Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Rastorgujevs: "Nekas nav izdevies. Ar ko būt apmierinātam..."

Rastorgujevs: "Nekas nav izdevies. Ar ko būt apmierinātam..."
Andrejs Rastorgujevs
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Pasaules 30 spēcīgāko biatlonistu sacensībā finišējis dalībnieku pirmajā pusē, Andrejs Rastorgujevs tomēr nebija gatavs vērtēt savu sniegumu pozitīvi, neslēpjot sarūgtinājumu arī par visām šīm spēlēm kopumā.

“Ar ko te būt apmierinātam. Olimpiskās spēles beigušās, tas arī viss,” pēc finiša strups atbildēs bija pats sportists. Sarežģītajos laika apstākļos slēpju meistariem tomēr bija izdevies paveikt labu darbu un uz pārējo fona latvietim pat slīdējis ļoti labi, tomēr šoreiz pievīla šaušana – katrā no pēdējām trim ugunslīnijām pa kļūdai. Uz ieilgušo gaidīšanu, sacensības vairākkārt pārceļot, Rastorgujevs neko nenovēla. “Iespēja bija, taču ne vairs pēc otrās šaušanas. Pat nē, pēc otrās vēl varēja [cīnīties], bet pēdējās divas jau – tās pat bija vairāk izšķirīgas. Apstākļi nebija nekādi vieglie – kalnos putra, visi nobraucieni – izsisti.”

Kaut gan olimpiskajās spēlēs četros staros izcīnītas solīdas vietas (9., 14., 17. un 33.), ne pēc vienas sacensības Andrejs neizskatījās apmierināts. “Protams, jo nekas arī nav izdevies. Ar ko būt apmierinātam...” Uz jautājumu, vai personiskais mērķis Sočos bijusi medaļa, Rastorgujevs atbildēja izvairīgi: “Katram sportistam ir mērķi, un lielākoties tie ir augstākie. Neesmu tos piepildījis – man tas nav izdevies. Šis bija maksimums, ko varēju izdarīt, pietrūka veiksmes. Bet sezona vēl nav beigusies, jātrenējas un jāstartē tālāk.

 +14 [+] [-]

, 2014-02-18 14:21, pirms 11 gadiem
Nekas Andrej, jāpielabo bišk šaušana stāvus un būsi stabils līderis ! 14 vieta nav slikti, neskatoties, kādi grandi bija aiz tevis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2014-02-18 14:24, pirms 11 gadiem

Tas ir labi,ka Rastargujevam ir tādas ambīcijas, bet nevajag tomēr aizmirst,ka lielākā daļa čempionu savus panākumus ir kaldinājuši stipri ilgāk nekā viņš to vēlas. Gan jau pēc gadiem 2-3 pienāks arī viņa laiks.Protams, ja turpinās tikpat mērķtiecīgi uz to iet.

 +23 [+] [-]

, 2014-02-18 14:24, pirms 11 gadiem
Laba attieksme.Būs atbalsts ,iespējams, ar laiku sasniegs daudz ko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-18 14:26, pirms 11 gadiem
Andrej, tikai mieru! Pēc sezonas vismaz 5-10 veči begs karjeru, nākamajos 4 gados pieliksi pie šaušanas, to var labot. Galvenais, ka ir ātrums, to gan nevar uztrennēt līdz pasaules līmenim. Viss būs labi!

  +6 [+] [-]

, 2014-02-18 14:28, pirms 11 gadiem
Andrej, degunu augšā!

 +22 [+] [-]

, 2014-02-18 14:28, pirms 11 gadiem
Andrejs vecis. Pateikt, ka Soči neizdevušies pēc tik fantastiskiem rezultātiem - tur jābūt iekšām! Jūtams, ka šitais krabis ar savu cīņassparu sasniegs daudz augstākas virsotnes par šīm! Vamos, Andrej!

 +39 [+] [-]

, 2014-02-18 14:29, pirms 11 gadiem
Normāla attieksme, var redzēt, ka ir cīnītājs.
Atšķirībā no mūsu slēpotāja, kurš, iegūstot trešo vietu no beigām, apdzenot nigērieti un kādu, kurš dēļ vēdergraizēm izstājas no trases, atļaujas pateikt, ka ir ļoti apmierināts ar savu sniegumu.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 14:29, pirms 11 gadiem
saprotu neapmirinatiibu, bet... reali vinsh ir labi nostartejis. sleposhana ir viens, bet šaushana ir otrs. no liideriem vinsh shaushanaa(it ipashi shaushanas aatrumaa) baigi atpaliek, uz taa rekjina vien vinjam jau ir ''viens soda aplis''.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-18 14:30, pirms 11 gadiem
MALACIS, VISS VĒL PRIEKŠA!!!

  +6 [+] [-]

, 2014-02-18 14:36, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Normāla attieksme, var redzēt, ka ir cīnītājs.
Atšķirībā no mūsu slēpotāja, kurš, iegūstot trešo vietu no beigām, apdzenot nigērieti un kādu, kurš dēļ vēdergraizēm izstājas no trases, atļaujas pateikt, ka ir ļoti apmierināts ar savu sniegumu.
Ir starpība starp LOV sponsorētu un valsts atbalstītu vidēja līmeņa biatlonistu un slēpotāju-amatieri... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-02-18 14:36, pirms 11 gadiem
bet vispar sen nebiju taa fanojis, pec 2 shautuves, skjita,ka viss, bet nee, shis taadu trako aatrumu iesleedza

  +5 [+] [-]

, 2014-02-18 14:37, pirms 11 gadiem
Paraugs visiem!

  +4 [+] [-]

, 2014-02-18 14:40, pirms 11 gadiem
Liels prieks par parādīto sniegumu no Andreja..
Kā arī prieks, ka ir tik paškritisks, tas parāda to, ka pats apzinās, ka ar veiksmes palīdzību spēj tikt vēl augstāk un arī tiks, tikai jāpatrenējās vēl.
Nemaz nešaubos, ka vēl kāds gads un būs arī pjedestāls un ja veiksies arī čempions vismaz kādā no pč posmiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-02-18 14:41, pirms 11 gadiem
Lai nu kas, tomēr man par Andreju ir paties prieks. Protams, viņam tas ir savādāk, jo pats ir mērķējis augstāk...Žēl, taču priecē, ka vecie labie laiki, kad startēja Bricis,Maļuhins,Nākums,Upenieks, ir atgriezušies. Pagaidām vienīgais, bet kvalitāte un potenciāls viņam ir. Būs labi!

 +22 [+] [-]

, 2014-02-18 14:43, pirms 11 gadiem
Viss ir izdevies Andrej! Tevis dēļ visa LV atkal var sekot līdzi biatlonam!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 14:45, pirms 11 gadiem
Jāsaka tiešām pietrūka veiksmes, bet nekas jāturpina cīnīties, vēl tikai 25gadi, ar tādu pašu darbu kā līdz šim, es domāju nākamajā olimpiādē, par Andreju runās tikpat daudz kā par Dukuriem!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-18 14:46, pirms 11 gadiem
Bija labi. Medaļa būs korejā! (OS)

  +3 [+] [-]

, 2014-02-18 14:48, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Ir starpība starp LOV sponsorētu un valsts atbalstītu vidēja līmeņa biatlonistu un slēpotāju-amatieri... .
Esmu absolūti svēti pārliecināts, ka kaut kur šajā tekstā slēpjas fundamentāla neizpratne par uzvarēšanas kā personīgas nepieciešamības būtību. Citiem vārdiem: ar tādu attieksmi izcili labos apstākļos tu vari kļūt par olimpisko čempionu, bet nekad nebūsi patiess čempions dzīvē, ārpus sporta, kur ar "kāpēc man neviens neko nedod" cauri netiek.

 +13 [+] [-]

, 2014-02-18 14:50, pirms 11 gadiem
Andrej, paldies! Tu šajā sezonā liki man atkal iemīlēt biatlonu! Nedaudz patrenēsi šaušanu un būsi zvērs! Turies un paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-02-18 14:53, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: tieši tā Paipals zināja ko viņš tur var, to arī darīja. Čalis kuram patīk ik pa laikam izvilkt slēpes, paslēpot vietējā trasē. Kāpēc to nedarīt Olimpiādē? Viņam šīs dienas Sočos ir izdevušās, lieliskas brīvdienas, lieliskas atmiņas. Viņš ir tikai ieguvējs. Respect
A šitie pāķi aizbrauc un skumst
Ko tu te smirdi?ja nav apmierinats ar rezultatiem,tad nav,vins labak zinas.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-18 14:57, pirms 11 gadiem
Andrej, Tu esi malacis!Latvija ar tevi lepojas!

  -3 [+] [-]

, 2014-02-18 15:04, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Normāla attieksme, var redzēt, ka ir cīnītājs.
Atšķirībā no mūsu slēpotāja, kurš, iegūstot trešo vietu no beigām, apdzenot nigērieti un kādu, kurš dēļ vēdergraizēm izstājas no trases, atļaujas pateikt, ka ir ļoti apmierināts ar savu sniegumu.
Pārmest slēpotājiem kko ir stipri lieki šajā situācijā. Būsim reāli- neko vairāk no slēpotājiem mēs nevarējām gaidīt. Pats sportists ir sasniedzis iespējams savu mērķi ar to vien, ka ir ticis uz olimpiādei, tād kāda sūda pēc, lai viņš nebūtu apmierināts ar savu startu? Pēdējais vai 20 pa lielam nav nozīme, viņš ir tur bijis, viņš ir starp pasaules labākajiem!

  +5 [+] [-]

, 2014-02-18 15:07, pirms 11 gadiem
Vecais,
es Tevi kritizēšu par pārlieku lieku paškritiku
9.v ir izcili. Vēl pērnsezon sākumā Tu šāvi, ka punktus neredzēt
Ir milzu progress
Tavas spēlēs vēl tikai nāk
jau tagad faktiski ārpus 30nieka nekrīti nemaz

     [+] [-]

, 2014-02-18 15:12, pirms 11 gadiem
Susliks Lasis rakstīja: Pārmest slēpotājiem kko ir stipri lieki šajā situācijā. Būsim reāli- neko vairāk no slēpotājiem mēs nevarējām gaidīt. Pats sportists ir sasniedzis iespējams savu mērķi ar to vien, ka ir ticis uz olimpiādei, tād kāda sūda pēc, lai viņš nebūtu apmierināts ar savu startu? Pēdējais vai 20 pa lielam nav nozīme, viņš ir tur bijis, viņš ir starp pasaules labākajiem!
piedalīties
tikt līdz galam
atzīties, ka 1x sezonā slēpo tādā stilā

cik diži sasniegumi/mērķi

     [+] [-]

, 2014-02-18 15:14, pirms 11 gadiem
skarabejs1 rakstīja: bet vispar sen nebiju taa fanojis, pec 2 shautuves, skjita,ka viss, bet nee, shis taadu trako aatrumu iesleedza
Krievs ar 3 soda apļiem ceturtais! Ko šis ieslēdza?

  +4 [+] [-]

, 2014-02-18 15:17, pirms 11 gadiem
Andrej! Apsveicu ar stabili labiem rezultātiem! Izaugsme ir millllzīga; lai jau paliek fakts, ka esi šā gada Eiropas čempions; Nākamajos gados nostabilizēsies elitē un tad sāksi "izšaut" visaugstākās godalgas! Un reče - korejas olimpiāde jau būs klāt!!! Veiksmi Andrejam!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-18 15:18, pirms 11 gadiem
Vienu lietu AR būtu jājem vērā, ka ejot pēc zīles rokā, mednis bišķi pamuka (EČ laikā bija jatrenējās ZOS)

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 15:18, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: piedalīties
tikt līdz galam
atzīties, ka 1x sezonā slēpo tādā stilā

cik diži sasniegumi/mērķi
Nedrīkst tak kritizēt, līdz galam tika!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 15:34, pirms 11 gadiem
Andrej, neesi tik paškritisks! Būs labi!

     [+] [-]

, 2014-02-18 15:34, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: piedalīties
tikt līdz galam
atzīties, ka 1x sezonā slēpo tādā stilā

cik diži sasniegumi/mērķi
Vajadzēja melot vai kā? Jā, tie ir diži mērķi un sasniegumi tikt uz os, nostartēt tur savā labākajā līmenī un pārstāvēt savu valsti.

     [+] [-]

, 2014-02-18 15:41, pirms 11 gadiem
Susliks Lasis rakstīja: Vajadzēja melot vai kā? Jā, tie ir diži mērķi un sasniegumi tikt uz os, nostartēt tur savā labākajā līmenī un pārstāvēt savu valsti.
nedrīkstēja tur doties vai arī pateikt, ka daru to sporta veselības popularizēšanas vārdā, lai vairāk tauta slēpotu

  +2 [+] [-]

, 2014-02-18 15:41, pirms 11 gadiem
vot tā ir štelle... nevis kā tur daži mūsu slēpotāji.... viss bij super - nenokritu...

  +4 [+] [-]

, 2014-02-18 15:46, pirms 11 gadiem
Andrej, paveikts ir ļoti daudz! Visa Latvija gaidīja Tavu startu un Tu nepievīli! Regulāri būt TOP 20 biatlonā ar visiem pretiniekiem pieejamajiem resursiem - cepuri nost! Latvijai atkal ir cerības un kamēr ir cerības NEKAS nav neiespējams! Mēs visi par Tevi!

  +7 [+] [-]

, 2014-02-18 15:49, pirms 11 gadiem
rezultātu ziņā viņš pats uzliek sev augstus mērķus, bet ir par ko būt apmierinātam - Latvija atkal seko biatloonam

     [+] [-]

, 2014-02-18 15:50, pirms 11 gadiem
Pirms šī es tādu sportistu LV nezināju! Tagad būs ko atbalstīt vismaz šajos lielajos notikumos, nav vairs mums Bricis kas agŗāk, ir Rastogujevs! Panākumus nākamajā olimpiādē un prieks par 14 vietu!

     [+] [-]

, 2014-02-18 15:51, pirms 11 gadiem
Minēju divas vietas, Andrejs trāpīja uz sliktāko. Vajadzēja man pacelt latiņu augstāk

Skaidrs, ka laba vieta. No zaļajiem gurķiem augstāk iespraucās tik biatlona lielvalsts pārstāvji ar miljonos skaitāmu budžetu.

Kritizēt sevi vajag, bet ar mēru. Tā var nonākt līdz medaļai un teikt, ka nekas nav izdevies, zelta nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 15:54, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: nedrīkstēja tur doties vai arī pateikt, ka daru to sporta veselības popularizēšanas vārdā, lai vairāk tauta slēpotu
Kpc nedrīkstētu? Viņš ir sportists, viņš uz to ir tiecies ar smagiem treniņiem un darbu, tā pat kā ikviens cits pārstāvis olimpiādē. Galu galā izcīnīja iespēju un kādēļ, lai to laistu garām. Sporta un veselīga dzīvesveida popularizēšana jau ir os pamatmērķis.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 15:58, pirms 11 gadiem
Arī paškritiskam jāprot būt, protams, olimpiādē visi tiecās uz augstākām vietām, bet, manuprāt, Andrejs sevi apliecināja tāpat labi, pat vairāk kā labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-18 16:02, pirms 11 gadiem
Susliks Lasis rakstīja: Kpc nedrīkstētu? Viņš ir sportists, viņš uz to ir tiecies ar smagiem treniņiem un darbu, tā pat kā ikviens cits pārstāvis olimpiādē. Galu galā izcīnīja iespēju un kādēļ, lai to laistu garām. Sporta un veselīga dzīvesveida popularizēšana jau ir os pamatmērķis.
sākās
abi slēpotāji (kaln un dist) tur aizbrauce ne pēc PK režiem, bet ar dāvanu kartēm, ko dala eksotiskajām valstīm - tie ir tie t.s. FIS punkti.
dažs labs tos nopelnīja Irānā...

valsts, kurai teju 10 starti 10niekā neizskatās vairs eksotiska

     [+] [-]

, 2014-02-18 16:03, pirms 11 gadiem
Bija jau labi. Un nekas vēl nav beidzies, martā vēl 3 PK posmi, kur būs iespēja uzkāpt uz podesta.

     [+] [-]

, 2014-02-18 16:06, pirms 11 gadiem
aizermans rakstīja: Krievs ar 3 soda apļiem ceturtais! Ko šis ieslēdza?
ātru šaušanu...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 16:12, pirms 11 gadiem
Cik ir dzirdēts un redzēts izskatās ļoti nopietns puisis, kuram ir visaugstākie mērķi. Ātrums ir , šaušana uzlabojas un var sašaut arī 20/20. Nu jau regulāri sākam pierast ka 4 šautuves iziet ar 0-3 kļūdām. Tas jau ir labs līmenis. Mazliet pielikt šaušanā, slēpes bieži slīd labi. Laikam būtiskākais kas jāuzlabo ir šaušanas ātrums un īpaši 1 šāviena izdarīšanas ātrums (ja ieslēpo šautuvē vienlaicīgi Andrejs sāk šaut viens no pēdējiem).
Ir ļoti prasīgs pret sevi, tas ir labi, tikai lai nekļūst pārāk kritisks, jo nevajag krist otrā galējībā. Pārmērīgas prasības pret sevi un kritika dažreiz nospēlē sliktu lomu. Izskatās ka šis nebūs tas gadījums.
Ir visas iespējas kļūt par biatlonistu, kam iekļūšana TOP-10 ir normāla lieta un sezonas laikā medaļas ir noteikti.
Pēc 4 gadiem Korejā viens biatlonists, Dukuri ir reāli medaļu kandidāti (protams viss kas var gadīties, bet nav priekšnosacījumi pagaidām lai notiktu kas slikts, vienīgi baida baumas par Rastorgujeva un pāriešanu citā pilsonībā).
No jaunajiem Priedulēna, Puķītis. Vēl patīk slēpotājs Liepiņš. Jūtams ka viņam ir progress un būs vēl. Ceru ka ar laiku varēs tuvoties jau TOP-40.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-18 16:45, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Nu Tomasam buus gruuti,kaa nekaa 36 gadi,iesp. suudiigaaks starts buus... ta jaabuut supertehnikai
Teorētiski tā var būt , bet 36 skeletonā vēl nav nekas traģisks. Kamaniņās veči brauc arī ap 40 (Cīgelers, Demčenko) un skeletonā varētu būt līdzīgi, ka var startēt arī līdz pat 40 gadiem un vairāk.
Tieši šis gads dod cerības attiecībā uz Tomasu.

     [+] [-]

, 2014-02-18 17:58, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Nu Tomasam buus gruuti,kaa nekaa 36 gadi,iesp. suudiigaaks starts buus... ta jaabuut supertehnikai
Kā viens te piedāvāja iet prom no tēva
variants

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 18:00, pirms 11 gadiem
Piekrītu tiem, kas saka, ka ar paškritiku arī nedrīkst pārspīlēt. Pareizāk sakot - paškritika un kļūdu atzīšana ir ļoti nepieciešama, tas palīdz kļūt par labāko, taču Rastorgujevs izklausās izteikti negatīvs un dusmīgs, kas atkal nav labi - kā te daži teica, stress, uzvilkti nervi, kas domāju, ka nepalīdz šautuvē būt precīzam! Ar biatlonu neesmu nodarbojies, bet nu neticu, ka var cerēt uz labākajiem rezultātiem šajā sportā, ja sportistam pēc finiša nav baudījums kaut vai tikai par to, ka kārtējo reizi ir piedalījies sacīkstēs, turklāt augstākā līmeņa - olimpiskajās spēlēs. Rūgtums, par nesasniegtu mērķi - pašsaprotami, taču būtu gribējies redzēt, kā Andrejs novērtē fanu atbalstu un līdzi jušanu. Tā teikt, jāprot zaudēt, lai tas viss nenosēžas smadzenēs un uz nākamajiem mačiem vari iziet pilnīgi atbrīvots un gatavs cīnīties.

     [+] [-]

, 2014-02-18 18:00, pirms 11 gadiem
Kreipaans atkal bija sapiipeejies spaisu!!!

     [+] [-]

, 2014-02-18 18:06, pirms 11 gadiem
Domāju ka startēt EČ nedēļu pirms olimpiādes nebija tas labākais lēmums. Varēju just, ka Sočos neizskatījās pārāk svaigs.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 18:17, pirms 11 gadiem
smakulaacis rakstīja: Piekrītu tiem, kas saka, ka ar paškritiku arī nedrīkst pārspīlēt. Pareizāk sakot - paškritika un kļūdu atzīšana ir ļoti nepieciešama, tas palīdz kļūt par labāko, taču Rastorgujevs izklausās izteikti negatīvs un dusmīgs, kas atkal nav labi - kā te daži teica, stress, uzvilkti nervi, kas domāju, ka nepalīdz šautuvē būt precīzam! Ar biatlonu neesmu nodarbojies, bet nu neticu, ka var cerēt uz labākajiem rezultātiem šajā sportā, ja sportistam pēc finiša nav baudījums kaut vai tikai par to, ka kārtējo reizi ir piedalījies sacīkstēs, turklāt augstākā līmeņa - olimpiskajās spēlēs. Rūgtums, par nesasniegtu mērķi - pašsaprotami, taču būtu gribējies redzēt, kā Andrejs novērtē fanu atbalstu un līdzi jušanu. Tā teikt, jāprot zaudēt, lai tas viss nenosēžas smadzenēs un uz nākamajiem mačiem vari iziet pilnīgi atbrīvots un gatavs cīnīties.
Šim puisim Berkulis ir smadzenes sačakarējis, no tā auna sen jau vajadzēja atbrīvoties visu Latvijas biatlonu izvarojis. Kur vēl 3 džeki, kas vismaz kaut cik konkurētspējīgi uz stafeti būtu? Ceļ vienu Andreju saulītē, tipa, re, kur mans lolojums, treniņnometnes par ģimenes atpūtas pasākumiem uztaisījis. Ar s...dainu mietu un tālāk no biatlona ....
Bet Andrejs ir pierādījis, ka pasaules biatlona Tops viņam nav aiz kalniem. būs normāls treneris, kas veidos ne tikai solo biatlonistu, bet Komandu, viss būs bumbās.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 18:30, pirms 11 gadiem
2 biatlona sacīkstes biju spiests noskatīties ar Kreipāna komnetēšanu (VSB ierakstīt nevar, LTV 7 var). Kreipāns jau ar vienu savu teikumu parādīja , ka biatlons viņu interesē maz.
Sieviešu masu startā pēdējā šautuvē parāda kā sašauj aptuveni pirmās desmit sportistes. Kreipāna komnetārs "lai atvaino mani pārējās biatlonistes bet viņu rezultāti vairs nevienu neinteresē (domātas spotistes kuras ieņem 10 un zemāk vietu OS) izņmot viņu pašu valstu līdzjutējus.
Man kā biatlona cienītājam interesē pilnīgi visu 30 sportistu vietas , starti, kopējās tendences utt. Pēc tam Kreipāns vēl painteresējās, kurās vietās zem 10 ir iekļuvušas Krievijas biatlonistes(vai viņš ir šīs valsts līdzjutējs).

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 20:35, pirms 11 gadiem
Visu cieņu Andrejam. Tiešām prieks bija skatīties biatlonu. Un konkurence te arī milzīga salīdzinājumā ar citiem sporta veidiem. Izturību un paldies!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-18 21:22, pirms 11 gadiem
Loģiski ka lielajām komandām ir psihologi, sabiedrisko attiecību speci, es nezinu kā viņus sauc. Man vācu sabiedriskā TV ir sporta kanāls Nr1. Noinere, piemēram, ar smaidu stāsta, kā 4 mērķus neaizvēra. Tas viņas pārliecību nemaz nemazina, ka sūdīgi bij strādāts. Nākamajā startā viņa iziet bez smaguma un stresa. Kautkā tā.

     [+] [-]

, 2014-02-18 23:54, pirms 11 gadiem
Man ļoti patīk viņa attieksme! lai izdodas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-19 08:33, pirms 11 gadiem
SKALS rakstīja: Pie tam reāla pamata, kā laikam viņš bija iedomājies, iegūt medaļas viņam nebija. Šaušana, šaušanas ātrums, arī slēpošanas ātrums ne vienmēr (massu startā pēc pēdējās šautuves nevis pakāpās uz augšu bet zaudēja vairākas vietas).
Kārtējais prātvēders kurš nekā nerubī! Iespējas bija un pavisam reālas(it īpaši masu startā), iegāza šaušanas(un pat ne šaušana, bet tieši tās ātrums, reāli šaujot tikpat ātri vidēji kā citi viņš ar tiem pašiem sodiem būtu 6.vietā aiz Garanicheva), ātrums bija un kāds vēl, es ceru ka tu saproti ko nozīmē atstrādāt 3 apļus pēc kārtas velkot grupu uz augšu un ķerot līderus, loģiski ka beidzamajā aplī viņam nebija vairs spēka.

Ja nu kādu interesē tad Andrejam bija piektais hods +25.9sek pret ātrāko Furkādu, pēdējā aplī Andrejs visiem zaudēja vidēji 20-25sek.

Es ieteiktu šitiem gudriniekiem kuri stulbi bļaustās (jā medaļa nav un nebija, bet nevajag teikt kad nebija iespējas), iepriekš pirms raksta apmeklēt oficiālo biathlonworld lapu, kur pēc gonkas var sīki izpētīt visu rezultātu analīzi (katra apļa laiks, tīrais šaušanas laiks, šaušanas laiks kopā ar nogulšanos,utt.)
ibu.blob.core.windows.net