Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Kanādas hokejisti dominē un finālā sakauj Zviedriju

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Kanādas hokejisti dominē un finālā sakauj Zviedriju
Džonatans Tēvzs iesāka Kanādas izlases ceļu pēc zelta
Foto: AP/Scanpix

Noskaidroti pēdējie Soču ziemas olimpisko spēļu čempioni, par kuriem kļuva Kanādas izlases hokejisti. Kanādas izlase veiksmīgi aizstāvēja pirms četriem gadiem Vankūverā izcīnīto olimpiskās čempiones titulu, apspēlējot Zviedrijas izlasi ar rezultātu 3:0.

Kanādas un Zviedrijas izlases ceļš uz finālu nebija viegls. Zviedrijas hokejisti pusfinālā aizvadīja sīvu cīņu ar Somiju, uzvarot ar 2:1, bet Kanādas valstsvienībai problēmas radās jau ceturtdaļfinālā, kurā tikai ar 2:1 tika pārspēta Latvijas izlase. Pusfinālā kanādiešiem pietika tikai ar vieniem gūtiem vārtiem, lai uzveiktu ASV. Pēdējās trīs olimpiskajās spēlēs Kanāda triumfējusi divas reizes, bet Turīnā labākie bija zviedri. Nu Zviedrijas izlase atkal bija gatava atņemt Kanādai olimpiskās čempiones titulu.

Spēli komandas iesāka vidējā tempā, bet ar labiem uzbrukumiem. Nepagāja pat divas minūtes, kad Henrikam Lundkvistam vajadzēja glābt Zviedrijas izlasi no vārtu zaudējuma. Vēl tuvāk rezultāta atklāšanai piektajā minūtē bija Zviedrijas izlase, kad mestā ripa trāpīja pa vārtu stabu, bet neieslīdēja tajos. Pirmā perioda pirmajā pusē komandas cīnījās kā līdzīga ar līdzīgu, nespējot iegūt iniciatīvu. Sākoties 11. minūtei, vārtu stabs glāba arī Zviedrijas komandu, kad vārtus nespēja gūt Patrīs Beržerons.

Rezultāts tika atklāts, kad atlicis spēlēt bija septiņas minūtes un piecas sekundes. Vārtu priekšā ripas lidojuma virzienu mainīja Džonatans Tēvzs, izvirzot vadībā Kanādu. Pirmā perioda izskaņā Kanāda nerealizēja vairākas labas vārtu gūšanas iespējas gan vairākumā, gan vienādos sastāvos, rezultātam vairs nemainoties.

Otro periodu ar skaitlisko vairākumu varēja iesākt Zviedrijas izlase. Zviedri pielika lielus spēkus, lai panāktu izlīdzinājumu, bet Kerijs Praiss bija vietā. Kad spēlēts bija teju četras ar pusi minūtes lieliska iespēja gūt vārtus bija Martinam Senluī, bet ripa nelaikā noslīdēja no nūjas lāpstiņas. Ripa tāpat izgāja cauri Lundkvista kājsargiem, tiesnesim mazliet pāragri apturot spēli. Neilgi pēc tam zviedriem atkal bija smagas divas minūtes mazākumā, glābjot ne vien Lundkvistam, bet arī vārtu konstrukcijai.

Spēles otro pusi ievadīja Sidnija Krosbija mēģinājums aizbēgt viens pret vienu ar Lundkvistu, bet tika apturēts. Īsi pēc tam kanādieši veica pretuzbrukumu divi pret vienu aizsargu, bet Zviedru vārtsargs nospēlēja precīzi, atvairot Korija Perija metienu. Kanādas izlase nopietni dominēja laukumā, cenšoties gūt vēl kādus vārtus, bet nesekmējās ar momentu realizāciju. Pie sava pirmā vārtu guvuma Sočos beidzot tika Krosbijs, kurš neitrālajā zonā nozaga ripu, aizbēga viens pret vienu ar Lundkvistu, kuru meistarīgi pārspēja - 2:0.

Zviedrijas izlasei trešajā periodā vajadzēja krietni sasparoties, lai vēl pacīnītos par uzvaru šajā finālspēlē. Jau pirmajā minūtē Zviedrijas vārtus apdraudēja Tēvzs, esot tuvu otro vārtu guvumam. Neilgi pēc tam skandināvus atkal glāba vārtu stabs, vārtu guvumam atkal esot tuvāk Kanādai. Nebija ilgi jāgaida, kad kanādieši veica kārtējo ātro pretuzbrukumu, kuru ar precīzu metienu tomēr nespēja noslēgt Patriks Marlo. Zviedrijas izlases hokejisti principā netika laisti ārā no savas zonas, ar katru minūti attālinoties no olimpiskā čempiontitula.

Spēles liktenis tika izšķirts teju 11 minūtes līdz pamatlaika beigām, kad Pitsburgas "Penguins" triecienspēks, Sidnijs Krosbijs un Kriss Kunics, izkārtoja Kanādai trešos vārtus un drošu pārsvaru šajā finālspēlē. Pat skaitliskajā vairākumā Zviedrijas izlase nespēja izveidot vārtu gūšanas momentus, kamēr Kanādas hokejisti reāli varēja gūt vārtus mazākumā. Zviedri nepadevās, bet izbeigt Kanādas izlases dominanci nespēja. Kanādas hokejisti izcīnīja uzvaru ar rezultātu 3:0, devīto reizi kļūstot par olimpisko čempioni.

Hokejs, vīrieši, Fināls

Zviedrija - Kanāda 0:3 (0:1, 0:1, 0:1)
Vārti: 12:55 Tēvzs (Kārters, Vēbers) 0:1, 35:43 Krosbijs 0:2, 49:04 Kunics 0:3
Soda minūtes:6:4
Metieni: 24:36
Vārtsargi: Henriks Lundkvists - Kerijs Praiss

Hokejs, vīrieši

GadsZeltsSudrabsBronza
2014KanādaZviedrijaSomija
2010KanādaASVSomija
2006ZviedrijaSomijaČehija
2002KanādaASVKrievija

Medaļu sadalījums hokejā

VValstsZSBKopā
1.Kanāda2002
2.Zviedrija0101
2.ASV0101
4.Somija0011
4.Šveice0011

 +27 [+] [-]

, 2014-02-23 16:20, pirms 11 gadiem
Kārtējais pierādījums tam, ka turnīrus uzvar autobusi, nevis skaista spēle!
Kopumā ļoti garlaicīgs hokeja turnīrs, liela vilšanās, ja atskaita Latvijas lielisko sniegumu!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:21, pirms 11 gadiem
booring

  +5 [+] [-]

, 2014-02-23 16:21, pirms 11 gadiem
Ļoti labi,Kanāda parāda,kas ir Nr.1 hokejā. Zviedriem principā nekādu lielo variantu nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-23 16:22, pirms 11 gadiem
CANADA, CANADA, CANADA!!!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2014-02-23 16:22, pirms 11 gadiem
Lielāka ripas kontrole pretinieku zonā, vairāk metienu un bīstamāki momenti, tāpēc, tāpat kā iepriekšējās spēlēs (neredzēju tikai kanādiešu spēles ar Norvēģiju un Somiju), likumsakarīga Kanādas uzvara.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-23 16:22, pirms 11 gadiem
Apsveicu Kanādu ar zeltu hokejā sievietēm un vīriešiem...

 +35 [+] [-]

, 2014-02-23 16:22, pirms 11 gadiem
Latvija Kanādai ir iemetusi vairāk golus kā Zviedrija un ASv kopā

  +4 [+] [-]

, 2014-02-23 16:22, pirms 11 gadiem
Kanādas super aizsardzība triumfē. 8 gadus jau ir hokeja karaļi.

Viens no varenākajiem hokeja turnīriem, kas par zvaigznēm izgāja pēdējo reizi olimpiādes laukumā. Būtībā bez pārsteigumiem, ja nu vienīgi Latvijas izsistā Šveice.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-23 16:23, pirms 11 gadiem
HOKEJS IR KANĀDAS SPĒLE!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2014-02-23 16:23, pirms 11 gadiem
Nu re - atbrauca Kanāda un visiem lielo laukumu speciem noslaucīja šņukuru. Ārpus sava kontinenta Kanāda neko nevarot un nevarēšot izcīnīt

Lielisks OS noslēgums!!!
Slēpts komentārs: Paraleela_linija

 +10 [+] [-]

, 2014-02-23 16:23, pirms 11 gadiem
Canada>Latvia>USA> Sweeden>Finland.

Godīgi sakot fināls lika vilties.

Pat Can:LV vairāk izskatījās pēc fināla, nevis šodien redzētais.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:24, pirms 11 gadiem
Biju uzlicis 5€ uz Zviedriem, bet esmu ļoti priecīgs par Kanādu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-23 16:24, pirms 11 gadiem
Tā teikt sīkums, bet patīkami! LV izlase plovos smagā cīņā (krietni smagākā nekā šodien redzētajā) zaudēja nākamajiem OS čempioniem!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:24, pirms 11 gadiem
Metalurgs1232 rakstīja: Apsveicu Kanādu ar zeltu hokejā sievietēm un vīriešiem...
apsveikums tiek novērtēts

 +14 [+] [-]

, 2014-02-23 16:24, pirms 11 gadiem
astoņus gadus pēc kārtas visuma spēcīgākā izlase!

  +3 [+] [-]

, 2014-02-23 16:25, pirms 11 gadiem
Sveicu visus, kuriem arī prieks par Kanādas un NHL uzvaru.
Slēpts komentārs: KAMA3

  +4 [+] [-]

, 2014-02-23 16:25, pirms 11 gadiem
Apsveicu Kanādu-pelnīti!

Līderi izšāva finālā.

Dārziņš pēdējais, kurš OS spēlēs iemetis CAN un Praisam!

  +8 [+] [-]

, 2014-02-23 16:25, pirms 11 gadiem
Pelnīta kanādiešu uzvara.
Prieks ka atzīmējās pingvīni Krosbijs un Kunics.

  +5 [+] [-]

, 2014-02-23 16:25, pirms 11 gadiem
nu ļoti patīkams rezultāts,kanādieši malači aizbāza muti visiem nelabvļliem un parādīja kura komanda varēs saukties par stiprāko nākamos četrus gadus.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-23 16:26, pirms 11 gadiem
Mana otrā mīļākā hokeja izlase aiz Latvijas-Kanāda,izcīna zeltu!Kanādieši parādīja,ka viņi ir visstiprākie hokejā visā pasaulē,un mēs,latvieši,pret viņiem nospēlējām cienījami-viņi mūs knapi uzvarēja!

  -2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:26, pirms 11 gadiem
Viens no garlaicīgākajiem fināliem kādu esmu redzējis

  +6 [+] [-]

, 2014-02-23 16:26, pirms 11 gadiem
Un Dārziņš ir pēdējais, kas pārspējis KanāDAS olimpisko izlasi. Pusfināls, fināls uz nulles- nu all-star komanda. LAtvija-KAnāda, kanādiešu nervozākā spēle šo 4 un nākošo 4 gadu laikā

  +3 [+] [-]

, 2014-02-23 16:27, pirms 11 gadiem
Kanāda vnk neapturama šajā olimpiādē, lai cik viegli/grūti nāca uzvara viņi tomēr dominēja visos mačos. "|loti ātri slido, agresīvi uz vartiem, precīzas piespēles un ripas pārvaldīšanas tehnika utt.

Pelnīta uzvara, lai gan biju par zviedriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:27, pirms 11 gadiem
KAMA3 rakstīja: Garlaicīgās OS, kas redzētas. Kanāda šogad nebija pelnījusi uzvarēt, bet neko darīt.
Kā tad tā nebija? Play off apspēlēja 2vus no 3galvenajiem pretendentiem uz zeltu...3šos novāca somi. Kuri tad bija pelnījuši zeltu pēc tavām ekspeta domām?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:27, pirms 11 gadiem
Tā tam bij jābūt!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:27, pirms 11 gadiem
Nemot vera visu turniru tad Zviedrijas vietaa vajadzeja but somiem.Tad butu interesantaak.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:27, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Pasaulē spēcīgāko komandu mēs noskaidrosim 26.maijā Minskā PČ finālā.
Olimpiskās spēles ir plezīrs, kur spēlētāji ar ģimenēm atbrauc sezonas vidū atpūsties, apskatīt skaisto dabu, uzspēlēt nedaudz hoķi.
Īsto spēku rādīs PČ sezonas beigās, kad tiks atdoti pēdējie spēki, kas atlikuši un tālāk jau vasara, kamēr OS spēki tiek taupīti atlikušajām sezonas spēlēm, play off.

Nu nav nopietni uztvert OS kā spēku samēru rādītāju.Tas netiek darīts ne futbolā ne citur.
Trollis. OS vienmēr ir labākie spēlētāji, tas ir iemesls kāpēc krievi nekad nav un nekad arī neuzvarēs OS. CAN, USA, FIN, SWE > RUS

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:27, pirms 11 gadiem
Arī Bekstrēms iekritis dopingā.

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:27, pirms 11 gadiem
Kaut neesmu Kanādas atbalstītājs, tomēr jāatzīst, ka viņi bija labākie, komandas spēle perfekta! Simulants arī labs, iemeta īstajā brīdī un noņēma spriedzi! Apsveicu! Un prieks, ka mūsējie bija pedējie, kas viņiem iemeta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:28, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Labi, ka spēles beidzās šādi. Daži kadri vairs nevarēs izmantot argumentu, ka NHL uz lielajiem laukumiem neko nevar parādīt, lel.
Tā bija iliminātu sazvērestība, lai ieriebtu KHL

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:28, pirms 11 gadiem
Kanādieši pretiniekiem baro dopingu!

  +3 [+] [-]

, 2014-02-23 16:28, pirms 11 gadiem
cerams Putinam patika fināls

  -1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:28, pirms 11 gadiem
Garlaicīgākās OS hokeja spēles vēsturē
vienīgās spriedzes spēles bija - ASV vs Krievija; Latvija vs Kanāda. Šodien vienīgi bija patīkami skatīties, kā Kanāda parāda visai pasaulei kā vajag spēlēt hokeju, bet ja godīgi tad Zviedrijai vajag no Latvijas pamācīties kā jāspēlē aizsardzībā, jo tik vāja aizsardzība kāda bija Zviedrijai - sen nebija redzēta!!!

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:28, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Nemīz karstu. ASV-Kanāda bija fināls.
Ne tuvu, tā bija ASV-Krievijas spēle-labākais hokejs kāds bija šajās Olimpiskajās spēlēs. Žēl to,kuri to spēli palaida garām. Īsta konfekte!!

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:28, pirms 11 gadiem
Būs ko bāzt sejā vēl uz četriem gadiem. Paldies Kanādai.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:28, pirms 11 gadiem
jā, nu Kanāda vnk no citas planētas. aizdoma, ka viņi uzvarēs jau bija diezgan liela, bet laikam ne ar šādu dominanci. te tev nu bija lielā laukuma problēmas. jorpojām grūti noticēt, ka CAN visas Olimpiādes laikā savos vārtos ielaida 3 ripas. citiem vārdiem varētu teikt, ka Dārziņš sameta 33,3% no visiem Kanādas zaudētajiem vārtiem .

domāju godam nopelnīts zelts, kopumā ļoti patīkams šī te OS hokeja turnīra iznākums.

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:29, pirms 11 gadiem
lietotajsk rakstīja: Ne tuvu, tā bija ASV-Krievijas spēle-labākais hokejs kāds bija šajās Olimpiskajās spēlēs. Žēl to,kuri to spēli palaida garām. Īsta konfekte!!
Redzēju, noteikti skaista spēle, bet kādā sakarā fināls? Finālam nav jābūt tādam. Noteikti bija labākā spēle turnīrā. Pēc tam seko Kanāda-ASV pusfināls.

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:30, pirms 11 gadiem
bembists rakstīja: Latvija Kanādai ir iemetusi vairāk golus kā Zviedrija un ASv kopā
Kanādieši vispār tikai 3 golus ir ielaiduši šajā turnīrā un vienu no tiem no mūsējiem! Vēl tik pa vienam golam no norvēgiem un somiem ir dabujuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:30, pirms 11 gadiem
Can-Rus būtu bijis skatāmāks fināls

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:30, pirms 11 gadiem
īstais fināls - LATpret CAN
Skaistas Olimpiskās spēles latviešiem, būtu tās Zalcburgā, kas zin, būtu mums 2 zelti

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:31, pirms 11 gadiem
Eu eu Bekstromam ar dopings... :/

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:31, pirms 11 gadiem
Neesi tik pieticīga, tomēr 33,333333333333%
neputns rakstīja: citiem vārdiem varētu teikt, ka Dārziņš sameta 33,3% no visiem Kanādas zaudētajiem vārtiem .

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:31, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: teikšu kā domāju:

tik garlaicīgu Olimpisko hokeja turnīru sen nebija nācies redzēt..

lielākais prieks ir Latvijas izlases spēlēs.. viss pārējais smaga vilšanās..
Arī ASV-Krievijas spēle bija baudāma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:31, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: Rodriguez 2, 16:26, pirms dažām sekundēm

mazajam vārgulim statistika 6 spēles ir 1+2. tas ir viens no vajakajiem uzbrucēju statiem kanādas izlase. tie ir fakit. šeit līmenis priekš kriesbija ir par augstu
Krosbijs nospēlēja labu turnīru, veicot lielu darba apjomu . Un, protams, viņš kā kapteinis aizveda Kanādu līdz zeltam.

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:31, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Arī Bekstrēms iekritis dopingā.
bet vina gadijuma vins ir lietojis pretalergiskas zales, kuras saturejusas "psuedoefedrin" nevis aizliegtas vielas.
Nicklas Bäckström fast i dopningstest | OS 2014...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:32, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Būs ko bāzt sejā vēl uz četriem gadiem. Paldies Kanādai.
un Harļiks smagi nopūšas

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:32, pirms 11 gadiem
Bekstrēmam arī dopings ?!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:32, pirms 11 gadiem
KFC rakstīja: Can-Rus būtu bijis skatāmāks fināls Kas ir Rus? Lūzeri, kuri jau 3 reizes pēc kārtas nespēj vispār medaļas izcīnīt?

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:33, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: un Harļiks smagi nopūšas
Nebūs jau tik traki - ja nesāks atkal blatot pēc kāda PČ kad krievi uzvilks kādu ZA izlasi, tad jau speciāli šo nekacinās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:34, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Bekstrēmam arī dopings ?!
Nicklas Backstrom misses gold medal game over...

  +3 [+] [-]

, 2014-02-23 16:34, pirms 11 gadiem
Interesantākā turnīra spēle (neskaitot LV, protams) bija USa:Rus. Es pat teiktu, ka vienigā spēle, kuru noskatījos no sākuma līdz pat beigām.

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:34, pirms 11 gadiem
Bekstrēms ir piespļāvis seju visai Zviedrijai, visiem pēc kārtas.

Sudrabs ir apkrēpots.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:35, pirms 11 gadiem
Latvija Kanādai izrādīja lielāku pretestību.
Secinājums: Latvija VAR cīnīties par medaļām.
Kas zin kā spēle beigtos, ja Latvijai būtu viena brīva diena pirms spēles ar Kanādu...

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:35, pirms 11 gadiem
Jā, šaubu nav - tā spēle bija puslīdz episka, salīdzinot ar citām turnīra spēlēm. Daļēji arī USA-CAN bija kapiņš, vien gūto vārtu trūka ļoti.
Ralfinolv rakstīja: Interesantākā turnīra spēle (neskaitot LV, protams) bija USa:Rus. Es pat teiktu, ka vienigā spēle, kuru noskatījos no sākuma līdz pat beigām.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:35, pirms 11 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: bet vina gadijuma vins ir lietojis pretalergiskas zales, kuras saturejusas "psuedoefedrin" nevis aizliegtas vielas.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/os2014/article18425017.ab
Situācija tāda pati kā mūsu Pavlovam.
Par dopingu to grūti nosaukt, labāk spēlēt nepalīdz, bet aizliegta viela tā ir tik un tā.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:36, pirms 11 gadiem
Nikujasse rakstīja: Latvija Kanādai izrādīja lielāku pretestību.
Secinājums: Latvija VAR cīnīties par medaļām.
Kas zin kā spēle beigtos, ja Latvijai būtu viena brīva diena pirms spēles ar Kanādu...
lielāku? Beidz pīpēt. Mūs nomētāja un mēs izmisīgi bijām iespiesti zonā.

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:36, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Nebūs jau tik traki - ja nesāks atkal blatot pēc kāda PČ kad krievi uzvilks kādu ZA izlasi, tad jau speciāli šo nekacinās...
tu jau varbūt ne, bet priekš Kino tas ir īsts saldaisēdiens tā teikt, atnākt vakarā mājās pēc darba un bišk paecēties ar Harlamovu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:38, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: tu jau varbūt ne, bet priekš Kino tas ir īsts saldaisēdiens tā teikt, atnākt vakarā mājās pēc darba un bišk paecēties ar Harlamovu
Vairs jau ne. Tagad jau es viņam vairs neskaitos cienīgs oponents. Eh, iešu pasēdēt kaktā ar savu trešo zeltu pēdējos 12 gados...

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:39, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Situācija tāda pati kā mūsu Pavlovam.
Par dopingu to grūti nosaukt, labāk spēlēt nepalīdz, bet aizliegta viela tā ir tik un tā.
Pavlovs dzera uztura bagatinatajus,bet Bakstrems zales, tas ir divas dazadas lietas.viens meginaja uzlabot sniegumu,otrs arsteties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:39, pirms 11 gadiem
bembists rakstīja: Latvija Kanādai ir iemetusi vairāk golus kā Zviedrija un ASv kopā
juu tad jau esam stipraki par USA un SWE, pilnigi bezsakarigs salidzinajums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-23 16:41, pirms 11 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: Pavlovs dzera uztura bagatinatajus,bet Bakstrems zales, tas ir divas dazadas lietas.viens meginaja uzlabot sniegumu,otrs arsteties.
Atļaušos pasmaidīt par šo
Nez vai lietojot uztura bagātinātāju, kas palīdz regulēt svaru, var uzlabot spēlēt prasmi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:42, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Kāda starpība ja rezultāts ir viens un tas pats?
starpiba gala rezultata var but liela,jo redzes ka bus ar diskabeli.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:42, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Atļaušos pasmaidīt par šo
Nez vai lietojot uztura bagātinātāju, kas palīdz regulēt svaru, var uzlabot spēlēt prasmi
Tas var uzlabot izturību.

  +4 [+] [-]

, 2014-02-23 16:42, pirms 11 gadiem
žēl, ka Kanādai nesanāk uz PČ aizvest pirmo sastāvu, rautu āri tur uz pip.eles pārējos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:43, pirms 11 gadiem
Esmu lepns par Kanadu!
Uzvareja pelniti.
Spele skatama!

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:44, pirms 11 gadiem
inis rakstīja: Latvia team are the best....
ja nemāki, tad neblomējies.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:44, pirms 11 gadiem
Kanāda pelnīti izcīna Zelta medaļas malačī žēl ka ASV nedabuja medaļas

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:44, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Situācija tāda pati kā mūsu Pavlovam.
Par dopingu to grūti nosaukt, labāk spēlēt nepalīdz, bet aizliegta viela tā ir tik un tā.
Tik atškirībā no Pavlova čalis visu savu iespējamo "standarta diskābeli" ( iespējamos 2.g) varēs arī ZA bez lieka stresa atspēlēt(izlaižot divus PČ), jo NHL ir poo ko tur SOK vai IIHF aizliedz! Patiesībā jau, cik saprotu, Pavlovs arī, ja/kad tagad dabūs to diskābeli no IIHF, tad čalim arī vienīgais ceļš karkjeras turpināšanā būs braukt uz ZA minoriem (CHL/ECHL/AHL).

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:44, pirms 11 gadiem
Kur bija Krosbijs? Reku arii vins ir, iemeta golu jau 2. OS finala pec kartas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:45, pirms 11 gadiem
Kāds nevar lūdzu pateikt cik KHL spēlētāju bija laukumā finālā?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:45, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: lielāku? Beidz pīpēt. Mūs nomētāja un mēs izmisīgi bijām iespiesti zonā.
Mūs nomētāja, bet mēs bijām tuvāk uzvarai nekā zviedri... un bullīšos visādi gadās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:45, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: Rodriguez 2, 16:42, pirms dažām sekundēm

pasaules čempī tomer izlases sastāv no vietējiem kadriem un tie vienmēr rauj uz ***** geclafus un paŗejos no nhl
Man liels prieks.
Vismaz atkal Tev bus mute ciet, jo planetas specigaka izlase jau kuro gadu atkal ir Kanada!
Patik tas Tev vai ne, bet tada ir realitate!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:45, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Slābi viņi spēlēja,priekš tāda sastāva
A ko tu no viņiem gaidīji? Ka ar 10:0 visus masēs? Spēlēja tā, lai uzvarētu. Zelts ir zelts...

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:46, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: Rodriguez 2, 16:42, pirms dažām sekundēm

pasaules čempī tomer izlases sastāv no vietējiem kadriem un tie vienmēr rauj uz ***** geclafus un paŗejos no nhl
Krieviem gan PČ titulus nokārtoja NHL vīri - Kovaļčuks, Malkins u.c.

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:46, pirms 11 gadiem
ZSC rakstīja: Jā, bez variantiem šī spēle bija Zviedrijas izlasei. Tādas emocijas no apbalvošanas ceremonijas, šādos brīžos saprotu, ka vienalga kas uzvar, bet tie smaidi un prieks sejā dod milzīgu emocionālo pacēlumu. Malači kanādieši, jo tāda aizsardzība un vēl Praisa izcilais sniegums.
Tu iedomajies, visa turnira Kanada ielaida tikai 3 golus!
Ta ir fantastika!
Un uz kura laukuma lai Kanadiesi nespeletu vinji vienalga panem zeltu!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:46, pirms 11 gadiem
ZA nav izcīnijuši medaļas ārpus sava kontinenta.. Tā reiz teica harlamovs! Nāksies vien šim pievākt žāksti vēl uz četriem gadiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:47, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Krieviem gan PČ titulus nokārtoja NHL vīri - Kovaļčuks, Malkins u.c.
Takš nav jēgas viņam atbildēt...tie tādi izmisuma gājieni....noskalo to čali podā (ignore) un miers.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:48, pirms 11 gadiem
NTV+ intervē Dautiju, uz jautājumu kura bija smagākā cīņa, bez minstināšanās nosauca spēli pret Latviju!!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:48, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Slābi viņi spēlēja,priekš tāda sastāva
Slābi? Kanādas performance šajās OS ir viens no iespaidīgākajiem sniegumiem, ko esmu redzējis izlašu turnīros.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:48, pirms 11 gadiem
inis rakstīja: Skaidrs-tāpēc jau bija tik garlaicīgs fināls....
Nekas tagad 4 gadu Pč varesi luret uz kolhozniekiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:49, pirms 11 gadiem
Fināls bija vienas komandas solo izrāde. Prieks par Kanādas izlasi. Pasaules izcilākā hokeja komanda.
Krievi var priecāties, ka netrāpīja uz Kanādu, jo tā būtu brutāla piesmiešana un krievi ņuņņātu atkal pēc spēles, kā Vankūverā.

Pats hokeja turnīrs tik lielu sajūsmu neizrasīja, neskaitot lieliskās Latvijas spēles - it īpaši pret zviedriem, Kanādu un Šveici. Vēl patika šis fināls un krievu spēkošanās ar amerikāņiem. Pārējais samērā garlaicīgi. Interesanti, protams, bet nekas pārāk īpašs.

P.S. Es reāli bļāvu, kad Krosbija iemeta. Labākais.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:49, pirms 11 gadiem
Kā dziesmā ...tik liels bija mans prieks,bet kopumā zelts pelnīts ,jo aizsardzības līnija Kanādai superīga,un kopumā OS par zeltu cīnījās Kanāda un soli atpalikot pārējās komandas.Un apsveicu Lefleru un Kino ar Kanādas uzvaru.

  +4 [+] [-]

, 2014-02-23 16:50, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: aksels82inbox.lv, 16:44, pirms dažām sekundēm

mazajam vargulim statistika ir viena no vajakajam savā izlasē. 6 speles 1+2. fakts. šeit līmenis ir par augstu priekš viņa
Tu par Krosbiju?
Ja nepamaniji tad vins atkal iemeta loti svarigu golu atkal finala!
Kamer tavi pabiras izgaza kartejo OS!
Samierinies nūģi!

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:50, pirms 11 gadiem
olispolis rakstīja: Kāds nevar lūdzu pateikt cik KHL spēlētāju bija laukumā finālā?
TAVS KHL IR EIROPAS HOKEJA BRĀĶĒTĀJS

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:50, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Atļaušos pasmaidīt par šo
Nez vai lietojot uztura bagātinātāju, kas palīdz regulēt svaru, var uzlabot spēlēt prasmi
pasmaidisu par tevi
nu tad kpc parasts uztura bagatinatajs kas palidz regulet svaru ir aizliegts???un par to draud diskabelis
lkm jau nav tik parasts.

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:50, pirms 11 gadiem
Pavērojot apbalvošanas ceremoniju bija interesanti redzēt, ka virkne CAN spēlētāji galīgi neatbilst vizuāli tādiem monstriem. Tas pats Teivs tāds ļoti smalciņš čalis.

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:51, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu par Krosbiju?
Ja nepamaniji tad vins atkal iemeta loti svarigu golu atkal finala!
Kamer tavi pabiras izgaza kartejo OS!
Samierinies nūģi!
ps tev laiks mainīt avataru

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:51, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Tas var uzlabot izturību.
+++

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:51, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu par Krosbiju?
Ja nepamaniji tad vins atkal iemeta loti svarigu golu atkal finala!
Kamer tavi pabiras izgaza kartejo OS!
Samierinies nūģi!
Nomierinies taču. Cilvēks vienkārši troļļo. Nejau nopietni viņš to raksta. Grib vienkārši ierēkt. Patiesībā - liels Kanādas un NHL fans.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:51, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Tas var uzlabot izturību.
Gadus 50 atpakaļ vīri uzēda cetas olas un speķi,pašceptu rudzu maizi un nesa lielos pūra maisus pa stāvajām dzirnavu kāpnēm smiedamies!
Tagad ko tādu izpildītu retais-rij tos sū-dus vai nē!?

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:52, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: par Pavlovu pofig,nav jau nekāds Krosbijs

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:52, pirms 11 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: pasmaidisu par tevi
nu tad kpc parasts uztura bagatinatajs kas palidz regulet svaru ir aizliegts???un par to draud diskabelis
lkm jau nav tik parasts.
kāpēc saaukstēšanās zāles ir aizliegtas?

  +4 [+] [-]

, 2014-02-23 16:52, pirms 11 gadiem
Un Krievu publika kartejo reizi lika pasmieties par vinjiem.
Iet finals Kanada - Zviedrija, bet krievu neizglitota publika peksni sak saukt :"Rassija, Rassija!".
Vai nav smiekligi?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 16:52, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: kāpēc saaukstēšanās zāles ir aizliegtas?
zāles nav aizliegtas, to saturs aizliegts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:53, pirms 11 gadiem
Sabres95 rakstīja: ps tev laiks mainīt avataru
Ko likt vieta?
Man jau tika gribas Kunisu atstat, bet varu likt ko vien velies!

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:53, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pavērojot apbalvošanas ceremoniju bija interesanti redzēt, ka virkne CAN spēlētāji galīgi neatbilst vizuāli tādiem monstriem. Tas pats Teivs tāds ļoti smalciņš čalis.
Tavaress ar tads pats, bet uz laukuma izskatas vinji iespaidigaki!

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:54, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: aksels82inbox.lv, 16:50, pirms dažām sekundēm

tomēr statistika ir viena no vajākajam izlase. viņs tikai savā nhl var lasīt piespēlītes jo līmenis ir zems taču šeit dominēc citi hokejisti
Kuri tad ir tie dominētāji?

  +5 [+] [-]

, 2014-02-23 16:54, pirms 11 gadiem
Lieliska uzvara, lieliska spēle, lieliska komanda !! To es saprotu, tas bija īsts kārtīgs hokejs !

Starp citu, jāpiezīmē ne tikai hokejisti, bet profesionāla attieksme un perfekts darbs, jau sākot no komandas vadības izveidošanas, treneru grupas sastādīšanas utt, protams arī paša komanda, spēlētāju izvēle, - ne bez diskusijām utt.
Viss darbs tika organizēts, lai sasniegtu mērķi un rezultātu. Aizermens kārtējo reizi pierādīja visai pasaulei savu profesionalitāti.
Runājiot par pašu finālspēli, atklāti sakot jāasaka, ka zviedriem jau īpašu variantu nemaz nebija. Nu ļoti liela un izteikta Kanādas dominance. Kanādieši pierādīja visai pasaulei, t. sk. Eiropai ar tās lielajiem laukumiem, kas sobrīd ir noteicējs Pasaules Hokejā. Piedaloties turnīrā, kur visas komandas spēlē iespējami labākajos sastāvos, Kanāda uzvar visus pēc kārtas.

  +8 [+] [-]

, 2014-02-23 16:54, pirms 11 gadiem
Un beidzoties OS var paķircināt krievu faneļus ,tāpēc jāutāju ,kur tad palikuši tie kuri kladzināja ,ka Kanāda uz lielā laukuma nevar uzvarēt un ,ka zeltu obligāti ņems eiropieši[krieveļi].
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:55, pirms 11 gadiem
Bebkoks ir unikals treneris, tik daudz sasniegumu vinjam, vairakas medalas, kausi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:56, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: zāles nav aizliegtas, to saturs aizliegts!
zāles tak laikam sastāv no satura jeb zāļu saturu lieto atsevišķi no zālēm man jau vienalga, vnk tas čalīts tāds smieklīgs liekas, vienu ar putām uz lūpām aizstāv, kamēr otru noliek.

manuprāt, tas vairāk pasaka par saaukstēšanās zālēm - labāk iedzert karsto smiltsērkšķa dzērienu un uzkost ingveru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:56, pirms 11 gadiem
Paldies par labajām ZOS!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 16:58, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Un beidzoties OS var paķircināt krievu faneļus ,tāpēc jāutāju ,kur tad palikuši tie kuri kladzināja ,ka Kanāda uz lielā laukuma nevar uzvarēt un ,ka zeltu obligāti ņems eiropieši[krieveļi].
Tos Tu te kādu laiku nesastapsi. Nu, līdz nākamajai Olimpiādei!

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:58, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: zāles tak laikam sastāv no satura jeb zāļu saturu lieto atsevišķi no zālēm man jau vienalga, vnk tas čalīts tāds smieklīgs liekas, vienu ar putām uz lūpām aizstāv, kamēr otru noliek.

manuprāt, tas vairāk pasaka par saaukstēšanās zālēm - labāk iedzert karsto smiltsērkšķa dzērienu un uzkost ingveru
oj nezinu, ko tas čalis tev teica
sportisti ja ko rij, tad jāzina...mums pilnas aptiekas dopinga! saaukstēšanās zāles tai skaitā!
tāpat Pavlovam jāzin kādu pulveri lietot atjaunošanai!

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:58, pirms 11 gadiem
Bez Seterberja nebija tik optimāla Zviedrijas izlase, savukārt Kanādai bija milzīgs potenciāls, kuru pilnībā nemaz nebija nepieciešamības izmantot. Pelnīts zelts Kanādai un tāds pats sudrabs Zviedrijai.
Vienīgais prieciņš, ka mēs zaudējām čempioniem, turklāt likām viņiem pasvīst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:59, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Tev tiešām liekas, ka var salīdzināt to olādēju fizisko formu ar šiem kokejistiem?
Pavisam noteikti mūsdienu sportistu fiziskā sagatavotība ir stipri zemāka, nekā tā bija lielai daļai kārtīgu lauku veču, kuri pārtikā lietoja tīru pārtiku, un nevis kaut kādu ķīmiju.

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:59, pirms 11 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Tos Tu te kādu laiku nesastapsi. Nu, līdz nākamajai Olimpiādei!
da labi pirms Minskas līdīs ārā un tā četrus gadus līdz Korejai!

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:59, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pavērojot apbalvošanas ceremoniju bija interesanti redzēt, ka virkne CAN spēlētāji galīgi neatbilst vizuāli tādiem monstriem. Tas pats Teivs tāds ļoti smalciņš čalis.
A ko tad Tu tur gribēji ieraudzīt? NHL izsitēji un arī "čekeri" bija atstāti mājās! Spēlē 1-2 maiņas spēlētāji! Ne pa velti pat Kanādas koučs pēc liekas iepriekšējā mača teica, ka šitā izlase ir "pārāk cilvēcīga"(labā nozīmē protams)! Pat pa krievu Sport 1 HD skatoties LV un CAN spēli vienā epizodē pie mūsu vārtiem, kad Gudis jau bija savācis ripu mūsu defs kanādieti pastuma malā, bet tas neko neatbildēja, paskatijās tik un aizslidoja mainīties uz ko krievu komemtētājiem bija liels pārteigums no sērijas - "kanadca tolknutj i v rožu nepolučitj"?!

     [+] [-]

, 2014-02-23 16:59, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Tik atškirībā no Pavlova čalis visu savu iespējamo "standarta diskābeli" ( iespējamos 2.g) varēs arī ZA bez lieka stresa atspēlēt(izlaižot divus PČ), jo NHL ir poo ko tur SOK vai IIHF aizliedz! Patiesībā jau, cik saprotu, Pavlovs arī, ja/kad tagad dabūs to diskābeli no IIHF, tad čalim arī vienīgais ceļš karkjeras turpināšanā būs braukt uz ZA minoriem (CHL/ECHL/AHL).
Ņemot vērā Pavlova spēles stilu, tas nebūtu arī nekas traks, nav jau nekād Ņiživijs.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:00, pirms 11 gadiem
Tagad vēl pēdējā intriga atlikusi - kas pacelsies gaisā noslēgšanas ceremonijā. Maskavas spēlēs lāci palaida gaisā...šoreiz varbūt pats Putins pacelsies vai arī Ovečkinu pacels kosmosā par hokeja fiasko...kādam vēl kādi varianti?

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:00, pirms 11 gadiem
Man sis turnirs atminja noteikti paliks ar Latvijas izlases startu. Saka protams ta mazliet blavi, bet turpinajums bija arvien labaks, un kulminacija bija spele ar Kanadu!
Protams atminja paliks arii Jagrs, cereju ka dabus kadu medalu, bet nu nekas.
Atminja paliks arii Krievi, kuri tomer apstiprinaja to, ka vinji ne tuvu nav ta labaka izlase.
Nja turnirs patika, protams ljoti ceru ka arii Koreja arii bus NHL hokejisti, jo bez vinjiem diez vai turnirs butu bijis tik baudams!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 17:01, pirms 11 gadiem
als rakstīja: A ko tad Tu tur gribēji ieraudzīt? NHL izsitēji un arī "čekeri" bija atstāti mājās! Spēlē 1-2 maiņas spēlētāji! Ne pa velti pat Kanādas koučs pēc liekas iepriekšējā mača teica, ka šitā izlase ir "pārāk cilvēcīga"(labā nozīmē protams)! Pat pa krievu Sport 1 HD skatoties LV un CAN spēli vienā epizodē pie mūsu vārtiem, kad Gudis jau bija savācis ripu mūsu defs kanādieti pastuma malā, bet tas neko neatbildēja, paskatijās tik un aizslidoja mainīties uz ko krievu komemtētājiem bija liels pārteigums no sērijas - "kanadca tolknutj i v rožu nepolučitj"?!
Nē,tas pats par sevi saprotams, bet viņiem esot laukumā kaut kā tas nav tik stipri ievērojams.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:01, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Ņemot vērā Pavlova spēles stilu, tas nebūtu arī nekas traks, nav jau nekād Ņiživijs.
Tieši tā! Augums priekš ZA čalim ir ideāls, spēka spēlē arī nav iesācējs! Iesāks moš kādā ECHL, bet domāju, ar laiku arī līdz AHL varēs tikt!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:01, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Kā dziesmā ...tik liels bija mans prieks,bet kopumā zelts pelnīts ,jo aizsardzības līnija Kanādai superīga,un kopumā OS par zeltu cīnījās Kanāda un soli atpalikot pārējās komandas.Un apsveicu Lefleru un Kino ar Kanādas uzvaru.
Paldies, sveicieni arī Tavā pusē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:03, pirms 11 gadiem
Breaking news: Zviedrs Bekstrems piekerts dopinga lietosana.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:03, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Tagad vēl pēdējā intriga atlikusi - kas pacelsies gaisā noslēgšanas ceremonijā. Maskavas spēlēs lāci palaida gaisā...šoreiz varbūt pats Putins pacelsies vai arī Ovečkinu pacels kosmosā par hokeja fiasko...kādam vēl kādi varianti?

Bez komentāriem.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:03, pirms 11 gadiem
Un es jau domaju, kapec sis finala nespele!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:03, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Breaking news: Zviedrs Bekstrems piekerts dopinga lietosana.
To jau kādas pāris lapas iepriekš noskaidrojām.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:04, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: oj nezinu, ko tas čalis tev teica
sportisti ja ko rij, tad jāzina...mums pilnas aptiekas dopinga! saaukstēšanās zāles tai skaitā!
tāpat Pavlovam jāzin kādu pulveri lietot atjaunošanai!
neko neteica, vnk gribējās paķert viņu, lai beidz muļķības rakstīt. ir jau sportists atbildīgs par savu uzturu, bet kā jau pats teici, tie dopingi visās malās un ne vienmēr sportistam sanāk visam izsekot līdz. bet, diemžēl, nezināšana neatbrīvo no atbildības, tā viņš ir.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:04, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Mūsdienās fiziskajai formai caurmērā vairs nav tik lielas nozīmes, kā bija tais laikos
Kā to ņem, jo fiziskā forma nav nodalāma no izturības.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:04, pirms 11 gadiem
minkanak rakstīja: To jau kādas pāris lapas iepriekš noskaidrojām.
Nu tad atvainojos, domaju ka vel kads nezin!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:06, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: zāles nav aizliegtas, to saturs aizliegts!
psuedoefedrin bija tiesi aizliegtais saturs.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:07, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Kā tad tā nebija? Play off apspēlēja 2vus no 3galvenajiem pretendentiem uz zeltu...3šos novāca somi. Kuri tad bija pelnījuši zeltu pēc tavām ekspeta domām?
Zviedri. Tomēr vairāk patika viņi. Cik cilvēku, tik viedokļu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:07, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Somiju uzvarēja tikai pagarinājumā.
Tā protams bija ,bet kopumā gan pret Somiju ,gan Latviju kanādieši tomēr spēli kontrolēja,protams ka mūsējie nospēlēja izcilu spēli pret Kanādu.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:08, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Mūsdienās fiziskajai formai caurmērā vairs nav tik lielas nozīmes, kā bija tais laikos
Kātad,datora taustiņus jau nospiest var pat pēdējais distrofiķis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:10, pirms 11 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: psuedoefedrin bija tiesi aizliegtais saturs.
ja nekas par dopingu nav ierakstīts NHL un SOK vienošanās par dalību OS, tad Bekstrēmam tas DSQ pie vienas vietas, spēlēs NHL bez problēmām!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:11, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: zāles tak laikam sastāv no satura jeb zāļu saturu lieto atsevišķi no zālēm man jau vienalga, vnk tas čalīts tāds smieklīgs liekas, vienu ar putām uz lūpām aizstāv, kamēr otru noliek.

manuprāt, tas vairāk pasaka par saaukstēšanās zālēm - labāk iedzert karsto smiltsērkšķa dzērienu un uzkost ingveru
putas uz lupam ir vng tev
Bakstrems tas allergiskas zales lieto no bernibas precizi no 7gadu vecuma!!!
vnk likumi ir savadaki os psuedoefedrin nevar lietot,bet pc var.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:11, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Ā, es nepamanīju, ka rakstīji par sportistu formu. Es vispārīgi domāju.

Ja runājam par sportu. Kādi ir argumenti, ka mūsdienu sportistu fiziskā forma ir pat stipri zemāka par lauku veču? Liekas absurds apgalvojums.
Es Tev nerakstīju par mūsdienu lauku veču fizisko formu, bet gan kāda tā bija pirms gadiem 40-50.
Mans vectēvs būdams kalējs vel savos 90-mit gados mierīgi varēja noturēt zirgu kājas,lai tās apkaltu.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 17:12, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Kā dziesmā ...tik liels bija mans prieks,bet kopumā zelts pelnīts ,jo aizsardzības līnija Kanādai superīga,un kopumā OS par zeltu cīnījās Kanāda un soli atpalikot pārējās komandas.Un apsveicu Lefleru un Kino ar Kanādas uzvaru.
Paldies, un sveicieni arī Tev, kino un pārējiem Kanādas faniem!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:12, pirms 11 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: allergiskas zales (psuedoefedrin)
deguna tūsku mazinoši līdzekļi: efedrīns (ephedrine), oksimetazolīns (oxymetazoline), fenilepinefrīns (phenylephrine), pseidoefedrīns (pseudoephedrine) un ksilometazolīns (xylometazoline);
zalem vnk ir blakus paradibas.
mani taču neinteresē saturs, bet kāpēc aizliegts. respektīvi, ko tā piedeva dod. bet nu labi, man tak pilnīgi vienlaga. tāpat skaidrs, ka neviens te speciāli nekādu dopingu nelietoja, vnk abi bija neuzmanīgi un nepievērsa uzmanību tam, ko mutē bāž un iekrita.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:12, pirms 11 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: vnk likumi ir savadaki os psuedoefedrin nevar lietot,bet pc var.
nejauc ar pc, tur ar nevar...IIHF ir SOK locekle visiem vienādi noteikumi!
NHL tik citi likumi!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:12, pirms 11 gadiem
Daudziem komentētājiem ir paveicies ,jo kharlamovs solīja ,ka krievu uzvaras gadījumā viņš j.šot ideoloģiskos pretiniekus, komentāros četrus gadus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:13, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Daudziem komentētājiem ir paveicies ,jo kharlamovs solīja ,ka krievu uzvaras gadījumā viņš j.šot ideoloģiskos pretiniekus, komentāros četrus gadus.
kad viņš to teica?
man liekas tas bija cits mnbv vai kaut kas tamlīdzīgs...
tas jau te raud kuro dienu...

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kad viņš to teica?
man liekas tas bija cits mnbv vai kaut kas tamlīdzīgs...
tas jau te raud kuro dienu...
Nē tieši kharlamovs to solīja rudens pusē.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:15, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ja nekas par dopingu nav ierakstīts NHL un SOK vienošanās par dalību OS, tad Bekstrēmam tas DSQ pie vienas vietas, spēlēs NHL bez problēmām!
Jebkurā gadījumā Bekstrēmam medaļa nespīd, jo tas ir paredzēts OS hartā, ka dopinga lietā pieķertajiem viss kas ticis dots tiek atņemts, un sportists padzenams no OS norises vietas.
Tas tā pastulbi, ja visu turnīru ir spēlēts, un beigās izrādās ka kaut kādu iesnu zāļu dēļ viss velti.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:15, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Tagad varēs teikt, ka nav izcīnījuši medaļas Āzijā
Mehaniskais apelsīns nav ieguvis oskaru tuvajos austrumos! Harļikam nāksies pacensties tagad!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:15, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: mani taču neinteresē saturs, bet kāpēc aizliegts. respektīvi, ko tā piedeva dod. bet nu labi, man tak pilnīgi vienlaga. tāpat skaidrs, ka neviens te speciāli nekādu dopingu nelietoja, vnk abi bija neuzmanīgi un nepievērsa uzmanību tam, ko mutē bāž un iekrita.
Neesmu gan 100% pārliecināts, bet vai nebija tā, ka ir vnk jāinformē attiecīgās institūcijas, ka tu lieto attiecīgos ārsta izrakstītus medikamentus tādās un tādās devās un viss bumbās? Kaut vai dzirdēts ar to Ārmstronga gadījumu, kur čaļi esot taisījuši recepti ar atpakaļejošu datumu, lai attaisnotu vielu klātbūtni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 17:16, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Nē tieši kharlamovs to solīja rudens pusē.
Nekas - lai gaida Koreju

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 17:17, pirms 11 gadiem
Nu ko aptaisījās visi lielie mutes virinātāji, ka z-amerikas komandas uz lielajiem laukumiem neko nespēj? Krievi uztaisīja lielāko pieļaujamo laukuma izmēru un tāpat nelīdzēja. Te mēs redzam who is who... Kanāda neapturama 8 gadus pēc kārtas.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 17:17, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Būtu interesanti uzzināt viņa viedokli par šo visu tagad, pēc turnīra. Gan jau ir aizmirsis.
Noteikti uzpīpo zālīti Holandē un nomierinās.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:17, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nejauc ar pc, tur ar nevar...IIHF ir SOK locekle visiem vienādi noteikumi!
NHL tik citi likumi!
es tiesraide skatos tv un saka ka varot lietot pc,un bakstrema gadijuma vainigs esot bijis izlases arsts kurs neesot zinojis atbildigos par to ka sportistam ir allergija un jalieto sis zales.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:18, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā gadījumā Bekstrēmam medaļa nespīd, jo tas ir paredzēts OS hartā, ka dopinga lietā pieķertajiem viss kas ticis dots tiek atņemts, un sportists padzenams no OS norises vietas.
Tas tā pastulbi, ja visu turnīru ir spēlēts, un beigās izrādās ka kaut kādu iesnu zāļu dēļ viss velti.
medaļu viņš nesaņems tas skaidrs

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:19, pirms 11 gadiem
Ricardoo rakstīja: Nu ko aptaisījās visi lielie mutes virinātāji, ka z-amerikas komandas uz lielajiem laukumiem neko nespēj? Krievi uztaisīja lielāko pieļaujamo laukuma izmēru un tāpat nelīdzēja. Te mēs redzam who is who... Kanāda neapturama 8 gadus pēc kārtas.
Noteikti Ovečkins un Malkins bija neizpratnē par Soču airadromiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 17:19, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Būtu interesanti uzzināt viņa viedokli par šo visu tagad, pēc turnīra. Gan jau ir aizmirsis.
Tev Harliku tagad ilgi neredzet!
Vins tak wsp kops krievu pedeja zaga te nav maniits!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:20, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Nē tieši kharlamovs to solīja rudens pusē.
nu tad jau tur jums savi rēķini starp krievu un kanādiešu faneļiem
ja jau solīja tev, tad laikam tā ir!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:20, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā gadījumā Bekstrēmam medaļa nespīd, jo tas ir paredzēts OS hartā, ka dopinga lietā pieķertajiem viss kas ticis dots tiek atņemts, un sportists padzenams no OS norises vietas.
Tas tā pastulbi, ja visu turnīru ir spēlēts, un beigās izrādās ka kaut kādu iesnu zāļu dēļ viss velti.
Da labi! Škrobe jau moš viņam tagad mazliet ir, bet nav tik traģiski ,jo čalis nav jau Alfredsona vecumā! Savu OS medaļu gan jau vēl izcīnīs!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:20, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Būtu interesanti uzzināt viņa viedokli par šo visu tagad, pēc turnīra. Gan jau ir aizmirsis.
tak sen jau teica, ko domā kad somi sāka masēt krievus 1/4!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:21, pirms 11 gadiem
Varetu arii kadam no Krievu izlases uztaisiit dopinga testu!
Domaju ka arii tur kads iekristu!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:21, pirms 11 gadiem
KrokodiIs rakstīja: CAN paveicās, jo izspruka sveikā no RUS izlases!!! Paši kanādieši atzinuši, ka finālā apspēlēt otra ešelona komandu, nav tas pats kas cīnīties finālā pret RUS!!!!
Daļēji tā ir ,bet ko darīt ,ja Selanne un Granluds uzvar Krieviju.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:21, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tev Harliku tagad ilgi neredzet!
Vins tak wsp kops krievu pedeja zaga te nav maniits!
da labi nav manīts, spēles laikā šodien čatojām!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:22, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: da labi nav manīts, spēles laikā šodien čatojām!
Nu sk.
Es jau speli skatos pa TV, tapec nezinaju!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:23, pirms 11 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: es tiesraide skatos tv un saka ka varot lietot pc,un bakstrema gadijuma vainigs esot bijis izlases arsts kurs neesot zinojis atbildigos par to ka sportistam ir allergija un jalieto sis zales.
tad jau tas cits pārkapums, kad ej uz dopingu jāraksta ko lieto un kāpēc...
ja neierakstīja pats vainīgs...
ir tikai NHL un starptautiskie noteikumi par dopingu!
katram turnīram nav spēciālu, ja tava federācija vai līga pakļauta SOK!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nu tad jau tur jums savi rēķini starp krievu un kanādiešu faneļiem
ja jau solīja tev, tad laikam tā ir!
Pirmkārt mēs tomēr esam Latvijas fani ,bet to viņš tiešām solīja ,ka revanšu par Vankūveru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:24, pirms 11 gadiem
Manuprat MVP vajadzeja but Praisam, jo nu sim 2 sausas speles, finals tai skaita, un izcils atvairito metienu procents!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:24, pirms 11 gadiem
Prieks par Kanādas uzvaru! Zviedriem jau laikam baigo cerību nebija, bet tāpat biju gaidījusi bišķīt lielāku pretestību no viņu puses. Pat mēs varējām gūt vārtus pret Kanādu

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 17:25, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Kanāda neapturama 8 gadus pēc kārtas.

2010-2014=8 gadi?
Nu vins gan jau ka bija domajis no 2010-2018!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:26, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Pirmkārt mēs tomēr esam Latvijas fani ,bet to viņš tiešām solīja ,ka revanšu par Vankūveru.
neesmu pārliecināts par visiem...
daudzi spēlē Latvija-Kanāda atklāti fanoja par Kanādu...gudrākie protams šeit klusēja, kamēr spēle nebeidzās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 17:26, pirms 11 gadiem
KrokodiIs rakstīja: RUS izlase rādījā skatāmu sniegumu, tikai nedaudz neveicās. Manuprāt ja arī šajās olimpiskajās spēlēs varētu līdzvērtīgi cīnīties ar CAN, tad tā ir RUS...
Es to nenoliedzu ,jo lai arī Somija izcīnija bronzu ,es uzskatu ,ka četras stiprākās bija CAN,SWE,RUS,USA,bet labākā Kanāda ,jo viņiem aizsardzība bija vislabākā.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-23 17:26, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Da labi! Škrobe jau moš viņam tagad mazliet ir, bet nav tik traģiski ,jo čalis nav jau Alfredsona vecumā! Savu OS medaļu gan jau vēl izcīnīs!
Jā, bet četros gados daudz kas var vel mainīties, vai pat pirms pašām OS.
Piemēram, tas pats Stemkoss CAN izlasi noteikti būtu padarījis vel jaudīgāku, bet redz kā viņam stulbi sanāca ar traumu pirms OS.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:27, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: OS ir mazsvarīgs turnīrs

tiekamies PČ Minskā
Nu ja, tagad Krievi ka mierinajumu vares ar savu OS sastavu nemt PČ zeltus, kur parejam izlasem cutna otrie sastavi!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:31, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Es to nenoliedzu ,jo lai arī Somija izcīnija bronzu ,es uzskatu ,ka četras stiprākās bija CAN,SWE,RUS,USA,bet labākā Kanāda ,jo viņiem aizsardzība bija vislabākā.
Viena lieta cik laba komanda ir pēc sastāva, bet pavisam cits, cik tā ir KOMANDA. Kanāda (arī ASV) tikai Nagano OS 1998. gadā pelnīti dabūja pa muguru tāpēc,ka iedomājās,lai uzvarētu pietiek ar zvaigžņu statusu, bet RU uz šī grābekļa kopš 2000. gada uzkāpj regulāri.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 17:31, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Es to nenoliedzu ,jo lai arī Somija izcīnija bronzu ,es uzskatu ,ka četras stiprākās bija CAN,SWE,RUS,USA,bet labākā Kanāda ,jo viņiem aizsardzība bija vislabākā.
Pilnībā piekrītu!

P.S. news.sportbox.ru lasu komentārus par finālu - nevienu sliktu komentu par kanādu vēl neizlasīju. Un daži cilvēki krosbijam iesaka iemācīt malkinam kā jāspēlē hokejs.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:31, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tad jau tas cits pārkapums, kad ej uz dopingu jāraksta ko lieto un kāpēc...
ja neierakstīja pats vainīgs...
ir tikai NHL un starptautiskie noteikumi par dopingu!
katram turnīram nav spēciālu, ja tava federācija vai līga pakļauta SOK!
jaskatas preses konference,tur solot stastit vairak.
Nicklas Bäckström fast i dopningstest | OS 2014...

  +6 [+] [-]

, 2014-02-23 17:32, pirms 11 gadiem
coffijs, 16:54, pirms 26 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Un beidzoties OS var paķircināt krievu faneļus ,tāpēc jāutāju ,kur tad palikuši tie kuri kladzināja ,ka Kanāda uz lielā laukuma nevar uzvarēt un ,ka zeltu obligāti ņems eiropieši[krieveļi].

Es gan neesmu "krieveļu faniņš",tomēr arī es teicu,ka kanādieši ne reizi vēl nav uzvarējuši(kopš piedalās NHL profi)olimpiādēs,kuras notiek ārpus Ziemeļamērikas.Tā bija vienkārši plika statistika.Liels prieks,ka tieši Krievijā kanādieši šo tradīciju lauza.Krievijas fiasko šeit daudziem hokeja faniem pataisīja šo turnīru neinteresantu,es gan sliecos domāt,ka daudzās traumas zviedru un somu hokejistiem,ka arī dīvainā komandu komplektēšana čehiem,slovāku un šveiciešu vājums padarīja šo turnīru nedaudz garlaicīgāku. Pēc finālmača krievu komentētāji Krabu un Nikolišins nointervēja vairākus spēlētājus un viens no kanādiešiem atzinās,ka viena no visgrūtākām spēlēm bija pret Latviju un tur viņš esot nervozējis visvairāk.Mūsu izlasei šis turnīrs padevās godam un mani paziņas atrakstīja no Kanādas,ka tagad daudzi kanādieši zina ,kur atrodās Latvija.Par ko liels prieks.
Politiķi valsts vārdu apkauno,sportisti to spodrina.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:32, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: neesmu pārliecināts par visiem...
daudzi spēlē Latvija-Kanāda atklāti fanoja par Kanādu...gudrākie protams šeit klusēja, kamēr spēle nebeidzās!
nu beidz, tie ir tādi paši troļļi, kā tie, kas visur priekšā un pakaļā bāž Krieviju vnk, lai pliki tracinātu tautu. tādus nav ko ņemt par pilnu, vislabākās zāles tādiem ir ignorēt un miers.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:41, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Neesmu gan 100% pārliecināts, bet vai nebija tā, ka ir vnk jāinformē attiecīgās institūcijas, ka tu lieto attiecīgos ārsta izrakstītus medikamentus tādās un tādās devās un viss bumbās? Kaut vai dzirdēts ar to Ārmstronga gadījumu, kur čaļi esot taisījuši recepti ar atpakaļejošu datumu, lai attaisnotu vielu klātbūtni.
iespējams. vispār jau man tā dopingošana tāda sasāpējusi tēma sirdī, daudz par to esmu domājusi. mēs savās prasībās pret sportu esam aizgājuši tik tālu, ka principā, profesionāls sportists bez ķīmijas vairs nav konkurētspējīgs. viņa (vai viņa treneru, komandas) pienākums ir pamatā atšķirt legālo ķīmiju no nelegālās un nelegālo lietot tikai tad, kad nav pārbaudes.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet četros gados daudz kas var vel mainīties, vai pat pirms pašām OS.
Piemēram, tas pats Stemkoss CAN izlasi noteikti būtu padarījis vel jaudīgāku, bet redz kā viņam stulbi sanāca ar traumu pirms OS.
Piemēram kas? Tikai, ja NHLieši piem. atkal vairs nespēlēs OS, tad tur kaut kas var mainīties! Savādāk Zviedrija kā bija pretendente uz medaļām (arī zelta) tā arī tāda paliks gan pēc četriem, gan pēc 24 gadiem!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:43, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Es gan neesmu "krieveļu faniņš",tomēr arī es teicu,ka kanādieši ne reizi vēl nav uzvarējuši(kopš piedalās NHL profi)olimpiādēs,kuras notiek ārpus Ziemeļamērikas.Tā bija vienkārši plika statistika.Liels prieks,ka tieši Krievijā kanādieši šo tradīciju lauza.Krievijas fiasko šeit daudziem hokeja faniem pataisīja šo turnīru neinteresantu,es gan sliecos domāt,ka daudzās traumas zviedru un somu hokejistiem,ka arī dīvainā komandu komplektēšana čehiem,slovāku un šveiciešu vājums padarīja šo turnīru nedaudz garlaicīgāku. Pēc finālmača krievu komentētāji Krabu un Nikolišins nointervēja vairākus spēlētājus un viens no kanādiešiem atzinās,ka viena no visgrūtākām spēlēm bija pret Latviju un tur viņš esot nervozējis visvairāk.Mūsu izlasei šis turnīrs padevās godam un mani paziņas atrakstīja no Kanādas,ka tagad daudzi kanādieši zina ,kur atrodās Latvija.Par ko liels prieks.
Politiķi valsts vārdu apkauno,sportisti to spodrina.
Dautijs tas bija, kas par Latviju teica...
Ņikolišins varēja jau jautājums dažādot, jo viņam tik interesēja, kā sportistiem apstākļi un cita sadzīve vai bija laba!
Krabs labākus jautājums uzdeva...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 17:43, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: coffijs, 16:54, pirms 26 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Un beidzoties OS var paķircināt krievu faneļus ,tāpēc jāutāju ,kur tad palikuši tie kuri kladzināja ,ka Kanāda uz lielā laukuma nevar uzvarēt un ,ka zeltu obligāti ņems eiropieši[krieveļi].

Es gan neesmu "krieveļu faniņš",tomēr arī es teicu,ka kanādieši ne reizi vēl nav uzvarējuši(kopš piedalās NHL profi)olimpiādēs,kuras notiek ārpus Ziemeļamērikas.Tā bija vienkārši plika statistika.Liels prieks,ka tieši Krievijā kanādieši šo tradīciju lauza.Krievijas fiasko šeit daudziem hokeja faniem pataisīja šo turnīru neinteresantu,es gan sliecos domāt,ka daudzās traumas zviedru un somu hokejistiem,ka arī dīvainā komandu komplektēšana čehiem,slovāku un šveiciešu vājums padarīja šo turnīru nedaudz garlaicīgāku. Pēc finālmača krievu komentētāji Krabu un Nikolišins nointervēja vairākus spēlētājus un viens no kanādiešiem atzinās,ka viena no visgrūtākām spēlēm bija pret Latviju un tur viņš esot nervozējis visvairāk.Mūsu izlasei šis turnīrs padevās godam un mani paziņas atrakstīja no Kanādas,ka tagad daudzi kanādieši zina ,kur atrodās Latvija.Par ko liels prieks.
Politiķi valsts vārdu apkauno,sportisti to spodrina.
Nav ko daudz piebilst ,jo piekrītu tavām domām.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:50, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: neesmu pārliecināts par visiem...
daudzi spēlē Latvija-Kanāda atklāti fanoja par Kanādu...gudrākie protams šeit klusēja, kamēr spēle nebeidzās!
Kurā kanālā skatijies finālu?

NTV+ HD sport, pēc medaļu pasniegšanas MIX zonā intervēja Kanādiešus, šķiet ka tas bija Kunica (TV gan bija pagriezts uz citu pusi, tapēc neesmu pārliecināts), kam jautāja par grūtāko spēli OS. Šis atbildēja ka tā esot bijusi pret Latviju, kad pirms pēdējās trešdaļas bijām nopietni uztraukušies, ļoti nopietna aizsardzība un šeit var visādi beigties.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:51, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kurā kanālā skatijies finālu?

NTV+ HD sport, pēc medaļu pasniegšanas MIX zonā intervēja Kanādiešus, šķiet ka tas bija Kunica, kam jautāja par grūtāko spēli OS. Šis atbildēja ka tā esot bijusi pret Latviju, kad pirms pēdējās trešdaļas bijām nopietni uztraukušies, ļoti nopietna aizsardzība un šeit var visādi beigties.
Dautijs

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:52, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: iespējams. vispār jau man tā dopingošana tāda sasāpējusi tēma sirdī, daudz par to esmu domājusi. mēs savās prasībās pret sportu esam aizgājuši tik tālu, ka principā, profesionāls sportists bez ķīmijas vairs nav konkurētspējīgs. viņa (vai viņa treneru, komandas) pienākums ir pamatā atšķirt legālo ķīmiju no nelegālās un nelegālo lietot tikai tad, kad nav pārbaudes.
Nu tāda ir tā mūsdienu realitāte. Ātrāk, augstāk, tālāk to visu ir aizdzinis tik tālu un tas process nav apturams. Atliek tikai pieņemt spēles noteikumus vai nē...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 17:52, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Dautijs
Nu jā, man TV bija uz citu pusi, tapēc ģīmi neredzēju.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:54, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu jā, man TV bija uz citu pusi, tapēc ģīmi neredzēju.
Ņikolišins sāka krist uz nerviem sākot kā ar zviedru Kronvalu sāka ar savu vienu jautājumu par sadzīves apstākļiem un atmosfēru, tā līdz beigām to tik tralināja...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 17:54, pirms 11 gadiem
Cerēju uz Zviedriju, bet jāatzīst, ka viņi šodien spēlēja kā perami altārzēni, tā kā - pelnīts zelts Kanādai!

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:56, pirms 11 gadiem
Kopumā garlaicīgs turnīrs, mani favorīti(otri favorīti pēc LV ) izstājās pret Kanādu, lai gan tam vajadzēja būt finālam. Nu Aizardzība šiem izrādījās vēl labāka kā Šveicei, vairāk par 1 vārtiem tā arī neielaida visa turnīra gaitā.

     [+] [-]

, 2014-02-23 17:57, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Piemēram kas? Tikai, ja NHLieši piem. atkal vairs nespēlēs OS, tad tur kaut kas var mainīties! Savādāk Zviedrija kā bija pretendente uz medaļām (arī zelta) tā arī tāda paliks gan pēc četriem, gan pēc 24 gadiem!
Es jau nerakstīju kā komandu kā tādu, jo tāpat ir skaidrs, ka zviedri vienmēr būs starp medaļu pretendentiem.
Rakstīju par katra spēlētāja individuālajām iespējām. Var gūt traumas, vai vispār vāja sezona pirms OS, vai kāds cits iemesls kāpēc treneri nepaņem izlasē. Varianti ir n-tie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:01, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ņikolišins sāka krist uz nerviem sākot kā ar zviedru Kronvalu sāka ar savu vienu jautājumu par sadzīves apstākļiem un atmosfēru, tā līdz beigām to tik tralināja...
Kaut ko pa ausu galam dzirdēju. OS laikā (cik nu vispār sanāca redzēt), regulāri biju spiests pārslēgties no krievu HD, uz citu valstu SD, jo komentētāji bieži bija neciešami.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-23 18:07, pirms 11 gadiem
Labāko hokeju rādija Latvija un Somja

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:08, pirms 11 gadiem
Latvija - Kanāda, šī spēle bija fināla cienīga!

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:08, pirms 11 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: Pavlovs dzera uztura bagatinatajus,bet Bakstrems zales, tas ir divas dazadas lietas.viens meginaja uzlabot sniegumu,otrs arsteties.
Ko tu te tgd muldi???? :

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:10, pirms 11 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: pasmaidisu par tevi
nu tad kpc parasts uztura bagatinatajs kas palidz regulet svaru ir aizliegts???un par to draud diskabelis
lkm jau nav tik parasts.
Lasot tavus tekstus no smiekliem nomirt var veciit

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:12, pirms 11 gadiem
Es domāju, mums nav jākaunas, ka zaudējām zelta un sudraba komandām. Mums bija spēcīgākā grupa.

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:19, pirms 11 gadiem
Skinner53 rakstīja: Labāko hokeju rādija Latvija un Somja
Tikai tas kaut kā nelīmējas kopā ar kopvērtējuma tabulā redzamo. Īpaši attiecībā uz Latviju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-23 18:26, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Pasaulē spēcīgāko komandu mēs noskaidrosim 26.maijā Minskā PČ finālā.
Olimpiskās spēles ir plezīrs, kur spēlētāji ar ģimenēm atbrauc sezonas vidū atpūsties, apskatīt skaisto dabu, uzspēlēt nedaudz hoķi.
Īsto spēku rādīs PČ sezonas beigās, kad tiks atdoti pēdējie spēki, kas atlikuši un tālāk jau vasara, kamēr OS spēki tiek taupīti atlikušajām sezonas spēlēm, play off.

Nu nav nopietni uztvert OS kā spēku samēru rādītāju.Tas netiek darīts ne futbolā ne citur.
Nekas, paaugsies uzzinasi, ka PČ laikā visi labākie piedalās nhl play-offos, bet OS laikā ir nhl parrtraukums

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 18:26, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ko likt vieta?
Man jau tika gribas Kunisu atstat, bet varu likt ko vien velies!
Visu izņemot Kunisu

  -1 [+] [-]

, 2014-02-23 18:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau nerakstīju kā komandu kā tādu, jo tāpat ir skaidrs, ka zviedri vienmēr būs starp medaļu pretendentiem.
Rakstīju par katra spēlētāja individuālajām iespējām. Var gūt traumas, vai vispār vāja sezona pirms OS, vai kāds cits iemesls kāpēc treneri nepaņem izlasē. Varianti ir n-tie.
Nu Bekstrems ir top līmeņa(1-2.maiņas) centrs ne tikai zviedru izlasē, bet arī Vašingtonā! Vienīgais traumas un piem. NHL veču nespēlēšana OS var viņam pamaisīt nespēlēt nākamajās OS! Pa šiem 4 gadiem šaubos vai viņam tā tas meistarības līmenis var kristies, ka čalis vairs netiks "tre kronor" OS sastāvā!

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:28, pirms 11 gadiem
kanādieši nospēlēja pret visiem sausajā izņemot pret mums ar ko mums jālepojas

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:29, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tev Harliku tagad ilgi neredzet!
Vins tak wsp kops krievu pedeja zaga te nav maniits!
pakāries 100 %

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:35, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kaut ko pa ausu galam dzirdēju. OS laikā (cik nu vispār sanāca redzēt), regulāri biju spiests pārslēgties no krievu HD, uz citu valstu SD, jo komentētāji bieži bija neciešami.
Ne to krievu HD kanālu skatijies! Pa Sport1 HD bij labie komentētāji! Es biju "bez desām" viņus klausoties! Pie iespējas pārsvarā tur arī hoķa turnīru skatijos Jautrie veči - Bratašs(bijušais krievu kīpers un laikam otrs bija Tkačovs) - ledus tīrītājus labi pieteica - "Čip i Deil spešat na pomošč"(bija tādi mūltfilmu tēli) ! Galvenais ka viņiem tā dabīgi arī sanāca jokot!

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:35, pirms 11 gadiem
Harļiks bija. Bet goldrašs gan tā klusītēm šķiet aizgājis pa skuju taku

  -1 [+] [-]

, 2014-02-23 18:38, pirms 11 gadiem
PIN rakstīja: Nekas, paaugsies uzzinasi, ka PČ laikā visi labākie piedalās nhl play-offos, bet OS laikā ir nhl parrtraukums
Tak neņem galvā tos sīkpiržus. Grib viņi pajokot, bet nesanāk

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:40, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Tev pašam neliekas, ka esi palicis garlaicīgs?
Vai man būtu kāds uzdevums būtu ļoti atraktīvam savā izdomā?

     [+] [-]

, 2014-02-23 18:42, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Nu Bekstrems ir top līmeņa(1-2.maiņas) centrs ne tikai zviedru izlasē, bet arī Vašingtonā! Vienīgais traumas un piem. NHL veču nespēlēšana OS var viņam pamaisīt nespēlēt nākamajās OS! Pa šiem 4 gadiem šaubos vai viņam tā tas meistarības līmenis var kristies, ka čalis vairs netiks "tre kronor" OS sastāvā!
Dzīvosim redzēsim.
Četri gadi tomēr ir samēŗā ilgs laika nogrieznis, lai šobrīd kaut ko prognozētu.

     [+] [-]

, 2014-02-23 19:21, pirms 11 gadiem
NHL un NHLPA jau paziņoja, ka pofig kādu sodu uzliks Bekstrēmam, tas netraucēs viņam turpināt karjeru NHL, kā jau bija gaidāms

     [+] [-]

, 2014-02-23 19:30, pirms 11 gadiem
inis rakstīja: Esi kanādiete???
Ne, bet atkartosu velreiz - man vienmer pie sirds gajis ZA hokejs, tapec arii sekoju ikdiena lidzi NHL!

     [+] [-]

, 2014-02-23 19:30, pirms 11 gadiem
Sabres95 rakstīja: pakāries 100 %
Ne, ne kjludijos, vins esot finala laika te catojis!

     [+] [-]

, 2014-02-23 20:22, pirms 11 gadiem
JMancuso rakstīja: Trollis. OS vienmēr ir labākie spēlētāji, tas ir iemesls kāpēc krievi nekad nav un nekad arī neuzvarēs OS. CAN, USA, FIN, SWE > RUS
Tev gan ar zināšanām pašvaki! Interesanti,kā Tretjaks ir kļuvis par trīskārtēju olimpisko čempionu? Pat kanādieši zin ka krievi(PSRS) ir uzvarējuši 8 OS un CAN ši bija 9. uzvara. Greckim arī neizdevās izcīnīt ne OS zeltu,ne medaļu vispār,bet tas jau nenozīmē ka viņš nav izcils hokejists-leģenda Krievi vienmēr ir bijuši un būs vieni no galvenajiem pretendentiem uz uzvaru vai nu tas Tev patīk vai ne
Šajās OS vienīgi somi varētu uzvarēt kanādu,ja ceļā netāpītos ''Zviedru lāsts'',bet nu sports ir sports un bieži vien svītru visam pārvelk viena liktenīga neveiksme

     [+] [-]

, 2014-02-23 20:23, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Ne to krievu HD kanālu skatijies! Pa Sport1 HD bij labie komentētāji! Es biju "bez desām" viņus klausoties! Pie iespējas pārsvarā tur arī hoķa turnīru skatijos Jautrie veči - Bratašs(bijušais krievu kīpers un laikam otrs bija Tkačovs) - ledus tīrītājus labi pieteica - "Čip i Deil spešat na pomošč"(bija tādi mūltfilmu tēli) ! Galvenais ka viņiem tā dabīgi arī sanāca jokot!
Nu jā, laikam vajadzēja vairāk skatīties NTV+, tie valsts kanālu komentētāji reāli izbesija, īpaši lecīgais gailis Guberņevs, riktīgs šovinists.

     [+] [-]

, 2014-02-23 22:16, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu jā, laikam vajadzēja vairāk skatīties NTV+, tie valsts kanālu komentētāji reāli izbesija, īpaši lecīgais gailis Guberņevs, riktīgs šovinists.
labi, ka Guberņevs nekomentē hokeju, tas būtu vāks
es tikai tāpēc pa viņiem biatlonu neskatos, reāli besī!

     [+] [-]

, 2014-02-23 22:29, pirms 11 gadiem
Priekam noskatījos 1987 gada Kanādas kausa trešo finālspēli ,un galvenais izšķirošo golu ,kuru Lemjē guva no Grecka piespēles,joprojām šo spēli uzskatu par izcilāko hokeja spēli.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-23 22:50, pirms 11 gadiem
Viss garlaicīgākas OS vēsture, jeb piedzīvotas man, kuram esmu sekojis līdzi un skatījies. Nevar salīdzināt ar Vankuveru.
Manuprāt pie vainas ir lielie laukumi, jo Krievi uzstaisīja maximāli lielākos. Respektīvi šeit ir vairāk laika domāt. Kas arī Latvijai nospēlēja par labu, domāju pēc PČ šī Latvijas hokeja lielvalsts ekstāze beigsies.

     [+] [-]

, 2014-02-24 11:59, pirms 11 gadiem
Laikam ar zobeniem cīnijās, ka SAKAUJ.. Varbūt .....piekauj Zviedriju... labāk skan