Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Hamiltons izrauj titulu no Massas rokām

Hamiltons izrauj titulu no Massas rokām
Luiss Hamiltons
Foto: AFP

"McLaren" komandas pilots Luiss Hamiltons kļuvis par F-1 čempionu. Šodien Brazīlijas lielajā balvā, ļoti aizraujošās sacīkstēs, viņš pēdējā apļa beigu daļā izrāva piekto vietu, bet otrs titula pretendents Felipe Massa no "Ferrari" uzvarēja posmā. Tādējādi, kopvērtējumā britu pilots par vienu punktu apsteidza brazīlieti.

Pulksten 19:00, kad vajadzēja sākties izšķirošajam F-1 posmam, pēkšņi sāka līt lietus, tāpēc sacīkstes uz desmit minūtēm tika atliktas.

Jau iesildīšanās apļa laikā Roberts Kubica devās boksos. Startā līderi saglabāja savas pozīcijas. Pēc brīža gan Sebastians Fetels, gan Fernando Alonso tika garām Heiki Kovalainenam. Peletona otrajā desmitniekā jau pirmajos līkumos notika vairākas avārijas, izstājās Deivids Kulthards, kuram šis bija pēdējais posms F-1 karjerā un Nelsons Pikē. Sadursmēs iesaistījās arī Kazuki Nakadžima un Niko Rosbergs, bet abi spēja turpināt sacīkstes. Pēc šiem atgadījumiem trasē devās drošības mašīna.

Piektajā aplī drošības mašīna atgriezās boksos. Pēc brīža norisinājās sīva cīņa par sesto vietu starp Alonso un Kovalainenu. Somu pilots uz brīdi apdzina spāni, bet pēc tam kļūdījās un Alonso atguva savu pozīciju.

Pēc pāris apļiem piloti masveidā sāka doties boksos, lai uzmontētu savām mašīnām sausajam laikam paredzētās riepas. Pēc pirmā boksu apmeklējuma Felipe Massa saglabāja savu pozīciju, bet Fetels izvirzījās jau otrais, Alonso trešais un Džankarlo Fisikella piektais. Luiss Hamiltons vien septītais.

13. aplī savu formulu nespēja novaldīt Trulli un zaudēja vairākas pozīcijas. Hamiltons izvirzījās sestajā pozīcijā, bet nespēja tiks garām Fisikellam, tāpat Massa nespēja atrauties no Fetela.

18. aplī beidzot Hamiltons tika garām Fisikellam, to pašu pēc brīža paveica arī Timo Gloks. Burdē cīņa ar Fisikellu bija daudz neveiksmīgāka, vispirms franču pilots nespēja apdzīt Fisikellu, bet pēc brīža cīņā ar Trulli bija spiests izbraukt zālē un zaudēt vairākas pozīcijas.

28. aplī Kovalainens tika garām gan Trulli, gan Fisikellam un izvirzījās septītajā pozīcijā.

38. aplī Massa devās boksos un tajos pavadīja 9,4 sekundes. Tas nozīmē, ka boksos pēc laika vēlreiz jābrauc. 41. aplī arī Hamiltons devās boksos un viņa formulai degviela tika pildīta 8,9 sekundes, arī viņam vēlreiz būs jādodas boksos. Savukārt Raikonens 43. aplī boksos pavadīja vien 5,5 sekundes.

64. aplī trasē sāka parādīties pirmās lietus piles. Pēc brīža lietus aizvein vairāk sāka pieņēmties spēkā un visi piloti masveidā devās boksos, izņemot „Toyota” pilotus. Pēc boksu apmeklējuma Gloks izvirzījās jau ceturtajā vietā, bet Hamiltons atkrita uz piekto vietu (pēdējo vietu ar ko pietiek, lai brits kļūtu par čempionu). Divus apļus pirms sacīkšu beigām Hamiltonam tika garām Fetels un britu pilots atkrita tikai uz sesto pozīciju.

Massa finišēja pirmais un viņa līdzjutēji jau sāka svinēt uzvaru arī kopvērtējumā, bet pēdējā brīdī Hamiltonam izdevās apsteigt lēni braucošo Gloku, kurš nebija devies nomainīt riepas. Bez Massas uz goda pjedestāla kāpa arī Alonso un Raikonens.

Līdz ar to Hamiltons par mata tiesu kopvērtējumā izrāva uzvaru un kļuva par jaunāko pasaules čempionu. „Ferrari” komanda konstruktora kausa kopvērtējumā vēl vairāk atrāvās un izcīnīja uzvaru komandu ieskaitē.

Brazīlijas GP rezultāti

VietaPilotsKomandaIntervāls
1. Felipe Massa Ferrari uzvarētājs
2. Fernando Alonso Renault +13.2 sekundes
3. Kimi Räikkönen Ferrari +16.2 sekundes
4. Sebastian Vettel STR-Ferrari +38.0 sekundes
5. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes +38.9 sekundes
6. Timo Glock Toyota +44.3 sekundes
7. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes +55.0 sekundes
8. Jarno Trulli Toyota +68.4 sekundes
9. Mark Webber Red Bull-Renault +79.6 sekundes
10. Nick Heidfeld BMW Sauber +1 aplis
11. Robert Kubica BMW Sauber +1 aplis
12. Nico Rosberg Williams-Toyota +1 aplis
13. Jenson Button Honda +1 aplis
14. Sebastien Bourdais STR-Ferrari +1 aplis
15. Rubens Barrichello Honda +1 aplis
16. Adrian Sutil Force India-Ferrari +2 apļi
17. Kazuki Nakajima Williams-Toyota +2 apļi
18. Giancarlo Fisichella Force India-Ferrari +2 apļi
izstājies Nelsinho Piquet Renault +71 aplis
izstājies David Coulthard Red Bull-Renault +71 aplis

Kopvērtējums

VietaPilotsPunkti
1. Lewis Hamilton 98
2. Felipe Massa 97
3. Kimi Räikkönen 75
4. Robert Kubica 75
5. Fernando Alonso 61
6. Nick Heidfeld 60
7. Heikki Kovalainen 53
8. Sebastian Vettel 35
9. Jarno Trulli 31
10. Timo Glock 25
11. Mark Webber 21
12. Nelsinho Piquet 19
13. Nico Rosberg 17
14. Rubens Barrichello 11
15. Kazuki Nakajima 9
16. David Coulthard 8
17. Sebastien Bourdais 4
18. Jenson Button 3
19. Giancarlo Fisichella 0
20. Adrian Sutil 0
21. Takuma Sato 0
22. Anthony Davidson 0

Kopvērtējums komandu ieskaitē

VietaKomandaPunkti
1. Ferrari 172
2. McLaren-Mercedes 151
3. BMW Sauber 135
4. Renault 80
5. Toyota 56
6. STR-Ferrari 39
7. Red Bull-Renault 29
8. Williams-Toyota 26
9. Honda 14
10. Force India-Ferrari 0
11. Super Aguri-Honda 0

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 09:05, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Manā ilgā F1 fana skatijumā šīs ir pirmais F1 čempions kuru ienīst tik daudz F1 fanu! Pat Vilanēvu F1 fani mīlēja vairāk,un nekad un nekur tas netika izsvilpts!
Ceru,ka nākošā sezonā čempiona titulu saņems F1 pilots,kas to patiesi būs pelnijis,un nevis tas kurš to izcīnītu laimīgu sagadīšanās pēc!
šogad jau saņeema!ko tur gaidiit!?hamiltonu nemiil,jo paaraak daudz ferrari fanu!+veel visaadi rasisti un skinhedi!!

     [+] [-]

, 2008-11-03 09:10, pirms 16 gadiem
Mmmm... saldās Ferārī fanu asaras! ';

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 09:11, pirms 16 gadiem
Sakiet ko gribat bet Kimi bija pelnijis chempiona titulu!

     [+] [-]

, 2008-11-03 09:20, pirms 16 gadiem
crushader rakstīja: Sakiet ko gribat bet Kimi bija pelnijis chempiona titulu!
Diemžēl,bet laikam jau nē,jo tā arī nekļuva skaidrs sezonas otrā pusē,kas ar viņu notika!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 09:27, pirms 16 gadiem
Lai dzīvo Hamis, man liels prieks par viņu.. + vēsturē iegājis kā jaunākais uzvarētājs

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 09:31, pirms 16 gadiem
nesaprotu, ko te vart cepties, ferrari nekad nav rullējis, visu ogu sakakāja jau M.Šūmahers tajos laikos.... malacis Hamiltons..... nesaprotu, kās te dažiem par problēmām ar ādas krāsu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 09:44, pirms 16 gadiem
Army rakstīja: liidziigi bija arii ar Alonso kad vinsh ar fon Shumaheru konkureeja, tak apreeja vinju gandriiz visi te esportaa. Tagad nemiilulja statusaa ir jaunais talants Hamiltons... Jaa, nu ljoti Latvijai patiik sarkanie
Ja Kubica panemtu titulu daudziem nekas nebūtu pretī, ja Hamis panemtu rādot ko ievērības cienīgu ar nebūtu nekas pretī, man jauprojām vins ir izbīdīts pilots ar labu formulu un līgumu Makiem, kad vinam pēdējoreiz ir bijusi svaka mašīna ar kuru ir jaizcīna kaut kas, nevis tikai jāmauc pa prieksu, tādu ''brīnumbērnu'' ir pilna pasaule, visu cienu Hamiltonam vins pilnībā izmanto to kas vinam ir dots.

     [+] [-]

, 2008-11-03 09:49, pirms 16 gadiem
Domas varbūt mainīsies kad šamējam formula neies un būs jācīnās par punktiem, bet pagaidām, par brīnumbērnu vinu saukt ir stipri pāragri

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 09:49, pirms 16 gadiem
Hamis ir pelníjis,tá ka nelej te tagad údeni!un tavuprát masa bùtu pelníjis?

  +5 [+] [-]

, 2008-11-03 09:51, pirms 16 gadiem
Tie kas te vāvuļo par to, ka Luiss nav pelnījis čempiona titulu iesaku iemest acis kopvērtējuma tabula pēc katra atsevišķa posma. Massa TIKAI vienreiz ir bijis priekšā Luisam pēc punktiem, pēc Francijas lielās balvas. Tāpēc atslābstie un pieņemiet to, ka Luiss ir čempions!!

     [+] [-]

, 2008-11-03 09:53, pirms 16 gadiem
Atceries ka Massa sezonu sāka kā 2. nummurs. Cik daudzi otrie piloti cīnās par titulu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 10:13, pirms 16 gadiem
Army rakstīja: liidziigi bija arii ar Alonso kad vinsh ar fon Shumaheru konkureeja, tak apreeja vinju gandriiz visi te esportaa. Tagad nemiilulja statusaa ir jaunais talants Hamiltons... Jaa, nu ljoti Latvijai patiik sarkanie
nevajag vecīt vispārināt, vienmēr esmu bijas par jebko citu, tikai pret sarkanajiem, identiski kā ar krievijas izlasēm jebkurā sporta veidā.... ja spēlēs baltkrievi ar krieviem, būšu par belariem, katrā ziņā vienmēr pret okupantiem

  +4 [+] [-]

, 2008-11-03 10:18, pirms 16 gadiem
Hamiltons viennozīmīgi uzvarēja pelnīti, jo praktiski visu sezonu bija vadībā. Manuprāt šobrīd viņam vajadzēja būt jau 2x čempionam.

     [+] [-]

, 2008-11-03 10:27, pirms 16 gadiem
Army rakstīja: pag, vecais, tu spried tikai peec viena posma. Jaa, Braziilijaa vinsh neko iipashu neparaadiija, bet taada bija komandas taktika jo atbildiibas nasta bija ljoti liela. Bet buutiibaa Hamiltons ir visai agresiivs un riskeet miiloss brauceejs, katraa zinjaa viens no interesantaakajiem uz doto momentu. Alonso, Kimi un Hamiltons - shii trijotne manupraat naakamgad ciiniisies par titulu jo tikai vinji ir titula cieniigi. Vettels arii ir ljoti labs bet vins veel nebrauks tik konkureetspeejiigaa mashiinaa
tatzad tavuprat pilots, kas tavam miilulim lika nervozeet un drebeet par titlulu liidz pat peedeejam liikumama nav cieniigs ??? (es sheit Massu domaaju)???

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 10:45, pirms 16 gadiem
Fantastika!!! Kad veel taa ir noticis, kad saciikshu uzvareetaajs sezonas peedeejaa saciikstee, skjeersojot finisha taisni nezin kur likt rokas, jo skaidriiba par chempiona nosaukumu veel jaagaida minuutes laikaa???

  -3 [+] [-]

, 2008-11-03 10:53, pirms 16 gadiem
Hamiltons ir F1 laimes luteklis

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 11:12, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Domas varbūt mainīsies kad šamējam formula neies un būs jācīnās par punktiem, bet pagaidām, par brīnumbērnu vinu saukt ir stipri pāragri
..jo tikai vienu cilvēku šobrīd F1 var saukt par talantu,kas ar samērā nekonkurēt spējīgu formulu ir tik augstu,un tas ir Sebastjans Vetels

  +4 [+] [-]

, 2008-11-03 11:14, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: ..jo tikai vienu cilvēku šobrīd F1 var saukt par talantu,kas ar samērā nekonkurēt spējīgu formulu ir tik augstu,un tas ir Sebastjans Vetelsarvien vairaak arii tiecos taa domaat... dodiet vettelam konbkuretspeejiigu auto!! laizhiet vettelu pie Ferrari stuures...

     [+] [-]

, 2008-11-03 11:31, pirms 16 gadiem
Jā,mums visiem aiz laimes ir jāčurā biksēs no priekiem par šo sezonu.Sireāli ,notikumiem pārbagāta sezona sanākusi.Tam visam ,pēdējā posma OGA ,pa virsu.Gandrīz vai grūti noticēt,ka tas viss nebija iestudēts.Bet tikai -gandrīz.Ekelstons noteikti ir svētlaimē.Ar jaunajiem noteikumiem vajadzētu tādā garā arī nākošgad turpināt!
Par pēdējo saceni runājot,jāatzīst ,lai kā negribētos un,lai cik Massu bija žēl,notika tas kam bija jānotiek.Es uzskatu,ka ņemot vērā uzdāvinātos punktus Massam (šosezon),Hamiltonam bija jaapaņam tituls.
Bet mana komanda (Ferrārī) tiešām bija labākā (ne kā vienmēr) šosezon,netikai pēc punktiem.Maklāren,brazīlijā ATKAL izdarīja ,gandrīz visu ,lai Hamiltons zaudētu titulu,koncentrējoties uz priekšējiem braucējiem nevis uz savu (tābrīža galveno konkurentu Gloku).Maklāren ir stipri paveicies,ka Hamiltons ir tik labs,ka dažreiz komandu kļūdas ir spējīgs labot (arī Vācijā šogad).Manuprāt Hamiltonam nevajadzēja skriet pakaļ top 4 braucējiem ,mainīt riepas 4 apļus pirms finiša.
Apsveicu visus Īstos f1 fanus (nevis bērnudārzus-nodi....us) ar Superīgu sezonu!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 12:15, pirms 16 gadiem
Bebrux rakstīja: Jā,mums visiem aiz laimes ir jāčurā biksēs no priekiem par šo sezonu.Sireāli ,notikumiem pārbagāta sezona sanākusi.Tam visam ,pēdējā posma OGA ,pa virsu.Gandrīz vai grūti noticēt,ka tas viss nebija iestudēts.Bet tikai -gandrīz.Ekelstons noteikti ir svētlaimē.Ar jaunajiem noteikumiem vajadzētu tādā garā arī nākošgad turpināt!
Par pēdējo saceni runājot,jāatzīst ,lai kā negribētos un,lai cik Massu bija žēl,notika tas kam bija jānotiek.Es uzskatu,ka ņemot vērā uzdāvinātos punktus Massam (šosezon),Hamiltonam bija jaapaņam tituls.
Bet mana komanda (Ferrārī) tiešām bija labākā (ne kā vienmēr) šosezon,netikai pēc punktiem.Maklāren,brazīlijā ATKAL izdarīja ,gandrīz visu ,lai Hamiltons zaudētu titulu,koncentrējoties uz priekšējiem braucējiem nevis uz savu (tābrīža galveno konkurentu Gloku).Maklāren ir stipri paveicies,ka Hamiltons ir tik labs,ka dažreiz komandu kļūdas ir spējīgs labot (arī Vācijā šogad).Manuprāt Hamiltonam nevajadzēja skriet pakaļ top 4 braucējiem ,mainīt riepas 4 apļus pirms finiša.
Apsveicu visus Īstos f1 fanus (nevis bērnudārzus-nodi....us) ar Superīgu sezonu!
nu jau nujau.. tu ko MClaren vietaa buutu Hamilton uatstaajis ar sausaa laika riepaam un neietu boksos?? taa tak buutu gatava pashnaaviiba, jo risks izlidot buutu mizliigs!! Glokam iisti nebiaj ko zaudet (vinjhs bija 7 vieta, par ko dod 2 p), bet Hamiltons vareeja zaudet TITLULU!! mclaren dariija pilniigi pareizi, ka sauca Hamiltonu boksos..

cita lieta - Mclaremn kopuma bija parak piesardziiga tsrateegjija Braziilijaa- vinji formulu bija noruguleejushi aciimredzot uz izturiibu nevis atrumu - taa reuzltataa hamiltons atrumaa zinaja nespeeja turet liidzi svaiem konkurentiem un tas vareja maksat titulu!! bet ka redzams viss beidzaas labi prieksh Mclaren!!! komanda pastradaaja lielsiki tatad!!!

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:29, pirms 16 gadiem
tu oscarsq
Jā piekrītu,ka uzvarētājus nesoda,bet...
Hamis būtu VISIEM ieguvis vismaz 25 sekundes neiebraucot pitos.Apmēram otrajā vietā tajā brīdī.Gloks zaudēja ,braucot ar slikiem apmēram 35 sek.Tātad,es domāju Hamis būtu zaudējis mazāk,plus nākošais pilots aiz Gloka bija Kova (kas neskaitās šķērslis),kas nozīmē,ka reāli uztraukties Hamim vajadzēja TIKAI par Gloku.Seko līdz?!
Tapēc es uzskatu,ka Maklāren atkal nopūdelēja ar taktiku.Jā tas būtu risks,bet vai tagad nebija VĒL lielāks risks?!Divus līkumus pirms finiša vēl sestais!Labi,vienīgais attaisnojums ir tas ,ka Maklāren tajā aplī vēl nezināja ,ka Gloks NEBRAUKS pitos,ok!
Ko tu par šo saki?

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 13:00, pirms 16 gadiem
capone rakstīja: Gloks!!!
Stulbi visi kas Gloku apsaukā nēsat ? Viņam bija sausās riepas un ar tām pa slapju trasi pabraukt ir nežēlīgi grūti . Visi tik gudri bet pašiem formulā iesēsties neiznāks bet pa ZIEMU uzdzen auto uz aizsalušu dīķi uzliec nobraukātas riepas uztaisi trasi un nobrauc kautcik ātri un tad visi šie āksti varat te raxtīt ka Gloks ir lohs u.t.t.

     [+] [-]

, 2008-11-03 13:03, pirms 16 gadiem
nu kubiks ar vetelu varēja nākamajā sezonā varēja pacīnīties par titulu

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 13:37, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: ..jo tikai vienu cilvēku šobrīd F1 var saukt par talantu,kas ar samērā nekonkurēt spējīgu formulu ir tik augstu,un tas ir Sebastjans VetelsFernando Alonso, Roberts Kubica - vai tad šamiem baigi labās formulas ?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 14:13, pirms 16 gadiem
Cik labi, ka ir tāds Gloks!

     [+] [-]

, 2008-11-03 14:53, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: ..jo tikai vienu cilvēku šobrīd F1 var saukt par talantu,kas ar samērā nekonkurēt spējīgu formulu ir tik augstu,un tas ir Sebastjans Vetels
Tieši tā, sezonas sākumā man bija diezgan liela skepse pret vinu, bet ar savu brauksanu vins pieradija ka ir loti talantigs un varetu tikt saukts par wonderkid, bet talantigi ir ari Alonso, Kimi, Kubica un so kategorija daleji varetu likt Hamiltonu.

     [+] [-]

, 2008-11-03 15:17, pirms 16 gadiem
Army rakstīja: tur gan piekriitu. Bet taa ir Kimi vaina, luni laida sezonas otrajaa pusee, tad nu Masam bija jaakluust par komandas liideri
un kad tad komanda viņu apstiprināja kā komandas līderi? Cik posmus līdz sezonas beigām?

     [+] [-]

, 2008-11-03 15:20, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Tieši tā, sezonas sākumā man bija diezgan liela skepse pret vinu, bet ar savu brauksanu vins pieradija ka ir loti talantigs un varetu tikt saukts par wonderkid, bet talantigi ir ari Alonso, Kimi, Kubica un so kategorija daleji varetu likt Hamiltonu.
daļēji?!!!! Kā tad vēl varētu nosaukt pilotu, kurš pirmajā sezonā izcīna otro vietu, turklāt pārspēj 2kārtēju pasaules čempionu, bet jau otrajā sezonā kā jaunākais pilots izcīna titulu?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 15:20, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Tieši tā, sezonas sākumā man bija diezgan liela skepse pret vinu, bet ar savu brauksanu vins pieradija ka ir loti talantigs un varetu tikt saukts par wonderkid, bet talantigi ir ari Alonso, Kimi, Kubica un so kategorija daleji varetu likt Hamiltonu.
Par Kubicu un Mori varu pateikt,ka par viņu patieso taklantu ir grūti spriest,jo viņi abi nekad nav braukuši ar švakām formulām. Ja Hamis būtu patiešām liels talants,tad ar tādu formulu kāda viņam ir šobrīd vispār nebūtu jautājumu par čempja titulu jau dažus posmus pirms čempja finiša!
Alonso ir topā,ja viņam ir laba formula! Savus čempja titulus tas izcīnija,kad pat Ferārī ar viņiem nevarēja konkurēt,bet viņš vienalga malacis,ka palīdzēja Renault izrāpties no bedres!
Par Raiko talantu arī grūti spriest,jo Sauber komandā viņš neko izcilu neparādija! McLaren tika pateicoties Hakinena (Denisa mīlulis Nr 2) aizbildniecībai! McLaren komandā Raiko palicis atmiņā ar pārgalvīgo braukšanu,un nokūpinātiem dzinējiem! Ferārī komandā Raiko arī neko tādu pārcilvēcisku nav parādijis, bet normālu braukšanu,kas tāda līmeņa komandā kāda ir Ferārī citādāk nav iespējams braukt!
Ta kā par katra talantu lai spriež katrs!

     [+] [-]

, 2008-11-03 15:26, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: daļēji?!!!! Kā tad vēl varētu nosaukt pilotu, kurš pirmajā sezonā izcīna otro vietu, turklāt pārspēj 2kārtēju pasaules čempionu, bet jau otrajā sezonā kā jaunākais pilots izcīna titulu?
Būtībā ivars komentāru zemāk atbildēja uz tavu jautājumu

     [+] [-]

, 2008-11-03 15:32, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Alonso ir topā,ja viņam ir laba formula! Savus čempja titulus tas izcīnija,kad pat Ferārī ar viņiem nevarēja konkurēt,bet viņš vienalga malacis,ka palīdzēja Renault izrāpties no bedres!
Ta kā par katra talantu lai spriež katrs!
Par visu piekrītu, iznemot par Alonso, lai butu laba formula tā ir jārada un to alonso māk kā neviens cits. 2x izvilkt no bedres Reni ir jamak, tituls nak pec tam
Par atsevisku brauceju talantu tiesam gruti spriest, bet ar to var izskaidrot kapec sie piloti negust tik lielu popularitati pat ja izcina titulu...