Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

"BrawnGP" izcīna dubultuzvaru Spānijā

"BrawnGP" izcīna dubultuzvaru Spānijā
Džensons Batons
Foto: AFP

F-1 pasaules čempionāta piektajā - Spānijas "Grand Prix" - posmā šodien dubultuzvaru izcīnīja "BrawnGP" komanda. Uzvarēja Džensons Batons, otrais bija Rubenss Barikello, bet trešais - Marks Vēbers.

Sacīkstē lielisks starts izdevās Barikello, kurš jau līdz pirmajam līkumam bija priekšā savam komandas biedram Batonam, bet Massa apsteidza Fetelu, kurš no otrās vietas atkrita uz piekto. Situācija pēc pirmā līkuma līderu vidū - Barikello, Batons, Massa, Fetels, Vēbers. Lēns startā bija arī sestās vietas ieguvējs Gloks, kurš noslīdēja uz astoto vietu.Turpinājumā pēc pirmā līkuma peletona vidū nedaudz sadūrās Rosberga un Trulli formulas, itālis izslīdēja no trases un tad, ar nevadāmu formulu atgriežoties trasē, viņā ietriecās Zutils, Burdē un Buemi, kuriem visiem sacīkste bija beigusies. Trasē devās drošības mašīna.

Piektā apļa beigās drošības mašīna devās malā, un pēc sacīkstes atsākšanās starta-finiša taisnē piektās vietas īpašnieku Vēberu apdzina Alonso, tomēr spānis pārāk tālu izbrauca pirmajā līkumā, un Vēbers atguva savu pozīciju. Citas apdzīšanas aplī pēc sacīkstes atsākšanās nenotika. Septītajā aplī Barikello uzrādīja ātrāko apļa laiku un nedaudz palielināja savu pārsvaru (ap vienu sekundi) pār Batonu, bet 12. vietā braucošais Kovalainens ļoti lēni turpināja braukt pa trasi un apļa beigās iebrauca boksos, lai izstātos. Pasaules čempions Hamiltons brauca ātrāk par priekšā 11. vietā esošo Kubicu. Desmitajā aplī Raikonens (desmitā vieta) bija ļoti cieši pietuvojies Haidfeldam un 13. aplī pirmo reiz centās apdraudēt vācieša pozīciju. Pamazām abi "BrawnGP" piloti atrāvās no Massas, kurš brauca trešajā vietā, pēc 13. apļa pārsvars sasniedza piecas sekundes, savukārt starp Barikello un Batonu bija pusotra sekunde. Raikonens turpināja vajāt Haidelfu, kurš bija nedaudz lēnāks par somu.

Pirmais plānotā pitstopā 17. aplī devās Gloks no astotās pozīcijas, bet nākamā apļa beigās boksos devās Batons un Alonso. 19. aplī ļoti lēna kļuva Raikonena formula, apstājoties turpat trasē. Šajā pašā aplī pie mehāniķiem devās Barikello un Vēbers - brazīlis pitstopā pavadīja tikai 6,7 sekundes, kamēr Batons 9,3 sekundes. Vienlaicīgi boksos devās arī Massa un Fetels, kuriem bija gandrīz vienāds pitstopa ilgums un tāpēc Massa saglabāja vietu priekšā vācu pilotam. Situācija pēc līderu pirmā boksu apmeklējuma - Barikello, Rosbergs, kurš vēl nebija boksos, Batons, Massa, Fetels, Haidfelds. 26. aplī beidzot boksos iebrauca Rosbergs, kurš trasē atgriezās devītajā vietā. Pēc 26. apļa Barikello pārsvars pār Batonu sasniedza desmit sekundes. 31. apļa beigās Barikello otro reizi iebrauca boksos un tur pavadīja 6,7 sekundes, atgriežoties ceturtajā vietā, kā arī pirmo boksa apmeklējumu veica Hamiltons.Pēc atgriešanāsa trasē brits ieņēma desmito vietu tieši priekšā Glokam un Kubicam. Atkal par līderi kļuva Batons ar četru sekunžu pārsvaru pār Massu, savukārt brazīlietis bija sekundi priekšā Fetelam.

Barikello, kuram priekšā bija vēl viens boksu apmeklējums, nespēja palielināt ātrumu, un, tuvojoties Batona otrajam plānotajam pitstopam, brita pārsvars bija 11,5 sekundes. 43. aplī Massa un Fetels atkal vienlaicīgi devās pie mehāniķiem, un pozīcijas viņu starpā neizmainījās. Alonso devās boksos un, atgriežoties trasē, mājinieks noturēja pozīciju pret bijušo komandas biedru Hamiltonu. Alonso ieņēma astoto vietu, Hamiltons bija devītais.

49. aplī Batons ar 12 sekunžu pārsvaru pār Barikello devās boksos, ieņemot trešo vietu, atgriežoties atpakaļ trasē. Arī Hamiltons devās pie mehāniķiem, atkrītot uz desmito vietu. Jau 50. apļa beigās Barikello devās trešajā pitstopā un atgriezās priekšā Vēberam otrajā pozīcijā, savukārt Batonam viņš zaudēja septiņas sekundes. Situācija trasē - priekšā Batons, aiz viņa Barikello, tad Vēbers, Massa, Fetels. Turklāt 58. aplī "Ferrari" komanda Massam paziņoja, ka pitstopā ir ieliets pārāk maz degvielas un iespējams, būs vēlreiz jābrauc boksos. Arī Vēbers bija krietni pietuvojies Barikello, kuram pamazām bija jāsāk aizstāvēt sava otrā pozīcija. Tālāk peletona vidū devītajā vietā braucošais Hamiltons aizstāvēja savu pozīciju pret Gloka uzbrukumiem. 62. apļa starta - finiša Fetels apsteidza Massu, kurš pēc tam ievērojami samazināja ātrumu. Izrādījās, ka tā bija komandas atļauja, jo četrus apļus pirms finiša pārsvars pār Alonso bija 16 sekundes. Pēdējā aplī Alonso tomēr panāca Massu un pacēlās uz piekto pozīciju. Savukārt lēni ripojošais Massa beigās tomēr spēja ieņemt sesto pozīciju, izcīnot pirmos punktus šosezon - trīs.

Līdz ar to posmā uzvarēja Batons, otro vietu ieņēma Barikello, trešais bija Vēbers, aiz viņa Fetels, Alonso, Massa, Haidfelds un Rosbergs.

Spānijas "Grand Prix" rezultāti

VPilotsKomandaRezultāts
1.ButtonBrawn GP-Mercedes1h37:19.202
2.BarrichelloBrawn GP-Mercedes+13.056
3.WebberRed Bull-Renault+13.924
4.VettelRed Bull-Renault+18.941
5.AlonsoRenault+43.166
6.MassaFerrari+50.827
7.HeidfeldBMW Sauber+52.312
8.RosbergWilliams-Toyota+1:05.211
9.HamiltonMcLaren-Mercedes+1 lap
10.GlockToyota+1 lap
11.KubicaBMW Sauber+1 lap
12.PiquetRenault+1 lap
13.NakajimaWilliams-Toyota+1 lap
14.FisichellaForce India-Mercedes+1 lap

Nefinišēja

PilotsKomandaApļu skaits
RaikkonenFerrari18
KovalainenMcLaren-Mercedes8
TrulliToyota1
BuemiToro Rosso-Ferrari1
BourdaisToro Rosso-Ferrari1
SutilForce India-Mercedes1

Pasaules čempionāta kopvērtējums pilotu ieskaitē

VPilotsPunkti
1.Button41
2.Barrichello27
3.Vettel23
4.Webber15.5
5.Trulli14.5
6.Glock12
7.Alonso9
8.Hamilton9
9.Heidfeld6
10.Rosberg4.5
11.Kovalainen4
12.Massa3
13.Buemi3
14.Raikkonen3
15.Bourdais1

Konstruktoru kauss

VKomandaPunkti
1.Brawn GP-Mercedes68
2.Red Bull-Renault38.5
3.Toyota26.5
4.McLaren-Mercedes13
5.Renault9
6.BMW Sauber6
7.Ferrari6
8.Williams-Toyota4.5
9.Toro Rosso-Ferrari4

Izmantotie resursi:
autosport.com

  -4 [+] [-]

, 2009-05-10 18:27, pirms 16 gadiem
Meiča12 rakstīja: nevari paklusēt un paklausīt tamko viņš teica
nee nevaru, es taadus kaa juus neklausu

  +5 [+] [-]

, 2009-05-10 18:30, pirms 16 gadiem
Žēl, ka Gauja, zāli ēdīsi? ironiju neviens tā īsti neuztvēra. Te ir daudz pacanu, kas fano par tiem, kam labāk iet. un tā gadu no gada

     [+] [-]

, 2009-05-10 18:30, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: nee nevaru, es taadus kaa juus neklausu
tad pacenties vairāk vai arī tinies no šejienes

  +3 [+] [-]

, 2009-05-10 18:35, pirms 16 gadiem
Meiča12 rakstīja: tad pacenties vairāk vai arī tinies no šejienes
neņem vērā kimīša fani viņai ir smadzeņu caureja pēdējā stadijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-10 18:49, pirms 16 gadiem
Buhanka rakstīja: neņem vērā kimīša fani viņai ir smadzeņu caureja pēdējā stadijā
tu negribēji teikt kāmīša fane un pilnīgi noteikti es tev piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2009-05-10 18:53, pirms 16 gadiem
Meiča12 rakstīja: tu negribēji teikt kāmīša fane un pilnīgi noteikti es tev piekrītu
akdievs kaa var paarprast kimii raikonena faniem nav jaanjem veraa vinjas domas kaads murgs shitais komentos

baigi zeel masas neveicas chalim un veel komanda chakaree

  -1 [+] [-]

, 2009-05-10 18:56, pirms 16 gadiem
Manuprāt ļoti neinteresanta sezona. Brawn valda un Batons liek visiem. Cik ilgi diez turpināsies šī, es teiktu Brawn veiksmes sērija?

Žēl Kimi, prieks par Massas finišu līdz galam.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-10 19:05, pirms 16 gadiem
Njā tiešām garlaicīga gonka! Interesantāka vieta gonkā kārtējā Ferrari laža, tas jau sarkanajiem sāk palikt par tradīciju

     [+] [-]

, 2009-05-10 19:06, pirms 16 gadiem
Arī te Sandriņu mīl-visvairāk negatīvu atsauksmju.Tās jau ir nopietni.........stadija.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-10 19:07, pirms 16 gadiem
Kovalainen Raikkonen Out ļoti žēli

  +1 [+] [-]

, 2009-05-10 19:13, pirms 16 gadiem
VELNS ONE rakstīja: Arī te Sandriņu mīl-visvairāk negatīvu atsauksmju.Tās jau ir nopietni.........stadija.
un? kas man par to? kaut kas nokritiis?

vajag mann loti juusu miilestiibu

  +1 [+] [-]

, 2009-05-10 19:15, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Manuprāt ļoti neinteresanta sezona. Brawn valda un Batons liek visiem. Cik ilgi diez turpināsies šī, es teiktu Brawn veiksmes sērija?
pec divam nedelam redzesim! fettelam un veberam bus jaunie difuzori pateicoties kuriem itka viniem vajadzetu aiziet garam brawn. ja ta tiesam notiks tad sezonas turpinajums varetu but loti interesants, ja ta nenotiks tad cempions jau ir zinams.

  -4 [+] [-]

, 2009-05-10 19:16, pirms 16 gadiem
tinies vienreiz

  -4 [+] [-]

, 2009-05-10 19:16, pirms 16 gadiem
tas bij sandrinjai

     [+] [-]

, 2009-05-10 19:22, pirms 16 gadiem
Kas notiek ar Ferrari, vairs nejēdz pat izrēķināt benzīna daudzumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-10 19:26, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Kas notiek ar Ferrari, vairs nejēdz pat izrēķināt benzīna daudzumu?
vnk komandas galvenais strateegis un konsruktors, pareizi arii izcils pilots (suumahers) ir pametis savu komandu liktena varaa

  -3 [+] [-]

, 2009-05-10 19:27, pirms 16 gadiem
es gribu atpakalj to formulu kur cinijas Ferrari,Mclaren,BMW + vel Red Bull...tas Brawn Gp izraisa vnk

  +1 [+] [-]

, 2009-05-10 19:30, pirms 16 gadiem
Hmm varbut shumim nebraukt uz sacikstem? A to kad vins paradas vienas nelaimes..

  -2 [+] [-]

, 2009-05-10 19:30, pirms 16 gadiem
crushader rakstīja: Hmm varbut shumim nebraukt uz sacikstem? A to kad vins paradas vienas nelaimes..
vins vsp vareetu izkuupeet gaisaa

     [+] [-]

, 2009-05-10 19:31, pirms 16 gadiem
Gaidu atpakalj Šūmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-10 19:32, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Jā,mans elks ir uzvarējisFanoju par Batonu un Brawn GP kopš 1987. gada.
Brawn Gp jau nemaz 1987 gadā nebija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-10 19:57, pirms 16 gadiem
Pat sliktak iet neka 90-to gadu sakuma, kas notiek ar Ferrari!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-10 19:58, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: Barikello savulaik aizgaja no ferrari jo redz tuir vinjhs bijis tkai 2 pilots un neviens nesot devis iespeju ciiniities... shobriiid Bariks ir ietiktaks 2 pilots jka nebkad..

p.s. ja kads arvie ndoma ka shii sezona ir baigi interesanta tad vinjma ar tseigu vajag pardomat savu vertriibu skalu
Jā,lai arī Batona fans, ka sezona nav tā interesantākā. Nav tās intrigas, kas divus iepriekšējos gadus, bet savā ziņā es izbaudu šo sezonu, jo Batons ir tuvu čempiona titulam kā vēl nekad.
Būtu vēl tikai interesntāk, ja Batonam būtu vairāk konkurentu un viņš varētu pierādīt, ka nav viņš nekāds otrā desmitnieka braucējs. Ja te daži nav pamanījuši, tad Batons reti kļūdās un tā ir svarīga īpašība, lai varētu uzvarētu. "Brawn GP" īpašnieks ir lielisks komandas vadītājs, ko viņš pierādīja Šumahera laikā, un pirms gada, kad viņš pievienojās "Hondai" daudzi te dziedāja, ka nu viņš "Hondu" pacels. Pacēla (tikai tagad ar citu nosaukumu) un ko Jūs tagad brīnaties!? Es tā pat kā Batons un citi viņa fani pacietīgi gaidīju un ticēju, ka Batonam pienāks labāki laiki un tagad, ka tie ir pienākušī, es to izbaudu.
P.S. Man tikai žēl Baričello, bet ko tad viņš domāja?! "Brawn" konadas vadītājs ir tas pats, kas vadīja "Ferarri", kad viņš pats vēl tur brauca. Kāpēc lai Brauns viņu aizvien nepaturētu par otro pilotu.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-10 20:02, pirms 16 gadiem
vienu lietu gan es nesaprotu, kad ferrari katrā posmā dubultuzvaras izcīnija visi baigi fanoja, garlaicīgi nebija u.tml. tagad, kad to pašu dara cita komanda, tad tas ir garlaicīgi, neinteresanti u.t.t.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-10 20:06, pirms 16 gadiem
BOTS rakstīja: Brawn Gp jau nemaz 1987 gadā nebija!
Nebija gan. Tāpat kā Mclaren un Willaims vēl nebija sasnieguši leģendu statusu. Toties Wiliamsā ap to laiku kā vienkāršs mehāniķis sāka strādāt kāds Ross Brawn, kurš vēlāk kļuva līdzatbildīgas par MŠ 7ņiem tituliem.

     [+] [-]

, 2009-05-10 20:07, pirms 16 gadiem
m211,

Pilnībā pievienojos!

     [+] [-]

, 2009-05-10 20:10, pirms 16 gadiem
tagad f1 sagrizies kajam gaisa
vairs pat neinterese

     [+] [-]

, 2009-05-10 20:12, pirms 16 gadiem
m211 rakstīja: Jā,lai arī Batona fans, ka sezona nav tā interesantākā. Nav tās intrigas, kas divus iepriekšējos gadus, bet savā ziņā es izbaudu šo sezonu, jo Batons ir tuvu čempiona titulam kā vēl nekad.
Būtu vēl tikai interesntāk, ja Batonam būtu vairāk konkurentu un viņš varētu pierādīt, ka nav viņš nekāds otrā desmitnieka braucējs. Ja te daži nav pamanījuši, tad Batons reti kļūdās un tā ir svarīga īpašība, lai varētu uzvarētu. "Brawn GP" īpašnieks ir lielisks komandas vadītājs, ko viņš pierādīja Šumahera laikā, un pirms gada, kad viņš pievienojās "Hondai" daudzi te dziedāja, ka nu viņš "Hondu" pacels. Pacēla (tikai tagad ar citu nosaukumu) un ko Jūs tagad brīnaties!? Es tā pat kā Batons un citi viņa fani pacietīgi gaidīju un ticēju, ka Batonam pienāks labāki laiki un tagad, ka tie ir pienākušī, es to izbaudu.
P.S. Man tikai žēl Baričello, bet ko tad viņš domāja?! "Brawn" konadas vadītājs ir tas pats, kas vadīja "Ferarri", kad viņš pats vēl tur brauca. Kāpēc lai Brauns viņu aizvien nepaturētu par otro pilotu.
batons protams ir malacis, bet salidzinat vinu ar baricello nebutu godigi, baricello jau ir tik vecs ka no vina smiltis jau birst un ir logiski ka vins nespej butu konkuretspejigs. omaju ka vins tur ir tikai tapec ka braunam saja grutaja bridi kad tiek atlaisti mehaniki un trukst naudas ir vajadzigs cilveks kurs bez liekiem teriniem prot uzlabot un noregulet formulu.
un man batons neasocejas ar labu cempionu, tagad kad vins ir topa tad protams vins izleik maksimumu, bet kas bija ieprieksejos gados kad honda bija vaja? baricello cinijas par maksimumu a batons tikai vizinijas pa trasi, jo izredzes savai ta nebija nekadas. kas tas ir par cempionu kurs braucot ar vaju formulu necensas darit kautko lietas laba bet tikai gaida kad pienaks ta diena kad vinam bus konkuretspejiga formula?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-10 20:15, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: batons protams ir malacis, bet salidzinat vinu ar baricello nebutu godigi, baricello jau ir tik vecs ka no vina smiltis jau birst un ir logiski ka vins nespej butu konkuretspejigs. omaju ka vins tur ir tikai tapec ka braunam saja grutaja bridi kad tiek atlaisti mehaniki un trukst naudas ir vajadzigs cilveks kurs bez liekiem teriniem prot uzlabot un noregulet formulu.
un man batons neasocejas ar labu cempionu, tagad kad vins ir topa tad protams vins izleik maksimumu, bet kas bija ieprieksejos gados kad honda bija vaja? baricello cinijas par maksimumu a batons tikai vizinijas pa trasi, jo izredzes savai ta nebija nekadas. kas tas ir par cempionu kurs braucot ar vaju formulu necensas darit kautko lietas laba bet tikai gaida kad pienaks ta diena kad vinam bus konkuretspejiga formula?
Nu, nu. Batons palika uzticīgs Hondai līdz pēdējam. Kas jau ir rādītājs ticībai komandas spējām u savam ieguldījumam.

     [+] [-]

, 2009-05-10 20:15, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Nebija gan. Tāpat kā Mclaren un Willaims vēl nebija sasnieguši leģendu statusu. Toties Wiliamsā ap to laiku kā vienkāršs mehāniķis sāka strādāt kāds Ross Brawn, kurš vēlāk kļuva līdzatbildīgas par MŠ 7ņiem tituliem.
nepiekritisu, taja bridi williams bija kautkas lidzigs ka tagad ferrari un mclaren, taka sava zina vini jau bija legendari