Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:6, Did:0, useCase: 3

Sāksim ar Johansonu, tālāk ar Rodiku?

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Sāksim ar Johansonu, tālāk ar Rodiku?
Ernests Gulbis
Foto: AFP

Ņujorkā notikusi "US Open" tenisa turnīra izloze. Ernestu Gulbi tā pirmajā kārtā savedusi ar zviedru veterānu Tomasu Johansonu, bet otrajā kārtā var sanākt tikties ar amerikāni Endiju Rodiku.

Atcerēsimies, ka pērnais gads "US Open" Gulbim bija ļoti sekmīgs. Aizkļūstot līdz 4. kārtai viņš pirmo reizi lika pasaulei tā kārtīgāk par sevi izdzirdēt, taču uzlika nopietnu slogu arī nākamajam gadam – jāaizstāv 150 reitinga punkti. Šogad Ernesta spēle noteikti ir uzlabojusies, tomēr tajā tāpat ir kāpumi un kritumi. Uzreiz bija skaidrs, ka arī šoreiz daudz kas būs atkarīgs no izlozes – pirmo 32 izlikto sportistu vidū Gulbis vēl netika, tamdēļ jau pirmajā kārtā varēja tikties ar Nadalu, Federeru vai Džokoviču.

Tik ļauna izloze tomēr nebija, un pirmais Ernesta pretinieks būs zviedru veterāns Tomass Johansons. ATP rangā viņš pašlaik ir 64. vietā – 24 pozīcijas aiz Gulbja. Abi reizi jau tikušies, kad Sanktpēterburgā zviedram neatstāja ne mazāko cerību - 6:2, 6:1. Arī nākamie iespējamie pretinieki nešķiet tādi, kas liktu saķert galvu – otrajā kārtā pretiniekos var gadīties amerikānis Endijs Rodiks, kurš pēdējā laikā mokās ar savainojumiem vai arī francūzis Fabriss Santoro. Par tālāko pagaidām būtu jāklusē, taču pretējā pusē ceturtdaļfinālā jau jaušams Novaka Džokoviča vaigs...

"US Open" turnīrs sāksies 25. augustā. Tajā startēs arī Līga Dekmeijere (sieviešu dubultspēlēs), taču viņa savas pirmās pretinieces uzzinās tikai sestdien.

Slēpts komentārs: RAZOR

  +2 [+] [-]

, 2008-08-21 23:48, pirms 16 gadiem
Ernest! Aizmirsti Pekinu, saņemies un nospēlē tā kā tu to proti. Mēs tev ticam.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 00:05, pirms 16 gadiem
shoreiz vajadzeetu Dzoko panjemt...

  +3 [+] [-]

, 2008-08-22 00:18, pirms 16 gadiem
Izloze ir normāla. Nav bezcerīga un nav pastaiga. Tieši tas kas vajadzīgs vienam kārtīgam latviešu čalim, kurš cerams plāno tenisā ko lielu sasniegt. Ja paradīs Ernests visu uz ko spējīgs, tad ar Tomasu 3-0, 3-1, bet ar Endiju 3-1 vai 3-2. Esmu ievērojis vienu svarīgu lietu, kuru vajadzētu Ernestam paturēt prātā. Endijs labi sāk spēli, daudz eisu, agresīvi forhendi, bet ja izdosies uzvarēt vismaz vienu no pirmajiem trim setiem, tad Endijs sāk "peldēt"... atceros pagājušā gada Vimbldonu (Endija servēm šis segums ir kā radīts )tad lūk pret Gaskē... 6-4 6-4 un tad... 6-7, 6-7, 6-8... un tas ir tikai tas spilgtākais manā atmiņā palikušais piemērs. Galvenais Ernestam nepanikot ja tiks zaudēts pirmais sets. Lai veicas!

     [+] [-]

, 2008-08-22 00:23, pirms 16 gadiem
^^

Pie tam Rodiks pret Gaskē 3. setā bija vadībā ar 4:2... Njā, principā piekrītu, atskaitot tam, ka Rodikam ir agresīvi FH. Tagad tādu vairāk nav vismaz jau 2 gadus. Viss, ko viņš dara no labās, ir viduvējs topspins ar domu saglabāt bumbiņu spēlē, kamēr pretinieks kļūdīsies. Gulbim nevajadzētu būt īpašām problēmām savākt pamatīgu "winneru" skaitu pret Rodika pasīvo spēli no gala līnijas. Galvenais ir nepieļaut pārāk daudz nepiespiesto kļūdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-08-22 00:31, pirms 16 gadiem
Sweki! Pasakiet lūdzu kādu online tv , kur varēs redzēt BMX šodien?

  +2 [+] [-]

, 2008-08-22 00:31, pirms 16 gadiem
atkal Dzoko pretii(zinot vinnu kopeejo veesturi) nu ko tu dariisi jaa dziive in interesanta!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-22 00:44, pirms 16 gadiem
seljanin rakstīja: ^^

Pie tam Rodiks pret Gaskē 3. setā bija vadībā ar 4:2... Njā, principā piekrītu, atskaitot tam, ka Rodikam ir agresīvi FH. Tagad tādu vairāk nav vismaz jau 2 gadus. Viss, ko viņš dara no labās, ir viduvējs topspins ar domu saglabāt bumbiņu spēlē, kamēr pretinieks kļūdīsies. Gulbim nevajadzētu būt īpašām problēmām savākt pamatīgu "winneru" skaitu pret Rodika pasīvo spēli no gala līnijas. Galvenais ir nepieļaut pārāk daudz nepiespiesto kļūdu.


Jā, par Endija FH es arī mazliet brīnos. Lai arī viņa spēlei īpaši nesekoju kopš sāku "fanot" par Nadalu, tomēr agrāk FH bija ļoti nopietns Endija ierocis, pateicoties kam viņš bija vismaz top5 ja ne top3 spēlētājs. Tagad kad ir vairs tikai serve palikusi tad ir top10. Kad nebūs vairs eisu, tad būs kā visi pārējie - ja paveiksies top20, ja kādas traumas utt. tad uz laiku ārpus izsētajiem.
Vispār tenisam sekoju kopš 1996.g vienspēļu t.s. PČ (tagadējā Masters CUP) fināla starp Samprasu un Bekeru. Tas bija kaut kas vienreizējs. Iesaku kaut kur nokačāt un noskatīties.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-22 00:53, pirms 16 gadiem
Samprass vinnēja 3-6 7-6(5) 7-6(4) 6-7(11) 6-4... un pēc spēles zālē dziedāja "We are the world" un šķiet arī uz mirkli kāds iedeva mikrofonu arī tenisistiem. Jautrs pasākums bija. To spēli var salīdzināt ar šīgada Vimbldonas finālu. Cilvēkiem piemīt īpašība ātri visu aizmirst un tāpēc par visu laiku labākajām spēlēm tiek nosauktas ļoti nesenas spēles, nevis 5-10 gadus seni trilleri. Ko ir vērta 5 (!!!) stundu garā finālspēle starp Nadalu un Federeru Romas Masters turnīrā 2006.gadā: 7-6(7) 6-7(5) 4-6 6-2 6-7(5)... Ar to es gribēju teikt, ka priecājos ka arī Latvijā līdz ar Ernesta panākumiem cilvēki ir sākuši interesēties par šo ļoti inteliģento spēli.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 00:56, pirms 16 gadiem
Diezgan smaga izloze. Johansons nav vaargulis un Rodiks savaas maajaas ir speeciigs, bet nekas, jaanjem abi, taalaak jau var sanaakt visaadi. Lai veicaas.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 01:11, pirms 16 gadiem
mareks2 rakstīja: Samprass vinnēja 3-6 7-6(5) 7-6(4) 6-7(11) 6-4... un pēc spēles zālē dziedāja "We are the world" un šķiet arī uz mirkli kāds iedeva mikrofonu arī tenisistiem. Jautrs pasākums bija. To spēli var salīdzināt ar šīgada Vimbldonas finālu. Cilvēkiem piemīt īpašība ātri visu aizmirst un tāpēc par visu laiku labākajām spēlēm tiek nosauktas ļoti nesenas spēles, nevis 5-10 gadus seni trilleri. Ko ir vērta 5 (!!!) stundu garā finālspēle starp Nadalu un Federeru Romas Masters turnīrā 2006.gadā: 7-6(7) 6-7(5) 4-6 6-2 6-7(5)... Ar to es gribēju teikt, ka priecājos ka arī Latvijā līdz ar Ernesta panākumiem cilvēki ir sākuši interesēties par šo ļoti inteliģento spēli.


Man patīk klasika. Piemēram, šobrīd esmu lejuplādējis un fragmentāri skatos 1981. gadu Vimbldonas finālu Makinrojs - Borgs. Vispār, ja godīgi, tad man 80. un 90. gadu teniss šķiet daudz saistošāks par to, ko spēlē mūsdienās. Samprass vispār bija, ir un vienmēr būs mans tenisa elks Nr.1. Nu, kopā ar Timu Henmanu, protams

Par Rodika FH: grūti pateikt, kas noticis. Manuprāt, viņa lielākā problēma bija tā, ka viņš nolēma uzlabot savu kopējo spēli. Tas ir, viņa divi galvenie ieroči vienmēr bija serve + FH. Tā vietā, lai turpinātu uzlabot un padarītu vēl spēcīgākas savas stiprās puses, viņš pārlieku koncentrējās uz savu vājo vietu - topspina BH, "BH slice" un tīkla spēles uzlabošanu. Protams, viņš nedaudz uzlaboja šos komponentus, savukārt tā visa rezultātā pamatīgi cieta FH, kas no ieroča lēnām pārtapa par viduvēju sitienu. Kaut gan arī tagad ir spēles, kad šķietami vismaz uz brīdi atgriežas kaut kas līdzīgs viņa vecajam labajam FH (pret Federeru US Open 2007, Dubajas turnīrs šogad). Tagad pēc šitajām pāris traumām, kas viņam bijušas, FH izskatās vienkārši bezcerīgs.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 01:29, pirms 16 gadiem
Vienmēr ir žēl skatīties kā "grimst" talantīgi sportisti. Vai Rodikam bija vērts ziedot Olimpiādi, lai zaudētu Vašingtonas 1/4 finālā kaut kādam Troickim 6-0, 2-6, 4-6... Bēdīgi! ak jā, pēc rezultāta atkal redzam ka sākums Endijam bija, bet beigas nekādas. Tā kā turēsim īkšķus par mūsu Ernestu, jo grozies kā gribi līdz 4.kārtai Ernests ir noteikti pelnījis nokļūt.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 01:42, pirms 16 gadiem
Un vēl man ir liels prieks par Tevi, Seljanin, ka Tev (tāpat kā man) arī No.1 tenisists mūžu mūžos ir Samprass. Ja pavisam godīgi, tad sākumā es par Rafu "fanoju" lai viņš aptur Rodžeru no Samprasa 14 GrandSlamu rekorda pārsišanas, bet nu jau kādu laiku esmu sevi pieķēris pie domas, ka tik skaistus double-handed backhandus no labās neesmu redzējis laikam nekad un vispār Nadala azarts tiešām aizrauj. Ļoti cienu viņu. Vienīgais kas man viņā nepatīk ir viņa mānija kārtot bikses pirms serves. Bet to var pieciest, galvenais ir skaistas, garas un ar neticamiem viņa vinneriem uzvarētas izspēles. Novēlu Nadalam izturību, jo būs ļoti smagi ilgstoši šitā rukāt kā šogad viņš to ir paveicis.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-22 01:44, pirms 16 gadiem
^^

Par to, ka viņš nespēlēs Pekinā, viņš paziņoja ļoti laicīgi - jau pavasarī pirms pirmās traumas. Vispār es domāju, ka tas bija pareizs solis, bet tagad gan viss ir aizgājis šķērsām. Jau pēdējie zaudējumi Tipsarevičam Vimbldonā un Čiličam Toronto bija pabriesmīgi. Bet zaudējums tādai viduvējībai kā Troickis... neapšaubāmi sliktākais zaudējums pēdējo 2,5 gadu laikā. Pirmajā setā Troickis vinnēja tikai 8 (!!!) izspēles. Tad sāka līt, spēli pārtrauca, un viss sagāja grīstē. Starp citu, Rodiks varēja pakāst jau Švankam iepriekšējā kārtā, kur Švankam bija divas mačbumbas uz savas serves 3. setā pie 5:4.

Rodikam ir nepieciešams treneris, jo tas, ka viņu trenē paša brālis, kuru viņš tāpat neklausa, nav nopietni. Ir vajadzīgs kāds, kas viņam spēj parādīt viņa kļūdas.

Domāju, ka Ernestam ir ļoti labas iespējas. Tiesa, vispirms jāuzveic Tomass Johansons. Lai arī vienīgā savstarpējā spēle beidzās ar 6:2, 6:1, tas pilnīgi neko nenozīmē. ToJo ir daudz labāks nekā rāda šis maldinošais rezultāts.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 01:55, pirms 16 gadiem
Bija sadarbība ar Konorsu. It kā sekmīga, bet man laikam AUSOpen šogad bija tāda nepatīkama sajūta ikreiz kad viņu rādīja pa TV, jo Džims varēja redzēt ka pārdzīvo Endija neveiksmes un man bija vairāk žēl tieši viņu nevis pašu Endiju, kurš mēdza savārīt ziepes domādams ka izspēles jau ir uzvarētas un iesita beigās tīklā vai izsita autā faktiski uzvarētas izspēles. Endijs tiešām pēc rakstura ir šerps un vajag tādu pašu pretim. Sadarbība ar Bredu Džilbertu arī nebija pārāk veiksmīga, man palicis atmiņā tikai abu aizraušanās ar Metallica spriežot pēc abu melnajām cepurītēm.
Slēpts komentārs: sm72

     [+] [-]

, 2008-08-22 02:01, pirms 16 gadiem
Atvainojiet: Santaro

     [+] [-]

, 2008-08-22 02:06, pirms 16 gadiem
Džimbo padarīja ļoti labu darbu, lai atgrieztu Endijā tenisam nepieciešamo dzirksteli. Sadarbība beigās izjuka savstarpējo domstarpību dēļ - Endijs kļuva aizvien nepaklausīgāks un nepaklausīgāks audzēknis.

Ar Bredu Džilbertu bija diezgan OK sadarbība. Tā tomēr atnesa US Open titulu. Viņi gan beigās nešķīrās ļoti draudzīgi, un domāju, ka viņu iespējamā sadarbība nākotnē ir izslēgta.

Manuprāt, vissvētīgākais iespējamais treneris Rodikam būtu Agassi. Nevienam nav noslēpums, ka Rodiks ļoti ciena Agassi, un domāju, ka Agassi būtu vismaz daļēji spējīgs "salabot" Rodika satrunējošo spēli no gala līnijas, jo tieši tas ir tas, kas viņam visvairāk nepieciešams.

Par Nadalu: nevar noliegt, es arī viņu ļoti cienu, bet man nepatīk viņa spēle un arī viņa uzvedība laukumā. Esmu S&V stila un klasiskā tenisa cienītājs, un tas, ko laukumā dara Nadals, man ar klasisko tenisu tik tiešām nesaistās

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 02:19, pirms 16 gadiem
seljanin rakstīja: Džimbo padarīja ļoti labu darbu, lai atgrieztu Endijā tenisam nepieciešamo dzirksteli. Sadarbība beigās izjuka savstarpējo domstarpību dēļ - Endijs kļuva aizvien nepaklausīgāks un nepaklausīgāks audzēknis.

Ar Bredu Džilbertu bija diezgan OK sadarbība. Tā tomēr atnesa US Open titulu. Viņi gan beigās nešķīrās ļoti draudzīgi, un domāju, ka viņu iespējamā sadarbība nākotnē ir izslēgta.

Manuprāt, vissvētīgākais iespējamais treneris Rodikam būtu Agassi. Nevienam nav noslēpums, ka Rodiks ļoti ciena Agassi, un domāju, ka Agassi būtu vismaz daļēji spējīgs "salabot" Rodika satrunējošo spēli no gala līnijas, jo tieši tas ir tas, kas viņam visvairāk nepieciešams.

Par Nadalu: nevar noliegt, es arī viņu ļoti cienu, bet man nepatīk viņa spēle un arī viņa uzvedība laukumā. Esmu S&V stila un klasiskā tenisa cienītājs, un tas, ko laukumā dara Nadals, man ar klasisko tenisu tik tiešām nesaistās


Jā, tiešām lieliska doma par treneri - Agassi. Ja arī Agassi viņu neaizvedīs pie vēl viena Grand Slam tad ar Endiju "viss skaidrs"
Tas ir normāli, ka viedokļi kaut kur cilvēkiem saskan (Sampras - All time N.1) un kaut kur nē (Nadals). "Fanojot" par Rafu, es paplašinu redzesloku par tenisu un priecājos ka mani "favorīti" ir abu, tik dažādo spēles stilu piekritēji. Tas ir interesanti. Zinu cilvēkus kuri smīkņāja par "boom, boom" Goranu bet redz vecis paņēma tomēr Vimbldonu. Tā kā visi stili ir uzvaru nesošie vajag tikai to izkopt. Un jā, diemžēl šobrīd es pat nevaru nosaukt S&V kādu sakarīgu spēlmani tā kā nākas pielāgoties droši vien arī Tev.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 02:47, pirms 16 gadiem
^^

Nav tik traki - manā redzeslokā ir apmēram 12-15 S&V spēlētāji, kuru gaitām cenšos aktīvi sekot līdz. Viņu gan paliek aizvien mazāk, un domāju, ka drīzumā S&V kā pastāvīgs spēles stils varētu izzust pilnībā. Iemesli tam ir dažādi. Kā divus, manuprāt, galvenos nosaukšu, - 1) jaunās rakešu un stīgu tehnoloģijas, kas ļauj spēlētājiem daudz labāk apvest tīkla spēlētāju no gala līnijas, 2) tenisa laukumu ātrumu vienādošana, kas izpaužas tādā veidā, ka salīdzinot ar situāciju pirms gadiem 10, māls ir palicis ātrāks, kamēr zāle, "hard" un paklājs ir palikuši lēnāki, un spēlētājiem, kas spēlē S&V ir grūtāk nokļūt pie tīkla, jo tevi var ļoti viegli apvest. Tas atstāj arī iespaidu uz jauno tenisistu sagatavošanu, jo neviens treneris mūsdienās neuzskata par vajadzīgu iemācīt S&V pamatus, jo kāda gan tam ir jēga, ja tas nedod rezultātus. Visvienkāršākais, kā "uzcept" pieklājīga līmeņa spēlētāju, ir iemācīt viņam stabili spēlēt no gala līnijas un labi servēt. Tāda, piemēram, ir situācija WTA, kur lielākā daļa spēlētāju spēlē pavisam vienādā stilā - pilnīgi nekādas dažādības. Arī vīriešu tenisā lēnām kļūst manāmas šādas tendences. Žēl skatīties, ka gandrīz pilnībā ir mirusi "chip&charge" taktika. Reāli ir tā, ka spēlētāji tagad iet pie tīkla, tikai tad, kad viņiem nekas cits neatliek (piemēram, īsa bumba, kurai jāuzbrūk), bet gribētos redzēt to, kā viņi paši meklē veidus, lai nokļūtu pie tīkla. Tā gan tagad dara tikai retais.

Ok, aizgāja tagad konkrētais "offtopic" Pietiks spamot

Vēl tik piebildīšu, ka lieliska iespēja kvalificēties US Open pamatturnīram ir lietuviešu jaunajam talantam Ričardam Berankim, kurš ir iekļuvis 3. kvalifikācijas kārtā. Izšķirošajā spēlē viņam jāspēlē pret vācieti Bjornu Fau, kuru Berankis pirms pāris mēnešiem vinnēja ar 6:3, 6:3. Tā kā ļoti iespējama ir 2 baltiešu dalība US Open pamatturnīrā.

  -2 [+] [-]

, 2008-08-22 04:49, pirms 16 gadiem
BMX kur

  +2 [+] [-]

, 2008-08-22 08:38, pirms 16 gadiem
izloze jua diezgan laba, lai uztaisītu pārsteigumu (ar to domāju 1/2 finalu) protams, ja vien Gulbis būs attapies no Ķinas fiziski, morāli un veselibas ziņā

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 09:04, pirms 16 gadiem
Nav slikti, Ernests var paņemt pirmo uzvaru, tālāk tad jau redzēs, kādā formā ir kurš! Uz priekšu
Cerams, ka LTV 7 rādīs vismaz spēles ar Gulbi, ja nevisu US OPEN?!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 09:05, pirms 16 gadiem
nu ko jācīnās, novēlu superīgi spēli Ernestam un daudz uzvaru!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-08-22 09:21, pirms 16 gadiem
Atkal jau tas Džoko !!!! Nu, cik var ?

     [+] [-]

, 2008-08-22 11:28, pirms 16 gadiem
Prieks ka ir kāds zinošs kā Seljanin ar kuru var "po dušam" par tenisu parunāt. Es plānoju iegādāties Samprasa uzrakstīto grāmatu.
Runājot par USOpen, to atšķirībā no Vimbldonas rādīs arī Eirosport, bet spēli ar Rodiku ja tāda būs tiešām LTV7 iesaku apsvērt parādīšanai.

     [+] [-]

, 2008-08-22 11:39, pirms 16 gadiem
Rodiks kritīs...

     [+] [-]

, 2008-08-25 09:43, pirms 16 gadiem
Prieks arī par lietuviešu tenisistu Ričardu Beranķi (ATP-488) - viņš tika līdz kvalifikācijas 4. kārtai, pa ceļam pārspējot kvalifikācijas 1. numuru Serhiju Stahovski. Diemžēl, pēdējā - izšķirošajā cīņā lietuvietis 3 setos zaudēja vācietim Bjornam Fauvam (ATP-144).
Katrā ziņā, jācer, ka Beranķim vai kādam citam leitim BEIDZOT izdosies tikt vai nu WTA vai ATP augstākās raudzes turnīru pamatturnīros.

     [+] [-]

, 2008-08-25 10:22, pirms 16 gadiem
Kad spēlē Ernests pirmo spēli?

     [+] [-]

, 2008-08-25 10:30, pirms 16 gadiem
Diina rakstīja: Kad spēlē Ernests pirmo spēli?

gluži no mutes izrauti vārdi..