Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:778, Did:0, useCase: 3

Francija ievieš obligāto vakcinācijas pasi: Džokoviča dalība "Roland Garros" briesmās

Agris Suveizda

Francija ievieš obligāto vakcinācijas pasi: Džokoviča dalība "Roland Garros" briesmās
Novaks Džokovičs. Foto: AP/Scanpix

Francijas parlaments vakar pieņēma lēmumu par vakcinācijas pasu ieviešanu, kas būs obligāta prasība iekļūšanai publiskos objektos. Tas attieksies arī uz sportistiem – kā uz franču, tā arī ārzemju.

Līdz šim publiskās vietās, kā restorāni, kafejnīcas, kinoteātri, sporta arēnas, tālo maršrutu vilcieni, varēja iekļūt arī ar negatīvām Covid-19 analīzēm, taču turpmāk tas būs iespējams tikai ar vakcinācijas pasi jeb pierādījumu par vakcinācijas kursa iziešanu. Plaši apspriestais priekšlikums par spīti lielai pretestībai tika atbalstīts ar 215 balsīm par un 58 balsīm pret.

Francijas sporta ministre Roksana Merečinjanu skaidroja, ka vakcinācijas pase būs obligāta gan skatītājiem, gan arī sportistiem – ne tikai franču sportistiem, bet arī ārzemju sportistiem, kuri ierodas uz sacensībām. Tā, piemēram, drīzumā sāksies tradicionālais Sešu nāciju turnīrs regbijā, kurā Francijai būs jāaizvada mājas spēles pret Itāliju (6. februārī), Īriju (12. februārī) un Angliju (9. martā).

Īpaši aktuāla neseno notikumu gaismā šī tēma varētu būt prestižā "Roland Garros" tenisa turnīra sakarā, kas ierasti notiek maija un jūnija mijā. Planētas pirmā rakete Novaks Džokovičs, kurš vakar tika deportēts no Austrālijas un neaizstāvēs "Australian Open" titulu, nav vakcinēts – bez vakcinēšanās viņam visdrīzāk varētu iet secen arī "Roland Garros" jeb Parīzē notiekošais "Grand Slam". Nevar gan izslēgt, ka līdz maijam, epidemioloģiskajai situācijai uzlabojoties, noteikumi varētu tikt mīkstināti.

Džokovičs ir izcīnījis 20 "Grand Slam" titulus, ar Rodžeru Federeru un Rafaelu Nadalu dalot titulu rekordu. Pagājušajā gadā tieši Džokovičs kļuva par "Roland Garros" čempionu, pusfinālā četros setos gāžot no troņa Nadalu, bet finālā piecos setos uzveicos arī Stefanosu Cicipasu un Parīzē triumfējot tikai otro reizi – iepriekš serbam tas izdevās 2016. gadā.

Francijā gandrīz 78% iedzīvotāju ir pilnībā vakcinēti.

Izmantotie resursi:
https://www.lequipe.fr/Tennis/Actua...
https://www.reuters.com/world/europ...
https://twitter.com/RoxaMaracineanu...

 +11 [+] [-]

, 2022-01-17 13:20, pirms 2 gadiem
Nekas.. Pa kluso iebrauks pieķēries zem kādas fūres kopā ar kādiem afgāņu imigrantiem - brīvības (naudas) cīnītājs kā nekā.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-17 13:21, pirms 2 gadiem
Džokerim piespiedīs beigās nošpricēties!
Un vēl piedevām publiski to izdarīt !

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 13:23, pirms 2 gadiem
Lielais brīvības cīnītājs turpinājumā varēs piedalīties turnīros tikai banānu valstīs, kā, piemēram, Rusņa.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 13:24, pirms 2 gadiem
Tātad būs otrā sērija

 +11 [+] [-]

, 2022-01-17 13:33, pirms 2 gadiem
Nekas, Krievijā un Serbijā viņš ir laipni gaidīts Jārīko augstas raudzes turnīri tur.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 13:33, pirms 2 gadiem
Sagaidāmi kopotie raksti par pajoļa piedzīvojumiem francijā
Tiesas, apelācijas
Beigās pendelis pa pakaļu

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 13:34, pirms 2 gadiem
Novāk, karjerai laikam jāliek trekns punkts vai varbūt tomēr jāšpricējas?

     [+] [-]

, 2022-01-17 13:35, pirms 2 gadiem
Man pat vairāk interesē, kas notiks ar PHH. Diezgan droši, ka viņam gribētos aizstāvēt titulu savu fanu priekšā.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 13:40, pirms 2 gadiem
Spartakam jauna cīņa priekšā
Slēpts komentārs: nicks

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 13:48, pirms 2 gadiem
nicks rakstīja: Vēl Nolem cerība ka liberastu Makaronu aprīlī nomainīs īsti veči.
No šodienas FR nevax laikam īsta zhopa
Kuri tad ir tie ''īstie veči'', kuri varētu nomainīt Makronu?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 13:59, pirms 2 gadiem
Ne nu ir cilveki kuri ar galvu nedraudzejas, ka piemeram Briedis, un Djoko turpat vien metams, cik gan debilam ir jabut lai sevi apazoritu visas pasaules prieksa, cik es skatos visur njirgajas par vinu, vel fatera teksts par Spartanu vispar bomba tortei virsu, malacis faterito vel palidz iestutjet deela galvu podaa..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 14:01, pirms 2 gadiem
Novax varēs braukt pie Britiem, tur laidīs un vaxpass nevajadzēs

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 14:06, pirms 2 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Nekas, Krievijā un Serbijā viņš ir laipni gaidīts Jārīko augstas raudzes turnīri tur.
5GS - Russia Open
Slēpts komentārs: Manning

     [+] [-]

, 2022-01-17 14:16, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lielais brīvības cīnītājs turpinājumā varēs piedalīties turnīros tikai banānu valstīs, kā, piemēram, Rusņa.
Vai tad Krievija labprāt uzņem nevakcinētos? Kaut kad redzu, ka politisku mērķu vārdā šajā gadījumā varētu pieļaut izņēmumu.

     [+] [-]

, 2022-01-17 14:19, pirms 2 gadiem
VapeNation rakstīja: Vai tad Krievija labprāt uzņem nevakcinētos? Kaut kad redzu, ka politisku mērķu vārdā šajā gadījumā varētu pieļaut izņēmumu.
Krievi jau paziņojuši, ka labprāt uzņemtu Džokeviču savos turnīros.
Ar google tulkotāja palīdzību izlasi šo rakstu:
https://www.sport.pl/tenis/7,64987,...
Slēpts komentārs: cobham

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 14:26, pirms 2 gadiem
Manning rakstīja: Vidējais tupais latviešu SC lietotājs tagad sit ķepā aiz priekiem! Latviešu klaunu bars! 😂
Tas, ka tu sevi nepieskaiti pie "vidējā tupā latvieša" ir skaidrs, tagad tikai jāsaprot, pie kuriem latviešiem pieskaiti sevi.. varbūt "īpašais tupais latvietis"?

     [+] [-]

, 2022-01-17 14:30, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Diemžēl daudzi no jums esat lūzeri, jo esat zaudējuši šajā vakcīnu karā. Nebrīnīšos, ka daudzi no lecīgajiem komentētājiem ir lūzeri, ka jau 3.poti saņēmuši un dosies arī kā aitiņas pēc 4.potes.
Man tiešām žēl par jūsu izvēlēm, bet ir jācīnās par brīvību, līdz ar to es cienu Džokoviču, kaut būtu vairāk tādu cilvēku
Kāds ir tavs Hirša indekss?

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 14:30, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Diemžēl daudzi no jums esat lūzeri, jo esat zaudējuši šajā vakcīnu karā. Nebrīnīšos, ka daudzi no lecīgajiem komentētājiem ir lūzeri, ka jau 3.poti saņēmuši un dosies arī kā aitiņas pēc 4.potes.
Man tiešām žēl par jūsu izvēlēm, bet ir jācīnās par brīvību, līdz ar to es cienu Džokoviču, kaut būtu vairāk tādu cilvēku
Par kādu brīvību šeit ir jācīnās? Ko tu te murgo?
Kas tev ir atņemts?
Tas ka tādi pamuļķi, kā tu, ir izperinājuši vispasaules sazvērestību savās dumjās galvās absolūti neko nenozīmē.
Dažādi ierobežojumi demokrātijas apstākļos ir bijis, ir un būs vienmēr. Ierobežojumi cilvēku pašu drošībai un veselībai.
Kaut vai tas pats vieglākais piemērs ar auto vadīšanas tiesībām. Gribi braukt ar auto, tad kārto tiesības, bet ja negribi, tad soļo ar kājām, vai brauc kā pasažieris.
Kaut gan arī tagad arvien vairāk parādās pamuļķi, kuri brauc bez tiesībām, un pie tam vel dzērumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 14:36, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par kādu brīvību šeit ir jācīnās? Ko tu te murgo?
Kas tev ir atņemts?
Tas ka tādi pamuļķi, kā tu, ir izperinājuši vispasaules sazvērestību savās dumjās galvās absolūti neko nenozīmē.
Dažādi ierobežojumi demokrātijas apstākļos ir bijis, ir un būs vienmēr. Ierobežojumi cilvēku pašu drošībai un veselībai.
Kaut vai tas pats vieglākais piemērs ar auto vadīšanas tiesībām. Gribi braukt ar auto, tad kārto tiesības, bet ja negribi, tad soļo ar kājām, vai brauc kā pasažieris.
Kaut gan arī tagad arvien vairāk parādās pamuļķi, kuri brauc bez tiesībām, un pie tam vel dzērumā.
Izvēles brīvību. Cilvēkam, kurš šobrīd vēlas strādāt Latvijā, tāda izvēle ir atņemta.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-17 14:37, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Diemžēl daudzi no jums esat lūzeri, jo esat zaudējuši šajā vakcīnu karā. Nebrīnīšos, ka daudzi no lecīgajiem komentētājiem ir lūzeri, ka jau 3.poti saņēmuši un dosies arī kā aitiņas pēc 4.potes.
Man tiešām žēl par jūsu izvēlēm, bet ir jācīnās par brīvību, līdz ar to es cienu Džokoviču, kaut būtu vairāk tādu cilvēku
Zaudējuši karā un tādēļ var brīvi apmeklēt Austrāliju un aiziet paēst Parīzes restorānā Bet šī "kara" uzvarētājiem ir facebookā un sportacentrā ir jākrata dūrītes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 14:41, pirms 2 gadiem
K-Rab rakstīja: Izvēles brīvību. Cilvēkam, kurš šobrīd vēlas strādāt Latvijā, tāda izvēle ir atņemta.
Ir tev izvēles brīvība, jo neviens ar varu pošmīžus vakcinācijas punktos nevelk. Gribi vakcinējies, bet, ja negribi, tad nevakcinējies. Ja, nevakcinējies, tad sēdi mājās, grauz sausiņus un tēlo Spartaku.
Un nevajag tikai stāstīt, ka tā ir tikai Latvijā.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-17 14:41, pirms 2 gadiem
Dingosuņu Asociācija rakstīja: Te lieliski noder namgeja replika vakar par kauliem un aadam, vot redz pamet pabiram drupachas un shie skries ari pec 15. potes
Nu jus priviligeti, varat aiziet uz kafuuzi un 10eur par vienu pliekanu karbonades gabalu samaksat jo esat izredzetie, chipotie lopini
Ja Tu tā uzskati. Man vienkārši ir iespēja izvēlēties, bet Tev nav.. Toties Tu esi uzvarējis karā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 14:42, pirms 2 gadiem
Lielākie antivakseri gandrīz ar garantiju ir ar sūdīgu izglītības līmeni, bez kritiskās domāšanas un strādā mazkvalificētu darbu. Tādā veidā dusmas jau nav par vakcīnām, bet par savu dzīvi un to, ka tā nav labāka. Bet tā vietā, lai vainotu savas izvēles un darbības dzīvē, vieglāk ir vainot valdību, valsti, big pharma, Sorosu, chemtrails utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2022-01-17 14:44, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Diemžēl daudzi no jums esat lūzeri, jo esat zaudējuši šajā vakcīnu karā. Nebrīnīšos, ka daudzi no lecīgajiem komentētājiem ir lūzeri, ka jau 3.poti saņēmuši un dosies arī kā aitiņas pēc 4.potes.
Man tiešām žēl par jūsu izvēlēm, bet ir jācīnās par brīvību, līdz ar to es cienu Džokoviču, kaut būtu vairāk tādu cilvēku
Tirliņi pie datoriem, salasījušies facebook un citus sūdus- drukā komentārus internetā un sajutušies gan kā karavīri, gan citreiz kā Ebreji holokausta laikā.

Realitātē- ja starp maniem senčiem un radiem bija tādi, kas bija krituši karā, gan tādi, kas tika izsūtīti uz Sibīriju, gan tādi, kas devās Baltijas ceļa akcijā.

Tad nākamo paaudžu jaunieši varēs aug ar apziņu, ka viņu senči bija interneta kareivji, kas "cīnījās" pret kaut kādu poti

Un cik vēl nav gadījumu, kad šādi "kareivji", paši ar Covid aizgājuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 14:45, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir tev izvēles brīvība, jo neviens ar varu pošmīžus vakcinācijas punktos nevelk. Gribi vakcinējies, bet, ja negribi, tad nevakcinējies. Ja, nevakcinējies, tad sēdi mājās, grauz sausiņus un tēlo Spartaku.
Un nevajag tikai stāstīt, ka tā ir tikai Latvijā.
Atkal sākas demagoģija. Tu uzdevi konkrētu jautājumu, es konkrēti atbildēju. Tā tevis pasniegtā izvēles brīvība atgādina kkādu PSRS domāšanu. Cilvēki, kuri savas veselības dēļ vēlējās vakcinēties izdarīja to pašā sākumā, pārējiem vienkārši nebija izvēles, cilveki potējas, nevis lai sevi pasargātu, bet lai dabūtu sertifikātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 14:46, pirms 2 gadiem
Būba rakstīja: Lielākie antivakseri gandrīz ar garantiju ir ar sūdīgu izglītības līmeni, bez kritiskās domāšanas un strādā mazkvalificētu darbu. Tādā veidā dusmas jau nav par vakcīnām, bet par savu dzīvi un to, ka tā nav labāka. Bet tā vietā, lai vainotu savas izvēles un darbības dzīvē, vieglāk ir vainot valdību, valsti, big pharma, Sorosu, chemtrails utt.
Kā jau vairākkārt esmu rakstījis-tā ir cilvēku kategorija, kuri ienīst visus, kas ir saistīti ar valsts pārvaldi, un visās savās dzīves likstās vaino valsts pārvaldi. Mājās galdam nolūst kāja-ministri vainīgi, nosprāgst govs-valsts prezidents vainīgs, sieva/vīrs uzliek ragus-veselības ministrs vainīgs.
Un pats interesantākais, ka viņi neprotot savu personisko dzīvi sakārtot, ir gatavi jebkuru pamācīt kā pareizi jādzīvo un jādomā.
Plus viņi ir iedomājušies, ka ir tik ''ļoti svarīgi'', ka speciāli ir radīts čips, kuram visu laiku jānorāda ar ko viņi nodarbojas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 14:50, pirms 2 gadiem
Vajadzētu vēl UK (vai Londonai) un ASV (vai NY) ieviest ko līdzīgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2022-01-17 15:01, pirms 2 gadiem
K-Rab rakstīja: Atkal sākas demagoģija. Tu uzdevi konkrētu jautājumu, es konkrēti atbildēju. Tā tevis pasniegtā izvēles brīvība atgādina kkādu PSRS domāšanu. Cilvēki, kuri savas veselības dēļ vēlējās vakcinēties izdarīja to pašā sākumā, pārējiem vienkārši nebija izvēles, cilveki potējas, nevis lai sevi pasargātu, bet lai dabūtu sertifikātu.
Izvēles cilvēkiem vienmēr ir. Ir izvēle klausīti autoritatīviem zinātniekiem un mediķiem, vai klausīties un uzticēties visādiem šarlatāniem, kuriem nav nekāda sakara ar zinātni un medicīnu.
Sabiedrība pati piespieda valdību pieņemt lēmumu spiest uz cilvēku merkantilām interesēm, jo Latvijas sabiedrības liela daļa nav sociāli atbildīga.
P.S. Der atcerēties, ka arī Latvijas pirmās republikas laikā Čakste bija spiests izdot likumu, kas spieda sabiedrību piespiedu kārtā vakcinēties pret mēri, jo arī tad liela Latvijas sabiedrības daļa nesaprata šīs vakcinācijas nozīmi.

     [+] [-]

, 2022-01-17 15:03, pirms 2 gadiem
Latvijas gada sportists 2022 !

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 15:07, pirms 2 gadiem
Kārlis Bells rakstīja: Vajadzētu vēl UK (vai Londonai) un ASV (vai NY) ieviest ko līdzīgu.
UK noteikti nebūs, covids iet uz beigām un ierobežojumi tiek atcelti

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 15:08, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izvēles cilvēkiem vienmēr ir. Ir izvēle klausīti autoritatīviem zinātniekiem un mediķiem, vai klausīties un uzticēties visādiem šarlatāniem, kuriem nav nekāda sakara ar zinātni un medicīnu.
Sabiedrība pati piespieda valdību pieņemt lēmumu spiest uz cilvēku merkantilām interesēm, jo Latvijas sabiedrības liela daļa nav sociāli atbildīga.
P.S. Der atcerēties, ka arī Latvijas pirmās republikas laikā Čakste bija spiests izdot likumu, kas spieda sabiedrību piespiedu kārtā vakcinēties pret mēri, jo arī tad liela Latvijas sabiedrības daļa nesaprata šīs vakcinācijas nozīmi.
Tātad man, cilvēkam zem 30 ir jāvakcinējas, lai kāda centrāltirgus babuļa, kura dzīvo pavisam citā informācijas telpā neatstieptu kājas. Tad tavā uztverē - palikt bez iztikas līdzekļiem vai vakcinēties, redzot ka manā vecuma grupā no tā ir ļoti maza jēga, ir normāla izvēles brīvība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 15:09, pirms 2 gadiem
Būba rakstīja: Lielākie antivakseri gandrīz ar garantiju ir ar sūdīgu izglītības līmeni, bez kritiskās domāšanas un strādā mazkvalificētu darbu. Tādā veidā dusmas jau nav par vakcīnām, bet par savu dzīvi un to, ka tā nav labāka. Bet tā vietā, lai vainotu savas izvēles un darbības dzīvē, vieglāk ir vainot valdību, valsti, big pharma, Sorosu, chemtrails utt.
šim es tomēr līdz galam nepiekrītīšu. Jā, vakcinācijas pretinieki zināmā mērā korelē ar izglītības līmeni, taču netrūkst arī izglītoti cilvēki, kas ir diezgan pārliecināti antivax. es domāju, ka visa šī pro un anti vaks "kara" pamatā tomēr ir nekas cits, kā bailes. vieniem tās ir bailes par savu veselību un dzīvību (agresīvi pro), kamēr citiem bailes pazaudēt brīvo izvēli (agresīvi pret) un tam jau ar izglītību vairs tik būtiska nozīme nav. un tad ir lielākais vairums pa vidu, kas sliecas vai nu uz vienu vai otru pusi, bet viņus visus vieno viena lieta - viss šis jau sen ir zb un vnk gribas, lai ir, kā bija pirms tam.

p.s. katrā ziņā, nekad stulbeņa nosaukšana par stulbeni pie nekāda rezultāta vai pozitīva atrisninājuma nav novedusi. protams, ja vienīgais mērķis ir sajusties pārākam par otru, tad var droši ar tiem stulbeņiem mētāties par to es ieteiktu padomāt abām konfliktējošām pusēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-17 15:13, pirms 2 gadiem
Rin rakstīja: UK noteikti nebūs, covids iet uz beigām un ierobežojumi tiek atcelti
Šis stāsts jau nav tikai par GS turnīriem, bet arī Master turnīriem, un šeit Džokevičam būs nopietnas problēmas ar titulu aizstāvēšanu Masters turnīros Indianvelsā (10.-20.03) un Maiami (21.03-03.04), jo ieceļot ASV bez COVID-19 vakcinēšanās kļūst aizvien neiespējamāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-17 15:14, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Latvijas gada sportists 2022 !
Kāds tur sportists - Gada cilvēks! neesi taču tik pieticīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-17 15:20, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Kāds tur sportists - Gada cilvēks! neesi taču tik pieticīgs
vēl nevelk, bet gads tik sācies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-17 15:21, pirms 2 gadiem
K-Rab rakstīja: Tātad man, cilvēkam zem 30 ir jāvakcinējas, lai kāda centrāltirgus babuļa, kura dzīvo pavisam citā informācijas telpā neatstieptu kājas. Tad tavā uztverē - palikt bez iztikas līdzekļiem vai vakcinēties, redzot ka manā vecuma grupā no tā ir ļoti maza jēga, ir normāla izvēles brīvība.
Varbūt jāsāk ar to, ka visu vakcināciju pamatideja, ka vakcinācija ierobežo iespēju vīrusiem izplatīties. Un neatkarīgi no vecuma.
Jā, arī vakcinētie slimo, bet jebkurai vakcinācijai pamatideja, ka ĻOTI ĀTRI jāsavakcinē pēc iespējas lielāks sabiedrības procents. Tas bija vakcinācijas pamatnosacījums, jo vakcinācija sākās pandēmijas epicentrā, un nevis pirms, vai pēc pandēmijas.
Diemžēl, bet Latvijas lielākā problēma, nu jau var droši to teikt, šī vakcinācijas ātruma neiespējamība. Šobrīd viss, kas notiek vakcinācijas sakarā ir tikai centieni dzēst ugunsgrēku, nereti ar benzīna pieliešanu tam.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 15:22, pirms 2 gadiem
Roza Pantera rakstīja: Novāk, karjerai laikam jāliek trekns punkts vai varbūt tomēr jāšpricējas?
Tikai pēdējie idioti špricējās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-17 15:25, pirms 2 gadiem
Rečekisti vēl pirms gada brēca ar putām uz lūpām ka lūk šis qr kodu murgs ir dezinformācija un viltus ziņas.
Un kurš tagad ir folijgalva?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 15:27, pirms 2 gadiem
Dingosuņu Asociācija rakstīja: Kuro reizi jau iet uz beigam? Frichi zino jau par 7. vilni
poh friči un franči, britiem 98% pieaugušo ir aizsargķermeņi un bīstamība ir gripas līmenī, domāju beigas ir pienākušas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 15:32, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis stāsts jau nav tikai par GS turnīriem, bet arī Master turnīriem, un šeit Džokevičam būs nopietnas problēmas ar titulu aizstāvēšanu Masters turnīros Indianvelsā (10.-20.03) un Maiami (21.03-03.04), jo ieceļot ASV bez COVID-19 vakcinēšanās kļūst aizvien neiespējamāka.
problēmas katrā ziņā būs, vismaz īstermiņā

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 15:34, pirms 2 gadiem
Dingosuņu Asociācija rakstīja: Jaa tikai nez kapec eiropai ir pasutiti miljardiem chipu ludz 2025. gadam, shii serga beigsies tikai tad, kad visi uzliks miiksto. Un shmovids vnk pagaistu un nebutu nekaadu liiku chupu. Vnk pamatigi nozombeta lielaka dala sabiedribas ir, ja tu visu laiku stasti vienu un to pashu, tad kada bridi pat rodas ticamibas moments, to pierada visadas mediju kampanas
kontinentālajā Eiropā diezgan briesmīgi ar ierobežojumiem, bet domāju arī tur līdz vasarai nāks pie prāta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 15:39, pirms 2 gadiem
Rin rakstīja: problēmas katrā ziņā būs, vismaz īstermiņā
Nezinu īstermiņā vai ilgtermiņā, bet notikušais Austrālijā uz ilgu laiku atstās sekas Džokoviča dalībai dažādos turnīros, jo viņa dalība tajos būs zem īpaši jūtīgas lupas. Un viņu no tā var glābt tikai vakcinācija TV kameru priekšā, un nevis Serbijā, vai kādā citā korupcijas apsēstā valstī, bet, piemēram, Francijā vai Vācijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-17 15:41, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt jāsāk ar to, ka visu vakcināciju pamatideja, ka vakcinācija ierobežo iespēju vīrusiem izplatīties. Un neatkarīgi no vecuma.
Jā, arī vakcinētie slimo, bet jebkurai vakcinācijai pamatideja, ka ĻOTI ĀTRI jāsavakcinē pēc iespējas lielāks sabiedrības procents. Tas bija vakcinācijas pamatnosacījums, jo vakcinācija sākās pandēmijas epicentrā, un nevis pirms, vai pēc pandēmijas.
Diemžēl, bet Latvijas lielākā problēma, nu jau var droši to teikt, šī vakcinācijas ātruma neiespējamība. Šobrīd viss, kas notiek vakcinācijas sakarā ir tikai centieni dzēst ugunsgrēku, nereti ar benzīna pieliešanu tam.
Neapstrīdu nevienu tavu apgalvojumu, protams ka tā ir vakcinācijas pamatideja. Bet vai covid gadījumā tas darbojas? Tā tava loģika par izvēles brīvību gan ir pavisam tēlaina. Varbūt vienkārši nesaprotu, jo ar covid neesmu saskāries un man zināmo cilvēku vidū ir slimojuši tikai vakcinētie. Atbalstu riska grupas vakcināciju, bet vai jāuzspiež vakcīna jauniem cilvēkiem, kuri nenoslogos veselības sistēmu, nu nezinu, manuprāt par traku.

     [+] [-]

, 2022-01-17 15:42, pirms 2 gadiem
Dingosuņu Asociācija rakstīja: Deltakrons kur pagaisa?
Ja par vinu neruna, vinsh gluzhi vnk vairs nav
Grieķu alfabētu saraksts
Lielie burti Mazais burts Grieķu burtu nosaukums Angļu ekvivalents Burts Vārds Izrunāt
Α α Alfa a volume_up
Β β Beta b volume_up
Γ γ Gamma g volume_up
Δ δ Delta d volume_up
Ε ε Epsilons e volume_up
Ζ ζ Zeta z volume_up
Η η Eta h volume_up
Θ θ Teta th volume_up
Ι ι Jota i volume_up
Κ κ Kappa k volume_up
Λ λ Lambda l volume_up
Μ μ Mu m volume_up
Ν ν Nu n volume_up
Ξ ξ Xi x volume_up
Ο ο Omicron o volume_up
Π π Pi p volume_up
Ρ ρ Rho r volume_up
Σ σ, ς * Sigma s volume_up
Τ τ Tau t volume_up
Υ υ Upsilon u volume_up
Φ φ Phi ph volume_up
Χ χ Chi ch volume_up
Ψ ψ Psi ps volume_up
Ω ω Omega o volume_up

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 15:51, pirms 2 gadiem
K-Rab rakstīja: Neapstrīdu nevienu tavu apgalvojumu, protams ka tā ir vakcinācijas pamatideja. Bet vai covid gadījumā tas darbojas? Tā tava loģika par izvēles brīvību gan ir pavisam tēlaina. Varbūt vienkārši nesaprotu, jo ar covid neesmu saskāries un man zināmo cilvēku vidū ir slimojuši tikai vakcinētie. Atbalstu riska grupas vakcināciju, bet vai jāuzspiež vakcīna jauniem cilvēkiem, kuri nenoslogos veselības sistēmu, nu nezinu, manuprāt par traku.
Izraēla bija ļoti, ļoti tuvu, lai pierādītu kāda nozīme ir vakcinācijas tempam. Diemžēl, bet nekur tālāk par 68% procentiem viņi netika, jo ortodoksālie jūdaisti, kuri dzīvo komūnās, kategoriski atteicās vakcinēties reliģisku apsvērumu dēļ. Līdz ar to viss viņu vakcinācijas mobilitātes plāns izgāzās.
Tieši jauniešu vakcinācijai ir ļoti liela nozīme, jo viņi ir daudz mobilāki, nekā tā saucamā ''riska grupa''. Un viņi nedzīvo nošķirti no šiem cilvēkiem, kuri ir tajā riska grupā.

     [+] [-]

, 2022-01-17 15:54, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kuri tad ir tie ''īstie veči'', kuri varētu nomainīt Makronu?
Éric Justin Léon Zemmour

  -2 [+] [-]

, 2022-01-17 15:56, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt jāsāk ar to, ka visu vakcināciju pamatideja, ka vakcinācija ierobežo iespēju vīrusiem izplatīties. Un neatkarīgi no vecuma.
Jā, arī vakcinētie slimo, bet jebkurai vakcinācijai pamatideja, ka ĻOTI ĀTRI jāsavakcinē pēc iespējas lielāks sabiedrības procents. Tas bija vakcinācijas pamatnosacījums, jo vakcinācija sākās pandēmijas epicentrā, un nevis pirms, vai pēc pandēmijas.
Diemžēl, bet Latvijas lielākā problēma, nu jau var droši to teikt, šī vakcinācijas ātruma neiespējamība. Šobrīd viss, kas notiek vakcinācijas sakarā ir tikai centieni dzēst ugunsgrēku, nereti ar benzīna pieliešanu tam.
Cik procentiem sabiedrības vajag vakcinēties, lai vakcīna palīdzētu ierobežot izplatību? Konkrētu skaitli, lūdzu.

     [+] [-]

, 2022-01-17 15:57, pirms 2 gadiem
nicks rakstīja: Éric Justin Léon Zemmour
Jā, kā tad!
Nevajag par zemu novērtēt Francijas sabiedrību. Tā pati populiste Lepēna jau cik reizes cenšas kļūt par Francijas prezidenti, bet čiks vien sanāk. Vienīgais ko tevis nosauktie populisti panāks, ka krietni nosmels elektorātu Lepēnai.

     [+] [-]

, 2022-01-17 16:00, pirms 2 gadiem
esprets rakstīja: Cik procentiem sabiedrības vajag vakcinēties, lai vakcīna palīdzētu ierobežot izplatību? Konkrētu skaitli, lūdzu.
Zinātnieki un mediķi saka/raksta, ka vajagot vakcinācijas aptveri 75%-80%, lai varētu cerēt uz vīrusa izplatības ierobežošanu. Ar piebildi, ka šī aptver jāsasniedz ļoti īsā laika periodā, ja jau norit pandēmija.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 16:00, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinātnieki un mediķi saka, ka vajagot vakcinācijas aptveri 75%-80%, lai varētu cerēt uz vīrusa izplatības ierobežošanu. Ar piebildi, ka šī aptver jāsasniedz ļoti īsā laika periodā, ja jau norit pandēmija.
ziemeļvalstīs jau bija, ne?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 16:02, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: ziemeļvalstīs jau bija, ne?
Jā, bet arī viņi salīdzinoši ilgi stiepa gumiju.

     [+] [-]

, 2022-01-17 16:04, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet arī viņi salīdzinoši ilgi stiepa gumiju.
es tēmai nesekoju, bet nu lieks viņiem jau viss bija labi, gan tas potēto procents, gan arī slimība apturēta, ierobežojumus atcēla. Un tagad viss pa jaunam. Tas tā, lasot info no virsrakstiem.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 16:09, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: es tēmai nesekoju, bet nu lieks viņiem jau viss bija labi, gan tas potēto procents, gan arī slimība apturēta, ierobežojumus atcēla. Un tagad viss pa jaunam. Tas tā, lasot info no virsrakstiem.
Jā, dāņiem, kuriem bija 80% savakcinēto bija atcelti pilnīgi visi ierobežojumi. Kas viņiem nogāja greizi īsti nezinu. Cik zinu, tad viņiem tomēr arī šobrīd nav tik traki, kā vairums citās Eiropas valstīs, un atgriezti ir tikai pamata ierobežojumi u.t.i. maskas un distancēšanās.

     [+] [-]

, 2022-01-17 16:13, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izraēla bija ļoti, ļoti tuvu, lai pierādītu kāda nozīme ir vakcinācijas tempam. Diemžēl, bet nekur tālāk par 68% procentiem viņi netika, jo ortodoksālie jūdaisti, kuri dzīvo komūnās, kategoriski atteicās vakcinēties reliģisku apsvērumu dēļ. Līdz ar to viss viņu vakcinācijas mobilitātes plāns izgāzās.
Tieši jauniešu vakcinācijai ir ļoti liela nozīme, jo viņi ir daudz mobilāki, nekā tā saucamā ''riska grupa''. Un viņi nedzīvo nošķirti no šiem cilvēkiem, kuri ir tajā riska grupā.
Nu lūk, nav pasaulē tādas demokrātiskas valsts, kurā būtu šie 75-80% iedzīvotāju, ar vienotiem uzskatiem un pasaules redzējumu, lai ātri un mobili to vakcinācijas procentu ar milzīgu tempu sasniegtu. Mūsdienās tas vienkārši nav iespējams, jo katrs dzīvo savādākā informācijas telpā, katram ir savi dzīves principi un domāšana. Tu uzskati ka vajag, es uzskatu ka nav jēgas, cits uzskata vēl savādāk. Tāpēc arī notiek tā kā šobrīd notiek.

     [+] [-]

, 2022-01-17 16:17, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, dāņiem, kuriem bija 80% savakcinēto bija atcelti pilnīgi visi ierobežojumi. Kas viņiem nogāja greizi īsti nezinu. Cik zinu, tad viņiem tomēr arī šobrīd nav tik traki, kā vairums citās Eiropas valstīs, un atgriezti ir tikai pamata ierobežojumi u.t.i. maskas un distancēšanās.
tas gan, es jau īsti nez kadi viņiem ierobežojumi ir, moš nekas traks. Ir tur pazīstams, būs jāpajautā

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 16:20, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinātnieki un mediķi saka/raksta, ka vajagot vakcinācijas aptveri 75%-80%, lai varētu cerēt uz vīrusa izplatības ierobežošanu. Ar piebildi, ka šī aptver jāsasniedz ļoti īsā laika periodā, ja jau norit pandēmija.
Portugāle - pilnībā vakcinēti 88,9% iedzīvotāju. 10 miljoni iedzīvotāju, vakar 32k jauni gadījumi.
Jau rakstā pieminētā Francija - manos datos pilnībā vakcinēti 75%, 67M iedzīvotāju, vakar 278k jauni gadījumi.
Itālija - 76,2% vakcinēti, 60M iedzīvotāji, vakar 149k gadījumi.
Spānija - 80,6% vakcinēti, 47M iedzīvotāji, piektdien 162k gadījumi (brīvdienās viņi nepublisko info).

Šajās valstīs vakcinēja iedzīvotājus pēc iespējas ātrāk, paši arī gāja, nevis tā kā LV. Pagaidām ļoti strauji izplatās un ne jau tikai starp nevakcinētajiem, tas tīri matemātiski nav iespējams, jo nav tik daudz nevakcinēto šajās valstīs. Kur tad tā vakcīnas efektivitāte izplatības apturēšanā?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 16:25, pirms 2 gadiem
K-Rab rakstīja: Nu lūk, nav pasaulē tādas demokrātiskas valsts, kurā būtu šie 75-80% iedzīvotāju, ar vienotiem uzskatiem un pasaules redzējumu, lai ātri un mobili to vakcinācijas procentu ar milzīgu tempu sasniegtu. Mūsdienās tas vienkārši nav iespējams, jo katrs dzīvo savādākā informācijas telpā, katram ir savi dzīves principi un domāšana. Tu uzskati ka vajag, es uzskatu ka nav jēgas, cits uzskata vēl savādāk. Tāpēc arī notiek tā kā šobrīd notiek.
Nenoliedzami ka tā ir, bet mani vienkārši izbrīna lietas, kuras sašķeļ mūsu sabiedrību.
1. Vienai daļai šo COVID-19 vakcīnu analizēšana jau kļuvusi par fobiju. Man tas atgādina to TV šovu, kur bija tie cilvēki, kuri visur meklēja dažādus baciļus uz dažādām virsmām. Diez, šie cilvēki tik smalki izanalizē itin visu ko ēd vai dzer?
2. Vistrakākā ir cilvēku grupa, kura nevakcinējas, lai ieriebtu valsts pārvaldei. Tas ir vispār nonsens.
3. Tad ir cilvēku grupa, kura domā, ka viņi noteikti būs 1:500 000, kuriem būs nopietnas blaknes no vakcīnām.
Utt.

     [+] [-]

, 2022-01-17 16:33, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: es tēmai nesekoju, bet nu lieks viņiem jau viss bija labi, gan tas potēto procents, gan arī slimība apturēta, ierobežojumus atcēla. Un tagad viss pa jaunam. Tas tā, lasot info no virsrakstiem.
Cik sapratu, tad tā bēda ir tamaja, ka neviena valsts jau nav izolēta. Dāņi savakcinejas, pat, ja visa EEZ savakcinejas uz tiem 90%, ko tas dod, ja teiksim Āfrikā ir 20%, cilvēki slimo uz nebēdu, vīruss mutejas un tā iepriekšējā vakcīna, lai arī pasargā, tomēr vairs ne tik ļoti. Ir, ir tāda bišk cīņa ar vējdzirnavām.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-17 16:33, pirms 2 gadiem
esprets rakstīja: Portugāle - pilnībā vakcinēti 88,9% iedzīvotāju. 10 miljoni iedzīvotāju, vakar 32k jauni gadījumi.
Jau rakstā pieminētā Francija - manos datos pilnībā vakcinēti 75%, 67M iedzīvotāju, vakar 278k jauni gadījumi.
Itālija - 76,2% vakcinēti, 60M iedzīvotāji, vakar 149k gadījumi.
Spānija - 80,6% vakcinēti, 47M iedzīvotāji, piektdien 162k gadījumi (brīvdienās viņi nepublisko info).

Šajās valstīs vakcinēja iedzīvotājus pēc iespējas ātrāk, paši arī gāja, nevis tā kā LV. Pagaidām ļoti strauji izplatās un ne jau tikai starp nevakcinētajiem, tas tīri matemātiski nav iespējams, jo nav tik daudz nevakcinēto šajās valstīs. Kur tad tā vakcīnas efektivitāte izplatības apturēšanā?
Es joprojām palieku un palikšu pie domas, ka nav svarīgi cik liels procents saslimuši, bet gan svarīgi ir cik liels procents no sasirgušajiem ir saslimuši smagi, lai nonāktu slimnīcā, vai pat nomirst. Un šeit pasaules, arī Latvijas, statistika runā skaidri, ka vakcinētie smagi slimo un mirst daudz retāk, nekā nevakcinētie.
Jā, protams, ka cilvēkiem ar n-tām blakus saslimšanām un lielo vecumu arī vakcinēšanās bieži nav glābiņš, bet tas tomēr ir centiens kaut kā viņus pasargāt no saslimšanas smagā formā un nāves. Un daudziem tas ir arī palīdzējis.

     [+] [-]

, 2022-01-17 16:35, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Cik sapratu, tad tā bēda ir tamaja, ka neviena valsts jau nav izolēta. Dāņi savakcinejas, pat, ja visa EEZ savakcinejas uz tiem 90%, ko tas dod, ja teiksim Āfrikā ir 20%, cilvēki slimo uz nebēdu, vīruss mutejas un tā iepriekšējā vakcīna, lai arī pasargā, tomēr vairs ne tik ļoti. Ir, ir tāda bišk cīņa ar vējdzirnavām.
Jā, taisnība!

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 16:46, pirms 2 gadiem
JurisT rakstīja: Grieķu alfabētu saraksts
Lielie burti Mazais burts Grieķu burtu nosaukums Angļu ekvivalents Burts Vārds Izrunāt
Α α Alfa a volume_up
Β β Beta b volume_up
Γ γ Gamma g volume_up
Δ δ Delta d volume_up
Ε ε Epsilons e volume_up
Ζ ζ Zeta z volume_up
Η η Eta h volume_up
Θ θ Teta th volume_up
Ι ι Jota i volume_up
Κ κ Kappa k volume_up
Λ λ Lambda l volume_up
Μ μ Mu m volume_up
Ν ν Nu n volume_up
Ξ ξ Xi x volume_up
Ο ο Omicron o volume_up
Π π Pi p volume_up
Ρ ρ Rho r volume_up
Σ σ, ς * Sigma s volume_up
Τ τ Tau t volume_up
Υ υ Upsilon u volume_up
Φ φ Phi ph volume_up
Χ χ Chi ch volume_up
Ψ ψ Psi ps volume_up
Ω ω Omega o volume_up
Xi izlaida, lai neapvainotu dižo vadoni Xi

     [+] [-]

, 2022-01-17 16:49, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izvēles cilvēkiem vienmēr ir. Ir izvēle klausīti autoritatīviem zinātniekiem un mediķiem, vai klausīties un uzticēties visādiem šarlatāniem, kuriem nav nekāda sakara ar zinātni un medicīnu.
Sabiedrība pati piespieda valdību pieņemt lēmumu spiest uz cilvēku merkantilām interesēm, jo Latvijas sabiedrības liela daļa nav sociāli atbildīga.
protams, latvijas ;Arstu Biedr;ibas prezidente, Latvijas Zinātņu Akadēmijas prezidents, zinātnieks un bijušais Pfizer viceprezidents un daudzi cit ir īsti šarlatāni. kuriem nav nekāda sakara ar zinātni un medicīnu.
cik lielai sabiedrības daļai ir jābūt ''sociāli atbildīgai''? Francijā ar 78% nepietiek

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 16:51, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: ziemeļvalstīs jau bija, ne?
UK 98% pieaugušo ir aizsargķermeņi pret kovid, vai nu dēļ vaxācijas vai pārslimošanas, vairāk nav kur
tā ka gatavojieties ka Eiropa sekos, ierobežojumi tiks atcelti un Novax varēs mierīgi braukāt apkārt, drīz

     [+] [-]

, 2022-01-17 16:57, pirms 2 gadiem
Nu sūdīgi

     [+] [-]

, 2022-01-17 17:12, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es joprojām palieku un palikšu pie domas, ka nav svarīgi cik liels procents saslimuši, bet gan svarīgi ir cik liels procents no sasirgušajiem ir saslimuši smagi, lai nonāktu slimnīcā
principā tas tagad ir vienīgais rādītājs kam es piesekoju Lv kontekstā

     [+] [-]

, 2022-01-17 17:12, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: protams, latvijas ;Arstu Biedr;ibas prezidente, Latvijas Zinātņu Akadēmijas prezidents, zinātnieks un bijušais Pfizer viceprezidents un daudzi cit ir īsti šarlatāni. kuriem nav nekāda sakara ar zinātni un medicīnu.
cik lielai sabiedrības daļai ir jābūt ''sociāli atbildīgai''? Francijā ar 78% nepietiek
Jā, Latvijas Ārstu biedrības prezidente tiešām ir tas cilvēks, kuram var noteikti uzticēties. Ne par velti viņas dēļ jebkādu sadarbību ar Latvijas Ārstu biedrību pārtrauca Latvijas Jauno ārstu biedrība, un virkne cilvēku no Latvijas Ārstu biedrības valdes.
Kur Latvijas Zinātņu Akadēmijas prezidents Ivars Kalviņš ir izteicies pret vakcināciju? Lūdzu faktus studijā. Šeit intervija ar viņu:
https://www.santa.lv/raksts/ieva/zi...
Neko nezinu, kas ir bijušais Pfizer viceprezidents, un ko viņš ir teicis. Tāpēc bez komentāriem.
Par vakcinācijas procentiem rakstīju jau iepriekšējos komentāros, un tāpēc neatkārtošos.

     [+] [-]

, 2022-01-17 17:14, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es joprojām palieku un palikšu pie domas, ka nav svarīgi cik liels procents saslimuši, bet gan svarīgi ir cik liels procents no sasirgušajiem ir saslimuši smagi, lai nonāktu slimnīcā, vai pat nomirst. Un šeit pasaules, arī Latvijas, statistika runā skaidri, ka vakcinētie smagi slimo un mirst daudz retāk, nekā nevakcinētie.
Jā, protams, ka cilvēkiem ar n-tām blakus saslimšanām un lielo vecumu arī vakcinēšanās bieži nav glābiņš, bet tas tomēr ir centiens kaut kā viņus pasargāt no saslimšanas smagā formā un nāves. Un daudziem tas ir arī palīdzējis.
tieši tā .. un šeit ir jāatbild uz 2 jautājumiem -
1. kam ir pašam bīstamāk uzturēties sabiedrībā
2. kam ir lielāka iespēja aplipināt citus (pat nediskutējot, vai vispār pastāv nopietna iespēja aplipināt spēlētāju otrpus tīklam) -
veselam Džokovičam, kurš veic regulārus testus, vai vakcinētam Nadalam, kurš testus neveic?

     [+] [-]

, 2022-01-17 17:15, pirms 2 gadiem
Drīzumā redzēsim, cik nu privāta ir tā serba vakcinēšanās-nevakcinēšanās lieta. Ja jau ir tāds brīvības cīnītājs, lai parāda savu nesalaužamo garu un uzliek mīksto kāpostam. Spartakiņš atradies... Prozit!

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 17:18, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: tieši tā .. un šeit ir jāatbild uz 2 jautājumiem -
1. kam ir pašam bīstamāk uzturēties sabiedrībā
2. kam ir lielāka iespēja aplipināt citus (pat nediskutējot, vai vispār pastāv nopietna iespēja aplipināt spēlētāju otrpus tīklam) -
veselam Džokovičam, kurš veic regulārus testus, vai vakcinētam Nadalam, kurš testus neveic?
1. Viennozīmīgi-nevakcinētiem.
2. Aplipināt citus ir vienādi gan vakcinētiem, gan nevakcinētiem.
Džokeviča gadījumā stāsts par Austrāliju bija/ir-viesiem viens likums un noteikumi, un to, ka Džokevičs mēģināja visu apiet ar meliem un falsifikācijām.

     [+] [-]

, 2022-01-17 17:19, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: protams, latvijas ;Arstu Biedr;ibas prezidente, Latvijas Zinātņu Akadēmijas prezidents, zinātnieks un bijušais Pfizer viceprezidents un daudzi cit ir īsti šarlatāni. kuriem nav nekāda sakara ar zinātni un medicīnu.
cik lielai sabiedrības daļai ir jābūt ''sociāli atbildīgai''? Francijā ar 78% nepietiek
Ārstu biedrības prezidenti jau nu gan nevajadzētu piesaukt. Tā vispār ir kkāda perversija, ka homeopāte ir Ārstu biedrības prezidente. Varbūt vēl pāvestu par NASA prezidentu varētu iecelt.. Ieliek āzi par dārznieku un tad brīnās, ka dārzā bardaks. Sabiedrisko attiecību speciālists laikam bija Apinis tur par to veidojumu ir skaļā balsī jāsmejas, ja vien raudiens nenāk.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-17 17:23, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, Latvijas Ārstu biedrības prezidente tiešām ir tas cilvēks, kuram var noteikti uzticēties. Ne par velti viņas dēļ jebkādu sadarbību ar Latvijas Ārstu biedrību pārtrauca Latvijas Jauno ārstu biedrība, un virkne cilvēku no Latvijas Ārstu biedrības valdes.
Kur Latvijas Zinātņu Akadēmijas prezidents Ivars Kalviņš ir izteicies pret vakcināciju? Lūdzu faktus studijā. Šeit intervija ar viņu:
https://www.santa.lv/raksts/ieva/zi...
Neko nezinu, kas ir bijušais Pfizer viceprezidents, un ko viņš ir teicis. Tāpēc bez komentāriem.
Par vakcinācijas procentiem rakstīju jau iepriekšējos komentāros, un tāpēc neatkārtošos.
Neiet jau runa par vakcinācijas kā tādas noliegšanu. Bet gan par stulbiem lēmumiem un noteikumiem.
Aizsilniecei nevar uzticēties kāpēc? Jo viņa pauž nedaudz savādāku viedokli, vai atļaujas kritizēt nepārdomātus valdības lēmumus? Tas uzreiz nozīmē, ka viņai nav nekāda sakara ar zinātni un medicīnu? Pie tam viņas ĢĀ prakse ir viena no līderiem vakcinācijas aptverē.
Kalviņš ir izteicies, ka ar šo konkrēto vakcināciju jābūt uzmanīgiem, ir daudz jautājumu utt.
Pfizer VP sauc Michael Yeadon, pats vari pameklēt, kāda ir viņa kvalifikācija un ko viņš saka.

     [+] [-]

, 2022-01-17 17:25, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Ārstu biedrības prezidenti jau nu gan nevajadzētu piesaukt. Tā vispār ir kkāda perversija, ka homeopāte ir Ārstu biedrības prezidente. Varbūt vēl pāvestu par NASA prezidentu varētu iecelt.. Ieliek āzi par dārznieku un tad brīnās, ka dārzā bardaks. Sabiedrisko attiecību speciālists laikam bija Apinis tur par to veidojumu ir skaļā balsī jāsmejas, ja vien raudiens nenāk.
Vēl sliktāk ir ja štruntīgs klimppermanis uzmetas par veselības ministru.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 17:34, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izraēla bija ļoti, ļoti tuvu, lai pierādītu kāda nozīme ir vakcinācijas tempam. Diemžēl, bet nekur tālāk par 68% procentiem viņi netika, jo ortodoksālie jūdaisti, kuri dzīvo komūnās, kategoriski atteicās vakcinēties reliģisku apsvērumu dēļ. Līdz ar to viss viņu vakcinācijas mobilitātes plāns izgāzās.
ja nezini, tad nerunā. Tevis pieminētie peisakainie sastāda tikai apmēram 12% no Izraēlas iedzīvotājiem. Jā, pašā sākumā, viņu vidū bija zināma pretestība, bet jau 2021 gada sākumā ap 80% no viņu 30+ gadīgajiem bija vakcinēti.

Haredim, or "God-fearers," as they are called in Israel, make up about 12.5% of the country's population

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 17:34, pirms 2 gadiem
Vajag objektīvi paskatīties uz zinātniskiem faktiem.

Viņi solīja, ka vakcīnas apturēs vīrusu un pandēmiju.
Realitātē - krituši visi iespējamie inficēto dienas skaita rekordi un arī nāvju skaits, salīdzinājumā ar 2020.gadu.

Vakcīnpasēm nav sakara ar medicīnu, bet politiku, kā āriešu pasēm

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:00, pirms 2 gadiem
Gan jau kādā klusākā stūrī pārdzīvo par zaudētajiem dolāriem, GS balvu fonds nav mazs.

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:01, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur Latvijas Zinātņu Akadēmijas prezidents Ivars Kalviņš ir izteicies pret vakcināciju? Lūdzu faktus studijā. Šeit intervija ar viņu:
https://www.santa.lv/raksts/ieva/zinatnu-akademijas-prezidents-ivars-kalvins-kad-viruss-nav-lidz-galam-izpetits-tiek-pielautas-kludas-37388/
interesanti, ka šēroji linku uz interviju kur Kalviņš kā reizi izsaka šaubas par vakcīnu efektivitāti un pat autoimūno reakciju risku. Pats maz izlasīji? Ja jā - saprati?

''Tad arī uz vakcīnu sevišķi nevaram paļauties?

– Šis ir tā dēvētais RNS jeb ribonukleīnskābes vīruss, kuram vairojoties ir lielāka iespēja kļūdīties. Tas nozīmē, ka vīruss noteikti mainīsies. Bet vakcīnu taču izstrādājam pret kādu konkrētu kombināciju. Olbaltumvielas sastāv no aminoskābju ķēdītēm. Ja aminoskābes ķēdītēs tiek aizvietotas ar citām, ķēdīte arī vairs neizskatās tāda, kā bijusi. Svarīgi arī, kā šī ķēdīte tiek satīta kamoliņā. Arī kamoliņš sanāk atšķirīgs. Atpazīt var tikai kamoliņa virsmu, ne to, kas notiek kamoliņā. Ja izmaiņas notiek tikai uz virsmas, un it sevišķi dzelkšņu jeb spike proteīnos, tad mūsu imūnsistēmai ar atpazīšanu būs pagrūtāk. Imūnsistēma sāks sist pa tām olbaltumvielām, pa kurām nevajadzētu. Līdz ar to var rasties autoimūnas reakcijas – organisms, pļaujot vīrusu, sabojā pats savas šūnas.''

It īpaši tagad ar Omikrona izplatību, kāda jēga obligāti pieprasīt vakcināciju pret iepriekšējiem covid paveidiem?

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:03, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Ārstu biedrības prezidenti jau nu gan nevajadzētu piesaukt. Tā vispār ir kkāda perversija, ka homeopāte ir Ārstu biedrības prezidente. Varbūt vēl pāvestu par NASA prezidentu varētu iecelt.. Ieliek āzi par dārznieku un tad brīnās, ka dārzā bardaks. Sabiedrisko attiecību speciālists laikam bija Apinis tur par to veidojumu ir skaļā balsī jāsmejas, ja vien raudiens nenāk.
Labi ka viņš nepiesauca šo personāžu, kur ir Aizsilnieces kopija:
https://rebaltica.lv/2022/01/arste-...

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:06, pirms 2 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Gan jau kādā klusākā stūrī pārdzīvo par zaudētajiem dolāriem, GS balvu fonds nav mazs.
Novaxam lielākā sāpe ka nebūs iespēja kļūt par GS līderi

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:07, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: ja nezini, tad nerunā. Tevis pieminētie peisakainie sastāda tikai apmēram 12% no Izraēlas iedzīvotājiem. Jā, pašā sākumā, viņu vidū bija zināma pretestība, bet jau 2021 gada sākumā ap 80% no viņu 30+ gadīgajiem bija vakcinēti.

Haredim, or "God-fearers," as they are called in Israel, make up about 12.5% of the country's population
Nemelo!
Viss manis pieminētais info ir brīvi pieejams internetā.

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:12, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: 1. Viennozīmīgi-nevakcinētiem.
2. Aplipināt citus ir vienādi gan vakcinētiem, gan nevakcinētiem.
Džokeviča gadījumā stāsts par Austrāliju bija/ir-viesiem viens likums un noteikumi, un to, ka Džokevičs mēģināja visu apiet ar meliem un falsifikācijām.
Tava atbilde uz pirmo jautājumu ir pareiza. Ja jāuztraucas ir Džokovičam nevis pārējiem, kāpēc jāizraida Džokovičs, ja viņš ir gatavs uzņemties risku.
Otro jautājumu laikam nesaprati. Pareizā atbilde ir - vesels Džokovičs noteikti nevar nevienu aplipināt, savukārt netestēts Nadals teorētiski var. Tātad atkal - kāpēc jāizraida Džokovičs, ja viņš nevienu nevar aplipināt?
Un tavs koments par vienu likumu visiem - man ir vairāk jautājumu tiem, kas debīlu likumu klusējot pieņem .. vai vēl sliktāk - ar putām uz lūpām aizstāv tikai tāpēc, lai visi dabū ciest vienādi

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:13, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: interesanti, ka šēroji linku uz interviju kur Kalviņš kā reizi izsaka šaubas par vakcīnu efektivitāti un pat autoimūno reakciju risku. Pats maz izlasīji? Ja jā - saprati?

''Tad arī uz vakcīnu sevišķi nevaram paļauties?

– Šis ir tā dēvētais RNS jeb ribonukleīnskābes vīruss, kuram vairojoties ir lielāka iespēja kļūdīties. Tas nozīmē, ka vīruss noteikti mainīsies. Bet vakcīnu taču izstrādājam pret kādu konkrētu kombināciju. Olbaltumvielas sastāv no aminoskābju ķēdītēm. Ja aminoskābes ķēdītēs tiek aizvietotas ar citām, ķēdīte arī vairs neizskatās tāda, kā bijusi. Svarīgi arī, kā šī ķēdīte tiek satīta kamoliņā. Arī kamoliņš sanāk atšķirīgs. Atpazīt var tikai kamoliņa virsmu, ne to, kas notiek kamoliņā. Ja izmaiņas notiek tikai uz virsmas, un it sevišķi dzelkšņu jeb spike proteīnos, tad mūsu imūnsistēmai ar atpazīšanu būs pagrūtāk. Imūnsistēma sāks sist pa tām olbaltumvielām, pa kurām nevajadzētu. Līdz ar to var rasties autoimūnas reakcijas – organisms, pļaujot vīrusu, sabojā pats savas šūnas.''

It īpaši tagad ar Omikrona izplatību, kāda jēga obligāti pieprasīt vakcināciju pret iepriekšējiem covid paveidiem?
Šaubas izteikt ir kaut kas pavisam cits nekā pateikt, ka vakcinācijai nevajadzētu būt, un to nevajag darīt. Un tā ir liela atšķirība. Vel jo vairāk, ka viņš skaidri pasaka par vīrusa mutāciju, un ka pie dažāda vīrusa veida, ko vīruss iegūst mutējoties, vakcīnas var nedarīt to aizsardzību ko vajadzētu darīt. Un tas nav nekāds noslēpums, jo par to ir runājuši daudzi pasaules nozīmes zinātnieki.
Tomēr neviens normāls zinātnieks nav teicis, ka pat šādos apstākļos nevajag vakcinēties. Aizsardzība ir, bet viņa nav tik stipra, kā pret parasto un Delta varianta kronovīrusu.

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:15, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemelo!
Viss manis pieminētais info ir brīvi pieejams internetā.
ko tieši es meloju - par ortodoksālo ebreju procentu no Izraēlas populācijas, vai vakcinācijas procentu viņu vidū? Kāds info par šiem faktiem ir tavā rīcībā?

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:17, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: Tava atbilde uz pirmo jautājumu ir pareiza. Ja jāuztraucas ir Džokovičam nevis pārējiem, kāpēc jāizraida Džokovičs, ja viņš ir gatavs uzņemties risku.
Otro jautājumu laikam nesaprati. Pareizā atbilde ir - vesels Džokovičs noteikti nevar nevienu aplipināt, savukārt netestēts Nadals teorētiski var. Tātad atkal - kāpēc jāizraida Džokovičs, ja viņš nevienu nevar aplipināt?
Un tavs koments par vienu likumu visiem - man ir vairāk jautājumu tiem, kas debīlu likumu klusējot pieņem .. vai vēl sliktāk - ar putām uz lūpām aizstāv tikai tāpēc, lai visi dabū ciest vienādi
Man vairāk jautājums-kāpēc bijušās socvalstīs un PSRS republikās ir tik milzīgs visa veida likumu un normatīvo aktu nihilisti?!
Un tikai nesāc te stāstīt, ka šajās valstīs ir vairāk domājošu cilvēku, vai ko līdzīgu, jo ir tieši pretēji.

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:17, pirms 2 gadiem
Jap, ja starp 10 cilvekiem viens bus nevakcinets, 9 bus samizusies

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:18, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man vairāk jautājums-kāpēc bijušās socvalstīs un PSRS republikās ir tik milzīgs visa veida likumu un normatīvo aktu nihilisti?!
Un tikai nesāc te stāstīt, ka šajās valstīs ir vairāk domājošu cilvēku, vai ko līdzīgu, jo ir tieši pretēji.
Namgej, tu neatbildeji uz jautajumu

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:19, pirms 2 gadiem
Kapec tagad, kad 80% ir chipoti, shluraino shmovidnieku ipatsvars parsniedz 20%?
Kad bija 30% chipoto, tas retu reizi parsniedza 5%

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:21, pirms 2 gadiem
Butu interesanti notestest vismaz 1000 chipotos un nechipotos. Nebrininitos ja 90% gadijumu to shluru parnesa chipotie lopi, bet nu kush, tadas lietas tak nedrikst atklat

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:23, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šaubas izteikt ir kaut kas pavisam cits nekā pateikt, ka vakcinācijai nevajadzētu būt, un to nevajag darīt. Un tā ir liela atšķirība. Vel jo vairāk, ka viņš skaidri pasaka par vīrusa mutāciju, un ka pie dažāda vīrusa veida, ko vīruss iegūst mutējoties, vakcīnas var nedarīt to aizsardzību ko vajadzētu darīt. Un tas nav nekāds noslēpums, jo par to ir runājuši daudzi pasaules nozīmes zinātnieki.
Tomēr neviens normāls zinātnieks nav teicis, ka pat šādos apstākļos nevajag vakcinēties. Aizsardzība ir, bet viņa nav tik stipra, kā pret parasto un Delta varianta kronovīrusu.
noliekam absolūtos vakcīnu noliedzējus maliņā, par tiem šaubu nav .. tieši tāpat, kā par neko nezinošiem un nedomājošiem piekritējiem. Diskutēt ir vērts tikai ar tiem, kas ir atvērti domāt un analizēt informāciju.

Ņemot vērā visu to, ko pats raksti par vīŗusa mutēšanu, vakcīnu neefektivitāti utt - vai ir pamatots likums, uz kura pamata Džokoviču izraidīja?

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:29, pirms 2 gadiem
Divi galvenie NATO troļļu armijas propogandoni ( gailis Namejs un kuce neputns) atkal te pelna maizi propogandējot savas mēslu šļirces. Jūs esat savas tautas nodevēji un jūs par to samaksāsiet lopi tādi, karmas likumus jums neapiet, ceru, ka jūsu bērni arī dabūs tās šļirces. KAUNA NAV

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:31, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man vairāk jautājums-kāpēc bijušās socvalstīs un PSRS republikās ir tik milzīgs visa veida likumu un normatīvo aktu nihilisti?!
Un tikai nesāc te stāstīt, ka šajās valstīs ir vairāk domājošu cilvēku, vai ko līdzīgu, jo ir tieši pretēji.
Paskaties kas mums vada VM un Vakcinācijas biroju , tad pabrīnies vēl

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:33, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: ko tieši es meloju - par ortodoksālo ebreju procentu no Izraēlas populācijas, vai vakcinācijas procentu viņu vidū? Kāds info par šiem faktiem ir tavā rīcībā?
Par vakcinācijas procentu Izraēlā.

P.S. Starp citu, te ir vel viens raksts ko ir teicis I. Kalviņš.
https://www.diena.lv/raksts/viedokl...

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:34, pirms 2 gadiem
li tao rakstīja: Divi galvenie NATO troļļu armijas propogandoni ( gailis Namejs un kuce neputns) atkal te pelna maizi propogandējot savas mēslu šļirces. Jūs esat savas tautas nodevēji un jūs par to samaksāsiet lopi tādi, karmas likumus jums neapiet, ceru, ka jūsu bērni arī dabūs tās šļirces. KAUNA NAV
Cilvēki tic datiem un zinātnei kas tur slikts ?

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:34, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: noliekam absolūtos vakcīnu noliedzējus maliņā, par tiem šaubu nav .. tieši tāpat, kā par neko nezinošiem un nedomājošiem piekritējiem. Diskutēt ir vērts tikai ar tiem, kas ir atvērti domāt un analizēt informāciju.

Ņemot vērā visu to, ko pats raksti par vīŗusa mutēšanu, vakcīnu neefektivitāti utt - vai ir pamatots likums, uz kura pamata Džokoviču izraidīja?
Dura lex, sed lex. Likums ir jāievēro, un punkts. Tu piedāvā Austrālijai mierīgi laist iekšā visus nevakcinētos vai tikai Džokoviču?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 18:39, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: noliekam absolūtos vakcīnu noliedzējus maliņā, par tiem šaubu nav .. tieši tāpat, kā par neko nezinošiem un nedomājošiem piekritējiem. Diskutēt ir vērts tikai ar tiem, kas ir atvērti domāt un analizēt informāciju.

Ņemot vērā visu to, ko pats raksti par vīŗusa mutēšanu, vakcīnu neefektivitāti utt - vai ir pamatots likums, uz kura pamata Džokoviču izraidīja?
Sorry, es tiešām tik labi nepārzinu Austrālijas likumdošanu, lai tev nosauktu to likuma pantu uz kuru pamatojās šīs valsts valdība.
Vienīgi pavisam skaidri zinu, ka jau vairākus mēnešus pirms AO tā dalībnieki tika informēti, ka dalībai šai turnīrā būs nepieciešams vakcinācijas sertifikāts, vai.......medicīniska izņēmuma apstiprinājums. Kas notika ar šo ''medicīnisko izņēmumu'' un cietiem meliem no Džokeviča puses zin ikviens, kurš sekoja šim procesam.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 18:41, pirms 2 gadiem
li tao rakstīja: Divi galvenie NATO troļļu armijas propogandoni ( gailis Namejs un kuce neputns) atkal te pelna maizi propogandējot savas mēslu šļirces. Jūs esat savas tautas nodevēji un jūs par to samaksāsiet lopi tādi, karmas likumus jums neapiet, ceru, ka jūsu bērni arī dabūs tās šļirces. KAUNA NAV
Tevi,bidla vatņik, laikam sen neviens nav tirst pasūtījis?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 18:41, pirms 2 gadiem
Namgejs kaa parasti sava stila, aus likumus nezin bet par zhiidu ebreju kastam gan ir lietas kursa

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:45, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Paskaties kas mums vada VM un Vakcinācijas biroju , tad pabrīnies vēl
Skaidri redzams, ka tev nav izpratne kāda ir ministra funkcija jebkurā ministrijā, un kāda ir Vakcinācijas biroja vadītājas funkcija.
Tev droši vien šķiet, ka veselības ministram noteikti jābūt ar mediķa izglītību? Tāpat Vakcinācijas biroja vadītājai?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 18:45, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tevi,bidla vatņik, laikam sen neviens nav tirst pasūtījis?
Pārtrauc šo naida runu )))))))

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 18:46, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Pārtrauc šo naida runu )))))))
Savādāk ar šādiem cilvēkiem nevar komunicēt!

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:51, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skaidri redzams, ka tev nav izpratne kāda ir ministra funkcija jebkurā ministrijā, un kāda ir Vakcinācijas biroja vadītājas funkcija.
Tev droši vien šķiet, ka veselības ministram noteikti jābūt ar mediķa izglītību? Tāpat Vakcinācijas biroja vadītājai?
Šādā krīzes situācijā noteikti jā ,tad arī cilvēku atbalsts būtu un izpratne par lēmumiem . Juhņēviča ir tik ģeniāla ka var ar Briedi Kas ?Kur ?Kad ? spēlēt

     [+] [-]

, 2022-01-17 18:57, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Šādā krīzes situācijā noteikti jā ,tad arī cilvēku atbalsts būtu un izpratne par lēmumiem . Juhņēviča ir tik ģeniāla ka var ar Briedi Kas ?Kur ?Kad ? spēlēt
Taa vecene toch pec narkomanes izskatas
Domburs jau shai ari prasija ko vina lieto

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 18:58, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par vakcinācijas procentu Izraēlā.

P.S. Starp citu, te ir vel viens raksts ko ir teicis I. Kalviņš.
https://www.diena.lv/raksts/viedokli/latvija/kalvins-izraelas-piemers-apliecina-ka-revakcineties-pret-covid-19-jalauj-visiem-14269889
Es rakstīju tikai par vakcinācijas procentu 30+ gadīgo ortodoksālo vidē. Kopējais vakcinācijas procents visā Izraēlā ir zem 70%. Un tas kā reizi pierāda to, ka ne jau ortodoksālo dēļ tas ir tik zems, pretēji tam ko meloji tu

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 19:00, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Pārtrauc šo naida runu )))))))
Piekrītu. Naidu un agresiju ar naidu un agresiju neizārstēt ja ar naidpilnu cilvēku vispār jārunā, tad tikai mierīgi un bez agresijas.

     [+] [-]

, 2022-01-17 19:04, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Piekrītu. Naidu un agresiju ar naidu un agresiju neizārstēt ja ar naidpilnu cilvēku vispār jārunā, tad tikai mierīgi un bez agresijas.
Cerams tu saprati ka tas bija sarkasms

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 19:04, pirms 2 gadiem
otins rakstīja: Dura lex, sed lex. Likums ir jāievēro, un punkts. Tu piedāvā Austrālijai mierīgi laist iekšā visus nevakcinētos vai tikai Džokoviču?
Tu piederi pie klusējošajiem piekritējiem jebkādam likumam? Arī, ja saproti, ka tas ir stulbums?
Vai pie tiem, kas gatavi cīnīties .. tikai nevis pret stulbumu, bet lai tā stulbuma dēļ ciestu visi, ne tikai pakļāvīgais tu?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 19:05, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Šādā krīzes situācijā noteikti jā ,tad arī cilvēku atbalsts būtu un izpratne par lēmumiem . Juhņēviča ir tik ģeniāla ka var ar Briedi Kas ?Kur ?Kad ? spēlēt
Juhņēviča jau vairākkārt ir sevi pierādījusi, ka ir laba lielu pasākumu menedžere, kura labi tiek galā ar saviem uzdevumiem.
Arī tagad viņa ar to tiek galā labi, jo vakcinācijas iespējas valstī notiek un ir daudz iespēju to darīt, kā arī ir pietiekami daudz informācijas par vakcinācijas iespējām. Nav viņas (Vakcinācijas biroja) pienākums nevienu aiz matiem vilkt iekšā vakcinācijas punktos.
Attiecībā uz ministru, tad dažs laikam iedomājas, ka Pavļutam pašam jāskraida ar vakcīnas šprici. Ministrs ir ministrijas politiskā seja, ja vien tā nav profesionāļu valdība, un viņam līdz ar to ir arī atbilstošas funkcijas. Pie tam viņam ir vairāki profesionāli mediķi kā padomnieki. Ministrijas profesionālo darbību nodrošina valsts sekretārs un vesela varza ministrijas ierēdņu. Pirms ministrs liek parakstu uz kāda dokumenta tas dokuments ir izgājis n-tās saskaņošanas ar n-tajiem departamentiem. Ieskaitot juridisko departamentu.
Starp citu, Pavļuts šobrīd izsmeļ visus tos mēslus, kurus ir savārījuši arī tādi ''profesionāli'' ministri kā Apinis.

     [+] [-]

, 2022-01-17 19:09, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: Tu piederi pie klusējošajiem piekritējiem jebkādam likumam? Arī, ja saproti, ka tas ir stulbums?
Vai pie tiem, kas gatavi cīnīties .. tikai nevis pret stulbumu, bet lai tā stulbuma dēļ ciestu visi, ne tikai pakļāvīgais tu?
Kas ir stulbs likums? Mini kādu no Latvijas likumiem, kurš ir tiešām stulbs, un nevis tāds, ka viņš tev kādu iemeslu dēļ nepatīk?!

     [+] [-]

, 2022-01-17 19:11, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Cerams tu saprati ka tas bija sarkasms
Nekad, es sarkasma valodā nerunāju

  -2 [+] [-]

, 2022-01-17 19:23, pirms 2 gadiem
crushader rakstīja: Ne nu ir cilveki kuri ar galvu nedraudzejas, ka piemeram Briedis, un Djoko turpat vien metams, cik gan debilam ir jabut lai sevi apazoritu visas pasaules prieksa, cik es skatos visur njirgajas par vinu, vel fatera teksts par Spartanu vispar bomba tortei virsu, malacis faterito vel palidz iestutjet deela galvu podaa..
Kādā ziņā "apazorīt"? Ar to, ka viņam ir vairāk veselā saprāta nekā 90% šī portāla komentētāju? Ja tas ir kaut kas, par ko būtu jākaunējas, tad piekrītu, bet cilvēks, kurš kaut nedaudz draudzējas ar galvu sapratīs, kāpēc viņš pieņem tādus lēmumus.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 19:25, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juhņēviča jau vairākkārt ir sevi pierādījusi, ka ir laba lielu pasākumu menedžere, kura labi tiek galā ar saviem uzdevumiem..
No smiekliem gandrīz vai piemīzu bikses(pie urologa jau pierakstījos), bet ja tu to domā nopietni, tad tagad man ir saprotams kāpēc tu pozitīvi vērtē kliķi

  -2 [+] [-]

, 2022-01-17 19:26, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ir stulbs likums? Mini kādu no Latvijas likumiem, kurš ir tiešām stulbs, un nevis tāds, ka viņš tev kādu iemeslu dēļ nepatīk?!
Lūdzu! Masku, kuras nekādi nepalīdz, valkāšana. Bērnu duršana, lai gan bērnus, cik zināms vīruss nekādi neskar. Zaļās zonas durtajiem. Cilvēku atlaišana no darba par nevēlēšanos durties ar eksperimentālu šļuru un pēc tam sūdzēšanās, ka pietrūkst darbinieku. Es varētu vēl turpināt un turpināt.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-17 19:31, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juhņēviča jau vairākkārt ir sevi pierādījusi, ka ir laba lielu pasākumu menedžere, kura labi tiek galā ar saviem uzdevumiem.
Arī tagad viņa ar to tiek galā labi, jo vakcinācijas iespējas valstī notiek un ir daudz iespēju to darīt, kā arī ir pietiekami daudz informācijas par vakcinācijas iespējām. Nav viņas (Vakcinācijas biroja) pienākums nevienu aiz matiem vilkt iekšā vakcinācijas punktos.
Attiecībā uz ministru, tad dažs laikam iedomājas, ka Pavļutam pašam jāskraida ar vakcīnas šprici. Ministrs ir ministrijas politiskā seja, ja vien tā nav profesionāļu valdība, un viņam līdz ar to ir arī atbilstošas funkcijas. Pie tam viņam ir vairāki profesionāli mediķi kā padomnieki. Ministrijas profesionālo darbību nodrošina valsts sekretārs un vesela varza ministrijas ierēdņu. Pirms ministrs liek parakstu uz kāda dokumenta tas dokuments ir izgājis n-tās saskaņošanas ar n-tajiem departamentiem. Ieskaitot juridisko departamentu.
Starp citu, Pavļuts šobrīd izsmeļ visus tos mēslus, kurus ir savārījuši arī tādi ''profesionāli'' ministri kā Apinis.
Hei, namej! Tu liecies diezgan zinošs! Vari apmēram noprognozēt, pēc cik ilga laika tev ribās laidīs 10. svēto balstpoti?

     [+] [-]

, 2022-01-17 19:32, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: No smiekliem gandrīz vai piemīzu bikses(pie urologa jau pierakstījos), bet ja tu to domā nopietni, tad tagad man ir saprotams kāpēc tu pozitīvi vērtē kliķi
Lai ko tādu apgalvotu ir jābūt kādiem argumentiem.
Gaidu šos argumentus.

     [+] [-]

, 2022-01-17 19:33, pirms 2 gadiem
Enterfly rakstīja: Hei, namej! Tu liecies diezgan zinošs! Vari apmēram noprognozēt, pēc cik ilga laika tev ribās laidīs 10. svēto balstpoti?
Nu, nav man nekāda vēlēšanas ar tevi diskutēt, jo ir pamats domāt, ka esi ļoti dumjš.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 19:42, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai ko tādu apgalvotu ir jābūt kādiem argumentiem.
Gaidu šos argumentus.
Es neredzu jēgu paskaidrot tik pašsaprotamas lietas ,ja tev viss ir labi ,tātad es kļūdījos

  -3 [+] [-]

, 2022-01-17 19:49, pirms 2 gadiem
Kapec potetie shmovida lopini ignore faktus bet runa par kaut kadam abstraktam lietam? Medicina viniem, bet tas ka 80%+ aptvere neko taustamu nedod, nak jauni vilni un omikroni, tas laikam nekas traka, iepisis jaunu poti un staigas talak ja

     [+] [-]

, 2022-01-17 19:55, pirms 2 gadiem
Džoko jātur karogs līdz galam! Cik gan debiliem ir jābūt lai atbalstītu vakcināciju! Jauniem cilvēkiem, vēl jo vairāk sportistiem, no sūda Kovid nekas nedraud, tagad omikrons vājāks par parasto gripu, bet kā reiz ķer vakcinētos. Paskat tie paši Dinamo bija 100% vakcinēti bet tikko 20 slimoja tapat Šogad pēkšņi ar sirdi jau miruši vairāk kā 200 sportistu! Kas neviens neredz vai izliekas neredzam? tās ir tikai ātrās blaknes, jeb ziediņi, istie sūdi būs vēlāk. Protams lielākajai daļai elites sportistu ir saņēmuši PLACEBO, citādi ātri vien pēc TOP sportistu nāvēm viss atklātos. Tikai absolutam aunam tagad varetu nebut skaidrs, ka vakcina nav par veselību!

  -2 [+] [-]

, 2022-01-17 20:09, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Es neredzu jēgu paskaidrot tik pašsaprotamas lietas ,ja tev viss ir labi ,tātad es kļūdījos
Es personiski ar vakcinācijas procesu kā tādu nesaskaros ne ar kādām problēmām. Sazinājos kad varu iet, un mierīgi aizgāju savakcinēties visas trīs reizes. Tad kāpēc man būtu jādomā, ka Vakcinācijas birojs (Juhņeviča) netiek galā ar savu uzdevumu?
Ja kāds bija domājis, ka pēc vakcīnas saņemšanas Juhņēviča, vai kāds cits no Vakcinācijas biroja pieies, apskaus un nomierinās, tad es saprotu viņu vilšanos.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 20:19, pirms 2 gadiem
Sodien 4 mirusie un visi poteti bet dzen tapat poteties jo chipotie tak nemirst

     [+] [-]

, 2022-01-17 20:20, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ir stulbs likums? Mini kādu no Latvijas likumiem, kurš ir tiešām stulbs, un nevis tāds, ka viņš tev kādu iemeslu dēļ nepatīk?!
Par Latviju tagad nerunāsim, pārāk garš saraksts, it īpaši ja ar ''likumiem'' saprotam arī dažādus aizliegumus, ierobežojumus, ieteikumus, lēmumus utt Covid sakarā. Šajā rakstā ir runa par Austrālijas lēmumu izraidīt Džokoviču .. par likumu, kuru tenisists ir pārkāpis (nav svarīgi vai kļūdījies vai apzināti sniedzis nepatiesas ziņas). Vienā teikumā būtība ir faktā, ka Austrālijā ieceļot var tikai vakcinētas personas.
Vai tas nav stulbums? Vai vakcinācijas fakts nodrošina to, ka cilvēks ir vesels, kā arī drošību un veselību apkārtējiem? Ja arī vakcinēts var inficēties (arī no cita vakcinētā) un izplatīt vīrusu, kāpēc tāds cilvēks drīkst ieceļot un tusēt pa Austrāliju, bet ja tev nav telefonā qr kods tad nedrīkst?
Kā teica tas pats Kalviņš, nez kāpēc notiek mēģinājumi izolēt veselos no slimajiem, nevis otrādi - kā loģiski būtu jābūt. Ir jāizķer slimie un to var izdarīt vienīgi testējot, nevis vakcinējot veselos.
Mana doma ir, ka - pirmkārt, viss vēl joprojām tiek darīts pēc scenārija kāds būtu loģisks, ja būtu pieejama reāla vakcīna .. tāda, kas rada imunitāti. Tad, visam tam ko rakstīji par vakcinācijas aptveri un ātrumu būtu pamatojums. Bet tā kā šīs vakcīnas imunitāti nerada, tad šādai pieejai īsti jēgas nav. Bet potes ir saražotas, visā procesā apgrozās milzu nauda un pie sadales esošajiem ir ļoti izdevīgi šo paniku uzturēt.
Otrkārt, valdības pieņem vienkāršākos risinājumus - aizliegt, piespiest utt. Ir vienkāršāk nodrošināt pārbaudes vakcinācijas faktam nekā visaptverošu testēšanu, kontroli un slimo izķeršanu. A ko domā un kā jūtas parastais cilvēks nevienu īpaši neinteresē.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 20:29, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: Par Latviju tagad nerunāsim, pārāk garš saraksts, it īpaši ja ar ''likumiem'' saprotam arī dažādus aizliegumus, ierobežojumus, ieteikumus, lēmumus utt Covid sakarā. Šajā rakstā ir runa par Austrālijas lēmumu izraidīt Džokoviču .. par likumu, kuru tenisists ir pārkāpis (nav svarīgi vai kļūdījies vai apzināti sniedzis nepatiesas ziņas). Vienā teikumā būtība ir faktā, ka Austrālijā ieceļot var tikai vakcinētas personas.
Vai tas nav stulbums? Vai vakcinācijas fakts nodrošina to, ka cilvēks ir vesels, kā arī drošību un veselību apkārtējiem? Ja arī vakcinēts var inficēties (arī no cita vakcinētā) un izplatīt vīrusu, kāpēc tāds cilvēks drīkst ieceļot un tusēt pa Austrāliju, bet ja tev nav telefonā qr kods tad nedrīkst?
Kā teica tas pats Kalviņš, nez kāpēc notiek mēģinājumi izolēt veselos no slimajiem, nevis otrādi - kā loģiski būtu jābūt. Ir jāizķer slimie un to var izdarīt vienīgi testējot, nevis vakcinējot veselos.
Mana doma ir, ka - pirmkārt, viss vēl joprojām tiek darīts pēc scenārija kāds būtu loģisks, ja būtu pieejama reāla vakcīna .. tāda, kas rada imunitāti. Tad, visam tam ko rakstīji par vakcinācijas aptveri un ātrumu būtu pamatojums. Bet tā kā šīs vakcīnas imunitāti nerada, tad šādai pieejai īsti jēgas nav. Bet potes ir saražotas, visā procesā apgrozās milzu nauda un pie sadales esošajiem ir ļoti izdevīgi šo paniku uzturēt.
Otrkārt, valdības pieņem vienkāršākos risinājumus - aizliegt, piespiest utt. Ir vienkāršāk nodrošināt pārbaudes vakcinācijas faktam nekā visaptverošu testēšanu, kontroli un slimo izķeršanu. A ko domā un kā jūtas parastais cilvēks nevienu īpaši neinteresē.
Beidz dzīt demagoģiju!
Punkts!

     [+] [-]

, 2022-01-17 20:30, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, nav man nekāda vēlēšanas ar tevi diskutēt, jo ir pamats domāt, ka esi ļoti dumjš.
...un kā tieši tu to pamato? Ar to, ka tev iepriekšējā diskusijā beidzās argumenti? Būtu tomēr interesanti uzzināt izglītota cilvēka viedokli par duršanos, kā daļu no regulāra veselīga dzīvesveida. Kā tev šķiet, ja duršanās ar eksperimentālām špricēm, kļūtu par profesionālu sporta veidu, tu tajā uzrādītu augstus rezultātus?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 20:31, pirms 2 gadiem
Namgejs normali pa gridu tiek smerets

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 20:33, pirms 2 gadiem
Ja kāds šeit vēl nav sapratis, tad Namejs ir tas čalis, kuram valdības vīri varētu pateikt sejā, ka viņu nākamajā dienā pakārs un viņš tāpat pamanītos viņus par to uzslavēt. Iedvesmojoša personība!

     [+] [-]

, 2022-01-17 20:34, pirms 2 gadiem
Bet nu tiesham vaxeru intelekts pa visam vilem lien ara. Tak simtiem reizhu izmalts ka pote neko negarante, nu tad kads pamatojums tas nepiecieshamibai lai iecelotu kada valsti vai teritorija?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 20:35, pirms 2 gadiem
Enterfly rakstīja: Ja kāds šeit vēl nav sapratis, tad Namejs ir tas čalis, kuram valdības vīri varētu pateikt sejā, ka viņu nākamajā dienā pakārs un viņš tāpat pamanītos viņus par to uzslavēt. Iedvesmojoša personība!
Ko tu gribi no tupa barokla kas visu muzhu pildijis paveles? Taa ari ridas shadi bezmugurkaulnieki, lupata un viss

     [+] [-]

, 2022-01-17 20:37, pirms 2 gadiem
Tikko dj uga pazino ka balstvakcina bus taa kas pasargas no saslimshanas, nu komikis
Tas zinas par labu klaunadi parvertushas

     [+] [-]

, 2022-01-17 20:37, pirms 2 gadiem
Un skolas atkal zooma aiziet

  -2 [+] [-]

, 2022-01-17 21:30, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beidz dzīt demagoģiju!
Punkts!
viss skaidrs .. labi, pat nejautāšu, ko tu saproti ar demagoģiju un kas manis teiktajā tam atbilst

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 22:45, pirms 2 gadiem
Naks rudens un namejs durs 4to un slaves zinatni. Kadraiz zinatne teica ka smekesana ir veseliga un pat ieteicama grutniecem. Ticat zinatnei. Taja laika kas bija pret ari tika izsmieti. Nekas jauns vesture atkartojas.

     [+] [-]

, 2022-01-18 00:02, pirms 2 gadiem
Opaps rakstīja: Neiet jau runa par vakcinācijas kā tādas noliegšanu. Bet gan par stulbiem lēmumiem un noteikumiem.
Aizsilniecei nevar uzticēties kāpēc? Jo viņa pauž nedaudz savādāku viedokli, vai atļaujas kritizēt nepārdomātus valdības lēmumus? Tas uzreiz nozīmē, ka viņai nav nekāda sakara ar zinātni un medicīnu? Pie tam viņas ĢĀ prakse ir viena no līderiem vakcinācijas aptverē.
Kalviņš ir izteicies, ka ar šo konkrēto vakcināciju jābūt uzmanīgiem, ir daudz jautājumu utt.
Pfizer VP sauc Michael Yeadon, pats vari pameklēt, kāda ir viņa kvalifikācija un ko viņš saka.
Novakt, un galvu pakart izraelas izraktenim!