Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

"Honda" izstājas no F1 čempionāta

Jānis Pārums

"Honda" izstājas no F1 čempionāta
"Honda" izpilddirektors Takeo Fukui
Foto: AP

Šorīt kompānijas "Honda" izpilddirektors Takeo Fukui paziņoja par komandas izstāšanos no Pirmās Formulas (F1) čempionāta, savu lēmumu pamatojot ar smago ekonomisko situāciju pasaulē, vēsta ziņu aģentūra AP.

"Automobiļu industrija šobrīd piedzīvo ļoti grūtus laikus," sacīja Fukui. "Mūsu kompānijai jāsargā ir tās pamatbiznesa idejas un jānodrošina dzīvotspēja ilgtermiņā, ņemot vērā to, ka nedrošība par ekonomisko situāciju pasaulē turpinās pieaugt. Lai atgūtos būs nepieciešams kāds laiks."

Fukui atzina, ka pašreizējos ekonomiskajos apstākļos nav lietderīgi finansēt F1 komandu, kuras budžets sastāda aptuveni 300 miljonus ASV dolāru. Kompānija šobrīd piedzīvo grūtus laikus, jo strauji samazinājusies tirdzniecība.

"Mums bija jāoptimizē menedžmenta darbības sistēma, tostarp jāpārvērtē nākotnes investīcijas, tāpēc pieņēmām lēmumu izstāties no Pirmās Formulas čempionāta," piebilda Fukui. "Tuvākajā laikā mēs apspriedīsimies ar "Honda Racing" F1 komandu, kā arī dzinēju ražotājiem "Honda Racing Development", lai lemtu par šo kompāniju nākotni. "

Fukui neslēpa, ka tiks apspriesta arī abu iepriekšminēto kompāniju iespējamā pārdošana.

2008. gada F1 sezonā "Honda" komanda konstruktoru kausā izcīnīja tikai 14 punktus, ieņemot vien devīto vietu. Šosezon komandu pārstāvēja britu pilots Džensons Batons un brazīlietis Rubenss Barikello.

"Gribētu izmantot iespēju, lai pateiktos ikvienam "Honda" F1 komandas līdzjutējam, kā arī tiem, kas veicināja mūsu vienības panākumus Pirmajā Formulā, ieskaitot visus, kas paši darbojās F1 sistēmā," noslēdza kompānijas "Honda" izpilddirektors.

Izmantotie resursi:
AP

1 2 60 komentāri
Slēpts komentārs: wildo

 +15 [+] [-]

, 2008-12-05 13:18, pirms 15 gadiem
Kurš nākamais?
Slēpts komentārs: wildo

  +9 [+] [-]

, 2008-12-05 13:19, pirms 15 gadiem
nju jaaa...stipraakie izdziivos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-12-05 13:21, pirms 15 gadiem
taa jau nebus formula.. bez šiem ierastajam komandaam..

     [+] [-]

, 2008-12-05 13:21, pirms 15 gadiem
opā! interesanti

 +17 [+] [-]

, 2008-12-05 13:22, pirms 15 gadiem
Esmu uz pakaļas!!
Es cerēju ka nākošā sezonā tieši Hondai būtu vislielākais progress, jo viņi bija tikuši vistālāk ar KERS sistēmas ieviešanu savā formulā!
Ceru,ka nebūs vel kāda atkritējkomanda,jo savādāk F1 čempim vismaz bez 9 komandām nav nekāda jēgas! Ja nu vienīgi,atlikušās komandas startē ar trīs formulām,bet tas ir mazticams,jo tāpat viena otra komanda šobrīd knapi elpo finansiāli!

  -3 [+] [-]

, 2008-12-05 13:22, pirms 15 gadiem
Pēc 20 gadiem F1 visi brauks ar gokartiem

 +13 [+] [-]

, 2008-12-05 13:25, pirms 15 gadiem
Nē,nu tā krīze jau aiziet pārāk tālu!!!!!!!!!!!!!!!!! Visu sportu sāk čakarēt!!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-05 13:27, pirms 15 gadiem
aizies toro rosso, un India un paliks 7

A prodrive būs?
Slēpts komentārs: Andree

  +1 [+] [-]

, 2008-12-05 13:30, pirms 15 gadiem
Honda, kas ir viens no lielākajiem autoražotājiem pasaulē sūdzas par smago ekonomisko situāciju?!? Ko ta lai saka tādi Renault vtml.?

 +20 [+] [-]

, 2008-12-05 13:30, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: Aicinu visus sporta līdzjutējus, kam tiešām rūp Formula 1 nākotne, boikotēt Ferrari un nepirkt viņu mašīnas. Tāpat aicinu boikotēt Mclaren un nepirkt viņu Mclaren Mercedes SLR un citas sporta automašīnas. Jo tādā veidā mēs panāksim, ka šiem lielajiem gigantiem nāksies piemēroties mazajām komandām un tad šis autosports būs ieguvējs.

Vēlreiz - aicinu visus esports.lv lietotājus, kas šogad bija plānojuši iegādāties Ferrari vai Mclaren sporta automašīnu, to nedarīt.

Veiksmi!
Labi nepirkšu

  +4 [+] [-]

, 2008-12-05 13:31, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: aizies toro rosso, un India un paliks 7

A prodrive būs?
Aizmirsti par Prodrive,jo kad viņiem aizliedza izmantot McLaren šasijas viņi F1 formulas projektu ja ne likvidēja,tad iesaldēja uz ilgu laiku!

 +12 [+] [-]

, 2008-12-05 13:31, pirms 15 gadiem
[quote andree]
Aicinu visus sporta līdzjutējus, kam tiešām rūp Formula 1 nākotne, boikotēt Ferrari un nepirkt viņu mašīnas. Tāpat aicinu boikotēt Mclaren un nepirkt viņu Mclaren Mercedes SLR un citas sporta automašīnas. Jo tādā veidā mēs panāksim, ka šiem lielajiem gigantiem nāksies piemēroties mazajām komandām un tad šis autosports būs ieguvējs.

Vēlreiz - aicinu visus esports.lv lietotājus, kas šogad bija plānojuši iegādāties Ferrari vai Mclaren sporta automašīnu, to nedarīt.

Veiksmi!
[/quote
Sen tā nebiju smējies!

 +11 [+] [-]

, 2008-12-05 13:33, pirms 15 gadiem
ko jūs bļaujat par krīzi? es jau vienreiz savu viedokli paudu... cilvēkiem un itsevišķi visiem raikoneniem, lebroniem un ovečkiniem ir jānolaižas uz zemi- nav viņi tās lielās naudas vērti- cits normāli domājošs un galvu rubījoš cilvēks visā mūžā nenopelna cik viens bumbas, šaibas metējs vai augstākas kategorijas sačīkšu braucējs sezonā.... tas ir par daudz par daudz..... sportistiem, sporta funkcionāriem un nekustamo īpašumu mākleriem ir jāuzņemas sava daļa vainas šajā visā ko mēs saucam par finanšu krīzi!!!! beidzot ir jāsaprot ka ir citi, kas tikpat labi metīs šaibu vārtos, brauks n-tos sačīkšu apļus par daudz mazāku naudu....... padomājiet par to!!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-12-05 13:41, pirms 15 gadiem
timo83 rakstīja: ko jūs bļaujat par krīzi? es jau vienreiz savu viedokli paudu... cilvēkiem un itsevišķi visiem raikoneniem, lebroniem un ovečkiniem ir jānolaižas uz zemi- nav viņi tās lielās naudas vērti- cits normāli domājošs un galvu rubījoš cilvēks visā mūžā nenopelna cik viens bumbas, šaibas metējs vai augstākas kategorijas sačīkšu braucējs sezonā.... tas ir par daudz par daudz..... sportistiem, sporta funkcionāriem un nekustamo īpašumu mākleriem ir jāuzņemas sava daļa vainas šajā visā ko mēs saucam par finanšu krīzi!!!! beidzot ir jāsaprot ka ir citi, kas tikpat labi metīs šaibu vārtos, brauks n-tos sačīkšu apļus par daudz mazāku naudu....... padomājiet par to!!!!
Ja nezini,tad nerunā muļķības!
Šie piloti un citi sportisti,kas saņem tās lielās algas,nopelna saviem darba devējiem vidēji 4-5 reizes lielākas summas,kā nopelna paši!
Par piemēru ņemsim M.Jordan,kas pēdējās sezonās Bulls pelnija nepilnus 40.Mio. dolārus,bet saviem darbadevējiem un NBA viņa pienesums bija ap 300 Mio.dolāri! M.Jordana pienesums saviem darba devējiem karjēras laikā tiek rēķināts ap 4-5 miljardiem dolāru,bet viņš pats nopelnija ap 300. Mio. dolāriem (bet tas ne tikai par basketbola spēlēšanu-reklāmas u.t.t.)

 +12 [+] [-]

, 2008-12-05 13:45, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: Aicinu visus sporta līdzjutējus, kam tiešām rūp Formula 1 nākotne, boikotēt Ferrari un nepirkt viņu mašīnas. Tāpat aicinu boikotēt Mclaren un nepirkt viņu Mclaren Mercedes SLR un citas sporta automašīnas. Jo tādā veidā mēs panāksim, ka šiem lielajiem gigantiem nāksies piemēroties mazajām komandām un tad šis autosports būs ieguvējs.

Vēlreiz - aicinu visus esports.lv lietotājus, kas šogad bija plānojuši iegādāties Ferrari vai Mclaren sporta automašīnu, to nedarīt.

Veiksmi!
Katram esporta lietotājam ir nākamā gada plāns - nopirkt 500Hp jaudīgu sporta autiņu!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-05 13:46, pirms 15 gadiem
timo83 - nepiekrītu tev. Jo pirmkārt - šie cilvēki izklaidē miljonus cilvēku, uz viņiem pelne televīzijas, internets, organizatori, apģērbu ražotāji utt. Otrkārt: Sportista karjera nav tā pati garākā un šajā laika ir jāsapelna visai dzīvei - turklāt izvēloties iet šo ceļu, tas ir nenormāli riskanti un grūti, jo kad jaunībā jau jāizlemj pievērsties sportam profesionāli - cilvēks nekad nevar zināt, vai viņš teiksim dabūs traumu vēl tā īsti nekļuvis par profesionāli un tad dzīve pa galam. Tapēc nekad nesalīdzini sportistus ar citu darbu veicējiem - viņiem maksā tik daudz tikai tāpēc ka viņi ir unikāli, citiem pelna miljardus, un viņus nav iespējam tik viegli aizvietot.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-05 13:47, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja nezini,tad nerunā muļķības!
Šie piloti un citi sportisti,kas saņem tās lielās algas,nopelna saviem darba devējiem vidēji 4-5 reizes lielākas summas,kā nopelna paši!
Par piemēru ņemsim M.Jordan,kas pēdējās sezonās Bulls pelnija nepilnus 40.Mio. dolārus,bet saviem darbadevējiem un NBA viņa pienesums bija ap 300 Mio.dolāri! M.Jordana pienesums saviem darba devējiem karjēras laikā tiek rēķināts ap 4-5 miljardiem dolāru,bet viņš pats nopelnija ap 300. Mio. dolāriem (bet tas ne tikai par basketbola spēlēšanu-reklāmas u.t.t.)
un tu to uzskati par normālu parādību? tavuprāt tam visam ir loģisks pamatojums ko? par nieka krekliņu maksā tur n-tos baksus utt..... tu manuprāt te pats kaut ko nesaproti..... žēl tevis.....
un starp citu, zinu ļoti labi- ir atbilstoša izglītība un ilgstoša darba pieredze finansu iestādē. tā kā iztiksim bez apvainojumiem!!!!!

 +11 [+] [-]

, 2008-12-05 13:49, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: Aicinu visus sporta līdzjutējus, kam tiešām rūp Formula 1 nākotne, boikotēt Ferrari un nepirkt viņu mašīnas. Tāpat aicinu boikotēt Mclaren un nepirkt viņu Mclaren Mercedes SLR un citas sporta automašīnas. Jo tādā veidā mēs panāksim, ka šiem lielajiem gigantiem nāksies piemēroties mazajām komandām un tad šis autosports būs ieguvējs.

Vēlreiz - aicinu visus esports.lv lietotājus, kas šogad bija plānojuši iegādāties Ferrari vai Mclaren sporta automašīnu, to nedarīt.

Veiksmi!
ok veci nenjemshu ferrari panjemshu Lamborgini

  +5 [+] [-]

, 2008-12-05 13:52, pirms 15 gadiem
timo83 rakstīja: un tu to uzskati par normālu parādību? tavuprāt tam visam ir loģisks pamatojums ko? par nieka krekliņu maksā tur n-tos baksus utt..... tu manuprāt te pats kaut ko nesaproti..... žēl tevis.....
un starp citu, zinu ļoti labi- ir atbilstoša izglītība un ilgstoša darba pieredze finansu iestādē. tā kā iztiksim bez apvainojumiem!!!!!
Bet kāds tur saskars sportistam ar krekliņu cenu u.t.t. ne jau viņš to nosaka?
Piemēra, mūzikas CD pašizmaksa ir ap 1,50 Ls,bet reti kuru populāru disku var nopirkt lētāk par 10 Ls! Jautājums- kas pie tā vainīgs? Mūziķis vai izdevējs!?
Jā,tā ir normāla parādība,jo kas ir mācijies kaut vismaz ekonomikas pamatus zin,ka augot pieprasijumam aug arī preces cena!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-05 13:53, pirms 15 gadiem
Diemžēl ar šo sākas F1 nāve un vienīgais veids kā to atrisināt ir Eklstonu un Mosliju aizsūtīt pensijā. Pirmais vēstnesis bija 2003. gads, kad palika vien 10 komandas, pateicoties FIA viedoklim par Arrows. Tad nāca 2008. gads, kad sākumā bankrotēja Aguri, bet sezonas gaitā neviens pilots nebija spiests pamest savu vietu. Tas nozīmē, ka visi piloti ir labi. Tas nozīmē, ka vajag vairāk vietu.

Eklstons iet sviestā. Nodokļu maksātājiem nav jāmaksā par sacīksti. Nevajag vienotu dzinēju piegādātāju. Vajag samazināt izmaksas, bet citos, populārākos veidos. Nevajag medaļas.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-05 13:54, pirms 15 gadiem
[quote druumais]
timo83 - nepiekrītu tev. Jo pirmkārt - šie cilvēki izklaidē miljonus cilvēku, uz viņiem pelne televīzijas, internets, organizatori, apģērbu ražotāji utt. Otrkārt: Sportista karjera nav tā pati garākā un šajā laika ir jāsapelna visai dzīvei - turklāt izvēloties iet šo ceļu, tas ir nenormāli riskanti un grūti, jo kad jaunībā jau jāizlemj pievērsties sportam profesionāli - cilvēks nekad nevar zināt, vai viņš teiksim dabūs traumu vēl tā īsti nekļuvis par profesionāli un tad dzīve pa galam. Tapēc nekad nesalīdzini sportistus ar citu darbu veicējiem - viņiem maksā tik daudz tikai tāpēc ka viņi ir unikāli, citiem pelna miljardus, un viņus nav iespējam tik viegli aizvietot.
tavuprāt 25-30 miljoni sezonā ir pilnīgi normāli? diezin vai viņam pietrūks atlikušajam mūžam ko?

  +3 [+] [-]

, 2008-12-05 13:57, pirms 15 gadiem
timo- tā IR normāla parādība! Ja Tu būtu kādas komandas īpašnieks- vai tu nebūtu gatavs maksāt kādam miljonu, ja viņš tev izraisa 100 miljonus lielus ienākumus?
Šī fakta spilgtākais piemērs- futbolists Bekhems.
Viņa spilgtākie sportiskie gadi jau ir pagātnē. Pirms cik tur gadiem Real nopirka viņu un atpelnīja ieguldīto apm. 2-3 nedēļās. Tālāk viņš aizgāja uz ASV ''Galaxy'', kas viņam maksāja(-ā) apm. 50milj sezonā (atkarīgs no bonusu lieluma). Kā Tev šķiet?- kapēc Galaxy viņu gribēja- tapēc, ka labs futbolists, vai tapēc, ka pateicoties viņam var LABI uzvārīties? Tā nav tikai sportā- ar aktieriem, mūziķiem utt. ir tieši tāpat- kompānijas gatavas maksāt miljonus, lai varētu izmantot viņus kā reklāmas sejas, jo tas viņiem tāpat dod n-tās reizes lielāku peļņu.
Samierinies!

     [+] [-]

, 2008-12-05 13:57, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bet kāds tur saskars sportistam ar krekliņu cenu u.t.t. ne jau viņš to nosaka?
Piemēra, mūzikas CD pašizmaksa ir ap 1,50 Ls,bet reti kuru populāru disku var nopirkt lētāk par 10 Ls! Jautājums- kas pie tā vainīgs? Mūziķis vai izdevējs!?
Jā,tā ir normāla parādība,jo kas ir mācijies kaut vismaz ekonomikas pamatus zin,ka augot pieprasijumam aug arī preces cena!
šajā gadījumā neadekvāti augsti aug tā cena- tur jau tā sāls! arī mūzikas industrija ir sabeigta ar visiem Sony BMG, Universal, Warner utt. Nevelti daudzi mūziķi veido savus leiblus....

  +1 [+] [-]

, 2008-12-05 14:00, pirms 15 gadiem
SpeedKing rakstīja: Diemžēl ar šo sākas F1 nāve un vienīgais veids kā to atrisināt ir Eklstonu un Mosliju aizsūtīt pensijā. Pirmais vēstnesis bija 2003. gads, kad palika vien 10 komandas, pateicoties FIA viedoklim par Arrows. Tad nāca 2008. gads, kad sākumā bankrotēja Aguri, bet sezonas gaitā neviens pilots nebija spiests pamest savu vietu. Tas nozīmē, ka visi piloti ir labi. Tas nozīmē, ka vajag vairāk vietu.

Eklstons iet sviestā. Nodokļu maksātājiem nav jāmaksā par sacīksti. Nevajag vienotu dzinēju piegādātāju. Vajag samazināt izmaksas, bet citos, populārākos veidos. Nevajag medaļas.
Nepiekritīšu,jo tieši pateicoties abiem šiem džekiem F1 ir iekarojis tik lielu popularitāti!
Cits jautājums ir,ka komandām jau agrāk bija jasāk domāt,par izmaksu samazināšanu,jo tās summas ko viņas ielika katru gadu savās mašīnās nav gluži adekvekātas realitātei! Šos pasākumus ko F1 realizē tagad līdzekļu ieekanomēšanai bija javeic jau gadus 5 atpakaļ!

     [+] [-]

, 2008-12-05 14:04, pirms 15 gadiem
Kur battons ies? Laikam jau uz torro rosso...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-05 14:21, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: aizies toro rosso, un India un paliks 7

A prodrive būs?
varetu teikt ka prodrive jau pastav! tikai nosaukums ir nevis prodrive, betgan force india. pro dirve bija planots uztaisit ka mclaren otro komandu, bet taka nebija atlauts izmantot klient sasijas un jaunas komandas izveide ir loti darga mclaren atteicas no si projekta, tagad mclaren parakstija ligumu ar Force india par mercedes motoru un vel vairaku detalu izmantosanu un nakotne ari mercedes saiju izmantosanu. protams oficiali sis komandas skaitas divas atseviskas un nekadi nesaistitas komandas, bet reali FI ir mclaren otra komanda kura loti reali brauks di resta un de la rosa-mclaren testpiloti
kadel mclaren sada otra komanda ir vajadziga stastiju kadu menesi atpakal

     [+] [-]

, 2008-12-05 14:22, pirms 15 gadiem
nu tas tiešām pārsteigums, traki!!!

     [+] [-]

, 2008-12-05 14:25, pirms 15 gadiem
timo83 rakstīja: šajā gadījumā neadekvāti augsti aug tā cena- tur jau tā sāls! arī mūzikas industrija ir sabeigta ar visiem Sony BMG, Universal, Warner utt. Nevelti daudzi mūziķi veido savus leiblus....
Nu,tas jau atkal cits jautājums!
Bet sportisti un mūziķi vienkārši izmanto to iespēju,ka viņiem maksā tās labās algas!
Domāju,ka reti kurš atteiktos no iespējas ielikt kabatā to naudiņu,ko viņš vai nu ir pelnijis vai viņam piedāvā!

     [+] [-]

, 2008-12-05 14:26, pirms 15 gadiem
par sitadu hondas gajienu baumoja jau kadu laiku atpakal, sakuma runaja ka itka tada iespeja pastav, pectam jau ka diezgan drosi ka notiks, bet man neticejas ka honda aizies no F1
mani gan vairak interese ko daris tadi personazi ka batons un ross brauns? tomer sie varetu but loti noderigi posmi jebkura komanda. pielauju ka mclaren nograbj batonu un iestute to force india sastava, bet ko daris brauns?
starpcitu citos portalos zino ka honda tiek pardota

     [+] [-]

, 2008-12-05 14:32, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: par sitadu hondas gajienu baumoja jau kadu laiku atpakal, sakuma runaja ka itka tada iespeja pastav, pectam jau ka diezgan drosi ka notiks, bet man neticejas ka honda aizies no F1
mani gan vairak interese ko daris tadi personazi ka batons un ross brauns? tomer sie varetu but loti noderigi posmi jebkura komanda. pielauju ka mclaren nograbj batonu un iestute to force india sastava, bet ko daris brauns?
starpcitu citos portalos zino ka honda tiek pardota
patieisiba Barikello un Batons, ka arii pareejie no Honda shaja situacija ir uzmesti pamatiigi - ja laiciigi buutu zinajushu noteikti arii laiciigi buutu mekleejushi variantus tomeer cik lasu u ncik saprotu liidz pedejam mirklim nebija skaidra Honda nakotnee.. un lemums tomer esot bijis diezgan negaidiits...
1 2 60 komentāri