Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Bikovs: "Varat mūs visus giljotinēt!"

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Bikovs: "Varat mūs visus giljotinēt!"
Vjačeslavs Bikovs kopā ar komanda gatavs gulties zem giljotīnas.
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Krievijas hokeja izlases galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs pēc zaudējuma 3:7Kanādai olimpisko spēļu ceturtdaļfinālā bija nikns uz žurnālistiem par mēģinājumiem noskaidrot sagrāves iemeslu, izsakoties, ka visi tagad gribētu redzēt, kā hokejisti tiek giljotinēti Sarkanajā laukumā.

"Ņemsim un saliksim visur giljotīnas vai karātavas. Izlasē ir 35 cilvēki. Noliksim giljotīnu Sarkanajā laukumā un visiem nocirtīsim galvas! Kāda jēga tagad meklēt vainīgos? Zaudējums ir zaudējums, un nekas nemainīsies arī ja zaudēsi 0:1," emocionāli izteicās Bikovs. Krievijas izlases galveno treneri sevišķi sadusmoja jautājums, vai rezultātu nav ietekmējis hokejistu biežā parādīšanās dažādos saviesīgos pasākumus: "Nemeklējiet to, kā nav! Jūs jau noknābājāt futbolistus! Puiši gatavojās ļoti nopietni."

Kad žurnālisti mēģināja norādīt, ka visi zaudējumi tomēr atšķiras cits no cita, Bikovs painteresējās vai viņiem azotē ir kāds akmens un ieteica ar to mest pa treneri. "Pret spēlētājiem man nav pretenziju. Viņi centās. Pašam pret sevi? Pret sevi ir pretenzijas. Katrā ziņā noteikti vēlreiz skatīšos spēli un analizēšu. Ja jau sāncenši mūs apspēlēja, kaut kas mums nesanāca, kā vajag."

Lūgts precizēt, kādas tad bijušas galvenās kļūdas, treneris tomēr atkal ķērās pie žurnālistu audzināšanas: "Nedomāju šobrīd teikt neko konkrētu. Mēģinu jums kaut ko pateikt, bet jūs mani nedzirdat! Šobrīd mēs noņemam cepures Kanādas priekšā. Viņi bija spēcīgāki. Mūsu izlases līmenis šodien izrādījās zemāks." Bikovs atkārtoja, ka nevienu spēlētāju nevainos zaudējumā un ka izlasē spēlēja labākie. "Varat nemaz negaidīt, ka meklēšu vainīgos. Paši varat meklēt un kaut ko no kaut kā izspiest. Varbūt kāds ar kādu pārgulēja, kāds ne to apēda, vēl kāds nebrauca vienā autobusā ar komandu. Zaudējuma iemesls ir cits. Kanādieši šajā mačā dominēja, un tas arī viss," Krievijas izlases treneris emocionāli pielika punktu sarunai ar žurnālistiem.

Izmantotie resursi
sovsport.r

     [+] [-]

, 2010-02-25 12:22, pirms 15 gadiem
smejies vai raudi, bet atkal "zvaigznes" nespeeja uzvareet
un Bikov, jaamaak zaudeet, nejau zurnaalisti vainiigi ka TU nespeeji saliedeet komandu un pateikt kaa vinneet Kanaadu. dusmas vari izgaazt uz speeleetaajiem, bet ne uz zhurnaalistiem.
Domaajams ka Bikovam PC jaagust zelts ja grib veel vadiit turpmaak Krievijas izlasi!

     [+] [-]

, 2010-02-25 12:23, pirms 15 gadiem
Betnessy rakstīja: Bikova galvenā klūda bija ar vārtsargu izvēli. Arī to ,ka Ovečkins tiks ,,presēts,, arī jau varēja paredzēt ,jo kanādiešus viņš ar savu,, naglo sprēgāšanu,, .... nevar pārsteigt!
Atļaušos nepiekrist! Manuprāt Bikova lielākā kļūda bija tā, ka viņš paņēma sastāvā diezgan daudz klasi zemākus aizsargus(mans subjektīvais viedoklis) Kaļiņinu, Morozovu, Grebeškovu, bet aiz borta atstāja Zubovu, Tverdovski, Žitņiku.

     [+] [-]

, 2010-02-25 12:24, pirms 15 gadiem
"Govnobanda" tika nolikta pie vietas

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 12:29, pirms 15 gadiem
Spaceman rakstīja: Atļaušos nepiekrist! Manuprāt Bikova lielākā kļūda bija tā, ka viņš paņēma sastāvā diezgan daudz klasi zemākus aizsargus(mans subjektīvais viedoklis) Kaļiņinu, Morozovu, Grebeškovu, bet aiz borta atstāja Zubovu, Tverdovski, Žitņiku.
Morozovs gan nav aizsargs.

     [+] [-]

, 2010-02-25 12:36, pirms 15 gadiem
maks0n rakstīja: Morozovs gan nav aizsargs.
Jā pareizi Nu no aizsargiem mani vēl nepārliecināja Volčenkovs.

     [+] [-]

, 2010-02-25 12:48, pirms 15 gadiem
Spaceman rakstīja: Jā pareizi Nu no aizsargiem mani vēl nepārliecināja Volčenkovs.
Komentātori gan viņu slāvē NHL komentātori Viņš ir viens no labākajiem bloķētājiem NHL - nav rezultatīvs, bet ļoti labi spēlē aizsardzībā. Un kāda intervija vai pēc spēles (es jau neatceros) kāds teica, ka vajag klonēt Volchenkovu Krievijai.

Viņš bija īpaši manāms pret spēli ar Čehiju.

     [+] [-]

, 2010-02-25 12:54, pirms 15 gadiem
Bikovu esmu cienījis un cienu gan kā spēleētāju, gan kā treneri, gan kā personību. Par izlasi - nezinu, vai Ovečkinam šai saulē vispār ir kāds respekts pret kaut ko , t.sk., izlases treneri, vadīt superzvaigžnu pulciņu tomēr ir kas cits nekā gatavot klubu (arī izlasi) sezonai.
Ja kāda no rus tiešām ir žēl, tad vispirmām kārtām tas ir treneris. Bet vispār - nesāk atgādināt jums kaut ko no Pēterburgas-2000?!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 12:55, pirms 15 gadiem
Jūtama padomju skola krievu trenerim. Ļoti pieklājīgs un atsaucīgs cilvēks.

     [+] [-]

, 2010-02-25 13:03, pirms 15 gadiem
brunoje rakstīja: Bet vispār - nesāk atgādināt jums kaut ko no Pēterburgas-2000?!
nesāk gan. Pilnīgi cits turnīrs un cita likme. Toreiz Krievu staru izlasi grupā apspēlēja visi, kam nebija slinkums, tagad var kļūdīties tikai 1 reizi.

     [+] [-]

, 2010-02-25 13:28, pirms 15 gadiem
cloud rakstīja: nesāk gan. Pilnīgi cits turnīrs un cita likme. Toreiz Krievu staru izlasi grupā apspēlēja visi, kam nebija slinkums, tagad var kļūdīties tikai 1 reizi.
Grupā jau ar krievi dabūja pa pakaļu no slovākiem! Un kur tagad ir slovāki-Krievu vietā par medaļām cīnās!

     [+] [-]

, 2010-02-25 13:43, pirms 15 gadiem
Man patika kā Ovečkins laukumā uzsprāga pēc viena no spēka paņēmieniem pret viņu - Piz*** ti ohu*** iļi zaje***! Tā nokliedzās uz Kanādas spēlētāju ka... labi ka zaudēja, patiess prieks!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-25 13:46, pirms 15 gadiem
Lieliska uzvara Kanādai.
Nepiepildījās manas bažas, kuras izteicu apm. mēnesi iepriekš.Proti, ka Bikovs varētu pārspēt Bebkoku uz savas lielās starptautiskās pieredzes rēķina.Nekā tāda nebija, ņemu savus vārdus atpakaļ.
Kanādas spēle taktiskā ziņā bija izstrādāta līdz smalkumam.Maiņa Teivzs-Ričardss- Nešs tika godam ar saviem pienākumiem galā.Grūti iedomāties, kurš vēl varētu neitralizēt Malkinu labāk kā Ričardss, kas spēlē ar viņu vienā Divīzijā. Savukārt Nešam bija personīgs klients Avečkins, kurš visu spēles laiku to vien tik varēja darīt, kā spļaudīties.
Saikne Perijs- Geclafs kopā ar Morrouzu guva 4 no septiņiem vārtiem.Ja komanda spēlē šādi, tad pat Krosbijs var atļauties paņemt brīvdienu...

     [+] [-]

, 2010-02-25 13:49, pirms 15 gadiem
Piekritu Bikovam ka cali centas utt,bet ko plataties ,ka esat labakie,krutakie un vel h**zin kadi!!Tas besi!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-25 13:58, pirms 15 gadiem
Malachi Kanaada apspeeleja ar vienu kombeni ....

     [+] [-]

, 2010-02-25 14:06, pirms 15 gadiem
kemrausis rakstīja: Varētu jau kād iemest, ko tad īsti raksta krievu prese, eksperti un komentētāji...
Nu OK, kādai no komandām bija jāzaudē, bet tik bezcerīgi zaudēt (Ņikuļins-3; Markovs-3; Zaripovs-3; Ovečkins -2; Malkins-2;Sjomins-2; Zinovjevs-2;Marozovs-2)

No 7 vārtiem 4 gadījumos līdz galam nenospēlēja centrs (Kozlovs; Malkins; Zinovjevs; Morozovs)
Tu gribēji teikt Kozlovs, Malkins, Zinovjevs un Datsjuks ! Morozovs spēlē kā malējais uzbrucējs vienā maiņā ar Zinovjevu !

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 14:16, pirms 15 gadiem
Spaceman rakstīja: Atļaušos nepiekrist! Manuprāt Bikova lielākā kļūda bija tā, ka viņš paņēma sastāvā diezgan daudz klasi zemākus aizsargus(mans subjektīvais viedoklis) Kaļiņinu, Morozovu, Grebeškovu, bet aiz borta atstāja Zubovu, Tverdovski, Žitņiku.
Personīgi man ir pilnīgi vienalga, kur un kā kļūdījies ir Bikovs.Galvenais ir tas, ka viņš atšķirībā no daudziem citiem pilnīgi atklāti pateica, ka kanādieši bija vnk stiprāki.Saperņik bil siļņeje nas.Un vēl, - uz šo brīdi šis ir labākais rezultāts, ko varējām sasniegt.Tā Bikovs.
Tieši tas laikam aizkaitināja žurnālistu.Par tām karātavām Sarkanajā laukumā, - vnk izrauts drusku no konteksta, utt...

  -1 [+] [-]

, 2010-02-25 14:23, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Par cik dzirdēju , ka Krīgers vairs netrenēs Šveices izlasi pat bail paliek iedomājoties , ka to vadīs Bikovs. Fiziskais ko viņiem iedzinis Krīgers plus tehniskais ko viņiem varētu dot Bikovs ... to es tā fantazēju par cik Bikovs ir Šveices pilsonis un viņa dēls Šveicē aug par labu špīleru.
Šveicieši džeku tiešām varētu paņemt uz kādiem gadiem 20 par izlases treneri.... tad domāju drīz varēsim runāt vairs ne par lielo septītnieku, bet jau par lielo astotnieku..... katrā ziņā visu cieņu Bikovam, ka šis tagad nemeklē vainīgos un pats uzņemās atbildību par šo zāģi! Vot no kā vajadzētu arī tādam Jūlim pamacīties, ka tomēr treneri ir atbildīgi par komandas parādīto rezultātu nevis tikai pēc zāģiem meklēt kādas atgavorkas un hvz vēl ko, bet Jūlim vajadzētu kārdeiz arī uz ņemties atbildību uz sevi, jo galu galā Tu taču esi treneris un Tu "komandē parādi"....

  +2 [+] [-]

, 2010-02-25 15:07, pirms 15 gadiem
Te neiet runa par zaudeejumu,vai rezultaatu-bet gan par speeli kopumaa,jo sajuuta bija taada,ka krievijas izlase ir tiko atnaakusi no B liigas!!!Pat nebriiniitos,ja rezultaats buutu bijis 10:4 vai kas tamliidziigs,jo Kanada peedeejo tresdalju speeleeja pilniibaa no aizsardziibas!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 15:08, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Šveicieši džeku tiešām varētu paņemt uz kādiem gadiem 20 par izlases treneri.... tad domāju drīz varēsim runāt vairs ne par lielo septītnieku, bet jau par lielo astotnieku..... katrā ziņā visu cieņu Bikovam, ka šis tagad nemeklē vainīgos un pats uzņemās atbildību par šo zāģi! Vot no kā vajadzētu arī tādam Jūlim pamacīties, ka tomēr treneri ir atbildīgi par komandas parādīto rezultātu nevis tikai pēc zāģiem meklēt kādas atgavorkas un hvz vēl ko, bet Jūlim vajadzētu kārdeiz arī uz ņemties atbildību uz sevi, jo galu galā Tu taču esi treneris un Tu "komandē parādi"....
Klausies, nu kkas tur ar to Bikova ķīmiju gan laikam nebija kārtībā šajā turnīrā, - atgriežoties pie iepriekšējā, kāda vella pēc Aita skrēja 3 x slovākiem pendeli mest ? Domā , Bikovs teica, sluš, Saņok, davai ej ?Kāpēc nemeta kāds normālāks , tehniskāks uzbrucēks ? Tu saproti, uz ko es skloņīju, vai ne ?

     [+] [-]

, 2010-02-25 15:15, pirms 15 gadiem
Spaceman rakstīja: Jā pareizi Nu no aizsargiem mani vēl nepārliecināja Volčenkovs.
Drīkst zināt, kas tieši Tevi neapmierināja Volčenkovā? Uzvārds?! Volčenkovs un Grebeškovs bija vienīgie "īstie" aizsargi izlasē, pārējie ikdienā ir vairāk kā tādi ripas bīdītāji vairākumā un, varbūt izņemot vēl kādu, tiešos aizsarga pienākumus pilda vājāk par Volčenkovu, kuram vispār bija komandas aizsardzības balsta loma.

Manuprat tā bija galvenā atšķirība komplektējot izlases, katrs no Kanādas izlases aizsargiem ir uzskatāms par aizsardzības līderi savā klubā un izslēgt tādu Ovi, Kovi utt viņiem ir pamatdarbs. Ovečkinu šodien sedza Vēbers, bet arī pārējie NHL ir parādījuši, ka prot tikt ar viņu galā.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 15:18, pirms 15 gadiem
Krievi jau vainiigos mekleeja no turniira saakuma, viss kas vinjiem OS nepatika

     [+] [-]

, 2010-02-25 15:22, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Klausies, nu kkas tur ar to Bikova ķīmiju gan laikam nebija kārtībā šajā turnīrā, - atgriežoties pie iepriekšējā, kāda vella pēc Aita skrēja 3 x slovākiem pendeli mest ? Domā , Bikovs teica, sluš, Saņok, davai ej ?Kāpēc nemeta kāds normālāks , tehniskāks uzbrucēks ? Tu saproti, uz ko es skloņīju, vai ne ?
Gribi teikt, ka Ovečkins pieprasīja, lai laiž viņu?

     [+] [-]

, 2010-02-25 15:29, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Šveicieši džeku tiešām varētu paņemt uz kādiem gadiem 20 par izlases treneri.... tad domāju drīz varēsim runāt vairs ne par lielo septītnieku, bet jau par lielo astotnieku..... katrā ziņā visu cieņu Bikovam, ka šis tagad nemeklē vainīgos un pats uzņemās atbildību par šo zāģi! Vot no kā vajadzētu arī tādam Jūlim pamacīties, ka tomēr treneri ir atbildīgi par komandas parādīto rezultātu nevis tikai pēc zāģiem meklēt kādas atgavorkas un hvz vēl ko, bet Jūlim vajadzētu kārdeiz arī uz ņemties atbildību uz sevi, jo galu galā Tu taču esi treneris un Tu "komandē parādi"....
Piekrītu par Bikovu. Es esmu mazliet patīkami pārsteigts, pēc tā kā Bikovs nokārtoja attiecības ar Zubovu, uzbļāva B. Smitam varēja gaidīt, ka būs savādāk, bet malacis! Un pamācīties varētu netikai Jūlis, bet arī Maticins un lielākā daļa no mūsu visiem bijušajiem pieaugušo treneriem.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 15:44, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Gribi teikt, ka Ovečkins pieprasīja, lai laiž viņu?
Jā, es tā domāju.Bikovs pārlieku pakļāvās zvaigznēm.Aita pateica, Arkadjevič, davaiķe ja ...
Par Volčenkovu un Grebeškovu piekrītu.Labi aizsargi, kādu krieviem nav daudz.Gončars caurbraucama sēta, tikai vairākumā ir derīgs.Kas gan nospēlēja vājāk, nekā gaidīts, ir Markovs.

     [+] [-]

, 2010-02-25 16:02, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, es tā domāju.Bikovs pārlieku pakļāvās zvaigznēm.Aita pateica, Arkadjevič, davaiķe ja ...
Par Volčenkovu un Grebeškovu piekrītu.Labi aizsargi, kādu krieviem nav daudz.Gončars caurbraucama sēta, tikai vairākumā ir derīgs.Kas gan nospēlēja vājāk, nekā gaidīts, ir Markovs.
Pēc traumas Markovs arī pamatdarbā nespēlē tik droši kā bija gaidīts, spečuki izsaka versijas, ka viņam blakus esot vajadzīgs kāds Komisareks, lai viņš varētu rādīt savu spēli. Par Gončāru piekrītu, ļoti labs piemērs, Aizermans neņēma Grīnu, bet Bikovs izvēlējās uzbrukumu aizsardzības vietā. Varbūt būtu pārāk liels tracis, ja nebūtu ņēmis, tad sanāktu, ka mājās ir atstāti 2 no 3 lielākajiem aizsardzības stāriem

     [+] [-]

, 2010-02-25 16:16, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Pēc traumas Markovs arī pamatdarbā nespēlē tik droši kā bija gaidīts, spečuki izsaka versijas, ka viņam blakus esot vajadzīgs kāds Komisareks, lai viņš varētu rādīt savu spēli. Par Gončāru piekrītu, ļoti labs piemērs, Aizermans neņēma Grīnu, bet Bikovs izvēlējās uzbrukumu aizsardzības vietā. Varbūt būtu pārāk liels tracis, ja nebūtu ņēmis, tad sanāktu, ka mājās ir atstāti 2 no 3 lielākajiem aizsardzības stāriem
Nuja.Es gan domāju, ka Yzam tomēr bija grūtāk izvēlēties spēlētājus.Ne tikai Grīns, bet arī Boumisters, Džovis, Fanefs un vēl daži palika mājās...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-25 16:23, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nuja.Es gan domāju, ka Yzam tomēr bija grūtāk izvēlēties spēlētājus.Ne tikai Grīns, bet arī Boumisters, Džovis, Fanefs un vēl daži palika mājās...
Jā, bet tie, kas palika, šogad spēlēja sliktāk kā ierasti. Kanādai ir pavisam cits kadru dziļums. Grūti iedomāties, ka Kanādas izlasē tiktu paņemts tāds Markovs, kurš lielāko gadu sezonas ir ārstējis traumu. Ja kādai superzvaigznei neiet, tad vienmēr var paņemt kādu citu - Kanādas hokeja unikums Nevienai citai izlasei nav iespējamas tādas greznības. Redzēs kā mani favorīti Slovāki izskatīsies uz šāda fona, ja var tikt pāri krieviem un zviedriem, tad varēs parādīt arī zobus kanādiešiem

     [+] [-]

, 2010-02-25 16:30, pirms 15 gadiem
Starpcitu tas komandas dziļums arī pats tiek galā ar visiem zvaigžņu ego. Ja valstī ir TIK milzīga kadru izvēle, tad katram ir skaidrs - neviens nav neaizstājams. Ja kāds tajās Olimpiskajaš nometnēs būtu kačājis pravas, ka viņš ir tas īstais, kurš taisīs rezultātu nevis sēdēs aizsardzībā, tad viņu vienkārši atstātu mājās un paņemtu tādus paklausīgos darba rūķus kā Dž. Stāls vai Lučičs.

     [+] [-]

, 2010-02-25 16:30, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nuja.Es gan domāju, ka Yzam tomēr bija grūtāk izvēlēties spēlētājus.Ne tikai Grīns, bet arī Boumisters, Džovis, Fanefs un vēl daži palika mājās...
Par Phaneuf arī man ir neizpratne. neiederējās modelī? Personība spuraina? vai kas?

     [+] [-]

, 2010-02-25 16:32, pirms 15 gadiem
kāpēc treneris meklē vainīgos laukuma spēlētajos? Manuprāt acīmredzami viņš kļūdījās vārtsarga izvēlē!!!

     [+] [-]

, 2010-02-25 16:39, pirms 15 gadiem
valdinjshh rakstīja: kāpēc treneris meklē vainīgos laukuma spēlētajos? Manuprāt acīmredzami viņš kļūdījās vārtsarga izvēlē!!!
domāju, ka - nē. Spiediens bija tik mežonīgs, ka tur arī pats Tretjaks savos ziedu laikos būtu "piebērts pilns". Pie kam - ja varotčiks redz un izjūt uz savas ādas, ka viņa komanda vnk. zaudē visos elementos, viņs arī sāk agri vai vēlu "peldēt'" (pēdējais gols Nabijam).
Krievu aizsargi tak netika līdz - kannu puiki tik ilgi grieza pa krieviņu zonu, kamēr bija rezultāts.
"Ah , Jūs mums iemetāt arī ?"
Nu - še Jums vēl pārītis pretim...."
vakar bija tāda sajūta - mēs jums sametīsim cik vajadzēs un vēl pa vēl pa virsu.

     [+] [-]

, 2010-02-25 16:46, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Klausies, nu kkas tur ar to Bikova ķīmiju gan laikam nebija kārtībā šajā turnīrā, - atgriežoties pie iepriekšējā, kāda vella pēc Aita skrēja 3 x slovākiem pendeli mest ? Domā , Bikovs teica, sluš, Saņok, davai ej ?Kāpēc nemeta kāds normālāks , tehniskāks uzbrucēks ? Tu saproti, uz ko es skloņīju, vai ne ?
Nebija nebija! Džeks gribēja bez maz vai ar to pašu sastāvu kā PČ (+/- daži spēlētāji) atkal izbraukt uz "balta zirga", bet pretī vairs nebija kanādieši "lūzeri", bet ļoti laba komanda ar NHL spēlētājiem "winneriem", kur dažs labs spēlētājs ir to Stenlija mutesbļodu ne vienu vien reizi virs galvas cēlis! Arī tas ka krieviem kaut kas galīgi nebija kārtībā ar to pašu vairākumu arī norādija uz kaut kādām viņu kļūdām komandas "ķīmijā", jo piem. tajoš pašos Caps Sjoma ar Avi gana bieži spēlē vairākumā un Caps vairākums ir (vismaz vēl nesen bija) labākais līgā!!! Bet ko mēs redzējām izlasē arī pret LV...? Džekiem knapi vienu vairākumu sanāca izmantot no 8(!!!).... es saprotu mūsējiem vairākums ir sāpe, bet krieviem?? Ar tādu ta sastāvu??? Un nopietnākas problēmas bija jau ar slovākiem, kur pie meistarīgākiem pretiniekiem un slovākiem kāpinot tempu, krieviem visa viņu izslavēta saspēle pajuka k jedreņi feņi... un vakarnakt bija likumsakarīgs zāģis! Liekas ka Bikovs arī biški pāršāva arī ar to sastāva komplektāciju! Ok, var jau teikt ka arī tie KHL spēlētāji (80-90% no viņiem) ir savā laikā kaut bišķi bet NHL paspēlējuši, bet nu nevilka tās KHL maiņas.... aizsargi vispār kā bērni pret tādiem kanādiešiem izskatijās! Zinot, ka spēle būs uz ZA laukumiem (ātra, tehniska +ar spēka spēli) domāju Bikovam vajadzēj ta vairāk tieši krievu NHL večus ņemt sastāvā! Vai arī tad ņemt tieši vairāk pārsvarā Eirotūrē iespēlētos krievus no KHL (kas veidotu izlases lielāko vairumu) + Kovi, Pašku un varbūt vēl kādus "darba zirgus" no NHL, kas būtu gatavs zemi ēst un viss! Un domāju ta pa 100% būtu labāks rezultāts! A tagad bija 50/50.... viena puse nezin ko otra puse dara....un katrs spēlē atšķirīgu hokeju! Es piem. tur Komandu kā sugu neredzēju..... bija atsevīški meistari ar labu individuālo tehniku + laikam jau "tūristi", kas atbrauca atpūsties.... es vēl saprotu ja mūsējie tur kā tūristi atbauc, nospēlē un aizbrauc, jo reāli no mūsējiem neviens neko negaidija, bet krievi, domāju, par kaut kādām "medaļām" nemaz nedomāja... viņi domāja tikai un vienīgi par zeltu!!! Un laikam ari pēc spēles ar LV sadomājās ka nu tik tagad visus pārējos arī bez maz vai "galopā apleks"... kā krievi tektu: "ņe tut to bilo"... par to Ovi "bullīšu sāgu".... tas būtu tas pats, kas ja Znars piem. Ņiživija vietā uz izšķirošo bullīti laistu piem. Spruktu... nu c'mmon!!! Tak arī āfrikā ir zināms, ka Paška Dacjuks ir, ja tā var teikt, bullīšu specs.... a ko Bikovs? Ņem un laiž Ovečkinu pa 3 lāgiem, kaut arī kā redzējām džekam pēc pirmā bullīša izdoma beidzās....

     [+] [-]

, 2010-02-25 17:26, pirms 15 gadiem
Video šeit: Video: Krievija zaudēja!

     [+] [-]

, 2010-02-25 18:27, pirms 15 gadiem
Bikovs: "Varbūt kāds ar kādu pārgulēja..."

Tas bija domāts par Ovi un Kovi?!

     [+] [-]

, 2010-02-25 18:38, pirms 15 gadiem
Iesaku visiem izlasīt intervijas ar Larionovu un Gimajevu.Daudz interesantu lietu pasaka , pirmkārt Gimajevs par Kanādas izlases štābu, utt.
Larionovs kā parasti, - norāda ,kāda šobrīd ir Krievijas hokeja vieta pasaulē.