Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Brizgalovs: "Ēdiens briesmīgs, transportu nepiedāvā... bardaks"

Brizgalovs: "Ēdiens briesmīgs, transportu nepiedāvā... bardaks"
Semjons Varlamovs un Iļja Brizgalovs treniņā
Foto: ITAR-TASS

Krievijas hokeja izlases vārtsargs Iļja Brizgalovs pēc vakardienas treniņa atzina, ka Vankūveras olimpiskās spēles ir viens liels bardaks.

''Viņi šeit ir uztaisījuši kaut kādu bardaku,'' neapmierināti pēc treniņa žurnālistiem saka vārtsargs, kurš ar līmlenti uz savas aizsargmaskas līmēja ciet savu bērnu vārdus. ''Pat uz cimdiem nevar uzrakstīt ne savu vārdu, ne uzvārdu. Varbūt tad arī uzvārdus uz krekliem līmējam ciet? Kam mums te reklamēties?''

''Ziniet, esmu vīlies par to, kā šeit viss notiek. Man šeit kaut kā nepatīk.'' Hokejists atzīst, ka ir vīlies, ka spēļu organizatori spēlētājiem nevar nodrošināt transportu, lai savā brīvajā laikā tie varētu kaut kur aizbraukt. ''Jāiet caur nezin kurieni, jāķer taksis un kaut kas jādomā. Likās Kanāda, bet nu... Briesmīgs ēdiens, transportu nepiedāvā,'' turpina dusmoties Krievijas izlases vārtsargs.

''Jautāju apkalpojošajam personālam, kā varu aiziet uz turieni vai turieni, bet viņiem nav ne nojausmas. Ziniet, pavisam savādāk bija Soltleiksitijā, bet Turīnā neatceros, kas tur bija, jo tur izskatījās, ka olimpiāde nevienam nebija vajadzīga.''

Atgādināsim, ka pirmajā spēlē Krievijas izlase ar 8:2 sagrāva Latviju. Rīt 7:00 no rīta pēc Latvijas laika krievi tiksies arSlovākijas hokejistiem.

Izmantotie resursi:
izvestia.ru

     [+] [-]

, 2010-02-18 19:03, pirms 14 gadiem
tur jau ir tā atšķirība, ka ķīnieši un krievi taisa pakazuhu bet citur visur taisa vienkārši olimpiādi, nav vajadzības visiem pasaules krieviem izdabāt! ko tas mūdzis tur pļūta, tas nav nekads 5* kūrorts, bet sportistu ciemats n-tiem tūkstošiem atlētu.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-18 19:10, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Kādas kļūdas, kādi skandāli? Un sūdzas tikai krievi
Vai arī Tu lasi tikai to, ko no krievu valodas Tev iztulko. Sūdzas ļoti daudzi.

     [+] [-]

, 2010-02-18 19:14, pirms 14 gadiem
pustraks rakstīja: Lai tak čaļi sprēgā, paskatīsimies kā paši uztaisīs! Neticu, ka būs labāk! Kā parasti krievi kaut ko salaidīs dēlī, ticiet man !
Tieši Krievi gribēs parādīt, kas ir oS...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-18 19:41, pirms 14 gadiem
Besī visādi Brizgalovi. Atradies zvaigzne, kuram viss uz paplātes jāatnes. Satiksmes ziņā Vankuverā ir viena no labākajām pilsētām pasaulē, bet protams, Brizgalovs tač nebrauks ar sabiedrisko, arī īrēt sev neko negrib, tik davai visu pa velti. Un apkalpojošajam personālam visticamāk prasīja krieviski un nesaprot, kāpēc nav atbildes
Par ēdienu, ja domā, ka uz katra stūra būs kotletes, tad tiešām taisnība, ēdiens sūdīgs. Patiesībā te var dabūt gandrīz jebko.
Organizācija tiešām ir kāda ir + saskrūvētās cenas, bet nu teikt, ka viss ir nekāds, arī nevar. Vienkārši izlepis krievu otrais vārtsargs, kā jau krieviem nereti notiek, kad kaut ko sasniedz.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-18 19:59, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Bla bla bla, ēdināšanas un organizācija problēmas ir tikai krieviem, bobu trase diemžēl nebija priekš iesācējiem un ātrslidošanas ledus 'farsu' likvidēja pusstundas laikā. Biatlona vienu sportistu palaida ātrāk un pēc tam to laiku pielika klāt, kādas šausmas, sliktākās spēles vēsturē
Beidz tās "atmazkas". Problēmas ir un par tām diskutē gan presē, gan sabiedrībā. Vienkārši jāizdara secinājumi, lai nekas tāds vairs neatkārtotos, jo 4 gadu laikā tomēr var sagatavot normāls spēles bez visādām problēmām. Un es nesaku, ka sliktākās spēles, bet bez tām problēmām būtu daudzkārt labākas un nekas nemestu ēnu.

Nu, kaut vai tikai krieviem (katrs ir savādāks), bet ne jau viņi sūdzas tāpēc, ka nebūtu nekā labāka ko darīt.

Trase nebija līmenī, tāpēc gruzīnu sportists nebija vienīgais gadījums, tagad arī austrālieši...tikko dzirdēju. Par trases drošību jādomā nevis sportistiem, bet gan organizatoriem.

Ok, bet tas laiks arī nebija nekād īsais, ņemot vērā disciplīnu un distanci. Tas tomēr ļoti traucē sporrtistiem. Mums ta nekas, tas gan tiesa.

Un biatlons tikai apliecina, ka viss nav izdomāts līdz galam. Paga, bet kā tam žurnālistam izdevās to trases laistīšanas sistēmu ieslēgt sacensību laikā? Nejauši iegāja personālam paredzētajā nodalījumā?

Nesaprotu, ko Tu tagad aizstāvi. Vai nav vienalga, vai sūdzas krievi, vai vācieši, vai ķīnieši? - Varbūt pieņemsim, ka sūdzas vairāki augstākā līmeņa NHL hokejisti? Bet no tā jau nemainās fakts, ka kanādieši nav visu sagatavojuši līmenī.

  +4 [+] [-]

, 2010-02-18 20:20, pirms 14 gadiem
jā, daudzi te komentē, lai gan nav absolūti nekāda priekšstata par Vanuveru Itsevisķi izcēlās tas, ka minēja, ka transports no Olimpiskā ciemata uz centru iet ļoti reti. Pirmkārt, Olimpiskais ciemats gandrīz jau ir centrā. Otrkārt, sky traini iet ļoti bieži. No Olimpiskā ciemata līdz arēnai ir viena pietura un skytraini kursē ik pēc pāris minūtēm. Pats izmantoju tieši to sky trainu un labi zinu, kas un kā.
Iemetu arī karti, lai nu tam gudriniekam vairs nav lieku jautājumu. Ak jā, tie zilie bildē ir sky train pieturas. Ātrākais pārvietošanās līdzeklis Vankuverā ir tieši sky train. Un ar takšiem arī nav problēmu.
';

  +1 [+] [-]

, 2010-02-18 20:26, pirms 14 gadiem
gan jau ka tikai pret krieviem ir tada attieksme!!
Latviesi var tikt visur un arii ar edienu ir apmierinaati!!

     [+] [-]

, 2010-02-18 20:27, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Beidz tās "atmazkas". Problēmas ir un par tām diskutē gan presē, gan sabiedrībā. Vienkārši jāizdara secinājumi, lai nekas tāds vairs neatkārtotos, jo 4 gadu laikā tomēr var sagatavot normāls spēles bez visādām problēmām. Un es nesaku, ka sliktākās spēles, bet bez tām problēmām būtu daudzkārt labākas un nekas nemestu ēnu.

Nu, kaut vai tikai krieviem (katrs ir savādāks), bet ne jau viņi sūdzas tāpēc, ka nebūtu nekā labāka ko darīt.

Trase nebija līmenī, tāpēc gruzīnu sportists nebija vienīgais gadījums, tagad arī austrālieši...tikko dzirdēju. Par trases drošību jādomā nevis sportistiem, bet gan organizatoriem.

Ok, bet tas laiks arī nebija nekād īsais, ņemot vērā disciplīnu un distanci. Tas tomēr ļoti traucē sporrtistiem. Mums ta nekas, tas gan tiesa.

Un biatlons tikai apliecina, ka viss nav izdomāts līdz galam. Paga, bet kā tam žurnālistam izdevās to trases laistīšanas sistēmu ieslēgt sacensību laikā? Nejauši iegāja personālam paredzētajā nodalījumā?

Nesaprotu, ko Tu tagad aizstāvi. Vai nav vienalga, vai sūdzas krievi, vai vācieši, vai ķīnieši? - Varbūt pieņemsim, ka sūdzas vairāki augstākā līmeņa NHL hokejisti? Bet no tā jau nemainās fakts, ka kanādieši nav visu sagatavojuši līmenī.
Par organizāciju kopumā Tev piekrītu, es tikai norādu to, ka Brizgalovs pāršāva pār svītru. Lielākās problēmas ir Vistlerā un nevis Vankuverā.
Un Kanādā tiešām neviens neauklējas, cita dzīves uztvere, daudz vairāk tendēta uz kapitālismu. Ir daudz nepatīkamu lietu, bet kad pierod, ir ok.
Pilsēta ir ļoti internacionāla un tāpēc dāžādu virtuvju te netrūkst. Man kā aziātu ēdienu cienītājam te ir paradīze. Suši ir lētākais ēdiens

     [+] [-]

, 2010-02-18 20:31, pirms 14 gadiem
Par problēmām Vankūverā visu laiku kāds ziņo, īpaši Eiropas mediji. Mūsu problēma ir tā ka mūsu portāli lielākoties ziņas pārpublicē no krievu portāliem tāpēc arī ir tāda sajūta ka tieši krievi sūdzas. Sūdzas arī citu valstu sportisti un apmeklētāji kuriem pēkšņi atsauc biļetes.
Par Sočiem domāju ka tur būs viss ar krieviem piemītošu pompu. Līdzīgi kā bija Eirovīzijā. Viņiem atšķirībā no izlepušiem un iedomīgiem ziemeļamerikāņiem ļoti rūp lai pasaule par viņiem labi domātu. Sočos visticamāk būs līdzīgi kā Pekinā jo arī ķinieši girbēja parādīt savu varenību.
Kanādai par sliktu nāk apstāklis ka tur ziemas os pēdējos 40 gados notiek jau 3 reizi un tas ir ļoti daudz tik īsā laikā. Acīmredzot kanādieši to sāk uztvert kā pašu par sevi saprotamu.

     [+] [-]

, 2010-02-18 21:28, pirms 14 gadiem
Feno rakstīja: Par organizāciju kopumā Tev piekrītu, es tikai norādu to, ka Brizgalovs pāršāva pār svītru. Lielākās problēmas ir Vistlerā un nevis Vankuverā.
Un Kanādā tiešām neviens neauklējas, cita dzīves uztvere, daudz vairāk tendēta uz kapitālismu. Ir daudz nepatīkamu lietu, bet kad pierod, ir ok.
Pilsēta ir ļoti internacionāla un tāpēc dāžādu virtuvju te netrūkst. Man kā aziātu ēdienu cienītājam te ir paradīze. Suši ir lētākais ēdiens
Mjā, ar transportu diez vai tur vajadzētu būt problēmām.
Var jau būt, ka Iļju Fīniksā uz rokām nēsā?
Bet par ēdienu gan kaut kā neizklausījās pārāk pozitīvi. Esmu arī daudz ko dzirdējis par ēdināšanu Kanādā, bet atsauksmes nav nemaz tik labas. Vismaz no Eiropiešiem. Par ķīniešu virtuvi gan nešaubos. Man arī patīk Āzijas virtuve, īpaši asie ēdieni.
Vienīgais iemesls, kāpēc nebrauktu uz Vankūveru ir grizliji un melnās atraitnes.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-18 21:44, pirms 14 gadiem
Gribēšu redzēt, vai So4os viss būs kā vajag
Tajā bedrē jau vspār

  -1 [+] [-]

, 2010-02-18 22:34, pirms 14 gadiem
Nu krieviem jau nebūtu ko sūdzēties. Pašiem dzimtenē nav par kapeiku labāk un jāsāk pierast, jo pēc čtriem gadiem Soči...

     [+] [-]

, 2010-02-19 00:21, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Pie tam sūdzas jau ne tikai krievi, vienkārši citu sūdzības nenonāk līdz mūsu ausīm. Piemēram, šveiciešu distanču slēpotājus Vistlerā apturēja drošības darbinieki un diezgan ilgi nelaida prom, jo izdomāja, ka viņi varētu būt teroristi. Dopingkontrole vakar pēc ceturtdaļfināla piesējās vienai slēpotājai, lai seko viņiem un veic dopinga testus, lai arī viņai vēl bija jāstartē pufinālos, nelīdzēja pat slēpošanas federācijas sacensību direktora skaidrojumi, ka tiešām slēpotāja ir kvalificējusies pusfināliem, tāpat dopingkontrole nelika mierā un apgalvoja, ka nekādā pusfinālā viņa nav tikusi, sekoja sportistei līdz pašam pusfināla startam. Vienkārši bardaks.
Arī pārraidēs (vismaz krievu Rossojās un arī Eirosport) arī ir bardaks! Rāda kaut kādu grjobano biatlonu pa kaut kādiem 2 kanāliem, bet ne pa vienu nevar tiešraidē parādīt hoķi starp ASV un Norgēm.... arī LTV 7 rāda kaut kādu f..ino bialtonu kur liekas pat neviens mūsējais tagad nepiedalās.... ta varēja labāk vismaz to pašu hoķi parādīt! Galu galā tomēr olimpiskais turnīrs un to, domaju, tomēr nevar a kaut kādu PČ salīdzināt, jo visiem spēlē labākie no pieejamajiem! Man piem. galīgi nepatīk kā šogad tiek atspoguļotas Olimpiskās spēlēs pa TV....