Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Šuplers nepiekrīt Znarokam

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Šuplers nepiekrīt Znarokam
Juliuss Šuplers
Foto: www.hcsalavat.ru

Šodien Kontinentālās hokeja līgas (KHL) play-off 1. kārtas otrajā spēlē Rīgas "Dinamo" Maskavā ar 4:8 zaudēja vietējam "Dynamo". Pēcspēles preses konferencē abi treneri atkal nebija vienisprātis - šoreiz Oļegs Znaroks paziņoja, ka rīdzinieki 3. periodā nosēžas, kam nepiekrita mūsējo treneris Jūliuss Šuplers.

"Dynamo" treneris Oļegs Znaroks: "Visus apsveicu ar uzvaru! Ar ko sabarojām uzbrucējus? Tikai ar auzu putru. Kāpēc paļāvāmies uz šturmu un atklātu spēli? Jau iepriekšējā mačā pamanījām, ka rīdzinieki 3. periodā nosēžas. Spēciņu mums ir vairāk. Tāpēc arī nolēmām no paša mača sākuma spiest. Vai traucēja pauzes sakarā ar ledus labošanu? Jā, protams, tas traucē. Komanda spiež un pēkšņi, bāc, pauze. Pretinieks paspēj atgūties. Tas ļoti traucē. Kur mums jāpieliek? Tikai psiholoģijā."

"Dinamo" treneris Juliuss Šuplers: "Ne pārāk labi sākām spēli, ielaidām divas ripas, bet īpaši sāpīgi par trešajiem ielaistajiem vārtiem - pirms pašas sirēnas. Savukārt par izšķirošo epizodi kļuva tā, kurā noņēmām vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju un neveiksmīgi nospēlējām sešatā pret pieciem. Viss ir priekšā! Un, starp citu, par to, ka esam nosēdušies, nepiekrītu! Ir problēmas psiholoģiskajā ziņā, bet ar fizisko formu nekādu problēmu nav!"

Atgādinām, ka pēc 1. spēles nesakrita abu treneru viedokļi par mača iznākumu - Znaroks uzskatīja, ka uzvarētāju likteni izšķīra veiksme, kamēr Šuplers uzsvēra, ka rīdzinieki uzvarējuši pelnīti, jo izveidoja vairāk momentu.

Izmantotie resursi:
Советский спорт

1 2 3 88 komentāri

 +77 [+] [-]

, 2011-02-24 23:10, pirms 13 gadiem
Saprati Znarok?

 +52 [+] [-]

, 2011-02-24 23:11, pirms 13 gadiem
Būs action treneru starpā.....

  -2 [+] [-]

, 2011-02-24 23:13, pirms 13 gadiem
Varēja kaut bildi atrast, kur fona nav random cita komanda.

 +47 [+] [-]

, 2011-02-24 23:13, pirms 13 gadiem
Nu tā arī jābūt uz play-off žēl ka mums nav Ivanāns lai uz laukuma būtu līdzvērtīga spriedze...

 +40 [+] [-]

, 2011-02-24 23:14, pirms 13 gadiem
Znars brīžiem .irš kā čeļabinskas traktors. Nekas viņam šogad nespīd!
Slēpts komentārs: Jurchiks15

 +35 [+] [-]

, 2011-02-24 23:17, pirms 13 gadiem
Nepatīk tas ka, mūsējie pielāgojas pretiniekam nevis uzspiežam savu spēli

 +10 [+] [-]

, 2011-02-24 23:17, pirms 13 gadiem
vai man viens var paskaidrot kapeec Dynamo Maskava und Dinamo Riga??????

  +3 [+] [-]

, 2011-02-24 23:20, pirms 13 gadiem
Jaa tas Saimons,,,puiki baidas no winja,,vienaa zinja zeel ka mums ar kaads kauslis nav aizkeeries
dadz ko var izkirt vinja faktors

 +33 [+] [-]

, 2011-02-24 23:21, pirms 13 gadiem
Mr Kastro rakstīja: Nepatīk tas ka, mūsējie pielāgojas pretiniekam nevis uzspiežam savu speeli
Guli mierīgs-tā ir ierasta praksu, ka spēli uzspiež mājinieki! Pacieties...

Lieta kas besī- ka ūsainais sevi par ķeizaru zīmē- kad vinnē, tad ahūni stiprāki, visās frontēs, bet kad ieēd(šogad regulāri), tad- tie taču mani čaļi un es viens viņus esmu izaudzinājis. Urla ar Vācijas pasi!

 +48 [+] [-]

, 2011-02-24 23:24, pirms 13 gadiem
ja mūsējie izdarīs pareizos secinājumus, šis 8:4 var nospēlēt pret Maskavu. Ja mūsējie izanalizēs video un izies laukumā apņēmības pilni nekādā gadījumā tādu marasmu aizsardzībā neatkārtot, Znaroks varēs zvanīt Kiram un uzdot jautājumu - Kad man jābūt darbā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-24 23:29, pirms 13 gadiem
Znaroks vnk pakaitinaja Juli nedaudz sava veida spelites ari trenera laucinja..kaa NBA Fils Dzeksons tas loti labi piekopj
Slēpts komentārs: melikesport
Slēpts komentārs: mysipo

 +10 [+] [-]

, 2011-02-24 23:35, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Šuplers pret Znaroku kurš kuru
viņiem abiem vajag pirms speeleem,kaa bokseri preses konferencēs pielieto otra iebiedēšanas taktiku! piem. Šuplers: Es to ūsaino ar diviem kreisajiem uzbrucējiem noguldiišu uz ledus! utt...

 +10 [+] [-]

, 2011-02-24 23:37, pirms 13 gadiem
Runājot ar Znaroka vārdiem-> Oļeg, šodien jums vienkārši paveicas!

  -3 [+] [-]

, 2011-02-24 23:37, pirms 13 gadiem
melikesport rakstīja: Piekritu tikai tam ka muus shtaukaa.ikai Karsums ar Galvinu pretii spurojaas.
Nu Ozoliņu aizmirsi nosaukt... Bet pārējie, jā, parasti latvieši, ļauj lai drāž...

 +16 [+] [-]

, 2011-02-24 23:38, pirms 13 gadiem
Ehh cik ļoti es gribu sagaidīt Znaroka aplauzienu, kad ar diviem zaudējumiem dosies projām no Rīgas!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-24 23:39, pirms 13 gadiem
mysipo rakstīja: Vai tad viņam jāsak, kaut kas "Mēs esam sūds" stilā?
Nē, bet viņam brīžiem ir problēmas ar cieņu pret pretiniekiem! Arī Pč viņš ir stāstījis, ka viņa čaļi ir visstiprākie-tikai parasti pirms spēlēm, nevis pēc! Minhauzens viņš ir, kurš uz Vītoliņa shēmām dzīvo!

     [+] [-]

, 2011-02-24 23:41, pirms 13 gadiem
Es nesaprotu Znaroks speleja PSRS laika, LV Izlase un vinam ir ari Vacijas pilsoniba ? murgs kkads!! Bet runajot par temu- Nu taisniba ir abiem es domaju ka uz psihalogisko ari musejie pagura pec 6tajiem varteim!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-24 23:42, pirms 13 gadiem
melikesport rakstīja: Piekritu tikai tam ka muus shtaukaa.ikai Karsums ar Galvinu pretii spurojaas.
2 spēlēs neredzēju nevienu epizodi kur kāds n.omīztu! Kaut vai šodien Sotnieks vs Saimons-nekāda respekta! Znaroka beigu sākums...
Slēpts komentārs: kungs

 +12 [+] [-]

, 2011-02-24 23:46, pirms 13 gadiem
Es Šuplera vietā būtu teicis, ka viksme bija Dynamo pusē blaaa blaa blaa, mees juus uzvareesim.

     [+] [-]

, 2011-02-24 23:54, pirms 13 gadiem
Znarok, tev šito sēriju neuzvarēt ! :p

  +7 [+] [-]

, 2011-02-25 00:03, pirms 13 gadiem
aigars076 rakstīja: Nē, bet viņam brīžiem ir problēmas ar cieņu pret pretiniekiem! Arī Pč viņš ir stāstījis, ka viņa čaļi ir visstiprākie-tikai parasti pirms spēlēm, nevis pēc! Minhauzens viņš ir, kurš uz Vītoliņa shēmām dzīvo!
neaizmirsti, ka vins ir treneris un komandas vaditajs, vinam ir jadara viss lai komanda uzvaretu. vinam komanda ir jaievies parlieciba par saviem spekiem. Znaroks LV izlasei ir lielisks treneris kautvai ar to vien, ka ir izdzinis musejiem no prata tos mazvertibas kompleksus, kas bijusi lidzsim. vienmer ir bijis ''ko tad nu mes... ''.
tiesi tapec MVD pagajusaja gada par vinu cinijas, tiesi tapec LV izlase vins tiek tik loti cienits, vins ir ka tevs speletajiem, kurs aizstav savejos un pat visbedigakaja situacija teiks ''bet mani puikas ir vienkarsi super cali un isti veci, ta uzvara r tikai kluda, manejie nakamaja spele paradis kur vezi ziemo''
protams, var jau darit pec tava prata un priecaties par treneri supleru, kas smejas, ka Latvija katrs kurs ir parslidojis pari centra linijai sevi sauc par hokejistu.

  -3 [+] [-]

, 2011-02-25 00:03, pirms 13 gadiem
Znarok, tev pat uusu noskuusana neliidzees:d
Riigas fani, taa jau ir puse no uzvareetas speeles.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-25 00:06, pirms 13 gadiem
beidziet tachu pashi sev melot. Kas shodien darijas uz laukuma. 3/3 vispar RD bija bezspecigi. Periodiski ieskreja zona un tas ari viss. Un nu nezinu vai pareizi ir Znaroku nolikt. Pagajushaja sezona finals, shogad neskaitot zaudejumu seriju parliecinosha sezona.
Man domat, ka shuplera vel augt un augt lidz zna4oka un Hara limenim. RD vel vienu panjems, bet ari bus viss
Dinamo nav fiziski gatavi spelet pret Maskavas Dynamo. Labi ka vismaz ir Ozolins RD, kurs uztur komandu

  +2 [+] [-]

, 2011-02-25 00:18, pirms 13 gadiem
Man gan liekas, ka pēc pagājušā gada pieredzes, kad mūsējie paņēma pirmo kārtu jau kopš pirmās spēles, šodien mūsējie bik atlaida bremzes, sak', ja uzvarējām pirmo, mierīgi paņemsim otro... Nu ko, viela pārdomām un domājams, ka uz 6dienas spēli mūsējie būs noskaņojušies nopietnāk. To arī novēlu!
Es par savējiem!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-25 00:34, pirms 13 gadiem
Mr Kastro rakstīja: Nepatīk tas ka, mūsējie pielāgojas pretiniekam nevis uzspiežam savu spēli
a kāda ir mūsu spēle tad?

  +3 [+] [-]

, 2011-02-25 00:35, pirms 13 gadiem
Kopumā jau Znars neko nepareizu neteica! Tas, ka RD arī sezonas gaitā 3. periodos nosēdās un bieži vien tieši tajos 3. periodos pakāsa spēles vai punktus, tas ir fakts! Vienā SA+ rakstā ir pat tīri statistiski apkopota RD spēle par periodiem un RD šajā "rādītājā" 3. periodos ir 22(!) vietā... t.i priekšpēdējie visā līgā....

     [+] [-]

, 2011-02-25 00:35, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: neaizmirsti, ka vins ir treneris un komandas vaditajs, vinam ir jadara viss lai komanda uzvaretu. vinam komanda ir jaievies parlieciba par saviem spekiem. Znaroks LV izlasei ir lielisks treneris kautvai ar to vien, ka ir izdzinis musejiem no prata tos mazvertibas kompleksus, kas bijusi lidzsim. vienmer ir bijis ''ko tad nu mes... ''.
tiesi tapec MVD pagajusaja gada par vinu cinijas, tiesi tapec LV izlase vins tiek tik loti cienits, vins ir ka tevs speletajiem, kurs aizstav savejos un pat visbedigakaja situacija teiks ''bet mani puikas ir vienkarsi super cali un isti veci, ta uzvara r tikai kluda, manejie nakamaja spele paradis kur vezi ziemo''
protams, var jau darit pec tava prata un priecaties par treneri supleru, kas smejas, ka Latvija katrs kurs ir parslidojis pari centra linijai sevi sauc par hokejistu.
Atgādināt vietu pēdējā PČ? Lai viņš to Sandim pasaka, ka viņš ir vājš! Bet principā jāpiekrīt-Znars būs kārtējo reizi motivējis latviešu hokejistus un tiks skūts, tikai lai pēc tam nečīkst, ka kkāds tur Boikovs vai Tolpeko bija savainots un tas patraucēja! Ja jau ahūnais mužiks, tad līdz galam!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-25 00:40, pirms 13 gadiem
Par to, ka mūsējie nav fiziski gatavi nepiekrītu. Uzskatu, ka RD zaudēja tīri taktiski. Ja pavēro spēli, viens MD spēlētājs vienmēr uz petaka un traucē vārtsargam, aizsedzot redzamību u.t.t. A kas notiek pie MD vārtiem? Mūsējie mīž tur iet, jo uzreiz tiks aizslaucīti prom. Ja RD izdomās, ka tikt galā ar šitiem dežurantiem uz petaka, tad var cīnīties.
Uzskatu, ka tehniskā un fiziskā ziņā šīs abas komandas ir līdzīgas (vienīgais MD ir 4 spēkos līdzvērtīgas maiņas) visu izšķirs treneru lēmumi, psiholoģija un vēlme uzvarēt.
Pilnīgi piekrītu tev, ka Šuplers no Značoka stipri atpaliek. Neticu, ka viņš būs tas, kas spēs īstajā brīdī noskaņot komandu cīņai.
Labi, ka RD ir OZO.

Iws91 rakstīja: beidziet tachu pashi sev melot. Kas shodien darijas uz laukuma. 3/3 vispar RD bija bezspecigi. Periodiski ieskreja zona un tas ari viss. Un nu nezinu vai pareizi ir Znaroku nolikt. Pagajushaja sezona finals, shogad neskaitot zaudejumu seriju parliecinosha sezona.
Man domat, ka shuplera vel augt un augt lidz zna4oka un Hara limenim. RD vel vienu panjems, bet ari bus viss
Dinamo nav fiziski gatavi spelet pret Maskavas Dynamo. Labi ka vismaz ir Ozolins RD, kurs uztur komandu

  +6 [+] [-]

, 2011-02-25 00:41, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Kopumā jau Znars neko nepareizu neteica! Tas, ka RD arī sezonas gaitā 3. periodos nosēdās un bieži vien tieši tajos 3. periodos pakāsa spēles vai punktus, tas ir fakts! Vienā SA+ rakstā ir pat tīri statistiski apkopota RD spēle par periodiem un RD šajā "rādītājā" 3. periodos ir 22(!) vietā... t.i priekšpēdējie visā līgā....
Tad pēc tevis teiktā un statistikas sanāk, ka pērnajā sezonā mēs bijām baigi fiziski stiprāki, ja atceramies visus tos combekus! Nu nevajag mānit pašiem sevi-fizuha +/- visiem ir vienāda, bet ir ari desmitiem citu faktoru, kas izškir spēli. Par šodienas maču-tikai aklie neredzēja, ka uzvarētāju noteica vārtsargu sniegums!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-25 00:46, pirms 13 gadiem
Besī ārā Oļega Z. lielīšanās un blatošana !!!!!!!!! Kad ,uzvarēsi sēriju tad i varēsi lielīties !!!!!!
1 2 3 88 komentāri