Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource644 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource644), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Čakša: Tiem, kuri startē kopā ar agresorvalstu pārstāvjiem, jāliedz valsts finansējums

Rolands Eliņš

Čakša: Tiem, kuri startē kopā ar agresorvalstu pārstāvjiem, jāliedz valsts finansējums
Anda Čakša. Foto: Izglītības un zinātnes ministrija

Izglītības un zinātnes ministre Anda Čakša LTV1 raidījumā "Kas notiek Latvijā?" norādīja, ka Latvijas sportistiem, kuri piedalās sacensībās, kurās var piedalīties arī Krievijas un Baltkrievijas sportisti, nevajadzētu saņemt valsts finansējumu. Šis jautājums tika apspriests, kā piemēru piesaucot tenisa sacensības, kurās Latviju augstākajā līmenī pārstāv Aļona Ostapenko.

"Sportistam, kurš izvēlas privāti piedalīties sacensībās, kurās var startēt arī Krievijas un Baltkrievijas sportisti, nevajadzētu saņemt valsts finansējumu. Tas arī rada jautājumu, vai šāds sportists var atrasties Latvijas izlasē," sacīja Anda Čakša, komentējot Aļonas Ostapenko dalību "Australian Open" tenisa turnīrā, kur sieviešu konkurencē uzvarēja baltkrieviete Arina Sabaļenka. "Manā skatījumā, nē, nevar."

LOK savā šodienas paziņojumā bija skaidri norādījusi, ka uzskata par nepieļaujamu Latvijas sportistu dalību tādās sacensībās, kurām tiek pielaisti arī agresorvalstu Krievijas un Baltkrievijas pārstāvji, un raidījumā tika izcelts, ka tas taču skaidri un gaiši attiecas uz Latvijas tenisisti Aļonu Ostapenko, LOV A sastāva sportisti, jo tenisa vadošās organizācijas neliedz Krievijas un Baltkrievijas sportistiem dalību savās sacensībās. LOK ģenerālsekretārs Kārlis Lejnieks norādīja, ka situāciju neatbalsta, taču atgādināja, ka Ostapenko tenisa turnīros piedalās kā privātpersona, kas pati lemj par savu dalību tajos.

LOK prezidents Žoržs Tikmers raidījumā atzina, ka Ostapenko joprojām ir LOV sastāvā un saņem attiecīgu finansējumu, taču arī uzsvēra, ka Sporta likumā veikti precizējumi par šādiem gadījumiem un ka LOK vēršas pie federācijām un sportistiem, lai no šādām situācijām izvairītos: "Taču tās nav sacensības, uz kurām dalībniekus deleģē LOK. Tā tomēr ir katras federācijas un katras personas izvēle."

Raidījumā arī tika plašāk iztirzāts veids, kādā SOK nonāca līdz savam skandalozajam paziņojumam, kurā pauda satraukumu par iespējamo Krievijas un Baltkrievijas sportistu diskrimināciju un aicināja meklēt veidus, kā Krievijas un Baltkrievijas sportisti tomēr varētu piedalīties olimpiskajās spēlēs.

"SOK sagatavotais paziņojums tapis patiešām dažu dienu laikā, kad notika konsultācijas un sarunas ar nacionālajām olimpiskajām komitejām un citām organizācijām," LOK prezidents Žoržs Tikmers paskaidroja par SOK izplatītā aicinājuma tapšanas gaitu. "Tam pamatā bija SOK komitejas ārkārtas sapulces lēmums. Bija konferences zvans ar nacionālajām olimpiskajām komitejām, kas ilga apmēram stundu. Atgādināšu, ka kopā ir 206 nacionālās olimpiskās komitejas, kurām tad šajā stundu ilgajā zvanā tika dota iespēja izteikt viedokli. Taču pats apspriežamais dokuments toreiz piedāvāts netika, un mēs, LOK, to paši redzējām tikai tad, kad tas bija publicēts."

Sajūsmā par SOK taktiku nebija arī Einārs Fogelis, LSFP prezidents, kurš līdzīgā konferences zvanā piedalījās kā Starptautiskās kamaniņu sporta federācijas prezidents: "Mums bija līdzīgs formāts, tikpat ierobežots laiks, turklāt šī sapulce bija vairāk informatīva. Taču tas, ar ko šajā sarunā ienāca ziemas sporta federāciju vadītāji, bija tas, ka šobrīd neredzam iespējas runāt par šādu iespēju."

SOK paziņojumā norādīts, ka vairākums uzrunāto ir atbalstījuši virzienu meklēt iespējas, lai Krievijas un Baltkrievijas sportisti varētu piedalīties olimpiskajās spēlēs. LOK ģenerālsekretārs Kārlis Lejnieks norādīja, ka tā neuzskata: "Tik ierobežotā laikā izteikties paspēja, šķiet, 12 valstu pārstāvji, no kuriem Eiropas valstis iestājas pret šādu virzienu, kamēr dažas Āfrikas un Āzijas valstis it kā atbalstīja. Pārējām nemaz nebija iespējas izteikties, tāpēc piesaukt "vairākumu" šeit ir manipulēšana ar faktiem."

IIHF valdes loceklis Viesturs Koziols diskusijā norādīja, ka IIHF drīzumā lems par Krievijas un Baltkrievijas izlašu atgriešanos sacensībās, kad arī tiks oficiāli apstiprināts, ka tas vēl nevarēs notikt: "Man nav nekādu šaubu, ka tiks pieņemts tieši šāds lēmums. Nekas gada laikā jau nav mainījies, gluži otrādi, pat kļuvis sliktāk. Piekrītu IIHF prezidentam Likam Tardifam, kurš preses konferencē izteicās, ka līdz galam neizprot SOK paziņojumā minētos nosacījumus par Krievijas un Baltkrievijas sportistu startu OS, taču atgādināšu, ka Tardifs IIHF vārdā piesauca vēl vienu obligātu nosacījumu – jābeidzas karam."

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 02:05, pirms gada
Nu Vienotiba pedejos menesos ir ta izgazusies, ka sis tikai to visu pastiprina.Tenisa federacijas prezidents Gulbis spele ATP/challenger tuure, nupat pret krievu speleja, pec gudrisu ieskatijuma ar ko, tad tas ir labak par Savicki ?

  +8 [+] [-]

, 2023-02-02 04:00, pirms gada
Tad japasaka,ka Latvijai teniss nav vajadzīgs,jo tenisisti nevar ietekmēt
dalibnieku sastāvu.Tad tenisistiem jabeidz karjera.Smieklīgi ir,ka tenisa sacensibas piedalās ari ukraiņu sportisti.Viņi saprot un ir adekvāti.Mūsu prasibas ir stulbas.
Slēpts komentārs: Zemessargs

  -3 [+] [-]

, 2023-02-02 07:19, pirms gada
Apbrīnojami,Tikai tagad kāds sāk brukt virsū šitam štrunta sportam...

  +6 [+] [-]

, 2023-02-02 07:30, pirms gada
rediss77 rakstīja: Nu Vienotiba pedejos menesos ir ta izgazusies, ka sis tikai to visu pastiprina.Tenisa federacijas prezidents Gulbis spele ATP/challenger tuure, nupat pret krievu speleja, pec gudrisu ieskatijuma ar ko, tad tas ir labak par Savicki ?
Ko pastiprina visu cieņu Čakšai ,jo runāja konkrētu valodu nevis lavierēja.Kas liedz tenisa un riteņbraukšanas Latvijas federācijām cīnīties pret tiem viltus neitrālajiem sportistiem un to valstu federācijām ,kuras to murgu atbalsta.Austrālijā pat varēja redzēt ,cik tie agresoru sportisti un viņu fani ir neitrāli.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-02 07:58, pirms gada
Jautājums jāskata citā plaknē..Krievijas un baltkrievijas izdzimteņi un necilvēki nedrīkst būt pielaiti dalībai sacensībās..jo Ostapenko un citi nelemj kas piedalās sacensībās..vienīgais viņa var nespēlēt ar šo valstu dalībniekiem.. tas arī būtu nozīmīgs solis ,kas ietekmētu šo sacensību turpmāko norisi.

  -1 [+] [-]

, 2023-02-02 08:04, pirms gada
Turpmāko 20-30 gadu laikā nedrīkst ļaut ne krievijas ne baltkrievijas sportistiem piedalīties sacensībās.. tas pats attiecās arī uz visa veida māksliniekiem.. utainie ir jāsoda visi..tie kas par putinu un tie kas pret viņu krievijā ne ar ko neatšķiras.

  +2 [+] [-]

, 2023-02-02 08:57, pirms gada
Čakša ir nekometenta sportā.
Mēs ukraiņu dēļ nespēlēsim,bet ukraiņi tur spēlē.Aļona spēlē dubultspēlēs kopā ar ukrainieti. Kāpēc latvieši vienmer pārspilē?

  +6 [+] [-]

, 2023-02-02 09:05, pirms gada
Visas labākās ukrainietes spēlē (izņemot Svitoļinu maternitātes atvaļinājumā), bet mums nav jāspēlē?

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 09:05, pirms gada
Izglītības ministre ar ārsta diplomu grib sapūdēt Latvijas tenisu?

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 09:11, pirms gada
Skaidrs, ka kopējam virzienam ir jābūt šādam, lai neviens nesadomā startēt kādos Kadirova komercmačos kaut kur Āzijā. Teniss un velo protams ir problēma, jo no lielajiem turnīriem tikai Vimbldonai bija mugurkauls.

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 09:14, pirms gada
Ta ir,ka iekāpj ne savos zābakos!

  +5 [+] [-]

, 2023-02-02 09:15, pirms gada
Manuprāt stulbi visu novelt uz indivīdu. Tenisa federācijai vajadzētu celt šo jautājumu un cīnīties par agresoru atstādināšanu. Un Čakša var izdarīt spiedienu uz šīm federācijām.

Bet no Tikmera nomest atbildību uz indivuduālu sportistu ir nekorekti. Tavā darbā ir krievs, pamet darbu un sabojā savu karjeru - neloģiski.

Tad jau Tikmeram arī jāpamet darbs, ja jau viņa jumta organizācija nolēma ka agresori var piedalīties Olimpiskajās.

  +2 [+] [-]

, 2023-02-02 09:22, pirms gada
Tur kur sportists nevar ietemēt dalībnieku sastāvu- vienīgie pasaulē ir stulbums.Ne sekos mums ne kā.

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 09:22, pirms gada
Ja, NHL hokejistus ar nesaukt uz izlasi. Kur tik glupi cilvēki pie sporta šprices?

  +2 [+] [-]

, 2023-02-02 09:24, pirms gada
"vienīgais viņa var nespēlēt ar šo valstu dalībniekiem" - tas būtu līdzīgi kā daļa Irānas sportistu atsakās sacensties ar Izraēlas sportistiem.

Līdzīgi kā ES un NATO jautājumos, arī sportā būtu svarīgi demokrātiskajām valstīm vienoties par kopēju viedokli. Piemēru citiem varam rādīt, bet ja pārējie turpinās "peldēt", tad LV sportisti būs zaudētāji.

No otras puses, 1991.gada janvārī LV bobsleja vīri un A.Irbe nekavējoties paziņoja, ka nestartēs zem savienības karoga, nekas slikts nenotika, pēc gada LV OS soļoja jau zem sava karoga

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 09:27, pirms gada
Mums drosmīgi ministri,ne vella nejēdz,bet pieņem jebkuru amatu.

  -2 [+] [-]

, 2023-02-02 09:30, pirms gada
nācās ielogoties, lai uzrakstītu, ka apbrīnojami, ka ir kāds trollis, kurš atbalsta šos globālā režīma pakalpiņu gājienus.. un, protams, uzjautrinoši priecē spirta centra nebeidzamā propoganda.

  +4 [+] [-]

, 2023-02-02 09:37, pirms gada
Kazām kuras ir stulbas un tā pat nepieņem nevienu lēmumu pastāvīgi, tā vietā saņem norādes no augšas arī nevajadzētu saņemt atalgojumu, tādeādi varbūt arī nesanāktu nauda frizierim un tai dumjajai frizūrai un pasaule buutu labāka vieta, kaut nedaudz.

  -4 [+] [-]

, 2023-02-02 09:42, pirms gada
Ceru, ka politikas flagmaņa Čakšas kundzes teiktais nonāks arī līdz Merzļikinam, Bļugeram, Girgensonam un Balceram! Šoreiz ir situācija, kad savu pašlabumu (darbu un iztikas pelnīšanu ģimenei) ir jānoliek otrajā plānā! Jā, mūsējie būs tādi vienīgie pasaulē, bet citi noteikti sekos šim cēlajam žestam! Un diemžēl pilna mēroga kara operācija Ukrainas teritorijā solās būt ilga, jo ASV savus tankus sola nosūtīt tikai pēc gada. Un skeptiķiem nevajag uzreiz bļaut,ka tiem tankiem nebūs labās bruņas. Bet no sliktākiem materiāliem (hm, varbūt folija)?

Dīvainas tās sankcijas, jo vairāk cieš pašo sankciju ieviesēji, nevis tie, kam tās sankcijas ir tēmētas.

https://jauns.lv/raksts/arzemes/542...

  +4 [+] [-]

, 2023-02-02 09:45, pirms gada
Ok ok tagad visi Latvijas sportisti nestartēs nekur kur startē krievi - Super! Malači, varam sist viens otram uz pleca. Tālāk jautājums kur viņiem startēt un kā iztiku nopelnīt? Ja šajā gadījumā ja es būtu Ostapenko vietā un man noņemtu kkādas naudiņas es izlasē savu degunu nekad dzīvē vairs nerādītu...

  +2 [+] [-]

, 2023-02-02 09:47, pirms gada
damokla_zobens_22 rakstīja: Ceru, ka politikas flagmaņa Čakšas kundzes teiktais nonāks arī līdz Merzļikinam, Bļugeram, Girgensonam un Balceram! Šoreiz ir situācija, kad savu pašlabumu (darbu un iztikas pelnīšanu ģimenei) ir jānoliek otrajā plānā! Jā, mūsējie būs tādi vienīgie pasaulē, bet citi noteikti sekos šim cēlajam žestam! Un diemžēl pilna mēroga kara operācija Ukrainas teritorijā solās būt ilga, jo ASV savus tankus sola nosūtīt tikai pēc gada. Un skeptiķiem nevajag uzreiz bļaut,ka tiem tankiem nebūs labās bruņas. Bet no sliktākiem materiāliem (hm, varbūt folija)?

Dīvainas tās sankcijas, jo vairāk cieš pašo sankciju ieviesēji, nevis tie, kam tās sankcijas ir tēmētas.

https://jauns.lv/raksts/arzemes/542384-asv-piegadas-ukrainai-tankus-abrams-tikai-pec-gada
Ko tu esi ziedojis, lai prasītu to darīt citiem? Tu tagad visu savu algu uz Ukrainu sūti? Ja nē, tad labāk paturi savus ieteikumus pie sevis. Citus viegli mācīt, kad nav jāizjūt savu padomu sekas.

Tos Adbramsus un Bredlijus tāpat tur Ukrainā nejēdz vadīt, vēl gadu vajadzēs lai apmācītu. + Sankcijas neko nedod, to domāju visi redz.

  -3 [+] [-]

, 2023-02-02 10:09, pirms gada
Sporta sabiedrībai pasaulē nāksies pieņemt sarežģītus lēmumus. Tagad tikai var redzēt, ko krievi ir nopirkuši ar savu asiņaino naudu.

  -3 [+] [-]

, 2023-02-02 10:14, pirms gada
Reksis rakstīja: Tur kur sportists nevar ietemēt dalībnieku sastāvu- vienīgie pasaulē ir stulbums.Ne sekos mums ne kā.
Kā?
Visi elites tenisisti taču varēja boikotet turnīrus
Bet nu viss pajāt tiem biezajiem pingpongistiem

  -3 [+] [-]

, 2023-02-02 10:26, pirms gada
točka rakstīja: Izglītības ministre ar ārsta diplomu grib sapūdēt Latvijas tenisu?
Nu kur var sita aizstāvēt sporta veidu,kur pat soda turnira rīkotājus,ja nepielaiz okupantu Pārstāvjus?
Tak lai grimst ar krievu kugi tas spirta veids....baigi tādu vajag

  +2 [+] [-]

, 2023-02-02 10:29, pirms gada
damokla_zobens_22 rakstīja: Ceru, ka politikas flagmaņa Čakšas kundzes teiktais nonāks arī līdz Merzļikinam, Bļugeram, Girgensonam un Balceram! Šoreiz ir situācija, kad savu pašlabumu (darbu un iztikas pelnīšanu ģimenei) ir jānoliek otrajā plānā! Jā, mūsējie būs tādi vienīgie pasaulē, bet citi noteikti sekos šim cēlajam žestam! Un diemžēl pilna mēroga kara operācija Ukrainas teritorijā solās būt ilga, jo ASV savus tankus sola nosūtīt tikai pēc gada. Un skeptiķiem nevajag uzreiz bļaut,ka tiem tankiem nebūs labās bruņas. Bet no sliktākiem materiāliem (hm, varbūt folija)?

Dīvainas tās sankcijas, jo vairāk cieš pašo sankciju ieviesēji, nevis tie, kam tās sankcijas ir tēmētas.

https://jauns.lv/raksts/arzemes/542384-asv-piegadas-ukrainai-tankus-abrams-tikai-pec-gada
Kas tad nu? Sašpricējies esi un uzreiz papildinājies ar būsteriem?
Pastāsti kas sajā stāstā ir savādāks par to pirms diviem gadiem? Tev tak itkā ir (esot spējas) domāt bez zinātnieku un profesoru, vadoņu padomiem?

     [+] [-]

, 2023-02-02 10:34, pirms gada
Izskatās, ka liela daļa no komentētājiem nemaz nav redzējuši raidījumu un reaģē uz šo vienu rindkopu rakstā.
Tur bija skaidri redzams, ka ministre nepārzina konkrētā sporta veida specifiku un sacensību struktūru. Protams, varēja teikt, ka nav gana zinoša šajā jautājumā un nevar kompetenti atbildēt, bet kurš izglītības ministrs mums ir bijis ar padziļinātām zināšanām sportā. Gan jau viņai zinošāki cikvēki jau ir izskaidrojuši situāciju.
Manuprāt šeit mazliet tiek pārspīlēts ar ažiotāžu.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-02 10:37, pirms gada
Tad jau sanāk, ka hokejisti no NHL un Raimonds Krollis arī nevarēs atrasties izlasē, jo gan NHL spēlē krievi, gan Seria A spēlē Mirančuks no Krievijas? Es protams esmu pret, krievu un baltkrievu sportistu piedalīšanos starptautiskajās sacensībās, bet nu šī ideja ir galīgi garam, jo es ļoti šāubos, ka sportisti var ietekmēt sacensību dalībnieku sastāvu.

  -2 [+] [-]

, 2023-02-02 11:12, pirms gada
Čakša malacis. Viss pareizi. Un kamēr Merzļikins un Bļugers pāris reizes gadā spiež roku Ovečkinam, nevis nomet cimdus pie pirmās iespējas, es negribu dot ne santīmu arī hokeja izlasei.

  -3 [+] [-]

, 2023-02-02 11:13, pirms gada
boleks rakstīja: Kas tad nu? Sašpricējies esi un uzreiz papildinājies ar būsteriem?
Pastāsti kas sajā stāstā ir savādāks par to pirms diviem gadiem? Tev tak itkā ir (esot spējas) domāt bez zinātnieku un profesoru, vadoņu padomiem?
Neatceros, vai Tu biji no špricētajiem vai "pošmīžiem". It kā tikai špricētajiem novērots autisms un nespēja uztvert sarkasmu...

     [+] [-]

, 2023-02-02 11:16, pirms gada
Jānis Kalnevics rakstīja: Ko tu esi ziedojis, lai prasītu to darīt citiem? Tu tagad visu savu algu uz Ukrainu sūti? Ja nē, tad labāk paturi savus ieteikumus pie sevis. Citus viegli mācīt, kad nav jāizjūt savu padomu sekas.

Tos Adbramsus un Bredlijus tāpat tur Ukrainā nejēdz vadīt, vēl gadu vajadzēs lai apmācītu. + Sankcijas neko nedod, to domāju visi redz.
Eeeee, kas tad nu?! Kāpēc tiek pieļauti kremlinu un orku atbalstītāju komentāri?! Aaaa, izskatās, ka vienkārši režīma troļļi pagaidām ir palaiduši garām šo rakstu. Pagaidām tikai daži Panorāmas nozombētie bārsta TV kastē dzirdēto.

  +4 [+] [-]

, 2023-02-02 11:16, pirms gada
Ostapenko gadījumā viegls lēmums - LOV finansējumu viņa var atpelnīt viena (vai divu, ja tādi mazāki turnīri) turnīra laikā...

Bet nu šis lēmums kopumā ir muļķīgs, jo vienīgais, ko tādējādi var panākt, ir mūsu labāko sportistu nespēlēšanu izlasē...

  +4 [+] [-]

, 2023-02-02 11:38, pirms gada
Manuprāt, tik augstām amatpersonām, pirms ko tādu pasaka ir jāizanalizē situāciju kopumā. Diemžēl mums notiek savādāk... sākumā pasaka, tad domā ko pateica. Čakšas kundzes gadījumā tas vēl ir saprotams (cilvēks ir tālu no sporta dzīves un padomnieki tādi kādi ir), bet Tikmera kungs gan ir "divkosis" , kurš lieksies tur kur izdevīgāk. Redzēsim, ko šie abi teiks pēc gadiem 2-3, protam ja vēl būs savos amatos.
Slēpts komentārs: otins

  +1 [+] [-]

, 2023-02-02 11:50, pirms gada
Boikotu varbūt atbalstīs Igaunija, Lietuva un Polija. Citi nav rusofobi un pa lielam viņiem ir vienalga, kas tur karo un kādi sportisti pārstāv turnīrus. Vienmēr kāds ir karojis, karo un karos. Nekādu lavīnas efektu Latvijas lēmumi tenisā neizraisīs. Nauda ņems virsroku. Tas pats arī NHL un citur.

     [+] [-]

, 2023-02-02 11:50, pirms gada
Tas ir smieklīgi, apspriest šīs personālijas. Jo ar viņu mutēm runā citi.

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 12:00, pirms gada
Boikotēt un zaudēt karjeru visai pasaulei priekšā?Citi tā nedarīs.
Un mēs beigās būsim zaudētāji.
Mūsu sportisti neko nav noziegušies.

  -2 [+] [-]

, 2023-02-02 12:25, pirms gada
Vairums,kuri te izsaka viedokli noteikti vakar neskatījās Dombura -Kas notiek Latvijā un Čakšas viedokli veido praktiski visu Latvijas sporta federāciju viedoklis.Un neviens tak neliedz tenisistiem startēt tikai neprasot valsts finansējumu.Man no visiem tuvākais bija Ekmaņa viedoklis.

     [+] [-]

, 2023-02-02 12:29, pirms gada
damokla_zobens_22 rakstīja: Ceru, ka politikas flagmaņa Čakšas kundzes teiktais nonāks arī līdz Merzļikinam, Bļugeram, Girgensonam un Balceram! Šoreiz ir situācija, kad savu pašlabumu (darbu un iztikas pelnīšanu ģimenei) ir jānoliek otrajā plānā! Jā, mūsējie būs tādi vienīgie pasaulē, bet citi noteikti sekos šim cēlajam žestam! Un diemžēl pilna mēroga kara operācija Ukrainas teritorijā solās būt ilga, jo ASV savus tankus sola nosūtīt tikai pēc gada. Un skeptiķiem nevajag uzreiz bļaut,ka tiem tankiem nebūs labās bruņas. Bet no sliktākiem materiāliem (hm, varbūt folija)?

Dīvainas tās sankcijas, jo vairāk cieš pašo sankciju ieviesēji, nevis tie, kam tās sankcijas ir tēmētas.

https://jauns.lv/raksts/arzemes/542384-asv-piegadas-ukrainai-tankus-abrams-tikai-pec-gada
Viņa par NHL vispār ne ko neteica ,jo par to diskusijā izteicās tikai Viesturs.

  -1 [+] [-]

, 2023-02-02 12:31, pirms gada
viedais_cilveks rakstīja: nācās ielogoties, lai uzrakstītu, ka apbrīnojami, ka ir kāds trollis, kurš atbalsta šos globālā režīma pakalpiņu gājienus.. un, protams, uzjautrinoši priecē spirta centra nebeidzamā propoganda.
Neesi no tiem tinteniekiem,kuri rej pret Latviju un rietumiem Delfi un TVNET.

  +2 [+] [-]

, 2023-02-02 12:33, pirms gada
Var jau aiziet galējībās un skatīties arī uz sevi, ka sēž Saeimā kopā ar Latvijai nelojāliem un Putina atbalstoširm kolēğiem. Ko darīt, ja organizatori ( tauta) tā vēlējusies?

  +1 [+] [-]

, 2023-02-02 12:42, pirms gada
9one rakstīja: Boikotu varbūt atbalstīs Igaunija, Lietuva un Polija. Citi nav rusofobi un pa lielam viņiem ir vienalga, kas tur karo un kādi sportisti pārstāv turnīrus. Vienmēr kāds ir karojis, karo un karos. Nekādu lavīnas efektu Latvijas lēmumi tenisā neizraisīs. Nauda ņems virsroku. Tas pats arī NHL un citur.
Norvēģu ziemas sporta veidu pārstāvji (galvenokārt slēpotāji) masveidā vasarā pieteica ultimātu - vai nu okupanti vai mēs.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-02 12:58, pirms gada
coffijs rakstīja: Viņa par NHL vispār ne ko neteica ,jo par to diskusijā izteicās tikai Viesturs.
Ar ko atšķiras NHL no tenisa komercturnīriem?

  -3 [+] [-]

, 2023-02-02 13:00, pirms gada
coffijs rakstīja: Neesi no tiem tinteniekiem,kuri rej pret Latviju un rietumiem Delfi un TVNET.
Aha. Un viņš noteikti rēja arī pret kovidšpricēm un Kariņu, kamēr 90% procenti pārējās tautas ar visām četrām izteica atbalstu!

     [+] [-]

, 2023-02-02 13:18, pirms gada
kā mums neveicas ar tādām neizglītoti nezinātniski negudrām ministrenēm kas sāk grābstīties gar sportu , bet kaut kā jau jāizlec savu partijnieku acīs

  +2 [+] [-]

, 2023-02-02 13:34, pirms gada
Tagad ,lai kļūtu pa čempionu, man komandā jāpaņem viens krievs. Neviens ar mani nespēlēs un es caur tehniskajām uzvarām esmu čempions. Es pareizi saprotu

  +1 [+] [-]

, 2023-02-02 13:50, pirms gada
eziitis rakstīja: Norvēģu ziemas sporta veidu pārstāvji (galvenokārt slēpotāji) masveidā vasarā pieteica ultimātu - vai nu okupanti vai mēs.
Dopinga lietotāji izteica ultimātu citiem dopinga lietotājiem par to , ka tie ne tikai lieto dopingu, bet arī karo.
Slēpts komentārs: otins

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 14:42, pirms gada
Es tik nesaprotu, kāpēc mums jābūt izlēcēj tautai. Runājot pa to pašu tenisu ukràiņi var spēlēt, latvieši nedrīkdt pret krieviem spēlēt.

     [+] [-]

, 2023-02-02 14:49, pirms gada
dido rakstīja: Es tik nesaprotu, kāpēc mums jābūt izlēcēj tautai. Runājot pa to pašu tenisu ukràiņi var spēlēt, latvieši nedrīkdt pret krieviem spēlēt.
Pareizi, vienmēr jāsēž maliņā un jāklusē, kamēr pārējie darbojas. Kamēr krievu bumbas vēl nekrīt uz Rīgu, tikmēr ne bū ne bē

  +4 [+] [-]

, 2023-02-02 14:55, pirms gada
pirmkārt, ja ukraiņi spēlē šajos tenisa turnīros, tad skaidrs, ka mums boikotēt nav jēgas .. otrkārt, piedāvātais risinājums principā ir absurds - jāaizliedz startēt ir orku pārstāvjiem, nevis otrādi .. aizliegt saviem sportistiem piedalīties, atņemt finansējumu utt jau ir viegli, bet ministres kundzei vajadzētu strādāt ar citu valstu valdībām, starptautisko sporta vadību un turnīru organizētājiem, lai tādas vajadzības nebūtu

  -1 [+] [-]

, 2023-02-02 14:56, pirms gada
Atlaista!

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 15:14, pirms gada
Tenisā ir pata situācija. Tā saucamie "neitrālie" atlēti spēlē visos WTA un ATP turnīros. Izvairīties no viņiem īsti nav iespējams. Ja tenisists grib būt apritē, viņam šajos turnīros ir jāpēlē, citādi vienkārši izkritīs no reitinga. Atteikties spēlēt ar pretinieku, ko noteikusi izloze, arī ir visai šaubīgs gājiens. Teju gada laikā, kopš sācies karš, šādi nav rīkojies pat neviens ukraiņu tenisists. Un arī kā to darīt? Aizbraukt uz citu kontinentu un tur uzzināt izlozē, ka pirmajā kārtā jāspēlē ar krievu "neitrālo" atlētu. Nu ko? Noņemties no turnīra un braukt mājās? Diez vai. Vienīgā izeja ir pastiprināt spiedienu uz starptautisko tenisa organizāciju. Varbūt var tur ko panākt. Šaubos gan, ka tas ir reāli...

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 15:29, pirms gada
otins rakstīja: Pievērsiet uzmanību - kā raksts par Krieviju, tā uzreiz aktivizējas kremļa troļļi, kas pie citiem rakstiem neko nekomentē. Skaidrs, ka tas notiek organizēti. Ar šiem izņēmumiem tenisā, NHL un NBA krievi ir ielikuši kāju durvīs un tagad mēģina tās atvērt plaši vaļā, izdarot spiedienu uz SOK amatpersonām. To nedrīkst pieļaut.
Otin,skaisti teksti no tevis,bet tu jau kā skatītājs vienalga esi mierīgu sirdi baudījis tenisu nhl visu šo gadu ,vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2023-02-02 15:33, pirms gada
ice F-1 rakstīja: Otin,skaisti teksti no tevis,bet tu jau kā skatītājs vienalga esi mierīgu sirdi baudījis tenisu nhl visu šo gadu ,vai ne?
NHL neskatos, tenisu skatos. Neesmu to darījis ar mierīgu sirdi. Vienmēr esmu domājis, cik grūti gan Kičenokai ir spēlēt pret krievietēm un pēc spēles spiest viņām roku.

     [+] [-]

, 2023-02-02 16:08, pirms gada
viedais_cilveks rakstīja: nācās ielogoties, lai uzrakstītu, ka apbrīnojami, ka ir kāds trollis, kurš atbalsta šos globālā režīma pakalpiņu gājienus.. un, protams, uzjautrinoši priecē spirta centra nebeidzamā propoganda.
Urlēn, cik ātri ielogojies, tikpat ātri var izlogoties.

  +1 [+] [-]

, 2023-02-02 16:10, pirms gada
damokla_zobens_22 rakstīja: Eeeee, kas tad nu?! Kāpēc tiek pieļauti kremlinu un orku atbalstītāju komentāri?! Aaaa, izskatās, ka vienkārši režīma troļļi pagaidām ir palaiduši garām šo rakstu. Pagaidām tikai daži Panorāmas nozombētie bārsta TV kastē dzirdēto.
Nezinu kā tur ar potētiem, bet tu bez visām potēm paliec arvien stulbāks.

  -1 [+] [-]

, 2023-02-02 17:16, pirms gada
Jānis Kalnevics rakstīja: Ko tu esi ziedojis, lai prasītu to darīt citiem? Tu tagad visu savu algu uz Ukrainu sūti? Ja nē, tad labāk paturi savus ieteikumus pie sevis. Citus viegli mācīt, kad nav jāizjūt savu padomu sekas.

Tos Adbramsus un Bredlijus tāpat tur Ukrainā nejēdz vadīt, vēl gadu vajadzēs lai apmācītu. + Sankcijas neko nedod, to domāju visi redz.
Nu, links Tev uz maz autoritatīvu avotu, kurš pats nekā nezina. Jā, līdz pagājušā gada vasaras beigām krievi kompensēja sarukušos naftas produktu tirdzniecības apjomus ar megacenām, tad šogad gan apjomi, gan cenas ir lejā un valsts budžets tiek apgriezts līdz neprātam. praktiski visi iekšējie infrastruktūras projekti ir apturēti, indeksācijas atceltas, jo 20% budžeta aiziet kara vajadzībām, bet pārējais algām un pensijām. Tas, ka Kaukāza un Vidusāzijas valstis kļuvušas par starpniekiem starp Rietumiem un krievām, lai apietu sankcijas, neko nemaina, pat ir pozitīvi, ka Eiropas produkcijas noiets saglabājas arī šajā tirgū un krievas sūta naudiņu mums, apmaiņā pret stikla krellēm, tas ir, visādiem Gučči un Nike štruntiem par pieckārtīgu cenu.

  -1 [+] [-]

, 2023-02-02 17:24, pirms gada
eziitis rakstīja: Norvēģu ziemas sporta veidu pārstāvji (galvenokārt slēpotāji) masveidā vasarā pieteica ultimātu - vai nu okupanti vai mēs.
Tieši tā, arī šobrīd notiekošajā Pasaules/Eiropas čempionātā un Pasaules kausā ziemas orientēšanās sportā visas krievas un baltkrievas ir patriektas uz mājām. Varbūt tomēr atsevišķām federācijām un komitejām ir citi apsvērumi, nevis tikai sociāli atbildīgie un humāni ētiskie? Dzīvnieku fermā rakstītie?

     [+] [-]

, 2023-02-02 17:52, pirms gada
Čaška paliek veca un nesmuka, turklāt stulba. Iegāja SKY un nopirka krieva gatavotus pusfabrikātus. Kur var būt tāda aita.
Ostijas vidējā alga prēmijās ir ~2mio gadā. Varbūt šī blondā zoss piedāvās no nodokļiem viņai samaksāt.

Viņa nesajēdz, ka ēbrejā un miljonos interneta veikalos krievi iepērkas uz nebēdu.
Vienīgā lieta, kas jādara steidzami, jāizdzen vates no Ukrainas. Čaška būtu ļoti noderīga tur kā medmāsa. Pārējais ir stulba muldēšana

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 18:30, pirms gada
otins rakstīja: Vienmēr esmu domājis, cik grūti gan Kičenokai ir spēlēt pret krievietēm un pēc spēles spiest viņām roku.
Kičenoka krievietēm nekad nespiež roku (tā vietā pamāj/atgaiņājas), neesi ievērojis?

  +1 [+] [-]

, 2023-02-02 19:07, pirms gada
Tā doma man patīk- nemaksāt Čakšai algu,jo Saeimā sēž kopā ar orku atbalstītājiem😂

  +1 [+] [-]

, 2023-02-02 19:36, pirms gada
točka rakstīja: Kičenoka krievietēm nekad nespiež roku (tā vietā pamāj/atgaiņājas), neesi ievērojis?
Nebiju ievērojis. Apskatījos pēdējo spēli - tev taisnība. Pavļučenkovai viņa tikai pamāja.

  +3 [+] [-]

, 2023-02-02 20:57, pirms gada
otins rakstīja: Nebiju ievērojis. Apskatījos pēdējo spēli - tev taisnība. Pavļučenkovai viņa tikai pamāja.
Kad uzvarēja Kudermetovu, krieviete pastiepa roku un Kičenoka to noraidīja.

Pēc tam finālturnīrā zaudēja Kudermetovai, krieviete pastiepa raketi, Kičenoka pastiepa savu un bija kontakts ar raketēm (izskatījās iepriekš sarunāts, lai nav jānoraida roka).

     [+] [-]

, 2023-02-02 22:07, pirms gada
ATP un WTA nekad nejaucas politikā,70.gados kad DĀR nebija nekur sportā,bet tenisā viņi piedalijās,tā ka tur ir bez variantiem,brīnums,ka Vimbldonā nepiedalijās.Mūsu draugi ļauj spēlēt NHL vatēm.Par boikotu vajadzētu uzprasīt tiem sportistiem kas 1984 netika uz Losandželosas spēlēm kur viņi varēja cīnities par medaļām vienam otram varbūt tā bija vienīgā iespēja un politikāņu stulbs lēmums laupija viņiem to iespēju.Gan jau viss notiks kā tam jābūt krieviem būs bans,bet belari būs neitrālie sportisti,viņi jau oficāli nekaro un nepiedalās.Kaut kas pa vidu būs,bet tapēc jau nav jāskrien vilcienam pa priekšuun viss būs tā kā tam jābūt jo nejau mēs vienīgie uz pasaules esam un nevajag iegūt lētu popularitāti uz citu rēķina,kam tas ir dzīves mēŗķis un kurš ieguldijis tajā savu dzīvi un veselību un neprasot vai viņš ir gatavs to upurēt.

     [+] [-]

, 2023-02-03 20:10, pirms gada
coffijs rakstīja: Ko pastiprina visu cieņu Čakšai ,jo runāja konkrētu valodu nevis lavierēja.Kas liedz tenisa un riteņbraukšanas Latvijas federācijām cīnīties pret tiem viltus neitrālajiem sportistiem un to valstu federācijām ,kuras to murgu atbalsta.Austrālijā pat varēja redzēt ,cik tie agresoru sportisti un viņu fani ir neitrāli.
Federācijām arī jācīnās, bet sodīt Aļonu par WTA politiku ir stulbi