Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Melbārdim 6.vieta pēc pirmās dienas, Zubkovs ārpus konkurences

Melbārdim 6.vieta pēc pirmās dienas, Zubkovs ārpus konkurences
Oskars Melbārdis un Daumants Dreiškens
Foto: Romāns Kokšarovs

Šodien Soču olimpisko spēļu ietvaros startējušas bobsleja sacensības divnieku ekipāžām vīriem. Pēc pirmās dienas vadībā ir Aleksandra Zubkova un Alekseja Vojevodas ekipāža, bet Latvijas dueti ieņem sesto (Oskars Melbārdis/Daumants Dreiškens) un 16. (Oskars Ķibermanis/Vairis Leiboms) vietas.

Pirmais brauciens

Jau pirmajā braucienā tika labots trases rekords – amerikāņi Stīvens Holkombs un Stīvens Lengtons distanci veica 56,34 sekundēs, uzstādot augstu latiņu nākamajiem pilotiem.

Tikai vēl vienai ekipāžai izdevās pārspēt ASV bobslejistu rezultātu. Aleksandra Zubkova un Alekseja Vojevodas duets uzlaboja Holkomba/Lengtona laiku par deviņām sekundes simtdaļām, pēc pirmā brauciena atrodoties vadībā.

Latvijas pirmā ekipāža – Oskars Melbārdis un Daumants Dreiškens – startā uzrādīja jaunu rekordu (4,78), bet trases beigās palika astotie, no vadošā Krievijas dueta atpaliekot 37 sekundes simtdaļas. Tiesa, rezultāti pēc pirmā brauciena ir diezgan blīvi – divu sekundes desmitdaļu robežās Melbārdim/Dreiškenam ir gan trešā, gan 12.vieta.

Labs starta laiks (4,83) izdevās arī Oskara Ķibermaņa un Vaira Leiboma divniekam, bet trases beigās nomināli otrajai Latvijas ekipāžai nācās samierināties ar 16.ātrāko laiku (57,11), lai gan distance tika veikta bez lielām kļūdām.

Ķibermaņa/Leiboma pozīcijas jau pēc pirmā brauciena ir pietiekami drošas – 17.vietā esošie rumāņi ar pilotu Nikolaju Istrati atpaliek jau gandrīz trīs sekundes desmitdaļas, savukārt Latvijas duetam nemaz tik tālu nav 13.vieta, no kuras Ķibermanis/Leiboms atpaliek 15 sekundes simtdaļas.

Otrais brauciens

Otrajā braucienā jau piektie uz starta devās Ķibermanis/Leiboms, kas pēc laba starta laika (4,84) trases sākumā pieļāva kļūdu un veica savu braucienu lēnāk kā pirmajā mēģinājumā (57,22) – lielākā daļa ekipāžu savus laikus otrā brauciena sākumdaļā spēja uzlabot.

Neskatoties uz to, ka Ķibermanis/Leiboms bija vieni no retajiem, kas otrā brauciena sākumā bija lēnāki kā pirmajā, Latvijas otrajai ekipāžai izdevās saglabāt savu 16.vietu, tiesa, konkurenti spēja pietuvoties.

Melbārža/Dreiškena divnieks savu braucienu veica bez rupjām kļūdām, uzrādot par sešām sekundes simtdaļām lēnāku laiku kā pirmajā mēģinājumā (56,68). Ar to pietika, lai summā garām tiktu Krievijas ekipāža ar pilotu Aleksandru Kasjanovu priekšgalā – mājinieki otrajā braucienā demonstrēja iespaidīgu ātrumu un finišā pārspēja Melbārdi/Dreiškenu par astoņām sekundes simtdaļām, summā latviešiem atpaliekot tikai par vienu sekundes simtdaļu.

Citām ekipāžam gan tik raiti nesekmējās – krietni sliktākus laikus uzrādīja vācieša Frīdriha un amerikāņa Batnera pilotētās ekipāžas, kā rezultātā Melbārža divnieks spēja ielauzties labāko sešiniekā. Tikai vienu sekundes simtdaļu priekšā ir Kasjanovs, vēl trīs simtdaļas tālāk ir kanādieši Kripss/Bārnets. Teorētiski aizsniedzama ir pat otrā vieta – no šveiciešiem Hefti/Baumana Latvijas vadošā ekipāža atpaliek 16 sekundes simtdaļas.

Pēc otrā brauciena uz trešo vietu noslīdēja amerikāņu vadošais divnieks Holkombs/Lengtons, tomēr Šveices ekipāžai Hefti/Baumanam ir tikai četru sekundes simtdaļu pārsvars. Savu vadību nostiprināja Zubkovs/Vojevoda, uzvarot arī otrajā braucienā, pēc kura Krievijas vadošajam duetam ir jau vairāk kā trīs sekundes desmitdaļu pārsvars pār tuvākajiem sekotājiem.

Bobslejs, vīrieši, divnieki (rezultāti pēc otrā brauciena)

VDivnieksValsts1.brauciens2.brauciensLaiks summā
1.A.Zubkovs/A.VojevodaKrievija56.2556.571:52.82
2.B.Hefti/A.BaumansŠveice56.4656.68+0.32
3.S.Holkombs/S.LengtonsASV56.3456.84+0.36
4.Dž.Kripss/B.BārnetsKanāda56.5656.70+0.44
5.A.Kasjanovs/M.BeluginsKrievija56.6956.60+0.47
6.O.Melbārdis/D.DreiškensLatvija56.6256.68+0.48
7.F.Frīdrihs/J.BekersVācija56.5056.88+0.56
8.K.Springss/Dž.LamsdensKanāda56.6656.71+0.61
9.L.Rašs/L.BraunsKanāda56.6156.87+0.66
10.T.Floršucs/K.KuskeVācija56.6356.89+0.70
16.O.Ķibermanis/V.LeibomsLatvija57.1157.22+1.51

Sacensībās startē 30 ekipāžas.

Bobslejs, vīrieši, divnieki

GadsZeltsSudrabsBronza
2010A. Lange/K. Kuske (GER)T. Floršucs/R.Adjejs (GER)A. Zubkovs/A.Vojevoda (RUS)
2006A. Lange/K. Kuske (GER)P. Lidērs/L. Brauns (CAN)B. Hefti/M. Ānens (SUI)
2002K. Langens/M. Cimermans (GER)K. Raihs/S. Anderhubs (SUI)B. Hefti/M. Ānens (SUI)

Bobsleja sacensību programma

DatumsDisciplīnaZeltsSudrabsBronza
16.-17.februārisDivnieki vīriem
18.-19.februārisDivnieki dāmām
22.-23.februārisČetrinieki vīriem

Izmantotie resursi:
Sochi 2014 Olympics - Olympic Tickets, Sports...

  +8 [+] [-]

, 2014-02-16 19:22, pirms 11 gadiem
Ķibermaņa bobi uz Kultūras jomas apbalvojumiem!!!
Tas jau kamanās bija novērots, ka ātruma rādījumi speciāli tiek sagrozīti, lai čakarētu prātu. Tādi ir tie krievi "labākajā" izpausmē. Nevar būt pie tik mazām izmaiņām laikā, tik lielas izmaiņas ātrumos.
Melbārdis nobrauca lieliski, cerams, ka leja neslīdēja uz ledus rēķina, bet skriet tik tālu nevajadzētu startā.

Jūtu, ka Ķipurs būs izlases treneris pēc Sočiem, ja vien 4bob neatnesīs medāli.

  +8 [+] [-]

, 2014-02-16 19:23, pirms 11 gadiem
Vācietis pasaule čempions jau atpaliek par 0.38
Trase labi sačakarēta pēc zubkova, vankalkera brauciens to parāda. Bet Melbārdis nemaz nav tik tālu no 3.

 +12 [+] [-]

, 2014-02-16 19:23, pirms 11 gadiem
Krievi krāpjas!

 +34 [+] [-]

, 2014-02-16 19:23, pirms 11 gadiem
Visās lielās valstis var būt laimīgas, ka LV ir tik nabadzīga un nav naudas, lai sportistus atbalstītu. Ja mums butu tāds piķis kā Vācijai... LV DOMINĒTU!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-02-16 19:25, pirms 11 gadiem
gaidīju vairāk no jamaikas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 19:28, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: jāgaida 4nieki.
te nekas nebūs
6nieku var izkost, ja nedzīsies pēc starta rekordiem

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 19:28, pirms 11 gadiem
Esmu diezgan drošs kad kaut kas atkal nav tīrs, jo Zubkovs nav tik labs startā, bet beigās ātrumi ar tādu nu nepārāk labu braucienu ir labi. Un beigās arī atstarpe no citiem tāda paliela

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 19:28, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Ātrums ir tas kas neļaus aizķerties aiz kā lielāka vismaz 2niekos..


bet,, bobi mums ir vismukākie un mazā Oša bobs pāri visam Rencēnu nakts expresis
bobi ir reāli skaisti, un ķiveres ar, tāpat kā formas ar latvju rakstiem

     [+] [-]

, 2014-02-16 19:28, pirms 11 gadiem
tabulā normāli ielikts zaudē par 0,39 sek bet rakstā 0,37 palabojiet tabulu

  -3 [+] [-]

, 2014-02-16 19:28, pirms 11 gadiem
nu nav vēl pa 100% LAT SUI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 19:29, pirms 11 gadiem
pec Zubkova atsledza saldešanas iekartu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 19:30, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Kaut kas mistisks ar aatrumiem!!!

Batneram tik 125,1 bija vidusdaljaa,bet piem.Melbaardim ir 126,7
tad jau mistika taa ir patieshaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 19:31, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: gan jau Ošenieks atkal kko atradīs un burs vienu drāmu pēc otras tā jau Latvijā sāk palikt par slimību!!
nakama drama bus, kad tev lidzigie saks atkal blaustities: ruki pro4 ot ruskix skol.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-02-16 19:33, pirms 11 gadiem
Šonedēļ "Nekā personīga":

*Masu psihoze Latvijā. Robežas tiek slēgtas. Nekur vairs nav droši. Visur krāpjas.
*Kas patiesībā regulē braucienus Soču kamaniņu trasē? Korejietis Žo Pa atklāj, ka Soču trases ledus temperatūras pults jau gadu atrodas viņu rīcībā. To viņi no krieviem iemainījuši pret nokrišņu pulti Phjončhanā.
*Vai ir iespējams veikt 4 vienādus starta ieskrējienus? Ilze Jaunalksne veic 4000 starta ieskrējienus Siguldas kamaniņu trasē. Tos visus varēsiet vērot mūsu kanālā uzreiz pēc raidījuma.

  +7 [+] [-]

, 2014-02-16 19:34, pirms 11 gadiem
es dzirdēju, ka krievi izmanto bobu tehnoloģijas no citas dimensijas, ko viņiem piegādā citplanētieši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 19:35, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: ko tad? 3nieku? 46 gadus vecais amatieris pie stūres.. Prūsis jau sen teica ka tur nekas nebūs!
nē, varbūt to, ka vismaz kādu valsti apdzīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 19:35, pirms 11 gadiem
Langens gan kā sū.. mutē pajēmis
Jocīgi, ka kamanās šie plosās, bet skeletos un bobos buksē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 19:38, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: uz kāda pamata?
nu nav jau viņi tik lieli autsaideri, bez pāris bortu skaršanas serbi būtu apdzīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-02-16 19:39, pirms 11 gadiem
eziitis rakstīja: Šonedēļ "Nekā personīga":

*Masu psihoze Latvijā. Robežas tiek slēgtas. Nekur vairs nav droši. Visur krāpjas.
*Kas patiesībā regulē braucienus Soču kamaniņu trasē? Korejietis Žo Pa atklāj, ka Soču trases ledus temperatūras pults jau gadu atrodas viņu rīcībā. To viņi no krieviem iemainījuši pret nokrišņu pulti Phjončhanā.
*Vai ir iespējams veikt 4 vienādus starta ieskrējienus? Ilze Jaunalksne veic 4000 starta ieskrējienus Siguldas kamaniņu trasē. Tos visus varēsiet vērot mūsu kanālā uzreiz pēc raidījuma.
Pēdējais bija OK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 19:43, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Kādi man lidzigie?? Ja butu kas negodigs Dainis Dukurs butu pirmais kas uzrakstitu protestu vai sāktu par to runāt!! Kapēc ir klusums??
baiga jegea lol gan jau driz visu pateiks, kad atbrauks majas.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 19:44, pirms 11 gadiem
siruan rakstīja: Pēdējais bija OK
pēdējais elegants

     [+] [-]

, 2014-02-16 19:44, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Ģenerālis jau mauc pa Twitteri:

Kaut kā aizdomīgi ka pēc Zubkova,visas ekipāžas palika par 0.3-0,5 lēnākas..

Vecais Valters laikam domā ka tās saldējamās iekārtas darbojas uz sitienu, pmairkšķini acis un jau sāk ledus kust!

Vecais Valters vel nav no marasma izārstējies!!
Zubkovs labako ledu dabuja. tulit pec 2. brauciena atkritis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 19:45, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Ģenerālis jau mauc pa Twitteri:

Kaut kā aizdomīgi ka pēc Zubkova,visas ekipāžas palika par 0.3-0,5 lēnākas..

Vecais Valters laikam domā ka tās saldējamās iekārtas darbojas uz sitienu, pmairkšķini acis un jau sāk ledus kust!

Vecais Valters vel nav no marasma izārstējies!!
RPI absolvents kā nekā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-16 19:49, pirms 11 gadiem
ltv varētu beigt savus "pētījumus", kas tik uzkurina, bet no kuriem nav nekādas jēgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 19:50, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: a varbuut ir,hvz
nu ko tie ošenieka pētījumi dod? zelts ir tretjakovam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 19:51, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Diplomiem
5 10 vai 15 tk Ls ar par "diplomu"

  +6 [+] [-]

, 2014-02-16 19:52, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Protams, es ar redzeju Tv ekrānā kā trases strādnieki līmēja veco ledu klāt uzreiz pēc tam kad nobrauca Zubkovs! Ošenieks ar to redzēja, drīz būs LTV mājas lapā vinja veidots video! Tā būs sensācija!
Ko tu te ironizē utaini, visiem ir skaidrs, ka krievi šmaucas, tikai pāris trešās paaudzes okupantiem nav nekādu jautājumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 19:52, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Starp citu par Reini Ošenieku un vinja spējām jau interesējas Džeimsa Bondas režisors.. vienā no jaunākajām filmas daļām vajadzēs izskaitīt ar cik soļiem Dzeimsa Bonda niknākais ienaidnieks Klods vem Dams aizskrien no mājas lidz tuvējam lielveikalam!

Džeimsa Bonda režisors ir redzējis šo Ošenieka sensacionālo video kur viņš skaita skeletonistu soļus Sočos un ir novērtējis šo Reiņa neticamo talantu!!
DOmāju, ka RO arī necer uz rezultātu revīziju, taču fakts paliek fakts, ka ir aizdomīgs šis gājiens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 19:53, pirms 11 gadiem
labāk beidziet murgot un skatieties kā monako brauc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 19:53, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: latu vairs nav
man būs mūžam
es visas cenas norunāju latos un tad dalīts ar 0.7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 19:55, pirms 11 gadiem
Krievi sapūš mākslīgo miglu trasē(tas gan izbojā biatlona sacensības),jo viņi ir vienīgie,kas trasi var izbraukt ar aizsietām acīm!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 19:55, pirms 11 gadiem
Krievi miglu ieslēdza trasē, brauks Zubkovs- izslēgs

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 19:55, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: ja būtu tad par to butu runajis D Dukurs.. startā stāvēja ne tikai mūsu treneri, bet ari asv, kanādas, austrijas, itālijas un jāpānas komandas cilvēki un vissi redzeja šos Tretjakova startus! kapec neviens par to nerunā?
redzes analizators strādā ar 0.1 sek nobīdi
to izpētīja krievu pētnieki ar svarcelājiem, pētot, kapēc nedrīkst trenēties ar koordinācijai sarežģītiem un ātriem vingrinājumiem spoguļa priekšā
nu tad pa 0.1 sek droši var pašmaukties
dzīvajā to nepamanītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 19:55, pirms 11 gadiem
rīt ap 21 rīgas lidostā būs lieliska iespēja parādīt, kurus mēs uzskatām par skeletona karaļiem

     [+] [-]

, 2014-02-16 19:57, pirms 11 gadiem
Gaidu jau ziņu, ka atkal esmu sācis spamot...
Kuram tā šķiet -, kuram nešķiet +
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:01, pirms 11 gadiem
drausmīgas kļūdas startā.... un līdz ar to izejas ātrums par 0,3km/h lēnāk nekā Korejai

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:03, pirms 11 gadiem
Mazais Osis luni nolaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:03, pirms 11 gadiem
Un 15nieks jau 0,25 attālumā Ja godīgi, biju pilnīgi pārliecināts, ka startos Ķibermanis būs ap 4,79...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:05, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Gaidam Reiņa soļu skaitīšanas video.
gaidam Holkombu 1.vietā.

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:06, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: taa peec Keenigzes izskatiijaas,ka vareeja buut
Formas kritums?? Vai arī kādas citas ķibeles?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:07, pirms 11 gadiem
Ja Melnbardim starts arī būtu par 0,1 sekundi labāks, nekā 2. vietas labākajam līdzīgi kā tas ir skeletonā, tad visdrīzāk arī būtu 1mais...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-16 20:08, pirms 11 gadiem
Nē, tiešām trasē vietām tāda migla vai dūmaka. Tas tik būtu prikols, ja tā pēkšņi pazustu, kad brauks Zubis Visi konspirāciju teorētiķi saietu desā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-16 20:14, pirms 11 gadiem
Nu nav reāli tie krievi

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:15, pirms 11 gadiem
Viss ir ļoti vienkārši un loģiski - finišā ir novietots milzīgs elektromagnēts, kas tiek ieslēgts krievu braucienu laikā. Šito Ošeniekam derētu pateikt.

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:15, pirms 11 gadiem
kaaseejs rakstīja: gaidīju vairāk no jamaikas

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:15, pirms 11 gadiem
Mazais Osis nobrauca sliktāko braucienu
Lielais Osis ir labāk nobraucis, neticu, ka visus tik labi norbauks kā 1.brauc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:17, pirms 11 gadiem
sviests
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:18, pirms 11 gadiem
ne slikt ne labs brauciens sanāca
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-16 20:18, pirms 11 gadiem
PAZORS! PAZORS!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 20:18, pirms 11 gadiem
Ka tas ir iespejams, trases vidu pakast 0,4sec un tad beigu atrums atkal daudz maz ok, vnk kaut kas nereals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:18, pirms 11 gadiem
Ar tādu startu, mēs zaudējām??? Un izejas ātrums bija jau OK, 50,8, bet 'talāk nebija uzrāviena??? SLIDAS???

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:18, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Jāāāāāāāaāāa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V Fenix poijdesh segodnja?

  -2 [+] [-]

, 2014-02-16 20:19, pirms 11 gadiem
NESPID MEDALAS! Var ceret par 10-12 vietu

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:19, pirms 11 gadiem
rīmenis nav kaut ko sapīpējies?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:19, pirms 11 gadiem
Rīmenis brīžiem vispār nefiltrē, ko rāda pa monitoriem tik lasa no savām lapām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:20, pirms 11 gadiem
vieta nosargāta

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:20, pirms 11 gadiem
Timofejs rakstīja: Rīmenis brīžiem vispār nefiltrē, ko rāda pa monitoriem tik lasa no savām lapām.
Kreipāns biežāk - parasti ļoti pārsteigts par slēpošanas/biatlona līderu maiņu, kas patiesībā jau 5 min. iepriekš notikusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:20, pirms 11 gadiem
8. vieta, nav slikti

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:20, pirms 11 gadiem
fak

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:23, pirms 11 gadiem
znatok rakstīja: PAZORS! PAZORS!
Krievam!!! Tāpat kā skeletonā notiek figļi migļi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:24, pirms 11 gadiem
Oskars jau 7tais... Līdz 5jai vietai 0,04
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:25, pirms 11 gadiem
Gribas dzirdet paris konkretas atbildes no Melbarza un Pruisa kas tad isti tur ir, varbut teiks ka pielava kkadu kludu trases vidus dala tomer.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:25, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: Duumi nesaak pazust leenaam? Driz krievi
Dūmi??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:26, pirms 11 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Hefti šmaucās
Visi šmaucās, izņemot mūsējos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:26, pirms 11 gadiem
Ko Hefti beigās izdarīja, ka ieguva paātrinājuma nez no kā????

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:26, pirms 11 gadiem
Jamaika smaucas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:27, pirms 11 gadiem
teikšu, kā ir ledus ir švaks
4niekos jau pēc 5 kamanām laiki kritīsies par 0.1

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:27, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: Jaa Duumi. brr mums iedot hefti kamanas!
Beidz čīkstēt, ej govi izslauc.

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:27, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: Jaa Duumi. brr mums iedot hefti kamanas!
paskaidro par dūmiem...

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:27, pirms 11 gadiem
labs, bombeni palaida.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:29, pirms 11 gadiem
Oskars jau 6ais un no 3nieka, tik 0,15 sekundes....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:29, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: why?
es uz 9 liku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:29, pirms 11 gadiem
Nereali tad tas Kasjanovs ir nolaidis, Melbardim jataisa 2 ieskrejiena rekordi un bus 3 vieta.

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:29, pirms 11 gadiem
pedejos divos braucienos jamaina slidas lai spidetu bronza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:30, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: NECERĒTI CERĪGA PIRMĀ DIENA
pff 4niekos gaidu zeltu.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:30, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: Govi diena slauc. par duumiem - skaties - uz krieviem briinums notiks, sapuustos duumus atsuuks un laimi aizdomiigi buus
No rīta un vakarā.

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:30, pirms 11 gadiem
Kas to būtu domājis, ka mēs pat 2-niekos esam pie medaļām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:31, pirms 11 gadiem
Zubs ierīs no sliktā ledus

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:31, pirms 11 gadiem
zubkovs skersam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:31, pirms 11 gadiem
Kas par cīņu būs, un priecē, ka ir super braukšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 20:31, pirms 11 gadiem
Oskars no 2vietas jau 0,16 sekundes... no 3šās 0,12!!!

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:31, pirms 11 gadiem
labs, bombene vēl dūmo...hehe...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:31, pirms 11 gadiem
lielais Osis var rīt sev pasniegt labu dāvanu dzimšanas dienā, ko arī viņam novēlu!

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:31, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Zubs ierīs no sliktā ledus
Viņam ritentiņi no sliecēm iznāks ārā, un Zubkovs ripināsies lejā, par ledus kvalitāti neiespringstot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:32, pirms 11 gadiem
rediss77 rakstīja: Nereali tad tas Kasjanovs ir nolaidis, Melbardim jataisa 2 ieskrejiena rekordi un bus 3 vieta.
Kasjanova stūmējs smiltis bārstīja pa trasi brauciena laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:33, pirms 11 gadiem
fizika to neizskaidros : )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:33, pirms 11 gadiem
Kamanas nereālas sataisītas!!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:33, pirms 11 gadiem
Mjā, skumji...

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:33, pirms 11 gadiem
krievi iet pēc 2 medaļām un tas ir fakts.

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:33, pirms 11 gadiem
Kosmodisk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:34, pirms 11 gadiem
vislabāk nobrauca Zubkovs, pelnīta 1. vieta

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:34, pirms 11 gadiem
1 ZUB
2/3 dalīs Kasj Holkij un Hefti
pārējie par 5to kapās

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:34, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Krieviem smukākais bobs.
tava māte vakar izskatījas smuki, uz manas gultas!

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:34, pirms 11 gadiem
Kādā secībā rīt startēs?

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 20:34, pirms 11 gadiem
tagad ieteiktu ekspretizei apskatit tas krievu slieces.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 20:34, pirms 11 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: tagad ieteiktu ekspretizei apskatit tas krievu slieces.
CSI

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 20:34, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: KAS PAR STARTU!!!
pusdesmitdaļu aiz LV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:35, pirms 11 gadiem
bombene.........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 20:35, pirms 11 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: tagad ieteiktu ekspretizei apskatit tas krievu slieces.
riktīgi nav
ka visiem tādi rezultātu kritumi salīdzinājumā ar 1.brauc
a šim nekas

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:36, pirms 11 gadiem
Krievi turpina citiem saldēt trasi un krāt sev pārsvaru !
Ko nepieķer, tas nav vainīgs, dēļ tā vien viņi ir pelnijuši medaļu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:36, pirms 11 gadiem
braucienā dalīta 3.v ar abām ŠVE ekipāžām

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:36, pirms 11 gadiem
pamatīgi, ne?
sasperjods-k rakstīja: Zubs ierīs no sliktā ledus

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:37, pirms 11 gadiem
Ir pat ļoti labi. Tagad īsti par figļi migļi nevar teikt, jo tik daudz kļūdu konkurentiem. Krievam labs mājas darbs izpildīts, bet arī milzīgs piķis iztērēts. Pietiktu viņiem arī ar vienu medāli, un mums arī kāds nebūtu slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:37, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Kursh ta beigu aatrums beigu beigaas?
tiem nevar ticēat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:38, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: pamatīgi, ne?
kā jau minēju fizika naizskaidro to, kapēc krievs neko nezaudēja, kamēr visi pirms viņa braucošie cits pa citu slitkāk brauca

iezubrījis trai

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:38, pirms 11 gadiem
besī, ka nerāda korekti ātrumu vienā no ņemšanas vietām... vēl viena vieta, kur šmaukties

  -2 [+] [-]

, 2014-02-16 20:38, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Domaaju, ka Hefti ar Kasjanovu sudrabu daliis, Holkombs ar Oskaru bronzu
Pārlasi vēlreiz, ko uzrakstīji, sen neesmu lasījis kaut ko tik neloģisku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:38, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Nu vēl 2.braucieni,lai gan par 3nieku var pacīnīties,ja pats netaisīs figņas
es uzskatu, ka slitkākais brauciens lielajam Osim nav vēl bijis : (

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:38, pirms 11 gadiem
Kautkā jocīgi skeletona starta ieskrējienu varēja reināt ar 2.5 bet bobslejā šis nestrādā polubomu ar laiku un ātrumu krievi spekulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:39, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: kā jau minēju fizika naizskaidro to, kapēc krievs neko nezaudēja, kamēr visi pirms viņa braucošie cits pa citu slitkāk brauca

iezubrījis trai
zaudēja zaudēja arī Zubkovs, pat Oskars ~ desmitdaļu braucienā tikai zaudēja, slīdēja labāk par citiem, Šveicei arī ļoti slīd
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:39, pirms 11 gadiem
gaidam jamaiku!

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:39, pirms 11 gadiem
Medaļa rīt ir pavisam reāla, jo 2. braucienā notiek brīnumi.

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:39, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Kāpēc Zubkovs pēc finiša tik ļoti cītīgi un rūpīgi slaucīja sava boba slieces?Var kāds to izskaidrot?
lai sverot nepārsniedz svaru

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:39, pirms 11 gadiem
lol! Nez, Tu nesaskati kādas atšķirīas starp bobsleju un skeletonu?
SFopSS rakstīja: Kautkā jocīgi skeletona starta ieskrējienu varēja reināt ar 2.5 bet bobslejā šis nestrādā polubomu ar laiku un ātrumu krievi spekulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:40, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Jo cilvēkam patīk pēc sevis sakopt?
Krievam? Diez vai.

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:40, pirms 11 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Bobsleja karalis ir Lange
Vairāk jau Langens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:40, pirms 11 gadiem
mekto rakstīja: zaudēja zaudēja arī Zubkovs, pat Oskars ~ desmitdaļu braucienā tikai zaudēja, slīdēja labāk par citiem, Šveicei arī ļoti slīd
savam laikam zaudēja mazāk nekā citi

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:40, pirms 11 gadiem
es reiz ļoti cītīgi dēļim kantes nenotīrīju no slapjumiem, nākamajā dienā bija jānes uz remontu
Bruins133 rakstīja: Kāpēc Zubkovs pēc finiša tik ļoti cītīgi un rūpīgi slaucīja sava boba slieces?Var kāds to izskaidrot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:41, pirms 11 gadiem
Langens
arturiks1992 rakstīja: Bobsleja karalis ir Lange

  -3 [+] [-]

, 2014-02-16 20:41, pirms 11 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Bobsleja karalis ir Lange
karalis ir tas, kas sež savā tronī, vai tu redzi top3 Langi, mazais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:41, pirms 11 gadiem
Nu redz, te tomēr pierādījās, ka starta vietai ir pietiekami liela nozīme. Nebūtu sezona tāda papurgāta tad arī pāris vietas ātrāk būtu starts pirmajā braucienā...kas zin - beigās tās simtdaļas, ko ar to būtu ieguvuši var arī izrādīties medaļu vērtē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-16 20:42, pirms 11 gadiem
oo ilgi nebija jāgaida un krievi jau ir uztvēruši infu, ka ošenieks veic baigos pētījumus. un kam to vajag? lai sāk aurot, ka dukuri nemāk zaudēt? trīsreiz tfu uz ošenieku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:43, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Rīt šajā trasē var notikt visādi brīnumi.. kkas jāizdara ar sliecēm.. varbūt citu var uzlikt uz ritdienu, vajag bikiņ lielāku gan pirmspēdējo gan pēdējo ātrumu..

rit Osis un Daumis uzstums tā kārtīgi un būs ok
Kā jau teica diktors tad pirmspēdējais ātruma mērītās nestrādā pareizi un ar to krievi spekulē gan ar ātrumu un laiku taka izskatās būs 1 un 2 vieta krieviem . Jātaisa tik protesti lai pārbauda to divu ur** slieces polubomu nav tīrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:43, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Kāpēc Zubkovs pēc finiša tik ļoti cītīgi un rūpīgi slaucīja sava boba slieces?Var kāds to izskaidrot?
Baidījās, ka ūdens nesaēd viņa slieces

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:43, pirms 11 gadiem
arturiks1992 rakstīja:

Hokeja karalis ir Greckis, pat ja beidzis karjeru

tas pats bobslejā - Lange ir absolūtais čempions un karalis!
Ko tu tur murgo, Spaisu esi dabūjis kur?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:43, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Bobsleja karalis ir Ķipurs
Miņins !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:44, pirms 11 gadiem
tak otrais brauciens sen jau beidzies.... sportacentrs... moš kautkādus finiša laikus beidzot padosiet??????????

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:44, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: why not?
I can't see why
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:45, pirms 11 gadiem
andzadza rakstīja: tak otrais brauciens sen jau beidzies.... sportacentrs... moš kautkādus finiša laikus beidzot padosiet??????????
Pēc pirmā vēl brauc tie, kas divdesmitniekā netika...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:46, pirms 11 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Netroļļo klaun!
Aizvainoju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:46, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: bet kaapeec Kasja tik sliktaaks bija 1.brauc.?
Nezinu, nezinu...neesmu baigais bobsleja eksperts. Varbūt švaki nobrauca...starta numurs jau ar bij švaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:47, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Springam 129.4 - viņš ar krieviem uz vienu roku??
Springam beigu ātrums bija 129.4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:47, pirms 11 gadiem
Chazz rakstīja: Pēc pirmā vēl brauc tie, kas divdesmitniekā netika...
kāā tad..... delfi kā parasti pirmie...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:48, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Tur viss skaidrs ir,kā Zubkovs nobrauca tā sāka sāli/smiltis kaisīt
sals isteniba varetu dot preteju efektu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:48, pirms 11 gadiem
Pa LTV7 nebija?
robbijs rakstīja: Starpcitu pa NTV esot bijuši redzami visi 4 Tretjakova starta ieskrējieni.

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:49, pirms 11 gadiem
Un būsim reālisti tas laiks līdz bronzai būs palicis ar kļūdām sezonā un zemo starta nr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:49, pirms 11 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Trases vidus tiešām bija aizdomīgs

Zubkovam 129km/h
Melbārdim 124km/h
vienam kanādietim 122km/h

kaut kas nav īsti ok
wow Melnbārdis arī šmaucas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:51, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: tak jaa
Jokstu nobiidiijushi no interviju vadiishanas
Nu Joksts jau nav labāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:52, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Kā žurnālisti nesaprot,ka šitās CSI izmeklēšanas tikai kaitē Dukuru ģimenes reputācijai
Kādā veidā kremļa prezervatīv?

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:52, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: ir nu gan
Nē, paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:53, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Kādā veidā kremļa prezervatīv?
tādā, ka krievi neskaidros, kas tas par ošenieku, bet auros, ka Dukuri neprot zaudēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:55, pirms 11 gadiem
pikolo rakstīja: tādā, ka krievi neskaidros, kas tas par ošenieku, bet auros, ka Dukuri neprot zaudēt!
Drīzāk krievi neprot uzvarēt godīgā cīņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 20:55, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Nu nevar būt 4 pilnīgi vienādi ieskrējiena starti,nav tas tretjaks tak robots.
Oseniek, tas tu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:56, pirms 11 gadiem
tā JAM pat nezin, kā bobu pacelt

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:56, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: aTRUMS LIELAAKS PAR bERTACO jam
Jāsaka Ošeniekam, lai skatās, skaidro. Nav tīr.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:57, pirms 11 gadiem
nez, noskatījos to klipiņu, tur visos braucienos brīdī, kad sāka laika atskaiti, parādīja. Tas, ka tur neparāda to 1sek skriešanu pirms laika uzņemšanas, baigi nerausta.
Latvieši taču ir paranoitiķi, stresa nav.
robbijs rakstīja: Daļēji , par to arī Ošenieks uztaisīja lielo skandālu ar savu ''izmeklēšanu''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 20:57, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Nemāk zaudēt
Izskatās, ka Zubkovs lieliski māk uzvarēt. Laikam kādos uzvedības kursos būs gājis, tādi smalki žesti....

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:58, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Drīzāk krievi neprot uzvarēt godīgā cīņā
rezultātu vairs neizmainīt. bet vai ir vērts dažu žurnaļugu ambīciju dēļ pamest Dukurus apmētāšanai ar dubļiem? jo tas pētījums ir tāds...reiz taču kāds bija uzcepis vēstuli fibt par Dukura izteicieniem.. vot nafik vajag kaitēt saviem sportistiem?

     [+] [-]

, 2014-02-16 20:58, pirms 11 gadiem
Jacinas vismaz par treso bronzu

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 20:59, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: ibio - taa ir izklaide kad startē Jamaika aizsargstikls ar beigts

un kads vel te brinas ka vinji ir pēdējie..
Jā, tas, ka čalim stikls ir sačakarējiess ir nu baigi ļoti ''smieklīgi''!!!
Za to ja vērtētu pēz fizuhas, būtu vieni no pirmajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 20:59, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Nu nevar būt 4 pilnīgi vienādi ieskrējiena starti,nav tas tretjaks tak robots.
Plusā vel pēdejā ieskrējienā viņam saslīdzēja skeletons un viņš ar kājam regulēja un tāpat 4.47
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:00, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Izskatās, ka Zubkovs lieliski māk uzvarēt. Laikam kādos uzvedības kursos būs gājis, tādi smalki žesti....
Ir jau tik traki, ka normālas un cilvēcīgas lietas kursos ir speciāli jāapgūst?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:00, pirms 11 gadiem
Kādā secībā startēs 3. braucienā???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:01, pirms 11 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Sandžo, pastāsti kā 30m gada laikā var nomest 10-12 simtdaļas no sava rezultāta - TAS NAV REĀLI

dopings vai krāpšanās ar laiku
Ka tu doma, kapec krievi izlaida pedejo PK posmu? Lai sedetu majas un alu dzertu?
Vini atstradaja visu lidz sikumam!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 21:01, pirms 11 gadiem
krievi šmaucas visi to zin

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:01, pirms 11 gadiem
pikolo rakstīja: rezultātu vairs neizmainīt. bet vai ir vērts dažu žurnaļugu ambīciju dēļ pamest Dukurus apmētāšanai ar dubļiem? jo tas pētījums ir tāds...reiz taču kāds bija uzcepis vēstuli fibt par Dukura izteicieniem.. vot nafik vajag kaitēt saviem sportistiem?
Ko tu velc te kaut kādas paralēles starp žurnālista sižetu par aizdomīgiem rezultātiem un Dukuru reputāciju, Dukuriem uzcirst, ko par viņiem domā Urlandijā

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:02, pirms 11 gadiem
Jamaikai jau inventārs jūk ārā... Vai maz 4 braucienus tā tehnika izvilks.

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:02, pirms 11 gadiem
Daudz Laimes, "lielajam" Osim dzimenē !!! Šodien labi nostartēji un cerīgs skats uz rītdienu.....

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:02, pirms 11 gadiem
Gribējas jau lai Jamaika uz gurķi norauj bet vissmaz kaut kāds šovs ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:02, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: No pirmās līdz pēdējai vietai.
Eh, nu tad žēl, ka tie pāris par pāris simtdaļām priekšā

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:03, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: tak jaa
Jokstu nobiidiijushi no interviju vadiishanas
Joksts kaut kā nemāk iedomību noslēpt

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:04, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Ko tu velc te kaut kādas paralēles starp žurnālista sižetu par aizdomīgiem rezultātiem un Dukuru reputāciju, Dukuriem uzcirst, ko par viņiem domā Urlandijā
jomajo cik naivi... tiešām Dukuriem vajag, lai viņus aplej ar samazgām? turklāt, to kāds noteikti pačukstēs arī fibt...nevienu vispār neinteresē, ka kaut kāds džeks ltv izdomā kaut ko 'izmeklēt', to traktēs kā Dukura rosinātu sižetu...

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:04, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Ir jau tik traki, ka normālas un cilvēcīgas lietas kursos ir speciāli jāapgūst?
Kuras ir tās cilvēcīgās un normālās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:04, pirms 11 gadiem
pikolo rakstīja: jomajo cik naivi... tiešām Dukuriem vajag, lai viņus aplej ar samazgām? turklāt, to kāds noteikti pačukstēs arī fibt...nevienu vispār neinteresē, ka kaut kāds džeks ltv izdomā kaut ko 'izmeklēt', to traktēs kā Dukura rosinātu sižetu...
Латвийский телеканал выразил сомнения в...

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:05, pirms 11 gadiem
Juris. rakstīja: Eh, nu tad žēl, ka tie pāris par pāris simtdaļām priekšā
Kur problēma? Pēc nākamā veiksmīgā brauciena ir iespēja pakāpties vismaz par divām pozīcijām un uzzināsim mēs to uzreiz. Kādu priekšrocību dos, ja starts būtu citādākā secībā?

 +11 [+] [-]

, 2014-02-16 21:05, pirms 11 gadiem
Labi ka Osis rīt startē aiz Kasjanova... ledus vēl būs silts..

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:05, pirms 11 gadiem
kas tas par gudru jautājumu vai ar labiem braucieniem var atvest medaļu?

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:06, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kuras ir tās cilvēcīgās un normālās?
Nepriecāties par cita nelaimi, piemēram.

  -4 [+] [-]

, 2014-02-16 21:06, pirms 11 gadiem
Ideali! Vaciesiem neiet super prieks un prieks uz Langena gimi paskatities!!! Lai krievi uzvar un Melbardim bronza! Vaciesi lai krava jau mantinsa !!!!

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:06, pirms 11 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Nesmīdini mūs normāli un reāli domājošos! Uzlabot var braukšanu nevis tik drastiski savu fizisko formu.
Vins vienmer bija starta labaks par Martinu, bet saproti, ka vins ari kartigi atstradaja starta estekade.

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:06, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: kas tas par gudru jautājumu vai ar labiem braucieniem var atvest medaļu?
žurnālistikas izcilības paraugstunda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:07, pirms 11 gadiem
pikolo rakstīja: jomajo cik naivi... tiešām Dukuriem vajag, lai viņus aplej ar samazgām? turklāt, to kāds noteikti pačukstēs arī fibt...nevienu vispār neinteresē, ka kaut kāds džeks ltv izdomā kaut ko 'izmeklēt', to traktēs kā Dukura rosinātu sižetu...
Pilnīgas muļķības te raksti, vecīt

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:07, pirms 11 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Tretjaks NEKAD nav bijis labāks par 10 simtdaļām

DOPINGS
Aizej izlec pa logu tu doping, vajag macet samierinaties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:08, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Nepriecāties par cita nelaimi, piemēram.
Par ko ir runa?

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:09, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Pilnīgas muļķības te raksti, vecīt
nu es varētu atbildēt ar to pašu

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 21:11, pirms 11 gadiem
sandim44444 zetons! Jaunalksne kopa ar korejieti Zo Pa ir spejiga ne uz to vien! Zel to naivo lautinu, kuri joprojam doma, ka neka personiga ir neitrals un neviena neapmaksats raidijums, patiesiba Jaunalksne un Krevics kalpo un par labu naudu jenotiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:12, pirms 11 gadiem
brainDMG rakstīja: http://www.sports.ru/others/bobsleigh/157885271.html?ext=kri
nu tur jau krievi arī izceļas...uzrakstījuši, ka Martins bronzu izcīnījis...

  +6 [+] [-]

, 2014-02-16 21:12, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Par ko ir runa?
Pāris gadus atpakaļ kādās sacensībās Zubkovs ļoti izrādīja savu prieku par to, ka kāds cita ekipāža apgāzās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:14, pirms 11 gadiem
Tāpat kā treķaks zubkovs mikrenē slieces iesviedis pirms starta

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 21:15, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: ах-ха-ха. у латвуйцев бомбит до сих пор. лучше бы смирились и хотя бы достойно выглядели. Хотя о каком достоинстве я говорю...к латвии это никак не относится. Лузеры.


Tie komentaari ir labi. Pilniigi piekriitu. Nekad nebuus apmierinaati, ja krievs uzvar Meklees kur piekasiities vienmeer!
Ui, kā viņi paši stresos un sudjas par su*am sauks, kad šos Kanāda vai štati hokejā izslēgs. Tagad jau baigi zolīdie, visu bez stresa ņemošie, a pēc tam varēs riktīgi par šiem ierēkt.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 21:16, pirms 11 gadiem
Sakat ko gribat bet nu otrais brauciens kaut kā negribot man tomēr uzdzina baigās aizdomas par krievu (ne)godīgumu.... 1) praktiski visiem krievu konkurentiem laiki (faktiski vienlaicīgi - vienā braucienā) pasliktinājās, kamēr krieviem (it sevišķi Kasjanovam) uzlabojās.... 2) kanādiešiem (laikam otrai ekipāžai), kas nobrauca tiešām labi un kam vajadzēja Kasjanovu apiet laiks kaut kā mistiski pasliktinājās.... tagad toč nepamet sajūta, ka kaut ko tomēr tur organizātori muģī ar to trasi....

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:16, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Starpcitu pa NTV esot bijuši redzami visi 4 Tretjakova starta ieskrējieni.
Nevaru teikt par visiem ntv+ pakā ietilpstošajiem kanāliem, bet nu novilku rossija2 un sportxit kanālu ierakstus no rutracker un tur attēls tāds pat kā mums - respektīvi tie starti nav redzami. Es gan nedomāju, ka tajos neredzamajos startos kāda sazvērestība.

  -4 [+] [-]

, 2014-02-16 21:17, pirms 11 gadiem
njaa, aš vai kauns sametās par pazoru mums, ko viens pirdaks sataisa vesalai tautai
brainDMG rakstīja: http://www.sports.ru/others/bobsleigh/157885271.html?ext=kri

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:17, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Zubkovs labi izbrauca, cerams nākamajā uzstums vēl labāk. Letiņiem ar labas cerības uzlabot pozicijas, un reāli pacīnīties par diplomiem
Tu laikam neesi latvietis! Vai arī tāds kārklu latvietis, kam lielākie ienaidnieki citi latvieši!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:18, pirms 11 gadiem
Diezgan pretīgs šis sporta veids paliek ar visām "mājas" priekšrocībām. Federācijai tad būtu jāļauj pirms Olimpiādes tur trenēties visām komandām (jeb piespiest saimniekus ielaist visus), nevis tagad krievi miljons reizes trenējušies un ar visu viduvējo startu visus uzvar.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:20, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: njaa, aš vai kauns sametās par pazoru mums, ko viens pirdaks sataisa vesalai tautai
nu bet par ko es runaju....

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:20, pirms 11 gadiem
ThePower rakstīja: Diezgan pretīgs šis sporta veids paliek ar visām "mājas" priekšrocībām. Federācijai tad būtu jāļauj pirms Olimpiādes tur trenēties visām komandām (jeb piespiest saimniekus ielaist visus), nevis tagad krievi miljons reizes trenējušies un ar visu viduvējo startu visus uzvar.
Vai tad Vankuvera nebija tapat?

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:20, pirms 11 gadiem
Jāiet pēc sudraba!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:21, pirms 11 gadiem
ThePower rakstīja: Diezgan pretīgs šis sporta veids paliek ar visām "mājas" priekšrocībām. Federācijai tad būtu jāļauj pirms Olimpiādes tur trenēties visām komandām (jeb piespiest saimniekus ielaist visus), nevis tagad krievi miljons reizes trenējušies un ar visu viduvējo startu visus uzvar.
Un iedomājies - beigu beigās visi pus sezonu sēž olimpiskajā trasē un trenējas, kamēr PK posmos vālē jamaikieši Nu tas tā - pārspīlējot, protams.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:22, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Pāris gadus atpakaļ kādās sacensībās Zubkovs ļoti izrādīja savu prieku par to, ka kāds cita ekipāža apgāzās.
-dzivnieka dabu neizmainisi!
ari chudinovs priecajas vakar par Daly neveiksmi starta skeletona...

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:23, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Un iedomājies - beigu beigās visi pus sezonu sēž olimpiskajā trasē un trenējas, kamēr PK posmos vālē jamaikieši Nu tas tā - pārspīlējot, protams.
Tieši tāpēc ir otra iespēja - visiem ciet līdz tādam un tādam datumam. SOK sūta cilvēkus, kas to trasi kontrolē, lai kāds pa kluso neizmanto.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 21:23, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Nu bet, neviens jau Vankuuveraa nepiekasiijaas Montgomerijam, bet te, pie katra siikuma! Tretjakovs liidz veemienam bija atbraucis trasi, tehnika tieshi sochiem, - rezultaats likumsakariigs! Plus veel, kas liedz citiem taadu startu, lai vairaak putru eed un skrien! Tas pats ar Zubkovu, atbraukta trase 100000000 reizes, tehnika un paarsvars! Tas pats bija Langes laikos frichiem, vaacijas trasees pa sekundi visus lika!
Tā jau ir. Mums ar Siguldā kad skeleti atbrauca ja nemaldos Tomass ņēma un uzvarēja, lai gan tajā laikā viņš pat nebija stabils top10 braucējs...

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:24, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: njaa, aš vai kauns sametās par pazoru mums, ko viens pirdaks sataisa vesalai tautai
Tu vari kaunēties ,okupant, es pilnībā piekrītu izteiktajām aizdomām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:24, pirms 11 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Nesmīdini mūs normāli un reāli domājošos! Uzlabot var braukšanu nevis tik drastiski savu fizisko formu.
Ja paskatīsies sezonas PK rezultātus, tad praktiski visās trasēs Tretjakovs salīdzinot ar iepriekšējo sezonu startā nometis 0.1sek. Dukurs savukārt visās trasēs nometis 0.04-0.05sek.
Sočos Tretjakovs nometa to pašu desmitdaļu, savukārt Dukurs salīdzinot ar pagājušo gadu bija 0.02sek lēnāks ieskrējienā.

Man patiess prieks, kā pats Martins reaģē uz šo zaudējumu. Mums visiem vajadzētu ņemt piemēru!
Tur tak pilns ar tiesnešiem gan startā, gan finišā. Pilns ar treneriem no citām valstīm. Skatītāju tribīne blakus. Es tiešām šito mūsu paranoju neizprotu.

  +7 [+] [-]

, 2014-02-16 21:24, pirms 11 gadiem
[quote chr1st]
ах-ха-ха. у латвуйцев бомбит до сих пор. лучше бы смирились и хотя бы достойно выглядели. Хотя о каком достоинстве я говорю...к латвии это никак не относится. Лузеры.


Kurš te ielaida komentēt pērtiķveidīgo???

  +5 [+] [-]

, 2014-02-16 21:26, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Pāris gadus atpakaļ kādās sacensībās Zubkovs ļoti izrādīja savu prieku par to, ka kāds cita ekipāža apgāzās.
-dzivnieka dabu neizmainisi!
ari chudinovs priecajas vakar par Daly neveiksmi starta skeletona...
-vispar tas skeletona sacensibas kopuma likas ta:
tretjakovam bija dota komanda-Galvenais nobrauc lidz galam, par parejo parupesimies..
sakiet ko gribat, bet renes veidos, šeit olimpiade nošmaukties ir viss vieglak, diemžel sakritis tā, kad tieši tie ir tie veidi, kur ir mjusu lielakas ceribas..
Viss jau ir ok mums ir 3 medalas!!! tas ir fantastiski, bet visiem taču ir skaidrs, kad notiek bledibas, un kad ciņa nav lidz galam godiga!..
Jo kur nu liela-varena rossija p0aliks tikai ar 3-4 Olimpiskajiem chempioniem sava olimpiade...
preteja gadijuma galvas ripotu,

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 21:26, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Tu nepriecātos, ja tev mūža svarīgākajā startā dēl pretinieku kļūdas būtu iespēja izcīnīt augstāku vietu? Domā Šici nepriecājās pēc austriešu kritiena? Protams, ka priecājās, tikai neizrādīja.
Neizrādīt - tur arī atšķirība starp cilvēku un pērtiķi.

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:27, pirms 11 gadiem
mazais23 rakstīja: Ideali! Vaciesiem neiet super prieks un prieks uz Langena gimi paskatities!!! Lai krievi uzvar un Melbardim bronza! Vaciesi lai krava jau mantinsa !!!!
Par ko priecājies???? Par sen zināmo? Vāciešiem jau kopš sezonas vidus neko spīdoši neiet. Man tikai jautājums par rezultātiem trasē. Var jau Zaudēt, bet ne pēdējā virāžā vairāk kā 0.10 sek. ?!! Interesanti, ka Holkombam sākumā viņš priekšā Hefti, tad zaudē simtdaļas nākamajā atzīmē vinnē 8 simtdaļas , beigās zaudē 0.04 ???Laikam trase baigi "grubuļainā", vai arī tie + padsmit grādi ietekmē...

  +8 [+] [-]

, 2014-02-16 21:27, pirms 11 gadiem
4,84 starts ZUbkovam, Melbardim 4,79 ???? 39 gadi zubkovam ahahha,tas lempis nekad tā skrējis nav ?????WTF ???????

Kas tas pa sviestu ??????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 21:27, pirms 11 gadiem
minkanak rakstīja: Tieši tāpēc ir otra iespēja - visiem ciet līdz tādam un tādam datumam. SOK sūta cilvēkus, kas to trasi kontrolē, lai kāds pa kluso neizmanto.
Ir jau jā, bet nu padomā loģiski....ja olimpisko spēļu rīkošanas tiesības var nopirkt, tad kādās ilūzijas par godīgumu mēs te varam dzīvot vienas trases sakarā... Mājniekiem ir bijušas ir un būs priekšrocības, tāpat kā lielajām valstīm ar lielākajiem budžetiem ir priekšrocības pār mazajiem utt. tāds ir sports, tāda ir dzīve...

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:30, pirms 11 gadiem
žirga88 rakstīja: 4,84 starts ZUbkovam, Melbardim 4,79 ???? 39 gadi zubkovam ahahha,tas lempis nekad tā skrējis nav ?????WTF ???????

Kas tas pa sviestu ??????
Pilniba normals starts, vajdzeja but 5.00?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:32, pirms 11 gadiem
sanchopans rakstīja: [quote chr1st]
ах-ха-ха. у латвуйцев бомбит до сих пор. лучше бы смирились и хотя бы достойно выглядели. Хотя о каком достоинстве я говорю...к латвии это никак не относится. Лузеры.


Kurš te ielaida komentēt pērtiķveidīgo???
ko tas luzers okupants te dara

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 21:32, pirms 11 gadiem
žirga88 rakstīja: 4,84 starts ZUbkovam, Melbardim 4,79 ???? 39 gadi zubkovam ahahha,tas lempis nekad tā skrējis nav ?????WTF ???????

Kas tas pa sviestu ??????
Vienkārši visiem ir starts 30 metri, bet Zubkovam& CO 15 metri. Jo viņš penzijas vecumā un kā saka, atlaides stertā

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:33, pirms 11 gadiem
Pēc šīm OS taps skaidrs tikai tas, ka krievijai vairs neļaus rīkot nevienas OS.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:33, pirms 11 gadiem
mens rakstīja: Pēc šīm OS taps skaidrs tikai tas, ka krievijai vairs neļaus rīkot nevienas OS.
Vladimirs gribēs - dos!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 21:35, pirms 11 gadiem
žirga88 rakstīja: 4,84 starts ZUbkovam, Melbardim 4,79 ???? 39 gadi zubkovam ahahha,tas lempis nekad tā skrējis nav ?????WTF ???????

Kas tas pa sviestu ??????
Augu tauku sviests!

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 21:35, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Nu bet, neviens jau Vankuuveraa nepiekasiijaas Montgomerijam, bet te, pie katra siikuma! Tretjakovs liidz veemienam bija atbraucis trasi, tehnika tieshi sochiem, - rezultaats likumsakariigs! Plus veel, kas liedz citiem taadu startu, lai vairaak putru eed un skrien! Tas pats ar Zubkovu, atbraukta trase 100000000 reizes, tehnika un paarsvars! Tas pats bija Langes laikos frichiem, vaacijas trasees pa sekundi visus lika!
Vankūverā viss bija godīgi, jo Martins pats kļūdījās pēdējā braucienā un Montgomerijs aizvadīja četrus labus, stabilus braucienus. Sočos nerāda Tretjakova startu, kurus viņš uzstumj ar apšaubāmu stabilitāti, brauc viņš zig zagā no borta uz bortu, tiek pārkāpti jebkādi fizikas likumi, kad braucot ar 3 km/h starpību finišā laiki ir praktiski identiski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 21:37, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Vankūverā viss bija godīgi, jo Martins pats kļūdījās pēdējā braucienā un Montgomerijs aizvadīja četrus labus, stabilus braucienus. Sočos nerāda Tretjakova startu, kurus viņš uzstumj ar apšaubāmu stabilitāti, brauc viņš zig zagā no borta uz bortu, tiek pārkāpti jebkādi fizikas likumi, kad braucot ar 3 km/h starpību finišā laiki ir praktiski identiski
Ja viltotu to starta laiku, tak neliktu visos četros braucienus vienādu rezultātu, lai būtu aizdomīgi. Nav tak tik stulbi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:38, pirms 11 gadiem
mens rakstīja: Pēc šīm OS taps skaidrs tikai tas, ka krievijai vairs neļaus rīkot nevienas OS.
Varbūt WC2018 laikā pretiniekiem bumbas arī... uz otru pusi griezīsies

Plus... nu kaut vai Arena Baltika tochna būs steigā uzcepta

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:39, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Tā jau ir. Mums ar Siguldā kad skeleti atbrauca ja nemaldos Tomass ņēma un uzvarēja, lai gan tajā laikā viņš pat nebija stabils top10 braucējs...
Martins

  +7 [+] [-]

, 2014-02-16 21:39, pirms 11 gadiem
sanchopans rakstīja: ах-ха-ха. у латвуйцев бомбит до сих пор. лучше бы смирились и хотя бы достойно выглядели. Хотя о каком достоинстве я говорю...к латвии это никак не относится. Лузеры.
kas man visvairāk nepatīk ir tas, ka tavējais delfi.lv krievu versija IZDOMĀJA kaut kādu stāstu par to, ka LTV7 ir apšaubījusi Tretjakova uzvaru un pameta to sports.ru portālam... un galīgi iespaidu par tavējiem man sabojāja komentāri tajā portālā, kam nav nekāda sakara lielākajā gadījumā ar skeletonu, kā tikai ar samazgu liešanu uz manu valsti.

Un tas tā ir vienmēr. Agrāk es biju ļoti par to, ka jābūt pielaidīgiem pret krievu minoritāti, vēl pielaidīgākiem kā esam, jādod ministru vietas SC, jāmazina sabiedrības negatīvā nostāja (latviešu) pret 9. maiju, bet laiku pa laikam es redzu to, ka katrs sūds, ko viens sīks latvietis pasaka tik uzpūsts līdz nereāliem apmēriem krievu presē un tad pamests uz kaimiņvalsti (laikam reitingiem, jo tomēr kruti tādiem baltika.ru, ja ir pieeja ari 140 miljonus lielajam krievu tirgum).... Jautājums, tad kāda jēga mums ir kaut ko darīt, ja viss ko jūsējie dara ir tikai pārpublicē samazgas...?

Tāpat kā šodien Krievijas (KRIEVIJAS) presē lasīju, ka pie pieminekļa Atbrīvotājiem kāds ir uzstādījis karātavas.... Resp. tas, ka viens nacionālists ir kaut ko fotošopējis draugiem un ko tagad izmeklē policija Krievijas presē ir pārvērties par to, ka Latvijas valsts ir uzcēlusi tur karātavas acīmredzot, lai kādu pakārtu....

Nav brīnums kāds ir mūsu valsts ''prestižs'' Krievijā.... ar tādiem ''informācijas'' sniedzējiem. Vai var vainot cilvēkus par to, ka viņi neprot latviešu valodu un ka viņiem pasniedz informāciju ''latviešu mediji'' par to, ka Latvijas valsts kaut kur ceļ karātavas vai valsts mēroga tv kanāls it kā protestē pret Krievijas uzvaru skeletonā.....

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:39, pirms 11 gadiem
maliekas, ka Toms gan toreiz
sasperjods-k rakstīja: Martins

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 21:39, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Латыши никак не могут смириться с тем, что главная золотая надежда игр не оправдала ожиданий.
Вообще, на что тогда судьи на соревнованиях? Для чего судьи на лыжных гонках, когда на финише норвежец просто перекрывает финишный створ Вылегжанину? Для чего судьи в хоккее, когда они не видят, как умышленно сдвигаются ворота?
Везде люди в черном, и они строят теорию заговора против самой стратегически важной страны в мире - Латвии.


skarbi, bet patiesiiba ar ironijas devu
Pats nemāki rakstīt, ka kaut kāda hu*ņa jākopē iekšā. Ja gribēs, katrs pats izlasīs. It kā mēs nezinātu, ko krievi savos portālos tagad raksta. Kā jau teicu - pagaidīsim viņu sakāvi pret CAN vai USA un tad lasīsim komentārus.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 21:40, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Латыши никак не могут смириться с тем, что главная золотая надежда игр не оправдала ожиданий.
Вообще, на что тогда судьи на соревнованиях? Для чего судьи на лыжных гонках, когда на финише норвежец просто перекрывает финишный створ Вылегжанину? Для чего судьи в хоккее, когда они не видят, как умышленно сдвигаются ворота?
Везде люди в черном, и они строят теорию заговора против самой стратегически важной страны в мире - Латвии.


skarbi, bet patiesiiba ar ironijas devu
Kā viņi var vispār kaut ko runāt, krievs ies sūdzēt tiesā pus pasauli, ja nedabūs to ko vajag, kā krievs dabū 4. vietu uzreiz ir skandāls, ka kāds pagrūdis, tiesneši utt.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 21:41, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Martins
Nē, nē - Tomass. Atmiņa mani nevīla Dukurs uzvar Pasaules kausa izcīņas posmā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:43, pirms 11 gadiem
minkanak rakstīja: Ja viltotu to starta laiku, tak neliktu visos četros braucienus vienādu rezultātu, lai būtu aizdomīgi. Nav tak tik stulbi.
esi pārliecināts?

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:43, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Ieriis Tavi jenkji un kanaadieshi Tik nepazuudi no portaala, kad Can atkal brauks maajaas bez medaalja hokejaa Aarpus ZA neko nav vinneejushi un tas nemainiisies
Nejauc PČ ar OS, tad būs labi. Atceries taču spēles pirms četriem gadiem?Un tie nav mani jenķi un kanādieši. Tāpat kā tie nav tavi krievi.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:43, pirms 11 gadiem
silins1188 rakstīja: esi pārliecināts?
Diez gan.

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:44, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Латыши никак не могут смириться с тем, что главная золотая надежда игр не оправдала ожиданий.
Вообще, на что тогда судьи на соревнованиях? Для чего судьи на лыжных гонках, когда на финише норвежец просто перекрывает финишный створ Вылегжанину? Для чего судьи в хоккее, когда они не видят, как умышленно сдвигаются ворота?
Везде люди в черном, и они строят теорию заговора против самой стратегически важной страны в мире - Латвии.


skarbi, bet patiesiiba ar ironijas devu
Tās patiesības tur tā pamaz. Es kaut kā nemanu ļaužu pūļus uz ielām, kas pieprasītu pārskatīt rezultātus. Bet braukts virsū tiek visiem latviešiem par to, ka kāds pamana kaut kādus nereālos laikus.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:44, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Ieriis Tavi jenkji un kanaadieshi Tik nepazuudi no portaala, kad Can atkal brauks maajaas bez medaalja hokejaa Aarpus ZA neko nav vinneejushi un tas nemainiisies
Tikai supersēriju Brežņevu uzacu priekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:47, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Vankūverā viss bija godīgi, jo Martins pats kļūdījās pēdējā braucienā un Montgomerijs aizvadīja četrus labus, stabilus braucienus. Sočos nerāda Tretjakova startu, kurus viņš uzstumj ar apšaubāmu stabilitāti, brauc viņš zig zagā no borta uz bortu, tiek pārkāpti jebkādi fizikas likumi, kad braucot ar 3 km/h starpību finišā laiki ir praktiski identiski
tieši otrādi
Monts kļūdijās pirmajā un pārējos atguva pamazām, jo Martins vienu vietu nemācēja izbraukt

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:47, pirms 11 gadiem
Varbūt par bronzu var pacīnīties ,bet sudrabs būs Kasjanovam,jo šajā trasē pieveikt krievus nav reāli,pat neskatoties uz to ,ka bobslejā atšķirībā no Tretjakova starts nav labākais ,bet izrādās pat tas neietekmē viņu ātrumu.

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:48, pirms 11 gadiem
re Zubs "armijas biedra sveicienu" parādījis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:49, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: tieši otrādi
Monts kļūdijās pirmajā un pārējos atguva pamazām, jo Martins vienu vietu nemācēja izbraukt
Nav svarīgi, Montgomerijs labāk nobrauca un nevienam nebija nekādu jautājumu, Sočos ir pavisam cita opera
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:50, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Es tak saku, - aarpus ZA !
Un? Krievi vispār OS nekad neko nav izcīnījuši. Bet nu to mēs vēl redzēsim - kuram tad te nāksies mukt prom.

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:50, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Nē, nē - Tomass. Atmiņa mani nevīla http://www.delfi.lv/sports/news/other_kinds/other/dukurs-uzvar-pasaules-kausa-izcinas-posma-sigulda.d?id=7424503
100% nebiju drošs

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:51, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Латыши никак не могут смириться с тем, что главная золотая надежда игр не оправдала ожиданий.
Вообще, на что тогда судьи на соревнованиях? Для чего судьи на лыжных гонках, когда на финише норвежец просто перекрывает финишный створ Вылегжанину? Для чего судьи в хоккее, когда они не видят, как умышленно сдвигаются ворота?
Везде люди в черном, и они строят теорию заговора против самой стратегически важной страны в мире - Латвии.


skarbi, bet patiesiiba ar ironijas devu
Tev atgādināt, kā krievi cepās par to, ka vācieši kamaniņās nav tīri?
Atgādināt kas par farsu tur saitos darījās pēc neieskaitītajiem vārtiem pret USA?

Es neatbalstu visus šos sazvērestības meklētājus. Bet man smiekli nāk, kā cilvēks vienu dienu var pats meklēt kaut kādu šmaukšanos, kur tās nav, bet jau nākamajā ņirgt par tādiem pat meklētājiem.

Tā pat mēs pagājušo gadu smējāmies par krieviem, kuri runāja, ka latviešu ledus sagatavotāji esot mūsējiem uzvaru sagādājuši. Šobrīd esam mainītās lomās.

Vienkārši jāiemācās zaudēt un viss šis cirks izpaliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:52, pirms 11 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Man arī nepatīk Zubkovs, bet ja viņš ir 39 gados pensis, kas tad ir Sandis Ozoliņš 41.gadā?
Izbijis hokejists. ( Ja būtu pieminējis Holkombu, tad varētu diskutēt, bet tā kā Tu bobsleju jauc ar hokeju, tad diskusijai nav jēgas)

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 21:52, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Nav svarīgi, Montgomerijs labāk nobrauca un nevienam nebija nekādu jautājumu, Sočos ir pavisam cita opera
Ir svarīgi, jo martins visos braucienos pieļāva vienu liktenīgu kļūdu, kuru slāpēt varēja tikai 2 slikti MOnta braucieni

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:52, pirms 11 gadiem
nu tad jau visas CCCP medaļas arī Latvija var droši skaitīt savā kontā
chr1sT rakstīja: CCCP ir! Praktiski tie pashi krievi vien ir.

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:52, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: ах-ха-ха. у латвуйцев бомбит до сих пор. лучше бы смирились и хотя бы достойно выглядели. Хотя о каком достоинстве я говорю...к латвии это никак не относится. Лузеры.


Tie komentaari ir labi. Pilniigi piekriitu. Nekad nebuus apmierinaati, ja krievs uzvar Meklees kur piekasiities vienmeer!
nu krievi ir pietaisījuši visus savus portālus ar žēlabām, ka neieskaitīja vārtus pret usa...

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:53, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: CCCP ir! Praktiski tie pashi krievi vien ir.
Jā, amatierus sasita dzīvojot cietumnieku režīmā pakārtojot savu dzīvi tikai izlasei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:53, pirms 11 gadiem
Redzēju, ka pēc otrā brauciena veikšanas Zubkovs kārtīgi noslaucīja ar roku visas 4 slidas (slieces) bobam. Neesmu ne reizi redzējis, kad tā darītu. Nesaku, ka viņš noslaucīja kaut kādu smēri nost, jo varbūt tā parasti dara un tas ir, lai noslaucītu ledus sniedziņu.. Varbūt kāds spečuks varēs pateikt vai tā parasti bobslejisti dara uzreiz pēc nobrauciena!?

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:53, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: CCCP ir! Praktiski tie pashi krievi vien ir.
Nu ja mēs tik tālu skatāmies, tad jau ejam vēl tālāk. 1920 Antwerp -Canada (CAN) 1924 Chamonix - Canada (CAN) 1928 St. Moritz - Canada (CAN) 1932 Lake Placid - Canada (CAN) 1948 St. Moritz Canada (CAN) 1952 Oslo Canada (CAN)

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:54, pirms 11 gadiem
prataveders rakstīja: Redzēju, ka pēc otrā brauciena veikšanas Zubkovs kārtīgi noslaucīja ar roku visas 4 slidas bobam. Neesmu ne reizi redzējis, kad tā darītu. Nesaku, ka viņš noslaucīja kaut kādu smēri nost, jo varbūt tā parasti dara un tas ir, lai noslaucītu ledus sniedziņu.. Varbūt kāds spečuks varēs pateikt vai tā parasti bobslejisti dara uzreiz pēc nobrauciena!?
Pilnīgi visi tā dara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:55, pirms 11 gadiem
vēl pie diskusijas par stulbo izmeklēšanu-nafik šmaukties ar starta laiku, ja tretjakovs to trasi ir izskrējis x+1000000 reizes? plus- viņi ta zināja, kāds slieces jāuzliek, ar to vien var iegūt daudz.
jā, mēs neesam stratēģiski svarīga valsts, kā krieveļi par mums smejas, bet viņiem bija ļoti svarīgi uzvarēt, iegūt kārtējo zelta medaļu (jo to ir tik maz, plus vēl šķidrā aptaisīšanās daiļslidošanā- kur pļuščenko vienkārši visus piedi rsa) un to viņi arī realizēja. tretjakovs zināja, kā jāapauj kamanas, pārējie kā akli kaķēni varēja taustīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:56, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Es atkal pamaniiju, ka zubkovs peec brauciena saaka elpu puust uz slidaam! Un peectam aatri nozuda tualetees... kkas nav tiirs
A es atkal redzēju kā Zubkovs bučo vīrieti uz abiem vaigiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 21:56, pirms 11 gadiem
eziitis rakstīja: Tev atgādināt, kā krievi cepās par to, ka vācieši kamaniņās nav tīri?
Atgādināt kas par farsu tur saitos darījās pēc neieskaitītajiem vārtiem pret USA?

Es neatbalstu visus šos sazvērestības meklētājus. Bet man smiekli nāk, kā cilvēks vienu dienu var pats meklēt kaut kādu šmaukšanos, kur tās nav, bet jau nākamajā ņirgt par tādiem pat meklētājiem.

Tā pat mēs pagājušo gadu smējāmies par krieviem, kuri runāja, ka latviešu ledus sagatavotāji esot mūsējiem uzvaru sagādājuši. Šobrīd esam mainītās lomās.


Vienkārši jāiemācās zaudēt un viss šis cirks izpaliks.
Jā, jāiemācās zaudēt, bet skatoties visu sezonu, nelokās, ka Martins Trtjakovam kādā trasē zaudētu ar 0.8(ja pilnībā kļūdītos, bet tā nebijas). Nav ko cepties, patiesība jau tāpat nāks gaismā un tad būs īstā "cepšanās"....

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:57, pirms 11 gadiem
stulbais SC dzes manus komentarus, kamer kaut kadiem pretvalstiski noskanotiem individiem lauj izpausties bez jebkadiem ierobezojumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 21:59, pirms 11 gadiem
prataveders rakstīja: Redzēju, ka pēc otrā brauciena veikšanas Zubkovs kārtīgi noslaucīja ar roku visas 4 slidas (slieces) bobam. Neesmu ne reizi redzējis, kad tā darītu. Nesaku, ka viņš noslaucīja kaut kādu smēri nost, jo varbūt tā parasti dara un tas ir, lai noslaucītu ledus sniedziņu.. Varbūt kāds spečuks varēs pateikt vai tā parasti bobslejisti dara uzreiz pēc nobrauciena!?
Viņš apslacīja ar svētīto ūdeni un pateica ''the power of Christ compels you"
This is The End - "The Power Compels...

  +3 [+] [-]

, 2014-02-16 22:00, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Латыши никак не могут смириться с тем, что главная золотая надежда игр не оправдала ожиданий.
Вообще, на что тогда судьи на соревнованиях? Для чего судьи на лыжных гонках, когда на финише норвежец просто перекрывает финишный створ Вылегжанину? Для чего судьи в хоккее, когда они не видят, как умышленно сдвигаются ворота?
Везде люди в черном, и они строят теорию заговора против самой стратегически важной страны в мире - Латвии.


skarbi, bet patiesiiba ar ironijas devu
Ej tak ar saviem krieviem paraudi kopā par neieskaitītajiem vārtiem pret USA. Labi, ka OS netiesā KHL tiesneši, tad gan tur varētu būt interesanti...

     [+] [-]

, 2014-02-16 22:00, pirms 11 gadiem
ruskijci baigi nervozē, nebēdājiet veči, bija šoreiz jūsu Tretjaks labāks, bija, būs citas trases un dabūs iekšās, tā kā neplosāties, izbaudiet uzvaru šoreiz!

  +4 [+] [-]

, 2014-02-16 22:01, pirms 11 gadiem
Ja jau krievi tika pieķerti Pasaules čempionāta laikā ar šmaukšanos ar skeletona slidām un pat bija viltojuši oficiālos FIBT marķējumus lai brauktu ar neautļautām slidām, tad man nav nekādu iluziju, ka olimpiādē viss ir godīgi, jo te medaļu likme ir daudz augstāka

Konstatē Krievijas skeletonistu krāpšanos PČ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-16 22:02, pirms 11 gadiem
beidzot redzu arī ko gaumīgu: mūsu bobi & bobslejistu tērpi! Super Osi , sveiciens dzimenē!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 22:04, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: 2003. gadaa par M. Rubenja sudrabu Siguldaa neviens nepiekasiijaas
A vai tad krievi tagad piekasās tam, ka tā trase tīri Tretjakovam tika būvēta, ka viņš tur trenēties varēja, cik vien vēlas? Ka citiem tās iespējas nebija tādas. Nē, priecājas par to, ka ir iemesls iedzert.

     [+] [-]

, 2014-02-16 22:05, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: 2003. gadaa par M. Rubenja sudrabu Siguldaa neviens nepiekasiijaas
Tik daudz reizes jau notikušas visādas netīras lietas no lielajām komandām, ka nav iemesls klusēt. Es gan uzskatu, ka šoreiz Tretjakovs uzvarēja objektīvi, izmantojot savu trasi, bet tik daudz esam čakarēti iepriekš, ka tas ir normāli, ka citi piekasās pie visiem sīkumiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 22:06, pirms 11 gadiem
Ne krievi pirmie, ne pēdējie, kuri savās mājas spēlēs centīsies visiem veidiemm nodrošināt savu dominanci.
tā jau sen ir politika ne sports, kad mājinieki grib ne tikai rīkot, bet arī nosmelt lielāko daļu zelta.
Te cepjas par krieviem, bet tāpat ir jācepjas par citām lielajām ziemas nācijām. Būsim kautcik konsekventi šajā jautājumā. Visiem tādi fakti, pierādījumi un teorijas, bet neviens vel oficiālu protestu nav pieteicis vai sūdzējies. Tik, cik pie[ņēmumi. protams aizdomīgi un dīvaini, ticu, ka krievi kautko muhļī, bet pierādījumu ta nav.
Bet, ja ir, tad jāsoda. jebkurš.

  +8 [+] [-]

, 2014-02-16 22:06, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: + frichu kamaninju brauceeji ar visur zeltus panjeema. Par to ne vaarda
tikai tāds sīkums, ka friči vinēja arī prakstiski visus pasaules kausa posmus visās individuālajās discplīnās.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 22:23, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: 2003. gadaa par M. Rubenja sudrabu Siguldaa neviens nepiekasiijaas
Acīmredzot nebija iemesla! Ja būtu tad viņu kamaniņu lielvaras izķidātu... te bažas raisa Tretjakova vienādais starts visos 4 braucienos! Kaut pa simtdaļu atškirtos - viss ok, trase arī 1001 reizi izbraukāta, bet te 4X vienāds starts kamēr konkurentiem +/- kaut vai pa simdaļu atškirās.... bobos bažas raisa varbūt ne tik daudz tas fakts, ka Zubkovs ir līderis - viss ok, 1001X izbraukāta trase, bet tas fakts, ka faktiski visiem krievu konkurentiem 2. brauciena laiki pasliktinās (acīmredzot mazās miglas dēļ), bet krieviem tik pat mistiski viņi sliktākajā gadijumā dikti nemainās vai pat uzlabojās! Ok, saprotu kādam tie laiki var uzlaboties kādam pasliktināties tas ir sports un no kļūdām neviens nav pasargāts, tas pats Tomass Dukurs savu bronzas medaļu te "nolēja" otrajā sliktajā braucienā, bet kad praktiski visiem kaut cik nopietniem krievu sāncenšiem laiki pasliktinās.... tas lai neteiktu skarbāk liekas tā mazliet dīvaini! Piem. te nemaz nav jārunā par Osi, bet kaut vai par kanadiešu otro ekipāžu, kas nobrauca it kā ideāli (arī pašiem likās ka ir baigi ok un Kasjanam ir jābūt priekšā), bet cipari rādija kaut ko pavisam citu.... vot kur būtu daži jautājumi kā tas iespējams?! Migla krievus neņem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 22:31, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Acīmredzot nebija iemesla! Ja būtu tad viņu kamaniņu lielvaras izķidātu... te bažas raisa Tretjakova vienādais starts visos 4 braucienos! Kaut pa simtdaļu atškirtos - viss ok, trase arī 1001 reizi izbraukāta, bet te 4X vienāds starts kamēr konkurentiem +/- kaut vai pa simdaļu atškirās.... bobos bažas raisa varbūt ne tik daudz tas fakts, ka Zubkovs ir līderis - viss ok, 1001X izbraukāta trase, bet tas fakts, ka faktiski visiem krievu konkurentiem 2. brauciena laiki pasliktinās (acīmredzot mazās miglas dēļ), bet krieviem tik pat mistiski viņi sliktākajā gadijumā dikti nemainās vai pat uzlabojās! Ok, saprotu kādam tie laiki var uzlaboties kādam pasliktināties tas ir sports un no kļūdām neviens nav pasargāts, tas pats Tomass Dukurs savu bronzas medaļu te "nolēja" otrajā sliktajā braucienā, bet kad praktiski visiem kaut cik nopietniem krievu sāncenšiem laiki pasliktinās.... tas lai neteiktu skarbāk liekas tā mazliet dīvaini! Piem. te nemaz nav jārunā par Osi, bet kaut vai par kanadiešu otro ekipāžu, kas nobrauca it kā ideāli (arī pašiem likās ka ir baigi ok un Kasjanam ir jābūt priekšā), bet cipari rādija kaut ko pavisam citu.... vot kur būtu daži jautājumi kā tas iespējams?! Migla krievus neņem?
Jautājums ir labs.
Tomēr pasākumā, kurā iegrūsti 50 mld, nebrīnos, ka ir atļauts viss saimniekiem

     [+] [-]

, 2014-02-16 22:32, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: 3.starts 2niekos!!!!! Unfakingbelievable
Unbef...

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 22:38, pirms 11 gadiem
fkv supporter rakstīja: в 39 жизнь только начинается
Latviesu valodu iemacities nevari? Tiesam krievi ir tik stulbi ka pertiki?

     [+] [-]

, 2014-02-16 22:40, pirms 11 gadiem
te vēl ir tāds jautājums, vai pēc finiša sportistam ir atļauts tīrīt slieces? Ja atļauts, o.k., bet , ja nav, tad zubkovs ir pārkāpis reglamentu. Otros braucienus, reāli visi, izņemot abus krievus , mūsu Oskaru I un šveicieti nobrauca ar diezgan rupjām kļūdām, līdz ar to rezultāts ir adekvāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 22:45, pirms 11 gadiem
Soču rezultātiem noteikti nav nekāda sakara ar pērn konstatētajām nepilnībām Krievijas izlases ekipējumā, kad Marijas Orlovas slidas tika atzītas par „kreisām”, turklāt uz tām bija atrodami viltoti FIBT marķējumi. Marķējumi tika nodzēsti, soda nauda – piespriesta, bet slidas – atdotas. Tāpat arī gadījuma sīkāka (kurš viltoja marķējumus utt.) izmeklēšana absolūti nebija nepieciešama, jo pārkāpums tika konstatēts, sods – piešķirts. Mācība uz mūžu, viņi tā vairs nekad nedarīs. Lai dzīvo godīgas cīņas principi!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-16 22:48, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Acīmredzot nebija iemesla! Ja būtu tad viņu kamaniņu lielvaras izķidātu... te bažas raisa Tretjakova vienādais starts visos 4 braucienos! Kaut pa simtdaļu atškirtos - viss ok, trase arī 1001 reizi izbraukāta, bet te 4X vienāds starts kamēr konkurentiem +/- kaut vai pa simdaļu atškirās.... bobos bažas raisa varbūt ne tik daudz tas fakts, ka Zubkovs ir līderis - viss ok, 1001X izbraukāta trase, bet tas fakts, ka faktiski visiem krievu konkurentiem 2. brauciena laiki pasliktinās (acīmredzot mazās miglas dēļ), bet krieviem tik pat mistiski viņi sliktākajā gadijumā dikti nemainās vai pat uzlabojās! Ok, saprotu kādam tie laiki var uzlaboties kādam pasliktināties tas ir sports un no kļūdām neviens nav pasargāts, tas pats Tomass Dukurs savu bronzas medaļu te "nolēja" otrajā sliktajā braucienā, bet kad praktiski visiem kaut cik nopietniem krievu sāncenšiem laiki pasliktinās.... tas lai neteiktu skarbāk liekas tā mazliet dīvaini! Piem. te nemaz nav jārunā par Osi, bet kaut vai par kanadiešu otro ekipāžu, kas nobrauca it kā ideāli (arī pašiem likās ka ir baigi ok un Kasjanam ir jābūt priekšā), bet cipari rādija kaut ko pavisam citu.... vot kur būtu daži jautājumi kā tas iespējams?! Migla krievus neņem?
1) 4 vienādie starta laiki
Izrādās arī austrālietei skeletonā visi 4 starti vienādi. Arī šmaucās?
2) Zubkovam otrajā braucienā laiks par 0.32s sliktāks salīdzinot ar pirmo braucienu. Melbārdim tikai par 0.06s. Hefti par 0.22s. Krips par 0.14s. Kur problēma?

     [+] [-]

, 2014-02-16 22:49, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Acīmredzot nebija iemesla! Ja būtu tad viņu kamaniņu lielvaras izķidātu... te bažas raisa Tretjakova vienādais starts visos 4 braucienos! Kaut pa simtdaļu atškirtos - viss ok, trase arī 1001 reizi izbraukāta, bet te 4X vienāds starts kamēr konkurentiem +/- kaut vai pa simdaļu atškirās.... bobos bažas raisa varbūt ne tik daudz tas fakts, ka Zubkovs ir līderis - viss ok, 1001X izbraukāta trase, bet tas fakts, ka faktiski visiem krievu konkurentiem 2. brauciena laiki pasliktinās (acīmredzot mazās miglas dēļ), bet krieviem tik pat mistiski viņi sliktākajā gadijumā dikti nemainās vai pat uzlabojās! Ok, saprotu kādam tie laiki var uzlaboties kādam pasliktināties tas ir sports un no kļūdām neviens nav pasargāts, tas pats Tomass Dukurs savu bronzas medaļu te "nolēja" otrajā sliktajā braucienā, bet kad praktiski visiem kaut cik nopietniem krievu sāncenšiem laiki pasliktinās.... tas lai neteiktu skarbāk liekas tā mazliet dīvaini! Piem. te nemaz nav jārunā par Osi, bet kaut vai par kanadiešu otro ekipāžu, kas nobrauca it kā ideāli (arī pašiem likās ka ir baigi ok un Kasjanam ir jābūt priekšā), bet cipari rādija kaut ko pavisam citu.... vot kur būtu daži jautājumi kā tas iespējams?! Migla krievus neņem?
Nu beidz...domā krievs tik stulbs būtu, ka speciāli uzkruķītu visu laiku vienādu startu? Ja jau reiz kruķī, tad piekruķī randomā tur 1-2simtdaļas lai nav vislaik vienāds un miers. Bez tam gan jau ka tur ir daudz daudz smalkākas lietas ar kurām manipulēt un iegūt priekšrocības, kuras nebūt tā vienkārši skatoties pa tv nav pamanāmas nekā kruķīt tur starta laikus.

     [+] [-]

, 2014-02-16 22:54, pirms 11 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Vienkārši visiem ir starts 30 metri, bet Zubkovam& CO 15 metri. Jo viņš penzijas vecumā un kā saka, atlaides stertā
Zubim starta komplekts piešķirts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 23:00, pirms 11 gadiem
Varetu uztaisit jaunu disciplinu uz OS SIGULDA 2042 - Super kombinācijas stafete - kamanas vīr. + kamanas siev. + kamanas2nieki vīr. + kamanas 2nieki siev. + kamanas jauktās + skeletons vīr. + skeletons siev + skeletons 2nieki vīr. + skelet 2nieki siev + skeletons 2nieki jaukts + (viss ieprieksejais ar bobiem) + beigās Rīmenis uz SuperNetto maisiņa nošļūc.

  +5 [+] [-]

, 2014-02-16 23:05, pirms 11 gadiem
fkv supporter rakstīja: кто не такой глупый как ты,тот поймёт о чём я говорю
Jabrinas ka tu dzerdams krutku dzivodams savu nozelojamu urlas dziviti esi pat iemacijies rakstit!

     [+] [-]

, 2014-02-16 23:10, pirms 11 gadiem
maigais_zefirinsh rakstīja: Varetu uztaisit jaunu disciplinu uz OS SIGULDA 2042 - Super kombinācijas stafete - kamanas vīr. + kamanas siev. + kamanas2nieki vīr. + kamanas 2nieki siev. + kamanas jauktās + skeletons vīr. + skeletons siev + skeletons 2nieki vīr. + skelet 2nieki siev + skeletons 2nieki jaukts + (viss ieprieksejais ar bobiem) + beigās Rīmenis uz SuperNetto maisiņa nošļūc.
gribu redzēt jauktās kamanas!!!potenciāli lielisks olimpiskais veids
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-16 23:14, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Šajā sporta veidā lielvalstis šmaucas, bet pierādīt grūti.
nabaga Latvija , visi apbizoo
tacu samierinieties , ka zaudeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-16 23:27, pirms 11 gadiem
fkv supporter rakstīja: у меня с образованием всё в порядке,поэтому промолчу....из за таких как ты бан на сайте-это глупо
на первый раз предупреждение :d высказывайся

     [+] [-]

, 2014-02-16 23:28, pirms 11 gadiem
LV daudz labakas pozicijas tagad, Hefti un Holkombam sapnu vieta par zeltu tagad ir jadoma ka top 3 nosargat pret Kasjanovu, Melbardim tikai kartigi jaiestumj un jacer ka kads no viniem noplisis, redz ka viens jenkjis jau neiztureja un no trijnieka izlidoja.

     [+] [-]

, 2014-02-16 23:30, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu beidz...domā krievs tik stulbs būtu, ka speciāli uzkruķītu visu laiku vienādu startu? Ja jau reiz kruķī, tad piekruķī randomā tur 1-2simtdaļas lai nav vislaik vienāds un miers. Bez tam gan jau ka tur ir daudz daudz smalkākas lietas ar kurām manipulēt un iegūt priekšrocības, kuras nebūt tā vienkārši skatoties pa tv nav pamanāmas nekā kruķīt tur starta laikus.
Nu tapēc jau arī saku, ka liekas kā minimums dīvaini (es jau nesaku, ka šie tur tagad pa 100% bēdās), bet nu, ja čalis 4 braucienos noskrien startā visus četrus absolūti identiskus laikus.... tad jāsāk domāt vai nu Tretjakovs ir robots (ja var faktiski mašināli šitā noskriet "ķuķiļka v ķuķiļku" un ne jau vienu vai divus braucienus, bet precīzi visus 4(?!) vienādi) vai tur tomēr kaut, kas trasē gļuko.... nē ok, var jau pieņemt, ka pašu trase 100X izbraukta, bet vairāk izbrīna tas, ka tie starti Treķjakovam ir absolūti identiski un Dukurs kā ierasts visiem atved beigās +2 sekundes, kamēr Treķjakovs noskrien 4 braucienus kā robots - absolūti identiski simtdaļu simtdaļā + vēl Martinam atved vidēji pa +20 simtdaļām! Būtu Saška noskrējis kaut pa simtdaļu šur vai tur domāju lieki jautājumi nerastos! A te skaties moš vēl būtu jāpārbauda vai čalis nav kaut kāds augsti tehnoloģisks nanorobots, ja šitā simtdaļu simtdaļā var noskriet!!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-16 23:36, pirms 11 gadiem
Tikmēr pārējā pasaulē - "What the f*ck is "men's skeleton"? Apart from the bones inside my body, that is."

     [+] [-]

, 2014-02-16 23:39, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Nu tapēc jau arī saku, ka liekas kā minimums dīvaini (es jau nesaku, ka šie tur tagad pa 100% bēdās), bet nu, ja čalis 4 braucienos noskrien startā visus četrus absolūti identiskus laikus.... tad jāsāk domāt vai nu Tretjakovs ir robots (ja var faktiski mašināli šitā noskriet "ķuķiļka v ķuķiļku" un ne jau vienu vai divus braucienus, bet precīzi visus 4(?!) vienādi) vai tur tomēr kaut, kas trasē gļuko.... nē ok, var jau pieņemt, ka pašu trase 100X izbraukta, bet vairāk izbrīna tas, ka tie starti Treķjakovam ir absolūti identiski un Dukurs kā ierasts visiem atved beigās +2 sekundes, kamēr Treķjakovs noskrien 4 braucienus kā robots - absolūti identiski simtdaļu simtdaļā + vēl Martinam atved vidēji pa +20 simtdaļām! Būtu Saška noskrējis kaut pa simtdaļu šur vai tur domāju lieki jautājumi nerastos! A te skaties moš vēl būtu jāpārbauda vai čalis nav kaut kāds augsti tehnoloģisks nanorobots, ja šitā simtdaļu simtdaļā var noskriet!!
šī ideja man patīk - Krievi olimpiskajā ciklā nevis superkamans ar nezināmo smēru sliecēm būvēja, bet uzbūvēja superpilotu uz šīs nots arī jādodas gulēt un sapņos domāšu par to vai Tretjakova bārda bija īsta vai nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-16 23:46, pirms 11 gadiem
atvainojos

     [+] [-]

, 2014-02-16 23:50, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Nu tapēc jau arī saku, ka liekas kā minimums dīvaini (es jau nesaku, ka šie tur tagad pa 100% bēdās), bet nu, ja čalis 4 braucienos noskrien startā visus četrus absolūti identiskus laikus.... tad jāsāk domāt vai nu Tretjakovs ir robots (ja var faktiski mašināli šitā noskriet "ķuķiļka v ķuķiļku" un ne jau vienu vai divus braucienus, bet precīzi visus 4(?!) vienādi) vai tur tomēr kaut, kas trasē gļuko.... nē ok, var jau pieņemt, ka pašu trase 100X izbraukta, bet vairāk izbrīna tas, ka tie starti Treķjakovam ir absolūti identiski un Dukurs kā ierasts visiem atved beigās +2 sekundes, kamēr Treķjakovs noskrien 4 braucienus kā robots - absolūti identiski simtdaļu simtdaļā + vēl Martinam atved vidēji pa +20 simtdaļām! Būtu Saška noskrējis kaut pa simtdaļu šur vai tur domāju lieki jautājumi nerastos! A te skaties moš vēl būtu jāpārbauda vai čalis nav kaut kāds augsti tehnoloģisks nanorobots, ja šitā simtdaļu simtdaļā var noskriet!!
Bet kā jau te iepriekš rakstīja, tad arī sieviešu skeletonā, austrāliete Lucy Chaffer visos četros braucienos startu uz 5.15 noskrēja.

     [+] [-]

, 2014-02-16 23:50, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: šī ideja man patīk - Krievi olimpiskajā ciklā nevis superkamans ar nezināmo smēru sliecēm būvēja, bet uzbūvēja superpilotu uz šīs nots arī jādodas gulēt un sapņos domāšu par to vai Tretjakova bārda bija īsta vai nē
Tava ideja par jauktajām kamanām man arī patika! Varētu būt interesanti tik vīriešcilvēkam būtu jābūt apakšā!

     [+] [-]

, 2014-02-16 23:59, pirms 11 gadiem
minkanak rakstīja: Bet kā jau te iepriekš rakstīja, tad arī sieviešu skeletonā, austrāliete Lucy Chaffer visos četros braucienos startu uz 5.15 noskrēja.
Arī uz ekspertīzi(medīcīnisko/ginekoloģisko)! Jāpārbauda vai nav robote, ka var noskriet identiski visus četrus laikus! Bet ja nopietni, tad es piem. nesaprotu kā cilvēks var noskriet 4 startus absolūti identiski! Cilvēks nav robots un kaut pa simtdaļu vismaz kādā braucienā, bet laikam būtu jāatškiras! Vai arī tur kaut kas nav īsti riktīgi labi ar to laika uzņemšanu....

     [+] [-]

, 2014-02-17 00:03, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Tava ideja par jauktajām kamanām man arī patika! Varētu būt interesanti tik vīriešcilvēkam būtu jābūt apakšā!
nu tā jau gluži nebija mana ideja, es tikai viņu no sirds atbalstu mana ideja varētu būt taisīt jaukto kamanu un skeletona disciplīnu - resp. sieva laiž kā ar kamanām, bet vīrs virsū, kā ar skeletonu un disciplīnu saukt par jaukto 69nieku (jāveic divi braucieni un katrā braucienā jāmainās ar vietām- siev. apakšā/ vīr. augšā un vīr. apakšā/siev. augšā) domāju, ka gūtu milzīgu popularitāti ne tikai renes lielvalstīs! hehe, labi, ka man vismaz pašai tas liekas smieklīgi

     [+] [-]

, 2014-02-17 00:08, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: nu tā jau gluži nebija mana ideja, es tikai viņu no sirds atbalstu mana ideja varētu būt taisīt jaukto kamanu un skeletona disciplīnu - resp. sieva laiž kā ar kamanām, bet vīrs virsū, kā ar skeletonu un disciplīnu saukt par jaukto 69nieku (jāveic divi braucieni un katrā braucienā jāmainās ar vietām- siev. apakšā/ vīr. augšā un vīr. apakšā/siev. augšā) domāju, ka gūtu milzīgu popularitāti ne tikai renes lielvalstīs! hehe, labi, ka man vismaz pašai tas liekas smieklīgi
Labāk jau es gribēt, lai tos precinieks Osis ar bobu pa reni lejā vizinātu.

     [+] [-]

, 2014-02-17 00:09, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: nu tā jau gluži nebija mana ideja, es tikai viņu no sirds atbalstu mana ideja varētu būt taisīt jaukto kamanu un skeletona disciplīnu - resp. sieva laiž kā ar kamanām, bet vīrs virsū, kā ar skeletonu un disciplīnu saukt par jaukto 69nieku (jāveic divi braucieni un katrā braucienā jāmainās ar vietām- siev. apakšā/ vīr. augšā un vīr. apakšā/siev. augšā) domāju, ka gūtu milzīgu popularitāti ne tikai renes lielvalstīs! hehe, labi, ka man vismaz pašai tas liekas smieklīgi
Tā teikt, un abiem labi! Droši vien tad šī nodarbe popularitātē "izcirstu" arī hokeja mačus!

     [+] [-]

, 2014-02-17 00:13, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Tā teikt, un abiem labi! Droši vien tad šī nodarbe popularitātē "izcirstu" arī hokeja mačus!
visticamāk kļūtu par tautas sportu siguldas trasei ar noslodzi vispār problēmu nebūtu

     [+] [-]

, 2014-02-17 00:21, pirms 11 gadiem
Smird jau nesmuki #RASIJA

     [+] [-]

, 2014-02-17 00:27, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: visticamāk kļūtu par tautas sportu siguldas trasei ar noslodzi vispār problēmu nebūtu
+ vēl būtu arī demogrāfiskais sprādziens (uz pozitīvo pusi)! Uz šis skaistās nots jāiet pie miera!

     [+] [-]

, 2014-02-17 00:37, pirms 11 gadiem
als rakstīja: + vēl būtu arī demogrāfiskais sprādziens (uz pozitīvo pusi)! Uz šis skaistās nots jāiet pie miera!
kāds tur demogrāfiskais sprādziens? Tāda tupa berzēšanās - sporta bikses pret sporta biksēm. + ja čalis pabeidz tajā +- minūtē, tad nav labi.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-17 00:52, pirms 11 gadiem
sandis44444, 2014-02-16 19:34, vakar
v5_karstgalvis rakstīja: nakama drama bus, kad tev lidzigie saks atkal blaustities: ruki pro4 ot ruskix skol.
Kādi man lidzigie?? Ja butu kas negodigs Dainis Dukurs butu pirmais kas uzrakstitu protestu vai sāktu par to runāt!! Kapēc ir klusums??

tapēc ka Dainis zina ka sūdu labāk nekustināt,sāks smirdēt.Pareizi teica Dievs ar viņiem,lai viņiem labi naktī miegs nāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-17 01:55, pirms 11 gadiem
Kā man besī LTV 7 žurnalisti. Vienīgais ko var klausīties tas ir Dāvids Erenštreits un Toļiks(kaut arī citreiz arī krīt uz nerviem dēļ savas fanošanas par krievu sportistiem.) .
Rīmenim jau sen jāiet pensijā. Nu nav izturama viņa komentēšana. Tāda sajūta,ka viņš ko citu skatās,bet nevis kā piemēram bobsleju. Tā ir pērle kad viņš saka,ka braucienā vnnē bet summā zaudē. Un notika otrais brauciens,kad tā pat teorētiski nav iespējams. Kad komentē Rīmenis tad bez skaņas vnk jāskatās. Jokstu es vispār neuztveru kā sporta žurnālistu. Ošeniekam vajag vadīt kādus kultūras raidījumus. Bet to klaunu Tripānu vispār vajag padzīt no LTV,nesaprotu kāpēc viņu pieņēma darbā Latvijas televīzijā. Viņš tak no sporta neko nesajēdz. Patiešām Latvijā ir deficīts ar cilvēkiem kuri pabeidza žurnalistiku un kuriem sports ir sirds lieta,kuri patiešām varētu ar azartu vadīt sporta raidījumus kā to dara Armands Puče. VIņu patiešām ir interesanti klausīties.
Labi,ka Matulis vēl LTV nav ticis pie mikrofona