Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:538, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš, Štrombergs vai Masaļskis?

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Ozoliņš, Štrombergs vai Masaļskis?
Gada nogales balsojumos katram sporta fanam ir eksperta cepure
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Viens no šā trijnieka kļūs par 2009. gada populārāko sportistu Latvijā. Ceturtais populārākais - bīčvolejbolists Samoilovs no līderu trio atpaliek par gandrīz 1000 balsīm.

Savu izvēli Latvijas sporta sabiedrība var izdarīt līdz 21. decembrim, balsojot interneta portālos Delfi.lv un Olimpiade.lv.

Viņdien satieku veco draugu Ēriku Loku un dabūju pa kaklu... Kas, jūs, žurnālisti, esiet galīgi muļķi, ka pat starp kandidātiem neesiet ielikuši Straumi un Rumjancevu, kuri pasaules čempionātā olimpiskajā sporta veidā dabūja 4. vietu? Mēģinu taisnoties, ka man ar šo aptauju nav pilnīgi nekāda sakara, ka to organizē LOK, Igo Japiņš, Delfi un droši vien vēl kāda organizācija, kas apsaimnieko valsts naudu. Mjā, ir Straumem un Rumjancevam 4. vieta pasaulē, taču, piedod, Ērik, šo potenciāli populārāko sportistu sarakstu veidoja LOK vai LOV speciālisti un laikam viņiem 4. vieta pasaulēs ir štrunts, vai...

Izlasu pirmo teikumu portālā ''Delfi'' un viss kļuva skaidrs: ''Portāls Delfi sadarbībā ar "Latvijas Gada balva sportā" organizētājiem arī šogad rīko līdzjutēju balsojumu par gada populārāko sportistu vai sportisti.'' Tātad tavi Straume un Rumjancevs nav pietiekami populāri.

Man pašam arī patīk provocēt ļaudis, kas lemj par naudas, atzinības un slavas plūsmām. Ir tāds Uļas fonds, kurš nopelniem bagātajiem vecajiem sportistiem piemet kādu kapeiku, lai nebūtu uz 2. Meža kapiem jādodas priekšlaikus. Nu, lūk. Kādā no balsošanām provocēju cienījamās Semjonovas k-dzi un Jaunzemes k-dzi. Vai Prokopčukai, sasniedzot cienījamus gadus, pienāktos Uļas fonda atbalsts vai nē. Pēc formāliem kritērijiem, nē. Ne Ļena stāvējusi uz pjedestāla olimpiskajās spēlēs, ne pasaules un Eiropas čempionātos... Un kas gan ir Ņujorkas maratons? Runājot atjaunotā LOK pirmā prezidenta Baltiņa vārdiem, komercpasākums, kur sportisti skrien pēc dolāriem... Ne tur morāles, ne olimpiskā gara! Dolāri un sporta cirks...

Un ko gan sasniedzis Ozoliņš? Tikai pasaules junioru čempions... Bet tā vāze, ko viņš 1996. gadā dabūja ar ''Avalanche'', ir tipisks naudas cirka atribūts.

Vai Masaļskis? Kādi ir viņa nopelni? 7. vieta 2009. gada pasaules hokeja čempionātā? Cik valstīs tad nodarbojas ar šo marginālo sporta veidu (Mežavilka terminoloģija)?

Arī 2008. gada Pekinas olimpisko spēļu čempions Štrombergs būtībā ir pelnījis pērienu un nevis tautas atzinību! Kā gan olimpiskais čempions var krist tik zemu, ka nākamajā pasaules čempionātā dabū tikai 4. vietu? Treneri, Lakuč! Ir jāstrādā labāk, nevis Amerikā jādzenas pēc dolāriem!

Ceru, ka nu tu, Ērik, esi sapratis, par ko šis stāsts. Par Latvijas 2009. gada POPULĀRĀKO sportistu.

Savu balsi par Ozoliņu (2506), Štrombergu (2447), Masaļski (2224), Samoilovu (1238) vai kādu citu vari nodot līdz 21. decembrim.

Un jātrenējas balsošanā ir. 2010. gadā taču vēlēsim Saeimu un, ja labi uzvedīsimies, kazi, kādreiz mums varbūt pat atļaus pašiem izvēlēties arī savas valsts prezidentu.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: RonDenis

  +4 [+] [-]

, 2009-12-10 13:48, pirms 15 gadiem
ecb rakstīja: mošk astafjevs tomēr??
Piekrītu, viņa sasniegums tiešām ir ko vērts. Vēl varētu par Kerču nobalsot
Slēpts komentārs: Sinner.aka.Scuba

 +29 [+] [-]

, 2009-12-10 13:49, pirms 15 gadiem
RonDenis rakstīja: nezinu ko visi to Štrombergu piemin, pārsvaraa visi tikai vienu gonku ir redzeejushi no shameejaa proti Olimpiaadee, man logjiskaak liktos ja E. Gulbis un A. Biedrinjsh pa 1. vietu ciiniitos. AA un prichom te vispaar Masaljskis??? Ozolinju veel saprotu, bet komandas sporta veidi ir cits daarzinsh manupraat.
Un ko Gulbis 2009.gadā ir sasniedzis? Un Biedriņš? Viesnīcā ugunskuru uzkūra, nu malacītis

  -3 [+] [-]

, 2009-12-10 13:50, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Un ko Gulbis 2009.gadā ir sasniedzis? Un Biedriņš? Viesnīcā ugunskuru uzkūra, nu malacītis
runa iet par sasniegumiem, vai pa popularitaati??!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kocers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-12-10 13:52, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Nesaprotu kapēc vispār ozoliņš ir tik tālu... ok, ok agrāk bija vaigais nazis NHL un tagad "Dinamo" kapā, be vai tad aptauja nav par šī gada lābākajiem sportisties...? Štrombergs uzvarēja gandrīz visās sacensībās un Masaļski vilka izlasi Šveicē, bet ko Ozoliņš? Spēlē "Dinamo" Moš ta balvu dot Bukartam? Pēc gadiem 5 kad Bukarts spēlēs NHL varbūt....
nee nav!!! aptauja ir par populaaraakiem!

     [+] [-]

, 2009-12-10 13:53, pirms 15 gadiem
Štombergs
Slēpts komentārs: polārlācēns

  +3 [+] [-]

, 2009-12-10 13:56, pirms 15 gadiem
Tiešām, cik valstīs nodarbojas ar šo marginālo sporta veidu? Nopietnā līmenī diez vai ducis sanāks. Ja jau pasaules čempionātā regulāri spēlē Dānija, Francija, Itālija, kur hokejs ir septītās šķiras sporta veids.
Cik valstīs vidējs sporta līdzjutējs uzzināja, ka Latvija ieņēmusi septīto vietu pasaules hokeja čempionātā? Par to varētu pajautāt cilvēkiem Londonā, Parīzē, Romā, Dublinā, Minhenē, Madridē, Lisabonā, par pārējo pasauli nemaz nerunājot.

     [+] [-]

, 2009-12-10 14:00, pirms 15 gadiem
atradu atbildi uz savu jautājumu. šādu garīgi neatīstītu indivīdu rezultātā

Balsojiet par Sandi Ozoliņu kā gada populārāko...

Gada balva sporta

Par Ozoliņu!

Balso par Edgaru Masaļski vai Ozoliņu

  +1 [+] [-]

, 2009-12-10 14:00, pirms 15 gadiem
Neredzu jēgu kādēļ šeit komentāros rodas strīdi, vienkārši iejam mājaslapā un nobalsojam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-12-10 14:09, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Katrs atbalsta sev tuvaako.. teiksim vakar uzsleedzu Radi Valmiera.. tur Dj kas vada rita programmu aicinaja vissus Valmierieshus basot par Strombergu.. nu katrs aicina balsot par sev tuvaako...


un te atkal un kartejo reizi jaatgadina ka basojums ir par POPULĀRĀKO neviss LABĀKO LV sportistu 2010 gadā!!
aa nu tad jau viss skaidrs no kurienes Štrombergam tik daudz balsu.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-10 14:10, pirms 15 gadiem
miiledy rakstīja: Tiešām, cik valstīs nodarbojas ar šo marginālo sporta veidu? Nopietnā līmenī diez vai ducis sanāks. Ja jau pasaules čempionātā regulāri spēlē Dānija, Francija, Itālija, kur hokejs ir septītās šķiras sporta veids.
Cik valstīs vidējs sporta līdzjutējs uzzināja, ka Latvija ieņēmusi septīto vietu pasaules hokeja čempionātā? Par to varētu pajautāt cilvēkiem Londonā, Parīzē, Romā, Dublinā, Minhenē, Madridē, Lisabonā, par pārējo pasauli nemaz nerunājot.
Hokeja popularitāte ir interesants jautājums... tas ir fakts, ka hokeja spēles pulcē pilnas tribīnes Ungārijā, Horvātijā, Lietuvā... Vācijā, Šveicē vietējo čempionātu apmeklētība ir ļoti augsta. Nav jau tā, ka ir tikai NHL un KHL. Par marginālu īsti hokeju nenosauksi

  +1 [+] [-]

, 2009-12-10 14:29, pirms 15 gadiem
Tik tiešām, Jānis Miņins. Vienīgais, kurš 2009 ir ieguvis vērā ņemamus sasniegumus!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-12-10 14:34, pirms 15 gadiem
Zemļinskis-te nav citu variantu!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-12-10 14:37, pirms 15 gadiem
Savā laikā bija tāds gadījums,kad pēc LV izlases spēles,Zemļinskis meta tribīnēs faniem savu kreklu-nepagāja ne pāris sekundes,kad viņš ar to pašu kreklu atpakaļ norāvās!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-10 14:38, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: No offense, bet par ko Ozolinam un Masalskim?
atbilde ir pavisam elementaara - jo vinji ir vieni no populaaraakajiem sportistiem Latvijaa. es domaaju, ka nekaadiem citiem jautaajumiem vairs rasties nevajadzeetu... un, ja tev shkjietk, ka ne viens, ne otrs (ne treshais), sho balvu nav pelniijushi, tad vienkaarshi njem un nobalso par to, kursh tavupraat to ir pelniijis nu nav man iisti skaidrs, par ko taads tracis sacelts paaris peedeejo nedeelju laikaa.

  +6 [+] [-]

, 2009-12-10 14:48, pirms 15 gadiem
POPULĀRĀKAIS SPORTISTS, nevis nopelniem bagātākais. neredzat atšķirību?

  -3 [+] [-]

, 2009-12-10 14:54, pirms 15 gadiem
RonDenis rakstīja: nezinu ko visi to Štrombergu piemin, pārsvaraa visi tikai vienu gonku ir redzeejushi no shameejaa proti Olimpiaadee, man logjiskaak liktos ja E. Gulbis un A. Biedrinjsh pa 1. vietu ciiniitos. AA un prichom te vispaar Masaljskis??? Ozolinju veel saprotu, bet komandas sporta veidi ir cits daarzinsh manupraat.
Bez Edžas PČ mēs toč nebūtu top8 iekļuvuši.
Par ko Gulbi,viņš šogad neko tādu īpašu nav izdarījis.
Šī balsošana ir par gada sportistu,nevis nopelniem sportā vispār.
Arī OZO nospēlējis 3 mēnešus,un jau viņš ir gada sportists?

  +7 [+] [-]

, 2009-12-10 15:03, pirms 15 gadiem
Runa taču iet par populārāko sportistu. Tātad jābalso par sportistu, kurš licis visvairāk par sevi runāt 2009 gadā (protams, labā nozīmē). Ir ļoti grūti izšķirties, bet manā galā tas tomēr ir Ozo, jo diez vai mēs par viņu tik daudz runājām 2008 un 2007 gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-12-10 15:22, pirms 15 gadiem
Aigars Lovniks rakstīja: Runa taču iet par populārāko sportistu. Tātad jābalso par sportistu, kurš licis visvairāk par sevi runāt 2009 gadā (protams, labā nozīmē). Ir ļoti grūti izšķirties, bet manā galā tas tomēr ir Ozo, jo diez vai mēs par viņu tik daudz runājām 2008 un 2007 gadā.
Piekrītu šim viedoklim. Ozo ir vispopulārākais no šeit minētajām kandidatūrām, par kuru šogad visvairāk runāts. Cilvēki, kuri vispār neinteresējās par sportu ,zin ,ka viņš atgriezies Latvijā un spēlē Dinamo sastāvā. Štrombergs ir Valmieras fanu produkts un viņam bija jābūt spēcīgai kanditatūrai 2008. gadā,bet ne šogad. Masaļskis ir pierādijums Latvijas hokeja fanu balsošanas spēkam. Bet tomēr Ozo ir pelnijis šo balvu.

P.S. Iespējams, Ozoliņš 2010. gada nogalē vairāk nebūs profesionālajā sportā, tādēļ padomājiet, vai viņš nav pelnijis šo balvu arī par gadiem, kad viņš bija sasniegumu zenītā, bet šī balva neeksistēja?

Tas, protams, ir mans ļoti subjektīvs viedoklis.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-10 15:30, pirms 15 gadiem
Zemļinskis! Atkārtoju ZEMĻINSKIS!!! P.S. Viņš manam brālēnam labi kanalizāciju ievilka!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs: muaythai

  +3 [+] [-]

, 2009-12-10 15:47, pirms 15 gadiem
Ozo. Tikai Ozo.

  +5 [+] [-]

, 2009-12-10 15:59, pirms 15 gadiem
ozolina der nominacijai-gada atgriesanas!

nu bet ja tautas vidu tik populars vins ir-man nekas nav preti ja ari vins uzvaretu,jo var redzet ka sandis ka saka grauz ledu speles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-10 16:29, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Es pavismam nopietni domaju,ka Biedrins,jo vins ir vienigais!!!latvietis NBA!
Tad jau Ivanaans, jo ir vieniigais kauslis latvietis nhl!

     [+] [-]

, 2009-12-10 16:49, pirms 15 gadiem
vēlos atkal savu aptauju pacelt augšā.
ja jums būtu jāizvēlas nobalsot par POPULĀrĀKO par Masaļski vai Ņiživiju. kuru jūs izvēlētos?

     [+] [-]

, 2009-12-10 17:00, pirms 15 gadiem
kārumiņš rakstīja: vēlos atkal savu aptauju pacelt augšā.
ja jums būtu jāizvēlas nobalsot par POPULĀrĀKO par Masaļski vai Ņiživiju. kuru jūs izvēlētos?
es Ņiživiju, bet tas jau sen skaidrs ,ka krievam gruuti konkureet ar Latvieti šaadās aptaujās.

     [+] [-]

, 2009-12-10 17:10, pirms 15 gadiem
Es balsoju par Mārtiņu Dukuru.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-10 17:12, pirms 15 gadiem
Sandza ieliek visiem
Visi par OZO

Un tie kuri saka ko vinsh ir sasniedzis

NHL stenlija kauss
Atziists par vienu no visulaiku labakajiem aizargiem NHL (top5)

  +1 [+] [-]

, 2009-12-10 17:12, pirms 15 gadiem
Te nav par ko strīdēties - balso par populārāko sportistu. Man, piemēram populārākais sportists ir Lielmežu Miķelis [žēl, ka par viņu nevar balsot], kurš stilīgi un spēcīgi met šautriņu. Es katras viņa sacensības apmeklēju. Kādam citam varbūt populārākais šķiet galda hokejists Caics [par viņu arī nevar nobalsot].

Korektāk, gan būtu, ja aptaujā būtu, gan vairāk cilvēku, gan būtu jābalso par mīļāko / iecienītāko sportistu. Jo, ja man jābalso par populārāko, tad var rasties iespaids, ka man ir jāmin, kuru lielākā daļa uzskata par populārāko.

  -3 [+] [-]

, 2009-12-10 17:14, pirms 15 gadiem
RonDenis rakstīja: es Ņiživiju, bet tas jau sen skaidrs ,ka krievam gruuti konkureet ar Latvieti šaadās aptaujās.
Pamato savu "skaidrību".

  -1 [+] [-]

, 2009-12-10 18:02, pirms 15 gadiem
Nesaprotu par ko Masaļskis vai Ozoliņš tur figurē-esmu liels Dinamo fans un arī tad nav saprotama šī izvēle-jo tomēr gribas šeit redzēt kas kaut ko ir sasniedzis-ja Ozo vai Masļskis kaut ko sasniegtu KHL-būtu labākie starp statistikas rādītājiem kā Hosa piemēram, bet tā tāpat vien-nesaprotu. Ir taču ne tik populārri kuri ir kaut ko BŪTISKU paveikuši.

     [+] [-]

, 2009-12-10 18:03, pirms 15 gadiem
Kimi Raikkonen rakstīja: Sandza ieliek visiem
Visi par OZO


Un tie kuri saka ko vinsh ir sasniedzis

NHL stenlija kauss
Atziists par vienu no visulaiku labakajiem aizargiem NHL (top5)
Vispār iet runa par 2009 gadu nevis kādu citu.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-10 18:04, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Vispār iet runa par 2009 gadu nevis kādu citu.
vispār viņš pārvarēja savas problēmas un atgriezās lielajā sporta, lai tiek viņam šogad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-10 18:45, pirms 15 gadiem
Maris VERPAKOVSKIS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-10 18:49, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Piekrītu šim viedoklim. Ozo ir vispopulārākais no šeit minētajām kandidatūrām, par kuru šogad visvairāk runāts. Cilvēki, kuri vispār neinteresējās par sportu ,zin ,ka viņš atgriezies Latvijā un spēlē Dinamo sastāvā. Štrombergs ir Valmieras fanu produkts un viņam bija jābūt spēcīgai kanditatūrai 2008. gadā,bet ne šogad. Masaļskis ir pierādijums Latvijas hokeja fanu balsošanas spēkam. Bet tomēr Ozo ir pelnijis šo balvu.

P.S. Iespējams, Ozoliņš 2010. gada nogalē vairāk nebūs profesionālajā sportā, tādēļ padomājiet, vai viņš nav pelnijis šo balvu arī par gadiem, kad viņš bija sasniegumu zenītā, bet šī balva neeksistēja?

Tas, protams, ir mans ļoti subjektīvs viedoklis.
Tavs subjektīvais viedoklis, kas pilnībā sakrīt ar manējo.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-10 19:15, pirms 15 gadiem
Lai skaneetu veel stuulbaak, tad esmu neizpratnee kaapeec nav iespeejams nobalsot par Oliveru Kaanu, kursh kaa nekaa arii ir Latvieshu izcelsmes sportists, un tas vienalga ka vinjs sportista karjeru ir beidzis, un tas nekas ka vinjs Latvijas valsti nav nevienaa sporta veidaa paarstaaveejis... Vai arii Maiks Knuble kurs arii ir Latviehsu izcelsmes sportists un pat sportacentrs.com majas lapaa ievietots zem "linka" Musejie Arzemes... Laikam soreiz nepiekritiishu Mutulja kungam, sports ir jau sen ir kljuvis par lielu biznesu, un lai kaa arii kaads doma savadaak, primaarais jebkura sportista uzdevums ir nopelniit sev iztikas lidzekljus, tikai atskjiriiba no Latvijas valdibas, seit naudu dod par to cik tu esi speejigs, talantiigs, un to cik daudz uzvaras speesi izciniit !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-10 21:52, pirms 15 gadiem
Dany#15 rakstīja: Ozo kurš gan cits?
Pilnīgi, pilnīgi piekrītu, viņš to ir pelnījis un to noliegt nevar, jo Populārs viņš ir ļoti!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-12-10 22:03, pirms 15 gadiem
sportists32 rakstīja: es esmu valmieriets,bet ne kādā gadījumā par bērnu sporta veida pārstāvi Štronbergu nebalsoju! Lai arī man dzērājs Ozoliņš napatīk,bet labak par sportu balsoju nekā par bērniem
ak, man žēl tevis, nožēlojamais d a u n i.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-10 23:11, pirms 15 gadiem
Kambala!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-10 23:40, pirms 15 gadiem
Kimi Raikkonen rakstīja: Sandza ieliek visiem
Visi par OZO


Un tie kuri saka ko vinsh ir sasniedzis

NHL stenlija kauss
Atziists par vienu no visulaiku labakajiem aizargiem NHL (top5)
nu par to es stipri saubos vai vins ir visu laiku top 5 aizsargs NHL!

kur tu tadu informaciju ieguvi,gribetu palasit!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-11 03:07, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Nesaprotu par ko Masaļskis vai Ozoliņš tur figurē-esmu liels Dinamo fans un arī tad nav saprotama šī izvēle-jo tomēr gribas šeit redzēt kas kaut ko ir sasniedzis-ja Ozo vai Masļskis kaut ko sasniegtu KHL-būtu labākie starp statistikas rādītājiem kā Hosa piemēram, bet tā tāpat vien-nesaprotu. Ir taču ne tik populārri kuri ir kaut ko BŪTISKU paveikuši.
Nē, cilvēkam tomēr nepielec...

POPULĀRĀKAIS sportists ir tas, par kuru visvairāk raksta, visvairāk intervē, visvairāk noliek vai apsmej. Tam nav obligāti jābūt sportistam ar lielākajiem sasniegumiem. Tas var būt kaut vai ienīstākais sportists, bet ja cilvēki zin ko 'viņš dara un ko nedara, viņš ir POPULĀRS Pilnīgi noteikti, ka populārākais ir Ozoliņš. Izej uz ielas un pajautā jebkuram garāmgājējam, kas ir Sandis Ozoliņš. Visi viņu pazīst, pat šī gada atgriešanās Dinamo kontekstā vien, cik bija preses konferences, intervijas, raksti, bildes. Vajadzēja dzīvot mucā, lai par to kaut kur nejaušām vai apzināti neuzzinātu. Un paņemsism to pašu Štrombergu. Pajautā, kas ir Māris Štrombergs. Protams Valmieras apkaimē viņš ir populārs arī sporta draugi viņu pazīst, bet piemēram daudzi skolnieki vai vecāki cilvēki atbildēs, ka Māris Štrombergs ir deputāts vai biznesmenis. Nu tas protams mans subjektīvs viedoklis, bet nevajag jaukt POPULĀRĀKO ar LABĀKO sportistu.

     [+] [-]

, 2009-12-14 21:28, pirms 15 gadiem
extremists rakstīja: nu par to es stipri saubos vai vins ir visu laiku top 5 aizsargs NHL!

kur tu tadu informaciju ieguvi,gribetu palasit!
Te pat esportaa bija rakstits ozolins,skrastins atziti par vieni no labakajiem NHL vesturee