Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Krosbijs: "Tas ir kā sapnis"

Krosbijs: "Tas ir kā sapnis"
Sidnijs Krosbijs gūst uzvaras vārtus
Foto: AFP/Scanpix

Jau ziņojām, ka vakar Vankūverā tika sadalīts pēdējais XXI ziemas olimpisko spēļu medaļu komplekts. Kanādas izlases hokejisti pagarinājumā ar 3:2 uzvarēja ASV hokejistus, tādejādi triumfējot hokeja turnīrā.

''Mums ir vienkārši lieliska komanda,'' priecīgi saka Kanādas uzbrucējs Korijs Perijs. ''Katrs no mums bija gatavs cīnīties līdz pēdējai asins pilei. Lai uzvarētu tik īsu turnīru, pilnībā jāziedo sevi. Mēs visi tam bijām gatavi. Pēc tam, kad Zaks Parise izlīdzināja rezultātu, aizgājām uz ģērbtuvēm. Apsēdāmies un dziļi ieelpojām. Katrs sev pateicām, ka mums vajag tieši to pašu – vienu precīzu metienu un mēs būsim olimpiskie čempioni.''

''Uzskatu, ka Sidnijs Krosbijs visu šo turnīru aizvadīja augstā līmenī,'' saka kanādiešu ģenerālmenedžerim Stīvs Aizermans. ''Krosbijs – lielisks hokejists. Dažās spēlēs viņš nodemonstrēja vienreizēju spēli, bet pārējās spēlēs viņš vienkārši bija labs.''

''Fanu satriecošais atbalsts mums palīdzēja jau no pirmās dienas,'' iesāk aizsargs Šī Vēbers. ''Viņi mūs dzina uz priekšu un deva jaunus spēkus. Atceros, ka turnīra pirmajā spēlē paskatījos tribīnēs, kur dominēja sarkana un balta krāsa. To aizmirst nevarēs – uzvarēt olimpiskajās spēlēs savu līdzjutēju priekšā. Mums ir labākie atbalstītāji pasaulē.''

''Tas bija kaut kas neticams,'' saka uzvaras vārtu autors Sidnijs Krosbijs. ''Tas ir kā sapnis. Mēs daudz strādājām, lai izcīnītu šo uzvaru, tāpēc esam pelnījuši izcīnīt zelta godalgas. Kad ASV izlīdzināja rezultātu, mums vajadzēja pamosties un pielikt maksimālas pūles, lai gūtu izšķirošos vārtus. Mēs to izdarījām un mēs esam olimpiskie čempioni.''

''Mums komandā ir daudz puišu, kuri izgājuši cauri Stenlija kausam,'' saka Ēriks Stāls. ''Šie septiņi mači bija līdzīgi tiem, kādus mēs aizvadām NHL finālā. Pēc otrajiem zaudētajiem vārtiem sev pateicām, ka jutīsimies vēl labāk, ja uzvarēsim pagarinājumā.''

''Izskatās, ka 24 sekundes līdz pamatlaika beigām mēs jau sākām svinēt uzvaru,'' iesāk Raiens Geclafs. ''Esmu priecīgs, ka puiši atrada ticību savos spēkos, kas arī beigās mums ļāva izcīnīt uzvaru.''

''Šobrīd, godīgi sakot, nevaru iedomāties, kas darās Vankūverā un visā valstī,'' pēc spēles teica Kanādas izlases galvenais treneris Maiks Bebkoks. ''Finālā tikāmies ar viscienījamāko pretinieku, kurš aizvadīja lielisku turnīru. Taču mēs izrādījāmies nedaudz spēcīgāki. Ne uz vienu sekundi nezaudēju ticību Krosbijam. Jutu, ka viņš un Džeroms Iginla olimpiādē vēl nav teikuši savu pēdējo vārdu. Arī vārtsargs nospēlēja lieliski. Dažreiz viņš atvairīja neticamus metienus.''

Izmantotie resursi:
iihf.com
sportbox.ru
championat.ru

1 2 63 komentāri

 +10 [+] [-]

, 2010-03-01 10:47, pirms 15 gadiem
Nu jau dzen sviestu! Tak LV lidzjuteji ir labakie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: burbulīte

  +1 [+] [-]

, 2010-03-01 10:54, pirms 15 gadiem
Njā....Tajā brīdī , kad kanādieši trešajā periodā pie rezultāta 2:1 divreiz trāpīja pa štangām, man bija skaidrs, ka tik vienkārši viss te nebūs un veiksme var pagriezties pret amerikāņiem.Tā arī beigu beigās notika.Un tomēr pagarinājumā mājinieki izskatījās solīdāk , laikam bija saglabājuši vairāk spēka.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-01 10:56, pirms 15 gadiem
Prieks skatiities uz Krosbiju,Super talantiigs,meistariigs,intelighents.Nesaprotu kapeec ar vinju saliidzina Ovecku.Rupeklim Ovechkam vienmeer buus taalu liidz Krosbijam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-01 11:02, pirms 15 gadiem
Reizi turnīrā arī slotas kāts izšauj!! Visu laiku "klusēja"un še tev... zelta vārti, kas priekš jau tā nesliktās Sida PR kampaņas (kura jau tā ir mega uzpūsta) var teikt tiešām ir "zelta vērta" un Sida glorificēšanu tagad atkal viņu varēs "apmuļļāt" gadus desmit bez apstājas.... Kanādai vajag savus varoņus!
Man, piemēram, tāds "klavieru nesējs" Nešs krietni labāks un lietderīgās likās.... un tāds Luongo (lai JM man piedod) bija maigi izsakoties nepārliečinošs..... diezgan daudz kļūdu un tāds "raustulīgs" vārtos un tikai brīnums (un lielais paldies viņa aizsargiem), ka ASV šim vakar vairāk ripas nesameta....

  -1 [+] [-]

, 2010-03-01 11:04, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: lai kaa patiktu vai nepatiktu oveckins un krosbijs, bet krosbijs ir labaaks, jau vien tpc ka ir izcinijis stenlija kausu, tagad arii olimpisko zeltu
Te nu gan daži savādi spriež. Gan Stenlija Kausu, gan OS zeltu, šis izskatīgais brīnumbērns izcīnīja, ļoti lielā mērā pateicoties saviem komandas biedriem. Krējuma smēlējs.

OS hokeja turnīra uzvaras vārtu autors - Flop of the tournament. Arī tādi brīnumi reizēm, bet gadās. Kā Kovaļčukam pirms diviem gadiem PČ.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-01 11:06, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Te nu gan daži savādi spriež. Gan Stenlija Kausu, gan OS zeltu, šis izskatīgais brīnumbērns izcīnīja, ļoti lielā mērā pateicoties saviem komandas biedriem. Krējuma smēlējs.

OS hokeja turnīra uzvaras vārtu autors - Flop of the tournament. Arī tādi brīnumi reizēm, bet gadās. Kā Kovaļčukam pirms diviem gadiem PČ.
Piekrītu pa visiem 1000%!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:07, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Man, piemēram, tāds "klavieru nesējs" Nešs krietni labāks un lietderīgās likās.... un tāds Luongo (lai JM man piedod) bija maigi izsakoties nepārliečinošs..... diezgan daudz kļūdu un tāds "raustulīgs" vārtos un tikai brīnums (un lielais paldies viņa aizsargiem), ka ASV šim vakar vairāk ripas nesameta....
Nuja. Te tak lielākā daļa Kanādas izlases bija labāki par šo daiļo vunderkindu. Kaut vai tas pats Iginla. Veterāns, bet kā nokapāja!

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:09, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: gribi pateikt ka nakamais greckis ir istenibaa tāds vidusmera hokejists? ja kas vins bija pitsburgas kapteinis
Nevēlos iesaistīties garās un bezjēdzīgās diskusijās ar čali, kas katru otro nedēļu taisa jaunu profilu. Bet to, ka Ovečkins > Crosby, jau vairākus gadus atzīst visi vadošie ZA eksperti.

Bet Kanādai vajag savus varoņus.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-01 11:11, pirms 15 gadiem
Witch king of Angmar rakstīja: gribi pateikt ka nakamais greckis ir istenibaa tāds vidusmera hokejists? ja kas vins bija pitsburgas kapteinis
Viņam vēl līdz tādam Greckim kā man līdz Menesim ar kājām..... un nav vēl teikts, ka Sids vispār spēs pie Great One kaut pietuvoties, nerunājot nemaz par apiešanu.... vienkārši "pī ārs" čalim ir labāks nekā pats čalis (vismaz pagaidām)....

  +4 [+] [-]

, 2010-03-01 11:11, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Nevēlos iesaistīties garās un bezjēdzīgās diskusijās ar čali, kas katru otro nedēļu taisa jaunu profilu. Bet to, ka Ovečkins > Crosby, jau vairākus gadus atzīst visi vadošie ZA eksperti.

Bet Kanādai vajag savus varoņus.
Kamēr Ovečkins>Krosbijs, Krosbijs tik karina medaļas kaklā un SC gredzenus pirkstā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-01 11:14, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Reizi turnīrā arī slotas kāts izšauj!! Visu laiku "klusēja"un še tev... zelta vārti, kas priekš jau tā nesliktās Sida PR kampaņas (kura jau tā ir mega uzpūsta) var teikt tiešām ir "zelta vērta" un Sida glorificēšanu tagad atkal viņu varēs "apmuļļāt" gadus desmit bez apstājas.... Kanādai vajag savus varoņus!
Man, piemēram, tāds "klavieru nesējs" Nešs krietni labāks un lietderīgās likās.... un tāds Luongo (lai JM man piedod) bija maigi izsakoties nepārliečinošs..... diezgan daudz kļūdu un tāds "raustulīgs" vārtos un tikai brīnums (un lielais paldies viņa aizsargiem), ka ASV šim vakar vairāk ripas nesameta....
Nu beidz.... Tev ar analīzīte, taisni vai jāsmejas ...
Krosbijs guva vārtus tad , kad to visvairāk vajadzēja !Tur jau tā lieta, tur tā sāls, ka kanādiešiem jebkurš no izlases var uztaisīt spēli.Skaties, kāda maiņa bij Teivzs, Ričardss, Nešs, - visi no dažādiem klubiem !Kā spēlēja Anaheimas saikne ??Nu un , ka Krosbijs neguva vārtus iepr. spēlēs ? Tu gribi teikt, ka uzbrucējs ir vērtīgs tikai tad, ja rezultatīvi spēlē uzbrukuma zonā ? Tā jau tāda krievu filozofija, taisni vai jāsmejas.Te gan neesmu ar Tevi vienisprātis...
Luongo ? Jā, pakārtoja validolu spēlē ar slovākiem , tas arī viss.Finālu nospēlēja ļoti pat labi, nav ko meklēt utis.Kas bija labāks par viņu ? Kiprusofs ? Halāks, Lundkvists, moš Nabokovs ? Jā, Millers, ļoti iespējams, bet cits neviens .

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:14, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Nuja. Te tak lielākā daļa Kanādas izlases bija labāki par šo daiļo vunderkindu. Kaut vai tas pats Iginla. Veterāns, bet kā nokapāja!
Protams, bet neviens neatcerēsies tādu Iginlu vai Nešu vai pat to pašu Periju, bet visi tagad skandēs "brīnumbērna" Sida vārdu, kaut reāli turnīrā (kopumā) viņš bija viens no Kanādas vājākajiem "posmiem"....

  -1 [+] [-]

, 2010-03-01 11:14, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Viņam vēl līdz tādam Greckim kā man līdz Menesim ar kājām..... un nav vēl teikts, ka Sids vispār spēs pie Great One kaut pietuvoties, nerunājot nemaz par apiešanu.... vienkārši "pī ārs" čalim ir labāks nekā pats čalis (vismaz pagaidām)....
Da kāds tur PR. Neapšaubāmi viņš tiek reklamēts, bet ir jau arī savs iemesls. Vai ko arī Krosbijs neizcīnītu tas vienmēr tiek uzskatīts par veiksmi, cūceni, krējumu nosmelšanu utt. Biki nožēlojami izklausās. Šajā turnīrā viņš bija viens no rezultatīvākajiem izlasē + uzvaras vārti. Ko tad jūs gaidījā 10+10 punktus vai? Un kā tad ar komandas spēli?

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:18, pirms 15 gadiem
Nav korekti salīdzināt Ovečkinu un Krosbiju. Tomēr pārāk atšķirīgs spēles stils. Drīzāk jāsalīdzina Krosbijs ar Malkinu....un te es priekšroku dodu otrajam. Tomēr bagātāks viņam tas arsenāls.
Bet par Sidu jāsaka, ka malacis - tikai lieliem meistariem ir dots taisīt rezultātu. Un šoreiz tā arī notika (50% no vārtiem jāpieskaita arī Džeromam).
Millers - bez variantiem labākais turnīra vārtsargs (Nabokovs - sliktākais). Pelnīti, protams, pieciniekā arī Rafaļskis un Demitra, bet diemžēl nav Geclafa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-03-01 11:20, pirms 15 gadiem
Tā ir absolūti kļūmīga filozofija, domāt par spēlētāja vērtību tikai pēc viņa iemestajām šaibām utt.Negribu teikt, ka Krosbijs ir dievs vai hokejista ideāls, bet neredzu iemeslu, lai viņu noliktu.
Tur jau tā lieta un panākumu atslēga, ka viņš, būdams zvaigzne, nekautrējās sisties un strādāt pie bortiem, utt. Tur jau tā viņa vērtība arī ir.Mani absolūti neuztrauc viņa viņa iemesto šaibu daudzums, galvenais, ka viņš to izdarīja pašā vajadzīgākajā brīdī.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-01 11:22, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Kamēr Ovečkins>Krosbijs, Krosbijs tik karina medaļas kaklā un SC gredzenus pirkstā
tieši tā, tas urlu zemes rupeklis nekad nebūs ne tuvu tik labs kā krosbijs...
tas ka oveckins var iemest daudz golus vēl nenozīmē ka viņs ir ahujenna krutais spēlētājs...
ja būtu stingrāki noteikumi viņš ar savu rupjo spēli sen būtu padzīts no NHL...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-01 11:24, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tā ir absolūti kļūmīga filozofija, domāt par spēlētāja vērtību tikai pēc viņa iemestajām šaibām utt.Negribu teikt, ka Krosbijs ir dievs vai hokejista ideāls, bet neredzu iemeslu, lai viņu noliktu.
Kurš Tavuprāt ir šī turnīra lielākais sarūgtinājums? Kādam ir jābūt.

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:25, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tā ir absolūti kļūmīga filozofija, domāt par spēlētāja vērtību tikai pēc viņa iemestajām šaibām utt.Negribu teikt, ka Krosbijs ir dievs vai hokejista ideāls, bet neredzu iemeslu, lai viņu noliktu.
Tur jau tā lieta un panākumu atslēga, ka viņš, būdams zvaigzne, nekautrējās sisties un strādāt pie bortiem, utt. Tur jau tā viņa vērtība arī ir.Mani absolūti neuztrauc viņa viņa iemesto šaibu daudzums, galvenais, ka viņš to izdarīja pašā vajadzīgākajā brīdī.
100 proči piekrītu...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-01 11:27, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Kurš Tavuprāt ir šī turnīra lielākais sarūgtinājums? Kādam ir jābūt.
viennozīmīgi ovečkins un viņa nožēlojamā banda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:31, pirms 15 gadiem
Mani personīgi visvairā pārsteidz Perija lieliski aizvadītā Olimpiāde! Krosbijs? Arī viņš nospēlēja labāk nekā cerēju, nu vismaz OS pārspēja Ovečkinu! Krosbis Nelecās kā gailēns, tā kā viņš to dara Pitsburgā, spēlēja izteiktu komandas spēli un + vēl iemet finālspēlē izšķirošos vārtus, neko pielikikt neko atņemt! Taču SC šogad Ovečkinam un Caps!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-01 11:35, pirms 15 gadiem
Nu ko jūs nolikat Ovečiku, nu nesanāca viņam ši Olimpiāde, tāpat kā visai Krievijai! Bet viņš tāpat ir Labākais Hokejists uz Planētas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rxp1115
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-01 11:41, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Teivzs -Ričardss - Nešs, manuprāt, bija labākais Kanādas izlases trijnieks šajā turnīrā.... un uzbrūcējs ir labs, ja viņš ir pamanāms ne tikai ar gūtiem vārtiem bet arī ar savu darbību komumā, bet vismaz e tādu Sidu šajā OS turnīrā praktiski "nemaniju".... vienubrīd jau likās vai šis maz vispār spēlē.... "Neredzamais Sids"! Katrā ziņā es no viņa nekādu "megaspēli" neredzēju kaut pēc tā paša uzpūstā "pīrāra" ap viņu viņam vajadzēja būt redzamākajam spēlētājam uz laukuma..... neko tādu neredzēju! Ok, čalim nospīdēja būt īstajā laikā un īstajā vietā un tas arī viss.... un tagad šis būs nacionālais varonis!
Par Luongo, manuprāt, bija labāki gan jau pieminētais Millers gan arī Halāks kurš kopumā iekas ka nostāvēja pat ļoti labi (ja neskaita spēli ar norgēm).... tāpat arī šveicietis Hillers bija ļoti labs (kaut vai tas pats mačs ar Kanādu) un ar labākiem partneriem droši, ka līdz pat pusfinālam būtu ticis.... pietrūka nieka trešdaļa....
T-R-N iespējams bija labākā uzbrukuma maiņa.Savukārt no tiem, kas taisīja rezultātu, nenoliedzami Geclafs-Perijs -Morouzs.Atkal nepiekritīsi ?
Kaut kā nemanīju baigo Krosbija pīāru Kanādas izlases sakarā.Uzskatu, ka viņš bija tikai VIENS NO komandas spēlētājiem, tieši tāpat kā jebkurš cits viņa komandas biedrs.Un tā tam arī bija jābūt, tā ir pareizā filozofija.Ja sāksi bīdīt paļci vejerom, kā vienā otrā citā izlasē, tad komandas rezultāta nebūs.
Nav jau jēgas tagad diskutēt, kurš vārtsargs labāks, kurš sliktāks.Luongo ir OS čempions, neraugoties uz to, ka ielaidis varbūt vienu vai divas ņemamas šaibas.Jā, Hillers ir lielisks vārtsargs, iespējams, ka viņa vislielākā nelaime ir tā, ka pase viņam ir savādākā krāsā ...

     [+] [-]

, 2010-03-01 11:43, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu beidz.... Tev ar analīzīte, taisni vai jāsmejas ...
Krosbijs guva vārtus tad , kad to visvairāk vajadzēja !Tur jau tā lieta, tur tā sāls, ka kanādiešiem jebkurš no izlases var uztaisīt spēli.Skaties, kāda maiņa bij Teivzs, Ričardss, Nešs, - visi no dažādiem klubiem !Kā spēlēja Anaheimas saikne ??Nu un , ka Krosbijs neguva vārtus iepr. spēlēs ? Tu gribi teikt, ka uzbrucējs ir vērtīgs tikai tad, ja rezultatīvi spēlē uzbrukuma zonā ? Tā jau tāda krievu filozofija, taisni vai jāsmejas.Te gan neesmu ar Tevi vienisprātis...
Luongo ? Jā, pakārtoja validolu spēlē ar slovākiem , tas arī viss.Finālu nospēlēja ļoti pat labi, nav ko meklēt utis.Kas bija labāks par viņu ? Kiprusofs ? Halāks, Lundkvists, moš Nabokovs ? Jā, Millers, ļoti iespējams, bet cits neviens .
Teivzs -Ričardss - Nešs, manuprāt, bija labākais Kanādas izlases trijnieks šajā turnīrā.... un uzbrūcējs ir labs, ja viņš ir pamanāms ne tikai ar gūtiem vārtiem bet arī ar savu darbību (uz laukuma) kopumā, bet vismaz es tādu Sidu šajā OS turnīrā praktiski "nemaniju".... vienubrīd jau likās vai šis maz vispār spēlē.... "Neredzamais Sids"! Katrā ziņā es no viņa nekādu "megaspēli" neredzēju kaut pēc tā paša uzpūstā "pīrāra" ap viņu viņam vajadzēja būt redzamākajam spēlētājam uz laukuma..... neko tādu neredzēju! Ok, čalim nospīdēja būt īstajā laikā un īstajā vietā un tas arī viss.... un tagad šis būs nacionālais varonis tuvākajā desmitgadē!
Par Luongo, manuprāt, bija labāki gan jau pieminētais Millers gan arī Halāks kurš kopumā liekas, ka nostāvēja pat ļoti labi (ja neskaita spēli ar norgēm).... tāpat arī šveicietis Hillers bija ļoti labs (kaut vai tas pats mačs ar Kanādu) un ar labākiem partneriem droši, ka līdz pat pusfinālam būtu ticis.... pietrūka nieka trešdaļa....
Es netaisos ar Tevi te strīdēties, jo katram mums ir savs redzējums un sava "taisnība".... ja uzskati, ka spēlētājs var tizloties visu turnīru un atbidīgākajā momentā iemetot "zelta vārtus" viņam visas iepriekšējās lažas tiek piedotas un dzēstas, tad ok domā tā arī tālāk... šis fināls kārtējo reiz apliecināja veco labo Veidenbauma teicienu (vismaz pirmo daļu) - "virs zemes nav taisnības....."
1 2 63 komentāri