Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Trīsvadība pirms Hokenheimas

Trīsvadība pirms Hokenheimas
Luiss Hamiltons pozē Hokenheimas trasē.
Foto: AP

Šīs nedēļas nogalē Hokenheimas trasē notiks jau desmitais Pirmās formulas čempionāta posms - Vācijas Lielās balvas izcīņa. Pirms šī posma intriga čempionāta kopvērtējumā samilzusi itin liela, jo sacensībās iestājusies trīsvadība.

Vai "McLaren" komanda un tās līderis Luiss Hamiltons "Mercedes" mājas trasē gūs vēl vienu skaistu uzvaru? Vai "Ferrari" spēs atgūties no fiasko Silverstonā, kad Kimi Raikonens kļūdījās ar riepu stratēģiju un pirmo reizi kopš neatminamiem laikiem atpalika no uzvarētāja par apli, bet Felipe Massa vairāk cīnījās pats ar sevi nekā ar pretiniekiem, un gūt savu jubilejas uzvaru Vācijas "Grand Prix"? Uz šiem jautājumiem atbildi sniegs tikai un vienīgi svētdien gaidāmās sacīkstes.

Situācija kopvērtējumā

Sezonai ieejot otrajā pusē (pirms divām nedēļām lietainajā Silverstonā risinājās devītais no astoņpadsmit posmiem, tātad aizvadīta tieši puse sacensību), situācija braucēju tabulā ir tik intriģējoša, cik vien var atļauties cerēt sporta veidā, kas nav un nekad nav bijis kā aizokeāna NASCAR, kur par uzvaru katrās sacīkstēs risinās aizraujoša cīņa vai katru reizi citu sāncenšu starpā. Ja līdz Monako posmam viss bija puslīdz skaidrs (Ferrari, McLaren, BMW), tad pēc tam lietus, sacīkšu tiesneši un pašu kļūdas visu sagriezušas vienā putrā. Principā viss ir tieši tikpat skaidrs, cik pirms sezonas sākuma: visiem trim ievadā minētajiem pilotiem - Massam, Hamiltonam, Raikonenam - ir vienāds punktu skaits. Šī trijotne pussezonā savākusi pa 48 punktiem, un grūti iedomāties, kādiem apstākļiem būtu jāsakrīt, lai saglabātos "status quo" un kāds no viņiem pēc šī posma neizvirzītos vadībā. Jebkurā gadījumā - turpat blakus taču ir vēl ceturtais pretendents, kurš ir gatavs (un spējīgs!) meistarīgi izmantot katru to savstarpējās cīņās pieļauto kļūdu. Runa, protams, ir par Robertu Kubicu no "BMW" (46 punkti). Silverstonā gan poļu braucējs kļuva par vienu no lietus upuriem, taču fakts, ka ar to visu no vadības čempionātā viņu šķir vien divi punkti, tikai ļauj kārtējo reizi pasapņot - kā būtu, ja būtu bijis citādāk...

Pirms Vācijas GP

Pagājušonedēļ visas F-1 komandas izmantoja iespēju trīs dienas patestēt automašīnas Hokenheimas trasē, kur testu braucieni nebija notikuši kopš deviņdesmitajiem gadiem. Uz sāncenšu fona visdrosmīgākās eksperimentos bija "McLaren" un "Toyota" komandas, kas izmēģināja šīs sezonas vizuāli efektīgāko jaunievedumu - motora pārsega pagarinājumu, kas izpelnījies iesauku "haizivs spura". Vai nu ieguvumi (ja tādi bija) tomēr nepārliecināja, vai arī gluži vienkārši šī nav tā piemērotākā trase "spurotām" mašīnām, bet abas komandas nedēļas sākumā paziņoja, ka šādā izskatā tās vismaz Vācijas Lielajā balvā nestartēs. Pārējās komandas, pēc pašu apgalvojumiem, pārbaudīja ikdienišķākas lietas - auto regulējumu, riepu uzvedību, vienu otru jaunu aerodinamikas risinājumu, un ar sasniegto visas kā viena vismaz publiski bija apmierinātas.

Pirms pašām sacensībām piloti ar skaļiem paziņojumiem nav izcēlušies. Jautāti par iespējamo spēku sadalījumu un izredzēm, "Ferrari" un "McLaren", kā arī citu komandu braucēji bijuši vārdos piesardzīgi, vien atzīstot, ka jau minēto testu rezultāti ir apmierinoši un sāncenšu darbībām daudz uzmanības viņi neesot veltījuši (to gan noteikti nevar teikt par komandu personālu...) Vien Alonso un Raikonens piebilduši, ka cer uz ierasti vasarīgu laiku, kas būtu priekšnoteikums labu rezultātu sasniegšanai. Iespējams, abiem nāksies vilties - sinoptiķi sacīkstēs vismaz šobrīd paredz lietu, varbūt pat spēcīgu.

Hokenheimas trase un tās vēsture

Reinas ielejas mežos Bādenes-Virtembergas federālajā zemē izbūvētās "Hockenheimring" vēsture dalāma trijos periodos. Būvēta 20. gadsimta trīsdesmito gadu beigās kā astoņus kilometrus gara "Mercedes" izmēģinājumu trase ar divām galvenajām taisnēm un diviem līkumiem, tā līdz pat sešdesmitajiem gadiem augstas raudzes autosporta sacensības neuzņēma, tajā risinājās vien dažas pat Vācijas līmenim otrās šķiras sacīkstes. Tas arī saprotams - tolaik autosporta neapšaubāms centrs Vācijā bija vecā Nirburgringas trase.

1965. gadā tika veikta trases pārbūve, tai iegūstot jau vēl samērā nesenā pagātnē redzamos vaibstus - garo meža sekciju un lēno stadiona sekciju tieši pirms finiša taisnes. Šāda trases konfigurācija komandām vienmēr lika izšķirties - censties "izspiest" maksimālo ātrumu taisnēs vai dot priekšroku labākai saķerei daudz lēnākajā stadiona sekcijā. Sākotnēji trasē pat nebija bremzējošo S-veida līkumu, tomēr divas traģēdijas, kad bojā gāja Džims Klārks un Paskāls Depaijē, un pieaugošās drošības prasības "piespieda" tādus ierīkot.

Taču 21. gadsimta sākumā arī ar to izrādījās par maz - Bādenes-Virtembergas varasvīriem pēc F-1 vadības draudiem pārcelt Vācijas Lielo balvu uz citu trasi nācās finansēt trases pārbūvi, ko veica Hermans Tilke un viņa uzņēmums. No meža sekcijas nācās atteikties, tās vietā izbūvējot papildus līkumus un trasi krietni saīsinot. Pašreizējā trases versija ir 4,57 kilometrus gara, piloti tajā veic 67 apļus. Uz citu trašu fona Hokenheima, kurā taisnes nomaina lēni līkumi, izceļas ar prasīgumu pret bremzēm un riepām. Ne velti "Bridgestone" uz sacensībām piegādājusi cietā un vidējā sastāva riepas.

Vācijas GP vēsture

Pirms Otrā Pasaules kara Vācijā nereti tika rīkotas "Grand Prix" autosacīkstes, tomēr pirmajā F-1 pasaules čempionātā 1950. gadā Vācijas Lielā balva netika iekļauta, jo Vācijai un vācu braucējiem pēc kara līdz 1951. gadam bija piespriests aizliegums piedalīties sacīkstēs. Nirburgringas trasē notika vienīgi "Formula 2" ieskaitē notiekošas sacensības, kurās triumfēja itālietis Alberto Askari. Gadu vēlāk, kad Vācija jau pilntiesīgi iekļāvās Pirmās formulas apritē, viņš turpat Nirburgringā uzvarēja vēlreiz. Izņemot 1955. gadu, kad sacensības Vācijā nenotika, tās visu laiku risinājās tieši leģendārajā Nirburgringā. Taču 1970. gadā pēc Pirmās formulas braucēju atteikšanās startēt par pārāk bīstamu kļuvušajā trasē F-1 pirmo reizi paviesojās Hokenheimā, kamēr Nirburgringā tika veikti drošības uzlabojumi.

Tomēr vecā trase F-1 kalendārā pēc tam atgriezās tikai uz sešiem gadiem - 1976. gadā dramatiskā Nikija Laudas avārija kļuva par Nirburgringas atvadām no F-1. Tajā sacīkstes atgriezās tikai reizi un jau pēc jaunās trases atklāšanas - 1984. gadā. Visus pārējos gadus Pirmās formulas Vācijas lielā balva nemainīgi notika Hokenheimā. Un tikai 2006. gadā F-1 vadība paziņoja, ka turpmāk Vācijas Lielā balva pārmaiņus tiks rīkota abās slavenajās trasēs. 2007. gadā tomēr formāli Vācijas Lielā balva nemaz nenotika - strīds par sacīkstes nosaukuma tiesībām noveda pie tā, ka Nirburgringā notiekošās sacensības kalendārā tika ierakstītas kā Eiropas Lielās balvas izcīņa.

Kā jau varētu nojaust, vislabāk Vācijā veicies Mihaelam Šūmaheram, tomēr izcīnītās četras uzvaras 14 sacīkstēs (1999. gadā, kā zināms, vācietis ārstēja Silverstonā gūto kājas lūzumu) pēc septiņkārtējā čempiona standartiem ir pamaz. Toties interesanti, ka šis "Grand Prix" tajā izcīnīto uzvaru skaita ziņā ir pirmais... "Ferrari" komandas ailītē. Jā, pat savās mājās "tifozi" priekšā itāliešiem nav veicies tik labi kā Vācijā, kur komandas pastāvēšanas vēsturē gūtas 19 uzvaras. Laiks rādīs, cik ilgi būs jāgaida līdz divdesmitajai...

Pēdējo 10 Vācijas Lielās balvas izcīņu uzvarētāji

GadsPilotsKomanda
2006.Mihaels Šūmahers Ferrari
2005.Fernando Alonso Renault
2004.Mihaels Šūmahers Ferrari
2003.Huans Pablo Montoija Williams-BMW
2002.Mihaels Šūmahers Ferrari
2001.Ralfs Šūmahers Williams-BMW
2000.Rubenss Baričello Ferrari
1999.Edijs IrvainsFerrari
1998.Mika Hakinens McLaren
1997.Gerhards Bergers Benetton

Sacensību kalendārs

DienaLaiksBrauciens
18.07.11:001. brīvie treniņbraucieni
15:002. brīvie treniņbraucieni
19.07.12:003. brīvie treniņbraucieni
15:00Kvalifikācija
20.07.15:00Vācijas Lielā balva

Izmantotie resursi:
formula1.com
gpupdate.net
en.wikipedia.org

1 2 3 79 komentāri
Slēpts komentārs: let's wait and see

  +2 [+] [-]

, 2008-07-18 02:05, pirms 16 gadiem
Foršs informatīvais raksts, mazliet jauna ar var izlasīt, bet galvenais jau, ka smuki sakopota informācija

Būtu jau jautri, ja atkal lītu Jo ilgāk putra kopvērtējuma, jo līdzjūtējiem interesantāk sekot!

Par NASCAR
"kas nav un nekad nav bijis kā aizokeāna NASCAR, kur par uzvaru katrās sacīkstēs risinās aizraujoša cīņa vai katru reizi citu sāncenšu starpā."

- šosezon Kails Bušs dominē. Viņam ir 262 punktu (viena uzvara = 185, pēdējā vieta sacīkstē = 34 punkti - vienā sacīkstē var maz 150 punktus atspēlēt) atrāviens no Deila juniora un viņš ir uzvarējis septiņus posmus no pirmajiem 19. Dažas uzvaras viņš savācis arī no beigu gala apdzenot visus konkurentus, tā ka šobrīd par līdzvērtīgu cīņu NASCAR īsti runāt nevarētu. Protams, kā visos laikos, cīņa ir krietni līdzīgāka un uzvaras ir izcīnījuši jau savi 10 piloti, bet tomēr Bušam ir septiņas, kamēr citiem 1-3 uzvaras. Salīdzinājumam ("nekad nav bijis"?) ir F1 1982. sezona, kad 16 (pret NASCAR notikušajiem 19) posmos uzvaras izcīnīja 11 (NASCAR - 10) piloti, no kuriem nevienam nebija vairāk par divām uzvarām Tā ka F1 savulaik ir bijis interesants un līdzvērtīgs, pilns ar cīņām starp dažādiem pilotiem. NASCAR bija vēl līdzīgāks un arī šobrīd ir, bet arī tas kļūst neinteresantāks. Drošība palielinās - cīņa samazinās. Jau kādā 2000. gada intervijā Deils seniors pēc sacīkstes lamājās, ka tās vairs nav sacīkstes, ka mašīnām ir visādas elektronikas iekšā - vilkmes kontroles utt. Arī NASCAR vairs nav tas, kas bija kādreiz Kopsavilkums - nepiekrītu Lāča kungam - F1 kādreiz IR bijis interesantāks (konkurences ziņā), nekā tagad ir NASCAR. Un reiz

Ehh, vecie labie laiki - 1984. Lauda esot salicis Prostu par 0,5 punktiem... Un Šekters esot braucis ar sešriteņu formulu. Tagad ko tādu neieraudzīt nevienā no sacīkšu seriāliem. Nauda dominē...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-18 02:17, pirms 16 gadiem
mana mīļākā trase...
Šumahers tikai 4 reizes vinnējis? Kautkas ko var pārspēt ^^
Nu ko cerēsim uz interesantu sacīksti.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-18 07:21, pirms 16 gadiem
Galvenais lai nav lietus - nepatīk man neprognozējamās sacensības!!! Gribētos redzēt patieso spēku samēru normālos apstākļos!

  +4 [+] [-]

, 2008-07-18 07:24, pirms 16 gadiem
Dirsins rakstīja: mana mīļākā trase...
Šumahers tikai 4 reizes vinnējis? Kautkas ko var pārspēt ^^
Nu ko cerēsim uz interesantu sacīksti.

Skaties uzmanīgāk cik M.Šumahers ir ņemis uzvaras!
Kopš šī trase ir pārbūvēta, man personīgi, viņa ne pārāk!
Būtu ideāli,ja atkal lītu lietutiņš,bet šķiet,ka manām vēlmēm nebūs lemts īstenoties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-18 07:33, pirms 16 gadiem
Hempo rakstīja: Vienu es zinu pilnīgi skaidri-pēc šīs sacensības trīsvadība vairs nebūs...

Nebēdā!
Sportā vienmēr (gandrīz) kāds uzvar,bet kāds zaudē,jo tā taču ir sacensība!

  +3 [+] [-]

, 2008-07-18 07:35, pirms 16 gadiem
Barichello uzvara 2000. gadā laikam paliks atmiņā ilgi. Kādas emocijas, kādā spriedze, kāda Barika pirmā uzvara...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-18 07:48, pirms 16 gadiem

Neatceros,ka izstājās pilnīgi visi piloti!
Man jau arī ne parāk patīk,ja mani favorīti Ferārī lietus gonku laikā lažo,bet pieņemu,ka viņi paši vainīgi,izvēloties nepareizās riepas un stratēģiju !
Kāds jau paliks noteikti,tad tas arī būs uzvarētājs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-18 07:57, pirms 16 gadiem
Hempo rakstīja: Es domāju trīsvadība...un Kubica

Es jau pēc Silverstonas rakstiju,ka pat Alonso un Kovalainenu nevar norakstīt no pretndentu loka uz F1 čempiona titulu,jo rezultāti ir ļoti blīvi!
Velreiz pieminēšu,ka Hamis pērn pierādija-F1 pāris gonkās pakāst 20 punktu handikapu nav nekas!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-18 08:07, pirms 16 gadiem
buuvnieks rakstīja: Galvenais lai nav lietus - nepatīk man neprognozējamās sacensības!!! Gribētos redzēt patieso spēku samēru normālos apstākļos!

Man gan šķiet,ka tieši lietus sacensībās piloti parāda,kas ir kas,un mehiem arī jarukā ar lielāku atbildību!
Jo neprognozējamāka gonka,jo interesantāk!

  +6 [+] [-]

, 2008-07-18 08:20, pirms 16 gadiem
Pats forsakais ir tas ka kopš ferrari un kimi vairs nespēj konkurēt ar hamiltonu lietus sacīkstes tā nevienam vairs nepatīk lietus
visi tak agrāk tā fanoja par lietus gonkām

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 08:24, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: Pats forsakais ir tas ka kopš ferrari un kimi vairs nespēj konkurēt ar hamiltonu lietus sacīkstes tā nevienam vairs nepatīk lietus
visi tak agrāk tā fanoja par lietus gonkām

Man gan patika.patīk un patiks lietus gokas,jo tas ir patiesais pilota un komandas spēka rādītājs!

     [+] [-]

, 2008-07-18 08:29, pirms 16 gadiem
Lai tik palīst!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 08:41, pirms 16 gadiem
protams Hamiltons ir galvenais favorits, pat ja nelist lietus, jo abos testos diezgan parliecinosi atrakais pat ar visiem spuras eksperimentiem, bet mani vairak interese abu ferrari pilotu savstarpeja cina. ja tiesam ferrari sak domat par viena pilota izvirzisanu tad cinai vajadzetu but lidz pedejam.

     [+] [-]

, 2008-07-18 09:09, pirms 16 gadiem
Testi neizsaka sacixtes uzvaretaju!un bukmeikeri ar "nez kapec" liek uz kimi..

     [+] [-]

, 2008-07-18 09:11, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: Pats forsakais ir tas ka kopš ferrari un kimi vairs nespēj konkurēt ar hamiltonu lietus sacīkstes tā nevienam vairs nepatīk lietus
visi tak agrāk tā fanoja par lietus gonkām

Neesu pamanijis brīdi kad Ferrari nespēj konkurēt lietus sacīkstēs ar McLaren, ja neskaita kļūdu riepu izvēlē un Monako sacīksti kur Massa kļūdijās, tā neesu ievērojis ka Ferrari ļoti atpaliktu no Makiem lietū. Par to ka agrāk fanoja pa lietus sacīkstēm, piekrītu, bet man gan gribētos vēl vienu lietus sacīksti, tā teikt, revanšu

  -3 [+] [-]

, 2008-07-18 09:17, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: Pats forsakais ir tas ka kopš ferrari un kimi vairs nespēj konkurēt ar hamiltonu lietus sacīkstes tā nevienam vairs nepatīk lietus
visi tak agrāk tā fanoja par lietus gonkām

nekad man nav patikušas lietus sacensības!!! Atskaitot vienu - kad MŠ pirms gadiem 10 Spā trasē lietus laikā uznesās virsū Kulthardam!

     [+] [-]

, 2008-07-18 09:19, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: protams Hamiltons ir galvenais favorits, pat ja nelist lietus, jo abos testos diezgan parliecinosi atrakais pat ar visiem spuras eksperimentiem, bet mani vairak interese abu ferrari pilotu savstarpeja cina. ja tiesam ferrari sak domat par viena pilota izvirzisanu tad cinai vajadzetu but lidz pedejam.

kā mēs visi esam pārliecinājušies, testi ir viens un sacīkstes kas cits...Testi varētu vairāk liecināt par kvalifikācijas rezultātiem - tur ir savas paralēles. Kimi gan teica ka šeit kvalifikācijai ir mazāka nozīme kā citās trasēs!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-18 09:31, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Neesu pamanijis brīdi kad Ferrari nespēj konkurēt lietus sacīkstēs ar McLaren, ja neskaita kļūdu riepu izvēlē un Monako sacīksti kur Massa kļūdijās, tā neesu ievērojis ka Ferrari ļoti atpaliktu no Makiem lietū. Par to ka agrāk fanoja pa lietus sacīkstēm, piekrītu, bet man gan gribētos vēl vienu lietus sacīksti, tā teikt, revanšu

es nesaku, ka ferrari lietus laika nespej konkuret ar mclaren, ferarri lietus laika nespej konkuret ar hamiltonu!
monako uzvareja Hamiltons, masa vel neilgi pirms sacikstes beigam bija vairak ka 40 sek. hamim aiz muguras. nebutu kimi uzmeties zutilam hamiltons butu uzvarejis ar kadu 45- 50 sek. parsvaru. kimi vispar palika tikai devitais
silverstona Hamiltona parsvars par otro vietu bija 1 min. un 8 sek. kimi atpalika par vairak neka apli, masa pat divus
pasaki, ka hamim nav parsvars(krietns parsvars) lietus saciktes

     [+] [-]

, 2008-07-18 09:32, pirms 16 gadiem
priex par šito ieraxtu - 1997. Gerhards Bergers Benetton
vispār mani favorīti visu laiku bija Gerhard Berger un Jean Alesi

     [+] [-]

, 2008-07-18 09:33, pirms 16 gadiem
buuvnieks rakstīja: kā mēs visi esam pārliecinājušies, testi ir viens un sacīkstes kas cits...Testi varētu vairāk liecināt par kvalifikācijas rezultātiem - tur ir savas paralēles. Kimi gan teica ka šeit kvalifikācijai ir mazāka nozīme kā citās trasēs!!!

es nesaku, ka testi parada uzvaretaju, noteikti ne, bet tie pilnigi noteikti parada tos kuri ir favoriti un no koriem ir jagaida uzvaras un pjedestali. abas testu dienas Hamis parliecinosi uzvareja

     [+] [-]

, 2008-07-18 09:41, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: es nesaku, ka ferrari lietus laika nespej konkuret ar mclaren, ferarri lietus laika nespej konkuret ar hamiltonu!
monako uzvareja Hamiltons, masa vel neilgi pirms sacikstes beigam bija vairak ka 40 sek. hamim aiz muguras. nebutu kimi uzmeties zutilam hamiltons butu uzvarejis ar kadu 45- 50 sek. parsvaru. kimi vispar palika tikai devitais
silverstona Hamiltona parsvars par otro vietu bija 1 min. un 8 sek. kimi atpalika par vairak neka apli, masa pat divus
pasaki, ka hamim nav parsvars(krietns parsvars) lietus saciktes

Es saku ka Hamis ir ātrāks par Ferrari lietus sacīkstē, bet nevis ka Ferrari nevar ar viņu konkurēt. Tieši tāpēc gribu vēl vienu lietus sacīksti, jo Ferrari jābūt atkodušiem kapēc tā tačka tik lēni velkas kad sāk līt. Gan jau viņu konsultants būs kaut ko izomājis, kā nekā lietū pats labi brauca. Es domāju bišķ jāparegule un būs vienādā ātrumā ar Hami.

     [+] [-]

, 2008-07-18 09:44, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: es nesaku, ka testi parada uzvaretaju, noteikti ne, bet tie pilnigi noteikti parada tos kuri ir favoriti un no koriem ir jagaida uzvaras un pjedestali. abas testu dienas Hamis parliecinosi uzvareja

Pag,pag!
Vienu dienu uzvarēja Masa!
Trešajā dienā ātrākie "Ferrari"

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 09:49, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pag,pag!
Vienu dienu uzvarēja Masa!
http://esports.lv/motosports/f1/10072008-tresaja_diena_atrakie_ferrari

Ja
bet tur piedalijas heiki nevis hamis, turklat masas rezultats tapat bija par 2 desmitdalam vajaks neka iepriekseja diena hamiltona uzraditais

     [+] [-]

, 2008-07-18 09:51, pirms 16 gadiem
Par vienu lietu gan viņam bija taisnība, izcīna pāris uzvaras un atkal visi viņam krīt pie kājām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-18 10:28, pirms 16 gadiem
sweet-sk8erboy rakstīja: Es gan domaaju ka vel dazi posmi un vadiibaa atkal aizies Hamiic ar KImi, bet tas manas domas

man arī liekas tāpat! Tikai es teiktu ka viņiem Massas vietā pievienosies Kubica!!!

     [+] [-]

, 2008-07-18 10:39, pirms 16 gadiem
ja vini turpins tizloties tad no Kubicas neatkratitties, bet ta jau visitcamak kautkad tas kubica tiks atkabinats.

     [+] [-]

, 2008-07-18 10:54, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: ja vini turpins tizloties tad no Kubicas neatkratitties, bet ta jau visitcamak kautkad tas kubica tiks atkabinats.

Nezinu,nezinu, vai tā būs!
Kubica brauc diezgan stabili un BMW arī šogad patīkami ātrs!
Personiski es domāju,ka šis trio (Kimis,Hamis,Robis), cīnīsies savā starpā līdz sezonas beigām!
Tāds varētu izskatīties arī noslēguma trijnieks,bet kādā kārtībā gan neņemos zīlēt!
1 2 3 79 komentāri