Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Bet, foreli mans puika noķēra...

Bet, foreli mans puika noķēra...
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/F64 Photo Agency.

Latvijas hokeja izlase ir aizvadījusi vēsturisku turnīru, kas varētu uz daudziem gadiem noteikt jaunu kārtību šajā saimniecībā. Šis bija lielisks atskaites punkts daudziem mītiem, kuri tika sagrauti, domājot un cerot – uz labu...

Uzbrucējs Džimijs Džonsons, kuru šosezon pazīstam pēc spēlēm Rīgas „Dinamo” kreklā, saskrienoties ar Tedu Nolanu, pavaicāja:
- Kā var būt tā, ka es nepazīstu savus komandas biedrus? Kā var būt tā, ka es nevienu no viņiem šogad vēl neesmu redzējis spēlējam tik labi... Bet Latvijas kreklā viņi to dara!
Nolans pasmaidīja. Saruna notika dienā, kad komandai vēl vajadzēja kāpt un kāpt, lai aizsniegtu Soču olimpisko skatuvi, taču treneris redzēja – ka viss notiek pēc plāna... Kāda plāna? Stulbs vārds – plāns. Viss notika ar vienotu domu, ideju. Mēs taču gadiem bijām atklausījušies, ka Latvijas izlasē ir jāspēlē labākajiem. Mans vecais paziņa Valdis Valters, to joprojām velk cauri basketbola sakarā. Nekā nebija! Nolans pēc turnīra Francijā pateica konkrēti:
- Manā komandā spēlēs nevis labākie, bet tie, kas grib...
Tā ir liela atšķirība. Komanda, kas spēlē hokeju un – komanda, kas grib spēlēt... Ko viņš tur murgo, lielais hokeja zinātājs, Latvijas hokeja izlase vienmēr ir gribējusi... Dzirdu balsis. Nē, dārgie un pārliecinātie – tikai pēc šī olimpiskā kvalifikācijas turnīra mēs sapratām, kāda ir atšķirība starp „spēlēšanu” un „gribēšanu”. Tik daudz bloķēto metienu, tik agresīvas divcīņas, tik liela pašatdeve katrā laukuma metrā... Jā, jā – arī tā sauktais forčekings te bija klāt un neatkāpās, jo bez tā mēs šodien Soču ledu tikai sūkātu... Nolans sastāvu vētīja, lika kopā, kādu meta ārā, citus vilka klāt. Viņš nekad neatzīs, ka bija izmisis, bet – tas noteikti bija! Kaut vai viņa principiālā nostāja Rīgas „Dinamo” spēlētāju sakarā. Te nav tik daudz runa par viņu varēšanu, kā par attieksmi – par to stāju, ko viens otrs no šiem apdāvinātājiem demonstrēja sadzīvē. Jo Nolana komandas nesākas ar spēles sākumu, un – tās nebeidzas – ar tieneša mača beigu svilpi. Komanda ir viss! Sākot ar kompotu pie kopējā galda un – beidzot ar kārtību jūsu viesnīcas numuriņā.

Vai pamanījāt, kādu smagumu pēdējā spēlē nesa mūsu hokejisti? Te nebija tikai vienas spēles likme. Viņus spieda vēlme neizgāzties, viņus burzīja līdzjutēju eiforija, kas ar katru nākamo turnīra dienu pieauga svarā... Izturēt tādu slogu nav lemts daudziem – to pašu 1996. gadu atceroties... Zināmas līdzības un scenāriji. Vienīgi, toreiz bija labi hokejisti, šoreiz bija laba komanda. Nolans ir aizvēris muti tiem skeptiķiem, kas caur atslēgas caurumu lūrēja uz viņu un sprieda – nekā tur nebūs, nekā viņš no mūsējiem ārā nedabūs... Mūsu hokejā tā neskraida! Jā, varbūt neskraida, tikai šos (vai tos) hokejistus vai viņu pārstāvētās hokeja skolas mēs uz arēnas ledus aizvadītajā nedēļā neredzējām... Un, labi, ka neredzējām! Tas ir vienkārši neticami, cik īsā laikā Teds Nolans saprata mūsu lielāko problēmu – būt par vienīgajiem tēva dēliem. Būt par tiem, kas noķēra zivi un visiem rāda – re, es! Vai mazāk gaumīgi, pārfrāzējot kādas zināmas latviešu filmas retoriku – sak, bet foreli mans puika noķēra... Tavējais ta’ noķēra, bet, komandai no tā kāds labums? Hokejā neuzvar tie, kas grib ķert tikai foreli... Jo kādam ir jāsarok tārpi, bet vēl ir svarīgs makšķerkāts. Un tad ir jāzina īstās copes vietas, bet pavisam svarīgi – līdz upei vai ezeram ir jātiek...
Darbs un attieksme visa pamatā, kas šoreiz noteica pilnīgi visu! Tās kopumā ir tādas gaisīgas matērijas, kas nav izmērāmas. Nu, visi strādā! Visiem ir attieksme! Vai atceraties iepriekšējo pasaules čempionātu, kur kārtīgi nokapājām vienu spēli – pret fričiem – bet atlikušajā daļā visiem stāstījām, cik laba uzvara tā ir bijusi. Šī paaudze, kas tagad velk Latvijas hokeju, tā pa īstam zemi nemaz nebija ēduši. Viņiem paveicās ar priekšgājēju ieliktajiem pamatiem, bet tad – kaut kā nomuļļājot pusotru spēli, viņi atkal paliek A grupā... Un tad vēl krievu nauda no debesīm, kas vispār ļauj sajusties par izredzētajiem pie svēto galda. Dolce vita! Salda, salda dzīve puikiem, citējot hokeja klasiķus... Ir klusas aizdomas, ka ar Nolanu vienu pašu nepietiktu, lai šos podus pārvārītu. Līdz mājās pārnāca tētis...

Sandis Ozoliņš neatgriezās izlasē. Jo tāds Ozoliņš nekad izlasē nav spēlējis... Lūk, šī attieksme pilnībā izmainīja izlases raksturu. Jo Sandis varēja arī nespēlēt. Viņam šeit nebija jābūt, pie velna! Un tagad varam atzīt – ne sūda mums nebūtu, ja šis četrdesmit gadus vecais vilks, ar savu autoritāti te nebūtu atvedis, ieviesis vai uzspiedis sev zināmo kārtību. To kārtību, ko pazīstam ar vārdu – kapteinis... Nolanam tas bija kā ūdens malks tuksnesī, bet Lipmanam – kā glābšanas riņķis... Satiku Kirovu pirms spēles ar frančiem un viņš saka – bet galvenais, ka visi labākie spēlē... Saku pretī – ne jau labākie, bet, tie, kas patiešām vēlas... Redzu, nesaprot! Tieši tāpat kā Kirovs neko nesaprata brīdī, kad pirms nedēļas sāka presē laimīgi stāstīt, kādas aldaris prēmijas izlasei samaksās par uzvaru, bet dažas dienas pirms izšķirošās spēles, pats vēl iespērās komandas ģērbtuvē un piesolīja, ka „nauda būs arī no mani, ja būs uzvara”... Nezinu un, nav svarīgi, ko tajā brīdī padomāja hokejisti, vai pateica komandas kapteinis, taču pietika ar vienu skatienu, lai federācijas prezidents uz mirkli apjaustu – neviens šajā komandā nespēlē tāpēc, ka par uzvaru saņems prēmiju. Neviens! Jā, varbūt viņi to saņems, jā, varbūt vienam otram šī nauda pat būs ļoti nepieciešama, taču prēmija nebija galvenais, kāpēc viņi gūlās zem šāviņiem... Gūlās šī vārda tiešajā nozīmē.

Komandas goda aplis arēnā bija skaistākais, ko jebkad Latvijas hokejā nācies redzēt... Tik vienoti, tik laimīgi, tik spēcīgi un vareni viņi izskatījās – visi mūsējie! Pa priekšu kapteinis ar sirmiem bārdas rugājiem... Vai viņam šī bija pēdējā spēle izlasē? Būsim godīgi – nav jēgas ticēt vārdiem, jo reiz jau Ozoliņš mums visiem kaut ko sasolīja... Viens gan ir skaidrs – ja Latvijas kreklā ir jāliek punkts kādam noteiktam stāstam vai karjerai, būtu grūti atrast piemērotāku brīdi par šo... Lūk, par to astotajam numuram - paldies!

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2013-02-11 08:07, pirms 12 gadiem
kurmeens rakstīja: Paldies Ozoliņam . Paldies visai komandai

Negribas ozo laist vaļā , ja es redzētu ko likt vietā . Vai mums ir ko likt vietā , tik pat labu ?
Spēles ziņā Ozo vairs nav tik labs kā senākos laikos, bet piem. tādam RD šogad pietrūkst tieši tāda veča ar pau!iem kāds ir Ozo, līdera un tieši ģērbtuvēs.... protams Atlant pēc sastāva ir iespējams pat labāka komanda šobrīd nekā RD, bet atliek vien atcerēties, kad Atlantam sākās tas pacēlums viņu spēlē.... pēc Ozo nozīmēšanas par kapteini! Var jau teikt "sakritība" ko droši vien te daž labs "Liepājas hokeja specs" arī teiks, bet manuprāt tā ir tīrā likumsakarība un Ozo to vēlreiz pierādija izlasē! Tādi veči ģērbtuvē ir vienkārši nepieciešami!

 +11 [+] [-]

, 2013-02-11 08:40, pirms 12 gadiem
Domāju, ka OZo faktors nospēlēja milzīgu lomu izlases morālās stājas un rakstura stiprināšanā. neba tagad visi kā viens, ieskaitot NOlanu, ņems uz šo faktu izcels, tas nav vajadzīgs ne viņiem, ne pašam OZO.
Jāpikrīt Alam, ka spēles ziņā viņš jau vietām sākt atpalikt, nogurt, kautkur parādās brāķis aizsardzībā, bet tāds jau visu laiki ik pa laikam ir bijis .
Bet nu jā, tas goda aplis bija emocionāls brīdis un radās sajūta, ka paši hokejisti pa īstam pasakas par atbalstu.
Ir lietas, kas protams kritā brīžiem acis, bet tas lai paliek. Nolans ceru ka visus tos trūkumus redzēja un novērsīs līdz Pasaules čempionātam .

  +7 [+] [-]

, 2013-02-11 09:51, pirms 12 gadiem
"Komandas goda aplis arēnā bija skaistākais, ko jebkad Latvijas hokejā nācies redzēt... Tik vienoti, tik laimīgi, tik spēcīgi un vareni viņi izskatījās – visi mūsējie! Pa priekšu kapteinis ar sirmiem bārdas rugājiem... " šo Arēnā vērot bija tiešām saviļņojoši - neviltots prieks, lepnums un cieņa !

  +8 [+] [-]

, 2013-02-11 09:58, pirms 12 gadiem
Līdz mājās pārnāca tētis...)))) - Vai nav labi teikts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-11 10:20, pirms 12 gadiem
Respekts un uvažuha.

  +5 [+] [-]

, 2013-02-11 10:22, pirms 12 gadiem
Nepiekrītu, ka Ozoliņš taisīja sūdus uz laukuma. Ļoti nosvērti un pamatīgi risināja katru situāciju uz laukuma. 95% epizožu viņš vienkārši "aizgāja, ieraudzīja un uzvarēja".

Skaidrs, ka viņš nelido pa laukumu, bet to ar uzviju kompensē ar savu pieredzi.

 +11 [+] [-]

, 2013-02-11 10:39, pirms 12 gadiem
Neatceros, kad Sandis būtu nospēlējis visu turnīru bez kaut vienas rupjas kļūdas,lai gan uz viņu šajā turnīrā bija vislielākais spiediens. Neatceros, kad Dārziņš būtu gūlies zem ripas, tāpat kā to dara Kulda, Bārtulis utt. Un re-neviena nopietna savainojuma nav.
Lielas lietas notiek, ja spēlē ar sirdi!

  +8 [+] [-]

, 2013-02-11 11:16, pirms 12 gadiem
Lūk šādu mirkļu vērts ir slimot par hokeju.
Paldies OZO, nākamais izlases krekls zem arēna griestiem ir tavs.
Paldies.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-11 11:19, pirms 12 gadiem
Malači - izdarīja labu darbiņu un emocionāli!

Bet pēc reālā sasnieguma - nekāda sensācija, kā favorīti savā laukumā smagā cīņā guva vajadzīgo rezultātu. Šoreiz Nolans, tāpat kā 2001.gadā Vasiļjevs, 2005.gadā Beresņevs un 2009.gadā Znaroks.

Un neskatoties uz pavasara draudiem beigās spēlēja labākie, izņemot Galviņu, kurš "samaksāja" par atteikšanos spēlēt Francijā.

Cerams ka spēsim Ozo likt mieru pavasarī un nevilkt uz PČ. lai atpūšas un mierīgi gatavojas Sočiem.

     [+] [-]

, 2013-02-11 11:22, pirms 12 gadiem
Pa Lielam,VISI malaci, pasi redzejam cik gruti naca celazime uz Sociem!!!
Slēpts komentārs: marchelo

  +7 [+] [-]

, 2013-02-11 11:51, pirms 12 gadiem
Protams, domāt, ka 40 gados lidot pa laukumu tā, kā 23 ir stulbi, bet tajā pašā brīdī viņa soļi laukumā ir pārdomāti un nesasteigti. Prieks skatīties!

  +8 [+] [-]

, 2013-02-11 11:54, pirms 12 gadiem
marchelo rakstīja: Tik slavinoš raksts komandai kura nespēj pārliecinoši apspēlēt Franciju un Kazahstānu manuprāt ir nevietā. Un ar tādu spēli nekas labs Latviju OS Sočos nesagaida. Jāatzīst ka iepriekšējās desmitgades izlase pret Frančiem varēja likt saspēli, kombinācijas individuālo meistarību tad tagad sacenšamies forchekingā. Komanda kura priecājas par zaudējumu Francijai nekādus lielus panākumus nākotnē nesasniegs mans personīgais viedoklis.
Līmenis starp 8-16 vietām pasaulē jau sen ir izlīdzinājies. Franči liek klāt, Slovēņi, Dāņi. Katrs vars uzvarēt katru. Nebūs vairs vieglu spēļu un graujošu uzvaru. Beigsim tak dzīvot padsmit gadus vecā pagātē. Tagad katra spēle būs grūta

  +3 [+] [-]

, 2013-02-11 11:55, pirms 12 gadiem
Skaisti. Gandrīz atkal apraudājos. Tas laikam tāpēc, ka biju klāt pie tā goda apļa un emocijas vēl arī ir. Neaprakstāmas sajūtas.

Tomēr viss beidzās skaisti, kā visi vēlējāmies. Paldies puišiem, visai izlases komandai un personālam.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-11 12:02, pirms 12 gadiem
Lai tik spēlē arī PČ! Nevar pateikt A un nepateikt B! Tagad , kad likme ir Soči - es spēlēju, bet citā turnīrā,-sorry, atpūtīšos labāk. Kapteiknim jāsaglabā sava autoritāte citu spēlētāju acīs. Ja reiz oficiāli nav atvadījies no izlases, ir jāspēlē!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-11 12:04, pirms 12 gadiem
marchelo rakstīja: Tik slavinoš raksts komandai kura nespēj pārliecinoši apspēlēt Franciju un Kazahstānu manuprāt ir nevietā. Un ar tādu spēli nekas labs Latviju OS Sočos nesagaida. Jāatzīst ka iepriekšējās desmitgades izlase pret Frančiem varēja likt saspēli, kombinācijas individuālo meistarību tad tagad sacenšamies forchekingā. Komanda kura priecājas par zaudējumu Francijai nekādus lielus panākumus nākotnē nesasniegs mans personīgais viedoklis.
Iepriekšājā izlase izcēla pāris 7. vietas PČ un neko negaidītu neparādīja olimpiādēs. Beidz heroizēt.
Slēpts komentārs: Onslovs

  -1 [+] [-]

, 2013-02-11 12:08, pirms 12 gadiem
Karter rakstīja: Līmenis starp 8-16 vietām pasaulē jau sen ir izlīdzinājies. Franči liek klāt, Slovēņi, Dāņi. Katrs vars uzvarēt katru. Nebūs vairs vieglu spēļu un graujošu uzvaru. Beigsim tak dzīvot padsmit gadus vecā pagātē. Tagad katra spēle būs grūta
To ka katra spēle būs grūta pret otrā ešalona komandām piekrītu ar vienu piebildi, ka Latvija savu meistarības latiņu ir palaidusi zemāk neviss Franči ir tik ļoti pacēluši, tie paši Slovāki neskatoties uz paaudžu maiņu tomēr pamatā to latiņu tur.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-11 12:12, pirms 12 gadiem
Karter rakstīja: Līmenis starp 8-16 vietām pasaulē jau sen ir izlīdzinājies. Franči liek klāt, Slovēņi, Dāņi. Katrs vars uzvarēt katru. Nebūs vairs vieglu spēļu un graujošu uzvaru. Beigsim tak dzīvot padsmit gadus vecā pagātē. Tagad katra spēle būs grūta
Tieši tā un Latvijas izlasē nav Malkinu ,Krosbiju ,lai varētu sev līdzīgas komandas uzvarēt ar tehnisku hokeju ,to pat krievi vairs nedara.Tagad ir jākapājās un ļoti svarīgs tagad ir komandas ātrums,tas ir ka visam pieciniekam ir jāspēj skriet gan uzbrukumā ,gan aizsardzībā un jābūt ļoti labai fiziskajai sagatavotībai ,lai visu spēli var presingot un spēlēt spēka hokeju. UN šo komandu 8-18 spēles visu izšķir pašlaik katrs sīkums ,jo komandas tiešām spēkos līdzīgas.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-11 12:18, pirms 12 gadiem
marchelo rakstīja: To ka katra spēle būs grūta pret otrā ešalona komandām piekrītu ar vienu piebildi, ka Latvija savu meistarības latiņu ir palaidusi zemāk neviss Franči ir tik ļoti pacēluši, tie paši Slovāki neskatoties uz paaudžu maiņu tomēr pamatā to latiņu tur.
Slovākiem ir bijuši arī ļoti vāji PČ ,bet kopumā viņiem ir stabila pirmā 7 izlase ,un salīdzināt mūs ar viņiem ir nekorekti,bet Francija jau PČ man patika kā spēlē un viņi noteikti iet uz priekšu.Ja vēl 90 gados viņu izlasē dominēja Kanādā dzimušie ,tad pašlaik tie ir savējie .

     [+] [-]

, 2013-02-11 12:37, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Slovākiem ir bijuši arī ļoti vāji PČ ,bet kopumā viņiem ir stabila pirmā 7 izlase ,un salīdzināt mūs ar viņiem ir nekorekti,bet Francija jau PČ man patika kā spēlē un viņi noteikti iet uz priekšu.Ja vēl 90 gados viņu izlasē dominēja Kanādā dzimušie ,tad pašlaik tie ir savējie .
Kapēc tad nekorekti, jo tagadējie netur līdzi Fanduļiem,Kerčiem, Beļavskiem,Tambijeviem u.t.t. meistarības līmenim? Taisnības labad jātzīst, ka tādu kombicionālu hokeju no tagadējiem treneriem arī neviens neprasa, jo tagad modē skrien un sit, nevis gudras viltīgas izspēles, kāds bija krievu hokeja stils.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2013-02-11 12:45, pirms 12 gadiem
marchelo rakstīja: Kapēc tad nekorekti, jo tagadējie netur līdzi Fanduļiem,Kerčiem, Beļavskiem,Tambijeviem u.t.t. meistarības līmenim? Taisnības labad jātzīst, ka tādu kombicionālu hokeju no tagadējiem treneriem arī neviens neprasa, jo tagad modē skrien un sit, nevis gudras viltīgas izspēles, kāds bija krievu hokeja stils.
Domāju tāda veida spēlētājiem tagad spēlēt būtu daudz grūtāk ,jo hokejs ir kļuvis ātrāks un skaistām izspēlēm laika vairs nepietiek.Un KHL hokejs tomēr ir lēnāks par Eiropas hokeju,jo piemēram vakar es brīnījos .cik lēns izskatās K.Rēdlihs ,KHL tas nav tā redzams,arī Masaļskis nedaudz apmulst no šī ātrā hokeja ,jo metieni tiek izdarīti ātri un no visām pozīcijām.Protams pašu krievu izlasi tas tā neietekmē ,jo resursi viņiem lieli ,bet tagad pat Eirotūrē bez saviem NHL līderiem viņi palika trešie.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-11 12:47, pirms 12 gadiem
No vienas puses taisnība, bet no otras - agrāk bez Ozoliņa un sakarīgā trenera Nolana, puiši savācās un tādas Kazahstānas un Francijas tipa komandas apspēlēja vienos vārtos.
Paldies Ozoliņam, bet nu puišiem tāpat vajadzētu vēl labāk spēlēt, pat bez vecā vilka pamudinājumiem un Nolana pletnes.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-11 13:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Tāda sajūta rodas,ka LV izlase šai kvalifikācijā nav pārspējusi sev līdzīgas izlases, bet kā minimums Kanādu,Čehiju un Krieviju.
Saprotam, saprotam, grūti tev pārdzīvot ka tomēr Latvija tika uz Sočiem, nekas, kamēr citi te mazliet atļaujas papriecāties tu turpini būt REALISTS nolej visu ar sūdiem, gan jau pēc laika pāries arī sāpē ka Latvija tikai uz Sočiem

  +6 [+] [-]

, 2013-02-11 13:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Tāda sajūta rodas,ka LV izlase šai kvalifikācijā nav pārspējusi sev līdzīgas izlases, bet kā minimums Kanādu,Čehiju un Krieviju.
Varbūt cilvēki vienkārši priecājas par šo panākumu... Vācija, Dānija, Baltkrievija Sočos nespēlēs, bet Latvija gan.
Šķiet, ka Namejam visi panākumi ir mērāmi caur pasaules hokeja metropoles Liepājas prizmu.
Ir beidzot jāsaprot, ka hokeja līmenis pasaulē ir tik ļoti izlīdzinājies, ka kādu dienu sagaidīsim to, ka neviena lielvalsts vairs nevarēs būt droša par labāko divpadsmitnieku kādā no PČ.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-11 13:06, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Domāju tāda veida spēlētājiem tagad spēlēt būtu daudz grūtāk ,jo hokejs ir kļuvis ātrāks un skaistām izspēlēm laika vairs nepietiek.Un KHL hokejs tomēr ir lēnāks par Eiropas hokeju,jo piemēram vakar es brīnījos .cik lēns izskatās K.Rēdlihs ,KHL tas nav tā redzams,arī Masaļskis nedaudz apmulst no šī ātrā hokeja ,jo metieni tiek izdarīti ātri un no visām pozīcijām.Protams pašu krievu izlasi tas tā neietekmē ,jo resursi viņiem lieli ,bet tagad pat Eirotūrē bez saviem NHL līderiem viņi palika trešie.
Latvijai nav spēlētāju kas var sasniegt rezultātus ar skriešanu, jo skrienošie spēlētāji mums ir maza auguma (Miķelis;Jekimovs kas nav salīdzināms ar atrumā esošu Ovečkinu), bet savukārt masīvie ( Sprukst;Bērziņš;K.Rēdlihs u.t.t. ) ir stipri par lēnu priekš skrienošā hokeja. Jebkurā gadījumā ripa pa ledu kustas ātrāk nekā spēlētāji un ja māk tad ar ātrām un gudrām piespēlēm tādus skrējējus var atstāt ar gariem deguniem.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-11 13:10, pirms 12 gadiem
marchelo rakstīja: Latvijai nav spēlētāju kas var sasniegt rezultātus ar skriešanu, jo skrienošie spēlētāji mums ir maza auguma (Miķelis;Jekimovs kas nav salīdzināms ar atrumā esošu Ovečkinu), bet savukārt masīvie ( Sprukst;Bērziņš;K.Rēdlihs u.t.t. ) ir stipri par lēnu priekš skrienošā hokeja. Jebkurā gadījumā ripa pa ledu kustas ātrāk nekā spēlētāji un ja māk tad ar ātrām un gudrām piespēlēm tādus skrējējus var atstāt ar gariem deguniem.
Sprukta lēnums ir gadu gaitā atstrādāts mīts, es pat teiktu stereotips, vairāk seko līdz hokejam kas notiek laukumā, sezonās kas aizvadītas KHL un pat tagad izlasē ļoti skaidri varēja redzēt ka uz pat ādu skrējēju fona kā Francūži Sprukts izskatās ātrumā ziņā vairāk kā labi
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +8 [+] [-]

, 2013-02-11 13:34, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,tagad bez emocijām uzdosu jautājumu ko uzdevu J. Matulim u.t.i., kāds ir faktiskais labums no tā ko iegūs LV izlase startējot Sočos?
Kaut vai tāds, ka sēdēsim pie viena pusdienu galda ar kanādiešiem un krieviem, nevis pie TV ar baltkrieviem un kazahiem.

  +5 [+] [-]

, 2013-02-11 13:35, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Sprukta lēnums ir gadu gaitā atstrādāts mīts, es pat teiktu stereotips, vairāk seko līdz hokejam kas notiek laukumā, sezonās kas aizvadītas KHL un pat tagad izlasē ļoti skaidri varēja redzēt ka uz pat ādu skrējēju fona kā Francūži Sprukts izskatās ātrumā ziņā vairāk kā labi
Tieši tā izskatījās, jo Sprukts cenšas spēlēt gudru hokeju, atšķirībā no tā paša Bērziņa vai Štāla.

  -3 [+] [-]

, 2013-02-11 13:40, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Tāda sajūta rodas,ka LV izlase šai kvalifikācijā nav pārspējusi sev līdzīgas izlases, bet kā minimums Kanādu,Čehiju un Krieviju.
+
Latvija gan pārbaudes spēlēs, gan tagad pagrūda Francijai. Bet kepkas līksmo tāpat.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-11 13:40, pirms 12 gadiem
Iegūs nedaudz, bet tomēr ranga punktiņus priekš kvalificēšanās nākamajai olimpiādei 2018.gadā. Drusciņ reālāk būs tikt tajā "zelta" 9-niekā.
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,tagad bez emocijām uzdosu jautājumu ko uzdevu J. Matulim u.t.i., kāds ir faktiskais labums no tā ko iegūs LV izlase startējot Sočos?

  -2 [+] [-]

, 2013-02-11 13:42, pirms 12 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Ir beidzot jāsaprot, ka hokeja līmenis pasaulē ir tik ļoti izlīdzinājies, ka kādu dienu sagaidīsim to, ka neviena lielvalsts vairs nevarēs būt droša par labāko divpadsmitnieku kādā no PČ.
Un tagad varētu arī padomāt tā - varbūt nejau izlidzinās kopējo valstu līmenis, bet gan LV līmenis pielīdzinās FRA un KAZ līmenim? Par to protams neviens nav padomājis.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-11 14:02, pirms 12 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Varbūt cilvēki vienkārši priecājas par šo panākumu... Vācija, Dānija, Baltkrievija Sočos nespēlēs, bet Latvija gan.
Šķiet, ka Namejam visi panākumi ir mērāmi caur pasaules hokeja metropoles Liepājas prizmu.
Ir beidzot jāsaprot, ka hokeja līmenis pasaulē ir tik ļoti izlīdzinājies, ka kādu dienu sagaidīsim to, ka neviena lielvalsts vairs nevarēs būt droša par labāko divpadsmitnieku kādā no PČ.
Muļķības.
Pirmkārt, pilnīgi nekāds sakars ar Liepajas hokeju.
Otrkārt, OS kvalifikācijas turnīri visās grupās pierādija, ka Eiropā nekāda strauja hokeja attīstība realitātē nemaz nenotiek.
Tas vienkārši ir kārtējais mīts, kas ir ļoti nepieciešams dažiem mūsu hokeja funkcionāriem,lai piesegtu to,ka LV hokejs lēnām, bet neatlaidīgi regresē.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-11 14:02, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Un tagad varētu arī padomāt tā - varbūt nejau izlidzinās kopējo valstu līmenis, bet gan LV līmenis pielīdzinās FRA un KAZ līmenim? Par to protams neviens nav padomājis.
Tā pati Francija pēdējā čempī paņēma Šveici ar 4-2, baltkrievus ar 2-1, kazahus ar 6-3 un zaudēja tikai top 6 komandām- ASV, Kanādai un Šveicei un slovākiem ( ar 4-5 tikai).

No 7- 13 vietai līmenis ir izlīdzinājies kā vēl nekad. 5-6 gadus atpakaļ tādi baltkrievi, latvieši, friči un Šveice uzvarēja francūžus, itāļus, dāņus un norvēgus bez problēmām, tagad situācija vairs nav prognozējama.

Pēc nameja loģikas sanāk, ka regresē arī Šveices hokejs?

  +8 [+] [-]

, 2013-02-11 14:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,tagad bez emocijām uzdosu jautājumu ko uzdevu J. Matulim u.t.i., kāds ir faktiskais labums no tā ko iegūs LV izlase startējot Sočos?
Mjāāā...izbrīnu rada šādi spriedelējumi no pieauguša cilvēka...! Bēdīgi...

  -3 [+] [-]

, 2013-02-11 14:07, pirms 12 gadiem
spoT rakstīja: Tā pati Francija pēdējā čempī paņēma Šveici ar 4-2, baltkrievus ar 2-1, kazahus ar 6-3 un zaudēja tikai top 6 komandām- ASV, Kanādai un Šveicei un slovākiem ( ar 4-5 tikai).

No 7- 13 vietai līmenis ir izlīdzinājies kā vēl nekad. 5-6 gadus atpakaļ tādi baltkrievi, latvieši, friči un Šveice uzvarēja francūžus, itāļus, dāņus un norvēgus bez problēmām, tagad situācija vairs nav prognozējama.

Pēc nameja loģikas sanāk, ka regresē arī Šveices hokejs?
Šveicei ir mazliet cita rakstura problēmas nekā mums, belariem,kazahiem u.t.t. viņu panākumi bija ļoti saistāmi ar Ralfu Krīgeru. Kad viņš aizgāja no Šveices galvenā trenera amata, tā šai izlasei sākās šupošanās.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-11 14:18, pirms 12 gadiem
marchelo rakstīja: Kapēc tad nekorekti, jo tagadējie netur līdzi Fanduļiem,Kerčiem, Beļavskiem,Tambijeviem u.t.t. meistarības līmenim? Taisnības labad jātzīst, ka tādu kombicionālu hokeju no tagadējiem treneriem arī neviens neprasa, jo tagad modē skrien un sit, nevis gudras viltīgas izspēles, kāds bija krievu hokeja stils.
Varbūt Tu atceries citus Tambijevus un Kerčus, bet es atceros virkni pasaules čempionātu, kuros šie minētie kungi ( un citi tā laika varoņi )nospēlēja pietiekami švaki gan individuāli, gan kā komanda. Tu tagad pasniedz tā laika Latvijas izlasi kā stabilu pirmā astotnieka komandu, kura katrā PČ iekļūst vismaz ceturtdaļfinālā, un, nekad nezaudē otrā ešelona komandām. Mans personīgais viedoklis ir, ka, Latvijas izlases vieta uz hokeja kartes nav īpaši mainījusies pa šiem gadiem, jo rezultāti ( vieta PČ ) īpaši nemainās. Arī spēlētāji nav palikuši mazāk meistarīgi, ir līderi un ir otrā plāna aktieri tāpat kā tajā laikā.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-11 14:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Muļķības.

Otrkārt, OS kvalifikācijas turnīri visās grupās pierādija, ka Eiropā nekāda strauja hokeja attīstība realitātē nemaz nenotiek.
Pēc kā to izspriedi?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-11 14:37, pirms 12 gadiem
marchelo rakstīja: Kapēc tad nekorekti, jo tagadējie netur līdzi Fanduļiem,Kerčiem, Beļavskiem,Tambijeviem u.t.t. meistarības līmenim? Taisnības labad jātzīst, ka tādu kombicionālu hokeju no tagadējiem treneriem arī neviens neprasa, jo tagad modē skrien un sit, nevis gudras viltīgas izspēles, kāds bija krievu hokeja stils.
Kā jau te iepriekš teica - nevajag heroizēt.

Tie paši Tambijevi un Kerči 1999. gadā izkrita no A grupas un mums ļoti paveicās, ka tieši tajā laikā pāris gadus IIHF bija tādi noteikumi un bija jāspēlē pārejas turnīrā, kurā mūsējie uzvarēja un tika atpakaļ. Ja nebūtu toreiz tāda turnīra, tad 2000. gada Pēterburgā mūsējiem nemaz nebūtu, jo viņi tajā gadā spēlētu B grupā.

Pieminētie veterāni bija labi hokejisti, bet neviens no viņiem nebija pasaules zvaigzne. Iespējams, tā laika izlase bija labāka tieši kā komanda, jo lielākā daļa no tiem večiem bija draugi arī ārpus laukuma, bet salīdzināt tā laika hokeju un tagadējo nav pareizi, jo tagad hokejs ir pavisam savādāks, daudz ātrāks un "fiziskāks".

  -2 [+] [-]

, 2013-02-11 15:34, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Pēc kā to izspriedi?
Pēc tā,ka zaudēja tās valstis,kuras savā grupā skaitījās favorīti.
Tā pati Vācija vai Dānija.
Tas nozīmē to,ka pasaules hokeja 8-18 viss ir pa vecam,jo katra no šīm komandām var uzvarēt viena otru pie noteiktiem nosacījumiem, un viedoklis ka tajā pašā Vācijā vai Dānijā hokejs šobrīd ļoti progresē ir stipri mānīgs.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-11 16:09, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc tā,ka zaudēja tās valstis,kuras savā grupā skaitījās favorīti.
Tā pati Vācija vai Dānija.
Tas nozīmē to,ka pasaules hokeja 8-18 viss ir pa vecam,jo katra no šīm komandām var uzvarēt viena otru pie noteiktiem nosacījumiem, un viedoklis ka tajā pašā Vācijā vai Dānijā hokejs šobrīd ļoti progresē ir stipri mānīgs.
Pie "noteiktiem nosacījumiem" Latvija arī Zviedrus un co var uzvarēt, tas nozīmē, ka zviedru hoķis uz vietas stāv vai regresē?

  -1 [+] [-]

, 2013-02-11 16:16, pirms 12 gadiem
Tas nemaina faktu, ka katru gadu izlase brauc pakaļ max 1 uzvarai PČ, nez kā ies OS?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-11 16:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc tā,ka zaudēja tās valstis,kuras savā grupā skaitījās favorīti.
Tā pati Vācija vai Dānija.
Tas nozīmē to,ka pasaules hokeja 8-18 viss ir pa vecam,jo katra no šīm komandām var uzvarēt viena otru pie noteiktiem nosacījumiem, un viedoklis ka tajā pašā Vācijā vai Dānijā hokejs šobrīd ļoti progresē ir stipri mānīgs.
Bet kurš ir teicis ka baigi profresē? es vairāk dzirdu ka izl;īdzinās, katrā ziņā Tevis minētajās 8-18 ši kvalifikācija to apstiprina. Par progresu lai spriež speci.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-11 17:05, pirms 12 gadiem
Kā gan negribētos vēl redzēt kreklu ar Nr.8 pie griestiem pakārtu ledus hallē!Ticu ,ka Ozo vēl pavilks Olimpiādi!

  +5 [+] [-]

, 2013-02-11 18:53, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,tagad bez emocijām uzdosu jautājumu ko uzdevu J. Matulim u.t.i., kāds ir faktiskais labums no tā ko iegūs LV izlase startējot Sočos?
Skumji, ka Tu pats to nespēji saskatīt. Diezgan sekli domā, ja vaicā šādus jautājumus līdzcilvēkiem...

  +1 [+] [-]

, 2013-02-11 20:17, pirms 12 gadiem
marchelo rakstīja: Tik slavinoš raksts komandai kura nespēj pārliecinoši apspēlēt Franciju un Kazahstānu manuprāt ir nevietā. Un ar tādu spēli nekas labs Latviju OS Sočos nesagaida. Jāatzīst ka iepriekšējās desmitgades izlase pret Frančiem varēja likt saspēli, kombinācijas individuālo meistarību tad tagad sacenšamies forchekingā. Komanda kura priecājas par zaudējumu Francijai nekādus lielus panākumus nākotnē nesasniegs mans personīgais viedoklis.
Visa turnīra aura, komandas nervs nebija jūtams tikai bezkaislīgiem statistiķiem un acīmredzot arī Kirovam, ja jau pirms izšķirošās spēles atkal vecā dziesma par prēmijām...

stāsts bij' labs, precīzi atspoguļots !

  -3 [+] [-]

, 2013-02-11 21:22, pirms 12 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Skumji, ka Tu pats to nespēji saskatīt. Diezgan sekli domā, ja vaicā šādus jautājumus līdzcilvēkiem...
Sekli domā tas,ka medaļai ir tikai viena puse. Šai gadījumā medaļas otrā puse ir-ko mēs zaudējam no šīs kvalificēšanās.
Vienu zaudējumu uzreiz varu uzrakstīt bez liekas domāšanas-ja arī Lipmanam bija kādas izcilas domas par pārmaiņām LV hokejā, tad tās šobrīd ir noliktas visaugstākā plaukta, visdziļākā kaktā, jo kāpēc gan ko mainīt, ja mēs esam ''hokeja lielvalsts''. Kamēr gailis pakaļā neknābs, tikmēr nekas nenotiks.
Vai pazīmēšanās Sočos var dot kādu reālu labumu Latvijas hokejam man pārliecības nav. Par Latvijas hokeja prestiža celšanu, šeit runa diez vai var būt, jo pēdējās divas OS rāda, ka tāds starts kāds bija mūsējiem nevienai izlasei sevišķus bonusus prestižām nedos. Nav pamata domāt,ka šoreiz būs savādāk.

     [+] [-]

, 2013-02-11 21:29, pirms 12 gadiem
Nepatika raksta pedejie vardi,kada bija jega atgriezties,lai atkal aizietu.Ja,reiz,atgriezas tad jaiet lidz galam,ka istam Kapteinim.Ir sajuta,ka si KOMANDA var labi nospelet.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-11 22:46, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,tagad bez emocijām uzdosu jautājumu ko uzdevu J. Matulim u.t.i., kāds ir faktiskais labums no tā ko iegūs LV izlase startējot Sočos?
a kāds būtu labums ja nestartētu?

     [+] [-]

, 2013-02-12 08:01, pirms 12 gadiem
marchelo rakstīja: To ka katra spēle būs grūta pret otrā ešalona komandām piekrītu ar vienu piebildi, ka Latvija savu meistarības latiņu ir palaidusi zemāk neviss Franči ir tik ļoti pacēluši, tie paši Slovāki neskatoties uz paaudžu maiņu tomēr pamatā to latiņu tur.
mulkibas!!! pedeja laika Fran4i kliuvusi specigaki ne tikai spelejot pret Latviju! pret viniem ari grandiem ir kliuvis grutak spelet

     [+] [-]

, 2013-02-12 08:15, pirms 12 gadiem
marchelo rakstīja: Kapēc tad nekorekti, jo tagadējie netur līdzi Fanduļiem,Kerčiem, Beļavskiem,Tambijeviem u.t.t. meistarības līmenim? Taisnības labad jātzīst, ka tādu kombicionālu hokeju no tagadējiem treneriem arī neviens neprasa, jo tagad modē skrien un sit, nevis gudras viltīgas izspēles, kāds bija krievu hokeja stils.
atkal karteja mulkiba no tavas puses! esmu parliecinats,ka ja butu iespeja sarikot speli starp tagadejo LV izlasi un Ker4a,Fandulia,Beliavska,Tambijeva,Znaroka izlasi LABAKAJOS GADOS,tad uzvaretu TAGADEJA,pie tam parliecinosi! hokejs,ka ari jebkurs cits sports, nestav uz vietas,vins nemitigi ar katru gadu PROGRESE,tikai starpiba ir tada,ka vieniem tas progress iet atrak,citiem mazliet lenak bet apgalvot to,ka veco laiku buki bija labaki par musdienu,ir nekas cits ka NOSTALGISKA ILUZIJA! neviens pratigs cilveks ta4u neteiks,ka vieglatletika, peldesana vai piemeram tramplinleksana 60.-80.to gadu uzstaditie rekordi ir paraki par 21.gadsimta

     [+] [-]

, 2013-02-12 08:23, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,tagad bez emocijām uzdosu jautājumu ko uzdevu J. Matulim u.t.i., kāds ir faktiskais labums no tā ko iegūs LV izlase startējot Sočos?
faktiskais labums ir automatiska IIHF ranga vietas paaugstinasanas iespeja! zemak par 12.to nebusim! ta4u pacelties augstak,kaut vai nedaudz, ir labas izredzes!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 19:38, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Varbūt Tu atceries citus Tambijevus un Kerčus, bet es atceros virkni pasaules čempionātu, kuros šie minētie kungi ( un citi tā laika varoņi )nospēlēja pietiekami švaki gan individuāli, gan kā komanda. Tu tagad pasniedz tā laika Latvijas izlasi kā stabilu pirmā astotnieka komandu, kura katrā PČ iekļūst vismaz ceturtdaļfinālā, un, nekad nezaudē otrā ešelona komandām. Mans personīgais viedoklis ir, ka, Latvijas izlases vieta uz hokeja kartes nav īpaši mainījusies pa šiem gadiem, jo rezultāti ( vieta PČ ) īpaši nemainās. Arī spēlētāji nav palikuši mazāk meistarīgi, ir līderi un ir otrā plāna aktieri tāpat kā tajā laikā.
Jā tai izlasei ar stabilitāti bija lielas problēmas, bet ne dēļ meistarības, bet gan tā laika komandas iekšējā klimata un Beresņevs tai laikā nebija labākais treneris kā arī barvedis Znaroks cīnījās ar Lipmanu par prēmijām vairāk nekā domāja par hokeju(plus alkohols par ko arī minēja Puče). Bet tajās retajās reizēs kad šai komandai prāts bija uz hokeju tā rādīja ļoti augstvērtīgu hokeju kaut vai spēle pret Kanādu 1997 gadā. tagadējie puiši tik līdzvērtīgu spēli pret Kanādu nenospēlēs ne jau pat rezultāta zīņā bet izpildījuma.

     [+] [-]

, 2013-02-23 17:08, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,tagad bez emocijām uzdosu jautājumu ko uzdevu J. Matulim u.t.i., kāds ir faktiskais labums no tā ko iegūs LV izlase startējot Sočos?
kāds ir faktiskais labums no tā ko iegūst izlase startējot PČ??