Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Pārspējot Alonso un Hamiltonu, uzvaru Ungārijā izcīna Rikjardo

Juris Grīns
Juris Grīns

Pārspējot Alonso un Hamiltonu, uzvaru Ungārijā izcīna Rikjardo
Daniels Rikjardo
Foto: GETTY IMAGES NORTH AMERICA/Scanpix

Ar iespaidīgām avārijām, spraigām cīņām un negaidītu iznākumu Ungārijā noslēgušās F1 čempionāta 11. sacensības. "Red Bull" pilots Daniels Rikjardo, izmantojot izdevības, ko radīja drošības auto izbraukšana trasē, iesaistījās cīņā par uzvaru, pēdējos apļos spēja apdzīt Luisu Hamiltonu un Fernando Alonso, izcīnot otro uzvaru sezonā.

Sacensību starts Budapeštā tika dots slapjā trasē, jo neilgi pirms tam bija pamatīgi nolijis. Kvalifikācijas uzvarētājam Niko Rosbergam tas netraucēja saglabāt pirmo pozīciju, kamēr Sebastjans Fetels piekāpās Valterī Botasam. Vienubrīd uz trešo pozīciju bija pacēlies arī Fernando Alonso, taču Fetels līdz otrā apļa sākumam vietu atguva. Turpinājumā Rosbergam izdevās atrauties, taču tā tas bija vien līdz astotajam aplim, kad avāriju piedzīvoja "Caterham" pilots Markuss Eriksons, pirmo reizi liekot trasē izbraukt drošības mašīnai.

Rosbergs, Botass, Fetels un Alonso nepaspēja iebraukt boksu celiņā un bija spiesti to darīt apli vēlāk, zaudējot pirmās pozīcijas. Tas arī bija pavērsiens Rikjardo cerībām uz uzvaru. Uz boksu rēķina austrālietis bija ticis garām Džensonam Batonam, taču sacensībām atsākoties atkal atkrita aiz viņa. Batons bija viens no retajiem, kas neizvēlējās pāriet uz sausā laika riepām, tas neatmaksājās, viņš devās boksos, atstājot Rikjardo pirmajā pozīcijā.

Braucēji izmantoja atšķirīgas stratēģijas - daži pēc riepām devās ātrāk, citi vēlāk, taču Rikjardo ceļu uz uzvaru neiztraucēja arī otrā drošības mašīnas došanās trasē pēc Serhio Peresa avārijas pēdējā līkumā. Rikjardo bija no tiem, kas ar divām riepu nomaiņām nepietika un 15 apļus pirms beigām, būdams drošā vadībā, viņš atkal devās pie mehāniķiem, atkrītot ārpus pirmā trijnieka. Drīz pēc tam to pašu izdarīja arī Rosbergs, kurš tobrīd jau atradās aiz Hamiltona.

Izšķirošie notikumi risinājās pēdējos desmit apļos, kad pirmajās trīs pozīcijās viens aiz otra iekārtojās Fernando Alonso, Luiss Hamiltons un Daniels Rikjardo, kurš tobrīd brauca ar visjaunākajām riepām un bija noķēris abus līderus. Sākumā Hamiltons neveiksmīgi centās izvirzīties vadībā, taču pēc tam "Mercedes" braucēju sāka apdraudēt Rikjardo. Lai ar pirmajiem mēģinājumiem tas neizdevās, trīs apļus pirms beigām Rikjardo tomēr pacēlās uz otro vietu, bet nākamā apļa pirmajā līkumā salīdzinoši vienkārši pabrauca garām arī Alonso, paverot sev ceļu uz uzvaru.

Šī ir tikai otrā reize sezonā, kad uzvaru neizcīna kāds no "Mercedes" pilotiem, turklāt arī iepriekš to paveica Rikjardo. Šī viņam ir otrā uzvara F1 karjerā. Savukārt Alonso, finišējot otrajā vietā, guva otro pjedestālu "Ferrari" komandai šajā gadā. Hamiltonam pēdējos apļos strauji pietuvojās komandas biedrs Niko Rosbergs, tomēr garām netika, kā rezultātā čempionāta līderis kopvērtējumā ir mazliet tuvāk pielaidis savu galveno konkurentu.

Nākamās F1 sacensības pēc nepilna mēneša norisināsies Spā-Frankošamps trasē, Beļģijā.

Ungārijas GP rezultāti

VietaPilotsKomandaRezultātsPitstopi
1.Daniel RicciardoRed Bull70 apļi3
2.Fernando AlonsoFerrari+5.22
3.Lewis HamiltonMercedes+5.82
4.Nico RosbergMercedes+6.33
5.Felipe MassaWilliams+29.73
6.Kimi RaikkonenFerrari+31.32
7.Sebastian VettelRed Bull+40.72
8.Valtteri BottasWilliams+41.03
9.Jean-Eric VergneToro Rosso+58.12
10.Jenson ButtonMcLaren+1:06.83
11.Adrian SutilSauber+1:07.62
12.Kevin MagnussenMcLaren+1:17.82
13.Pastor MaldonadoLotus+1:23.33
14.Daniil KvyatToro Rosso+1 aplis2
15.Jules BianchiMarussia+1 aplis3
16.Max ChiltonMarussia+1 aplis2
-Sergio PerezForce IndiaIzstājās1
-Marcus EricssonCaterhamIzstājās0
-Romain GrosjeanLotusIzstājās1
-Kamui KobayashiCaterhamIzstājās1
-Nico HulkenbergForce IndiaIzstājās1
-Esteban GutierrezSauberIzstājās2

F1 kopvērtējums pēc 11. posma

VietaPilotsPunktiVietaKonstruktorsPunkti
1.Nico Rosberg2021.Mercedes393
2.Lewis Hamilton1912.Red Bull/Renault219
3.Daniel Ricciardo1313.Ferrari142
4.Fernando Alonso1154.Williams/Mercedes135
5.Valtteri Bottas955.Force India/Mercedes98
6.Sebastian Vettel886.McLaren/Mercedes97
7.Nico Hülkenberg697.Toro Rosso/Renault17
8.Jenson Button608.Lotus/Renault8
9.Felipe Massa409.Marussia/Ferrari2
10.Kevin Magnussen3710.Sauber/Ferrari0
11.Sergio Pérez2911.Caterham/Renault0
12.Kimi Räikkönen27
13.Jean-Éric Vergne11
14.Romain Grosjean8
15.Daniil Kvyat6
16.Jules Bianchi2
17.Adrian Sutil0
18.Marcus Ericsson0
19.Pastor Maldonado0
20.Esteban Gutiérrez0
21.Max Chilton0
22.Kamui Kobayashi0

     [+] [-]

, 2014-07-27 18:23, pirms 10 gadiem
fans81 rakstīja: Bērniiiii !!!! Beidziet vaariities Lasam noteikumus un viss buus kaartiibaa vienaa aplii var 1x nogriezt liikumu,ja taadaa veidaa netiek ieguuta augstaaka poziicija utt....vopshem izlasiet tad te burkshkjat
Tad jau visi, kurus grib apdzīt tik nogriež līkumu un tik rullē pa priekšu ja!!! Noteikumi netiek pārkāpti

Ja jau sodu neiedeva tad neiedeva, bet lielu lomu nospēlēja uzvārds, ja nogrieztu līkumu Rikjardo moš arī pieskaitītu pāris sekundes finišā.

Neieguva jau tur nezin kādu pārsvaru Alonso, bet mazliet atrāvās!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-27 18:45, pirms 10 gadiem
beidzot laba gonka!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 18:48, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hamiltonu (un ne tikai) uz augšu pavilka drošības mašīna. Ja tās nebūtu bijis, tad diez vai viņam spīdētu trešā vieta.
Attiecībā uz Rijkardo, tad vel nekas nav skaidrs, jo jau no sezonas sākuma ir zināms,ka šī formula priekš Vettela nav piemērota. Paskatīsimies uz to visu ilgākā laika nogrieznī, jeb vismaz divu sezonu kontekstā.
atkl runas par piemeerotiibu un nepiemeerotiibu. beidzat njaudeet, teftelis, ja nestartē no pirmās rindas, uzvarēt nav spējīgs - nervi netur. un pat no pirmaas rindas aizbrauca pilniigaas auzaas shodien!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2014-07-27 18:52, pirms 10 gadiem
KobeB24....Tu lasiit maaki vispaar???? Ja nogriezhot liikumu tu esi kaadu apdzinis,tad Tev vinjsh jaapalaizh atpakalj priekshaa,lai nedabuutu sodu izbraukshanu pa boksu celinju P.S tieshaam viens otrs te ir iists zaabaks

  +3 [+] [-]

, 2014-07-27 18:59, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hamiltonu (un ne tikai) uz augšu pavilka drošības mašīna. Ja tās nebūtu bijis, tad diez vai viņam spīdētu trešā vieta.
Attiecībā uz Rijkardo, tad vel nekas nav skaidrs, jo jau no sezonas sākuma ir zināms,ka šī formula priekš Vettela nav piemērota. Paskatīsimies uz to visu ilgākā laika nogrieznī, jeb vismaz divu sezonu kontekstā.
SC ir daļa no sacīkstes, tā jebkuru spēj pavilkt uz augšu un jebkuru pamest uz leju (kā piemēram Rosbergu un Botasu), spēja to izmantot arī ir māksla. Nevienam, kurš startē lejas galā nav garantēta iespēja tik uz augšu dēļ drošības mašīnas.
Kas attiecas uz Fettelu, tad, vai 4x čempionam nebūtu jāspēj vismaz sezonas vidū beidzot pierast pie tehnikas?
Tas lielā mērā apstiprina daudzu teikto, ka Fettels ir ātrs tikai tad, ja viņa rīcībā ir ātrākā mašīna. Spēja pielāgoties situācijai ir viena no lielākajām talanta izpausmēm, kas savukārt Fettelam pietrūkst.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 19:06, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hamiltonu (un ne tikai) uz augšu pavilka drošības mašīna. Ja tās nebūtu bijis, tad diez vai viņam spīdētu trešā vieta.
Attiecībā uz Rijkardo, tad vel nekas nav skaidrs, jo jau no sezonas sākuma ir zināms,ka šī formula priekš Vettela nav piemērota. Paskatīsimies uz to visu ilgākā laika nogrieznī, jeb vismaz divu sezonu kontekstā.
Visi runaa ka Raikkonena sliktie rezultati ir deelj taa, ka mashiina ir taisiita prieksh Alonso braukshanas stila. Bet tad sanak, ka RB mashiinu taisa peec zaljaa gurkja Rikjardo braukshanas stila. Kur loogjika ?

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 19:09, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: SC ir daļa no sacīkstes, tā jebkuru spēj pavilkt uz augšu un jebkuru pamest uz leju (kā piemēram Rosbergu un Botasu), spēja to izmantot arī ir māksla. Nevienam, kurš startē lejas galā nav garantēta iespēja tik uz augšu dēļ drošības mašīnas.
Kas attiecas uz Fettelu, tad, vai 4x čempionam nebūtu jāspēj vismaz sezonas vidū beidzot pierast pie tehnikas?
Tas lielā mērā apstiprina daudzu teikto, ka Fettels ir ātrs tikai tad, ja viņa rīcībā ir ātrākā mašīna. Spēja pielāgoties situācijai ir viena no lielākajām talanta izpausmēm, kas savukārt Fettelam pietrūkst.
Jā,attiecībā uz SC Tev ir taisnība, tomēr ņemot vērā Meršu tehnisko pārsvaru par konkurentiem, tas šoreiz Hamiltonam tā tikai palīdzēja.
Attiecībā uz to kāpēc Vetellam šosezon iet tā kā iet varu tikai minēt, bet nevienam no šiem minējumiem apakšā nav pierādāmi fakti. Kā jau iepriekš rakstīju,tad viens no minējumiem -viņam ir palūgts šosezon vienkārši pabraukt bez jebkādām pretenzijām uz godalgotām vietām. F1 reitingu glābšanas vārdā.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 19:11, pirms 10 gadiem
RonaldoTheBest rakstīja: Visi runaa ka Raikkonena sliktie rezultati ir deelj taa, ka mashiina ir taisiita prieksh Alonso braukshanas stila. Bet tad sanak, ka RB mashiinu taisa peec zaljaa gurkja Rikjardo braukshanas stila. Kur loogjika ?
Patreiz nevienam nav vajadzīgs,lai Vetells būtu starp līderiem.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-27 19:19, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,attiecībā uz SC Tev ir taisnība, tomēr ņemot vērā Meršu tehnisko pārsvaru par konkurentiem, tas šoreiz Hamiltonam tā tikai palīdzēja.
Attiecībā uz to kāpēc Vetellam šosezon iet tā kā iet varu tikai minēt, bet nevienam no šiem minējumiem apakšā nav pierādāmi fakti. Kā jau iepriekš rakstīju,tad viens no minējumiem -viņam ir palūgts šosezon vienkārši pabraukt bez jebkādām pretenzijām uz godalgotām vietām. F1 reitingu glābšanas vārdā.
Tu runā pilnīgas muļķības - Rosbergs ne tuvu nespēj veikt apdzīšanas kā to dara Hamiltons. Ar tādu pašu kaiti kā Rosbergam slimo Feteļš - nemāk veikt apdzīšanas. Abiem ir problēmas ar padzīšanu + SC šodien nebija šķērslis abiem uzvarēt, ko vien parāda Alonso rezultāts! Viņš arī bija tas, kurš nespēja iebraukt boksos, tomēr cīnījās par uzvaru. Pat pati komanda pa radio sakot - pamēģini nobraukt līdz galam - neticēja, ka kaut kas tāds būtu iespējams.
Alonso ar savu šodienas rezultātu vienkārši deklasē gan Rosbergu, gan Feteļu, un jau kuro reizi Mercedes sajāj taktiku, lai uzvarētu - tā vietā, lai Hamiltonam iedotu atlikušos 2 mīksto riepu komplektus, iedod vienu cieto un brauc.
Secinājumi - Rosbergs un Feteļš var apdzīt, ja viņu formula ir vismaz 3 sekundes ātrāka aplī par konkurentiem. Citādi viņiem nav iespēju veikt apdzīšanu.

     [+] [-]

, 2014-07-27 19:20, pirms 10 gadiem
KobeB24 rakstīja: Tad jau visi, kurus grib apdzīt tik nogriež līkumu un tik rullē pa priekšu ja!!! Noteikumi netiek pārkāpti

Ja jau sodu neiedeva tad neiedeva, bet lielu lomu nospēlēja uzvārds, ja nogrieztu līkumu Rikjardo moš arī pieskaitītu pāris sekundes finišā.

Neieguva jau tur nezin kādu pārsvaru Alonso, bet mazliet atrāvās!
Izskatās, ka tiesneši parasti par vienu nogriešanu nedod sodus, ja tādā veidā neapdzen kādu. Ja nogrieztu vēl otru reizi, iespējams, būtu kāds sods
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 19:57, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Nevar būt, ka Tu runā nopietni.

Iepriekš intrigas trūkumu centās uzveikt ar izmaiņām noteikumos, tagad - vienkārši palūdz braukt lēnāk? Tiešām, Ivar, tiešām?
Nekad neesmu pretendējis uz jebkādu ''absolūto'' patiesību.
Var izteikt tikai minējumus. Viena lieta tomēr man ir pilnīgi skaidra pat neesot iekšā F1 virtuvē u.t.i., ka F1 ir viens ļoti liels biznesa projekts, kura attīstībai visi līdzekļi labi. Un šosezon F1 bija kā nekad vajadzīgs cits scenārijs nekā tas bija iepriekšējās 2 sezonās, kad ļoti strauji krita interese par šo čempionātu.
Protams, ka pastāv arī tādi varianti,ka Vetellam šosezon trūkst motivācijas pēc izcīnītiem četriem čempiona tituliem pēc kārtas, ka tas nevar pielāgoties jaunajiem tehniskajiem noteikumiem u.t.t., bet lai arī kā tas nebūtu viss kas šosezon notiek RB nometnē F1 vadībai ir kā Dieva dāvana.

     [+] [-]

, 2014-07-27 20:24, pirms 10 gadiem
KobeB24 rakstīja: Un vispār kāds sakars ko Hamiltons teica kaut kad?! Runa iet par šo sacīksti!
Tu izliecies vai tiešām esi muIķis?

kas raksturo cilvēku? viņa rīcība kopumā! un šeit ir runa par cilvēku

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 21:05, pirms 10 gadiem
Lieliskas sacikstes!!! Esmu Budapeštaa un skatijos savu pirmo F1 posmu dziivaja!!! Ka Ferrari fanam dubults prieks jo Alonso otrais un kas pa saciksti! Lietus, avarijas, drošibas mašinas un cinja lidz galam!!! Iesaku visiem Ungarijas posmu! Budapešta skaist un ir kur atpusties, uz trasi ved bezmaksas autobuss!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 21:12, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekad neesmu pretendējis uz jebkādu ''absolūto'' patiesību.
Var izteikt tikai minējumus. Viena lieta tomēr man ir pilnīgi skaidra pat neesot iekšā F1 virtuvē u.t.i., ka F1 ir viens ļoti liels biznesa projekts, kura attīstībai visi līdzekļi labi. Un šosezon F1 bija kā nekad vajadzīgs cits scenārijs nekā tas bija iepriekšējās 2 sezonās, kad ļoti strauji krita interese par šo čempionātu.
Protams, ka pastāv arī tādi varianti,ka Vetellam šosezon trūkst motivācijas pēc izcīnītiem četriem čempiona tituliem pēc kārtas, ka tas nevar pielāgoties jaunajiem tehniskajiem noteikumiem u.t.t., bet lai arī kā tas nebūtu viss kas šosezon notiek RB nometnē F1 vadībai ir kā Dieva dāvana.
Tu pats tici tam ko saki ? Fetele leenaa brauksana buutu sportiska viedokla neciena, nevar taa but ka speciali brauc leenu. Tas nav loogiski. Domaa ko raksti.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-27 21:39, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekad neesmu pretendējis uz jebkādu ''absolūto'' patiesību.
Var izteikt tikai minējumus. Viena lieta tomēr man ir pilnīgi skaidra pat neesot iekšā F1 virtuvē u.t.i., ka F1 ir viens ļoti liels biznesa projekts, kura attīstībai visi līdzekļi labi. Un šosezon F1 bija kā nekad vajadzīgs cits scenārijs nekā tas bija iepriekšējās 2 sezonās, kad ļoti strauji krita interese par šo čempionātu.
Protams, ka pastāv arī tādi varianti,ka Vetellam šosezon trūkst motivācijas pēc izcīnītiem četriem čempiona tituliem pēc kārtas, ka tas nevar pielāgoties jaunajiem tehniskajiem noteikumiem u.t.t., bet lai arī kā tas nebūtu viss kas šosezon notiek RB nometnē F1 vadībai ir kā Dieva dāvana.
Tava teorija tik tiešām ir ārkārtīgi apšaubāma. Kā jau pats minēji, F1 ir liels bizness un tajā biznesā savas intereses ir arī Matešicam un Red Bull. Ne jau nu Matešics ies zaudēt simtiem miljonu, tikai lai skatītājiem jautrāk.
Un pat ja tā, tad sen jau tie paši ''lūdzēji'' būtu lūguši Fettelam ''atgūt'' formu, cīņai ar Mercedes, kas F1 būtu milzu ieguvums, ja pa titulu cīnītos divas nevis viena komanda

     [+] [-]

, 2014-07-27 22:10, pirms 10 gadiem
fefteļa 360 bija kkas jauns un iespaidīgs no vinja (haljava protams), bet līdz pašām beigām cerēju, ka Alonso noturēs uzvaru, bet nav sūdīga arī 2 vieta. Kārtējo reizi izspieda max no Ferrari.

     [+] [-]

, 2014-07-27 23:09, pirms 10 gadiem
Uuksts rakstīja: Izskatās, ka tiesneši parasti par vienu nogriešanu nedod sodus, ja tādā veidā neapdzen kādu. Ja nogrieztu vēl otru reizi, iespējams, būtu kāds sods
Ir jau arī starpība kas nogriež līkumu!!! Uzvārdam un statusam ir nozīme!

     [+] [-]

, 2014-07-27 23:14, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Tava teorija tik tiešām ir ārkārtīgi apšaubāma. Kā jau pats minēji, F1 ir liels bizness un tajā biznesā savas intereses ir arī Matešicam un Red Bull. Ne jau nu Matešics ies zaudēt simtiem miljonu, tikai lai skatītājiem jautrāk.
Un pat ja tā, tad sen jau tie paši ''lūdzēji'' būtu lūguši Fettelam ''atgūt'' formu, cīņai ar Mercedes, kas F1 būtu milzu ieguvums, ja pa titulu cīnītos divas nevis viena komanda
Ir knapi pagājusi pussezona, un pēc lielā pārtraukuma var daudz kas pamainīties.
Tas vai patreiz RB uz kopēja F1 fona ir ieguvēji vai zaudētāji ir diskutējams jautājums. Jebkurā gadījumā palielinoties TV auditorijai un skatītājiem tribīnēs šai čempionātā visi ir ieguvēji.

     [+] [-]

, 2014-07-27 23:15, pirms 10 gadiem
kungs rakstīja: Tu izliecies vai tiešām esi muIķis?

kas raksturo cilvēku? viņa rīcība kopumā! un šeit ir runa par cilvēku
Man šķiet ka tu esi izliecies!

Tava loģika, ja Hamiltons nebūtu kaut ko tur pateicis pagājušajā posmā, tad viņa izteiktā puezīme par trases īsināšanu būtu pieņemama un īsti vietā, bet tā kā viņš kaut ko tur agrāk teica, tad viņa puezīme bija muļķīga un nepieņemama!

Tagad tu pastāsti man savu domu gājienu!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 23:55, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekad neesmu pretendējis uz jebkādu ''absolūto'' patiesību.
Var izteikt tikai minējumus. Viena lieta tomēr man ir pilnīgi skaidra pat neesot iekšā F1 virtuvē u.t.i., ka F1 ir viens ļoti liels biznesa projekts, kura attīstībai visi līdzekļi labi. Un šosezon F1 bija kā nekad vajadzīgs cits scenārijs nekā tas bija iepriekšējās 2 sezonās, kad ļoti strauji krita interese par šo čempionātu.
Protams, ka pastāv arī tādi varianti,ka Vetellam šosezon trūkst motivācijas pēc izcīnītiem četriem čempiona tituliem pēc kārtas, ka tas nevar pielāgoties jaunajiem tehniskajiem noteikumiem u.t.t., bet lai arī kā tas nebūtu viss kas šosezon notiek RB nometnē F1 vadībai ir kā Dieva dāvana.
KĀDA MOTIVĀCIJA?
KĀDI LŪGUMI NO F1 PUSES?

Tikai pasaki vēl, ka F1 bija pasūtījuši lietu Budapeštā, lai sacīkstes interesantākas.

Scenarīju biju lasijis, dzīvajā nesanāca skatīties, bet nenožēloju pat skatīšanos atkārtojumā. Patiešām interesanta sacīkste, pēdējos 15-20 apļos lietus būtu ideāli nostrādājis.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-28 00:38, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir knapi pagājusi pussezona, un pēc lielā pārtraukuma var daudz kas pamainīties.
Tas vai patreiz RB uz kopēja F1 fona ir ieguvēji vai zaudētāji ir diskutējams jautājums. Jebkurā gadījumā palielinoties TV auditorijai un skatītājiem tribīnēs šai čempionātā visi ir ieguvēji.
Tu vispār pārdomā ko raksti? Kāda jēga izslēgt Fetelu no cīņas par trešo vietu? Tas tieši samazina intrigu. Tavai teorijai būtu maza ticamība, ja par titulu cīnītos Fetels ar Rikjardo.
Fetels bēz pūstajiem difuzoriem un perfektas mašīnas nav pat viduvējība. Kat kur Maldonādi līmeņa braucējs.

     [+] [-]

, 2014-07-28 00:52, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Ja jau Hamiltona komentārs par to, ka Alonso nogriežot līkumu (vienalga, tīši vai netīši) ir ieguvis pus sekundi tev šķiet kas nepareizs, tad ko teikt par Rosbergu, kurš nespējot pietuvoties tuvāk par 1-1,5 sek. prasa lai Hamiltons viņu laiž garām? Lūk tā ir čīkstēšana, kad pilots, kurš nespēj paša spēkiem pietuvoties komandas biedram prasa lai viņu laiž garām.
Būtu painteresējies par formulas niansēm, tad mož arī zinātu, ka ilga sēdēšana astē kādam galīgi neder un ir jāietur distance.

     [+] [-]

, 2014-07-28 00:54, pirms 10 gadiem
RHS rakstīja: Tu vispār pārdomā ko raksti? Kāda jēga izslēgt Fetelu no cīņas par trešo vietu? Tas tieši samazina intrigu. Tavai teorijai būtu maza ticamība, ja par titulu cīnītos Fetels ar Rikjardo.
Fetels bēz pūstajiem difuzoriem un perfektas mašīnas nav pat viduvējība. Kat kur Maldonādi līmeņa braucējs.
Nu jau nu jau. Var jau heitot, bet nepārkāp līniju. Tad jau Šumis arī viduvējība. Visi piloti izskatās pēc tavām domām ir viduvējības. 4 tituli no gaisa nekrīt.

Un btw- difuzoru čempis ir Batons.

     [+] [-]

, 2014-07-28 08:13, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Būtu painteresējies par formulas niansēm, tad mož arī zinātu, ka ilga sēdēšana astē kādam galīgi neder un ir jāietur distance.
Ne jau vienmēr, ja autiņš pārkarst, tad liek ieturēt distanci! Ja viss kārtībā, rullē kaut visu gonku viens aiz otra.

Nesaprotama bija Rosberga vēlme tikt garām, bez pacenšanās un pietuvošanās. 1sek ir DRS zona, bet apdzīšanas vai cīņas attālums ir 0,6 0,5 0,4 sek. Un tas jau nebija Alonso un Massas gadījums, kad viens cīnās par pjedistalu, bet otrs par desmito vietu. Hamiltonam arī bija ko zaudēt, tanī brīdī viņš reāli cīnījās par uzvaru.

     [+] [-]

, 2014-07-28 10:22, pirms 10 gadiem
RHS rakstīja: Tu vispār pārdomā ko raksti? Kāda jēga izslēgt Fetelu no cīņas par trešo vietu? Tas tieši samazina intrigu. Tavai teorijai būtu maza ticamība, ja par titulu cīnītos Fetels ar Rikjardo.
Fetels bēz pūstajiem difuzoriem un perfektas mašīnas nav pat viduvējība. Kat kur Maldonādi līmeņa braucējs.
Veciit, vinsh tajaa RB tikai arii, jo ir kkada Maldonaado liimenii ? Vinju izveleejaas jo raadija labu sniegumu Toro Roso , kaa nekaa uzvaru ari dabuja. Man pasham vinsh nepatiik, bet patiesiiba ir taada ka vinsh ir viens no labakajiem pilotiem

     [+] [-]

, 2014-07-28 10:24, pirms 10 gadiem
KobeB24 rakstīja: Ne jau vienmēr, ja autiņš pārkarst, tad liek ieturēt distanci! Ja viss kārtībā, rullē kaut visu gonku viens aiz otra.

Nesaprotama bija Rosberga vēlme tikt garām, bez pacenšanās un pietuvošanās. 1sek ir DRS zona, bet apdzīšanas vai cīņas attālums ir 0,6 0,5 0,4 sek. Un tas jau nebija Alonso un Massas gadījums, kad viens cīnās par pjedistalu, bet otrs par desmito vietu. Hamiltonam arī bija ko zaudēt, tanī brīdī viņš reāli cīnījās par uzvaru.
Nu nez nez..... visi redzējām Rosberga ātrumu ar jaunām riepām. Un arī tad, kad nesās aiz Hamiltona viņam bija daudz jaunākas riepas.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-28 10:51, pirms 10 gadiem
Jautajums - ar ko Fetels ir labaaks par Alonso un Hamiltonu? Jaa, vinjam ir 4 tituli. Tachu tiiri brauksanas zinjaa??? Hamiltons ar salidzinosi leenaam formulaam ir aizvadiijis dazas sezonas, tachu vienmer sezonas nosledzis vismaz ar 1 uzvaru. Alonso formula ir leenaaka par Mercedes un Red Bull, daudzaas trasees arii par Williams, tachu vinjs ciinaas par 3. vietu kopvertejumaa.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-28 11:24, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jautajums - ar ko Fetels ir labaaks par Alonso un Hamiltonu? Jaa, vinjam ir 4 tituli. Tachu tiiri brauksanas zinjaa??? Hamiltons ar salidzinosi leenaam formulaam ir aizvadiijis dazas sezonas, tachu vienmer sezonas nosledzis vismaz ar 1 uzvaru. Alonso formula ir leenaaka par Mercedes un Red Bull, daudzaas trasees arii par Williams, tachu vinjs ciinaas par 3. vietu kopvertejumaa.
Veciit, to sauc par stabilitaati un veiksmi.

     [+] [-]

, 2014-07-28 11:25, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jautajums - ar ko Fetels ir labaaks par Alonso un Hamiltonu? Jaa, vinjam ir 4 tituli. Tachu tiiri brauksanas zinjaa??? Hamiltons ar salidzinosi leenaam formulaam ir aizvadiijis dazas sezonas, tachu vienmer sezonas nosledzis vismaz ar 1 uzvaru. Alonso formula ir leenaaka par Mercedes un Red Bull, daudzaas trasees arii par Williams, tachu vinjs ciinaas par 3. vietu kopvertejumaa.
Alonso fomula ir lēnāka par Williams visās trasēs.

Nesaprotu tik, kāpēc Force India un McLaren (ar savu pirms sezonas daudzsološo aizmugurējo piekari) nespēj izmantot Mercedes motoru potenciālu.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-28 11:34, pirms 10 gadiem
LXI rakstīja: Alonso fomula ir lēnāka par Williams visās trasēs.

Nesaprotu tik, kāpēc Force India un McLaren (ar savu pirms sezonas daudzsološo aizmugurējo piekari) nespēj izmantot Mercedes motoru potenciālu.
Laikam gaida Honda dzinējus

     [+] [-]

, 2014-07-28 13:39, pirms 10 gadiem
RonaldoTheBest rakstīja: Veciit, to sauc par stabilitaati un veiksmi.
Hamiltons un Alonso ir stabilitātes garantija. Un abi spēj saražot augstākos rezultātus vienalga ar ko brauc. Un tāpēc viņi abi viens otru ciena, jo abi labi zina viens otra spējas.
Feteļš ir haļavas paraugs un spēj pabraukt pa priekšu tikai un vienīgi tad, kad formula ir būtiski pārāka par konkurentiem. Līdzīgos apstākļos viņš zaudē pat savam komandas biedram, čīkst, vaino visus tikai ne sevi, pat iepriekšējos gadus sezonas sākumā, kad RedBull negāja, vainīgas bija riepas, kuras bija dzīvībai bīstamas, un vēl visādi fufeļi. Kad sāka vinnēt, tad neviena vārda nebija par riepu bīstamību.
Ja kāds domā, ka nebija haļava, tad pieminēšanu, ka Ferrari zaudēja titulu, kamēr Alonso cīnījās ar Weberu/Petrovu un pāris gadus vēlāk, kad Grožāns un Raikonens palīdzēja pāris posmus Alonso palikt bez punktiem.
Hamiltons un Alonso sezonā bija izcīnījis pāris uzvaras un cīnījās līdz pat pēdējam posmam par titulu - teorētiskas iespējas bija abiem.