens par sliktu, un vispār , meitenes nesmukas, utt.
Tad vēl pienāk klāt viens žurnaļuga, un sak, davai skaži hoķ štoto h....voje !!
Un tad esam tur kur esam.Visbēdīgākais, ka dažs labs to tik vien gaida, kā nopublicēt kko negatīvu.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-18 17:25, pirms 15 gadiem
Ja Latvijas sportists ko tādu pateiktu, tad visiem acis būtu lielas un [nocenzēšana] (olimpiades) -pamatīga. Kamēr to saka krievs, tikmēr tās ir pupu mizas- no sērijas 'kā jau krievi'...

  +3 [+] [-]

, 2010-02-18 17:26, pirms 15 gadiem
Labāk būtu ieēduši kotleti pie mums hallē, nebūtu nekādu pretenziju Bet vispār krievu sportisti izskatās, ka nesaprot Olimpisko spēļu ideju. Pieraduši pie glamūra, bet te viss ir vienkārši visi ir vienādi. Nu kas, nevar taksi paņemt? Ja nepatīk, var dzīvot ārpus ciemata kā to dara norvēģu slēpotāji. Un šitā attieksme pret visu ir fenomenāla, it kā Krievija būtu paradīze zemes virsū. Starp citu, sen jau viņus speciāli baro, pēc pirmā pieprasījuma, krievu hokejisti Kanāda ir dievi

allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - ОИ-2010: сборную...

Nesmuki tā runāt, necieņa pret organizatoriem. Kaut kā ārzemju informācijas avotos kaut ko tādu nedzird no citām zvaigznēm. Varbūt mēģina atrast iemeslu medaļu trūkumam?

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:27, pirms 15 gadiem
Eddy rakstīja: Kā parasti, neko nezin, nav lasījis, nav pamanījis, bet viedoklis gan viņam ir. Šitā vispār bija garlaicīgākā OS atklāšana ko es esmu redzējis. Turklāt vēl ar feileriem.
Kas ka parasti? Saku, ka neredzeju tadu feileri (un domaju daudzi to neredzeja, jo pagale jau nepalika puscela un vai Greckis pieskil kko vai vienkarsi stav mala - nu to laikam nevar uzreiz saprast ka tad organizetaji ir iedomajusies aizdegsanu, ne?). Es teicu, ka personigi man patika loti atklasana, bez parak futuristiskam izradem un visadu tadu hernju ka Turina u.c. olimpiades.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-18 17:29, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Labāk būtu ieēduši kotleti pie mums hallē, nebūtu nekādu pretenziju Bet vispār krievu sportisti izskatās, ka nesaprot Olimpisko spēļu ideju. Pieraduši pie glamūra, bet te viss ir vienkārši visi ir vienādi. Nu kas, nevar taksi paņemt? Ja nepatīk, var dzīvot ārpus ciemata kā to dara norvēģu slēpotāji. Un šitā attieksme pret visu ir fenomenāla, it kā Krievija būtu paradīze zemes virsū. Starp citu, sen jau viņus speciāli baro, pēc pirmā pieprasījuma, krievu hokejisti Kanāda ir dievi

allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - ОИ-2010: сборную...

Nesmuki tā runāt, necieņa pret organizatoriem. Kaut kā ārzemju informācijas avotos kaut ko tādu nedzird no citām zvaigznēm. Varbūt mēģina atrast iemeslu medaļu trūkumam?
Tas jau ir tieši tas, ko es saku.
Interesanti, ka to saka Brizgalovs, - it kā nezinātu, kur Vankūverā labākie restorāni.
Es saprotu, sūdzējās Marozovs un Varlamovs, bet Brizgalovs tak vismaz 3 reizes gadā spēlē Vankūverā...

  -1 [+] [-]

, 2010-02-18 17:33, pirms 15 gadiem
lIZ 70

Jau vienreiz rakstīju, atkārtošos.

Krievijas hokejisti ir šīs Olimpiādes lielākie "stāri"-ārzemnieki. Pie tam līdz šim viņi ir pieraduši, tomēr, pie "mazliet" citiem apstākļiem. Un ne tikai krievi vien. OS laikā (un vispār) ļoti bieži ir dzirdamas runas no "stāriem" (arī no kanādiešiem un amerikāņiem), ka tāda līmeņa sportistiem īsti nebūtu jādzīvo šādos ciematos.

Tai pašā Pekinā ASV basketbolisti arī jau bija pieteikuši 5zvaigžņu viesnīcu un tikai pēc vairākkārtējiem aizrādījumiem, ka tā jau nu nevajadzētu nomierinājās.

OS, lai vai kā, ir uz sporta pirmsākumiem (amatieru sportu) vērsts pasākums, kurā piedalās profi-miljonāri, tāpēc arī sākas visādas neapmierinātības vētras.
Un tā kā tieši hokejisti un basketbolisti parasti ir OS lielākie stāri, tad viņi arī vārās.

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:34, pirms 15 gadiem
Būs Sočos labāk vai nē (ēdināšana noteikti būs), bet Vankūveras spēles pagaidām izceļas ar kļūdām, pāris skandāliem, organizācijas trūkumu, tehniskām ķibelēm un sūdzībām. No Kanādas biju gaidījis daudz, daudz vairāk. Skumji, ka tā, jo jācieš jau no tā sportistiem

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:37, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Kanāda ir viena no sakārtotākajām valstīm pasaulē... Tāpēc lieki čīkstēt.
Nav runa par Kanādas līmeni, sakārtotību. To jau neviens neapšauba. Runa ir par viena grandioza pasākuma organizēšanu. Ne jau aiz gara laika sportisti sadomājuši čīkstēt.
Un atceries, ka Iļja dzīvo tajā pašā kontinentā, tikai kaimiņos, tāpēc zina, ko runā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-18 17:39, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: lIZ 70

Jau vienreiz rakstīju, atkārtošos.

Krievijas hokejisti ir šīs Olimpiādes lielākie "stāri"-ārzemnieki. Pie tam līdz šim viņi ir pieraduši, tomēr, pie "mazliet" citiem apstākļiem. Un ne tikai krievi vien. OS laikā (un vispār) ļoti bieži ir dzirdamas runas no "stāriem" (arī no kanādiešiem un amerikāņiem), ka tāda līmeņa sportistiem īsti nebūtu jādzīvo šādos ciematos.

Tai pašā Pekinā ASV basketbolisti arī jau bija pieteikuši 5zvaigžņu viesnīcu un tikai pēc vairākkārtējiem aizrādījumiem, ka tā jau nu nevajadzētu nomierinājās.

OS, lai vai kā, ir uz sporta pirmsākumiem (amatieru sportu) vērsts pasākums, kurā piedalās profi-miljonāri, tāpēc arī sākas visādas neapmierinātības vētras.
Un tā kā tieši hokejisti un basketbolisti parasti ir OS lielākie stāri, tad viņi arī vārās.
Pareizi.Tieši tāpēc es domāju, ka beidzot vajadzētu arī krieviem nomierināties.Gan hokejistiem , gan žurnālistiem.Jau apnicis klausīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:40, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: lIZ 70

Jau vienreiz rakstīju, atkārtošos.

Krievijas hokejisti ir šīs Olimpiādes lielākie "stāri"-ārzemnieki. Pie tam līdz šim viņi ir pieraduši, tomēr, pie "mazliet" citiem apstākļiem. Un ne tikai krievi vien. OS laikā (un vispār) ļoti bieži ir dzirdamas runas no "stāriem" (arī no kanādiešiem un amerikāņiem), ka tāda līmeņa sportistiem īsti nebūtu jādzīvo šādos ciematos.

Tai pašā Pekinā ASV basketbolisti arī jau bija pieteikuši 5zvaigžņu viesnīcu un tikai pēc vairākkārtējiem aizrādījumiem, ka tā jau nu nevajadzētu nomierinājās.

OS, lai vai kā, ir uz sporta pirmsākumiem (amatieru sportu) vērsts pasākums, kurā piedalās profi-miljonāri, tāpēc arī sākas visādas neapmierinātības vētras.
Un tā kā tieši hokejisti un basketbolisti parasti ir OS lielākie stāri, tad viņi arī vārās.
Krievu biatlonistiem arī kaut kādas problēmas bija, bet tie jau arī stāri. Bet Leflēram arī taisnība, krievu žurnālisti velk sportistus burtiski aiz mēles, viņiem tur nacionālais hobijs pastāstīt cik viss drausmīgi tajos sapuvušajos Rietumos
Un tomēr, arī krievu hokejistiem būtu nedaudz jārespektē Olimpiskās vienlīdzības un brālības ideju un jābūt nedaudz vienkāršākiem, kaut vai vismaz vārdos.

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:42, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Krievu biatlonistiem arī kaut kādas problēmas bija, bet tie jau arī stāri. Bet Leflēram arī taisnība, krievu žurnālisti velk sportistus burtiski aiz mēles, viņiem tur nacionālais hobijs pastāstīt cik viss drausmīgi tajos sapuvušajos Rietumos
Un tomēr, arī krievu hokejistiem būtu nedaudz jārespektē Olimpiskās vienlīdzības un brālības ideju un jābūt nedaudz vienkāršākiem, kaut vai vismaz vārdos.
Vai arī jārīkojas vēl vienkāršāk (kas arī "draud" Sočiem) - spēlēt bez NHL stāriem.

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:43, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Būs Sočos labāk vai nē (ēdināšana noteikti būs), bet Vankūveras spēles pagaidām izceļas ar kļūdām, pāris skandāliem, organizācijas trūkumu, tehniskām ķibelēm un sūdzībām. No Kanādas biju gaidījis daudz, daudz vairāk. Skumji, ka tā, jo jācieš jau no tā sportistiem
Kādas kļūdas, kādi skandāli? Un sūdzas tikai krievi

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:44, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vai arī jārīkojas vēl vienkāršāk (kas arī "draud" Sočiem) - spēlēt bez NHL stāriem.
ui, nesāc lūdzu šito

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:48, pirms 15 gadiem
Piekrītu, ka tā ir kārtējā, labi izplānotā, krievu PR akcija pirms Sočiem.
Tur visi šitie stāstīs cik super, a pārējie (kā tagad) aiz cieņas pret Valsti organizatoru paklusēs. Malači - māk....

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:54, pirms 15 gadiem
sočos vel ar volgam vares vizinaties,tag gan bus limenis................

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:54, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Krievu biatlonistiem arī kaut kādas problēmas bija, bet tie jau arī stāri. Bet Leflēram arī taisnība, krievu žurnālisti velk sportistus burtiski aiz mēles, viņiem tur nacionālais hobijs pastāstīt cik viss drausmīgi tajos sapuvušajos Rietumos
Un tomēr, arī krievu hokejistiem būtu nedaudz jārespektē Olimpiskās vienlīdzības un brālības ideju un jābūt nedaudz vienkāršākiem, kaut vai vismaz vārdos.
Krievu biatlonistiem esot savi pavāri no krievijas līdzi paņemti, jo vajadzīga speciāla ēdināšana. Krievu žurnālisti smejas, ja jau hokejistiem ir tik slikti lai aiziet pie biatlonistiem, kādu zupas šķīvi jau iedos. Šitās krievu sportistu izvirtības sāk kaitināt pašmāju presi, nauda viņos iegrūsta nenormāla, rezultātu nav un palaiž muti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:58, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: a mūsējiem jau labi - McDonalds blakus. Tur tādas lietas pārdod, ko Latvijā neviens nav redzējis
Vistas burgeri bez vistas gaļas .

     [+] [-]

, 2010-02-18 17:58, pirms 15 gadiem
Лебедев: Тягачёв должен уйти в отставку немедленно Глава фракции ЛДПР в Госдуме Игорь Лебедев заявил, что глава ОКР Леонид Тягачёв должен немедленно уйти в отставку. Напомним, что в в пятницу ЛДПР на пленарном заседании Государственной Думы РФ потребует отставки Тягачёва и министра спорта, туризма и молодёжной политики Виталия Мутко.

"Наше мнение в связи с хорошим вступлением двух наших лыжников не изменилось. Мы по-прежнему считаем, что выступление нашей сборной на Олимпиаде является полностью проваленным, и это является результатом всей работы, которая велась несколько лет по подготовке к этой Олимпиаде.

Мы считаем, что руководитель Олимпийского комитета должен немедленно, прямо сейчас, не возлагая надежды на какие-то ещё медали, уйти в отставку; мы видим, что традиционные виды спорта для советского союза, для Российской Федерации, такие, как биатлон, фигурное катание, спортивные танцы на льду, парные выступления – на сегодняшний день полностью провалены, ни одной медали; самый лучший результат – четвёртое место. Это позор для Российской Федерации.

Мы не можем сейчас взять каждого отдельно тренера и с ним разбираться по поводу выступления каждого спортсмена. Если на заводе происходит ЧП, виноват директор завода. Сборная России на олимпийских играх провалилась – отвечает руководитель Олимпийского комитета. Или что он тогда делает? Заказывает номера в гостиницах, билеты? Чем он занимается?", — приводит слова Лебедева "Русская служба новостей".

Tas tak ir viens ārprāts, kas te darās.Olimpiāde knapi sākusies, bet Krievijā jau notiek razborkas ...

     [+] [-]

, 2010-02-18 18:03, pirms 15 gadiem
Buffalo rakstīja: Atkal krieviņš vaimainā. Ko tad tu gribēji - limuzīnu. Ak, šī tauta ir vienkārši vājprāts.
Ja neiznāji, tas ir "Koijotu" pirmais vārtu vīrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-18 18:03, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Autobuss reizi 15-30 minūtēs no olimpiskā ciemata uz pilsētas centru laikam nebūtu daudz prasīts!?
Vareetu padomaat, ka tur taadi nekursee,un ne viens vien.... Ja jau vinji taksi nevar izsaukt,tad vinji brauks ar "kaut kaadu" autobusu?

  +2 [+] [-]

, 2010-02-18 18:05, pirms 15 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Amīšiem interesē tikai nauda, tāpēc no viņiem bija grūti sagaidīt labi organizētu olimpiādi.
Tev Gjeograafija Stipraa Puse? Zini,Kuraa Valstii Vankuuvera Atrodas?

     [+] [-]

, 2010-02-18 18:06, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Kādas kļūdas, kādi skandāli? Un sūdzas tikai krievi
Bobsleja un kamaniņu trase, ātrslidošanas ledus farss, ēdināšana, problēmas ar organizāciju, biatlona farss startā. Droši vien, kaut ko piemirsu, bet jau tā kā par daudz vienām spēlēm, vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-18 18:16, pirms 15 gadiem
ko jus te visi dir..?sudzas ne tikaj Krievi,vnk saits raksta tikaj par krieviem,atraduši temu par ko runat

     [+] [-]

, 2010-02-18 18:16, pirms 15 gadiem
Jurmala 2002 rakstīja: Piekrītu, ka tā ir kārtējā, labi izplānotā, krievu PR akcija pirms Sočiem.
Tur visi šitie stāstīs cik super, a pārējie (kā tagad) aiz cieņas pret Valsti organizatoru paklusēs. Malači - māk....
Njā, tā izskatās. Ja grib būt labāki, ok, uztaisa labākās spēles un miers. Bet tāda nepamatoti augstprātīga izturēšanās, nepamatota citu nolikšana un psihoze nav pārāk eleganta.

     [+] [-]

, 2010-02-18 18:34, pirms 15 gadiem
Ja no Olimpiskajām spēlēm atcerās tikai kļūdas, tad no spēlēm jēgas pilnīgi nekādas.

     [+] [-]

, 2010-02-18 18:38, pirms 15 gadiem
Krieviem šogad vis OS ir slikts sniegs prieks vinu slepotjajiem(it kā parasti jau vissi slepo vienu un topašu sniegu )
Ēdiens sūd*gs kas veel buus nedabuus hoķi zeltu teiks ledus bija grubuļains

     [+] [-]

, 2010-02-18 18:40, pirms 15 gadiem
Man jau šķiet, ka šie d*rš, d*rš un d*rš, lai iezāģētu kanādiešiem, no nevienas citas delegācijas vaimanas pagaidām nedzirdam. Gan jau tas atkal ir kāds krievu smalkais intrigu plāns. Redz viņam kanādieši nepiedāvājas dibenu slaucīt...

  -1 [+] [-]

, 2010-02-18 18:48, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bobsleja un kamaniņu trase, ātrslidošanas ledus farss, ēdināšana, problēmas ar organizāciju, biatlona farss startā. Droši vien, kaut ko piemirsu, bet jau tā kā par daudz vienām spēlēm, vai ne?
Bla bla bla, ēdināšanas un organizācija problēmas ir tikai krieviem, bobu trase diemžēl nebija priekš iesācējiem un ātrslidošanas ledus 'farsu' likvidēja pusstundas laikā. Biatlona vienu sportistu palaida ātrāk un pēc tam to laiku pielika klāt, kādas šausmas, sliktākās spēles vēsturē