Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Futbolā bez pārmaiņām...

Futbolā bez pārmaiņām...
Latvijas čempionāta virslīgas logo turpmāk vairs nerotās līdzšinējā ģenerālsponsora LMT abreviatūra. Tās ir vienīgās pārmaiņas... Foto: LFF preses daļa

Jaunajai virslīgas sezonai veltītā preses konference otrdien simboliski atklāja 2011. gada Latvijas čempionātu. Ja domājat, ka federācijas un klubu pārstāvjos bija vēl neredzēts optimisms un gaisā virmoja nevaldāma enerģijas dzirksts, jūs rūgti maldāties. Varbūt tāpēc, ka Latvijas Futbola federācija (LFF) virslīgu organizēt vairs negrib, bet klubi vēl nevar...

Par tā saucamās profesionālās līgas veidošanu runāts daudz un dikti, bet ar darbiem gājis švaki. Arī LFF prezidents Guntis Indriksons pieskārās šim tematam. Izrādās, LFF nepietiekot kadru (cilvēku), lai šo līgu izveidotu un pilnveidotu. “Dodiet cilvēku, kas to darīs!” enerģiski teica Indriksons. “Ja to darīs federācija, tai vienmēr būs savas intereses... Mums pietiek savu problēmu...” Melots nav, taču līdz galam viss pateikts arī ne.

Vispirms par kadriem! LFF strādā nepilni četri desmiti štata darbinieku. Vēl tikpat esot “līgumstrādnieku”, kuri piesaistīti konkrētiem “projektiem”. Piemēram, valstsvienību darbinieki. Man vienmēr licies, ka kopējais darbinieku skaits ir par lielu jeb paveiktie darbi nav adekvāti strādājošo skaitam. LFF, protams, tam nepiekrīt, un tādas ir viņu tiesības.

Uzskatu, ka ar esošo cilvēku skaitu (nav runas par konkrētām personālijām, jo arī šajā aspektā mūsu viedokļi atšķiras...) ne tikai varētu sarīkot brīnišķīgu čempionātu, paceļot to citā kvalitātē, bet pagūt apdarīt arī pārējos darbus. Piemēram, nodrošināt solīdus apstākļus izlasēm, kas savā ziņā jau iegājušas noteiktā sistēmā un nekas ārkārtējs papildus nav jādara, ja uzdevumi un mērķi paliek iepriekšējie. Vien jānoslīpē esošais.

Virslīgas organizēšanā, protams, darbiņš būtu jāiegulda vairāk, taču arī tas drīzāk būtu līdzšinējo neizdarību dēļ. Skumīgi ir tas, ka virslīgas sakarā no tās galvas Jāņa Skredeļa nedzirdēju nevienu jaunu ideju vai apņemšanos čempionātu padarīt labāku, ar reālu pamatojumu - kas, kur, kad un kā?

Indriksons atkal pieskārās jautājumam par cīņu pret lamāšanos, bet šis jau ir diezgan nodrāzts temats. Nevar teikt, ka neviens futbolists vai treneris līdz šim par mēles palaišanu nav sodīts, bet tas viss notiek kaut kur pa kaktiem. Ja ir tikai skaļi saukļi, tad varbūt tos nodrukāt sarkaniem burtiem, “uzlikt” uz plakāta un nolikt blakus katras komandas soliņam gluži vai kā reklāmas stendus. Tas, protams, skan diezgan triviāli, un noteikti var atrast vēl labākas idejas un pieejas, taču tā vismaz ir konkrēta lieta, kā censties kaut ko mainīt. Tas, ka Indriksons pateicis - “cīnīsimies pret lamāšanos” - līdz šim visiem bijis pie vienas vietas (diemžēl tai skaitā arī Latvijas valstsvienības bijušajiem un esošajiem spēlētājiem!), jo tālāk par medijiem, kuri to tāpat jau labi saprot, saukļi tā arī neizskan. Sponsoru līgai un klubiem tāpat nav tik daudz, lai aizņemtu visus reklāmas stendus, tā kā vieta, kur plakātus izvietot, būtu atliektiem galiem. Blakus tiem, kas sola cīņu pret rasismu. Uz LFF vairāku miljonu budžeta fona šādu plakātu izmaksas nebūs kā enkurs.

Ja atgriežamies pie organizatoriskās puses, protams, būtu labāk, ja klubi paši spētu un uzņemtos sarīkot labu turnīru. Pagaidām gan šķiet, ka tas šobrīd nav īsti reāli. Tiem, kam ir finanses, nevēlas apkrauties ar liekiem pienākumiem vai neredz tam visam jēgu. Citi, kuriem it kā ir idejas, pietrūkst finansējuma un pārējo atbalsta. Sajūta, ka lielais vairums samierinājies ar realitāti un neko negrasās mainīt. Var jau dzīvot pa vecam, taču tad futbols ar lielo burtu Latvijā nekad netiks rakstīts, lai gan gribētos.

Zinot situāciju, manuprāt, bezatbildīgi ir no LFF puses gaidīt, kamēr atnāks kāds bagāts onkulis, pamās ar brīnumnūjiņu un sarīkos labu turnīru. Kamēr tāda nav, LFF būtu jāizrāda iniciatīva darbos, ka šim turnīram ir perspektīva, ka tas var būt interesants un baudāms no visām pusēm. Protams, valstsvienība ir pāri visam, bet, ja klubi vēl nav gatavi vilkt virslīgas vezumu, tas nenozīmē, kas tas jāatstāj pusratā - redz, sarīkojam, ķeksītis ievilkts un balle beigusies. LFF ir atbildīga par futbolu valstī. Ja tā nespēj saimniecību savest kārtībā, godīgi tas jāpasaka un jāiet pa mājām. Vietas tukšas nepaliks.

Negribu piekrist, ka Latvijā nav cilvēku, kurš (-i) idejiski nespēj noorganizēt labu čempionātu. Dažus varētu nosaukt, taču zinu viņu attieksmi pret LFF, tāpēc, lai paliek... Varu vien pateikt to, ka šādā sastāvā viņi neredz iespēju sadarboties un pilnvērtīgi strādāt. Acīmredzot LFF sev ir jāpajautā, kāpēc tik bieži šāda negatīva nostāja? Ja LFF būtu tik labi strādājusi, vai virslīga paliktu bez ģenerālsponsora? Indriksons uzskata, ka tas ir labi, jo klubiem liks sarosīties un strādāt labāk. No vienas puses, var piekrist, lai arī tas vēl ir (būs) jāpierāda. Tomēr baidos, ka ģenerālsponsora aiziešana drīzāk atstās vairāk negatīvā, futbolu atsviežot vēl vairāk atpakaļ. Ja nemainīsies atbildīgo LFF darbinieku attieksme un darba spars, nav ko sapņot, ka šis nu būs baigais stimuls rauties no bedres laukā. Protams, nevar to skatīties atrauti no klubiem, jo lielākā daļa nav bijusi uzdevumu augstumos, taču to veicinājis tas, ka LFF nav cēlusi latiņu sev un klubiem. Pietrūcis objektīva prasīguma lietas darīt labāk. Jau banāls kļuvis stāsts, ka virslīgas klubiem obligāti jābūt mājaslapām. Vai kāds no jums ir redzējis, kā šis “obligāti” izpaužas? Protams, nevajag ieslīgt galējībās, visā vainojot LFF, jo šajā iestādē notiek arī labas lietas un darbi, taču runa ir par to, ka LFF nav izmantojusi visu savu potenciālu un savas ietekmes, lai darītu maksimālu labumu Latvijas čempionātam. Kamēr tas nenotiks un kamēr vēl žurnālistika kā suga pastāvēs, kritika būs. Gluži vai kā futbola laukumā - komanda, kas atdod visus spēkus, bet tomēr zaudē, tiks pelta daudz mazāk nekā tā, kas, sajūtot pastarīša statusu, nolaidīs rokas un necīnīsies līdz galam.

Indriksonam patīk teikt: “Nu, tad nāciet un izdariet manā vietā, ja visu tik labi zināt un protat!” Pag - katram savs! Žurnālistiem jārūpējas par savu lauciņu, jo neviens viņu vietā to nedarīs. Arī mūsu dārziņā var mest akmeņus, un tas arī notiek. Bet, ja cilvēks iet uz LFF, lai strādātu, tad to arī vajag darīt, nevis meklēt citu profesiju pārstāvjus, uz kuriem novelt vainu par neizdarīto. Neesmu dzirdējis, ka ārzemēs žurnālisti mainītos vietām ar federāciju vadītājiem, kur pēdējie ķertos pie rakstīšanas, bet pirmie sāktu vadīt futbola dzīvi. Jā, nereti žurnālisti izklausās visu gudri un zinoši, taču tā mērķis ir mudināt strādāt labāk, arī likt priekšā idejas.

Noslēdzot šo monologu, minēšu tikai vienu piemēru, kas norāda, ka darbs LFF ne par mata tiesu virslīgas sakarā nav uzlabojies, lai arī vārdos šāda apņemšanās bija un ir. Raugi, Latvijas futbola čempionāta reglamentā melns uz balta rakstīts, ka pārejas starp klubiem un papildu pieteikumi 2011. gadā atļauti tikai pārejas periodos no 15. februāra līdz 28. martam ieskaitot. Otrdien Skredelis teica, ka komandu sastāvi būs zināmi nedēļas otrajā pusē - līdz 1. aprīlim ieskaitot, kad būs saņemti un pieņemti visi pieteikumi. Šoreiz nav runas par konkrētiem datumiem. Ja vajag, klubiem vienmēr var nākt pretī, taču priekš kam tad reglaments, ja tas netiek pildīts? Un tā ir tikai maza atkāpe nolikuma sakarā, taču ne mazsvarīga. Ja LFF strikti ievērotu pašu rakstītos noteikumus, otrdien preses konferencē mediju pārstāvjus varētu iepazīstināt ar komandu sastāviem, kas būtu pavisam loģiski. Tā būtu interesanta informācija, lai vairotu interesi par sezonu. Tagad ir tik, cik katrs žurnālists pašam sev saprotamu iemeslu dēļ uzrakstījis... Galīgie sastāvi būs zināmi nedēļas nogalē reizē ar pirmajām spēlēm. Informācija aprīs viena otru un maksimālu labumu no tā nebūs izdevies izspiest. Pat pavirši uzmetot aci mediju saturam, secināsiet, cik (ne) mērķtiecīga ir LFF sacensību daļas vadība sezonas starta priekšvakarā. Nez kāpēc man šķiet, ja Skredeļa kungs enerģiskā tonī teiktu kolēģiem - kungi, lai būtu kvalitatīvs starts, izdarām to, uzrakstām šo un publicējam to - tas arī būtu izdarīts.

Vēl viena maza atkāpe. Man šodien viens futbolam ļoti tuvu stāvošs šās sporta spēles fanātiķis pavaicāja: “Redzot, kas un kā notiek Latvijas futbolā, kāpēc jūs vēl par to vispār rakstāt? Labāk būtu rakstījuši par mākslas vingrošanu vai sieviešu basketbolu - tur vismaz skaistas dāmas!” Eh, ko tur vairs piebilst... Iepriekšējās sezonās mans komentārs allaž bija optimistisks ar domu -labosim kļūdas un mainīsimies uz labo pusi. Futbolam bija iedots avanss, beidzot tas jāsāk atpelnīt!

Vai šogad apmeklēsiet Latvijas futbola čempionāta virslīgas spēles?

  • 58

  • 55


  +4 [+] [-]

, 2011-03-30 02:53, pirms 14 gadiem
Bēdīgi, bet tā nu tas ir. Pie vainas pārsvarā ir LFF, jo kā jau minēji, normas robežās tiem ir jāmāk padresēt un motivēt klubus.

Latvijā pie faniem netiek strādāts! Jelgava kaut ko dara, bet salīdzinot ar ārzemēm, arī tas nav nekas dižs(tiesa arī futbols nav tik dižs, lai gan Azerbaidžāna...), Gulbene dara vispareizāk - organizējot līdzjutēju autobusus, ja vēl tādi būtu arī uz izbraukumu spēlēm...

Kāpēc Latvijā futbols nevar būt vieta, kas ir vieta, kur tēvam ar dēlu aiziet pasēdēt, paskatīties, iedzert alu, gluži kā dāmām teātris! Bet tagad uz futbolu iet tikai galējie komandas patrioti, un daži radi vai veci večuki... bet situācija nemainīsies, kāmēr nebūs labas spēļu organizēšanas - tīru solu, jauka atmosfēra, atrakcijas, kafejnīca, patīkama mūzika starplaikos, nelamāšanās... tas celtu visa sporta prestižu un būtu kā investoru, tā līdzjutēju un līdz ar to arī finanses, un ja ir finanses, tad var vēl vairāk strādāt uz skatītājiem un tad ir vēl lielākas finanses, un tad ir labāki spēlētāji un labāks līmenis, un vēl vairāk skatītāju...

Nekas netiek darīts, lai būtu atpazīstams kaut vai čempionāta zīmols, kur nu vēl klubi, jo tie nāk un iet, un netiek reklamēti. Komandas mētājas no viena stadiona uz citu...

     [+] [-]

, 2011-03-30 07:21, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka klubi paši negrib lai līdzjutēji nāktu uz spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-03-30 09:09, pirms 14 gadiem
Gunčiņš ir gudrs un viltīgs. Un man viņš besī. Tas ka viņs tur kko muld par to, ko viņš ir darījis... cmon

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 09:11, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Izskatās, ka klubi paši negrib lai līdzjutēji nāktu uz spēlēm.
2010g.
LM-Jūrmala 1-2
LM-Daugava 0-1
LM-skonta 1-2
LM-skonta 1-2
(Arī LM-FKV 0-0 bija drausmīga tiesāšana)
4 zaudējumi sezonā un visi četri tiesnešu darbības rezultātā!
šeit jautājums,vai apzināti guņa norīko tiesnešus,dod uzdevumus , lai tieši Liepājā notiesātu komandu.šeit SC,SA+ LFF šmurguļi var bļaut, ka Andris5 sazvērestības teorijas raksta,bet liepājas līdzjutējus nepiešmauksiet,tie saskata, kas notiek tiesnešu darbībās,un kuram interesē skatīties to murgu kas notiek laukumā.
Guņa ir tas, kurš grib lai līdzjutēji nenāktu uz tiem mačiem,mazāk līdzjutēju ,mazāk liecinieku.
Ja būs neitrāli tiesneši,uzvarēs tik tiešām spēcīgākais,skatītāju skaits viennozīmīgi palielināsies(neatkarīgi no komandu, tā brīža līmeņiem),un tā nav runa tikais par Liepāju.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-30 09:38, pirms 14 gadiem
Western rakstīja: nelamāšanās...
Izskaust lamāšanos ir pilnīga utopija. Tas nav iespējams, vismaz ne tuvā nākotnē. Lamājas visā pasaulē, tikai citur stadionos ir daudz cilvēku, ir laba atmosfēra, ir troksnis, tādēļ to lamāšanos neviens nepamana. Pavisam nesen Serbija aiz slēgtām durvīm spēlēja ar Ziemeļīriju. Serbu lamuvārdus nepārvaldu, tāpēc nemācēšu teikt par viņiem, toties no ziemeļīru puses nemitīgi skanēja visādi "f.uck" un tamlīdzīgi vārdi. Lamājas visur, nevis tikai Latvijā. Cita lieta, ka lamuvārdu kvantumu mača laikā gan var un vajag samazināt, bet pilnīgā izskaust to tuvāko gadu laikā vienkārši nav iespējams.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-30 09:49, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: 2010g.
LM-Jūrmala 1-2
LM-Daugava 0-1
LM-skonta 1-2
LM-skonta 1-2
(Arī LM-FKV 0-0 bija drausmīga tiesāšana)
4 zaudējumi sezonā un visi četri tiesnešu darbības rezultātā!
šeit jautājums,vai apzināti guņa norīko tiesnešus,dod uzdevumus , lai tieši Liepājā notiesātu komandu.šeit SC,SA+ LFF šmurguļi var bļaut, ka Andris5 sazvērestības teorijas raksta,bet liepājas līdzjutējus nepiešmauksiet,tie saskata, kas notiek tiesnešu darbībās,un kuram interesē skatīties to murgu kas notiek laukumā.
Guņa ir tas, kurš grib lai līdzjutēji nenāktu uz tiem mačiem,mazāk līdzjutēju ,mazāk liecinieku.
Ja būs neitrāli tiesneši,uzvarēs tik tiešām spēcīgākais,skatītāju skaits viennozīmīgi palielināsies(neatkarīgi no komandu, tā brīža līmeņiem),un tā nav runa tikais par Liepāju.
Un tomēr paliek jautājums, kāpēc piecus gadus Skonto netika pie titula?

     [+] [-]

, 2011-03-30 10:43, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Un tomēr paliek jautājums, kāpēc piecus gadus Skonto netika pie titula?
Guņam nebija nepieciešams,viņš pat savulaik publiski bija teicis(~ gadus 3 atpakaļ) ka skonta čempionu titulu atgūs 2010 gadā!Bet tas nenozīmē ,ka no tā ,ka skonta nekļuva par čempi,guņa neguva savus labumus!TOTO ir vienmēr bijis guņas līgā,un ne jau caur skonta,aalimpu ir visdīvainākie rezultāti(ir... bet nemaz tik daudz),caur citiem klubiem,iesaistot tiesnešus arī iespējams dabūt rezultātu kādu vien vajag vadonim.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 10:44, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Un tomēr paliek jautājums, kāpēc piecus gadus Skonto netika pie titula?
šī būs iespējami precīzākā versija par skonta čempiona tituliem.
skonta ir izcīnījusi čempiona nosaukumus tikais tad kad trenē komandu Starkovs
5 sezonas Starkovs nav bijis skonta treneris un tieši tanīs sezonās skonta nav bijis čempions.
Un šeit gribas pieminēt viena LM fana vārdus:,, ka pat ar aalimpu Starkovs izcīnīs pie guņas čempiona titulu.,,
Un ir arī tas, ka šie tituli iespējams bija vairāk vajadzīgi Starkovam ,nekā pašam guņam.
(Pirms 2010 gada sezonas es jau rakstīju ka skonta būs čempions!)
Šogad neprognozēšu kas būs čempions,tikais ,ja tā būs Daugava nekrītiet eiforijā!Iesaku pasekot stingri šā kluba mačiem,arī Lajuks, guņam un tiesnešiem ir savējais!
Tā kā, būs interesanti!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-30 12:22, pirms 14 gadiem
tiešām, uzraksti ko labu arī par mākslas vingrošanu!
Slēpts komentārs: el_ivar

  +5 [+] [-]

, 2011-03-30 13:58, pirms 14 gadiem
to el_ivar

Liela daļa kritikas par LFF autora rakstītā ir vietā,nu nepatīk daudziem, ka kritizē pamatoti federāciju,bet vajag!
Un šie tik tiešām ir guņas vārdi:
“Nu, tad nāciet un izdariet manā vietā, ja visu tik labi zināt un protat!”
Tad kāpēc guņa nemet mieru futbolam,ja neko nedara (negrib darīt) futbola attīsības labā!Citiem guņas vietā jāstrādā?Ja esi amatā, tad jūties atbildīgs!Nobendēs Latvijas futbolu guņa,gribi to, el_ivar? Ilgi nebūs jāgaida!

  -4 [+] [-]

, 2011-03-30 14:42, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: to el_ivar

Liela daļa kritikas par LFF autora rakstītā ir vietā,nu nepatīk daudziem, ka kritizē pamatoti federāciju,bet vajag!
Un šie tik tiešām ir guņas vārdi:
“Nu, tad nāciet un izdariet manā vietā, ja visu tik labi zināt un protat!”
Tad kāpēc guņa nemet mieru futbolam,ja neko nedara (negrib darīt) futbola attīsības labā!Citiem guņas vietā jāstrādā?Ja esi amatā, tad jūties atbildīgs!Nobendēs Latvijas futbolu guņa,gribi to, el_ivar? Ilgi nebūs jāgaida!
Andri, paldies par komentāru

neesmu Indriksona fans. un arī mani tracina ļoti daudz no tā ko viņš nedara. bet tieši tādu rakstu dēļ daudziem rodas sajūta ka viņš tur vispār nekā nedara. un tik to un domā - kā lai sagraut Latvijas futbolu?

es liku akcentu uz to, ka kaut kas.. kaut kas... futbola labā tiek darīts. tie paši mini-pitch (jā. arī tur bija lielas problēmas. es to nenoliedzu). nedrīkst arī aizmirst (un te es skaļi saku - uz bijušiem nopelniem sēdēt un slinkot kategoriski nedrīkst) ka pateicoties Indriksonam bija Skonto.. kurš izaudzināja mūsu EuroIzlasi... arī Cauņa, Lukjanovs utt utjp ir gājuši cauri Indriksona veidotai sistēmai. pēc tam beidzot atdzīvinājās arī Ventspils, Liepājas, Daugavpils u.c. futbola centri, kuri arī dod izlasei un Latvijas čempionātam savu lielo pienesumu.

tas, ka Indriksona laiks ir pagājis - šeit arī piekrītu. un TIEŠI tāpēc.. es vēlētos lai autors liek daudz lielāku uzsvaru uz to kas notiek reģionos (ne tikai Jelgava). arī par to, kas Latvijā labs notiek. gribētos izlasīt, redzēt arī kādu interviju ar cilvēkiem, kuri gatavi... es nevienu nepazīstu. liepājai tagad iet smagi. par v-pili.. arī ļoti maz dzirdams. un tas, kas tiek dzirdēts nav labs. par Daugavpili - vispār neko izņemot TOTO neraksta. žēl. jo kustība notiek. arī vidzemē. arī zemgalē. visur. tak parādiet to.

federācija nestrādā perfekti. bet ir arī rezultāti. par kuriem dzird tikai cilvēki kuri ir "iekšā". man personīgi rodas iespaids, ka cilvēkam ir slinkums iet un uzzināt kas un kā. sižeti būtu interesanti.

federācija dara, strādā, rīkojas... biežāk slikti. bet ne vienmēr. tāpēc es gribu dzirdēt tos, kuri grib kaut ko pamainī. un kuriem IR līdzekļi to darīt. uz vietām dara. kapājas pa šo nabadzību un sasniedz rezultātus....

kaut kā tā

  +3 [+] [-]

, 2011-03-30 17:20, pirms 14 gadiem
el_ivar

Nav man šodien mērķis strīdēties,tāpēc atbildēšu īsi:
1)Tu maz zini, no kuriem līdzekļiem ubags guņa uztur skonta sistēmu?
2)Ar Liepājas futbola atdzīvināšanos guņam nekāda sakara nav,nu to ka guņa liek lielus spēkus iekšā, lai nobendētu Liepājas futbolu,par to gan varētu daudz diskutēt.
3)Mini ka Guņas laikā atdzīvinājās D-Pils futbols.Viens piemērs : Dinaburga.Tā kārtīgi guņa atdzīvināja....,vai precīzāk iemidzināja.
4)FKV 2009g.,kura interesēs bija paralizēt klubu?...............
šeit es dažus punktus pieminēju ,jeb atbilēju ar pretargumentiem Tavam komentam.
-------------------------
Kur ir atbilstoša (visām starpt. prasībām)līmeņa futbola stadions Latvijā?Ja pats LFF prezidents kādā no TV raidījumiem 2010g. saka,ka Latvijas izlasei futbolā var rasties problēmas aizvadīt mājas spēles Latvijā,jo nav atbilstoša stadiona!
Lūk par tādām lietām jāvērtē prezidenta darbs,15 gadu laikā, ko guņa ir darījis?
Ja neesi spējīgs,t.i. nespēji piesaistīt līdzekļus šāda stadiona celtniecībai,tad ko sēdi tai prezidenta beņķī?Vienīgi ko viņš spēj, bez jebkāda pamata izmest Dinaburgas klubu no savas līgas,par ko pakļāva Latvijas futbola klubus,Latvijas izlasi iespējamām sankcijām.Kāpēc sankcijas nesekoja?Atpirkās?...........
Vēl viens citāts iz guņas teiktā 2010g.:Mums jābūt pateicīgiem,ka LV klubi vispār spēlē eirokausos!(vai tik zemteksts nebija dinaburgas lieta?Bet izklausījās, ka guņa sevi par to varoni, kam jāpasakās bija domājis)
To parazītu guņu prom no LV futbola!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-30 18:31, pirms 14 gadiem
Ilvars ir labs un godīgs žurnālists - neiedomājams kontrasts iepriekšējam fruktam AU, kas līda LFF paši zinam kur.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-30 19:02, pirms 14 gadiem
Te pat nav daudz, ko rakstīt, jo īstenībā ir tikai divas galvenās problēmas. Pirmā - tas ir finansējums, jo naudas trūkst visiem un visur, ne tikai futbolam. Celt izdevumus krīzes laikā arī prasīt nav adekvāti. Redzam, ka kaut vai tas pats Metalurgs, kura sponsors ir milzīga kompānija, knapi turas virs ūdens, un hokeja komanda jau ir likvidēta.

Otra lieta - tie ir cilvēki. Jau esmu teicis - kamēr LFF sēdēs visi tie paši cilvēki, tikmēr nekas nemainīsies. Vajag jaunus, atraktīvus cilvēkus ar mēŗki, kas grib redzēt sava darba augļus. Šiem vecajiem bukiem viss jau sen ir pie kājas. Tā vismaz izskatās. Kā mēs no Skredeļa, vīra, kam jau ir pāri 70, varam prasīt jaunas un feinas idejas? Nu nekā tak... Vajag jaunas sejas, kam ir mērķis un vēlme strādāt un sevi pierādīt dzirkstī vairāk nekā vienkārši vēlme ievākt naudu!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-02 11:50, pirms 14 gadiem
Piekrītu Ilvaram.
Ir daudz, pat ļoti daudz problēmu.
Arī Raikonam taisnība, ir jāveic pensionāru attīrīšana no LFF, Skredelis, Žuks, arī Mežeckis, noteiktivēl kadu nenosaucu.

Un ivar - tā demogoģija, "nāc izdari manā vietā", "raksti tikai labu" - brauc uz Kubu vai kur ir vēl PSSR līdzīgi veidojumi. Žurnālistiem ir jāredz problēmas un par tām arī jāraksta.

PAtiesībā - normālai sistēmai viņi pat palīdzētu pilnveidoties, bet tikai ne LFF.

Un, piedod, ja tas tevi aizskat personīgi, jatu tur strādā. Ir arī LFF labi darbinieki, cieņa tev, ja tāds esi.