Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:467, Did:0, useCase: 3

Oļegs pasmaidīja. Tas nebūs uz labu... Kam?

Oļegs pasmaidīja. Tas nebūs uz labu... Kam?
Nebūs viegli, nav viegli... Viņš to saprot.

Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Znaroka izmocītais smaids pēc sērijas otrās spēles piestāv trenerim, kas ir apjucis un nezina, ko ar savu komandu iesākt. Oļegs to nekad neatzīs, taču viņš šobrīd ir nolicis uz ledus tikai savas komandas kājas – viss cits ir palicis pierakstu blociņā.

Pirms sērijas ar Rīgas Dinamo, maskaviešu galvenais trenētājs šo rindu autoram nevērīgi izmeta – sak, man piecas maiņas veselas, nav nekādu problēmu. Ar piecām, saprotams, spēlēt nevar, taču ar šo Znaroks vēlējās pasvītrot savas komandas resursus vai vēl precīzāk – iezīmēt izšķirošo pārsvaru. Pirms sērijas viņš bija pārliecināts, ka mūs noskries – pēc pirmajiem diviem mačiem Oļegs var šo domu nolikt malā. Ar kājām vien šajā cīņā nebūs līdzēts. Turklāt, lai kā tas nepatiktu Znarokam un Vītoliņam, viņu komandas sastāvā šobrīd patiešām kāju ir vairāk...par smadzenēm. Tas bija pagājušajā gadā, kad Rīgas Dinamo bija ņemams ar šādu metodi, jo puse no spēka rīdzinieki bija atstājuši sērijā pret SKA. Šogad Oļegam un viņa padotajiem ir jābūt radošākiem, taču pēc divām spēlēm, kad Maskavas klubs ir pazaudējis savas mājas laukuma priekšrocības, pazīmes rāda, ka ar novatorismu favorītiem ir ārkārtīgi šķidri. Viņi spēlē salīdzinoši primitīvi, vienveidīgi – jā, noteikti, ātrāk nekā Rīga, taču nav sajūtas, ka znarokieši mūs spaida vai dušī... Astoņas iemestās ripas otrajā spēlē ir mānīgs lielums, jo izslēgšanas cīņās gūto vārtu skaitam ir fona loma. Tas, ka Maskava uzvarēja – skaidrs, visiem saprotams. Ko viņi ar tiem astoņiem vārtiem iesāks trešajā spēlē? Neko. Jo rezultāts uz tablo, sākoties spēlei, tāpat būs 0:0. Tajā pašā laikā Znarokam un viņa komandai, ārkārtīgi neomulīgi vajadzētu justies, ja viņi saskaita zaudētos vārtus. Pat pirmajā spēlē, kas bija disciplīnas paraugstunda abu komandu izpildījumā, varēja sajust, ka Rīgu ar plikām rokām viņi nepaņems. Pa vairāk – mēs bijām uzbrukumā daudz radošāki un bīstamāki un, ja Oļegs saka, ka mums tajā vakarā paveicās, tad tik pat labi var teikt, ka paveicās arī viņam, ka vajadzēja spēlēt pagarinājumu.

Savukārt otrajā spēlē, kur znarokieši bija piespiesti pie sienas, mača gaita praktiski izpļaukāja gan Oļegu, gan Hari. Viņi netika galā ar savu komandu, kad bija rotaļīgi panākuši vadību ar 2:0. Tāpat viņi ārkārtīgi nedroši un nepārliecinoši spēlēja mača turpinājumā. Jā, vadība vienubrīd uz tablo bija nomācoša, taču uz laukuma ne mirkli neradās sajūtas, ka Rīgas Dinamo nespēs, nevarēs vai nezinās, kā atspēlēties. Tas viss trešajā trešdaļā, kad pēc Znaroka sajūtām, Rīgai vajadzēja knapi kājas kustināt. Tas notika trešdaļā, kad mēs bijām pārgājuši uz spēli ar trīs maiņām. Samainot vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju divarpus minūtes pirms spēles izskaņas (tobrīd rezultāts bija 4:5), Latvijas puse labi nodemonstrēja, ka šo mājas uzdevumu viņi ir sagatavojuši labāk, nekā maskavieši bija gatavi tādam notikumu pagriezienam. Znaroka vīru tikšana tajā spēles daļā pie ripas un pēc tam divkāršais mēģinājums to iemest tukšā rāmī, bija laimīga stresa rezultāts, nevis apzināta taktika. Lai gan mums pretī spēlēja viena no labākajām KHL komandām, kas sezonas gaitā sevi izcēla tieši mazākumā, tieši tobrīd nebija sajūta, ka Maskava tiks ar savu uzdevumu galā. Turklāt, ja patinam filmu atpakaļ, tad krievi mazākumā ir sākuši drebēt vairāk, nekā to varētu sagaidīt no šādas, fiziski labi trenētas komandas. Varbūt šo pretestību vai pārliecību mēs viņiem iedragājām pirmās spēles pagarinājumā, kad realizējām vienu no skaistākajiem vairākumiem šajā sezonā. Tobrīd Maskavas Dinamo četrinieks burtiski atkāpās pie saviem vārtiem kā sabiedēti sētas kranči, kas nudien nav viņiem raksturīgi. Mazākumā Znaroks saviem kalpiem liek nesāties pa perimetru, brīžam pat atļaujoties mesties virsū ar ripu esošajam pretiniekam pa diviem, vai atsevišķās situācijās – pa trim. Ja kājas ir spriganas, to var darīt – tas dod rezultātu. Vai atminat, pirmajā spēlē mūsu pirmo vairākumu, kas vispār bija nekāds. Tur Maskavas Dinamo spēlēja tieši tā – ātri, dinamiski, agresīvi, pašpārliecināti... Tagad šīs lietas ir mainījušās. Pirmkārt, jau tāpēc, ka mēs vairākumā neesam tēta Karlo izdrāztās pagales – spējam būt daudz neprognozējamāki un tāpēc bīstamāki, nekā Oļegs savējiem ir izstāstījis. Tur Ozoliņš ar galvas kustību vien liek notrīcēt pretinieku ceļgalu krusteniskajām saitēm, kur nu vēl izspēles, kas pārsvarā izvirza uzbrucējus pret pustukšiem vārtiem. Otrās spēles uzvara, Maskavas Dinamo večiem var radīt tikai piesardzību – jā, sērijas gaitā viņi ir panākuši izlīdzinājumu, bet kopumā, viņi ir turpat, kur bija pirms trīs dienām. Par sniegumu laukumā vai gaidāmajiem notikumiem Rīgā, viņiem varētu būt citas sajūtas, jo lielais pārsvars, kas tika zīmēts uz papīra, pagaidām dabā nav materializējies, savukārt pretinieks dūšā un varēšanā ir lielāks nekā viņiem mēģina ģērbtuvē iestāstīt abi treneri.

Kad divas spēles aiz muguras, saprotam, ka Maskavas Dinamo nemāk tikt galā ar mūsu vadošo maiņu. Dārziņam vienam pašam bija tik daudz izdevību, kas pārvērstas vārtu guvumos, liktu abiem Maskavas treneriem jau šajā svētdienā plānot – braukt uz Maskavu atpakaļ pēc netīrās veļas vai atstāt to... Hartigans ir apjēdzis, ka labāk ļaut, lai pretinieks cepas un provocē, nekā pašam iesaistīties šajās neredzamajās mizanscēnās, kur darbā tiek likta gan mēle, gan mazi netīri paņēmieni. Rezultāts – Marks atkal spēlē kā septembrī! Atceros, pērn Haris diezgam prātīgi izstāstīja, ka toreizējam MVD ir skaidrs, kas jādara ar Ņiživiju vai Ozoliņu, lai viņus apslāpētu. Nedomāju, ka šopavasar šīs teikas un pasakas ir noliktas plauktā, taču mēģiniet atbildēt – vai divās spēlēs jums ir radusies sajūta, ka Ozoliņš ir sašņorēts? Pat vairāk, Sandis diezgan brīvi ir manevrējis pa zonām, turklāt – dalījis piespēles. Tātad – kaut kas maskaviešiem tomēr neliekas kopā viņu lielajā plānā. Fiziskajās divcīņās mēs neatpaliekam no Maskavas ne par soli, turklāt dažos gadījumos, esam viņiem pat priekšā. Piemēram, Saimona agresīvajai spēles manierei, zāles gatavs pagatavot jebkurš no mūsu hokejistiem, turklāt – acīmredzams, ka pretinieku šāda nekaunīga ceļa negriešana tracina. Iespējams, ka izslavētais agresors, kurš māk ne tikai kauties, bet arī labi apieties ar ripu, pēkšņi nespēj noticēt, ka „bērnudārzs rāda savus piena zobus”. Nu, labi – Ozoliņš ir zināms stāvs, viņš saprot, kurā brīdī pats var iešaut pa muti, vai atkāpties. Bet, kad savu pūkaino vaigu pret Krisa Saimona izrētoto seju noliek tādi kaķīši vai zaķīši kā Sotnieks vai Podziņš – tur amerikānim nepalīdz pat ožamais spirts... Viņš saprot, ka ar skatienu Rīgas glāzes uz galda nepārbīdīs. Saimons ir labs, bet viņš pagaidām iet mūsu radītās noskaņas pavadā. Turklāt, viņa nervi ir uzvilkti mastā kā karogi valsts svētkos. Viņam ir liela pieredze, bet var redzēt, ka viņš valdās. Knapi. Protams, nevar noliegt, ka Saimons priekš šīs komandas ir liels ieguvums, bet – tad mēģiniet iztēloties šo Oļega brigādi, ja mēs viņam Krisu noņemtu...

Ja nu par kaut ko Znaroks ir jāuzteic, tad tā ir spēle uz vārtiem. Tā arī rakstu – uz vārtiem! Mēs arī to esam sapratuši un turam līdzi – par to prieks! Bažas ir par otrajā spēlē redzēto, kad ļāvām pretiniekam nevis vienkārši mest pa Telkvista kasti, bet gan izpildīt metienus, kas nav redzami. Vārtsarga priekšā tiek radīta burzma un tikai tad seko metiens. Tā, starp citu, tika zaudēti abi pirmie vārti. Tomēr vajadzēja vienu zaudētu spēli, lai Maskavas Dinamo apjēgtu šo mūsu vārtsargu vājumu. Ne tikai mūsu vien – Garnets jau otrajā galā nav labāks. Telkvistam neapšaubāmi ir šī sērija jāizvelk – viņš to var, ko pierādīja pirmajā spēlē. Mazliet mulsināja viņa nomaiņa otrajā mačā pēc ceturtajiem vārtiem – jā, tur bija viņa kļūda, taču kopumā Mikaels bija solīds. Neticu, ka viņš piektos ielaistu jau pēc nākamā metiena, ko uzreiz piedzīvoja uz savas ādas Holts. Tad šī pacietība atmaksātos. Bet – tagad to vairs nepārbaudīt... Turklāt, ņemot vērā Rīgas Dinamo specifisko uzbrukumu, nez vai vārtsarga nomaiņa visos gadījumos ir kā mērķis, lai sašūpotu komandu. Bija taču redzams, ka mēs varam šajā spēlē atspēlēties arī no divu vārtu starpības – 0;2 vai 2:4 – kāda tur starpība?! Cita lieta – ja vārtsargs pats prasījās malā, par ko šaubos...

Ja Maskavas Dinamo ir viens no Gagarina kausa favorītiem, tad pēc pirmajām divām spēlēm jāsaka – drīzāk mūsējie tiks nākamajā kārtā, nekā maskavieši spēlēs finālā. Domāju, Znaroks negaidīja mūsu ceturtās maiņas agresivitāti, kas varbūt savā meistarībā neko daudz nevar izdarīt pie vārtiem, taču ap tiem un pretinieku aizsardzības zonā - viņi ripu pietur galanti. Tāpat viņš noteikti nerēķinājās ar mūsu aizsardzības mobilitāti un vienkāršo spēli, kas neļauj sagaidīt kļūdas... Turklāt, centra uzbrucēju disciplīna ir salīdzinoši pieklājīga, nākot palīgā savā zonā. Tāpat Oļegs nav sagaidījis mūsu izturības paraugstundu. Ja godīgi – neredzu pagaidām trešajās trešdaļās viņu nomācošo fizisko pārsvaru, kam laikam taču vajadzēja būt, ja noticam visām teorijām par Znaroka treniņu skolas nežēlīgajiem kursiem un eksperimentiem. Ko liekam pretī mēs? Vislabāk mūsu noskaņai atbilst Miša Rēdlihs kā viņu sauc Znaroks. Miķelis ir vienkārši dievīgs, kad sāk braukt augumā jebkuras komplektācijas pretspēlētājam, turklāt darot to ar izteiksmi – sak, neliec man tevi sist... Apmēram tāda ir arī komandas spēle – pārliecinoša, bez panikas. Tajā pašā laikā – asa, ar sāpīgiem dūrieniem. Krievi tagad sev iestāsta, ka viņi ir beiguši nervozēt, taču viņi saprot, ka mēs to vēl šajā sērijā neesam darījuši... Un, ļoti iespējams – nedarīsim.

Saprotu, ka patoss šajās rindās ir lielāks nekā vajadzētu, taču sajūtas kopumā nav sliktas. Esam atņēmuši Maskavai laukuma priekšrocības un piespieduši Znaroku pasmaidīt. Viņš ir vinnējis tikai vienu spēli, bet jau smaida... Par agru, Oļeg, par agru...

1 2 41 komentārs

  +4 [+] [-]

, 2011-02-25 10:01, pirms 14 gadiem
Pārāk jau nu salielīji, Armand. Daudz kam var piekrist, bet laikam vēl vairāk kam - ne. Laiks rādīs, bet šķiet, ka "kājas" (lasi, fiziskais), būs ļoti izšķirošs faktors, un tas mums neizskatās par labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-02-25 10:22, pirms 14 gadiem
Iedvesmojoši! pēc šāda raksta,man pat liekas ka varētu znarokiešiem vienatnē sadot ceru ka tāda pat atmosfēra valda iekš RD ! es Jūtu ka Mika var izvilkt šo sēriju, viņam tik jānotic! turās!
Slēpts komentārs: liened
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-02-25 10:43, pirms 14 gadiem
principā piekrītu rakstītajam, tāpēc jātiek pāri pirmajai kārtai kaut "asinis no deguna"... un tad jāsāk no jauna

  +6 [+] [-]

, 2011-02-25 10:44, pirms 14 gadiem
nepiekritu... vakardienas spele mums nebija nekadu nopietnu argumentu. vismagak izskatijas 3 tresddalas vidu, kad panacam 4:5. Zanrokiesi darija to, ko vini vislabak prot, parkartojas un nosedas aizsardziba. musejie tur vareja locities ka grib, ceribu atgut tos pedejos vartos nebija nekadu.
tas tikai velreiz pierada Zanroka lielako trumpi, ja komanda ir vadiba, tad vini nosezas aizsardziba un mierigi sagaida speles beigas.
Ja ari Riga nonaksim iedzinejos, tad izkulties bus arkartigi gruti.

     [+] [-]

, 2011-02-25 11:04, pirms 14 gadiem
KARABASSBARABASS rakstīja: Par Ozoliņu nepiekrītu- slikti nospēlēja... Par uzvarētāju sērijā piekrītu - uzskatu, ka ar 4: 2 vinnēs mūsu "ģinama".
Laikam Tu skatījies citu spēli

  +4 [+] [-]

, 2011-02-25 11:06, pirms 14 gadiem
Nē, īstenībā man vakardien RD sniegums kopumā patika. Paskatieties kā mūsējie guva vārtus - eleganti ! Nolemtības sajūta nebija... Maskaviešiem vairāk vai mazāk sakrita haļavas, kas varēja arī neiekrist... Būs labi, jej bogu, būs labi !!! Go Dinamo, GO !!!

  +5 [+] [-]

, 2011-02-25 11:08, pirms 14 gadiem
Fiziskais spēks, kāju ātrums, izturība? Protams, tie ir svarīgi komponenti, taču play-off'os vissvarīgākais ir raksturs un šo sēriju izšķirs tieši tas. Ar noskriešanu šajā duelī neviens nevienu nepārsteigs, jo tonusi ir aptuveni vienādi, lai ko arī teiktu Znaroks. Jo nav jau tā, ka tikai viņējie trenējas, bet mūsējie pirmssezonā un sezonas pauzēs risinājuši krustvārdu mīklas.
Par Rīgas spēlēm - svarīgi būs, kā tiks nospēlēts spēļu sākumā, kurš pirmais izvirzīsies vadībā. Šīs sērijas rezultāts pagaidām ir mānīgs abiem, jo nevienai komandai sērijā nav pārsvara, tāpat kā nav situācijas, kad jāriskē ir gribi vai negribi.
Bet par Znaroka publiskajām runām - jo vairāk laika pagājis, kopš viņš ir prom no junioru trenēšanas Latvijā, jo augstākos mākoņos Barmaļejs lidinās un jo staltāk slejas viņa deguns. Bet - kas augstu kāpj, tas zemu krīt.

  +9 [+] [-]

, 2011-02-25 11:09, pirms 14 gadiem
Armand, piedod, bet šoreiz es tev tiešām nepiekrītu. Jā pirmajā spēlē, un lielāko otrās spēles daļu viss bija ok. Bet atsevišķās epizodēs mūsējie aizsardzība spēlēja ļoti pasīvi.. ne tikai pie 3ajiem ielaistajiem vārtiem.

Kā arī spēles pēdējas 10 minūtēs. Tad gan maskavieši mūs noskrēja, un kā vēl. Tas ka viņiem vairs nevajadzēja skriet pa galvu pa kaklu uz priekšu, ir cita lieta. Bet es protams nevainoju spēlētājus, viņi cīnijās visu spēli un beigās vienkārši pietrūka spēka.

Bet tas atkal ir kārtējais akmens Šuplera mazdārziņā. Arī beigās bij jādod ceturtajai maiņai spēlēt, viņiem vēl bija iekšā cīnīties, un kas zin, moš iemestu.

Starpcitu iepriekš sezonā mūsējie spēlēja diezgan atklātu hokeju, bet to apvienoja ar labu aizsardzību, šoreiz ar to aizsardzību bij kā bij... 8 vārti tomēr ir rādītājs, lai kā tie tika gūti.. ok atmetam pēdējos 2, 6 tāpat ir daudz.

Bet jā, šis slavinājums redzot, ka tik lieliski vis nebija, nedaudz atgādina Šuplera tekstus

  +3 [+] [-]

, 2011-02-25 11:10, pirms 14 gadiem
Šo Armanda rakstu vajadzētu izlasīt Harim ,kurš pēc tam lai iztulko Značokam!

     [+] [-]

, 2011-02-25 11:11, pirms 14 gadiem
Vidziņš rakstīja: Šo Armanda rakstu vajadzētu izlasīt Harim ,kurš pēc tam lai iztulko Značokam!
Jēga? Značokam tak viss un visi ir pie kājas

  +4 [+] [-]

, 2011-02-25 11:11, pirms 14 gadiem
Man jau gan vairak intresee cik ilgi maskavieshi spees taa presingot pa visu laukumu, katru dienu... nu peec kada 3 vai 4 macha jasaluust, lai kaads tur buutu tas fiziskais, nevar nepartraukti preseet

     [+] [-]

, 2011-02-25 11:18, pirms 14 gadiem
Zhigalo rakstīja: Jēga? Značokam tak viss un visi ir pie kājas
Nu tādā gadījumā ,ja viņam viss pie kājas ,reizēm var arī dabūt pa pēcpusi!

  +6 [+] [-]

, 2011-02-25 11:30, pirms 14 gadiem
Normunds Namnieks rakstīja: Pārāk jau nu salielīji, Armand. Daudz kam var piekrist, bet laikam vēl vairāk kam - ne. Laiks rādīs, bet šķiet, ka "kājas" (lasi, fiziskais), būs ļoti izšķirošs faktors, un tas mums neizskatās par labu.
Protams, nevajag pārvērtēt ne vienus, ne otrus, tomēr arī MD ir tikai cilvēki. par savējiem vienmēr teik runāts tā, it kā viņi ar fizisko sagatavotību vispār nestradātu... Kā zināms, pārlieku lielas slodzes tiešī pretēji, sabeidz. To ari apliecina MD lazarete- bet vai tad kaut kas viņū komandā ir mainījies? Vakardienas spēlē mūsējie drīzāk padevās mentāli, nevis fiziski - un tā varētu būt slikta tendence. Vai arī RDvakar bija komandas melnā diena.. Pie tam, Znaroka lielīšanās ar auzu pārslu putru, ar ko tas bari komandu drizāk izklausījās pēc atvieglojuma muļķībām, kad pār lūpam nāk viss kas, bet ne adekvāti teksti.. Domāju ka viņa un visas MD spriedze ir vēl leilāka, nekā apraksta Puče. Galu galā, no RD gaida tikai brīnumus, bet ne reālu kausu. Maskavā viss ir daudz daudz nopietnāk..

  +2 [+] [-]

, 2011-02-25 11:32, pirms 14 gadiem
šoreiz diemžēl tukša ūdens liešana, spēka rīdziniekiem trešajam periodam nebija, to katrs kam bija televizors, varēja pārliecināties. Znaroka blicei, ātrums un spēka spēle vienk. nomācoša. mājās jāsaņemas... disciplīna un pašatdeve, divas lietas, kas mums var palīdzēt.

     [+] [-]

, 2011-02-25 11:33, pirms 14 gadiem
Raksts, izskatās pēc tā: " Tā gribētos, lai būtu" , es ceru ka Armands nekļūdās...bet man sajutas saka, ka vēl būs punķi un asinis...

     [+] [-]

, 2011-02-25 11:34, pirms 14 gadiem
Zips rakstīja: Pie tam, Znaroka lielīšanās ar auzu pārslu putru, ar ko tas bari komandu drizāk izklausījās pēc atvieglojuma muļķībām, kad pār lūpam nāk viss kas, bet ne adekvāti teksti.. Domāju ka viņa un visas MD spriedze ir vēl leilāka, nekā apraksta Puče. Galu galā, no RD gaida tikai brīnumus, bet ne reālu kausu. Maskavā viss ir daudz daudz nopietnāk..
Tieshi taa, izlidoshanu Znarokam var arii nepiedod no vinja tieshaam gaida reaalu speeleshanu finaalaa.
Un 1:1 peec maajas speleem nav tas labaakais rezultaats no MD poziicijaam...

  +3 [+] [-]

, 2011-02-25 11:34, pirms 14 gadiem
Zips rakstīja: Protams, nevajag pārvērtēt ne vienus, ne otrus, tomēr arī MD ir tikai cilvēki. par savējiem vienmēr teik runāts tā, it kā viņi ar fizisko sagatavotību vispār nestradātu... Kā zināms, pārlieku lielas slodzes tiešī pretēji, sabeidz. To ari apliecina MD lazarete- bet vai tad kaut kas viņū komandā ir mainījies? Vakardienas spēlē mūsējie drīzāk padevās mentāli, nevis fiziski - un tā varētu būt slikta tendence. Vai arī RDvakar bija komandas melnā diena.. Pie tam, Znaroka lielīšanās ar auzu pārslu putru, ar ko tas bari komandu drizāk izklausījās pēc atvieglojuma muļķībām, kad pār lūpam nāk viss kas, bet ne adekvāti teksti.. Domāju ka viņa un visas MD spriedze ir vēl leilāka, nekā apraksta Puče. Galu galā, no RD gaida tikai brīnumus, bet ne reālu kausu. Maskavā viss ir daudz daudz nopietnāk..
Iespējams, ka arī MD ir izvirzīts mērķis spēlēt finālā, bet neesmu dzirdējis - tas tā, par to atbildību. Protams, ja MD nozaudē RD jau pirmajā kārtā - oi, būtu jautri skatīties, kā tiktu skūti visi tajā klubā...

  +3 [+] [-]

, 2011-02-25 11:40, pirms 14 gadiem
Pašlaik izskatās ,ka maskaviešu galvenais vilcējspēks un vadonis ir Saimons un kamēr viņš nesapsihosies un turēs vēsu prātu ar viņiem būs pagrūti ,bet gan jau atradīsies līdzekļi kā ''izsist'' arī Saimonu no ''rāmjiem''!

     [+] [-]

, 2011-02-25 11:40, pirms 14 gadiem
Vidziņš rakstīja: Šo Armanda rakstu vajadzētu izlasīt Harim ,kurš pēc tam lai iztulko Značokam!
Un ko tas dotu KHL liimenja hokeja komandas trenerim ?!
Domaa vinji neredz nesaprot situaaciju, ja taa buutu vinju tur nebuutu?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 11:42, pirms 14 gadiem
Normunds Namnieks rakstīja: Iespējams, ka arī MD ir izvirzīts mērķis spēlēt finālā, bet neesmu dzirdējis - tas tā, par to atbildību. Protams, ja MD nozaudē RD jau pirmajā kārtā - oi, būtu jautri skatīties, kā tiktu skūti visi tajā klubā...
Tur neviss ir izvirziits, bet pieljauju ka dalja vadiibas domaa ka notiekti ir jaaspelee, lai gan vinju vadiiba izklausaas tiiri normaala, nav kaa Traktor kur jau pirms sezona izvirza meerki speleet finaala, bet reaali PO pat netiek

     [+] [-]

, 2011-02-25 11:43, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Un ko tas dotu KHL liimenja hokeja komandas trenerim ?!
Domaa vinji neredz nesaprot situaaciju, ja taa buutu vinju tur nebuutu?
Nu protams ,ka šādu pat rakstu varētu ''uzcept''(varbūt jau arī izdarījuši) pretējās frontes ''žurnaļugas''! Tas ir viņu darbs.Atšķirība tikai kā mēs to katrs uztveram.

     [+] [-]

, 2011-02-25 11:46, pirms 14 gadiem
KARABASSBARABASS rakstīja: Par Ozoliņu nepiekrītu- slikti nospēlēja... Par uzvarētāju sērijā piekrītu - uzskatu, ka ar 4: 2 vinnēs mūsu "ģinama".
maldies seerijaa buus 4:2 tikai MD labaa...

un ko noziimee shis teksts- "Tāpat viņš noteikti nerēķinājās ar mūsu aizsardzības mobilitāti un vienkāršo spēli, kas neļauj sagaidīt kļūdas'
nu jopt...nu kaa neljauj, vinji sagaida muuseejo kljuudas un izmanto taas
Oļegam veel ir trumpji azotee ,es domaaju Rīgā MD saruugtinaas muuseejo fanus - nav patiikami bet tas ir skaidrs , jo var redzeet ka MD ciinaas liidz galam bet muuseejie apmierinaati nolaizh rokas un macha beigaas vnk atdod speeli- it iipashi tas bij vakar redzams kaa uzdaavinaaja 8 golu - aarpraats un taa ir jaaspeelee PO ???
vnk nav mums kaartiiga trenera kas var iedot "iekshaas" speeleetaajiem lai tie speleetu liidz galam...

     [+] [-]

, 2011-02-25 12:11, pirms 14 gadiem
Patosa tiešām ir mazliet par daudz šajā rakstā, bet kopumā var piekrist - pēc šīm divām spēlēm spriežot Maskavas Dinamo izskatās ņemami. Vai mūsējie to spēs - tas jau atkarīgs tikai no viņiem pašiem...

  -1 [+] [-]

, 2011-02-25 12:15, pirms 14 gadiem
Miša Rēdlihs

Kā gan citādi, mēs visi taču esam Rossijaņe....

     [+] [-]

, 2011-02-25 12:28, pirms 14 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu protams ,ka šādu pat rakstu varētu ''uzcept''(varbūt jau arī izdarījuši) pretējās frontes ''žurnaļugas''!
Noteikti ka ir izdariijushi, nelasu krievu presi bet peec pirmaa zaaga domaaju ka tur gaaja karsti

     [+] [-]

, 2011-02-25 12:33, pirms 14 gadiem
es tikai nepiekrītu pie aizsargu vienkāršās spēles, daudz bistamu momentu rodas tikai dēļ tā, ka aizsargs nevis izmet ripu no zonas vai piespēlē brīvajam, bet cenšas apvest AIZ SAVIEM VĀRTIEM pretinieku, pimais gols tīri tāds, vēl momenti 4-5 ļoti bistami bija tikai dēļ savas zonas sarežģīšanas.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-25 12:36, pirms 14 gadiem
Dārziņa maiņa vāji spēlē aizsardzībā un nerealizē savus momentus, ja tas pamainīsies un Dārziņa maiņa būs līderi laukumā, Maskavai nebūs variantu!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 12:43, pirms 14 gadiem
Ļoti labs raksts! Nu goda vārds! Lasīju un smējos vēderu turēdams, ko vien ir vērts Armanda teksts:''Bet, kad savu pūkaino vaigu pret Krisa Saimona izrētoto seju noliek tādi kaķīši vai zaķīši kā Sotnieks vai Podziņš – tur amerikānim nepalīdz pat ožamais spirts...''
Kopumā rakstā spēles analīzes ir visai pamaz, bet tā kopējā noskaņa nav slikta! Puče ir atradis Maskavas Dinamo vājās vietas un nekautrējas to, lai arī nedaudz izpušķojot, visiem uzskatāmi parādīt! Patoss ne patoss, bet man patika! Labi rūkts, limbažniek!!!

     [+] [-]

, 2011-02-25 13:02, pirms 14 gadiem
Ļoti saīsināti, bet apmēram tādu pašu domu kā A. Puče izteicu jau pēc pirmās spēles un pilnībā piekritu,jo tiešām vairāk ticu,ka pirmo kārtu uzvarēs mūsējie, nekā to,ka Znarokieši ir spējīgi tikt līdz finālam.

     [+] [-]

, 2011-02-25 13:50, pirms 14 gadiem
Jā, Armanda patoss tiešām kā karsējmeitenei, spēcīgs, pārspīlēts un muļķīgs, bet play off varbūt tieši tas ir vajadzīgs, jo taktiski un fiziski tāpat neko vairs jaunu neiemācīsi.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-25 13:51, pirms 14 gadiem
rakstam vajadzēja saukties "tēta Karlo izdrāztās pagales"
1 2 41 komentārs