Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3

Zviedrija iekļūst 1/4 finālā, Latvija grupā paliek pēdējā vietā

Agris Suveizda

Zviedrija iekļūst 1/4 finālā, Latvija grupā paliek pēdējā vietā
Patriks Berjlunds Šveices vārtu priekšā
Foto: AFP/Scanpix

Par pirmo ceturtdaļfinālisti Soču olimpisko spēļu vīriešu turnīrā kļuva Zviedrijas izlase, kas tikai nepilnas astoņas minūtes līdz pamatlaika beigām salauza Šveices pretestību - 1:0. Pateicoties pretinieku vārtsarga Reto Berras dāvanai, vienīgos vārtus guva 41 gadu vecais veterāns Daniels Alfrēdsons, kurš bija pirmais pie Berras atsistās ripas.

Spēles pirmajās desmit minūtēs aktīvāk vārtus apdraudēja Šveice, kas pretiniekus nomētāja ar 9:2. Viens no šiem metieniem bija ļoti tuvu tam, lai pārvērstos vārtu guvumā – astotajā minūtē atlēkusī ripa nonāca pie Denisa Hollenšteina, tomēr Henriks Lundkvists paspēja pārvietoties un reaģēt uz metienu. Pēc mirkļa Hollenšteins nopelnīja pirmo noraidījumu, bet trešdaļas izskaņā pie pirmā vairākuma tika arī Šveice.

Pēc pārtraukuma zviedri ieguva izteiktu iniciatīvu un nenogurdināmi uzbruka gandrīz visas trešdaļas garumā, kopumā izdarot 17 metienus pret septiņiem (pēc divām trešdaļām – 22:20). Otrās trešdaļas vidusdaļā Zviedrijai izdevās īsā laikā iegūt divus vairākumus un vēl trešdaļas izskaņā skandināvi izveidoja daudzas bīstamas epizodes, tomēr viņiem joprojām neizdevās ieņemt Reto Berras cietoksni.

Trešās trešdaļas ievadā vairākumā jau spēlēja Šveice, kas izveidoja trīs ļoti labus momentus. Vēlāk ar ceturto neizmanto vairākumu atbildēja Zviedrija, bet pasaules čempioniem septiņarpus minūtes līdz beigām beidzot izdevās atklāt rezultātu. Ēriks Kārlsons uzmeta pa vārtiem, un rupji kļūdījās šveiciešu vārtu vīrs Berra, kurš atsita ripu sev priekšā, un to izmantoja pieredzējušais Daniels Alfrēdsons - 1:0 Zviedrijas labā. Pēdējā minūtē šveicieši vēl nomainīja Berru pret sesto laukuma spēlētāju, tomēr neprata glābt spēli.

Grupu turnīra pēdējā kārtā Zviedrija rīt plkst. 19:00 pēc Latvijas laika tiksies ar Latviju, savukārt Šveice paralēli šai spēle cīnīsies pret Čehiju. Iepriekšējās olimpiskajās spēlēs Vankūverā Zviedrija un Šveice izstājās ceturtdaļfinālā, savukārt pagājušajā gadā abas komandas tikās pasaules čempionāta finālā. Toreiz ar rezultātu 5:1 uzvarēja mājinieki zviedri.

Zviedrija – Šveice 1:0 (0:0, 0:0, 1:0)
Vārti: 52:39 Alfrēdsons (Kārlsons, Berjlunds) 1:0.
Metieni: 31:26
Soda minūtes: 4:8
Vārtsargi: Henriks Lundkvists – Reto Berra.

C grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija220005:26
2.Čehija210016:63
3.Šveice210011:13
4.Latvija200022:50

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:37, pirms 11 gadiem
skaisti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:37, pirms 11 gadiem
Šveice bija pelnījusi vismaz punktu, izcili turējās!
Slēpts komentārs: M8archa

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:38, pirms 11 gadiem
EIektriskaisZutis rakstīja: Spēle bija lieliska, it īpaši pirmais periods, bet šķiet, ka nepietika spēka un uzbrukums pamatīgi buksē. Toties aizsardzība ir perfekta, jo divās spēlēs ielaisti tikai vieni vārti. Visi hokeja eksperti teica, ka būs sagrāve, bet ne tuvu tam. Tagad jāņem uzvara pret čehiem un viss kārtībā. Cepuri nost puišu priekšā, bet viena kļūda tomēr visu izšķīra.
aizsardzība tiešām monstruāla

  +7 [+] [-]

, 2014-02-14 16:40, pirms 11 gadiem
Berjlunds, omg. kas tur par autoru, nav galvu saspiedis?
Slēpts komentārs: AnDrIHaCkO

 +14 [+] [-]

, 2014-02-14 16:41, pirms 11 gadiem
Rīt būs pa smago!

 +15 [+] [-]

, 2014-02-14 16:41, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Šveice bija pelnījusi vismaz punktu, izcili turējās!
Mēs arī bijām pelnījuši. Šoreiz veiksme nebija Šveices pusē.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:41, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Tagad varbūt mutes būt ciet tiem, kas raudāja, ka sudrabs PČ bija nejaušība un neobjektīvs rezultāts.

Vispār Šveice varēja mierīgi arī vinnēt, ja izmantotu kaut pusi no izdevībām!
Tač tie kuri muldēja turpinās muldēt, atkal cieša spēle Šveices izpildījumā, bet nu spēlē gan šie mazrezultatīvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2014-02-14 16:42, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Autor kapēc - Karlsons?

Pēc tavas loģiskas vajadzēja - Kārlšōns
Kāšōns

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:43, pirms 11 gadiem
Šveicei karma

  +6 [+] [-]

, 2014-02-14 16:44, pirms 11 gadiem
šveice labi kapā aizsardzībā, bet uzbrukums iespārda - divas spēles un nevieni vārti...

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:45, pirms 11 gadiem
labs kas labi beidzas. es to pat neuzskatītu par kļūdu. Berra stāvēja spīdoši, Šveices aizsardzība ir ļoti augstā līmenī, kopumā SUI uzbrukumi bija bīstamāki lai arī retāki. zviedru spēle nepatika, varbūt ka taupās, kas zin. es vnk zinu ka viņi var spēlēt labāk bet šodien bija tikai atsevišķi uzplaiksnījumi. galvenais ka uzvara ir, Šveicei veiksmi pret čehiem

  -4 [+] [-]

, 2014-02-14 16:46, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Rīt būs pa smago!
nekas tur nebūs, Latvija protams zaudēs bet līdzīgā cīņā

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:47, pirms 11 gadiem
Grupā tātad esam un paliksim pēdējie, tas nozīmē, ka kval. rangā varam būt labākajā gadījumā 10., kas nozīmē, ka nāks pretī 7. vieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 16:51, pirms 11 gadiem
Cienījami, ņemot vērā, ka grupā medaļnieki.Baudam OS!

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:52, pirms 11 gadiem
Fūū,virsrakts gan nesmuks,Berra nenospēlēja labi tajā epizodē,taču kopumā viņam ļoti laba spēle.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:52, pirms 11 gadiem
Kas ir Kārlsons?

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:53, pirms 11 gadiem
ingus7 rakstīja: Apmeram kas varetu nakt mums preti? Norvegija?
Pēc līdzšinējiem rezultātiem - jebkas. Ja paliekam 10. (t.i., esam labākie no ceturto vietu ieguvējiem, kas pagaidām izskatās reāli), tad visticamāk tie varētu būt SLO, SVK, NOR vai SUI.

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 16:53, pirms 11 gadiem
edzus72 rakstīja: nekas tur nebūs, Latvija protams zaudēs bet līdzīgā cīņā
A kāda starpība - nekas no tā nemainās...

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:53, pirms 11 gadiem
ļoti ticams, ka Šveices-Čehijas uzvarētājs
ingus7 rakstīja: Apmeram kas varetu nakt mums preti? Norvegija?

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:53, pirms 11 gadiem
JMancuso rakstīja: Grupā tātad esam un paliksim pēdējie, tas nozīmē, ka kval. rangā varam būt labākajā gadījumā 10., kas nozīmē, ka nāks pretī 7. vieta
Ja tā paliek, tad jā, pretī nāks labākā no trešās vietas ieguvējām.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:54, pirms 11 gadiem
edzus72 rakstīja: nekas tur nebūs, Latvija protams zaudēs bet līdzīgā cīņā
Jā, Šveice pret Zviedriju izskatījās tāpat kā Latvija pret Šveici. Lai gan vienīgi var cerēt, ka Zviedriem tiešām neko nevajag, un viņi nespēlēs uz 100%, tad jā, var zaudēt arī līdzīgā cīņā un veiksmes gadījumā paķert punktus.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 16:55, pirms 11 gadiem
JMancuso rakstīja: Pēc līdzšinējiem rezultātiem - jebkas. Ja paliekam 10. (t.i., esam labākie no ceturto vietu ieguvējiem, kas pagaidām izskatās reāli), tad visticamāk tie varētu būt SLO, SVK, NOR vai SUI.
Kas tie par Dzēruma murgiem. Vietas sev nodrošinās USA, Zviedrija, Kanāda un es liktu uz Somiju, visdrīzāk , ka krievi iet ārā kā piektais numurs.

 +17 [+] [-]

, 2014-02-14 16:55, pirms 11 gadiem
Šveice divās spēlēs pati vēl nav iemetusi nevienus vārtus.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:57, pirms 11 gadiem
knaible rakstīja: Šveice divās spēlēs pati vēl nav iemetusi nevienus vārtus.
momenti ir pa katru spēli vismaz 5, bet realizācija pieklibo.

  -4 [+] [-]

, 2014-02-14 16:57, pirms 11 gadiem
knaible rakstīja: Šveice divās spēlēs pati vēl nav iemetusi nevienus vārtus.
Pret Latviju tak skaistus vārtus ielika

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:57, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kas tie par Dzēruma murgiem. Vietas sev nodrošinās USA, Zviedrija, Kanāda un es liktu uz Somiju, visdrīzāk , ka krievi iet ārā kā piektais numurs.
Pārlasi vēlreiz šos dzērēja murgus.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-14 16:59, pirms 11 gadiem
Zviedri jau ir 1/4 finālā un rīt viņi dirsu neplēsīs, tā sacīt spēlēs tā pa mierīgo + vārtos nebūs Lundkvists, tākā rīt mūsējiem visas iespējas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:01, pirms 11 gadiem
knaible rakstīja: Šveice divās spēlēs pati vēl nav iemetusi nevienus vārtus.
jā bet uzbrukums ir līmenī. tikai veiksmes acīmredzami trūkst. pret Latviju tik daudz momentu, šodien arī

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:02, pirms 11 gadiem
Tad jau SWE rīt nespēlēs ar tādu atdevi pret Latviju ! ;D

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:02, pirms 11 gadiem
JMancuso rakstīja: Pārlasi vēlreiz šos dzērēja murgus.
Jā, tev taisnība, nedaudz pārlasījos. Atvaino.

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:02, pirms 11 gadiem
Un ko mums mainīs uzvara? Mums pat nebūs iespēja rēķināt, jo pēc mums būs vēl 3 spēles..
NormundsSejejs_Highlights rakstīja: Zviedri jau ir 1/4 finālā un rīt viņi dirsu neplēsīs, tā sacīt spēlēs tā pa mierīgo + vārtos nebūs Lundkvists, tākā rīt mūsējiem visas iespējas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 17:03, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: pārmaksātie nhl superstāri knapi izmocīja vienu goliņu un uzvaru, to pašu uz tā rēķina ka šveiciešiem ir pilnībā pazudis uzbrukums. pč šeices sastāvs bija pilnībā no vietējiem kadriem un saspēle bija tik skaista ar asiem un efektīviem uzbrukumiem, bet nu ir nākuši klāt nhl pabiras un visu skaisto ir pilnibā sabojājuši. vajais uzbrukums jau bija redzams spēlē pret latviju. diemžel sastāva komplektācija sveiciešiem ir neveiksmīga un ar tādu uzbrukumu nekur tālu netiks
OS ir zvaigžņu parāde, visām izlasēm. ja traucē NHL spēlētāji, gaidi PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:04, pirms 11 gadiem
Tagd jāgaida Kanāda pret Austriju

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 17:08, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: edzus72, 17:03, pirms dažām sekundēm

šveices izpildījums pč laikā bez nhl kadriem bija 3 reizes sakarīgāks
Jā, bet tagad visiem ir labākie sastāvi, pret NHL večiem nav tik vienkārši iemest kā KHL večiem, tas ir fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:12, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Kāšōns
vienk Kšššš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:22, pirms 11 gadiem
Alfredsona uzvārdu arī katrs autors citādāk raksta. Saka, ka vadās pēc vispareizākajiem likumiem, bet tā arī nav vienojušies par dažu uzvārdu rakstību. Vai tomēr šodien visu valodu zinātāja spējas pievīla?

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:23, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Šveice bija pelnījusi vismaz punktu, izcili turējās!
Latvija arī bija pelnijusi kaut punktu!

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:24, pirms 11 gadiem
Norvēģi, Slovāki vai Čehija/Šveice

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:25, pirms 11 gadiem
Ieēdiet savu medicīnu suņi! (adresēts Šveices hokejiestiem) ;D

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:29, pirms 11 gadiem
Ceru ka Zviedri pamatīgi aizsvinēsies. Mums jāmēģina kaut vai 1 punktu paņemt.
Jebkurā gadījumā - labi, ka šoreiz beidzamā spēle pirms kvalifikācijas 4-daļfinālam ar Zviedriju. Norūdīs mūsējos, nākamais pretinieks liksies vieglāk ņemams, protams, ja izturēsim Zviedru pirti.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 17:30, pirms 11 gadiem
Tagad visiem "ekspertiem" laikam skaidrs, kapec mums bija probleemas ko uzbrukumaa pret Šveici izveidot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:39, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: edzus72, 17:03, pirms dažām sekundēm

šveices izpildījums pč laikā bez nhl kadriem bija 3 reizes sakarīgāks
nepiekrītu. nu nebija ne vainas uzbrukumam. kā jau teicu viņu uzbrukumi bija bīstamāki, asāki nekā zviedru. tas ka viņi maz iemet, bet izveido kaudzi momentu. neveicas ar realizāciju pagaidām. varbūt pret čehiem maisam gals būs vaļā

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 17:44, pirms 11 gadiem
Alfjodšonam uzvaras vārti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:52, pirms 11 gadiem
SKALS rakstīja: Rīt nebūs nekas. Ne Zviedrijai vajag ne Latvijai. Treniņspēle. Abas komandas taupīs spēkus un centīsies nesavainoties. Te atkal uzskatāmi parādās turnīra izspēles kārtības nederīgums.
muļķības! mums nākamo spēli ļoti vajag, ja ne uzvarēt, tad vismaz nospēlēt ar minimālu zāģi, jo tas dos nomināli vājāku pretinieku ceturtajā spēlē

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 17:53, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Kāšōns
Kāšōns un Brjālītis.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:54, pirms 11 gadiem
NormundsSejejs_Highlights rakstīja: Zviedri jau ir 1/4 finālā un rīt viņi dirsu neplēsīs, tā sacīt spēlēs tā pa mierīgo + vārtos nebūs Lundkvists, tākā rīt mūsējiem visas iespējas
Iespējas uz ko? Plēst d.irsas, lai izšķiestu spēkus un dabūtu traumas neko neizšķirošā spēlē un pēc tam kārtīgi norautos pa muguru kvalifikācijas spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:01, pirms 11 gadiem
Šveice pagaidām turnīrā nav guvusi nevienus vārtus. Ko dod tā dzelžainā aizsardzība, ja paši nevar iemest nevienu ripu.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 18:02, pirms 11 gadiem
psc, izdomājuši, Berjlunds, ibio... to jau nemaz izrunāt nevar mēli neizmežģījot

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 18:07, pirms 11 gadiem
Nu Sveiciesi ljoti labi speleja!
Punktu toc bija pelnijusi!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 18:08, pirms 11 gadiem
Šveice nav iesitusi nevienu ripu 2 spēlēs, bet mēs veselas 3

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 18:08, pirms 11 gadiem
Čehiem būs grūti ar šveiciešiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 18:09, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kāšōns un Brjālītis.
Kāšōns un Lillebrērs.

un Frekenboka.

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:10, pirms 11 gadiem
SKALS rakstīja: Rīt nebūs nekas. Ne Zviedrijai vajag ne Latvijai. Treniņspēle. Abas komandas taupīs spēkus un centīsies nesavainoties. Te atkal uzskatāmi parādās turnīra izspēles kārtības nederīgums.
LAT riit ir jaakapaa, lai nepaliktu peedeejaa 12. vietaa..... tad gan kvalifikaacijaa ir auzas....

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:13, pirms 11 gadiem
marksis rakstīja: muļķības! mums nākamo spēli ļoti vajag, ja ne uzvarēt, tad vismaz nospēlēt ar minimālu zāģi, jo tas dos nomināli vājāku pretinieku ceturtajā spēlē
tīri teorētiski jau tā ir, bet reāli - dabūt kādu somiju vai amīšus. kāda šķirba?

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:19, pirms 11 gadiem
yankeezulu rakstīja: tīri teorētiski jau tā ir, bet reāli - dabūt kādu somiju vai amīšus. kāda šķirba?
Amīšus gribēdams nedabūsi, jo viņi būs pirmie grupā.

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:22, pirms 11 gadiem
kas nāks preti(visticamak), ja mēs paliekam pedejie grupa ? -kads ir petijis ?
manupart,labakais variants butu čehija, tad šveice..
kautka sajuta, kad pret čehiem pilniba sevi nerealizejam..

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 18:23, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Autor kapēc - Karlsons?

Pēc tavas loģiskas vajadzēja - Kārlšōns
Tas futbolā!Hokejā savādāk šie uzvārdi tiek izrunāti!

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:24, pirms 11 gadiem
eikoninsh rakstīja: kas nāks preti(visticamak), ja mēs paliekam pedejie grupa ? -kads ir petijis ?
manupart,labakais variants butu čehija, tad šveice..
kautka sajuta, kad pret čehiem pilniba sevi nerealizejam..
ideālais būtu Austrija

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:27, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Šveice bija pelnījusi vismaz punktu, izcili turējās!
Tā ir karma jo mēs pret šveici arī bijam pelnījuši kaut punktu.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 18:28, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ideālais būtu Austrija
Austriešiem nav kaut kas jāvinnē, lai šie mums būtu pretī?

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:29, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ideālais būtu Austrija
tas tak nav reali,tikai teoretiski

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:29, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ideālais būtu Austrija
es tomēr par ideālāko nosauktu Slovēniju!
bet skaitīt , kas un kā, jau konkrētāk rīt varēsim vakarā!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 18:29, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Amīšus gribēdams nedabūsi, jo viņi būs pirmie grupā.
pirmie būs kanada Asv otrie.

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:31, pirms 11 gadiem
naninoi rakstīja: pirmie būs kanada Asv otrie.
Kanāda nav ar ASV vienā grupā...
viena otrā vieta starp citu ar tiek pa taisno 1/4!

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:31, pirms 11 gadiem
naninoi rakstīja: pirmie būs kanada Asv otrie.
Nu amerikāņi izskatās galvas tiesu pārāki par citiem pagaidām. Kanādiešu spēku arī pēc šis dienas spēles īsti nevarēs novērtēt, bet tad jau redzēs.

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:34, pirms 11 gadiem
Maz ticams, ka dabuusim SVK..... vinji visticamaak buus sliktaakie no 3 vietaam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:34, pirms 11 gadiem
kada austrija, kada slovenija ?? ja gribejam pasapnjot par vinjiem , tad bija janjem vismaz kādi punkti pret sui,cze..
tagad jacer, ka pretiniekos nebus can, usa , rus vai fin... bet cze vai sui

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:35, pirms 11 gadiem
Starp citu, ja kads nezinaja tad 19.00 TV6 radis Norvegijas - Somijas speli, nevis Kanadas - Austrijas!

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:36, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: 1.Krieviem zelts

kas būs tālāk otrie, trešie, neņemos spriest
Naivais

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:36, pirms 11 gadiem
eikoninsh rakstīja: kada austrija, kada slovenija ?? ja gribejam pasapnjot par vinjiem , tad bija janjem vismaz kādi punkti pret sui,cze..
tagad jacer, ka pretiniekos nebus can, usa , rus vai fin... bet cze vai sui
Varetu velreiz ar Cehiem uzspelet, tomer ir mums samera parocigi!
Kas zin, mos paveiktos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:38, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Es ticu saviem favorītiem, nevis tukši troļļoju kā tu, kas nevienu USA vai CAN spēli nav pat redzējis
Es redzēju kanādiešu spēli, un atkārtojumā USA spēli, kanādieši nepārliecināja, USA gan sasita slovākus. No pārējām komandām tieši USA izskatās vislabākie pagaidām

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:38, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Es ticu saviem favorītiem, nevis tukši troļļoju kā tu, kas nevienu USA vai CAN spēli nav pat redzējis
Beidz muldet, pats savu Krievu speli vakar skatijies wsp?

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 18:39, pirms 11 gadiem
Šveice divās spēlēs nav iemetusi nevienu golu, bet jau pirms pēdējās spēles nodrošinājusi, ka nepaliks pēdējā vietā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:40, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Varetu velreiz ar Cehiem uzspelet, tomer ir mums samera parocigi!
Kas zin, mos paveiktos!
tieši manas domas...jau Vankuvera paradijam, kad varam iekost (2:2)..
pietam tādā turnirā, vinnet vienu un to pašu komandu ,ir visai gruti, lai gan viena protams, ir paraka..
tomer domaju mums pret chehiem ir dažas priekšrocibas
-pirmkart jau atrums, speka spele, fiziski varetu but labaki uz speles beigam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:40, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Varetu velreiz ar Cehiem uzspelet, tomer ir mums samera parocigi!
Kas zin, mos paveiktos!
Nu kad mums čehi ir bijuši parocīgi? Cik spēlējam, tik zaudējam ar 1:3 vai 2:4.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 18:46, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Protams. Žēl, ka ceturtdaļfinālu neredzēšu, bet lai mājiniekiem veicas
Nebūs jau ko redzēt, pagrūdīs kvalifikācijā tavējie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 19:16, pirms 11 gadiem
tomasmuller rakstīja: tAPĒC KA VIASAT VIENKĀRŠI KLAUNI TUR STRĀDĀ 10 minūtes pirms sākuma pasaka ka rā'dis SOmijas-Norvēģijas spēli un 21.20 Kanādu- AUstriju ierakstā
ha-ha šrots savu līmeni tur, tāpēc arī ir tikai šrots

     [+] [-]

, 2014-02-14 19:23, pirms 11 gadiem
Gan Kanāda, gan Somija ar 2:0 uzvar....diezgan loģiski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 19:50, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Kas jums kaiš, niekkalbji! Es pa viasatu varu redzēt abas spēles vienlaicīgi
Es ar skatos pa TV6 NOR vs FIN, un pa Viasat OS 1 AUS vs CAN!

     [+] [-]

, 2014-02-14 19:56, pirms 11 gadiem
Zeterbergs ari ir prom Ta ka drusku vieglak bus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 20:30, pirms 11 gadiem
Skiet ka Kanadiesi un Somi sacensas sava starpa, kurs ar lielaku rezultata starpibu sagraus savu pretinieku!
Patreiz Kanadiesi grauj ar 6-0, bet Somi ar 5-0.
Un Karteram jau Hat-trick!

     [+] [-]

, 2014-02-14 20:32, pirms 11 gadiem
Vel derētu Sidam iemest

     [+] [-]

, 2014-02-14 20:37, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Skiet ka Kanadiesi un Somi sacensas sava starpa, kurs ar lielaku rezultata starpibu sagraus savu pretinieku!
Patreiz Kanadiesi grauj ar 6-0, bet Somi ar 5-0.
Un Karteram jau Hat-trick!
Kanādieši jau tur brīžiem sāk ķēmoties. Patika kā komentētājs noteica pēc austriešu 2+2 vairākuma- ''austriešiem izdevās tikt sveikā vairākumā ar tikai 1 ielaistiem vārtiem''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 20:39, pirms 11 gadiem
bail iedomāties par rītdienas rezultātu, cerams ka nebūs pārāk traki atlaisti gali

     [+] [-]

, 2014-02-14 20:42, pirms 11 gadiem
Nu, ko rādās, ka 1/8 fināls pret Slovākiju vai Norvēģiju.

     [+] [-]

, 2014-02-14 20:43, pirms 11 gadiem
LauroSkr rakstīja: Būsim atklāti , Latvija neturēja līdzi Šveicei , un punktus pilnībā pelnīja Šveice . Lai gan šodien bija ātrs hokejs , zviedri ir cita līmeņa hokejisti , tāpēc viņi pelnīti dabūja uzvaru !
Hokejā nav nekas pelnīts ar smuku spēli vai vairāk momentiem. Ir rezultāts un viss. Gadās, ka rezultāts ir netaisnīgs, ja to ir sekmējuši tiesneši. Mums nepaveicās un viss. Šveiciešiem arī pret zviedriem bija vairāk momentu, šoreiz nepaveicās viņiem.

     [+] [-]

, 2014-02-14 20:44, pirms 11 gadiem
Zviedri vēl nav iekļuvuši 1/4 finālā.Pēc olimpiskā nolikuma vietu kārtību grupā nenosaka savstarpējā spēles,ja ir vienāds punktu skaits,bet gan vārtu attiecība,pēc tam lielāks vārtu guvums un visbeidzot reitinga tabula,kur zviedri ieņem 1. vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 20:46, pirms 11 gadiem
Nu jā tas tā virspusēji piemests, un pie reizes arī cerību variants, jo ar abiem var spēlēt.
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: paga,paga,tu vel nepadomaji par to,ka Norvegi ar Austirju var pamatliaka neizskirti nospelet ka ari Slovaki ar Sloveniem ta bus pamatiga pakalia prieks mums,ja,protams,negustam punktus pret Zviedriem

     [+] [-]

, 2014-02-14 20:47, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: nelasiju sis temas komentarus,bet man ir jautajums zinosiem cilvekiem ? ka tiks sadalitas pozicijas izslegsanas speles,vai pec vietam savas apaksgrupas,vai ari pec kopeja punktu un vartu starpibu skaita? piemeram,var taks gadities ta,ka vienas grupas 4. vieta savac 3 punktus,bet citas grupas 3.vieta tiek tikai pie diviem ka tad isti ir? un vel,ja ,piemeram,Latvija un Sveice savac pa trim punktiem, bet savukart Latvijai izradas labaka vartu starpiba,vai tiek vera nemama savstarpeja spele, nemot vera to,ka vel kadai komandai,ar kuram ne mes, ne Sveice nebijam tikusies,ari ir 3 punkti?
Katras grupas 1.vieta plus labākā 2. automātiski nokļūst 1/4. Visi pārējie pēc punktiem, savst. sp., vārtu attiecības sakārtojas.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-14 20:47, pirms 11 gadiem
andris1052 rakstīja: Zviedri vēl nav iekļuvuši 1/4 finālā.Pēc olimpiskā nolikuma vietu kārtību grupā nenosaka savstarpējā spēles,ja ir vienāds punktu skaits,bet gan vārtu attiecība,pēc tam lielāks vārtu guvums un visbeidzot reitinga tabula,kur zviedri ieņem 1. vietu.
The tie-breaking system for two teams with the same number of points in a standing will be the game between the two teams, the winner of the game taking precedence.

Information - Olympic - International Ice...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 20:54, pirms 11 gadiem
Lāšoni un Berji jau ir 1/4, ko satraucaties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 22:10, pirms 11 gadiem
Vieta grupaa ir noteicoshaa. Latvija augstaak par 10.vietu peec grupu speeleem vairs nevar buut.

     [+] [-]

, 2014-02-14 22:52, pirms 11 gadiem
pirms turnīra, cik rēķināju, tad par ceturtdaļfinālu spēlēsim ar Slovākiju, tagad skatos tabulās un sanāktu tāpat. Kā jums šķiet?

     [+] [-]

, 2014-02-14 22:55, pirms 11 gadiem
ajrisūdezda rakstīja: žēl ,ka Pītīrjs Fōšbjerijs beidzis karjeru
žēl, ka vairs Latviju netrenē Kjūrre Lindstrjōms...

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 23:38, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: saviem vardiem izskaidrot nevari? man majas mikroskopa nav,lai so te visu izlasitu un izstudetu! paskaidro vien,ja 4etram komandam ir pa trim punktiem,divas no kuram ir savstarpeji spelejusas,bet divas ne,ka tiek vietas saadalitas,vel nemot vera to,ka zaudejusajaiai savstarpeja spele komandai ir vislabaka vartu bilanse?
mikroskopa?
Tu nemāki uzlikt lielāku šriftu uz ekrāna?

     [+] [-]

, 2014-02-15 05:10, pirms 11 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: saviem vardiem izskaidrot nevari? man majas mikroskopa nav,lai so te visu izlasitu un izstudetu! paskaidro vien,ja 4etram komandam ir pa trim punktiem,divas no kuram ir savstarpeji spelejusas,bet divas ne,ka tiek vietas saadalitas,vel nemot vera to,ka zaudejusajaiai savstarpeja spele komandai ir vislabaka vartu bilanse?
Cik gruti ir izlasit? pasa augsha viss rakstits. Iekopeshu, ja nu tiesham tik gruti apskatities:
The following criteria will be used in the order presented to determine this ranking following completion of the Preliminary Round (1D – 12D):
Higher position in the group
Higher number of points
Better goal difference
Higher number of goals scored for
Better 2013 IIHF World Ranking