Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Rikjardo diskvalificēts, "Red Bull" iesniegs apelāciju

Rikjardo diskvalificēts, "Red Bull" iesniegs apelāciju
Daniels Rikjardo
Foto: AFP/Scanpix

"Red Bull" pilotam Danielam Rikjardo atņemta Austrālijas "Grand Prix" izcīnītā otrā vieta. Sacensību organizētāji diskvalificējuši austrālieti pēc tam, kad konstatējuši, ka viņa vadītā formula sacīkstēs braukusi ar pārāk ātru degvielas plūsmu.

Šodien ar Vācijas pilota Niko Rosberga ("Mercedes") uzvaru startēja 2014.gada F1 sezona. Otro labāko laiku Melburnas apļos uzrādīja Austrālijas pilsētā Pērtā dzimušais Daniels Rikjardo ("Red Bull"), savukārt trešais palika F1 debitants Kevins Magnusens ("McLaren").

Austrāliešu prieku par sava tautieša izcīnīto otro vietu gan izdzēsa sacensību organizētāju lēmums diskvalificēt Rikjardo. Oficiālais iemesls – pārāk augsta degvielas plūsma. Tehniskie noteikumi paredz, ka degvielas plūsma nedrīkst pārsniegt 100 kg/h.

"Red Bull" gan grasās apstrīdēt šo lēmumu, apgalvojot, ka degvielas plūsma bija normas robežās. Visas nedēļas nogales garumā "Red Bull" esot bijušas problēmas ar FIA nodrošinātajiem degvielas plūsmas sensoriem – komanda apgalvoja, ka to sniegtie rādījumi nav ticami.

Līdz ar Rikjardo diskvalifikāciju uz otro vietu pakāpjas debitants Magnusens, savukārt trešais ir talantīgā dāņa komandas biedrs Džensons Batons.

Izmantotie resursi:
Formula 1® - The Official F1® Website

  +5 [+] [-]

, 2014-03-16 16:42, pirms 11 gadiem
žēl, džeks uz podium bija tik laimīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-03-16 16:47, pirms 11 gadiem
noteikumi visiem vienādi- par to Rikjardo var pateikties komandai.

  -2 [+] [-]

, 2014-03-16 16:48, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Pirksts Fetels drošvien aiz laimes liek biksēs
drīzāk jau Peress un FI. pirksts jau tāpat aplauzās.

  -3 [+] [-]

, 2014-03-16 16:50, pirms 11 gadiem
bullshit!

  +6 [+] [-]

, 2014-03-16 16:54, pirms 11 gadiem
Nu jaa,labi mani favoriti nav Red Bull,bet nu Rkjardo to nebija pelnijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-03-16 17:06, pirms 11 gadiem
Vecie RedBull triki - viss ir vainīgs tikai ne komanda.
Žēl Rikardo, kurš labi kārpījās gonkā, bet noskatījos atkātojumu, viņš daudz brauca ar pusgāzīti, tātad iespējams zināja, ka kaut kas tomēr nav kārtībā.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-16 17:06, pirms 11 gadiem
Tad re ka RB tik "ātri" spēja atrisināt savas problēmas. Brīnums, ka RB jau ilgāku laiku bija izsprūkuši ar savu šmaukšanos.

  +8 [+] [-]

, 2014-03-16 17:14, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: Vecie RedBull triki - viss ir vainīgs tikai ne komanda.
Žēl Rikardo, kurš labi kārpījās gonkā, bet noskatījos atkātojumu, viņš daudz brauca ar pusgāzīti, tātad iespējams zināja, ka kaut kas tomēr nav kārtībā.
Nu tāds "eksperts" esi. Tu esi oficiāli izvirzīts gada stulbākā komentāra balvai!

  +2 [+] [-]

, 2014-03-16 17:20, pirms 11 gadiem
Abi McLaren Top 3! Tas gan ir labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-16 17:22, pirms 11 gadiem
marxx2001 rakstīja: Abi McLaren Top 3! Tas gan ir labi.
Var patikt vai nepatikt (vai ļoti nepatikt, kā man, piemēram )Denisa metodes, bet viņš kārtējo reizi ir izvilcis savu komandu saulītē.

     [+] [-]

, 2014-03-16 17:25, pirms 11 gadiem
FIA ir jau sagatavota argumentācija, RBR būs grūti ko jaunu izdomāt.
RBR jau sacīkstes laikā tika brīdināti, lai nogriež degvielas padevi.
Ricciardo disqualified for excessive fuel usage...

  +1 [+] [-]

, 2014-03-16 17:56, pirms 11 gadiem
karliss rakstīja: Var patikt vai nepatikt (vai ļoti nepatikt, kā man, piemēram )Denisa metodes, bet viņš kārtējo reizi ir izvilcis savu komandu saulītē.
Viņam ar šīgada mašīnas dizainu ir tieši 0 sakara.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-16 18:05, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: Vecie RedBull triki - viss ir vainīgs tikai ne komanda.
Žēl Rikardo, kurš labi kārpījās gonkā, bet noskatījos atkātojumu, viņš daudz brauca ar pusgāzīti, tātad iespējams zināja, ka kaut kas tomēr nav kārtībā.
Kā tu noteici ka vins brauca ar pusgāzīti?

  +8 [+] [-]

, 2014-03-16 18:06, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: šitā gonk
a bija sū*s, kādus 20 apļus noskatījos, NEVIENS nevienu neapdzina, tikai riņķoja pa trasi viens aiz otra
Bottas apdzina vairāk nekā Fetels pagājušgad pa visu sezonu.

  +5 [+] [-]

, 2014-03-16 18:12, pirms 11 gadiem
LXI rakstīja: Bottas apdzina vairāk nekā Fetels pagājušgad pa visu sezonu.
So true

  +3 [+] [-]

, 2014-03-16 18:14, pirms 11 gadiem
-Emka951- rakstīja: YEESS MALAČi TAM tā bija jābūt tagat abi Mclaren ir uz podijuma Bottas ir Piektais jāā tagat kad RB nebrauc Vēbers ienīstu to komandu pa pilnam
Es pieņemu, ka tava latviešu valodas skolotāja tevi ienīda tikpat ļoti, kā tu ienīsti RB.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-16 18:17, pirms 11 gadiem
tommy90 rakstīja: Es pieņemu, ka tava latviešu valodas skolotāja tevi ienīda tikpat ļoti, kā tu ienīsti RB.

     [+] [-]

, 2014-03-16 18:20, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: Viņam ar šīgada mašīnas dizainu ir tieši 0 sakara.
Ne jau par dizainu Denisam jārūpējas. Denisa uzdevums ir panākt lai komandā viss darbotos kā Šveices pulkstenī.
Nevar noliegt, ka Mclaren panākumi ilga līdz 2008. gadam, kad Hamiltons paņēma titulu. 2009. gadā viņa vietā stājoties Vitmāršam, līdz pat pagājušās sezonas beigām it kā netika dzirdētas sūdzības par vāju komandas darbību vai ko tādu, tomēr panākumu nebija, pērn pirmajā gadā bez Hamiltona komanda pat uz pjedestāla vairs netika.
Šodien Austrālijā jau atkal ar Denisu komandā Maki jau ir pārspējuši komandas augstāko sasniegumu visas pērnās sezonas griezumā.
Protams, nevar zināt kā izvērtīsies sezona turpmāk, bet kopš 2009. gada šī ir pirmā sezona, kad pirmajā posmā maku piloti ir apmierināti ar formulas sniegumu.
Protams ne jau Deniss ir dizainējis šasiju un ne jau Deniss meršu rūpnīcā motoru licis kopā, tomēr labam komandas vadītājam ir liela nozīme panākt lai viss kopā darbotos tā kā nākas.

     [+] [-]

, 2014-03-16 18:23, pirms 11 gadiem
LXI rakstīja: Bottas apdzina vairāk nekā Fetels pagājušgad pa visu sezonu.
Nebutu ta kludina,kas zin ko butu izdarijis Bottas,nerunajot par Felipe massa,kurs domaju butu cinijies par uzvaru noteikti

  +1 [+] [-]

, 2014-03-16 18:28, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Ne jau par dizainu Denisam jārūpējas. Denisa uzdevums ir panākt lai komandā viss darbotos kā Šveices pulkstenī.
Nevar noliegt, ka Mclaren panākumi ilga līdz 2008. gadam, kad Hamiltons paņēma titulu. 2009. gadā viņa vietā stājoties Vitmāršam, līdz pat pagājušās sezonas beigām it kā netika dzirdētas sūdzības par vāju komandas darbību vai ko tādu, tomēr panākumu nebija, pērn pirmajā gadā bez Hamiltona komanda pat uz pjedestāla vairs netika.
Šodien Austrālijā jau atkal ar Denisu komandā Maki jau ir pārspējuši komandas augstāko sasniegumu visas pērnās sezonas griezumā.
Protams, nevar zināt kā izvērtīsies sezona turpmāk, bet kopš 2009. gada šī ir pirmā sezona, kad pirmajā posmā maku piloti ir apmierināti ar formulas sniegumu.
Protams ne jau Deniss ir dizainējis šasiju un ne jau Deniss meršu rūpnīcā motoru licis kopā, tomēr labam komandas vadītājam ir liela nozīme panākt lai viss kopā darbotos tā kā nākas.
Tad tagad tomēr Deniss ir tas brīnumcilvēks? Pagāšsezon tu aktīvi deklamēji, ka Hamiltons ir tas brīnumcilvēks, kurš tur visu noturējis līmenī

     [+] [-]

, 2014-03-16 18:54, pirms 11 gadiem
domaaliidz rakstīja: Nu tāds "eksperts" esi. Tu esi oficiāli izvirzīts gada stulbākā komentāra balvai!
tas, ka tu esi pabeidzis 3 klases un 6 koridorus, un neko nesaproti no tehnikas, ir piedadoms par šādu komentāru.
FIA jau sacensību laikā brīdināja, ka degvielas patēŗiņs neatbilst noteikumiem.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-16 18:56, pirms 11 gadiem
shumo rakstīja: Kā tu noteici ka vins brauca ar pusgāzīti?
Skatījos pa TV
Ja tu kaut ko zinātu par šodienas formulu, tad tu zinātu, ka, ja pirms bremzēšanas formulas aizmugurē sausā laikā sāk raustīties sarkanā gaisma, tas nozīmē, ka braucējs ir tikai atlaidis gāzes pedāli, tādā veidā nepaātrinās un agrāk sāk samazināt ātrumu un lai aizmugurē braucošais neielidotu priekšējā tikai tāpēc, ka 50-60 metrus ātrāk sāk "bremzēšanu".
Jauni noteikumi, kurus Sky pilnībā ir izstāstījuši.
Ja nezināji, ieej FIA.com, tur arī ir rakstīti.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-16 19:42, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: Skatījos pa TV
Ja tu kaut ko zinātu par šodienas formulu, tad tu zinātu, ka, ja pirms bremzēšanas formulas aizmugurē sausā laikā sāk raustīties sarkanā gaisma, tas nozīmē, ka braucējs ir tikai atlaidis gāzes pedāli, tādā veidā nepaātrinās un agrāk sāk samazināt ātrumu un lai aizmugurē braucošais neielidotu priekšējā tikai tāpēc, ka 50-60 metrus ātrāk sāk "bremzēšanu".
Jauni noteikumi, kurus Sky pilnībā ir izstāstījuši.
Ja nezināji, ieej FIA.com, tur arī ir rakstīti.
Vai nu norādi konkrētu atsauci vai stfu.
P.s. Nevaru ciest deiznformēšanu

     [+] [-]

, 2014-03-16 19:45, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Tad tagad tomēr Deniss ir tas brīnumcilvēks? Pagāšsezon tu aktīvi deklamēji, ka Hamiltons ir tas brīnumcilvēks, kurš tur visu noturējis līmenī
Nevienā brīdī neesmu teicis, ka Hamiltons tur kaut ko turēja virs ūdens Pirmkārt jau Vitmārša laikā komandā lielu problēmu nebija, vienkārši formulām trūka izturības un ātruma, otrkārt Hamiltons ir pilots par kura ātruma īpašībām var šaubīties tikai tāds, kurš neseko līdzi F1, līdz ar to savas dažas uzvaras sezonā Hamis komandai atveda arī pie šādiem apstākļiem, cita lieta, ka pērn ar Batonu un Peresu sastāvā acīm redzot pietrūka šī tīrā talanta, kas spētu vismaz kādu uzvaru komandai atvest. Batons ir ļoti meistarīgs pilots (un uzskatu, ka šis būs viņa gads, viņš šādās taupīšanās un piņķerīgās situācijās jūtās kā zivs ūdenī), tomēr viņš nav tik talantīgs, kad runa iet tīri par maksimuma izspiešanu.
Kas attieca uz Denisu, piekrītu Kārlim, Deniss var patikt, var nepatikt, bet faktu, ka viņa vadībā komanda ir produktīvāka nekā Vitmārša vadībā ir grūti noliegt.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-16 20:01, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Nevienā brīdī neesmu teicis, ka Hamiltons tur kaut ko turēja virs ūdens Pirmkārt jau Vitmārša laikā komandā lielu problēmu nebija, vienkārši formulām trūka izturības un ātruma, otrkārt Hamiltons ir pilots par kura ātruma īpašībām var šaubīties tikai tāds, kurš neseko līdzi F1, līdz ar to savas dažas uzvaras sezonā Hamis komandai atveda arī pie šādiem apstākļiem, cita lieta, ka pērn ar Batonu un Peresu sastāvā acīm redzot pietrūka šī tīrā talanta, kas spētu vismaz kādu uzvaru komandai atvest. Batons ir ļoti meistarīgs pilots (un uzskatu, ka šis būs viņa gads, viņš šādās taupīšanās un piņķerīgās situācijās jūtās kā zivs ūdenī), tomēr viņš nav tik talantīgs, kad runa iet tīri par maksimuma izspiešanu.
Kas attieca uz Denisu, piekrītu Kārlim, Deniss var patikt, var nepatikt, bet faktu, ka viņa vadībā komanda ir produktīvāka nekā Vitmārša vadībā ir grūti noliegt.
Deniss pārņēma komandu janvāra otrajā pusē un jau janvāra beigās Batons ar Magnusenu Heresas testos brauca pa pirmajām vietām...laikam jau tad iznāk, ka 2nedēļu laikā ar Denisa gādību tika uzbūvēts top bolīds... Var jau būt, ka Denisam ir kādi buramvārdi, kas padara formulu ātru...žēl, ka ar šo McLareni nesakontaktējās pagāšgad.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-16 20:02, pirms 11 gadiem
Ko tur cepties, buļļi 100% vainīgi.

     [+] [-]

, 2014-03-16 20:10, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Ne jau par dizainu Denisam jārūpējas. Denisa uzdevums ir panākt lai komandā viss darbotos kā Šveices pulkstenī.
Nevar noliegt, ka Mclaren panākumi ilga līdz 2008. gadam, kad Hamiltons paņēma titulu. 2009. gadā viņa vietā stājoties Vitmāršam, līdz pat pagājušās sezonas beigām it kā netika dzirdētas sūdzības par vāju komandas darbību vai ko tādu, tomēr panākumu nebija, pērn pirmajā gadā bez Hamiltona komanda pat uz pjedestāla vairs netika.
Šodien Austrālijā jau atkal ar Denisu komandā Maki jau ir pārspējuši komandas augstāko sasniegumu visas pērnās sezonas griezumā.
Protams, nevar zināt kā izvērtīsies sezona turpmāk, bet kopš 2009. gada šī ir pirmā sezona, kad pirmajā posmā maku piloti ir apmierināti ar formulas sniegumu.
Protams ne jau Deniss ir dizainējis šasiju un ne jau Deniss meršu rūpnīcā motoru licis kopā, tomēr labam komandas vadītājam ir liela nozīme panākt lai viss kopā darbotos tā kā nākas.
nekāds Deniss nebūtu izglābis to mašīnu, ko Maki uzkonstruēja pagāušajā sezonā. Fundamentālais pamats ir autiņš, tālāk jau komandas vadītāja dotības.

     [+] [-]

, 2014-03-16 20:17, pirms 11 gadiem
Tā kā jā: šī ir Vitmārša menedžmenta pēdējā Maku mašīna. Nav Top, salīdzinājumā ar MB, bet perspektīva. Ja nu Denisam šobrīd ir kāds nopelns, tad tas, ka spējis piesaistīt Buljē un, ka priekšagalā vairs nerēgojas tas nelaimes putns Sems Maikls.

  -2 [+] [-]

, 2014-03-16 22:43, pirms 11 gadiem
Man vienīgajam nepatīk tā jauno motoru skaņa?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-16 23:49, pirms 11 gadiem
Neko darīt. Go Mclaren.

     [+] [-]

, 2014-03-17 09:28, pirms 11 gadiem
maruxxx rakstīja: Man vienīgajam nepatīk tā jauno motoru skaņa?
Jā!