Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3030, Did:0, useCase: 3

Suharevs traumas dēļ pēc diviem mēģinājumiem izstājas no Parīzes OS

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Suharevs traumas dēļ pēc diviem mēģinājumiem izstājas no Parīzes OS
Ritvars Suharevs. Foto: Edijs Pālens/LETA/LOK

Šodien Parīzes olimpisko spēļu svarcelšanas sacensības svara kategorijā līdz 73 kilogramiem pēc diviem neveiksmīgiem mēģinājumiem raušanā noslēdza Ritvars Suharevs, no tālākās dalības izstājoties atsvaidzinātas pleca traumas dēļ.

• Suharevam šīs bija otrās olimpiskās spēles. Tokijā viņš svara kategorijā līdz 81 kilogramam ieņēma sesto vietu.

• Pēc Tokijas Suharevs pārcēlās uz citu svara kategoriju, karjeru turpinot svara kategorijā līdz 73 kilogramiem. 2022. gada pasaules čempionātā viņam 14. vieta, pirms gada mazā bronza raušanā, bet Eiropas čempionātā viņam zelts 2023.gadā un bronza 2024. gadā.

• Otrās olimpiskās spēles viņam noslēdzās jau pēc otrā mēģinājuma raušanā. Suhareva sākuma svars bija 147 kilogrami un abās reizēs viņam neizdevās to pacelt.

• Pēc abiem mēģinājumiem Suharevs aiztika labo plecu, un, lai arī treneri pacēla trešā mēģinājuma svaru līdz 150 kilogramiem, sportists traumas dēļ lēma sacensības neturpināt.

• Pēc izstāšanās Suharevs žurnālistiem komentēja, ka viņš atsvaidzinājis pleca traumu, kam jau iepriekš veikta operācija. ''Jau iesildoties, plecs bija diezgan jūtīgs. Dakteri darīja visu, lai vairāk turētu, bet nu vienkārši nevarēju noturēt svaru - plecs lec ārā. Varu uzraut virs galvas, bet nevaru noturēt,'' LTV teica sportists.

• Parīzes olimpiskajās spēlēs no Latvijas delegācijas dalība palikusi vēl tikai Pāvelam Švecovam modernajā pieccīņā. Pēc paukošanas viņš atrodas augstajā trešajā vietā.

• Par olimpisko čempionu kļuva Indonēzijas svarcēlājs Rizki Juniansjans, kurš uzrādīja jaunu olimpisko rekordu grūšanā – 199 kilogrami. Summā viņam 354 kilogrami (raušanā 155). Sudrabu ar 346 kilogramiem summā (148+198) ieguva Taizemes sportists Veraphons Vičuma, bet bronzu ar 344 kilogramiem summā (154+190) bulgārs Dimitrovs Andrejevs.

Svarcelšana līdz 73 kg vīriešiem

V.SportistsValstsRaušanaGrūšanaSummā
1.R.JuniansjansIndonēzija155199 (OR)354
2.V.VičumaTaizeme148198346
3.D.AndrejevsBulgārija154190344
4.M.OzbeksTurcija150191341
5.L.MoskeraKolumbija155185340
6.M.MijamotoJapāna151187338
7.J.BaksDienvidkoreja147187334
8.K.Ben HnāTunisija149181330
9.B.KingēFrancija145175320

Noderīgas saites:

Olimpisko spēļu jaunumi
Latvijas sportistu starti un rezultāti
SPORTLAND lielā prognožu spēle
K SENUKAI Esi meistars - trāpi skaitli!

  +9 [+] [-]

, 2024-08-08 21:21, pirms gada
Pie pirmā mēģinājuma jau likās, ka kaut kas nav kārtībā. Žēl.
Veselību!

     [+] [-]

, 2024-08-08 21:24, pirms gada
Šie sportisti, kuri smagi strādā pieturoties pie disciplīnas, lai sasniegtu augstākos mērķus jau vien ir pelnījuši apbrīnu un vairumam mums parasto cilvēku nav ne mazākās saprašanas, ko tas prasa. Paši lielākie pārdzīvojumi ir pašiem sportistiem, tāpēc man kā parastajam latvietim vajadzētu paklusēt neveiksmju brīdī. Varu pateikt tikai to, ka novēlu drīzu atveseļošanos un lielu neatlaidību, jo es ceru šos sportistus atkal redzēt nākamajā olimpiādē.

  +7 [+] [-]

, 2024-08-08 21:26, pirms gada
Sportists,kurš nestāsta,ka ir par maz mēģinājumu vai saule spoži spīd, nosauc lietas īstajos vārdos.
Veselību

  +4 [+] [-]

, 2024-08-08 21:27, pirms gada
Grandiozs panākums! Kā, principā, visai mūsu delegācijai. Kādreiz myums bija labi sportisti. Kur viņi visi palikuši? Kaut kas šajā karaļvalstī nav labi. Slovēnija vēl mazāka par mums, bet kāds viņiem sports!

  -3 [+] [-]

, 2024-08-08 21:27, pirms gada
Ritvaram visu cieņu, izturi vēl 4 gadus un kļūsi olimpiskais čempions, ceru, ka tas kas notikās tik vēl vairāk Tevi norādīs.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-08 21:27, pirms gada
Trenera feils. Ja pie iesildīšanās nevarēja noturēt 110 kg, tad vajadzēja atteikties no starta. Jācer, ka nepadziļināja traumu. Lai ātra atveseļošanās!

 +24 [+] [-]

, 2024-08-08 21:30, pirms gada
LTV žurnālistam, kurš intervēja Ritvaru, jāpamācās sociālās iemaņas. Džeks sašauts, visi visu saprot, trauma. Ritvars atbild pirmajā teikumā, bet turpina uzdot dumjus jautājumus. Ja gribi aizpildīt ēteru, padauzi galvu pret sienu, ja nespēj sajust momentu un izdomāt neko sakarīgāku, ko pajautātm

     [+] [-]

, 2024-08-08 21:30, pirms gada
Nožēllojami. Iespaids, ka lielākā daļa mūsu sportisti šajās OS ieradušies, vai nu fiziski, vai mentāli neveseli. Kā tā var būt?

  +2 [+] [-]

, 2024-08-08 21:30, pirms gada
bivalijs rakstīja: Grandiozs panākums! Kā, principā, visai mūsu delegācijai. Kādreiz myums bija labi sportisti. Kur viņi visi palikuši? Kaut kas šajā karaļvalstī nav labi. Slovēnija vēl mazāka par mums, bet kāds viņiem sports!
Šo čaļi īsti pat nevar salīdzināt ar citiem, pēc darba, attieksmes un rezultātiem Ritvaram medaļa būtu diezgan droša, ļoti nepaveicās.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-08 21:31, pirms gada
Tak Lok un vèl trakàk olimpiskà vienība ar àrstu kompàniju ir pilnīgi nekàdi … nevienu sportistu nespèj izàrstèt tikai sabojàt vèlvairàk…

  -3 [+] [-]

, 2024-08-08 21:33, pirms gada
Traumas ir traumas, ātru atveseļošanos Ritvaram. Bet tā nopietni - olimpiādē vajadzētu piedalīties tikai, piemēram, ja esi savā sportā Top 15.. Kāda jēga aizbraukt, palikt 53.vietā,piemēram..ja pirms olimpiādes ir skaidrs, ka, piemēram tādi peldētāji mūsu tur vienkārši aizbrauc.. Varbūt tad būtu lielāka motivācija strādāt, kāda jēga izpildīt normatīvu un aizbraukt ziņot, ka līdz labām rezultātam kā līdz Marsam.. Tas tā..

  +3 [+] [-]

, 2024-08-08 21:34, pirms gada
Buivols rakstīja: LTV žurnālistam, kurš intervēja Ritvaru, jāpamācās sociālās iemaņas. Džeks sašauts, visi visu saprot, trauma. Ritvars atbild pirmajā teikumā, bet turpina uzdot dumjus jautājumus. Ja gribi aizpildīt ēteru, padauzi galvu pret sienu, ja nespēj sajust momentu un izdomāt neko sakarīgāku, ko pajautātm
Sportacentrs žurnālists nodod sveicienu LTV žurnālistam
Žēl sportista, kas vienmēr ļoti nopietni gatavojās mačiem!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-08 21:35, pirms gada
Oskarsstiprais rakstīja: Tak Lok un vèl trakàk olimpiskà vienība ar àrstu kompàniju ir pilnīgi nekàdi … nevienu sportistu nespèj izàrstèt tikai sabojàt vèlvairàk…
No visiem mūsējiem tik Ritvars dēļ traumas izstājās, pa ko ir runa? Vidēji uz sportistu skatu, stipri šaubos , ka Latvija ir statistiski apakšā dēļ traumām nepabeigto dalībnieku skaitā.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-08 21:36, pirms gada
bivalijs rakstīja: Grandiozs panākums! Kā, principā, visai mūsu delegācijai. Kādreiz myums bija labi sportisti. Kur viņi visi palikuši? Kaut kas šajā karaļvalstī nav labi. Slovēnija vēl mazāka par mums, bet kāds viņiem sports!
Slovēnija tiešām ir kaut kas neizskaidrojams. Bet arī mums ļoti bieži ir labi, dažkārt pat neloģiski fantastiski sasniegumi sportā.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-08 21:37, pirms gada
Rio1991 rakstīja: Šie sportisti, kuri smagi strādā pieturoties pie disciplīnas, lai sasniegtu augstākos mērķus jau vien ir pelnījuši apbrīnu un vairumam mums parasto cilvēku nav ne mazākās saprašanas, ko tas prasa. Paši lielākie pārdzīvojumi ir pašiem sportistiem, tāpēc man kā parastajam latvietim vajadzētu paklusēt neveiksmju brīdī. Varu pateikt tikai to, ka novēlu drīzu atveseļošanos un lielu neatlaidību, jo es ceru šos sportistus atkal redzēt nākamajā olimpiādē.
Jā, parastais cilvēks jau neievēro nedz disciplīnu dzīvē, nedz ar traumām cīnās... Cilvēks, kurš pēc darba atgūstas izskrienot pa mežu piecīti, sakārto domas utt, saraujot saites savā priekšā noliks daudz lielāku izaicinājumu, kā sportists, kam apkārt ir komanda, ārsti un traumas ir viņu ilkdiena...

  +2 [+] [-]

, 2024-08-08 21:37, pirms gada
103630519471737079973 rakstīja: Traumas ir traumas, ātru atveseļošanos Ritvaram. Bet tā nopietni - olimpiādē vajadzētu piedalīties tikai, piemēram, ja esi savā sportā Top 15.. Kāda jēga aizbraukt, palikt 53.vietā,piemēram..ja pirms olimpiādes ir skaidrs, ka, piemēram tādi peldētāji mūsu tur vienkārši aizbrauc.. Varbūt tad būtu lielāka motivācija strādāt, kāda jēga izpildīt normatīvu un aizbraukt ziņot, ka līdz labām rezultātam kā līdz Marsam.. Tas tā..
1. Parādi man valsti, kas ved tikai top15 atlētus?

2. Kā var vispār noteikt vai atlēts iekļūs top15 vai tur neiekļūs?

Piemēram Austrālijas šortrekists bija pastarītis, bet izcīnīja OS zeltu!

  +9 [+] [-]

, 2024-08-08 21:39, pirms gada
Ritvars nepievīla, pievīla LTV žurnālists.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-08 21:39, pirms gada
knaible rakstīja: Nožēllojami. Iespaids, ka lielākā daļa mūsu sportisti šajās OS ieradušies, vai nu fiziski, vai mentāli neveseli. Kā tā var būt?
Ļoti iespējams, ka sportists liek visas olas vienā groziņā. 4 gadus gatavojas vienam startam un pie profesionālām slodzēm, vai nu oprganisms tam nav paredzēts (tā teiktm, netrāpijā sporta veidā), vai nepietiek naudas kvalitatīviem treniņiem, treneriem, medicīnai, lai šo 4 gadu plānu īstenotu vēlamā līmenī...

  +2 [+] [-]

, 2024-08-08 21:40, pirms gada
Žēl, intervijā varēja redzēt cik satriekts ir Ritvars.. Nepadodies un ej uz priekšu!

     [+] [-]

, 2024-08-08 21:41, pirms gada
Ja jau nav sportistu, kas ved medaļas, tad nevajag gaidīt, ka būs arī žurnālisti, kuri prot uzdot jautājumus vai komentēt sacensības.Tāds pats sviests ir arī valsts pārvaldē, atkritumu apsaimniekotājos vai kosmosa izpētē.Nav no kā ņemt piemēru un censties.Degradācija.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-08 21:47, pirms gada
Autors neļauj citēt sportistu - KAUNS!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-08 21:47, pirms gada
Lok sistèma neļauj runàt to kà ir kas notiek citàdi naudiņa nebūs treniņiem… tas viss ir teàtris..,

  -2 [+] [-]

, 2024-08-08 21:49, pirms gada
datmons rakstīja: 1. Parādi man valsti, kas ved tikai top15 atlētus?

2. Kā var vispār noteikt vai atlēts iekļūs top15 vai tur neiekļūs?

Piemēram Austrālijas šortrekists bija pastarītis, bet izcīnīja OS zeltu!
Es Tev nesaku, ka ir valstis kuras ved, es saku, ka tas būtu daudz jēdzīgāk.
Kāds pastarītis? Ka Tev to teica? Kautko no sporta saproti vispār?

  +1 [+] [-]

, 2024-08-08 21:49, pirms gada
bivalijs rakstīja: Grandiozs panākums! Kā, principā, visai mūsu delegācijai. Kādreiz myums bija labi sportisti. Kur viņi visi palikuši? Kaut kas šajā karaļvalstī nav labi. Slovēnija vēl mazāka par mums, bet kāds viņiem sports!
Vispār slovēņi ir par 300t vairāk, bet zemes lielums neko nenozīmē, jo Japāna pēc teritorijas nav pat top50, bet praktiski visi ir dzīvē lietojuši- Japānā ražotās lietas!

     [+] [-]

, 2024-08-08 21:51, pirms gada
103630519471737079973 rakstīja: Es Tev nesaku, ka ir valstis kuras ved, es saku, ka tas būtu daudz jēdzīgāk.
Kāds pastarītis? Ka Tev to teica? Kautko no sporta saproti vispār?
Steven Bradbury!
Viņš pat nebija top15 savā disciplīnā, bet izcīnīja zeltu!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-08 21:57, pirms gada
datmons rakstīja: Vispār slovēņi ir par 300t vairāk, bet zemes lielums neko nenozīmē, jo Japāna pēc teritorijas nav pat top50, bet praktiski visi ir dzīvē lietojuši- Japānā ražotās lietas!
Japāna ir 11 pēc iedzīvotāju skaita tā kā stabila lielvalsts.

     [+] [-]

, 2024-08-08 21:58, pirms gada
Buivols rakstīja: LTV žurnālistam, kurš intervēja Ritvaru, jāpamācās sociālās iemaņas. Džeks sašauts, visi visu saprot, trauma. Ritvars atbild pirmajā teikumā, bet turpina uzdot dumjus jautājumus. Ja gribi aizpildīt ēteru, padauzi galvu pret sienu, ja nespēj sajust momentu un izdomāt neko sakarīgāku, ko pajautātm
tak tur tiem džekiem ir totāls izdomas un asprātības trūkums. Tas ir par daudz prasīts lai noreaģētu un adekvāti kautko pajautātu šādā situācija, kad redzi ka sportists satriekts un visu jau faktiski pateicis

     [+] [-]

, 2024-08-08 21:59, pirms gada
bivalijs rakstīja: Grandiozs panākums! Kā, principā, visai mūsu delegācijai. Kādreiz myums bija labi sportisti. Kur viņi visi palikuši? Kaut kas šajā karaļvalstī nav labi. Slovēnija vēl mazāka par mums, bet kāds viņiem sports!
Protams jāpiekrīt galvenais, ka prezidents un vēl kāds no valdības pietuvināts vazājas apkārt pa Parīzi un notriec nodokļu maksātāju naudu. Tas nekas, ka nauda būtu jāiegulda jauno sportistu attīstībā, bet mums jau vieglāk ir tur iedot, un vēl kaut kur kaut paši esam ar plikām pakaļām, un medaļu izcīnīšanu drīz uztversim kā pasaules brīnumu.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-08 21:59, pirms gada
Jámaina sláviskais uzvards uz latvisko - Sausiņš, un tad veiksme ļoti iespējams atgriezīsies !

  +3 [+] [-]

, 2024-08-08 22:00, pirms gada
103630519471737079973 rakstīja: Traumas ir traumas, ātru atveseļošanos Ritvaram. Bet tā nopietni - olimpiādē vajadzētu piedalīties tikai, piemēram, ja esi savā sportā Top 15.. Kāda jēga aizbraukt, palikt 53.vietā,piemēram..ja pirms olimpiādes ir skaidrs, ka, piemēram tādi peldētāji mūsu tur vienkārši aizbrauc.. Varbūt tad būtu lielāka motivācija strādāt, kāda jēga izpildīt normatīvu un aizbraukt ziņot, ka līdz labām rezultātam kā līdz Marsam.. Tas tā..
Es iedomājos, cik aizraujoša būtu šosejas riteņbraukšana ar 15 dalībniekiem 😂 divas atrāviena grupiņas un peletonā seko 5 sportisti 😂

     [+] [-]

, 2024-08-08 22:03, pirms gada
kaspars76 rakstīja: Protams jāpiekrīt galvenais, ka prezidents un vēl kāds no valdības pietuvināts vazājas apkārt pa Parīzi un notriec nodokļu maksātāju naudu. Tas nekas, ka nauda būtu jāiegulda jauno sportistu attīstībā, bet mums jau vieglāk ir tur iedot, un vēl kaut kur kaut paši esam ar plikām pakaļām, un medaļu izcīnīšanu drīz uztversim kā pasaules brīnumu.
Da labi. Kaut kur bija rakstīts, ka Rinkija vizīte olimpiādē izmaksājusi tikai 10,5 tūkstošus.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-08 22:09, pirms gada
bivalijs rakstīja: Grandiozs panākums! Kā, principā, visai mūsu delegācijai. Kādreiz myums bija labi sportisti. Kur viņi visi palikuši? Kaut kas šajā karaļvalstī nav labi. Slovēnija vēl mazāka par mums, bet kāds viņiem sports!
Mūsējie sabāž piķi kabatās, sportam nekas pāri nepaliek.

     [+] [-]

, 2024-08-08 22:10, pirms gada
Nu ar žurnālistiem mums ir traki - paklausoties kaut vai sporta ziņas Rīta panorāmā, runā bez pauzēm, monotoni, bez izteiksmes, visu laiku pārsakās, ja nezini kontekstu, grūti kaut ko vispār saprast, intervijas samocītas, nevis uzdod jautājumus, bet liek jau gatavas atbildes un stanndartfrāzes intervējamiem mutē. Tipa, “gribējāt uzvarēt, bet traumas patraucēja?”. Nu nebāžaties ar savu viedokli, ļaujiet kaut ko paši sportistiem pateikt, uzdodiet atvērtos jautājumus. Pat Dāvidam Ernštreitam ar šito iet grūti

  +3 [+] [-]

, 2024-08-08 22:18, pirms gada
kaspars76 rakstīja: Protams jāpiekrīt galvenais, ka prezidents un vēl kāds no valdības pietuvināts vazājas apkārt pa Parīzi un notriec nodokļu maksātāju naudu. Tas nekas, ka nauda būtu jāiegulda jauno sportistu attīstībā, bet mums jau vieglāk ir tur iedot, un vēl kaut kur kaut paši esam ar plikām pakaļām, un medaļu izcīnīšanu drīz uztversim kā pasaules brīnumu.
Tas jau būtu labs darbiņš sporta žurnālistiem no kāda zināma sporta portāla. Sakalkulēt, cik izmaksā oficiālas amatpersonas vizīte, un, kas to sedz, kura ministrija utt. Bet pretim varētu uzlikt to pašu bēdīgi slaveno šķēpmetēju vajadzību OS būt no pirmās dienqas, ja starts ir pēc pusotras nedēlas, cik tad tas sadārdzina procesu un, protams, vai tas jebkā arī parādās rezultātā, kā saprotams, efektīvs un atbalstāms process...

  +3 [+] [-]

, 2024-08-08 22:22, pirms gada
Vispār jau šo visu nevajadzētu pārspīlēt. Mums ir maz atlētu, bet mēs no visiem nezin ko gaidam. Viena 4tā, vienā 5tā, viena dalīta 5tā, viena 8tā, iespējams, vēl viena pienācīgi augsta vieta modernajā pieccīņā pret mūsu delegācijas lielumu ir tīri OK. Tādi skaidri favorīti bija tikai 3×3 veči, bet viņi beigās atdeva savas medaļas citiem.Viss normāli. Lielajās delegācijās arī ir daudz neveiksmju, pat ļoti lieli favorīti ir cietuši fiasko. Kas seko līdzi, sapratīs par ko es runāju. Bet viņu tur ir daudz un galu galā atrodas tie, kas izcīna savus titulus. Ja mums kādreiz būs lielāka delegācija vai arī vairāk sportistu, kas ir ranga līderi savos veidos, tad arīdzan savādāk uz to varēs skatīties. Patlaban ir tā kā ir. Manā izpratnē pat tīri labi. Es vienmēr cenšos vizualizēt lielākus mūsu sportistu panākumus kā to varēt gaidīt, bet ar racionālo prātu saprotu, ka šis ir atbilstošs rezultāts mūsu līmenim.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-08 22:37, pirms gada
Vai tad nav tā, ka sportistu uzturēšanos olimpiādē nesedz organizators? Protams, ja dzīvo olimpiskajā ciematā. Gan jau viņi ar savām akreditācijas kartēm var izmantot Parīzes infrastruktūru bez maksas.

  -3 [+] [-]

, 2024-08-08 22:40, pirms gada
Da pa lielam mums pasaulė ir atpazīstams pusotrs sportists - Porziņğis un Ostapenko. Bija Gulbis, Irbe, Ozo, Žoltoks, arī Skrastiņš un Pahars. Pārējie ir vai nu klavieru nesēji NHL čekeru maiņās, pārmaksāti vārtsargi, uz maiņu ejoši eirolīgu basketbolisti vai zvaigznītes marginālos sporta veidos, par kuriem neviens neko nezin - renes, 3x3, bmx, soļošana, šķēpi utt Vienkărši fakti, bez aizvainojumiem vai pārmetumiem. Gribētos, lai kāds atkal izšauj, bet pagaidām tādus neredzu

  +2 [+] [-]

, 2024-08-08 22:44, pirms gada
sumbrs rakstīja: Da pa lielam mums pasaulė ir atpazīstams pusotrs sportists - Porziņğis un Ostapenko. Bija Gulbis, Irbe, Ozo, Žoltoks, arī Skrastiņš un Pahars. Pārējie ir vai nu klavieru nesēji NHL čekeru maiņās, pārmaksāti vārtsargi, uz maiņu ejoši eirolīgu basketbolisti vai zvaigznītes marginālos sporta veidos, par kuriem neviens neko nezin - renes, 3x3, bmx, soļošana, šķēpi utt Vienkărši fakti, bez aizvainojumiem vai pārmetumiem. Gribētos, lai kāds atkal izšauj, bet pagaidām tādus neredzu
Skrastiņš un Žoltoks nebija atpazīstami, tikai lieliem NHL faniem.
Un ko Tu ar to vispār vēlējies pateikt? Loģiski, ka ir vairāk un mazāk populāri sporta veidi. Te ir Eiropa, nevis ASV, kur pat vingrotāji un peldētāji ir slavenības.

  -2 [+] [-]

, 2024-08-08 22:44, pirms gada
guntis86 rakstīja: Vai tad nav tā, ka sportistu uzturēšanos olimpiādē nesedz organizators? Protams, ja dzīvo olimpiskajā ciematā. Gan jau viņi ar savām akreditācijas kartēm var izmantot Parīzes infrastruktūru bez maksas.
Nu lai žurnālists paņem un uzraksta, ko un kam (bieži vien tikai sportistam) sedz organizators, kam viss par velti, kam maksā dienasnaudas, kompensācijas utt.
Ja jau visu mums uzsauc, tad jau var turpināt ar tūrismu, iebīdam vēl kādu pārīti peldētājus, metējus (disciplīnas daudz) un kapēc nepretendēt uz ūdens sportiem, kaut vairāk uzairēt, paburāt?

  +1 [+] [-]

, 2024-08-08 22:46, pirms gada
guntis86 rakstīja: Vai tad nav tā, ka sportistu uzturēšanos olimpiādē nesedz organizators? Protams, ja dzīvo olimpiskajā ciematā. Gan jau viņi ar savām akreditācijas kartēm var izmantot Parīzes infrastruktūru bez maksas.
SOK sedz pilnībā uzturēšanos olimpiskajā ciematā.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-08 23:01, pirms gada
fagcentrs rakstīja: Skrastiņš un Žoltoks nebija atpazīstami, tikai lieliem NHL faniem.
Un ko Tu ar to vispār vēlējies pateikt? Loģiski, ka ir vairāk un mazāk populāri sporta veidi. Te ir Eiropa, nevis ASV, kur pat vingrotāji un peldētāji ir slavenības.
nezinu... varbūt to, ka nav jēgas sūtīt nevienu neinteresējošus sportistus , uz kaut kādiem komercmačiem, kur SIA SOK (jo SOK tiešām ir pēc būtības ir SIA, pat ne sabiedriska organizācija) pelna naudu uz sponsoru un tv tiešraižu rēķina, ko mums kā valstij dod šādas ekskursijas? trūkst naudas pedagogiem, medicīnai, infrastruktūrai, bet mēs tērējam budžeta naudu bmx akrobātiem un strītbolam?

  +2 [+] [-]

, 2024-08-08 23:08, pirms gada
sumbrs rakstīja: nezinu... varbūt to, ka nav jēgas sūtīt nevienu neinteresējošus sportistus , uz kaut kādiem komercmačiem, kur SIA SOK (jo SOK tiešām ir pēc būtības ir SIA, pat ne sabiedriska organizācija) pelna naudu uz sponsoru un tv tiešraižu rēķina, ko mums kā valstij dod šādas ekskursijas? trūkst naudas pedagogiem, medicīnai, infrastruktūrai, bet mēs tērējam budžeta naudu bmx akrobātiem un strītbolam?
Pilnībā nepiekrītu. Valstij sports būtu kā reiz vairāk jāatbalsta. Noņemot jau esošo naudu, tā nesegs ne pedagogu, ne medicīnas vajadzības. Tikai vēl vairāk sačakarēsim sporta nozari un neko citu neatrisināsim. Valstij jāveicina biznesa attīstība, nozares ar augstu pievienoto vērtību, kas galu galā nesīs atpakaļ arī attiecīgus nodokļu ieņēmumus.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-08 23:16, pirms gada
sumbrs rakstīja: nezinu... varbūt to, ka nav jēgas sūtīt nevienu neinteresējošus sportistus , uz kaut kādiem komercmačiem, kur SIA SOK (jo SOK tiešām ir pēc būtības ir SIA, pat ne sabiedriska organizācija) pelna naudu uz sponsoru un tv tiešraižu rēķina, ko mums kā valstij dod šādas ekskursijas? trūkst naudas pedagogiem, medicīnai, infrastruktūrai, bet mēs tērējam budžeta naudu bmx akrobātiem un strītbolam?
Jo vairāk valstī jebkāda veida sports, jo mazāk valstij jāmaksā par neveseliem cilvēkiem. Jebkura sporta bāze, pārgājienu taka, skrejceliņš, velo celiņš, pludmales volejbola laukums, stirnu buki, tautas velo sacensības, strītboli, pludmales handboli - tas saraksts bezgalīgs. Tu ieguldi naudu, lai pēc tam nemaksātu dubultā par slima cilvēka uzturēšanu. Un labākie sportisti ir jāatbalsta papildus. Tas rada stimulu jaunajiem iesaistīties sportā.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-08 23:21, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Pilnībā nepiekrītu. Valstij sports būtu kā reiz vairāk jāatbalsta. Noņemot jau esošo naudu, tā nesegs ne pedagogu, ne medicīnas vajadzības. Tikai vēl vairāk sačakarēsim sporta nozari un neko citu neatrisināsim. Valstij jāveicina biznesa attīstība, nozares ar augstu pievienoto vērtību, kas galu galā nesīs atpakaļ arī attiecīgus nodokļu ieņēmumus.
nu nezinu, diez vai sports būtu jāatbalsta ar sūtīšanu uz SOK komercmačiem un prēmijām par 5. vai 6. vietām (neadekvātā apjomā, salīdzinot kaut vai ar Skandināvijas valstīm). Sporta stundas skolā, tautas sports, sporta laukumi pašvaldībās - jā, atbalstu. Tādā ziņā man simpātiska šķita bagātās Norvēģijas nostāja, praktiski noslēdzot valsts finansējumu hokeja federācijai - sorry, ja nevarat paši sevi finansēt, tad attā, mums ir slēpošana, biatlons, citi sporta veidi ar lētākām izmaksām un plašāku popularitāti. Tikmēr bagātā Latvija apmaksā hokeja čempionātu grupas turnīrus, OS kvalifikācijas utt

     [+] [-]

, 2024-08-08 23:24, pirms gada
eziitis rakstīja: Jo vairāk valstī jebkāda veida sports, jo mazāk valstij jāmaksā par neveseliem cilvēkiem. Jebkura sporta bāze, pārgājienu taka, skrejceliņš, velo celiņš, pludmales volejbola laukums, stirnu buki, tautas velo sacensības, strītboli, pludmales handboli - tas saraksts bezgalīgs. Tu ieguldi naudu, lai pēc tam nemaksātu dubultā par slima cilvēka uzturēšanu. Un labākie sportisti ir jāatbalsta papildus. Tas rada stimulu jaunajiem iesaistīties sportā.
te pilnīgi piekrītu, bet ne jau naudas notrallināšanu basketbola kvalifikācijās turnīros, kur šaura cilvēku grupa nopelna un nokāš mūsu nodokļu naudu, jo īpāsi kaut kādos u18 vai u20 turnīros, kurus neviena cita valsts pat negrib uzņemt

  -1 [+] [-]

, 2024-08-08 23:31, pirms gada
Kad bija operacija? Bija uz 100 % gatavs pirms olimpiades? Vai nu ta pa pusei gatavs, bet nu pa velti uz Parizi... ja sanaks tad sanaks, ja ne tad ne... Nesanaca.

     [+] [-]

, 2024-08-08 23:32, pirms gada
Nav kāds latviešu svarcēlājs ar vācijas pilsonību par kuru pafanot?🤣🤣🤣🤣

  +1 [+] [-]

, 2024-08-08 23:34, pirms gada
bivalijs rakstīja: Grandiozs panākums! Kā, principā, visai mūsu delegācijai. Kādreiz myums bija labi sportisti. Kur viņi visi palikuši? Kaut kas šajā karaļvalstī nav labi. Slovēnija vēl mazāka par mums, bet kāds viņiem sports!
Valstij pajāt uz sportu, to apliecina arī pēdējā sporta budžeta sadale. Pie šādas valsts attieksmes pret sportu neko labāku mēs tuvāko 20 gadu Olimpiādēs nesagaidīsim. Tur, kur sports turas uz vecāku budžeta, tur kaut kādi rezultāti vēl ir, tur, kur rezultāts atkarīgs no plānveidīgas valsts iesaistes, mēs ejam pa burbuli. Nav runa par to, ka Latvija kā valsts ir slikta, runa ir par to, ka tie, kas atbildīgi par to, gadiem ir diletanti, kas cīnās par varu, naudu, ietekmi, nevis valsti, izaugsmi, labklājību. Un tur nav tikai JV pie vainas, pie varas jau gadiem ir nacionāļi, ZZS un visādi citi grupējumi.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-08 23:34, pirms gada
sumbrs rakstīja: nu nezinu, diez vai sports būtu jāatbalsta ar sūtīšanu uz SOK komercmačiem un prēmijām par 5. vai 6. vietām (neadekvātā apjomā, salīdzinot kaut vai ar Skandināvijas valstīm). Sporta stundas skolā, tautas sports, sporta laukumi pašvaldībās - jā, atbalstu. Tādā ziņā man simpātiska šķita bagātās Norvēģijas nostāja, praktiski noslēdzot valsts finansējumu hokeja federācijai - sorry, ja nevarat paši sevi finansēt, tad attā, mums ir slēpošana, biatlons, citi sporta veidi ar lētākām izmaksām un plašāku popularitāti. Tikmēr bagātā Latvija apmaksā hokeja čempionātu grupas turnīrus, OS kvalifikācijas utt
Norvēģija ir bagāta ne tikai valstiskā līmenī, bet arī privātā. Ej un atver ledus halli pa savu algu. Tapēc jau mēs rīkojam hokeja turnīrus kvalifikācijas - jo tas, atšķirībā no pērtiķbola un citiem, IR mūsu nacionālais sports, un mēs esam pietiekoši labi tajā globāli. Un attīstīt vajag to, kas mums padodas. It īpaši no valsts puses. Norvēģi var darīt ko grib. Pat ja aiziešana no KHL bija pareizais solis, man personīgi trūkst aiziet uz Arēnu Rīga un paskatīties lielo hokeju. Es 29. augustu gaidu vairāk nekā savu dzimšanas dienu.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-08 23:43, pirms gada
Misters Spirts rakstīja: Norvēģija ir bagāta ne tikai valstiskā līmenī, bet arī privātā. Ej un atver ledus halli pa savu algu. Tapēc jau mēs rīkojam hokeja turnīrus kvalifikācijas - jo tas, atšķirībā no pērtiķbola un citiem, IR mūsu nacionālais sports, un mēs esam pietiekoši labi tajā globāli. Un attīstīt vajag to, kas mums padodas. It īpaši no valsts puses. Norvēģi var darīt ko grib. Pat ja aiziešana no KHL bija pareizais solis, man personīgi trūkst aiziet uz Arēnu Rīga un paskatīties lielo hokeju. Es 29. augustu gaidu vairāk nekā savu dzimšanas dienu.
protams, bagāta, bet arī gudra! nu neraujas viņi taisīt visādas kvalifikācijas, bet mums ir cilvēki, kuri ar šādu kvalifikāciju turnīru rīkošanu nokāš valsts budžetu un nopelna, stāstot un shēmojot, cik svarīgi mums te tādus turnīrus rīkot! tikmēr Norvēģija bērnu hokejā nodrošina visus ar hokeja formām, neiespringstot par pieaugušo izlasi vai kvalifikācijas turnīriem. Mūsu nabagi var atļauties to, ko pārtikušajiem norvēģiem nevajag? Bet formas un mēneša maksa bērniem LV jāapmaksā vecākiem...

  -1 [+] [-]

, 2024-08-08 23:59, pirms gada
sumbrs rakstīja: Da pa lielam mums pasaulė ir atpazīstams pusotrs sportists - Porziņğis un Ostapenko. Bija Gulbis, Irbe, Ozo, Žoltoks, arī Skrastiņš un Pahars. Pārējie ir vai nu klavieru nesēji NHL čekeru maiņās, pārmaksāti vārtsargi, uz maiņu ejoši eirolīgu basketbolisti vai zvaigznītes marginālos sporta veidos, par kuriem neviens neko nezin - renes, 3x3, bmx, soļošana, šķēpi utt Vienkărši fakti, bez aizvainojumiem vai pārmetumiem. Gribētos, lai kāds atkal izšauj, bet pagaidām tādus neredzu
tikai porziņgis. visi pārējie ir tukšums. kāds ozo, kāds gulbis - bezcerīgi

  -1 [+] [-]

, 2024-08-09 00:17, pirms gada
Verpakovskis, Vainšteins, Sevastova arī diezgan atpazīstami uz lielajām skatuvēm. Pirmais labi kapāja Euro 2024, otrais uzvarēja Giro d'Italia posmā, trešā spēlēja US open ceturtdaļfinālā.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-09 00:21, pirms gada
Kas te murgo par medaļu - ar kabu startu savā līmenī būtu ~6.~8.vieta

  +1 [+] [-]

, 2024-08-09 00:29, pirms gada
sumbrs rakstīja: nu nezinu, diez vai sports būtu jāatbalsta ar sūtīšanu uz SOK komercmačiem un prēmijām par 5. vai 6. vietām (neadekvātā apjomā, salīdzinot kaut vai ar Skandināvijas valstīm). Sporta stundas skolā, tautas sports, sporta laukumi pašvaldībās - jā, atbalstu. Tādā ziņā man simpātiska šķita bagātās Norvēģijas nostāja, praktiski noslēdzot valsts finansējumu hokeja federācijai - sorry, ja nevarat paši sevi finansēt, tad attā, mums ir slēpošana, biatlons, citi sporta veidi ar lētākām izmaksām un plašāku popularitāti. Tikmēr bagātā Latvija apmaksā hokeja čempionātu grupas turnīrus, OS kvalifikācijas utt
Par prēmiju lielumu var skatīties, bet kopumā jau tā nauda, kas tur aiziet, ir niecīga. Tām valstīm, kam daudz medāļu, arī cita politika šajā sakarā. Norvēģi ziemas spēlēs uzkārtos, ja viņi tur solītu baigās prēmijas. OS kvalifikācijas rīkošana mums pienākas pēc ranga. Kāpēc lai atteiktos? Nospēlējam nākamos četrus gadus veiksmīgus hokeja čempionātus, tad tiksim pa taisno.

     [+] [-]

, 2024-08-09 07:29, pirms gada
bivalijs rakstīja: Grandiozs panākums! Kā, principā, visai mūsu delegācijai. Kādreiz myums bija labi sportisti. Kur viņi visi palikuši? Kaut kas šajā karaļvalstī nav labi. Slovēnija vēl mazāka par mums, bet kāds viņiem sports!
Sports ir viens no tiem indikatoriem, kas parāda valsts ekonomisko stāvokli. Vērtējam paši, cik lielā pakaļā esam...